Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - Sramm
61
« Dátum: 2011. November 25. - 16:54:24 »
Sziasztok. Akadt egy kis problémám, mert a 0.3c-s objectek nem látszanak a szerón, ilyen attachedobject editornál. Ez miért van, hogy tudom megoldani?
62
« Dátum: 2011. November 17. - 14:11:00 »
Multifunkcionális Regisztrációs rendszerMi ez?Ez egy nem akármilyen regisztrációs rendszer. Mindent tud amit a többi, de egy plusz van benne: Lehet configurálni? Mit is takar ez? Ha beírod, hogy: /regconfig, kiad egy dialogot, amibõl különbözõ regisztrációs \"módokat\" tudsz beállítani. Ezt ki is tudod kapcsolni, illetve van egy /kilep parancs is, amit engedélyezni/letiltani egyaránt lehet. Ha újra be akarsz lépni, /login. Funkciók3 funkció van benne. Dialogos - Ha belépsz a szerverre, kijön egy dialog, hogy regisztrálj, vagy ha már regisztráltál, bejelentkezz. Parancsos - Ha belépsz a szerverre, a /reg [jelszó] paranccsal kell regisztrálni, ha már regisztrálva vagy, akkor /login [jelszó] parancsal kell bejelentkezned. Parancsos-Dialogos - Ha belépsz a szerverre, a /reg paranccsal elõhívod a regisztrációs dialogot, ha már regisztrálva vagy, akkor a /login paranccsal hívod meg a bejelentkezési dialogot. Parancsok/reg [jelszó] (Parancsos típus) /login [jelszó] (Parancsos típus) /reg (Dialogos-Parancsos típus) /login (Dialogos-Parancsos típus) /kilep /regconfig (Adminoknak) Letöltéshttp://solidfiles.com/d/903c7fec21/Hamarosan új verzió![admin]A forráskódot a fórumra is ki kell rakni![/admin] // This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> #include <dini> #pragma tabsize 0 new file[128]; #define SendFormattedMessage(%0,%1,%2) do{new _str[128]; format(_str,128,%2); SendClientMessage(%0,%1,_str);}while(FALSE) new kilepes; new tipus; new kotelezo; new megerosites; new megerositve[MAX_PLAYERS]; new FALSE = false; new IsLogged[MAX_PLAYERS]; new kilepett[MAX_PLAYERS]; stock GetName(playerid) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); return name; } public OnFilterScriptInit() { print(\"\\nBetöltött filterscript:\"); print(\"Regisztrációs rendszer - By Sramm\"); print(\"Verzió: 3\"); print(\"----------------------------------\\n\"); format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\"); tipus = dini_Int(file,\"tipus\"); kotelezo = dini_Int(file,\"kotelezo\"); megerosites = dini_Int(file,\"megerosites\"); kilepes = dini_Int(file,\"kilepes\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { if(kotelezo == 1) { if(tipus == 2) { if(!fexist(file)) { SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid)); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Te{FF0000}még {FFFFFF}nem regisztráltál, {66CCFF}regisztrálj: /reg [jelszó]\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}A regisztráció nem kötelezõ, de ajánlott!\"); } if(fexist(file)) { SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid)); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}jelentkezz be: /login [jelszó]\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Bejelentkezni nem kötelezõ, de ajánlott!\"); } return 1; } else if(tipus == 3) { if(!fexist(file)) { SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid)); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Te{FF0000}még {FFFFFF}nem regisztráltál, {66CCFF}regisztrálj: /reg\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}A regisztráció nem kötelezõ, de ajánlott!\"); } if(fexist(file)) { SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid)); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}jelentkezz be:/login\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Bejelentkezni nem kötelezõ, de ajánlott!\"); } return 1; } return 1; } if(kotelezo == 0) { if(tipus == 1) { IsLogged[playerid] = 0; format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Jatekosok/%s.ini\",GetName(playerid)); if(!fexist(file)) { SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid)); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}regisztrálj.\"); ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek adj meg egy jelszót:\", \"Regisztráció\", \"Kilépés\"); } if(fexist(file)) { SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid)); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}jelentkezz be.\"); ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd ide a jelszavad:\", \"Belépés\", \"Kilépés\"); } return 1; } else if(tipus == 2) { if(!fexist(file)) { SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid)); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}regisztrálj: /reg [jelszó]\"); } if(fexist(file)) { SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid)); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}jelentkezz be: /login [jelszó]\"); } return 1; } else if(tipus == 3) { if(!fexist(file)) { SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid)); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}regisztrálj: /reg\"); } if(fexist(file)) { SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid)); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}jelentkezz be:/login\"); } return 1; } return 1; } return 1; } CMD:regenged(playerid,params[]) { new id; if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 1; if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Használat:{FF0000}/regenged [Playerid]\"); if(megerositve[id] == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Neki már engedélyezve lett a regisztráció!\"); format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Jatekosok/%s.ini\",GetName(playerid)); if(fexist(file)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Õ már regisztrált!\"); megerositve[id] = 1; SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Engedélyezted {FF0000}%s{FFFFF}-nak, hogy regisztráljon!\",GetName(id)); SendFormattedMessage(id,-1,\"{FFFFFF}Adminisztrátor: {FF0000}%s{FFFFF}, engedélyezte számodra a {66CCFF}regisztrációt!\",GetName(playerid)); return 1; } CMD:regelnek(playerid,params[]) { if(megerosites == 0) return 1; for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerAdmin(i)) { SendFormattedMessage(i,-1,\"{FF0000}%s{FFFFF} szeretne regisztrálni a szerverre! (/regenged)\",GetName(playerid)); } } SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Kérésed elküldtük az adminoknak!\"); return 1; } CMD:reg(playerid,params[]) { if(megerosites == 1 && megerositve[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Egy adminnak engedélyeznie kell a regisztrációt: /regelnek!\"); if(tipus == 2) { if(fexist(file)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már regisztrálva vagy...\"); if(IsLogged[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már be is vagy jelentkezve...\"); new string[128]; if(sscanf(params, \"s[128]\", string)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Használat:{FF0000}/reg [jelszó]\"); format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Jatekosok/%s.ini\",GetName(playerid)); if(fexist(file)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0000}Már regisztrálva vagy. Írd: /login.\"); dini_Create(file); dini_IntSet(file,\"password\", strlen(string)); dini_IntSet(file,\"megerositve\", megerositve[playerid]); dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid)); dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid)); /*dini_IntSet(file,\"Deaths\", PlayerInfo[playerid][Deaths]); dini_IntSet(file,\"Kills\", PlayerInfo[playerid][Kills]);*/ SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Felhasználód ezen a néven: {FF0000}%s{FFFFF}, létrehozva ezzel a jelszóval: {66CCFF}%s!\",GetName(playerid),string); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Most írd be: /login\"); return 1; } else if(tipus == 3) { if(IsLogged[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már be is vagy jelentkezve...\"); ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek adj meg egy jelszót:\", \"Regisztráció\", \"Kilépés\"); return 1; } return 1; } CMD:login(playerid,params[]) { if(!fexist(file)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0000}Még nem vagy regisztrálva. Írd: /reg.\"); if(tipus == 1) { if(kilepett[playerid] == 1) return ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd ide a jelszavad:\", \"Belépés\", \"Kilépés\"); return 1; } if(tipus == 2) { if(IsLogged[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már be vagy jelentkezve...\"); new string[128]; if(sscanf(params, \"s[128]\", string)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Használat:{FF0000}/login [jelszó]\"); format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Jatekosok/%s.ini\",GetName(playerid)); new password = dini_Int(file, \"password\"); if(strlen(string) != password) { SendClientMessage(playerid, -1, \"{FF0000}Hibás a jelszó!\"); Kick(playerid); } else { SendClientMessage(playerid,-1,\"{33FF66}Sikeres bejelentkezés, köszöntelek!\"); IsLogged[playerid] = 1; SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file,\"Score\")); GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file,\"Money\")); megerositve[playerid] = dini_Int(file,\"megerositve\"); } return 1; } else if(tipus == 3) { if(IsLogged[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már be is vagy jelentkezve...\"); ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd ide a jelszavad:\", \"Belépés\", \"Kilépés\"); return 1; } return 1; } CMD:kilep(playerid,params[]) { if(kilepes != 1) return 1; if(IsLogged[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Nem vagy bejelentkezve...\"); kilepett[playerid] = 1; dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid)); dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(file,\"megerositve\", megerositve[playerid]); IsLogged[playerid] = 0; megerositve[playerid] = 0; SetPlayerScore(playerid,0); ResetPlayerMoney(playerid); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Kilépes sikeres!\"); return 1; } CMD:regconfig(playerid,params[]) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 1; ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFAF00}Regrendszer Config\",\"\\ Dialogos regisztráció\\nRegisztráció parancsal\\nParancsos-Dialogos regisztráció\\nRegisztráció kikapcsolása\\nKilépés engedélyezése\\nKilépés kikapcsolása\\n\\ Kötelezõ regisztráció engedélyezése\\nKötelezõ regisztráció letiltása\\nAdminisztrátori jóváhagyás engedélyezése\\nAdminisztrátori jóváhagyás letiltása\", \"Rendben!\", \"Kilép\"); return 1; } CMD:megerosit(playerid,params[]) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 1; ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFAF00}Regrendszer Config\", \"Dialogos regisztráció\\nRegisztráció parancsal\\nParancsos-Dialogos regisztráció\\nRegisztráció kikapcsolása\\nKilépés engedélyezése\\nKilépés kikapcsolása\\nKötelezõ regisztráció engedélyezése\\nKötelezõ regisztráció letiltása\", \"Rendben!\", \"Kilép\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 1) { if(response) { format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Jatekosok/%s.ini\",GetName(playerid)); if(fexist(file)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0000}Már regisztrálva vagy. Lehetséges, hogy ez egy hiba, elnézést kérünk.\"),ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd ide a jelszavad:\", \"Belépés\", \"Kilépés\"); if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek adj meg egy jelszót:\", \"Regisztráció\", \"Kilépés\"); dini_Create(file); dini_IntSet(file,\"password\", strlen(inputtext)); dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid)); dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(file,\"megerositve\", megerositve[playerid]); /*dini_IntSet(file,\"Deaths\", PlayerInfo[playerid][Deaths]); dini_IntSet(file,\"Kills\", PlayerInfo[playerid][Kills]);*/ kilepett[playerid] = 0; SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Felhasználód ezen a néven: {FF0000}%s{FFFFF}, létrehozva ezzel a jelszóval: {66CCFF}%s!\",GetName(playerid),inputtext); ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Remek! Lépj be karakteredhez:\", \"Belépés\", \"Kilépés\"); } else { SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Minek jöttél fel, ha úgy is kilépsz?\"); Kick(playerid); } return 1; } if(dialogid == 2) { if(response) { format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Jatekosok/%s.ini\",GetName(playerid)); if(!fexist(file)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0000}Még nem vagy regisztrálva. Lehetséges, hogy ez egy hiba, elnézést kérünk.\"), ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek adj meg egy jelszót:\", \"Regisztráció\", \"Kilépés\"); if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd ide a jelszavad:\", \"Belépés\", \"Kilépés\"); new password = dini_Int(file, \"password\"); if(strlen(inputtext) != password) { SendClientMessage(playerid, -1, \"{FF0000}Hibás a jelszó!\"); Kick(playerid); } else { SendClientMessage(playerid,-1,\"{33FF66}Sikeres bejelentkezés, köszöntelek!\"); IsLogged[playerid] = 1; SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file,\"Score\")); GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file,\"Money\")); megerositve[playerid] = dini_Int(file,\"megerositve\"); /*PlayerInfo[playerid][Deaths] = dini_Int(file,\"Deaths\"); PlayerInfo[playerid][Kills] = dini_Int(file,\"Kills\"); gTeam[playerid] = dini_Int(file,\"Team\");*/ kilepett[playerid] = 0; } } else { SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Néha nem értelek...\"); Kick(playerid); } return 1; } if(dialogid == 3) { if(response) { if(listitem == 0) { format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\"); if(tipus == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már dialogos a regisztráció menete.\"); tipus = 1; dini_IntSet(file,\"tipus\",tipus); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}A regisztráció menete mostantól: Dialogos.\"); } if(listitem == 1) { format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\"); if(tipus == 2) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már parancsos a regisztráció menete.\"); tipus = 2; dini_IntSet(file,\"tipus\",tipus); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}A regisztráció menete mostantól: Parancsos.\"); } if(listitem == 2) { format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\"); if(tipus == 3) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már parancsos-dialogos a regisztráció menete.\"); tipus = 3; dini_IntSet(file,\"tipus\",tipus); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}A regisztráció menete mostantól: Parancsos-Dialogos.\"); } if(listitem == 3) { format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\"); if(tipus == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Regisztráció már kikapcsolva.\"); tipus = 0; dini_IntSet(file,\"tipus\",tipus); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}A regisztráció ki lett kapcsolva.\"); } if(listitem == 4) { format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\"); if(kilepes == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már ki tudnak lépni.\"); kilepes = 1; dini_IntSet(file,\"kilepes\",kilepes); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mostantól miután bejelentkezett valaki, már ki is tud lépni.\"); } if(listitem == 5) { format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\"); if(kilepes == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már le van tiltva.\"); kilepes = 0; dini_IntSet(file,\"kilepes\",kilepes); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mostantól miután bejelentkezett valaki, már nem tud kilépni.\"); } if(listitem == 6) { format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\"); if(kotelezo == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már engedélyezve van.\"); kotelezo = 0; dini_IntSet(file,\"kotelezo\",kotelezo); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mostantól miután valaki feljött a szerverre, kötelezõ regisztrálnia/belépnie.\"); } if(listitem == 7) { format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\"); if(kotelezo == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már le van tiltva.\"); kotelezo = 1; dini_IntSet(file,\"kotelezo\",kotelezo); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mostantól miután valaki feljött a szerverre, nem kötelezõ regisztrálnia/belépnie.\"); } if(listitem == { format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\"); if(megerosites == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már engedélyezve van.\"); megerosites = 1; dini_IntSet(file,\"megerosites\",megerosites); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mostantól miután valaki feljött a szerverre, egy adminnak engedélyeznie kell a regisztrációját.\"); } if(listitem == 9) { format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\"); if(megerosites == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már le van tiltva.\"); megerosites = 0; dini_IntSet(file,\"megerosites\",megerosites); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mostantól miután valaki feljött a szerverre, egy adminnak nem kell engedélyeznie a regisztrációját.\"); } } return 1; } return 0; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(IsLogged[playerid] == 0) return Kick(playerid); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { if(IsLogged[playerid] == 1) { dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid)); dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(file,\"megerositve\", megerositve[playerid]); IsLogged[playerid] = 0; megerositve[playerid] = 0; SetPlayerScore(playerid,0); ResetPlayerMoney(playerid); } kilepett[playerid] = 0; return 1; }
63
« Dátum: 2011. November 17. - 14:09:54 »
Sziasztok! Itt van megint egy õs régi filterscriptem, a név villogás. Parancsok: /highlight (Ezzel tudod ki/be kapcsolni) Funkció: Villog a neved. Letöltés: http://solidfiles.com/d/c501/Használjátok egészséggel.
64
« Dátum: 2011. November 17. - 13:36:14 »
Sziasztok! Egy régebbi scriptem szeretném nektek publikálni: Funkció: Amikor a játékos meghal, eldobja a fegyverét pickup formájában, és egy másik játékos pedig felveheti. Tapasztalat: Az egész tesztelve, mûködik. Bugok,hibák: Csak azt dobja el ami a kezedben van. Még egy: /kill parancsnál nem fog mûködni! Csak \"természetes\" halálnál! Forráskód: [pawn]#include <a_samp> public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Fegyver eldobás by Sramm\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } stock GetPlayerWeaponModell(playerid,modell) { new weaponid; weaponid = GetPlayerWeapon(playerid); switch(weaponid) { case 0: modell = 0; case 1: modell = 331; case 2: modell = 333; case 3: modell = 334; case 4: modell = 335; case 5: modell = 336; case 6: modell = 337; case 7: modell = 338; case 8: modell = 339; case 9: modell = 341; case 10: modell = 321; case 11: modell = 322; case 12: modell = 323; case 13: modell = 324; case 14: modell = 325; case 15: modell = 326; case 16: modell = 342; case 17: modell = 343; case 18: modell = 344; case 19: modell = 0; case 20: modell = 0; case 21: modell = 0; case 22: modell = 345; case 23: modell = 346; case 24: modell = 347; case 25: modell = 348; case 26: modell = 349; case 27: modell = 350; case 28: modell = 351; case 29: modell = 352; case 30: modell = 353; case 31: modell = 356; case 32: modell = 372; case 33: modell = 357; case 34: modell = 358; case 35: modell = 359; case 36: modell = 360; case 37: modell = 361; case 38: modell = 362; case 39: modell = 363; case 40: modell = 364; case 41: modell = 365; case 42: modell = 366; case 43: modell = 367; case 44: modell = 368; case 45: modell = 369; case 46: modell = 371; } return modell; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { new fegyverid; fegyverid = GetPlayerWeaponModell(playerid,fegyverid); new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); AddStaticPickup(fegyverid, 15, x,y,z); // fegyó lerakás SendClientMessageToAll(0xFF66FFAA,\"Valaki meghalt, és eldobta minden fegyverét.\"); return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { DestroyPickup(pickupid); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } [/pawn]
65
« Dátum: 2011. Október 20. - 14:40:40 »
Üdvözöllek!Szeretném bemutatni nektek az X- RP-t, egy teljesen egyedi szervert. A Hears RPG régi csapata dolgozik rajta (Sonka,Sramm)
Ez a Hears RPG mód továbbfejlesztve. Új dolgok: - Új munkák - Új rendszerek - Új parancsok - Bugmentesítések Munkák dióhéjban:: Simák: - Kamionos - Úttisztító - Taxis - Postás - Szabó - Fegyverkereskedõ - Fûnyíró - Hacker Leaderesek: - Rendõr - Mentõ - Polgármester - Testõr - Autószerelõ Bandák: - The weed vegas - Paraszt banda Szeretnénk egy összetartó, rp-s kis társaságot, minnél több emberrel. Miért éri meg hozzánk jönni? - Egy szép kis csapat tagja lehetsz, akik mindenben a segítségedre lesznek. - A bandák, és a leaderes munkáknál mindíg jó társaságok jönnek össze, ezért is élvezhetõ a játék. - VIP-t lehet venni, amivel támogatod a szervert( ez annyit takar, hogy ebbõl a pénzbõl üzemeltetjük a szervert.), cserébe rengeteg extrával viszonozzuk kedvességed. (Még nincs kész a vip rendszer!) - Az adminok mindig segítõkészek, jófejek. - Miért különbözik a többi szervertõl, hisz ez is csak egy béna, fos rp, nem? - A válasz nem. rengeteg RP szerver van, tele nonosabbnál nonosabb emberekkel. Ez itt nem így fog menni. Sok rp szerver editelt valami, ez 100%-ban egyedi mód. Régebben elég sokan voltunk, nagyon szép kis társaság volt. Sajnos ez a régebbi konfliktusok miatt szétomlott. Arra kérünk titeket, ha felnéztek legalább 10 percet töltsetek el nézelõdéssel, mert megéri. Ezen az ip-n tudjátok szemmel követni a nyitás idõpontját: 91.82.84.189:7775 Szeretettel várunk mindenkit! Remélem meggyõztünk az itt látható érvekkel. XRPG Csapat.
66
« Dátum: 2011. Szeptember 22. - 12:38:45 »
Hello. Csináltam nektek egy szavazás rendszert. Be kell írni, hogy: /votestart és elindítja a szavazást. Tesztelve, hibátlanul mûködik.Lényege: Mikor beírod, hogy /votestart, kihoz egy dialogot, oda be kell írni a kérdést. Utána még egyet, oda az 1-es választ. Aztán még egyet,oda a 2-es választ. Miután ezzel kész megmutatja hogy fog kinézni, aztán megkérdezi, hogy elküldöd-e vagy sem. Miután rámentünk az elküldésre, az összes emberkének a szerveren kihozza a szavazás dialogot az általad megadott adatokkal. Ilyenkor mindenki szavaz, miután vége a szavazásnak kiírja hogy melyik nyert. Ha döntetlen azt is, ha nem szavaztak, azt is. Érdekességek: Ha megnyitod a Filterscriptet, definálva van minden. Be tudod állítani ott hogy mi legyen a Kérdés limitje, stb.. Így el lehet kerülni, hogy ne regényt írjanak, és csússzon el az egész. Így vannak a definíciók: [pawn]#define KERDESLIMIT 70 //Átírhatod arra, ami tetszik. #define VALASZ1LIMIT 6 //Ezt is #define VALASZ2LIMIT 6 //Ezt is #define VOTEENDTIME 30 //A cucc másodpercben méri a dolgokat. Alap 30mp van beállítva. természetesen megváltoztathatod[/pawn] Másik érdekesség: A mondatok szépen, színezve vannak. Letöltés: Pwn: http://solidfiles.com/d/2b3e/Amx: http://solidfiles.com/d/3ad9b/Érdemes kipróbálni!
67
« Dátum: 2011. Június 22. - 15:54:15 »
Sziasztok! Valami nagy baj van a zárásokkal, valaki megtudná írni úgy, hogymûködjön az egész, és 0 error? CMD:trunk(playerid, params[]) { new akcio[16], fegyver, msg[128]; if(sscanf(params, \"sd\", akcio, fegyver)) { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"[----------|TRUNK HASZNÁLAT|----------]\"); SendClientMessage(playerid, FEHER, \"/trunk fegyverki [FegyverID] - Elõveheted vele a megadott fegyvered\"); SendClientMessage(playerid, FEHER, \"/trunk fegyverbe [MelyikHelyre] - Elrakhatod vele a kezedben lévõ fegyvered\"); SendClientMessage(playerid, FEHER, \"/trunk info - - Kilistázza, hogy melyik férõhelyeden mi és hány tárral van\");
} else { if(strfind(akcio, \"info\", true) != -1) { new counter = 0; new result; for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++) { new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i); if(dist) { result = i; counter++; } } switch(counter) { case 0: { SendClientMessage(playerid, HPIROS, \" Nincs kocsi a közeledben!\"); } case 1: { /*if(IsAnOwnableCar(result)) { if(PlaypPcarkey]erInfo[playerid][pPcarkey] == result) { } else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == result) { } else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == result) { } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Csomagtartó zárva !\"); return 1; } }*/ if(vInfo[result][vLocked] == 1) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"A csomagtartó zárva!\"); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Nem tudsz belepakolni ha nem vagy a csomagtartónál!\"); return 1; } else { if(vInfo[result][vFegyver1] != 0) { format(msg, 128, \"1-es férõhely: %s, %d tölténnyel\", FegyverNev(vInfo[result][vFegyver1]), vInfo[result][vTolteny1]); } else { format(msg, 128, \"1-es férõhely: Nincs fegyver!\"); } SendClientMessage(playerid, PIROS, \"[-----| Fegyvertár |-----]\"); SendClientMessage(playerid, FEHER, msg); if(vInfo[result][vFegyver2] != 0) { format(msg, 128, \"2-es férõhely: %s, %d tölténnyel\", FegyverNev(vInfo[result][vFegyver2]), vInfo[result][vTolteny2]); } else { format(msg, 128, \"2-es férõhely: Nincs fegyver!\"); } SendClientMessage(playerid, FEHER, msg); if(vInfo[result][vFegyver3] != 0) { format(msg, 128, \"3-as férõhely: %s, %d tölténnyel\", FegyverNev(vInfo[result][vFegyver3]), vInfo[result][vTolteny3]); } else { format(msg, 128, \"3-as férõhely: Nincs fegyver!\"); } SendClientMessage(playerid, FEHER, msg); format(msg, 128, \"* %s megnézi a csomagtartót\", GetName(playerid)); ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN); } } default: { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Több kocsi is van a közeledben\"); return 1; } } return 1; } if(strfind(akcio, \"fegyverki\", true) != -1) { new counter = 0; new result; for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++) { new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i); if(dist) { result = i; counter++; } } switch(counter) { case 0: { SendClientMessage(playerid, HPIROS, \" Nincs kocsi a közeledben!\"); } case 1: { /*if(IsAnOwnableCar(result)) { if(PlaypPcarkey]erInfo[playerid][pPcarkey] == result) { } else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == result) { } else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == result) { } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Csomagtartó zárva !\"); return 1; } }*/ if(vInfo[result][vLocked] == 1) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"A csomagtartó zárva!\"); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SendClientMessage(playerid, HPIROS, \" Nem tudsz belepakolni ha nem vagy a csomagtartónál!\"); return 1; } else { if(fegyver == 1) { if(vInfo[result][vFegyver1] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen nincs fegyver!\"); if(vInfo[result][vTolteny1] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ehhez a fegyverhez nincs lõszer!\"); if(GetPlayerWeapon(playerid) > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Már van a kezedben fegyver!\"); GivePlayerWeapon(playerid,vInfo[result][vFegyver1], vInfo[result][vTolteny1]); vInfo[result][vFegyver1] = 0; vInfo[result][vTolteny1] = 0; if(OwnedVeh(result) != 0) { SavePrivVeh(result); } format(msg, 128, \"* %s kivesz a csomagtartóból egy fegyvert\", GetName(playerid)); print(msg); ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN); } if(fegyver == 2) { if(vInfo[result][vFegyver2] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen nincs fegyver!\"); if(vInfo[result][vTolteny2] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ehhez a fegyverhez nincs lõszer!\"); if(GetPlayerWeapon(playerid) > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Már van a kezedben fegyver!\"); GivePlayerWeapon(playerid, vInfo[result][vFegyver2], vInfo[result][vTolteny2]); vInfo[result][vFegyver2] = 0; vInfo[result][vTolteny2] = 0; if(OwnedVeh(result) != 0) { SavePrivVeh(result); } format(msg, 128, \"* %s kivesz a csomagtartóból egy fegyvert\", GetName(playerid)); print(msg); ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN); } if(fegyver == 3) { if(vInfo[result][vFegyver3] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen nincs fegyver!\"); if(vInfo[result][vTolteny3] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ehhez a fegyverhez nincs lõszer!\"); if(GetPlayerWeapon(playerid) > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Már van a kezedben fegyver!\"); GivePlayerWeapon(playerid, vInfo[result][vFegyver3], vInfo[result][vTolteny3]); vInfo[result][vFegyver3] = 0; vInfo[result][vTolteny3] = 0; if(OwnedVeh(result) != 0) { SavePrivVeh(result); } format(msg, 128, \"* %s kivesz a csomagtartóból egy fegyvert\", GetName(playerid)); ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN); } } default: { SendClientMessage(playerid, HPIROS, \" Több kocsi is van a közeledben\"); return 1; } } return 1; } if(strfind(akcio, \"fegyverbe\", true) != -1) { //1 new counter = 0; new result; for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++) { new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i); if(dist) { result = i; counter++; } } switch(counter) { //2 case 0: { SendClientMessage(playerid, HPIROS, \" Nincs kocsi a közeledben!\"); } case 1: {//3 /*if(IsAnOwnableCar(result)) { if(PlaypPcarkey]erInfo[playerid][pPcarkey] == result) { } else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == result) { } else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == result) { } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Csomagtartó zárva !\"); return 1; } }*/ if(vInfo[result][vLocked] == 1) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"A csomagtartó zárva!\"); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SendClientMessage(playerid, HPIROS, \" Nem tudsz belepakolni ha nem vagy a csomagtartónál!\"); return 1; } else {//4 if(fegyver == 1) { if(vInfo[result][vFegyver1] > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen már van fegyver!\"); if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Nincs is semmi a kezedben!\"); vInfo[result][vFegyver1] = GetPlayerWeapon(playerid); vInfo[result][vTolteny1] = GetPlayerAmmo(playerid); if(OwnedVeh(result) != 0) { SavePrivVeh(result); } RemovePlayerWeapon(playerid,GetPlayerWeapon(playerid)); format(msg, 128, \"* %s berakott a csomagtartóba egy fegyvert\", GetName(playerid)); ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN); } if(fegyver == 2) { if(vInfo[playerid][vFegyver2] > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen már van fegyvered!\"); if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Nincs is semmi a kezedben!\"); vInfo[result][vFegyver2] = GetPlayerWeapon(playerid); vInfo[result][vTolteny2] = GetPlayerAmmo(playerid); if(OwnedVeh(result) != 0) { SavePrivVeh(result); } RemovePlayerWeapon(playerid,GetPlayerWeapon(playerid)); format(msg, 128, \"* %s berakott a csomagtartóba egy fegyvert\", GetName(playerid)); ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN); } if(fegyver == 3) { if(vInfo[playerid][vFegyver3] > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen már van fegyvered!\"); if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Nincs is semmi a kezedben!\"); vInfo[result][vFegyver3] = GetPlayerWeapon(playerid); vInfo[result][vTolteny3] = GetPlayerAmmo(playerid); if(OwnedVeh(result) != 0) { SavePrivVeh(result); } RemovePlayerWeapon(playerid,GetPlayerWeapon(playerid)); format(msg, 128, \"* %s berakott a csomagtartóba egy fegyvert\", GetName(playerid)); ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN); } } default: { SendClientMessage(playerid, HPIROS, \" Több kocsi is van a közeledben\"); return 1; } } } return 1; } return 1; }
68
« Dátum: 2011. Június 22. - 15:53:19 »
Sziasztok! Keresgéltem egy maszk rendszert, letöltöttem átírtam stb... Beírom h /maszkfel, és felrakja a maszkot, de egybõl le is szedi. Ugyan ez a sisaknál. Mi lehet a baja? CMD:maszkfel(playerid,params[]) { if(PlayerInfo[playerid][pMaszk] == 0) return SendClientMessage(playerid,HPIROS,\"De hol a maszkod?\"); if(PlayerInfo[playerid][pMaszk] == 1) { switch(GetPlayerSkin(playerid)) { #define SPAO{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 19038, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5)); case 0, 65, 74, 149, 208, 273: SPAO{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000} case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: SPAO{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000} case 7, 10: SPAO{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 9: SPAO{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 11..13: SPAO{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 15: SPAO{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 17..21: SPAO{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: SPAO{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 40: SPAO{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: SPAO{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 51..54: SPAO{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: SPAO{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 59..62: SPAO{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 77: SPAO{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000} case 85, 88, 89: SPAO{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 90..97: SPAO{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 132: SPAO{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 144..146: SPAO{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 220: SPAO{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 223, 246: SPAO{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 224..245: SPAO{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 294: SPAO{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000} case 295: SPAO{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000} case 296..298: SPAO{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 299: SPAO{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} } return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pMaszk] == 2) { switch(GetPlayerSkin(playerid)) { #define SPAO1{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 19037, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5)); case 0, 65, 74, 149, 208, 273: SPAO1{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000} case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: SPAO1{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000} case 7, 10: SPAO1{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 9: SPAO1{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 11..13: SPAO1{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 15: SPAO1{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 17..21: SPAO1{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: SPAO1{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 40: SPAO1{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: SPAO1{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 51..54: SPAO1{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: SPAO1{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 59..62: SPAO1{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 77: SPAO1{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000} case 85, 88, 89: SPAO1{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 90..97: SPAO1{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 132: SPAO1{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 144..146: SPAO1{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 220: SPAO1{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 223, 246: SPAO1{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 224..245: SPAO1{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 294: SPAO1{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000} case 295: SPAO1{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000} case 296..298: SPAO1{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 299: SPAO1{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} } return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pMaszk] == 3) { switch(GetPlayerSkin(playerid)) { #define SPAO2{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 19036, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5)); case 0, 65, 74, 149, 208, 273: SPAO2{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000} case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: SPAO2{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000} case 7, 10: SPAO2{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 9: SPAO2{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 11..13: SPAO2{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 15: SPAO2{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 17..21: SPAO2{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: SPAO2{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 40: SPAO2{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: SPAO2{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 51..54: SPAO2{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: SPAO2{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 59..62: SPAO2{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 77: SPAO2{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000} case 85, 88, 89: SPAO2{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 90..97: SPAO2{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 132: SPAO2{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 144..146: SPAO2{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 220: SPAO2{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 223, 246: SPAO2{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 224..245: SPAO2{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 294: SPAO2{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000} case 295: SPAO2{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000} case 296..298: SPAO2{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 299: SPAO2{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} } return 1; } return 1; } CMD:sisakfel(playerid,params[]) { if(PlayerInfo[playerid][pSisak] == 0) return SendClientMessage(playerid,HPIROS,\"De hol a sisakod?\"); if(PlayerInfo[playerid][pSisak] == 1) { switch(GetPlayerSkin(playerid)) { #define SPAO3{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18979, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5)); case 0, 65, 74, 149, 208, 273: SPAO3{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000} case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: SPAO3{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000} case 7, 10: SPAO3{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 9: SPAO3{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 11..13: SPAO3{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 15: SPAO3{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 17..21: SPAO3{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: SPAO3{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 40: SPAO3{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: SPAO3{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 51..54: SPAO3{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: SPAO3{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 59..62: SPAO3{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 77: SPAO3{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000} case 85, 88, 89: SPAO3{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 90..97: SPAO3{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 132: SPAO3{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 144..146: SPAO3{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 220: SPAO3{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 223, 246: SPAO3{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 224..245: SPAO3{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 294: SPAO3{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000} case 295: SPAO3{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000} case 296..298: SPAO3{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 299: SPAO3{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} } return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pSisak] == 2) { switch(GetPlayerSkin(playerid)) { #define SPAO4{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18978, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5)); case 0, 65, 74, 149, 208, 273: SPAO4{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000} case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: SPAO4{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000} case 7, 10: SPAO4{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 9: SPAO4{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 11..13: SPAO4{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 15: SPAO4{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 17..21: SPAO4{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: SPAO4{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 40: SPAO4{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: SPAO4{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 51..54: SPAO4{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: SPAO4{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 59..62: SPAO4{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 77: SPAO4{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000} case 85, 88, 89: SPAO4{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 90..97: SPAO4{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 132: SPAO4{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 144..146: SPAO4{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 220: SPAO4{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 223, 246: SPAO4{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 224..245: SPAO4{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 294: SPAO4{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000} case 295: SPAO4{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000} case 296..298: SPAO4{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 299: SPAO4{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} } return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pSisak] == 3) { switch(GetPlayerSkin(playerid)) { #define SPAO5{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18977, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5)); case 0, 65, 74, 149, 208, 273: SPAO5{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000} case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: SPAO5{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000} case 7, 10: SPAO5{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 9: SPAO5{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 11..13: SPAO5{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 15: SPAO5{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 17..21: SPAO5{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: SPAO5{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 40: SPAO5{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: SPAO5{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 51..54: SPAO5{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: SPAO5{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 59..62: SPAO5{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 77: SPAO5{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000} case 85, 88, 89: SPAO5{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 90..97: SPAO5{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 132: SPAO5{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 144..146: SPAO5{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 220: SPAO5{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 223, 246: SPAO5{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 224..245: SPAO5{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 294: SPAO5{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000} case 295: SPAO5{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000} case 296..298: SPAO5{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 299: SPAO5{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} } return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pSisak] == 4) { switch(GetPlayerSkin(playerid)) { #define SPAO7{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18645, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5)); case 0, 65, 74, 149, 208, 273: SPAO7{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000} case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: SPAO7{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000} case 7, 10: SPAO7{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 9: SPAO7{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 11..13: SPAO7{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 15: SPAO7{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 17..21: SPAO7{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: SPAO7{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 40: SPAO7{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: SPAO7{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 51..54: SPAO7{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: SPAO7{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 59..62: SPAO7{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 77: SPAO7{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000} case 85, 88, 89: SPAO7{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 90..97: SPAO7{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 132: SPAO7{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 144..146: SPAO7{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 220: SPAO7{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 223, 246: SPAO7{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 224..245: SPAO7{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 294: SPAO7{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000} case 295: SPAO7{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000} case 296..298: SPAO7{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 299: SPAO7{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} } return 1; } return 1; }
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. Június 24. - 08:11:49 )
Senki?
69
« Dátum: 2011. Június 20. - 10:35:51 »
Hears RolePlay IP: 80.249.169.1:7792 Üdvözlök mindenkit. Ez a szerver régen Aqua role play módon futott, de mostmár a mód , és a név is más. A mód 0 sorról írt egyedi. Kezdjük a munkákkal. Sima, Felvehetõ munkák: - Kamionos munka Magyarázat: Van egy kamionos hq, ott fel kell venni a rakományt, aztán el kell vinni a megadott helyre. Két féle rakomány van: Benzintartály,Sima tréler. Felvenni a hq-n lehet. Parancsai: /Kamionkapu, /Szallitmany(Benzin/Rakomány), /Abbahagy - Szerelõ munka Magyarázat: A szerelõ más helyeken leaderes, nálunk nem. Szintén van hq-ja, 5 szolgálati autóval. Gondolom mindenki tudja mit csinálnak, ki lehet õket hívni, ha elromlik a kocsid, vagy ha kifogyott a benzin. Szolgálatba is tudnak állni. Parancsai: /Szmunka, /Szerel, /Szerelenyem - Szabó munka Magyarázat: A jól ismert szabó munka... Szokásos módon ruhákat varr, és hogy ne unatkozzon amikor a playerek nem kérnek semmit, külön kis varroda van, ahol küldetéseket kell csinálnia: ruhát varrni,ruhát szállítani, és ezekért kap pénzt. Ha akar varrni valakinek, beírja a /szab parancsot, és annak, akinek varrni akar ki jön egy dilog h akarja-e, stb.. De mindezek elõtt cérnát kell vennie a cérnagyárban. Parancsai: /Szab, /Cerna,/Varrkuldi - Fegyverkereskedõ munka Magyarázat: Ez egy illegális munka, fegyvert lehet gyártani, és eladni vagy megtartani. Elõtte vennie kell matit, amibõl a fegyvert készíteni fogja, aztán el kell mennie a fegyvergyárhoz, ahol a matiból fegyvert csinál. Parancsai: /Mativesz, /Fegyverkeszit,/Fegyverelad. - Halász munka Magyarázat: Egyszerû munka, ki kell menni a tengerre, és halászni. Parancsai: /Halasz. - Taxis munka Magyarázat: Szintén majdnem minden szerón leaderes. Kicsit rp-sen van megoldva, ugyanis senki sem tud beszállni viteldíj nélkül, amit a taxis adhat. Õket is lehet hívni, és szolgálatba is állhatnak. Külön rádiójuk van. Parancsai: /Taxiaccept,/Tr(rádió),/Viteldij,/Tmunka. - Postás munka Magyarázat: Egyszerû munka, beülsz a jármûbe, és cp-k vezetik utad.. Parancsai: Nincsenek. - Úttisztító munka Magyarázat: Egyszerû munka, beülsz a jármûbe, és cp-k vezetik utad.. Parancsai: Nincsenek Leaderes munkák: - Polgárõr munka Magyarázat: Azért polgárõr, mert így akarjuk fõleg kifejezni az egyediséget. Rengeteg extrával jár, és civil autóval is lehet járõrözni. A leadernek külön tuningolt jármûje van, ami egy sultan. Villógót lehet kirakni bármilyen jármûre. Rádiózás, bilincselés,börtönözés,sokkolás. Börtönözni csak akkor lehet, ha a polgármester elítéli a bûnöst. Ha nincs fent polgármester, a rendõr leader ítél, ha az sincs fent, 1 perc magánzárka. Parancsai: /Villogo, /Cuff, /Uncuff, /Ta(sokkolás), /Arrest, /R(rádió). - Mentõs munka Magyarázat: Természetesen lehet hívni, kimegy, segít neked. Szintén lehet szolgálatba állni, rengeteg szolgálati autó. Parancsai: /Mentoaccept, /Segit, /Mfelvesz, /Mkirug, /M(1-5),/Melfogad. - Polgármester Magyarázat: A polgármester irányítja a várost, és ítéli el a bûnözõket. Parancsai: /elitel, /pgov. Tudnivalók: - A szerver 0 sorról írt egyedi, nem copy. - A sima munkáknál pickuppal van jelezve a felvevõhely, amikor belemész, dialog köszönt - Rp teszt várja a regisztrálni akarókat. - A szerveren van ház,jármûrendszer. - A nonozást csúnyán büntetjük, akár bannal. - Egyedi, extrákkal teli /report parancs - Több egyedi map - Jófej adminok - Bolt,bank rablás - Bandák - Harcstílus tanulás - ellopható autók - Segélyhívó - /gov parancs - Telefon rendszer, feltöltõkártyával - Jogsirendszer: kresz,rutin,forgalmi vizsgák. - Személyi,forgalmi, jogsi - Fegyver rendszer - Bandaszéf Mindenkit szeretettel várunk! Ui: A szerver bugjavítás miatt zárva, várható nyitás ma! hearsrp.co.cc
70
« Dátum: 2011. Május 03. - 09:29:12 »
Heló, hát ez az inc abból állna, hogy most már ezek nem csak GivePlayerMoney lesz, hanem GivePlayerScore, stb... Hamarosan kész...
|