Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Sramm

Oldalak: 1 ... 3 4 [5]
61
Segítségkérés / 0.3c-s objectek nem látszanak.
« Dátum: 2011. November 25. - 16:54:24 »
Sziasztok. Akadt egy kis problémám, mert a 0.3c-s objectek nem látszanak a szerón, ilyen attachedobject editornál. Ez miért van, hogy tudom megoldani?

62
SA-MP: Szerverfejlesztés / Multifunkcionális Regisztrációs rendszer
« Dátum: 2011. November 17. - 14:11:00 »
Multifunkcionális Regisztrációs rendszer
Mi ez?
Ez egy nem akármilyen regisztrációs rendszer. Mindent tud amit a többi, de egy plusz van benne: Lehet configurálni?
Mit is takar ez? Ha beírod, hogy: /regconfig, kiad egy dialogot, amibõl különbözõ regisztrációs \"módokat\" tudsz beállítani.
Ezt ki is tudod kapcsolni, illetve van egy /kilep parancs is, amit engedélyezni/letiltani egyaránt lehet. Ha újra be akarsz lépni, /login.
Funkciók
3 funkció van benne.
Dialogos - Ha belépsz a szerverre, kijön egy dialog, hogy regisztrálj, vagy ha már regisztráltál, bejelentkezz.
Parancsos - Ha belépsz a szerverre, a /reg [jelszó] paranccsal kell regisztrálni, ha már regisztrálva vagy, akkor /login [jelszó] parancsal kell bejelentkezned.
Parancsos-Dialogos - Ha belépsz a szerverre, a /reg paranccsal elõhívod a regisztrációs dialogot, ha már regisztrálva vagy, akkor a /login paranccsal hívod meg a bejelentkezési dialogot.
Parancsok
/reg [jelszó] (Parancsos típus)
/login [jelszó] (Parancsos típus)
/reg (Dialogos-Parancsos típus)
/login (Dialogos-Parancsos típus)
/kilep
/regconfig (Adminoknak)
Letöltés
http://solidfiles.com/d/903c7fec21/
Hamarosan új verzió!
[admin]A forráskódot a fórumra is ki kell rakni![/admin]
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include <dini>
#pragma tabsize 0
new file[128];
#define SendFormattedMessage(%0,%1,%2) do{new _str[128]; format(_str,128,%2); SendClientMessage(%0,%1,_str);}while(FALSE)
new kilepes;
new tipus;
new kotelezo;
new megerosites;
new megerositve[MAX_PLAYERS];
new FALSE = false;
new IsLogged[MAX_PLAYERS];
new kilepett[MAX_PLAYERS];
 
stock GetName(playerid)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
return name;
}
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\nBetöltött filterscript:\");
print(\"Regisztrációs rendszer - By Sramm\");
print(\"Verzió: 3\");
print(\"----------------------------------\\n\");
format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\");
tipus = dini_Int(file,\"tipus\");
kotelezo = dini_Int(file,\"kotelezo\");
megerosites = dini_Int(file,\"megerosites\");
kilepes = dini_Int(file,\"kilepes\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
if(kotelezo == 1)
{
if(tipus == 2)
{
if(!fexist(file))
{
SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid));
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Te{FF0000}még {FFFFFF}nem regisztráltál, {66CCFF}regisztrálj: /reg [jelszó]\");
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}A regisztráció nem kötelezõ, de ajánlott!\");
}
if(fexist(file))
{
SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid));
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}jelentkezz be: /login [jelszó]\");
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Bejelentkezni nem kötelezõ, de ajánlott!\");
}
return 1;
}
else if(tipus == 3)
{
if(!fexist(file))
{
SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid));
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Te{FF0000}még {FFFFFF}nem regisztráltál, {66CCFF}regisztrálj: /reg\");
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}A regisztráció nem kötelezõ, de ajánlott!\");
}
if(fexist(file))
{
SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid));
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}jelentkezz be:/login\");
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Bejelentkezni nem kötelezõ, de ajánlott!\");
}
return 1;
}
return 1;
}
if(kotelezo == 0) {
if(tipus == 1)
{
IsLogged[playerid] = 0;
format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Jatekosok/%s.ini\",GetName(playerid));
if(!fexist(file))
{
SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid));
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}regisztrálj.\");
ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek adj meg egy jelszót:\", \"Regisztráció\", \"Kilépés\");
}
if(fexist(file))
{
SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid));
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}jelentkezz be.\");
ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd ide a jelszavad:\", \"Belépés\", \"Kilépés\");
}
return 1;
}
else if(tipus == 2)
{
if(!fexist(file))
{
SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid));
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}regisztrálj: /reg [jelszó]\");
}
if(fexist(file))
{
SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid));
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}jelentkezz be: /login [jelszó]\");
}
return 1;
}
else if(tipus == 3)
{
if(!fexist(file))
{
SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid));
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}regisztrálj: /reg\");
}
if(fexist(file))
{
SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid));
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}jelentkezz be:/login\");
}
return 1;
}
return 1;
}
return 1;
}
CMD:regenged(playerid,params[])
{
new id;
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 1;
if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Használat:{FF0000}/regenged [Playerid]\");
if(megerositve[id] == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Neki már engedélyezve lett a regisztráció!\");
format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Jatekosok/%s.ini\",GetName(playerid));
if(fexist(file)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Õ már regisztrált!\");
megerositve[id] = 1;
SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Engedélyezted {FF0000}%s{FFFFF}-nak, hogy regisztráljon!\",GetName(id));
SendFormattedMessage(id,-1,\"{FFFFFF}Adminisztrátor: {FF0000}%s{FFFFF}, engedélyezte számodra a {66CCFF}regisztrációt!\",GetName(playerid));
return 1;
}
CMD:regelnek(playerid,params[])
{
if(megerosites == 0) return 1;
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerAdmin(i))
{
SendFormattedMessage(i,-1,\"{FF0000}%s{FFFFF} szeretne regisztrálni a szerverre! (/regenged)\",GetName(playerid));
}
}
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Kérésed elküldtük az adminoknak!\");
return 1;
}
 
CMD:reg(playerid,params[])
{
if(megerosites == 1 && megerositve[playerid] == 0) return  SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Egy adminnak engedélyeznie kell a regisztrációt: /regelnek!\");
if(tipus == 2) {
if(fexist(file)) return  SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már regisztrálva vagy...\");
if(IsLogged[playerid] == 1) return  SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már be is vagy jelentkezve...\");
new string[128];
if(sscanf(params, \"s[128]\", string)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Használat:{FF0000}/reg [jelszó]\");
format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Jatekosok/%s.ini\",GetName(playerid));
if(fexist(file)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0000}Már regisztrálva vagy. Írd: /login.\");
dini_Create(file);
dini_IntSet(file,\"password\", strlen(string));
dini_IntSet(file,\"megerositve\", megerositve[playerid]);
dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid));
dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid));
/*dini_IntSet(file,\"Deaths\", PlayerInfo[playerid][Deaths]);
dini_IntSet(file,\"Kills\", PlayerInfo[playerid][Kills]);*/
SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Felhasználód ezen a néven: {FF0000}%s{FFFFF}, létrehozva ezzel a jelszóval: {66CCFF}%s!\",GetName(playerid),string);
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Most írd be: /login\");
return 1;
}
else if(tipus == 3) {
if(IsLogged[playerid] == 1) return  SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már be is vagy jelentkezve...\");
ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek adj meg egy jelszót:\", \"Regisztráció\", \"Kilépés\");
return 1;
}
return 1;
}
CMD:login(playerid,params[])
{
if(!fexist(file)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0000}Még nem vagy regisztrálva. Írd: /reg.\");
if(tipus == 1)
{
if(kilepett[playerid] == 1) return ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd ide a jelszavad:\", \"Belépés\", \"Kilépés\");
return 1;
}
if(tipus == 2) {
if(IsLogged[playerid] == 1) return  SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már be vagy jelentkezve...\");
new string[128];
if(sscanf(params, \"s[128]\", string)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Használat:{FF0000}/login [jelszó]\");
format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Jatekosok/%s.ini\",GetName(playerid));
new password = dini_Int(file, \"password\");
if(strlen(string) != password)
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"{FF0000}Hibás a jelszó!\");
Kick(playerid);
}
else
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"{33FF66}Sikeres bejelentkezés, köszöntelek!\");
IsLogged[playerid] = 1;
SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file,\"Score\"));
GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file,\"Money\"));
megerositve[playerid] = dini_Int(file,\"megerositve\");
}
return 1;
}
else if(tipus == 3) {
if(IsLogged[playerid] == 1) return  SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már be is vagy jelentkezve...\");
ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd ide a jelszavad:\", \"Belépés\", \"Kilépés\");
return 1;
}
return 1;
}
CMD:kilep(playerid,params[])
{
if(kilepes != 1) return 1;
if(IsLogged[playerid] == 0) return  SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Nem vagy bejelentkezve...\");
kilepett[playerid] = 1;
dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid));
dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid));
dini_IntSet(file,\"megerositve\", megerositve[playerid]);
IsLogged[playerid] = 0;
megerositve[playerid] = 0;
SetPlayerScore(playerid,0);
ResetPlayerMoney(playerid);
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Kilépes sikeres!\");
return 1;
}
CMD:regconfig(playerid,params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 1;
ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFAF00}Regrendszer Config\",\"\\
Dialogos regisztráció\\nRegisztráció parancsal\\nParancsos-Dialogos regisztráció\\nRegisztráció kikapcsolása\\nKilépés engedélyezése\\nKilépés kikapcsolása\\n\\
Kötelezõ regisztráció engedélyezése\\nKötelezõ regisztráció letiltása\\nAdminisztrátori jóváhagyás engedélyezése\\nAdminisztrátori jóváhagyás letiltása\", \"Rendben!\", \"Kilép\");
return 1;
}
CMD:megerosit(playerid,params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 1;
ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFAF00}Regrendszer Config\", \"Dialogos regisztráció\\nRegisztráció parancsal\\nParancsos-Dialogos regisztráció\\nRegisztráció kikapcsolása\\nKilépés engedélyezése\\nKilépés kikapcsolása\\nKötelezõ regisztráció engedélyezése\\nKötelezõ regisztráció letiltása\", \"Rendben!\", \"Kilép\");
return 1;
}
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 1)
{
if(response)
{
format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Jatekosok/%s.ini\",GetName(playerid));
if(fexist(file)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0000}Már regisztrálva vagy. Lehetséges, hogy ez egy hiba, elnézést kérünk.\"),ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd ide a jelszavad:\", \"Belépés\", \"Kilépés\");
if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek adj meg egy jelszót:\", \"Regisztráció\", \"Kilépés\");
dini_Create(file);
dini_IntSet(file,\"password\", strlen(inputtext));
dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid));
dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid));
         dini_IntSet(file,\"megerositve\", megerositve[playerid]);
/*dini_IntSet(file,\"Deaths\", PlayerInfo[playerid][Deaths]);
        dini_IntSet(file,\"Kills\", PlayerInfo[playerid][Kills]);*/
        kilepett[playerid] = 0;
        SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Felhasználód ezen a néven: {FF0000}%s{FFFFF}, létrehozva ezzel a jelszóval: {66CCFF}%s!\",GetName(playerid),inputtext);
        ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Remek! Lépj be karakteredhez:\", \"Belépés\", \"Kilépés\");
        }
else {
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Minek jöttél fel, ha úgy is kilépsz?\");
Kick(playerid);
}
return 1;
   }
   if(dialogid == 2)
{
if(response)
{
format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Jatekosok/%s.ini\",GetName(playerid));
if(!fexist(file)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0000}Még nem vagy regisztrálva. Lehetséges, hogy ez egy hiba, elnézést kérünk.\"), ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek adj meg egy jelszót:\", \"Regisztráció\", \"Kilépés\");
if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd ide a jelszavad:\", \"Belépés\", \"Kilépés\");
 new password = dini_Int(file, \"password\");
          if(strlen(inputtext) != password)
   {
             SendClientMessage(playerid, -1, \"{FF0000}Hibás a jelszó!\");
            Kick(playerid);
   }
   else
   {
   SendClientMessage(playerid,-1,\"{33FF66}Sikeres bejelentkezés, köszöntelek!\");
   IsLogged[playerid] = 1;
   SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file,\"Score\"));
   GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file,\"Money\"));
   megerositve[playerid] = dini_Int(file,\"megerositve\");
   /*PlayerInfo[playerid][Deaths] = dini_Int(file,\"Deaths\");
   PlayerInfo[playerid][Kills] = dini_Int(file,\"Kills\");
   gTeam[playerid] = dini_Int(file,\"Team\");*/
   kilepett[playerid] = 0;
   }
}
else
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Néha nem értelek...\");
Kick(playerid);
}
        return 1;
}
 if(dialogid == 3)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)
{
format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\");
if(tipus == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már dialogos a regisztráció menete.\");
tipus = 1;
dini_IntSet(file,\"tipus\",tipus);
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}A regisztráció menete mostantól: Dialogos.\");
}
if(listitem == 1)
{
format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\");
if(tipus == 2) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már parancsos a regisztráció menete.\");
tipus = 2;
dini_IntSet(file,\"tipus\",tipus);
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}A regisztráció menete mostantól: Parancsos.\");
}
if(listitem == 2)
{
format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\");
if(tipus == 3) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már parancsos-dialogos a regisztráció menete.\");
tipus = 3;
dini_IntSet(file,\"tipus\",tipus);
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}A regisztráció menete mostantól: Parancsos-Dialogos.\");
}
if(listitem == 3)
{
format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\");
if(tipus == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Regisztráció már kikapcsolva.\");
tipus = 0;
dini_IntSet(file,\"tipus\",tipus);
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}A regisztráció ki lett kapcsolva.\");
}
if(listitem == 4)
{
format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\");
if(kilepes == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már ki tudnak lépni.\");
kilepes = 1;
dini_IntSet(file,\"kilepes\",kilepes);
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mostantól miután bejelentkezett valaki, már ki is tud lépni.\");
}
if(listitem == 5)
{
format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\");
if(kilepes == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már le van tiltva.\");
kilepes = 0;
dini_IntSet(file,\"kilepes\",kilepes);
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mostantól miután bejelentkezett valaki, már nem tud kilépni.\");
}
if(listitem == 6)
{
format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\");
if(kotelezo == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már engedélyezve van.\");
kotelezo = 0;
dini_IntSet(file,\"kotelezo\",kotelezo);
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mostantól miután valaki feljött a szerverre, kötelezõ regisztrálnia/belépnie.\");
}
if(listitem == 7)
{
format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\");
if(kotelezo == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már le van tiltva.\");
kotelezo = 1;
dini_IntSet(file,\"kotelezo\",kotelezo);
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mostantól miután valaki feljött a szerverre, nem kötelezõ regisztrálnia/belépnie.\");
}
if(listitem == 8)
{
format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\");
if(megerosites == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már engedélyezve van.\");
megerosites = 1;
dini_IntSet(file,\"megerosites\",megerosites);
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mostantól miután valaki feljött a szerverre, egy adminnak engedélyeznie kell a regisztrációját.\");
}
if(listitem == 9)
{
format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\");
if(megerosites == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már le van tiltva.\");
megerosites = 0;
dini_IntSet(file,\"megerosites\",megerosites);
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mostantól miután valaki feljött a szerverre, egy adminnak nem kell engedélyeznie a regisztrációját.\");
}
}
return 1;
}
return 0;
}
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsLogged[playerid] == 0) return Kick(playerid);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
if(IsLogged[playerid] == 1)
{
dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid));
dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid));
dini_IntSet(file,\"megerositve\", megerositve[playerid]);
IsLogged[playerid] = 0;
megerositve[playerid] = 0;
SetPlayerScore(playerid,0);
ResetPlayerMoney(playerid);
}
kilepett[playerid] = 0;
return 1;
}
 

63
SA-MP: Szerverfejlesztés / HighLight(villogás)
« Dátum: 2011. November 17. - 14:09:54 »
Sziasztok!
Itt van megint egy õs régi filterscriptem, a név villogás.
Parancsok:
/highlight (Ezzel tudod ki/be kapcsolni)
Funkció: Villog a neved.
Letöltés:
http://solidfiles.com/d/c501/
Használjátok egészséggel.

64
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fegyver eldobó script
« Dátum: 2011. November 17. - 13:36:14 »
Sziasztok! Egy régebbi scriptem szeretném nektek publikálni:
Funkció: Amikor a játékos meghal, eldobja a fegyverét pickup formájában, és egy másik játékos pedig felveheti.
Tapasztalat: Az egész tesztelve, mûködik.
Bugok,hibák: Csak azt dobja el ami a kezedben van. Még egy: /kill parancsnál nem fog mûködni! Csak \"természetes\" halálnál!
Forráskód:
[pawn]#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit()
{
   print(\"\\n--------------------------------------\");
   print(\" Fegyver eldobás by Sramm\");
   print(\"--------------------------------------\\n\");
   return 1;
}
stock GetPlayerWeaponModell(playerid,modell)
{
new weaponid;
weaponid = GetPlayerWeapon(playerid);
switch(weaponid)
{
     case 0: modell = 0;
     case 1: modell = 331;
     case 2: modell = 333;
     case 3: modell = 334;
     case 4: modell = 335;
     case 5: modell = 336;
     case 6: modell = 337;
     case 7: modell = 338;
     case 8: modell = 339;
     case 9: modell = 341;
     case 10: modell = 321;
     case 11: modell = 322;
     case 12: modell = 323;
     case 13: modell = 324;
     case 14: modell = 325;
     case 15: modell = 326;
     case 16: modell = 342;
     case 17: modell = 343;
     case 18: modell = 344;
     case 19: modell = 0;
     case 20: modell = 0;
     case 21: modell = 0;
     case 22: modell = 345;
     case 23: modell = 346;
     case 24: modell = 347;
     case 25: modell = 348;
     case 26: modell = 349;
     case 27: modell = 350;
     case 28: modell = 351;
     case 29: modell = 352;
     case 30: modell = 353;
     case 31: modell = 356;
     case 32: modell = 372;
     case 33: modell = 357;
     case 34: modell = 358;
     case 35: modell = 359;
     case 36: modell = 360;
     case 37: modell = 361;
     case 38: modell = 362;
     case 39: modell = 363;
     case 40: modell = 364;
     case 41: modell = 365;
     case 42: modell = 366;
     case 43: modell = 367;
     case 44: modell = 368;
     case 45: modell = 369;
     case 46: modell = 371;
   }
   return modell;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new fegyverid;
fegyverid = GetPlayerWeaponModell(playerid,fegyverid);
new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
AddStaticPickup(fegyverid, 15, x,y,z); // fegyó lerakás
SendClientMessageToAll(0xFF66FFAA,\"Valaki meghalt, és eldobta minden fegyverét.\");
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
DestroyPickup(pickupid);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
   return 1;
}
[/pawn]

65
Archívum / X- Role Play
« Dátum: 2011. Október 20. - 14:40:40 »
Üdvözöllek!Szeretném bemutatni nektek az X- RP-t, egy teljesen egyedi szervert. A Hears RPG régi csapata dolgozik rajta (Sonka,Sramm)

Ez a Hears RPG mód továbbfejlesztve.

Új dolgok:
- Új munkák
- Új rendszerek
- Új parancsok
- Bugmentesítések
Munkák dióhéjban::
Simák:
- Kamionos
- Úttisztító
- Taxis
- Postás
- Szabó
- Fegyverkereskedõ
- Fûnyíró
- Hacker
Leaderesek:
- Rendõr
- Mentõ
- Polgármester
- Testõr
- Autószerelõ
Bandák:
- The weed vegas
- Paraszt banda
Szeretnénk egy összetartó, rp-s kis társaságot, minnél több emberrel.
Miért éri meg hozzánk jönni?
- Egy szép kis csapat tagja lehetsz, akik mindenben a segítségedre lesznek.
- A bandák, és a leaderes munkáknál mindíg jó társaságok jönnek össze, ezért is élvezhetõ a játék.
- VIP-t lehet venni, amivel támogatod a szervert( ez annyit takar, hogy ebbõl a pénzbõl üzemeltetjük a szervert.), cserébe rengeteg extrával viszonozzuk kedvességed. (Még nincs kész a vip rendszer!)
- Az adminok mindig segítõkészek, jófejek.
- Miért különbözik a többi szervertõl, hisz ez is csak egy béna, fos rp, nem?
- A válasz nem. rengeteg RP szerver van, tele nonosabbnál nonosabb emberekkel. Ez itt nem így fog menni. Sok rp szerver editelt valami, ez 100%-ban egyedi mód. Régebben elég sokan voltunk, nagyon szép kis társaság volt. Sajnos ez a régebbi konfliktusok miatt szétomlott.
Arra kérünk titeket, ha felnéztek legalább 10 percet töltsetek el nézelõdéssel, mert megéri.
Ezen az ip-n tudjátok szemmel követni a nyitás idõpontját: 91.82.84.189:7775
Szeretettel várunk mindenkit! Remélem meggyõztünk az itt látható érvekkel.
XRPG Csapat.

66
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szavazás Rendszer By: Sramm
« Dátum: 2011. Szeptember 22. - 12:38:45 »
Hello. Csináltam nektek egy szavazás rendszert.
Be kell írni, hogy: /votestart és elindítja a szavazást.
Tesztelve, hibátlanul mûködik.
Lényege:
Mikor beírod, hogy /votestart, kihoz egy dialogot, oda be kell írni a kérdést. Utána még egyet, oda az 1-es választ.
Aztán még egyet,oda a 2-es választ. Miután ezzel kész megmutatja hogy fog kinézni, aztán megkérdezi, hogy elküldöd-e vagy sem. Miután rámentünk az elküldésre, az összes emberkének a szerveren kihozza a szavazás dialogot az általad megadott adatokkal. Ilyenkor mindenki szavaz, miután vége a szavazásnak kiírja hogy melyik nyert. Ha döntetlen azt is, ha nem szavaztak, azt is.
Érdekességek:
Ha megnyitod a Filterscriptet, definálva van minden. Be tudod állítani ott hogy mi legyen a Kérdés limitje, stb..
Így el lehet kerülni, hogy ne regényt írjanak, és csússzon el az egész.
Így vannak a definíciók:
[pawn]#define KERDESLIMIT 70 //Átírhatod arra, ami tetszik.
#define VALASZ1LIMIT 6 //Ezt is
#define VALASZ2LIMIT 6 //Ezt is
#define VOTEENDTIME 30 //A cucc másodpercben méri a dolgokat. Alap 30mp van beállítva. természetesen megváltoztathatod[/pawn]
Másik érdekesség:
A mondatok szépen, színezve vannak.
Letöltés:
Pwn: http://solidfiles.com/d/2b3e/
Amx: http://solidfiles.com/d/3ad9b/
Érdemes kipróbálni!

67
Segítségkérés / Zárás hibák
« Dátum: 2011. Június 22. - 15:54:15 »
Sziasztok! Valami nagy baj van a zárásokkal, valaki megtudná írni úgy, hogymûködjön az egész, és 0 error?
 
CMD:trunk(playerid, params[])
{
new akcio[16], fegyver, msg[128];
if(sscanf(params, \"sd\", akcio, fegyver))
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"[----------|TRUNK HASZNÁLAT|----------]\");
    SendClientMessage(playerid, FEHER, \"/trunk fegyverki [FegyverID] - Elõveheted vele a megadott fegyvered\");
    SendClientMessage(playerid, FEHER, \"/trunk fegyverbe [MelyikHelyre] - Elrakhatod vele a kezedben lévõ fegyvered\");
    SendClientMessage(playerid, FEHER, \"/trunk info
  • - Kilistázza, hogy melyik férõhelyeden mi és hány tárral van\");

}
else
{
if(strfind(akcio, \"info\", true) != -1)
{
new counter = 0;
new result;
       for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++)
       {
           new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i);
           if(dist)
           {
               result = i;
               counter++;
           }
       }
       switch(counter)
       {
           case 0:
           {
               SendClientMessage(playerid, HPIROS, \" Nincs kocsi a közeledben!\");
           }
           case 1:
           {
               /*if(IsAnOwnableCar(result))
                        {
                            if(PlaypPcarkey]erInfo[playerid][pPcarkey] == result) { }
                            else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == result) { }
                            else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == result) { }
                            else
                            {
                      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  Csomagtartó zárva !\");
                     return 1;
               }
               }*/
                if(vInfo[result][vLocked] == 1) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"A csomagtartó zárva!\");
               if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
                     {
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  Nem tudsz belepakolni ha nem vagy a csomagtartónál!\");
                  return 1;
                        }
                        else {
    if(vInfo[result][vFegyver1] != 0)
    {
      format(msg, 128, \"1-es férõhely: %s, %d tölténnyel\", FegyverNev(vInfo[result][vFegyver1]), vInfo[result][vTolteny1]);
   }
   else  { format(msg, 128, \"1-es férõhely: Nincs fegyver!\"); }
   SendClientMessage(playerid, PIROS, \"[-----| Fegyvertár |-----]\");
   SendClientMessage(playerid, FEHER, msg);
   if(vInfo[result][vFegyver2] != 0)
    {
      format(msg, 128, \"2-es férõhely: %s, %d tölténnyel\", FegyverNev(vInfo[result][vFegyver2]), vInfo[result][vTolteny2]);
   }
   else { format(msg, 128, \"2-es férõhely: Nincs fegyver!\"); }
   SendClientMessage(playerid, FEHER, msg);
   if(vInfo[result][vFegyver3] != 0)
    {
      format(msg, 128, \"3-as férõhely: %s, %d tölténnyel\", FegyverNev(vInfo[result][vFegyver3]), vInfo[result][vTolteny3]);
   }
   else { format(msg, 128, \"3-as férõhely: Nincs fegyver!\"); }
   SendClientMessage(playerid, FEHER, msg);
   format(msg, 128, \"* %s megnézi a csomagtartót\", GetName(playerid));
            ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN);
}
}
default:
           {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   Több kocsi is van a közeledben\");
               return 1;
           }
    }
       return 1;
   }
   if(strfind(akcio, \"fegyverki\", true) != -1)
    {
   new counter = 0;
            new result;
       for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++)
       {
           new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i);
           if(dist)
           {
               result = i;
               counter++;
           }
       }
       switch(counter)
       {
           case 0:
           {
               SendClientMessage(playerid, HPIROS, \" Nincs kocsi a közeledben!\");
           }
           case 1:
           {
               /*if(IsAnOwnableCar(result))
                        {
                            if(PlaypPcarkey]erInfo[playerid][pPcarkey] == result) { }
                            else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == result) { }
                            else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == result) { }
                            else
                            {
                      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  Csomagtartó zárva !\");
                     return 1;
               }
               }*/
               if(vInfo[result][vLocked] == 1) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"A csomagtartó zárva!\");
               if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
                     {
                   SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"  Nem tudsz belepakolni ha nem vagy a csomagtartónál!\");
                  return 1;
                        }
                        else {
                        if(fegyver == 1)
        {
            if(vInfo[result][vFegyver1] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen nincs fegyver!\");
            if(vInfo[result][vTolteny1] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ehhez a fegyverhez nincs lõszer!\");
            if(GetPlayerWeapon(playerid) > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Már van a kezedben fegyver!\");
            GivePlayerWeapon(playerid,vInfo[result][vFegyver1], vInfo[result][vTolteny1]);
            vInfo[result][vFegyver1] = 0;
            vInfo[result][vTolteny1] = 0;
            if(OwnedVeh(result) != 0)
            {
            SavePrivVeh(result);
            }
            format(msg, 128, \"* %s kivesz a csomagtartóból egy fegyvert\", GetName(playerid));
            print(msg);
        ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN);
   }
   if(fegyver == 2)
        {
            if(vInfo[result][vFegyver2] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen nincs fegyver!\");
            if(vInfo[result][vTolteny2] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ehhez a fegyverhez nincs lõszer!\");
            if(GetPlayerWeapon(playerid) > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Már van a kezedben fegyver!\");
            GivePlayerWeapon(playerid, vInfo[result][vFegyver2], vInfo[result][vTolteny2]);
            vInfo[result][vFegyver2] = 0;
            vInfo[result][vTolteny2] = 0;
            if(OwnedVeh(result) != 0)
            {
            SavePrivVeh(result);
            }
            format(msg, 128, \"* %s kivesz a csomagtartóból egy fegyvert\", GetName(playerid));
            print(msg);
        ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN);
   }
   if(fegyver == 3)
        {
            if(vInfo[result][vFegyver3] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen nincs fegyver!\");
            if(vInfo[result][vTolteny3] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ehhez a fegyverhez nincs lõszer!\");
            if(GetPlayerWeapon(playerid) > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Már van a kezedben fegyver!\");
            GivePlayerWeapon(playerid, vInfo[result][vFegyver3], vInfo[result][vTolteny3]);
            vInfo[result][vFegyver3] = 0;
            vInfo[result][vTolteny3] = 0;
            if(OwnedVeh(result) != 0)
            {
            SavePrivVeh(result);
            }
            format(msg, 128, \"* %s kivesz a csomagtartóból egy fegyvert\", GetName(playerid));
        ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN);
   }
}
default:
           {
               SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"   Több kocsi is van a közeledben\");
               return 1;
           }
       }
       return 1;
   }
   if(strfind(akcio, \"fegyverbe\", true) != -1)
{ //1
new counter = 0;
            new result;
       for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++)
       {
           new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i);
           if(dist)
           {
               result = i;
               counter++;
           }
       }
       switch(counter)
       { //2
           case 0:
           {
               SendClientMessage(playerid, HPIROS, \" Nincs kocsi a közeledben!\");
           }
           case 1:
           {//3
               /*if(IsAnOwnableCar(result))
                        {
                            if(PlaypPcarkey]erInfo[playerid][pPcarkey] == result) { }
                            else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == result) { }
                            else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == result) { }
                            else
                            {
                      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  Csomagtartó zárva !\");
                     return 1;
               }
               }*/
                if(vInfo[result][vLocked] == 1) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"A csomagtartó zárva!\");
               if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
                     {
                   SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"  Nem tudsz belepakolni ha nem vagy a csomagtartónál!\");
                  return 1;
                        }
                        else {//4
    if(fegyver == 1)
    {
        if(vInfo[result][vFegyver1] > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen már van fegyver!\");
        if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Nincs is semmi a kezedben!\");
        vInfo[result][vFegyver1] = GetPlayerWeapon(playerid);
        vInfo[result][vTolteny1] = GetPlayerAmmo(playerid);
        if(OwnedVeh(result) != 0)
            {
            SavePrivVeh(result);
            }
       RemovePlayerWeapon(playerid,GetPlayerWeapon(playerid));
        format(msg, 128, \"* %s berakott a csomagtartóba egy fegyvert\", GetName(playerid));
        ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN);
   }
   if(fegyver == 2)
    {
        if(vInfo[playerid][vFegyver2] > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen már van fegyvered!\");
        if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Nincs is semmi a kezedben!\");
       vInfo[result][vFegyver2] = GetPlayerWeapon(playerid);
        vInfo[result][vTolteny2] = GetPlayerAmmo(playerid);
        if(OwnedVeh(result) != 0)
            {
            SavePrivVeh(result);
            }
        RemovePlayerWeapon(playerid,GetPlayerWeapon(playerid));
        format(msg, 128, \"* %s berakott a csomagtartóba egy fegyvert\", GetName(playerid));
        ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN);
   }
   if(fegyver == 3)
    {
        if(vInfo[playerid][vFegyver3] > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen már van fegyvered!\");
        if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Nincs is semmi a kezedben!\");
        vInfo[result][vFegyver3] = GetPlayerWeapon(playerid);
        vInfo[result][vTolteny3] = GetPlayerAmmo(playerid);
        if(OwnedVeh(result) != 0)
            {
            SavePrivVeh(result);
            }
       RemovePlayerWeapon(playerid,GetPlayerWeapon(playerid));
        format(msg, 128, \"* %s berakott a csomagtartóba egy fegyvert\", GetName(playerid));
        ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN);
   }
}
default:
           {
               SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"   Több kocsi is van a közeledben\");
               return 1;
           }
       }
     }
       return 1;
    }
   return 1;
   }

68
Segítségkérés / Sisak,maszk.
« Dátum: 2011. Június 22. - 15:53:19 »
Sziasztok! Keresgéltem egy maszk rendszert, letöltöttem átírtam stb...
Beírom h /maszkfel, és felrakja a maszkot, de egybõl le is szedi. Ugyan ez a sisaknál. Mi lehet a baja?
 
CMD:maszkfel(playerid,params[])
{
if(PlayerInfo[playerid][pMaszk] == 0) return SendClientMessage(playerid,HPIROS,\"De hol a maszkod?\");
if(PlayerInfo[playerid][pMaszk] == 1)
{
             switch(GetPlayerSkin(playerid))
   {
        #define SPAO{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 19038, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5));
      case 0, 65, 74, 149, 208, 273:  SPAO{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000}
      case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: SPAO{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000}
      case 7, 10: SPAO{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 9: SPAO{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 11..13: SPAO{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 15: SPAO{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 17..21: SPAO{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: SPAO{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 40: SPAO{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: SPAO{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 51..54: SPAO{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: SPAO{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 59..62: SPAO{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 77: SPAO{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 85, 88, 89: SPAO{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 90..97: SPAO{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 132: SPAO{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 144..146: SPAO{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 220: SPAO{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 223, 246: SPAO{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 224..245: SPAO{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 294: SPAO{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000}
      case 295: SPAO{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 296..298: SPAO{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 299: SPAO{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      }
      return 1;
        }
        if(PlayerInfo[playerid][pMaszk] == 2)
{
             switch(GetPlayerSkin(playerid))
   {
        #define SPAO1{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 19037, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5));
      case 0, 65, 74, 149, 208, 273:  SPAO1{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000}
      case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: SPAO1{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000}
      case 7, 10: SPAO1{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 9: SPAO1{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 11..13: SPAO1{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 15: SPAO1{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 17..21: SPAO1{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: SPAO1{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 40: SPAO1{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: SPAO1{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 51..54: SPAO1{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: SPAO1{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 59..62: SPAO1{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 77: SPAO1{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 85, 88, 89: SPAO1{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 90..97: SPAO1{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 132: SPAO1{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 144..146: SPAO1{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 220: SPAO1{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 223, 246: SPAO1{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 224..245: SPAO1{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 294: SPAO1{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000}
      case 295: SPAO1{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 296..298: SPAO1{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 299: SPAO1{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      }
      return 1;
        }
        if(PlayerInfo[playerid][pMaszk] == 3)
{
             switch(GetPlayerSkin(playerid))
   {
        #define SPAO2{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 19036, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5));
      case 0, 65, 74, 149, 208, 273:  SPAO2{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000}
      case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: SPAO2{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000}
      case 7, 10: SPAO2{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 9: SPAO2{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 11..13: SPAO2{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 15: SPAO2{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 17..21: SPAO2{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: SPAO2{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 40: SPAO2{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: SPAO2{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 51..54: SPAO2{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: SPAO2{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 59..62: SPAO2{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 77: SPAO2{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 85, 88, 89: SPAO2{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 90..97: SPAO2{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 132: SPAO2{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 144..146: SPAO2{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 220: SPAO2{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 223, 246: SPAO2{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 224..245: SPAO2{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 294: SPAO2{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000}
      case 295: SPAO2{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 296..298: SPAO2{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 299: SPAO2{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      }
      return 1;
        }
        return 1;
        }
        CMD:sisakfel(playerid,params[])
{
if(PlayerInfo[playerid][pSisak] == 0) return SendClientMessage(playerid,HPIROS,\"De hol a sisakod?\");
if(PlayerInfo[playerid][pSisak] == 1)
{
             switch(GetPlayerSkin(playerid))
   {
        #define SPAO3{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18979, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5));
      case 0, 65, 74, 149, 208, 273:  SPAO3{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000}
      case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: SPAO3{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000}
      case 7, 10: SPAO3{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 9: SPAO3{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 11..13: SPAO3{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 15: SPAO3{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 17..21: SPAO3{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: SPAO3{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 40: SPAO3{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: SPAO3{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 51..54: SPAO3{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: SPAO3{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 59..62: SPAO3{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 77: SPAO3{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 85, 88, 89: SPAO3{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 90..97: SPAO3{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 132: SPAO3{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 144..146: SPAO3{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 220: SPAO3{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 223, 246: SPAO3{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 224..245: SPAO3{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 294: SPAO3{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000}
      case 295: SPAO3{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 296..298: SPAO3{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 299: SPAO3{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      }
      return 1;
        }
        if(PlayerInfo[playerid][pSisak] == 2)
{
             switch(GetPlayerSkin(playerid))
   {
        #define SPAO4{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18978, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5));
      case 0, 65, 74, 149, 208, 273:  SPAO4{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000}
      case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: SPAO4{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000}
      case 7, 10: SPAO4{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 9: SPAO4{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 11..13: SPAO4{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 15: SPAO4{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 17..21: SPAO4{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: SPAO4{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 40: SPAO4{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: SPAO4{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 51..54: SPAO4{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: SPAO4{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 59..62: SPAO4{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 77: SPAO4{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 85, 88, 89: SPAO4{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 90..97: SPAO4{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 132: SPAO4{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 144..146: SPAO4{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 220: SPAO4{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 223, 246: SPAO4{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 224..245: SPAO4{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 294: SPAO4{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000}
      case 295: SPAO4{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 296..298: SPAO4{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 299: SPAO4{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      }
      return 1;
        }
        if(PlayerInfo[playerid][pSisak] == 3)
{
             switch(GetPlayerSkin(playerid))
   {
        #define SPAO5{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18977, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5));
      case 0, 65, 74, 149, 208, 273:  SPAO5{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000}
      case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: SPAO5{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000}
      case 7, 10: SPAO5{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 9: SPAO5{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 11..13: SPAO5{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 15: SPAO5{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 17..21: SPAO5{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: SPAO5{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 40: SPAO5{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: SPAO5{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 51..54: SPAO5{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: SPAO5{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 59..62: SPAO5{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 77: SPAO5{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 85, 88, 89: SPAO5{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 90..97: SPAO5{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 132: SPAO5{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 144..146: SPAO5{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 220: SPAO5{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 223, 246: SPAO5{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 224..245: SPAO5{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 294: SPAO5{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000}
      case 295: SPAO5{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 296..298: SPAO5{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 299: SPAO5{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      }
      return 1;
        }
         if(PlayerInfo[playerid][pSisak] == 4)
{
             switch(GetPlayerSkin(playerid))
   {
        #define SPAO7{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18645, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5));
      case 0, 65, 74, 149, 208, 273:  SPAO7{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000}
      case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: SPAO7{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000}
      case 7, 10: SPAO7{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 9: SPAO7{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 11..13: SPAO7{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 15: SPAO7{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 17..21: SPAO7{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: SPAO7{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 40: SPAO7{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: SPAO7{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 51..54: SPAO7{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: SPAO7{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 59..62: SPAO7{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 77: SPAO7{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 85, 88, 89: SPAO7{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 90..97: SPAO7{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 132: SPAO7{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 144..146: SPAO7{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 220: SPAO7{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 223, 246: SPAO7{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 224..245: SPAO7{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 294: SPAO7{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000}
      case 295: SPAO7{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 296..298: SPAO7{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 299: SPAO7{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      }
      return 1;
        }
        return 1;
        }

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. Június 24. - 08:11:49 )

Senki? :(

69
Törölt RP Szerverek / [HUNHears Role Play szerver
« Dátum: 2011. Június 20. - 10:35:51 »
Hears RolePlay
 
IP: 80.249.169.1:7792
Üdvözlök mindenkit. Ez a szerver régen Aqua role play módon futott, de mostmár a mód , és a név is más.
A mód 0 sorról írt egyedi.
Kezdjük a munkákkal.
Sima, Felvehetõ munkák:
- Kamionos munka
Magyarázat:
Van egy kamionos hq, ott fel kell venni a rakományt, aztán el kell vinni a megadott helyre.
Két féle rakomány van: Benzintartály,Sima tréler. Felvenni a hq-n lehet.
Parancsai: /Kamionkapu, /Szallitmany(Benzin/Rakomány), /Abbahagy
- Szerelõ munka
Magyarázat:
A szerelõ más helyeken  leaderes, nálunk nem. Szintén van hq-ja, 5 szolgálati autóval.
Gondolom mindenki tudja mit csinálnak, ki lehet õket hívni, ha elromlik a kocsid, vagy ha kifogyott a benzin. Szolgálatba is tudnak állni.
Parancsai: /Szmunka, /Szerel, /Szerelenyem
- Szabó munka
Magyarázat:
A jól ismert szabó munka... Szokásos módon ruhákat varr, és hogy ne unatkozzon amikor a playerek nem kérnek semmit, külön kis varroda van, ahol küldetéseket kell csinálnia: ruhát varrni,ruhát szállítani, és ezekért kap pénzt. Ha akar varrni valakinek, beírja a /szab parancsot, és annak, akinek varrni akar ki jön egy dilog h akarja-e, stb.. De mindezek elõtt cérnát kell vennie a cérnagyárban.
Parancsai: /Szab, /Cerna,/Varrkuldi
- Fegyverkereskedõ munka
Magyarázat:
Ez egy illegális munka, fegyvert lehet gyártani, és eladni vagy megtartani. Elõtte vennie kell matit, amibõl a fegyvert készíteni fogja, aztán el kell mennie a fegyvergyárhoz, ahol a matiból fegyvert csinál.
Parancsai: /Mativesz, /Fegyverkeszit,/Fegyverelad.
- Halász munka
Magyarázat:
Egyszerû munka, ki kell menni a tengerre, és halászni.
Parancsai: /Halasz.
- Taxis munka
Magyarázat:
Szintén majdnem minden szerón leaderes. Kicsit rp-sen van megoldva, ugyanis senki sem tud beszállni viteldíj nélkül, amit a taxis adhat. Õket is lehet hívni, és szolgálatba is állhatnak. Külön rádiójuk van.
Parancsai: /Taxiaccept,/Tr(rádió),/Viteldij,/Tmunka.
- Postás munka
Magyarázat:
Egyszerû munka, beülsz a jármûbe, és cp-k vezetik utad..
Parancsai: Nincsenek.
- Úttisztító munka
Magyarázat:
Egyszerû munka, beülsz a jármûbe, és cp-k vezetik utad..
Parancsai: Nincsenek
Leaderes munkák:
- Polgárõr munka
Magyarázat:
Azért polgárõr, mert így akarjuk fõleg kifejezni az egyediséget. Rengeteg extrával jár, és civil autóval is lehet járõrözni. A leadernek külön tuningolt jármûje van, ami egy sultan. Villógót lehet kirakni bármilyen jármûre.
Rádiózás, bilincselés,börtönözés,sokkolás. Börtönözni csak akkor lehet, ha a polgármester elítéli a bûnöst. Ha nincs fent polgármester, a rendõr leader ítél, ha az sincs fent, 1 perc magánzárka.
Parancsai: /Villogo, /Cuff, /Uncuff, /Ta(sokkolás), /Arrest, /R(rádió).
- Mentõs munka
Magyarázat:
Természetesen lehet hívni, kimegy, segít neked. Szintén lehet szolgálatba állni, rengeteg szolgálati autó.
Parancsai: /Mentoaccept, /Segit, /Mfelvesz, /Mkirug, /M(1-5),/Melfogad.
- Polgármester
Magyarázat:
A polgármester irányítja a várost, és ítéli el a bûnözõket.
Parancsai: /elitel, /pgov.
Tudnivalók:
- A szerver 0 sorról írt egyedi, nem copy.
- A sima munkáknál pickuppal van jelezve a felvevõhely, amikor belemész, dialog köszönt
- Rp teszt várja a regisztrálni akarókat.
- A szerveren van ház,jármûrendszer.
- A nonozást csúnyán büntetjük, akár bannal.
- Egyedi, extrákkal teli /report parancs
- Több egyedi map
- Jófej adminok
- Bolt,bank rablás
- Bandák
- Harcstílus tanulás
- ellopható autók
- Segélyhívó
- /gov parancs
- Telefon rendszer, feltöltõkártyával
- Jogsirendszer: kresz,rutin,forgalmi vizsgák.
- Személyi,forgalmi, jogsi
- Fegyver rendszer
- Bandaszéf
Mindenkit szeretettel várunk! Ui: A szerver bugjavítás miatt zárva, várható nyitás ma!
hearsrp.co.cc

70
Készülõ munkák / [INC]Give
« Dátum: 2011. Május 03. - 09:29:12 »
Heló, hát ez az inc abból állna, hogy most már ezek nem csak GivePlayerMoney lesz, hanem GivePlayerScore, stb...
Hamarosan kész...

Oldalak: 1 ... 3 4 [5]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal