Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Sramm

Oldalak: 1 2 [3] 4 5
31
Archívum / Celebration RPG (0.3x) - by: clans.hu (Frissítve: 2013.03.20)
« Dátum: 2012. Augusztus 05. - 19:00:24 »

\"width=500
http://kepfeltoltes.hu/121226/1348219101bannersramm_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
 
Tartalom
 



 

\"Book.png\"Bevezetõ
Szerverünk már jó ideje fut, de még csak most volt idõm igényesebb leírást készíteni. Célunk Magyarországon megteremteni egy jó közösséget, ami kitart egymás mellett, és természetesen RP-s. A szerver módja egyedi, így nem kell félni, ez nem egy új See edit, sem GF, sem az egyéb játszhatatlan módok. Igyekeztünk kialakítani néhány olyan rendszert, ami elõsegíti az RP-t. Figyelünk arra, hogy a nem RP-s játékosokat tanítsuk, mert ha elküldjük õket melegebb éghajlatra, talán sosem fog tudni RP-zni rendesen. Sajnos a játékosok száma nagyon csekély, ez részben lehet a mi hibánk is, hiszen mi sem tudunk annyit a szerveren lenni, de azért igyekszünk. Akkor lássuk a lényeget.

\"Info.png\"Szerver információk
Szerverünk neve: [HUN]Celebration RPG (0.3x) powered by:clans.hu
Slot: x/50
Verzió: 0.3x+
IP cím: 178.248.200.68:7783
Weboldal: crpgre.comuv.com
\"signature_big.php?bg=000000&text=FFFFFF&border=a0a0a0&ip=178.248.200.68:7783&port=178.248.200.68:7783&bg_image=\"

\"Register.png\"Regisztráció
A szerveren betöltõképernyõ van, szokásosan regisztráltok,rp teszt, általános adatok, stb... Spawn gomb nincs, automata minden.
Ha már voltál a szerveren, megkérdezi, hogy ott akarsz-e kezdeni ahol kiléptél, vagy nem, ha Igen, akkor nyilván ott kezdesz, ha Nem, akkor a szerver által megadott helyeken.
\"width=500http://www.kephost.com/images4/2013/3/19/a1_2013_3_19_mec9cv541v.png[/img]
\"width=500http://www.kephost.com/images4/2013/3/19/a1_2013_3_19_zuif6tevr0.png[/img]

\"Car.png\"Jármû rendszer
Az elõzõ jármû rendszert kicsit újraírtuk, ugyanis sok volt a panasz, hogy nincs elég jármû, és hogy nincs abból a modellbõl, amilyet õk szeretnének. Egyik délután rászántam magam, és írtam egy teljesen újat. Nem dialogos, nem parancsos, nem beülök-megveszem-es, hanem a 0.3x által kínált object modell preview funkcióval oldottuk meg. Sokkal könnyebbé teszi a választást, nem kell ID-k után nézegetni a neten, stb. Majdnem minden jármû bent van, persze csak azok, amelyek kisvároshoz illenek. A legjobb kocsi a sultan, amit elég borsos áron lehet megkapni. Képek hamarosan.
\"kocsiker.png\"

\"House.png\"Ház rendszer
A ház rendszer még nagyon alap, egyenlõre meg lehet venni, el lehet adni, bezárni, kinyitni, fejleszteni, esetleg rombolni belõle. A késõbbiekben tervezünk hozzá Széfeket, amiben pénzt, és fegyvert tudtok tárolni. A bérlést egyenlõre még hanyagoljuk, viszont be fog kerülni a kölcsönházkulcs is.
\"haz.png\"

\"Eagle%20gun.png\"Fegyverek
Mivel kisvárosban nem szokott lenni M4 és AK-47, ezért a legjobb fegyver a szerveren talán a shotgun. Egyedül a rendõrségnek vannak saját fegyverei raktárból, minden más játékosnak magának kell beszereznie a fegyvereket. Lehetõség van fegyver kereskedni, illegálisan és legálisan egyaránt. Természetesen Golyóálló mellény is van, ami most már kilépés után is megmarad :) A testeden mutatja a fegyvereket, tehát nem tûnnek el a semmibe.
\"fegyverbolt.png\"
\"tolteny.png\"

\"Car.png\"Index
Szokásos sárga lámpás megoldás, E a balra, Q a jobbra, az elakadás pedig az /elakadas paranccsal mûködik.
\"jindex.png\"
\"bindex.png\"
\"eindex.png\"

\"Business%20info.png\"Biznisz rendszer
Biznisz rendszerünk teljesen dinamikusan mûködik, IG lehet létrehozni korlátlan mennyiségû bizniszt. A bizniszeknek elég borsos az áruk, és a fent tartási költség sem a legolcsóbb. Ezért csak nagyobb befektetõknek ajánlott venni, amit a felhasználó megvesz az üzletben, az bemegy a széfbe(pénztárgépbe), és a tulajdonos kedvére vehet ki/be pénzt. Minden bizniszt ki lehet rabolni, de csak ha megfelelõ számú rendõr tartózkodik a szerveren. A rablók a széf egy részét elvihetik, de nem az egészet! Illetve az önkormányzatnak kötelessége kifizetni az üzletet érõ károkat. Meg lehet változtatni a nevét, szintén egy bizonyos összegért. Ha eladósodik, az önkormányzat bezárhatja az üzletet, és adott esetben elárverezheti.
\"a1_2013_3_19_23co9mx6wv.png\"
\"a1_2013_3_19_lta6y0e369.png\"
\"a1_2013_3_19_1gs6u5ayv6.png\"
 

\"People.png\"Frakciók
 

\"Policeman.png\"Rendõrség
Szolgálnak és védnek, mindig éberek. Ez a munka, amely a legtöbb paranccsal rendelkezik a szerveren. Bilincsel, letartóztat,bírságol, igazoltat, utakat zár le, bilincsel.
Szerencsére nagyon RP-s rendõr leaderünk van, ezért ebben a frakcióban a kiváló játékélmény garantált.
\"pd.png\"

\"Medical%20Nurse%20Male%20Light.png\"Mentõszolgálat/kórház
Ha valamilyen rendkívüli esetet látsz, ami miatt egy illetõ megsérül, vagy találsz egy ájult embert, vagy lövöldözésbe keveredtél, esetleg autóbaleset történt, a rendõrök mellett mindig hívd ki a mentõket!
Bármikor segítenek neked, jól felszerelt jármûvekkel, és profi szakértelemmel. Tapasztalt orvosok, remek sofõrök, szép nõvérek. Ez a Montgomery kórház és mentõsállomás.
\"korhaz.png\"

\"Wrench.png\"Szerelõtársaság
Õk a legjobbak a városban. Bármikor átfestik, megjavítják, kereket cserélnek a kocsidon. Foglalkoznak az illegális helyen parkoló kocsikkal, amiket a szerelõk garázsába vontatnak.
Régebben volt rendes tuning is, de aztán mivel kisvárosi RP, ki lett véve, és csak egy kisvárosba illõ alkatrészek maradtak bent.
\"szerelo.png\"

\"my%20radio.png\"Celebration FM (Rádióstársaság)
Õk felelnek a város hangulatáért, híreket tudósítanak, és a jó zenékért felelõsek. Igazi zenéket is le tudnak játszani.
Sajnos nem nagyon szeretnek rádiósnak lenni, de reméljük lesz egy jelentkezõ ,a aki aktívan csinálja majd :)
\"radio.png\"

\"guard.png\"Polgármester/Polgármesteri testõrgárda
A polgármester felel a városért, építkezéseket rendelhet el, beállíthatja a városadót, a benzinárat, és testõröket fogadhat maga mellé. A testõrök feladata egyedül a polgármester védése. Nekik speckó fegyvereik vannak, csak nekik van nehéz kétkezes fegyverük, amit a város kasszájából fizetnek.
\"hivatal.png\"
 

\"K%20job%20viewer.png\"Munkák
 


\"Taxi.png\"Taxis
A taxisok bárhova elvisznek, ahova csak kéred. érdemes õket hívni. Mivel leaderes munkaként ez nem nagyon funkcionált jól, ezért sima, felvehetõ munkaként található meg a szerveren.
\"taxi.png\"

\"road%20sweeper.png\"Úttisztító
Õk felelnek a város tisztaságáért, az úttisztító alatt víz object van :)
\"uttisztito.png\"

\"post.png\"Postás
Õk viszik ki a leveleket, ez az egyik legjobb munka. 3 csomag levél van, amik egy idõ után elfogynak, és újra fel kell tölteni a készletet.
\"posta.png\"

\"My%20Weapons.png\"Fegyverkereskedõ
Õk a fegyverkereskedõk, akik a fegyvereket eladhatják legálisan engedéllyel, de akár illegális csempészek is lehetnek. Alkatrészekbõl csinálnak különbözõ fegyvereket.
\"fegyker.png\"

\"Gold%20mine.png\"Bányász
LV-ben különbözõ érceket bányászhatsz ki.
\"banyasz.png\"

\"Floating%20Needle.png\"Szabó
A szabók varrnak másoknak ruhát, de mivel ez nem szokott népszerû lenni, ruhákat is szállíthatsz ki különbözõ helyekre.
\"szabo.png\"

\"Grass.png\"Fûnyírós
Egy kisebb fûnyíró cég mûködik Montgomeryben.
\"funyiro.png\"

\"Fishing.png\"Halász
Célja nagy halakat fogni :D
\"halasz.png\"
 

\"Gangs.png\"Bandák
 
Vannak scriptelt, és nem scriptelt bandák is, több infót errõl nem adunk ki.
 

\"Other%20Folder.png\"Egyebek
 

\"phone.png\"Telefon
Természetesen van telefon is.

\"Drug.png\"Drog
Jelen van a drog is, amit egy drog dílertõl lehet venni, lehet árusítani, esetleg el is fogyaszthatod. Egy idõre megnöveli az életedet.

\"Camera.png\"Rendõrségi kamerák
Ilyenek is vannak, 3 fõbb hely van: Fõút, Autókereskedés, Bank

\"clothes.png\"Ruhabolt
A ruhaboltban vehetsz akármilyen ruhát, de ha fiú vagy, nem választhatsz lány skint, ha lány vagy nem választhatsz fiút. Illetve a frakciók, munkák skinjei sem választhatók.
Errõl kép:
\"width=500http://www.kephost.com/images4/2012/9/13/a1_2012_9_13_ehxwyo9v8v.jpg[/img]

\"robot.png\"NPC-k
A városban sok NPC van, az eldóktól kezdve a vizsgáztatókig mind NPCk.

\"Bus.png\"Érkezés a szerverre
Regisztráció után egy busz visz minket Palominoba, sajnos sokan miután beér a busz kilépnek :( Azoknak üzenem, hogy minek jöttek fel? :D Na vissza a témára, amikor megáll a busz, le kell szállni, különben állhatsz ott órákig :)


És minden más, ami minden RP szerón megvan :)

 

\"Gangs.png\"Videók,képek
 

\"iDiskGenericIcon%20new.png\"Hivatalos
 

 

 

\"Guest%20Stars%20Michael%20Jackson.png\"Nem hivatalos
http://www.youtube.com/watch?v=Lx4wYJ8ySlg&feature=plcp
https://www.youtube.com/watch?v=UdFNj8Th7zE&feature=plcp

\"Administrator.png\"Tulajdonosok (Adminok mindig változnak)
 
  • Tommy_Shoon (Szerver tulajdonos,scripter)

  • Johnny_Alvarez (Szerver tulajdonos,mapper)

  • Jake_Sully (Szerver tulajdonos,mapper)




Köszi, ha végigolvastad, a témába várunk ötleteket, észrevételeket, panaszokat :grin:
\"width=500http://www.kephost.com/images4/2012/12/17/a1_2012_12_17_f5pkt0q0tq.png[/img]

32
Segítségkérés / GoodSkin
« Dátum: 2012. Július 31. - 14:34:45 »
Hello!
Csináltam egy kisebb kódot, amivel a legközelebbi engedélyezett skinre váltja a játékos skinjét, de amikor meghívom crashel a samp. Ötlet?
Kód:
 
    stock IsMale(skinid)
    {
        new const Females[] =
        {
        9,10,11,12,13,31,38,39,40,41,53,54,55,56,63,64,69,75,76,77,85,87,88,89,90,91,92,93,129,130,131,138,139,140,141,    145,148,150,151,
        152,157,169,172,178,190,191,192,193,194,195,196,197,198,199,201,205,207,211,214,215,216,218,219,224,225,226,    231,232,233,237,238,
        243,244,245,246,251,256,257,263,298
        };
        for(new i = 0; i < sizeof(Females); i++)
        {
            if(skinid == Females) return 0;
        }
        return 1;
    }
     
    stock IsNotIllegalSkin(skinid)
    {
        new const Illegals[] =
        {
        0,63,64,70,71,80,81,87,90,92,102,103,104,111,114,115,117,118,120,138,139,140,145,149,152,155,163,164,165,166,167,178,203,204,205,209,237,238,243,
        244,245,246,256,257,264,265,266,267,275,276,277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,294
        };
        for(new i = 0; i < sizeof(Illegals); i++)
        {
            if(skinid == Illegals) return 0;
        }
        return 1;
    }
     
    stock SetPlayerGoodSkin(playerid,merre)
    {
        new skin = GetPlayerSkin(playerid);
        for(new skins; skins <300; skins++)
        {
            if(merre == JOBBRA)
            {
                if(skins < skin)
                {
                    if(PlayerInfo[playerid][pNem] == 1)
                    {
                        new s;
                        s = skin - skins;
                        if(IsMale(s) && IsNotIllegalSkin(s)) return SetPlayerSkinEx(playerid,s);
                    }
                    else
                    {
                        new s;
                        s = skin - skins;
                        if(!IsMale(s) && IsNotIllegalSkin(s)) return SetPlayerSkinEx(playerid,skins);
                    }
                }
            }
            if(merre == BALRA)
            {
                if(skins > skin)
                {
                    if(PlayerInfo[playerid][pNem] == 1)
                    {
                            new s;
                            s = skin + skins;
                            if(IsMale(s) && IsNotIllegalSkin(s)) return SetPlayerSkinEx(playerid,s);
                    }
                    else
                    {
                        new s;
                        s = skin + skins;
                        if(!IsMale(s) && IsNotIllegalSkin(s)) return SetPlayerSkinEx(playerid,s);
                    }
                }
            }
        }
        return 1;
    }
           

33
Beszélgetés / Magyar telepítõ készítõ (Clickteam)
« Dátum: 2012. Július 25. - 16:05:19 »
Hello!
Gondoltam ide nyitom, hisz az SA-MP-hez is jól jöhet.
Megcsináltam a Telepítõ készítõ teljes magyarítását!
Telepítés:
Töltsd le az eredetit innen:
http://letoltom.hu/download/setup-install-creator-2.0.1.5-166085.shtml#
Majd töltsd le a magyar verzió telepítõjét:
http://data.hu/get/5381616/instcreathun.exe
http://www.solidfiles.com/d/be29dcf934/
Használat:
Miután telepítetted megjelenik az ikon az asztalon. Azzal kell futtatnod. A telepítõ nem írja felül a már meglévõ fájlokat, így könnyen lehet eltávolítani.
Kép az eredetirõl:
\"clickteamorigin.png\"
Kép az új, magyarított verzióról:
\"clickteamuj.png\"
Ha valakinek szüksége van egy programra, és nem magyar, az írja meg itt nyugodtan, és lemagyarítom.

34
SA-MP: Szerverfejlesztés / GetOnlinePlayers()
« Dátum: 2012. Július 23. - 16:48:18 »
A kód segítségével lekérheted, hogy mennyi játékos van a szerveren. Ez azért lehet hasznos, mert pl. ciklusnál nem 500-on fut végig, hanem csak mondjuk 2-n.
Példa:
 
for(new i; i<GetOnlinePlayers(); i++)
{
//ide
return 1;
}

 
Kód:
 

#include <a_samp>
 
    public OnPlayerConnect(playerid) for(new i = 0; i<MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i)  && MaxID < i) MaxID = i;
    public OnPlayerDisconnect(playerid) for(new i = 0; i<MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i) && MaxID < i) MaxID = i;
     
    stock GetOnlinePlayers() return MaxID;
     
    //by Crazy
     

35
SA-MP: Szerverfejlesztés / Teleport
« Dátum: 2012. Július 19. - 14:16:48 »
A legújabb alkotásom:
 
#define JARMUVEL 1
#define JARMUNELKUL 0
 
stock Teleport(playerid,Float:x,Float:y,Float:z,interior,vw,withveh)
{
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
    new veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
    for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
    {
        if(IsPlayerInVehicle(i,veh) && i != playerid)
        {
            RemovePlayerFromVehicle(i);
   }
}
if(withveh == 1)
{
   new Float:a;
   GetPlayerFacingAngle(playerid,a);
   SetPlayerPos(playerid,x,y,z);
   SetPlayerInterior(playerid,interior);
   SetPlayerFacingAngle(playerid,a);
   SetPlayerVirtualWorld(playerid,vw);
   SetVehiclePos(veh,x,y,z);
   LinkVehicleToInterior(veh,interior);
   SetVehicleVirtualWorld(veh, vw);
   SetVehicleZAngle(veh, a);
}
else
{
   RemovePlayerFromVehicle(playerid);
   new Float:a;
   GetPlayerFacingAngle(playerid,a);
   SetPlayerPos(playerid,x,y,z);
   SetPlayerInterior(playerid,interior);
   SetPlayerFacingAngle(playerid,a);
   SetPlayerVirtualWorld(playerid,vw);
}
return 1;
}
new Float:a;
GetPlayerFacingAngle(playerid,a);
SetPlayerPos(playerid,x,y,z);
SetPlayerInterior(playerid,interior);
SetPlayerFacingAngle(playerid,a);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,vw);
return 1;
}

 
Használat:
 

CMD:teleboltba(playerid,params[])
{
Teleport(playerid,x,y,z,interior,virtualworld,JARMUNELKUL); //Általában boltba nem kocsival megyünk :D
return 1;
}
CMD:telegarazsba(playerid,params[])
{
Teleport(playerid,x,y,z,interior,virtualworld,JARMUVEL);
return 1;
}

 

További ötleteket várok Függvénykönyvtár,Kód, vagy Filterscript készítéséhez.

36
SA-MP: Szerverfejlesztés / Anti Weapon Hack [Sramm]
« Dátum: 2012. Július 18. - 19:27:43 »
Sziasztok! Láttam, hogy Crazy publikált egy hasonló szkriptet, ezzel megadva nekem az új ötleteket.
 

Ez egy olyan rendszer, amivel könnyedén szabhatod meg, hogy egy szerveren milyen fegyverek lehessenek használhatóak.

Kezelése nagyon egyszerû:
 
AddIllegalWeapon(fegyverid);

 


Ezt kell beraknod az OnGameModeInit alá, vagy oda, ahol le akarod tiltani az adott fegyvert.

 
RemoveIllegalWeapon(fegyverid);

 


Ezt kell beraknod oda, ahol fel akarod oldani  tiltást az adott fegyverrõl.

 
AddIllegalWeaponForPlayer(játékosid,fegyverid);

 


Ezzel megszabhatod, hogy egy adott játékosnak milyen fegyvert nem szabad használnia. (Ha egynek beállítod, a többi attól még tudja használni.)

 
RemoveIllegalWeaponFromPlayer(játékosid,fegyverid);

 


Értelemszerûen feloldod a az adott fegyverrõl a tiltást.

 
RemovePlayerWeaponEx(játékosid,fegyverid);

 


Valakitõl elvehetsz egy fegyvert.

És van egy eljárásunk is:
 

OnWeaponHack(playerid,weaponid)

 
Ha valakinél tiltott fegyvert találunk, azt adhatod meg, hogy a fegyver elvétele mellet mit csináljon. Bannolhatod,kickelheted,üzentet küldhetsz neki, amit akarsz.
Fontos!
 

Az OnPlayerUpdate alá ezt írd be:



 
Antiweap_ON(playerid);

 


Letöltés
 

antiweapon.inc
 

Teszt Szkript:
 


#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <antiweapon>
 
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n=====================================================\");
print(\" Anti Weapon Hack - Teszt Filterscript | 2012 - Sramm\");
print(\"=====================================================\\n\");
AddIllegalWeapon(38); //minigun
return 1;
}
CMD:giveweapon(playerid,params[])
{
new szp = strval(params);
if(!strval(params)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /giveweapon [fegyverid]\");
if(szp < 1 || szp > 47) return SendClientMessage(playerid,-1,\"1 - 47-ig!\");
GivePlayerWeapon(playerid,szp,999999999);
return 1;
}
CMD:illweap(playerid,params[])
{
        new szp = strval(params);
if(!strval(params)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /illweap [fegyverid]\");
if(szp < 1 || szp > 47) return SendClientMessage(playerid,-1,\"1 - 47-ig!\");
AddIllegalWeapon(szp);
return 1;
}
CMD:unlockweap(playerid,params[])
{
        new szp = strval(params);
if(!strval(params)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /illweap [fegyverid]\");
if(szp < 1 || szp > 47) return SendClientMessage(playerid,-1,\"1 - 47-ig!\");
RemoveIllegalWeapon(szp);
return 1;
}
public OnWeaponHack(playerid,weaponid)
{
GameTextForPlayer(playerid,\"HACKEEEEEEEEEEEEEEEER!\",3000,1);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Hackelsz? -.-\");
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
Antiweap_ON(playerid);
return 1;
}
 
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}

37
SA-MP: Szerverfejlesztés / Reakció teszt
« Dátum: 2012. Július 03. - 15:35:48 »
Reakció teszt
 
Köszöntõ
Üdv! Szeretném publikálni a legfrissebb szkriptem, a reakció tesztet.

Lényege, hogy lehet reakciótesztet küldeni könnyedén.

Funkciók
RandomText


 
Segítségével egy véletlenszerû szöveget hozhatsz létre.
Paraméterek:
 
()

 

  • Nincs paraméter.

 

CMD:randomstring(playerid,params[])
{
new str[128];
format(str,128,\"%s\",RandomText()); // Átformázzuk egy véletlenszerû szöveggé.
SendClientMessageToAll(-1,str); //Majd kiírjuk.
return 1;
}

 


CreatedTest


 
Leellenõrizhetõ, hogy az adott teszt létre van -e hozva.
Paraméterek:
 
(testid)

 

  • testid - A teszt id-je.

 

CMD:testcreated(playerid,params[])
{
if(CreatedTest(1)) return 1; // Ha létre van hozva az 1-es számú teszt, igazzal térünk vissza.
return 1;
}

 


AutoTest


 
Leellenõrizhetõ, hogy az adott teszt autómata-e.
Paraméterek:
 
(testid)

 

  • testid - A teszt id-je.

 

CMD:testauto(playerid,params[])
{
if(AutoTest(1)) return 1; // Ha  az 1-es számú teszt autómatikus, igazzal térünk vissza.
return 1;
}

 


DeleteTest


 
Törölhetsz vele egy adott tesztet.
Paraméterek:
 
(testid)

 

  • testid - A teszt id-je.

 

CMD:deletetest(playerid,params[])
{
DeleteTest(1); // Töröljük az 1-es számú tesztet.
return 1;
}

 


DeleteAllTest


 
Törölheted vele az összes tesztet.
Paraméterek:
 
()

 

  • Nincs paraméter

 

CMD:deletealltest(playerid,params[])
{
DeleteAllTest(); // Töröljük a teszteket
return 1;
}

 


SendTest


 
Elküldhetsz vele egy tesztet.
Paraméterek:
 
(color,msg[],reward)

 

  • color - A szöveg színe.

  • msg[] - A kód, amit a játékosnak be kell írnia, hogy nyerjen.

  • reward - Mennyi pénzt adjon, ha megnyeri a reakciótesztet.


 

CMD:sendtest(playerid,params[])
{
SendTest(-1,RandomText(),20000); //Elküldünk egy tesztet fehéren, véletlenszerû szöveggel, és 20000$-t kap, ha megnyeri a tesztet.
return 1;
}

 


SendAutomaticTest


 
Elküldhetsz vele egy tesztet, ami folyamatosan ismétli magát.
Paraméterek:
 
(color,msg[],reward,time)

 

  • color - A szöveg színe.

  • msg[] - A kód, amit a játékosnak be kell írnia, hogy nyerjen.

  • reward - Mennyi pénzt adjon, ha megnyeri a reakciótesztet.

  • time - Az idõ, amennyiszer ismétlõdjön. (1000 = 1mp)


 

CMD:sendautotest(playerid,params[])
{
SendAutomaticTest(-1,RandomText(),20000,1000*60); //Elküldünk egy tesztet fehéren, véletlenszerû szöveggel, és 20000$-t kap, ha megnyeri a tesztet,60 másodpercenkét jön elõ újra.
return 1;
}

 


StopAutomaticTest


 
Megállíthatunk vele egy ismétlõdõ tesztet.
Paraméterek:
 
(testid)

 

  • testid - A teszt id-je.

 

CMD:stopautotest(playerid,params[])
{
StopAutomaticTest(1); //Megállítjuk az 1-es számú autómatikus tesztet.
return 1;
}

 


StopAllAutomaticTest


 
Megállíthatunk vele az összes ismétlõdõ tesztet.
Paraméterek:
 
()

 

  • Nincs paraméter

 

CMD:stopallautotest(playerid,params[])
{
StopAllAutomaticTest(); //Megállítjuk az összes autómatikus tesztet.
return 1;
}

 


Fontos:
Include verzió esetén a te OnPlayerText-ed alá rakd be: test_OnPlayerText(playerid,text[]);

A te OnGameModeInit-ed vagy OnFilterScriptInited alá pedig: test_Init

Így:
 
public OnPlayerText(playerid,text[])
{
        test_OnPlayerText(playerid,text); //Elejére kell minden elõtt.
        return 1;
}

 

public OnGameModeInit() //Vagy onfilterscriptinit
{
        test_Init(); //Elejére kell minden elõtt.
        return 1;
}

 
Frissítések:
1.1
 
  • Autómata tesztek hozzáadva

  • Include verzió hozzáadva

  • Továbbfejlesztett RandomText()


1.0
 
  • Megjelenés

Példascript:
 

#include <a_samp>
#include <test>
 
public OnFilterScriptInit()
{
test_Init();
SendAutomaticTest(-1,RandomText(),30000,1000*60);
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid,text[])
{
test_OnPlayerText(playerid,text);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}

 


38
Szkript kérések / Sebességkorlát
« Dátum: 2012. Július 03. - 13:19:11 »
Hello!
Elkezdtem csinálni egy sebességkorlátot, de sehogy sem akar összejönni.
Fl0rian \"SetVehicleSpeed\" nevû kódját használom. A baj az, hogy érzékel mindent, de ahelyett,hogy lelassítaná a kocsit, 300 fölé megy a sebessége. És nem tudom megcsinálni :(
Kód:
 
public Sebessegkorlat(playerid)
{
    if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
    if(sebesseg[playerid] != 0.0)
    {
        new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        if(GetVehicleSpeed(vid) > floatround(sebesseg[playerid]))
          {
          SetVehicleSpeed(vid,floatround(sebesseg[playerid]));
   }
}
}
return SetTimerEx(\"Sebessegkorlat\", 500, false, \"i\", playerid);
}

39
A másik fórumon nem nagyon értékelték, de sok munkám van benne, hátha itt megbecsülik :)
Általános Pawno Hibalista


A leírás tartalmazza a leggyakoribb Pawno hibákat (errorokat) és figyelmeztetéseket (warningokat) egy SA-MP szkript fordításánál.
Ha a fordító hibát talál egy fájlban, akkor üzenetet küld, ebben a sorrendben:
 

  • A fájl neve


  • A sor, ahol a fordító hibát észlelt a zárások között, közvetlenül a fájlnév után.


  • A hiba típusa: \"Hiba\" (error), \"Végzetes hiba\" (fatal error), \"Figyelmeztetés\" (warning)


  • A hiba azonosítója/száma


  • Hiba leírása (Hibaüzenet)


Példa:
 
hello.pwn(3) : error 001: expected token: \";\", but found \"{\"

 
Megjegyzés: A sor száma nem mindig azonos a hibás sor számával.
 
Hibák (errorok) kategóriái


A hibák 3 osztályra sorolhatók:
 

Hibák

 

  • Olyan helyzetekben jön elõ, amikor a fordító nem tudja kezelni a megadott kódot.


  • Hibakódok 1 -99 -ig.


 

Végzetes Hibák

 


  • A végzetes hibák azok a hibák, amikor a fordító egy adott hiba miatt (pl. Inc hiánya) totálisan összeomlik, nem tud talpraállni.


  • Amikor az elemzés megszakad.


  • Hibakódok 100 -199 -ig.


 

Figyelmeztetések

 

  • Figyelmeztetések akkor jelennek meg, amikor a hiba nem feltétlenül életbevágó, apróbb hibáknál.


  • Hibakódok 200 -299 -ig.


Gyakori hibák


001:expected token
Egy szükséges zárás hiányzik, ami lehet \";\" jel, vagy vesszõ: \",\"
Például:
 
error 001: expected token: \";\", but found \"return\"

 

main()
{
    print(\"test\") // Errõl a sorról hiányzik az adott jel
    return 1;
}

 
002:only a single statement (or expression) can follow each \"case\"
Minden esetben egy switch-nek különféle \"case\" értékei vannak. A hiba akkor szokott megjelenni, ha egy sorban egy \"case\"-hez több hozzárendelés van.
Ahhoz, hogy több hozzárendelést adjunk hozzá, kapcsos zárójelet kell hozzáadnunk, nem lehetnek egymás mellett.
 
Például:
 
error 002: only a single statement (or expression) can follow each \"case\"

 

main()
{
    switch(x)
    {
        case 0: print(\"hello\"); print(\"hello\");
    }
    return 1;
}

 
A fenti kódhoz egyéb hibák /figyelmeztetések is megjelennek:
 

error 002: only a single statement (or expression) can follow each \"case\"
warning 215: expression has no effect
error 010: invalid function or declaration

 
Javítva:
 

main()
{
    switch(x)
    {
        case 0:
        {
            print(\"hello\");
            print(\"hello\");
        }
    }
    return 1;
}

 
Gyakori figyelmeztetések


211: possibly unintended assignment
Általában az \"if\" parancsnál jelenik meg, az \"=\" jelekkel szokott lenni a probléma. Nem mind egy, hogy egyet, vagy kettõt írunk.
Példa:
 

if(a = 2) // figyelmeztetés (Ugyanis ezt akkor használjuk, ha az adott változónak a 2-es értéket akarjuk megadni.)
if(a == 2) // nincs figyelmeztetés
if((a = 2)) // nincs figyelmeztetés; 2-es értéket kap a változó és a kifejezés mindig igaz értéket ad vissza.

 
217: loose indentation
A fordító ezt a figyelmeztetést adja ki, ha a kódban soreltolódás van.
Példa:
Jó példa:
 

if(condition)
{
    action();
    result();
}

 
Rossz példa:
 

if(condition)
{
    action();
  result();
}

 
Forrás: SA-MP Wiki

40

Sziasztok!
 
 


Ebben a leírásban szeretném megmutatni, hogyan ellenõrizzük le a nem létezõ dolgokat egy ciklusban.


 
 
Van a ciklusunk és egy változónk:
 

for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) //Végigfutás az összes játékoson
{
if(valtozo == 9) //Ha egy játékosnak a változója 9
{
    SendClientMessage(i,\"A változód értéke 9.\"); //Akkor kiírjuk
}
}

 
Oké, de mi van, ha senkinek sem 9?


Rossz megoldás:
 
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) //Végigfutás az összes játékoson
{
if(valtozo == 9) //Ha egy játékosnak a változója 9
{
    SendClientMessage(i,\"A változód értéke 9.\"); //Akkor kiírjuk
}
else return SendClientMessage(playerid,\"Nincs 9-es változós játékos.\"); //Ha nem, akkor kiírjuk, hogy nincs
}

 
Ez azért rossz, mert ha akár csak egy embernek nem 9 a változó értéke, kiírja, hogy nincs ilyen változós. Ez azért van, mert az összes játékoson futunk végig, nem egyen.


Jó megoldás:
 
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) //Végigfutás az összes játékoson
{
new c = 0;
if(valtozo == 9) //Ha egy játékosnak a változója 9
{
    c++;
    SendClientMessage(i,\"A változód értéke 9.\"); //Akkor kiírjuk
}
if(c == 0) return SendClientMessage(playerid,\"Nincs 9-es változós játékos.\"); //Ha nem, akkor kiírjuk, hogy nincs
}

 
Létrehozunk egy másik változót, aminek az értéke 0. Ha van 9-es változójú játékos, akkor növeljük egy-el. Viszont ha nincs, nincs, ami növelje a változónkat, így 0 marad, ami azt jelenti, hogy nincs olyan játékos, akinek a váltózójának rtéke 0 lenne.


Remélem érthetõ volt.
További jó fórumozást,
Sramm

41
Segítségkérés / Server:Unkown Command
« Dátum: 2012. Június 25. - 15:12:53 »
CMD:trunkzzar(playerid,params[])
       {
           if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return HU(playerid,1,\"Nem vagy jármûben.\");
           new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
                    new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
                    GetVehicleParamsEx(vid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
                    if(engine != 1) return HU(playerid,1,\"A jármû motorjának járnia kell.\");
                    if(boot == 1) return HU(playerid,1,\"A csomagtartó tárva nyitva, elõször csukd be.\");
                    if(vInfo[vid][vTrunkLock] == 1) return hu(playerid,\"Már zárva van.\");
         vInfo[vid][vTrunkLock] = 1;
         SendClientMessage(playerid, FEHER, \"Sikeresen bezártad!\");
         return 1;
      }
      CMD:trunkznyit(playerid,params[])
       {
         if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return HU(playerid,1,\"Nem vagy jármûben.\");
         new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
                    new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
                    GetVehicleParamsEx(vid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
                    if(engine != 1) return HU(playerid,1,\"A jármû motorjának járnia kell.\");
                    if(boot == 1) return HU(playerid,1,\"A csomagtartó tárva nyitva, elõször csukd be.\");
                    if(vInfo[vid][vTrunkLock] == 0) return hu(playerid,\"Már nyitva van.\");
         vInfo[vid][vTrunkLock] = 0;
         SendClientMessage(playerid, FEHER, \"Sikeresen kinyitottad!\");
         return 1;
      }

 
Ezt a két parancsot ha beírom, mindig azt írja, hogy Server: Unkown Command. Egyszerûen kész vagyok tõle :( Nem tudom megcsinálni. Ötlet?

42
Segítségkérés / CP
« Dátum: 2012. Június 22. - 13:35:34 »
Sziasztok! Próbáltam megcsinálni a jogsi rendszert, amit cp-kel oldottam meg.Egy darabig megy is, de a forgalminál egyszerûen nem hajlandó mûködni. Mint ha nem adná meg neki az értéket, vagy nem tudom.
Ez a rész:
 
if(forgalmi[playerid] == 1)
{
   SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"[Oktató]: Kövesse a GPS utasításait! Ne feledje, nehogy összetörje a jármûvet!\");
   SetPlayerRaceCheckpoint(playerid,0,2425.4612,-30.7842,26.9423,0.0,0.0,0.0,3.0);
   forgalmi[playerid]=2;
   return 1;
}

 
Egyszerûen nem hívódik meg. Pedig ott van, hogy forgalmi[playerid] = 1; .. Tehát amikor belemegyeknem adja be a cp-t , és nem írja ki a szöveget.
 
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))return HU(playerid, PIROS, \"Nem ülsz jármûben!\");
DisablePlayerRaceCheckpoint(playerid);
if(vizsgazik[playerid]==1)
{
if(holvan[playerid]==1)
{
   SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"[Oktató]: Remek! Most forduljon meg az oszlopok vonalában.\");
   SetPlayerRaceCheckpoint(playerid,0,2391.1941,-83.2148,28.0650,0.0,0.0,0.0,3.0);
   holvan[playerid]=2;
}
else if(holvan[playerid]==2)
{
   SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"[Oktató]: Most álljon be az oszlopsor közepébe.\");
   SetPlayerRaceCheckpoint(playerid,0,2370.5623,-77.6814,28.0664,0.0,0.0,0.0,3.0);
   holvan[playerid]=3;
}
else if(holvan[playerid]==3)
{
   SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"[Oktató]: Most tolasson be az oszlopok közé.\");
   SetPlayerRaceCheckpoint(playerid,0,2375.7224,-112.5892,28.1232,0.0,0.0,0.0,3.0);
   holvan[playerid]=4;
}
else if(holvan[playerid]==4)
{
   SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"[Oktató]: Most parkolja le a kocsit.\");
   SetPlayerRaceCheckpoint(playerid,0,2377.1289,-112.1426,28.1737,0.0,0.0,0.0,3.0);
   holvan[playerid]=5;
}
else if(holvan[playerid]==5)
{
   SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"[Oktató] Gratulálunk, sikeresen letette a rutin vizsgát! Akár kezdhetjük is a forgalmit. Vigyázzon, nehogy összetörje a jármûvet!\");
//   SendClientMessage(playerid,HKEK,\"Ön megkapta a jogosítványt.\");
   DisablePlayerRaceCheckpoint(playerid);
   SetPlayerRaceCheckpoint(playerid,0,2346.4517,-47.5401,26.9425,0.0,0.0,0.0,3.0);
   holvan[playerid]=0;
/*   vizsgazik[playerid] = 0;
   kamionjogsizik[playerid] = 0;
   motorjogsizik[playerid] = 0;*/
   KillTimer(rutintimer[playerid]);
//   PlayerInfo[playerid][pJogsi]=1;
   new kocsi=GetPlayerVehicleID(playerid);
   SetVehicleToRespawn(kocsi);
   PutPlayerInVehicle(playerid,kocsi,0);
   RepairVehicle(kocsi);
   forgalmi[playerid] = 1;
}
return 1;
}
if(motorjogsizik[playerid]==1)
{
if(holvan[playerid]==1)
{
   SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"[Oktató]: Remek! Most forduljon meg az oszlopok vonalában.\");
   SetPlayerRaceCheckpoint(playerid,0,2391.1941,-83.2148,28.0650,0.0,0.0,0.0,3.0);
   holvan[playerid]=2;
   return 1;
}
else if(holvan[playerid]==2)
{
   SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"[Oktató]: Most álljon be az oszlopsor közepébe.\");
   SetPlayerRaceCheckpoint(playerid,0,2370.5623,-77.6814,28.0664,0.0,0.0,0.0,3.0);
   holvan[playerid]=3;
   return 1;
}
else if(holvan[playerid]==3)
{
   SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"[Oktató]: Most tolasson be az oszlopok közé.\");
   SetPlayerRaceCheckpoint(playerid,0,2375.7224,-112.5892,28.1232,0.0,0.0,0.0,3.0);
   holvan[playerid]=4;
   return 1;
}
else if(holvan[playerid]==4)
{
   SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"[Oktató]: Most parkolja le a motort.\"); //2370.9565,-110.2176,29.0597
        SetPlayerRaceCheckpoint(playerid,0,2370.9565,-110.2176,29.0597,0.0,0.0,0.0,3.0);
   holvan[playerid]=5;
   return 1;
}
else if(holvan[playerid]==5)
{
   SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"[Oktató] Gratulálunk, sikeresen letette a rutin vizsgát! Akár kezdhetjük is a forgalmit. Vigyázzon, nehogy összetörje a jármûvet!\");
//   SendClientMessage(playerid,HKEK,\"Ön megkapta a jogosítványt.\");
   DisablePlayerRaceCheckpoint(playerid);
//   PlayerInfo[playerid][pMjogsi]= 1;
   SetPlayerRaceCheckpoint(playerid,0,2346.4517,-47.5401,26.9425,0.0,0.0,0.0,3.0);
   holvan[playerid]=0;
   //vizsgazik[playerid] = 0;
   //kamionjogsizik[playerid] = 0;
   //motorjogsizik[playerid] = 0;
   KillTimer(rutintimer[playerid]);
//   PlayerInfo[playerid][pJogsi]=1;
   new kocsi=GetPlayerVehicleID(playerid);
   SetVehicleToRespawn(kocsi);
   PutPlayerInVehicle(playerid,kocsi,0);
   RepairVehicle(kocsi);
   forgalmi[playerid] = 1;
   return 1;
}
return 1;
}
if(vizsgazik[playerid]==1 || kamionjogsizik[playerid] == 1 || motorjogsizik[playerid] == 1)
{
if(forgalmi[playerid] == 1)
{
   SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"[Oktató]: Kövesse a GPS utasításait! Ne feledje, nehogy összetörje a jármûvet!\");
   SetPlayerRaceCheckpoint(playerid,0,2425.4612,-30.7842,26.9423,0.0,0.0,0.0,3.0);
   forgalmi[playerid]=2;
   return 1;
}
else if(forgalmi[playerid]==2)
{
   SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"[Oktató]: Jól csinálja!\");
   SetPlayerRaceCheckpoint(playerid,0,2466.0122,26.5932,26.9429,0.0,0.0,0.0,3.0);
   forgalmi[playerid]=3;
   return 1;
}
else if(forgalmi[playerid]==3)
{
   SetPlayerRaceCheckpoint(playerid,0,2417.9387,43.4349,26.9445,0.0,0.0,0.0,3.0);
   forgalmi[playerid]=4;
   return 1;
}
else if(forgalmi[playerid]==4)
{
   SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"[Oktató]: Ezaz.\");
   SetPlayerRaceCheckpoint(playerid,0,2317.9268,94.2142,26.9423,0.0,0.0,0.0,3.0);
   forgalmi[playerid]=5;
   return 1;
}
        else if(forgalmi[playerid]==5)
{
   SetPlayerRaceCheckpoint(playerid,0,2182.1682,86.9515,24.9582,0.0,0.0,0.0,3.0);
   forgalmi[playerid]=6;
   return 1;
}
else if(forgalmi[playerid]==6)
{
   SetPlayerRaceCheckpoint(playerid,0,2221.9089,61.8059,26.9424,0.0,0.0,0.0,3.0);
   forgalmi[playerid]=7;
   return 1;
}
else if(forgalmi[playerid]==7)
{
   SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"[Oktató]: Ezaz.\");
   SetPlayerRaceCheckpoint(playerid,0,2265.2898,29.1063,27.2334,0.0,0.0,0.0,3.0);
   forgalmi[playerid]=8;
   return 1;
}
else if(forgalmi[playerid]==8)
{
   SetPlayerRaceCheckpoint(playerid,0,2291.2825,-81.8759,26.9418,0.0,0.0,0.0,3.0);
   forgalmi[playerid]=9;
   return 1;
}
else if(forgalmi[playerid]==9)
{
   SetPlayerRaceCheckpoint(playerid,0,2333.5110,-99.5207,26.9423,0.0,0.0,0.0,3.0);
   forgalmi[playerid]=10;
   return 1;
}
else if(forgalmi[playerid]==10)
{
   SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"[Oktató]: Már a vége felé közeledünk!\");
   SetPlayerRaceCheckpoint(playerid,0,2369.9272,-85.8068,29.0751,0.0,0.0,0.0,3.0);
   forgalmi[playerid]=11;
   return 1;
}
else if(forgalmi[playerid]==11)
{
   SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"[Oktató]: Most parkolja le, és kész vagyunk!\");
   if(vizsgazik[playerid] == 1) SetPlayerRaceCheckpoint(playerid,0,2377.1289,-112.1426,28.1737,0.0,0.0,0.0,3.0);
   if(motorjogsizik[playerid] == 1) SetPlayerRaceCheckpoint(playerid,0,2358.6948,-94.3093,28.0669,0.0,0.0,0.0,3.0);
   if(kamionjogsizik[playerid] == 1)  SetPlayerRaceCheckpoint(playerid,0,2370.9565,-110.2176,29.0597,0.0,0.0,0.0,3.0);
   forgalmi[playerid]=12;
   return 1;
}
        else if(forgalmi[playerid]==12)
{
   SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"[Oktató] Gratulálunk, sikeresen letette a forgalmi vizsgát is! Nagyszerû tanítvány volt!\");
   SendClientMessage(playerid,HKEK,\"[Oktató] Ön megkapta a jogosítványt.\");
   DisablePlayerRaceCheckpoint(playerid);
   if(kamionjogsizik[playerid] == 1) PlayerInfo[playerid][pKjogsi] = 1;
   if(motorjogsizik[playerid] == 1) PlayerInfo[playerid][pMjogsi] = 1;
   if(vizsgazik[playerid] == 1) PlayerInfo[playerid][pJogsi] = 1;
   forgalmi[playerid] = 0;
   holvan[playerid]=0;
   vizsgazik[playerid] = 0;
   kamionjogsizik[playerid] = 0;
   motorjogsizik[playerid] = 0;
   //KillTimer(rutintimer[playerid]);
   new kocsi=GetPlayerVehicleID(playerid);
   SetVehicleToRespawn(kocsi);
   RepairVehicle(kocsi);
   RemovePlayerFromVehicle(playerid);
    return 1;
}
return 1;
}
return 1;
}

43
SA-MP: Szerverfejlesztés / dini_Write
« Dátum: 2012. Június 19. - 10:48:44 »
Csináltam egy apróbb kódot, segítségével írhatunk egy fájlba.
Kód/Letöltés:
 

stock  dini_Write(filename[],key[])
{
      if(!fexist(filename)) return false;
      new File:fwd;
      fwd=fopen(filename,io_write);
if(fwd)
{
fwrite(fwd,key);
fclose(fwd);
}
}

 

dini.inc
 
Példa rá:
 
CMD:pelda(playerid,params[])
{
new file[128];
format(file,128,\"/Peldamappa/peldafajl.ini\");
dini_Create(file);
dini_Write(file,\"Példaszöveg\");
return 1;
}

44
Archívum / Filmforgatás szerver 0.3e
« Dátum: 2012. Június 18. - 11:11:53 »
Sziasztok!
Ma nyitunk egy forgatás szervert, ahol filmeket fogunk forgatni a gtafórummal és sampforummal. Aki szeretne jönni, az jelezze.
Mirõl szólna?
Fõleg a maffiáról, bankrablásokról, rendõrökrõl, különféle akció jelenetekrõl :)
Filmforgatások idõpontja:
 
  • Ma 14:00-kor gyülekezõ a szerveren.

  • Holnap ??:00 perckor gyülekezõ


Rendezõ,vágó,kamerás: Sramm
IP: 94.242.208.121:7786
Eddigi jelentkezõk:
 
  • Norby

  • Sramm

  • RolePlay [sampforum.hu]

  • GameStar

  • Textureee

  • Domeee

  • Rhino


45
Beszélgetés / SMF magyarítások portál
« Dátum: 2012. Június 16. - 21:57:42 »
Sziasztok!
Mivel az smf-portálnál vannak különféle követelések, ezért gondoltam megnyitom az smf csomag magyarítás portált. Innen letölthetsz különféle csomagokat, illetve tippeket, leírásokat is olvashatsz.
Még kialakulóban van ugyan, de már most elég stílusos.
Itt kérhetsz akármilyen magyarítást, emulálást, karakterkódolást. Csak annyit kell tenned, hogy regisztrálsz  :thumbsup:
Aki szeretne valamilyen szinten segédkezni a portál sikerességében, annak várom jelentkezését.
Betölthetõ posztok : Tesztelõ (2) , Szerkesztõ(1), Fórum szerkesztõ/moderátor(2)
Link: smfhungarianpack.netai.net
(Ha beindul lesz saját domain.)
 

Frissítések

 

1.0 - Fórum nyitás

Oldalak: 1 2 [3] 4 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal