Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - scripter01
Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12
151
« Dátum: 2011. Szeptember 29. - 11:36:16 »
Sziasztok! Máma arra keltem hogy meg tanulok CMD-vel parancsokat írni! Egy kapuval kezdtem a napomat! #include <a_samp> #include <zcmd> new kapum; public OnFilterScriptInit() { kapum = CreateDynamicObject(OBJECTID, KORDÍNÁTA ZÁRT HELYZETBEN!); } CMD:nyit(playerid, params[]) { MoveObject(kapum,KORDÍNÁTA, sebesség); return 1; } CMD:zar(playerid, params[]) { MoveObject(kapum,KORDÍNÁTA ZÁRT HELYZETBEN!, sebesség); return 1; } Ez egy komplett script neked csak a kordínátákat kell bele raknod! Használata: /nyit /zar De te arra írod amire szeretnéd! Akinek be jön mehet a +! Vagy akár segítettem neki mert ilyen kellet! Aki offolni akarja a témát kérlek ne! Tudtommal ide fel lehet rakni a munkákat és hogy ha hozzá szólnak akkor az a hozzá szólás meg fogalmazott és értelmes legyen!
152
« Dátum: 2011. Szeptember 28. - 17:43:28 »
Sziasztok szeretnék kérni egy parancsot! Próbálkoztam a meg írásával de nem mentem sajnos sokra! Egy a parancs /rendszám parancs lenne! Annyi a lényege hogyha a rendõr be írja akkor ki adja neki így Az Autó rendszáma:és a rendszámot! Még annyit hogy csak rendõr tudja használni! De azt akár én is bele tudom dobni! Elõre is kösz aki meg írja és mûködõ képes megy neki a +!
153
« Dátum: 2011. Szeptember 17. - 12:42:57 »
Nem vagyok benne biztos hogy ezt ide kellett volna nyittanom! Annyit szeretnék kérni hogy van egy modom! El akarom indítani be tölti a plugint meg van minden csak annyi a hibája hogy azt érzékeli hogy nincs a gamemodes mappába a mod szóval ez! Script[gamemodes/gamemod.amx]: Run time error 19: \"File or function is not found\" Pedig benne van meg próbáltam azzal hogy át nevezem de sajna nem! Ha valakinek van egy ötlete akkor kérném szépen segítsen! Elõre is köszönöm aki segít megy a +! [mod]Neked miért kell mindig leírni hogy olyan nevet adj a témádnak ami utal tartalmára?[/mod]
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. Szeptember 17. - 15:31:06 )
Csak úgy xD szokás am bocs többet nem lesz ilyen
154
« Dátum: 2011. Szeptember 16. - 22:13:42 »
Sziasztok, szerintem már a névbõl ki derül mire akarok törni! Fel vettem egy NPC játékost nem jármûvet! De nem tudom meg csinálni hozzá való scriptet FS-be kéne nekem egy ilyen script Játékos-hoz! A REC fájl neve mynpc-re vettem fel a többit rátok bízom PL a ConnectNPC nevét! Aki meg tudná nekem írni annak meg köszönném! ÉS persze menne a +! Elõre is köszönöm!
155
« Dátum: 2011. Szeptember 13. - 13:11:35 »
Sziasztok! El hoztam nektek egy kocsi/motor rendszerhez való parancsokat! Hát a parancsok így zsólnak: /motor /nyit /riaszto /sisak /motorhazteto /csomagtartó /ellop Akkor hát le írnám! Ügye bár sok szerveren nem tudni mi a be ídnítás parancs ha kezdõ vagy! Én ezért startup al meg oldottam a dolgokat! Mód elejére forward Startup(playerid, vehicleid); Mód végére: public Startup(playerid, vehicleid) { if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER) return 1; if(IsABicikli(vehicleid)) SetJarmu(vehicleid, KOCSI_MOTOR, 1); else if(engineOn[vehicleid]) SetJarmu(vehicleid, KOCSI_MOTOR, 1); else { SetJarmu(vehicleid, KOCSI_MOTOR, 0); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"A jármûvet a /motor paranccsal, vagy a SPACE lenyomásával indíthatod, ha el szeretnéd lopni /ellop\"); } return 1; } Nyitás/Zárás if(strcmp(cmd, \"/nyit\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { //if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == NINCS) //{ if(HireCar[playerid] == NINCS) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs bérelt kocsid!\"); return 1; } //} /*if(SwitchKey[playerid] == 0) { new kocsi = PlayerInfo[playerid][pPhousekey]; new kocsi_id = HouseInfo[kocsi][hVid];*/ new berkocsi = HireCar[playerid]; if(berkocsi != NINCS) { if(gCarLock[berkocsi] == 0) { GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Berelt kocsid ~r~zarva\", 5000, 3); PlayerPlaySound(playerid, 1145, 0.0, 0.0, 0.0); LockCar(berkocsi); format(string, sizeof(string), \"* Valaki bezárta a kocsiját.\"); ProxDetector(30.0, playerid,string , COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); } else { GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Berelt kocsid ~g~nyitva\", 5000, 3); PlayerPlaySound(playerid, 1145, 0.0, 0.0, 0.0); UnLockCar(berkocsi); format(string, sizeof(string), \"* Valaki kinyitotta a kocsiját.\"); ProxDetector(30.0, playerid,string , COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); } } Riasztó if(egyezik(cmd, \"/riasztó\") || egyezik(cmd, \"/riaszto\")) { new carid; carid = GetClosestVehicle(playerid); if(GetDistanceToVehicle(playerid, carid) > 5.5) return Msg(playerid, \"A közeledben nincs jármû!\"); new vs; vs = IsAVsKocsi(carid); if(vs == NINCS) return Msg(playerid, \"Ez nem V-s!\"); if(CarInfo[vs][cOwned] != 1 || !egyezik(CarInfo[vs][cOwner], PlayerName(playerid)) && JarmuKulcs[playerid] != vs) return Msg(playerid, \"Ez nem a tied!\"); if(Bikes(carid)) return Msg(playerid, \"Csak autó.\"); if(KocsiRiaszto[carid] == 0) { Msg(playerid, \"Riasztó bekapcsolva.\"); Cselekves(playerid, \"bekapcsolta a riasztót...\"); KocsiRiaszto[carid] = 1; return 1; } Msg(playerid, \"Riasztó kikapcsolva.\"); Cselekves(playerid, \"kikapcsolta a riasztót...\"); KocsiRiaszto[carid] = 0; if(GetJarmu(carid, KOCSI_RIASZTO) == 1) SetJarmu(carid, KOCSI_RIASZTO, 0); return 1; } Sisak: if(egyezik(cmd, \"/sisak\")) { if(SisakotVesz[playerid] == 1) return 1; if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT) return Msg(playerid, \"Szálj fel a jármûre.\"); if(!Bikes(GetPlayerVehicleID(playerid))) return Msg(playerid, \"Ebben a jármûben nem használhatod.\"); if(Sisak[playerid] == 0) { Freeze(playerid); ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Shifty\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0, 1); Cselekves(playerid, \"felveszi a bukósisakot...\"); SisakotVesz[playerid] = 1; SetTimerEx(\"SisakFel\", 5000, false, \"i\", playerid); } else { Msg(playerid, \"Levetted a bukósisakot.\"); RemovePlayerAttachedObject(playerid, SISAKSLOT); Cselekves(playerid, \"levette a bukósisakot...\"); Sisak[playerid] = 0; } } Motorháztetõ/Csomagtartó: if(egyezik(cmd, \"/csomagtartó\") || egyezik(cmd, \"/csomagtarto\") || egyezik(cmd, \"/cst\")) { veh = GetClosestVehicle(playerid); if(GetDistanceToVehicle(playerid, veh) > 5.5) return Msg(playerid, \"A közeledben nincs jármû!\"); if(IsABoat(veh) || IsABicikli(veh) || IsAPlane(veh)) return Msg(playerid, \"Ebben a jármûben nem használhatod!\"); if(GetJarmu(veh, KOCSI_CSOMAGTARTO) == 1) { SetJarmu(veh, KOCSI_CSOMAGTARTO, 0); Cselekves(playerid, \"bezárta a csomagtartót\"); } else { SetJarmu(veh, KOCSI_CSOMAGTARTO, 1); Cselekves(playerid, \"kinyitotta a csomagtartót\"); } return 1; } if(egyezik(cmd, \"/motorhazteto\") || egyezik(cmd, \"/motorháztetõ\") || egyezik(cmd, \"/mh\")) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return Msg(playerid, \"Nem vagy jármûben!\"); if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER) return Msg(playerid, \"Nem vagy sofõr!\"); if(IsABoat(veh) || IsABicikli(veh) || IsAPlane(veh)) return Msg(playerid, \"Ebben a jármûben nem használhatod!\"); if(GetJarmu(veh, KOCSI_MOTORHAZTETO) == 1) { SetJarmu(veh, KOCSI_MOTORHAZTETO, 0); Cselekves(playerid, \"bezárta a motorháztetõt\"); } else { SetJarmu(veh, KOCSI_MOTORHAZTETO, 1); Cselekves(playerid, \"kinyitotta a motorháztetõt\"); } return 1; }//Ezekhez kellenek az enumok Ellopás: if(!strcmp(cmd, \"/ellop\", true)) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Mégis mit akarsz ellopni bazze?\"); if(IsABicikli(GetPlayerVehicleID(playerid))) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Biciklin motor? Ez modern bicikli lehet... \"); if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) return 1; new car = IsAVsKocsi(GetPlayerVehicleID(playerid)); if(car != -1) { if(CarInfo[car][cOwned] == 0) return 1; } new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); if(engineOn[kocsi] == 0) { if(KocsiElet(kocsi) <= 350) return Msg(playerid, \"A jármû elromlott! Hívj szerelõt!\"); if(Gas[kocsi] <= 0) return Msg(playerid, \"Nincs benzin!\"); if(KocsiSokkolva[kocsi]) return Msg(playerid, \"A jármû sokkolva van\"); if(!AMT(playerid, MUNKA_AUTOTOLVAJ)) return Msg(playerid, \"Nem vagy autótolvaj!\"); if(MunkaFolyamatban[playerid] == 1) return 1; if(PlayerToPoint(100, playerid, 1477.1985,-1804.2847,13.5469)) { Msg(playerid, \"Városháza környékén akarsz kocsit lopni?\"); return 1; } else if(PlayerToPoint(80, playerid, 1596.8505,-1677.9633,5.8906)) { Msg(playerid, \"LSPD környékén akarsz kocsit lopni?\"); return 1; } else if(PlayerToPoint(50, playerid, 1214.0414,-1324.4862,13.5670)) { Msg(playerid, \"Kórház elõtt akarsz kocsit lopni?\"); return 1; } else if(PlayerToPoint(250, playerid, 175.1913,1904.2084,18.2397)) { Msg(playerid, \"Fort környékén akarsz kocsit lopni?\"); return 1; } else if(PlayerToPoint(140, playerid, -1593.2107,727.9420,-4.9063)) { Msg(playerid, \"SFPD környékén akarsz kocsit lopni?\"); return 1; } new kocsiserules, ido, Float:kocsielet; GetVehicleHealth(kocsi, kocsielet); kocsiserules = 1000 - floatround(kocsielet); ido = 5500 + (kocsiserules * 5); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Összekötöd a vezetékeket...\"); SetTimerEx(\"Munkavege\", ido, false, \"ddd\", playerid, M_MOTOR, 0); MunkaFolyamatban[playerid] = 1; ProxDetector(30.0, playerid, \"* Valaki összeköti a vezetékeket...\", COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); return 1; } } new car = IsaVsKocsik Erre a sorra figyelj ezt írd át ami neked a vs kocsi new-je!
Hát akkor ennyi lenne nem vagyok benne bíztos hogy mindne mûködik de ha valami nem mûkszik cska pötyögj!
156
« Dátum: 2011. Szeptember 05. - 20:17:49 »
Sziasztok! Igen hát elõször is bocsánatot kérek.... Szerintem akinek tudnia kell az tudja hogy miért kérek bocsánatot! És most jöjjön a lényeg! Szóval hát a Téma címébõl már ki derül mire akarok ki törni! Fel vettem egy NPC-t És egy leírás alapján csináltam meg! megint bele raktam a AMX filét nem a recordings-ba hanem csak simán az NPCMODES-ba! És sajnos nem volt jó ha ebbe tudna nekem valaki segíteni akkor köszönöm szépen! Elõre is meg köszönném mindenki fáradozását értem... Akkor itt is van hogy hogyan is csináltam! És majd a #include <a_samp> new npcveh; public OnFilterScriptInit ( ) { ConnectNPC(\"Tod_Minobe\", \"Popike\"); npcveh = CreateVehicle ( 437, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 0, 0, -1 ); return 1; } public OnPlayerSpawn ( playerid ) { if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) { new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); if ( !strcmp ( npcname, \"Tod_Minobe\", true ) ) { PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 ); } return 1; } return 1;
157
« Dátum: 2011. Szeptember 01. - 16:01:39 »
[törölve]
158
« Dátum: 2011. Szeptember 01. - 15:57:05 »
Hát akkor itt is lenne: Tudsz vele külsöt is és motor-t is javítani! 1-es a Meg javítás! a 2. Motor+Festés javítás if(strcmp(cmd, \"/fixveh\", true) == 0) { if(!Admin(playerid, 5)) return 1; if(params != 1) return Msg(playerid, \"/fixveh [1/2] - 1: Alap javítás - 2: Alap javítás + Külsõ javítás\"); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(strval(param[1]) == 1) SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), 1000.0); else if(strval(param[1]) == 2) RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); Msg(playerid, \"A Jármû sikeressen meg lett javítva!\"); } return 1; }
159
« Dátum: 2011. Szeptember 01. - 15:54:47 »
Sziasztok hát unatkoztam és össze raktam de valami ki felejetettem az bíztos XD ha kell vlaami pötyögj jah és ez nem Kocsi ID szeirnt hanem név szerint hívja le a verdákat...... if(strcmp(cmd, \"/veh\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(!Admin(playerid, 1337)) return 1; tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /veh [név] ([szín1] [szín2])\"); return 1; } new car; if(GetVehicleModelIDFromName(tmp) == -1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Ilyen kocsiról még nem hallottam...\"); return 1; } car = GetVehicleModelIDFromName(tmp); new szin1, szin2; tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) szin1 = 0; else szin1 = strval(tmp); tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) szin2 = 0; else szin2 = strval(tmp); if(szin1 < 0 || szin1 > 126 || szin2 < 0 || szin2 > 126) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"A szín 0 és 126 között lehet!\"); new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:A; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); GetPlayerFacingAngle(playerid, A); new carid = UjKocsi(car, X, Y, Z, A, szin1, szin2); CreatedCars[CreatedCar] = carid; CreatedCar ++; format(string, sizeof(string), \"Kocsi %d lerakva!\", carid); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, string); SetPlayerPos(playerid, X, Y, (Z+2)); } return 1; }
160
« Dátum: 2011. Augusztus 25. - 07:48:33 »
Hát ezt a Topicot azért nyitom mert ilyen erroral életembe nem találkoztam! SafeGivePlayerMoney(i, value); eza sor error 004: function \"SafeGivePlayerMoney\" is not implemented ez az error Ebbõl anyit értek hogy nem OlVas be valamit! :d Ha valaki tudna segíteni ebben hállás lennék! Ha rosz helyre írtam a topicot pls helyezétek át! Elõre is köszöntem midnenkitõl!
161
« Dátum: 2011. Augusztus 23. - 17:05:44 »
Sziasztok el hoztam nektek a leges leg újabb munkámat! Ez egy lézer ami a fegyveren van rajta Készítette: by popike99 Készítése idõ: 15-20perc Frissítés:6.5.4 0.3c A lézer csak 0.3 verzión használható tökéletesen! Most sajnos Code be kell h írjam mivel valamiért ha el kezdek a netre tölteni akkor el szál a net! Használjátok egézségel!Ez egy FS csak rakd bele a Pawnoba konvertálás és mehet a filetrbe! #include <a_samp> public OnPlayerConnect(playerid) { SetPVarInt(playerid, \"laser\", 0); SetPVarInt(playerid, \"color\", 18643); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid) { SetPVarInt(playerid, \"laser\", 0); RemovePlayerAttachedObject(playerid, 0); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { new cmd[256]; new idx; cmd = strtok(cmdtext, idx); if (!strcmp(\"/lézerbe\", cmdtext, true)) { SetPVarInt(playerid, \"laser\", 1); SetPVarInt(playerid, \"color\", GetPVarInt(playerid, \"color\")); return 1; } if (!strcmp(\"/lézerki\", cmdtext, true)) { SetPVarInt(playerid, \"laser\", 0); RemovePlayerAttachedObject(playerid, 0); return 1; } if (!strcmp(\"/lézerszín\", cmd, true)) { new tmp[256]; tmp = strtok(cmdtext, idx); if (!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, 0xEB000FFF, \"Használata: /lézerszín [szín]\"); return 1; } if (!strcmp(tmp, \"piros\", true)) SetPVarInt(playerid, \"color\", 18643); else if (!strcmp(tmp, \"kék\", true)) SetPVarInt(playerid, \"color\", 19080); else if (!strcmp(tmp, \"rózsaszín\", true)) SetPVarInt(playerid, \"color\", 19081); else if (!strcmp(tmp, \"narancssárga\", true)) SetPVarInt(playerid, \"color\", 19082); else if (!strcmp(tmp, \"zöld\", true)) SetPVarInt(playerid, \"color\", 19083); else if (!strcmp(tmp, \"citromsárga\", true)) SetPVarInt(playerid, \"color\", 19084); else SendClientMessage(playerid, 0xEB000FFF, \"Nincs ilyen szín!\"); return 1; } return 0; } public OnPlayerUpdate(playerid) { if (GetPVarInt(playerid, \"laser\")) { RemovePlayerAttachedObject(playerid, 0); if ((IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) || (IsPlayerInWater(playerid))) return 1; switch (GetPlayerWeapon(playerid)) { case 23: { if (IsPlayerAiming(playerid)) { if (GetPlayerSpecialAction(playerid) != SPECIAL_ACTION_DUCK) { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, 0.108249, 0.030232, 0.118051, 1.468254, 350.512573, 364.284240); } else { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, 0.108249, 0.030232, 0.118051, 1.468254, 349.862579, 364.784240); } } else { if (GetPlayerSpecialAction(playerid) != SPECIAL_ACTION_DUCK) { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, 0.078248, 0.027239, 0.113051, -11.131746, 350.602722, 362.384216); } else { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, 0.078248, 0.027239, 0.113051, -11.131746, 350.602722, 362.384216); } } } case 27: { if (IsPlayerAiming(playerid)) { if (GetPlayerSpecialAction(playerid) != SPECIAL_ACTION_DUCK) { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, 0.588246, -0.022766, 0.138052, -11.531745, 347.712585, 352.784271); } else { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, 0.588246, -0.022766, 0.138052, 1.468254, 350.712585, 352.784271); } } else { if (GetPlayerSpecialAction(playerid) != SPECIAL_ACTION_DUCK) { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, 0.563249, -0.01976, 0.134051, -11.131746, 351.602722, 351.384216); } else { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, 0.563249, -0.01976, 0.134051, -11.131746, 351.602722, 351.384216); } } } case 30: { if (IsPlayerAiming(playerid)) { if (GetPlayerSpecialAction(playerid) != SPECIAL_ACTION_DUCK) { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, 0.628249, -0.027766, 0.078052, -6.621746, 352.552642, 355.084289); } else { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, 0.628249, -0.027766, 0.078052, -1.621746, 356.202667, 355.084289); } } else { if (GetPlayerSpecialAction(playerid) != SPECIAL_ACTION_DUCK) { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, 0.663249, -0.02976, 0.080051, -11.131746, 358.302734, 353.384216); } else { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, 0.663249, -0.02976, 0.080051, -11.131746, 358.302734, 353.384216); } } } case 31: { if (IsPlayerAiming(playerid)) { if (GetPlayerSpecialAction(playerid) != SPECIAL_ACTION_DUCK) { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, 0.528249, -0.020266, 0.068052, -6.621746, 352.552642, 355.084289); } else { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, 0.528249, -0.020266, 0.068052, -1.621746, 356.202667, 355.084289); } } else { if (GetPlayerSpecialAction(playerid) != SPECIAL_ACTION_DUCK) { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, 0.503249, -0.02376, 0.065051, -11.131746, 357.302734, 354.484222); } else { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, 0.503249, -0.02376, 0.065051, -11.131746, 357.302734, 354.484222); } } } case 34: { if (IsPlayerAiming(playerid)) { /*if (GetPlayerSpecialAction(playerid) != SPECIAL_ACTION_DUCK) { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, 0.528249, -0.020266, 0.068052, -6.621746, 352.552642, 355.084289); } else { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, 0.528249, -0.020266, 0.068052, -1.621746, 356.202667, 355.084289); }*/ return 1; } else { if (GetPlayerSpecialAction(playerid) != SPECIAL_ACTION_DUCK) { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, 0.658248, -0.03276, 0.133051, -11.631746, 355.302673, 353.584259); } else { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, 0.658248, -0.03276, 0.133051, -11.631746, 355.302673, 353.584259); } } } case 29: { if (IsPlayerAiming(playerid)) { if (GetPlayerSpecialAction(playerid) != SPECIAL_ACTION_DUCK) { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, 0.298249, -0.02776, 0.158052, -11.631746, 359.302673, 357.584259); } else { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, 0.298249, -0.02776, 0.158052, 8.368253, 358.302673, 352.584259); } } else { if (GetPlayerSpecialAction(playerid) != SPECIAL_ACTION_DUCK) { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, 0.293249, -0.027759, 0.195051, -12.131746, 354.302734, 352.484222); } else { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, 0.293249, -0.027759, 0.195051, -12.131746, 354.302734, 352.484222); } } } } } return 1; } stock IsPlayerInWater(playerid) { new anim = GetPlayerAnimationIndex(playerid); if (((anim >= 1538) && (anim <= 1542)) || (anim == 1544) || (anim == 1250) || (anim == 1062)) return 1; return 0; } stock IsPlayerAiming(playerid) { new anim = GetPlayerAnimationIndex(playerid); if (((anim >= 1160) && (anim <= 1163)) || (anim == 1167) || (anim == 1365) || (anim == 1643) || (anim == 1453) || (anim == 220)) return 1; return 0; } strtok(const string[], &index) { new length = strlen(string); while ((index < length) && (string[index] <= \' \')) { index++; } new offset = index; new result[20]; while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1))) { result[index - offset] = string[index]; index++; } result[index - offset] = EOS; return result; }
162
« Dátum: 2011. Augusztus 23. - 08:42:24 »
Sziasztok ezt azért írtam mert a tagnapi topcomba meg sértettem legalábbis én úgy érzem egy kettõ ember-t ezt most azért készítettem!Egyszerû kis dialogos kocsi rendszer! Igaz a kocsi rendszer nincs össze fûzve de ha össze fûzítek sec pec alatt megy!3-4 felé osztottam a kategóriákat!Készítette: by popike99 Elkészítése idõ: kb 10-15perc vagy kevesebMindenkinek ajánlom figyeelmébe ha tetszik és tényleg jó munka lett akkor pls +! Használjátok egéségel! Letölthetõ: http://www.solidfiles.com/d/ff161/Amikor rá kattoltok a linkre ki jön egy error de utána be jön a letöltés szóval nem kell meg ijedni de amúgy nem tudom miért jön ki :S
163
« Dátum: 2011. Augusztus 22. - 23:47:24 »
Sziasztok csináltam a módomba egy tûz tûzoltóságot. De amikor a parancsot be írom h /szerkocsi ez a parancsa akkor ügye fegyver-t tud elõ venni vagyis hát nem is fegyver hanem amik a tûzoltóknak vannak Én így csináltam meg hogy csak tûzoltó kocsi mellet lehessen ki venni a szerszámokat. És csak tûzoltó tudja new tmpcar; GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); if(LMT(playerid, LMUNKA_TUZ)) { if(GetPlayerState(playerid) == 1) { tmpcar = GetClosestCar(playerid); } LKocsik[19][0] LKocsik[19][1] { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" Ez nem tûzoltóautó!\"); return 1; } de sajna nem jó ha valaki tudna segíteni A kocsik amik tûzoltók azt is le írom.... //================================ Tûzoltóság ==============================================// LKocsik[19][0] = UjKocsi(490,1766.8660,-1691.8055,13.5572,138.0775,1,3); //1 UjKocsi(490,1772.6946,-1691.8400,13.5609,141.0242,1,3); //2 UjKocsi(407,1806.3207,-1691.9901,13.7758,182.7732,3,3); //3 UjKocsi(407,1781.6119,-1703.6541,13.7506,269.8159,3,3); //4 UjKocsi(597,1780.1820,-1691.9969,13.2195,132.2851,1,3); //5 UjKocsi(597,1786.8920,-1692.5402,13.2298,131.9949,1,3); //6 UjKocsi(552,1798.9037,-1692.1942,13.1991,179.8070,3,1); //7 LKocsik[19][1] = UjKocsi(552,1793.4884,-1692.6022,13.1866,179.7023,3,1); //8 Ha valaki tudna segíteni h csak tûzoltó kocsi mellet lehessen a szerszámot ki venni sokat segítene!
164
« Dátum: 2011. Augusztus 22. - 12:55:42 »
Sziasztok át alakítottam egy tûzoltóság scriptet Eredeti készítõ:Sajnos nem tudom Parancsok: /szerkocsi [1]Ásó [2]Poroltó [3]Spájszer [4]Stillfûrész A scriptet le egyszerûsítettem akinek segítettem ezzel az az ++++!! köszönöm Letölthetõ: http://data.hu/get/4157158/mi.pwn
165
« Dátum: 2011. Augusztus 12. - 11:25:45 »
Sziasztok hát akkor egy kis be mutatót szeretnék tartani a szerveremrõl! Szerver Adatok:Weboldal: www.dessperationrpg.atw.huIP cím:80.249.169.1:7779Slot:x/30Frissitések:DC-RPGv1.3 Akkor jöjjön egy kis le írás a Frakciókról!Leaderes melók:Dessperation County Police Departman Dessperation County FBI Dessperation County Special Weapons And Tactic Dessperation County FM Dessperation County Taxi Zrt Dessperation County Önkormányzat Dessperation County Szerelõ Társaság Dessperation County MentõtársaságIlleglásis Leaderes melók:Kegyetlen Rasszista Közeg(K-R-K) Hells Angels(Motoros Banda) La Cosa Nostra(Olasz Maffia)Akkor tehát meg is volnánk most jöjjön egy pici Sima munka! Alap melók:Postás meló. Pizza futár. Árú szállító. Kukás. Fûnyíró. Favágó. Hot-dog szállító. ((A munkák még nincsenek 100%-ra meg csinálva de készülgetnek))
Szerver leírás:
Sziasztok most be mutatom a Dessperation County Role Play történetét,ez 3kis faluban játszódik, Bluberry,Dillimore,Mongomeryben itt nem úgy mennek a minden napok mint a többi szerveren itt az RP a csúcson van.
Igen sok helyen látod hogy 10perc alatt le megy egy Bankrablás, de itt nem itt csak 15perces munkájuk van a bankrablóknak, a bankrablés akár 1óráigis el húzodhat.
Ez egy nem hétköznapi RPG szerver hogy csak fel mész és játszasz itt az RP-t tisztelned kell.
Nah hát akkor be is fejezem itt a kis le írásomat! Szerver adminok:((Segítség kérés esetén fordulj hozzájuk)) Jack Taylor(Szerver Tulaj,Scripter,Mapper)
Joe_Bloyd(Szerver Tulaj) Nagy_Gyula(2-es Amin)
Curtis Taylor(1-es Admin)
Brian O Connor(1-es Admin)
Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12
|