Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: 1 [2]
16
Modok / [OTHER]San Andreas Nem Hivatalos Javítás« Dátum: 2011. Augusztus 01. - 19:30:31 »
Mivel még senki nem csinált még ilyen patchet a játékra, így én és Sleepy93HUN csináltunk egy javítást a játékhoz. Elõször összegyûjtöttük az objectek nevét, amik hibásak voltak kollúzióban (szilárdság) vagy kinézetben. Én LS-el kezdtem, Sleepy93HUN meg SF-t csinálta, egyedül annyit segítettem neki, hogy a Dotherty Garázs kollúzióját én javítottam át (a garázsban minden leesett az 5 dff az 1 kollúzióban miatt).
Pár objectet nem lehetett kijavítani, mivel olyan volt, hogy azt visszafejteni nem lehetett hibátlanul (fekete lett az object). LV-t viszont 2-en csináltuk meg, de még sajnos maradt 1-2 bug, majd egy hotfixes telepítõ várható valamikor. Talán a patch sokat javít a játékélményen, mivel nem csak fixek vannak, hanem bizonyos helyeket kidolgoztam, amit úgy gondoltam, hogy félkész. És a legfontosabb: Gondolom sokan nem tudták használni a tûzlépcsõket, mivel vagy nem tudtak felmászni rájuk vagy átestek rajtuk, a patchben talán ki lett javítva minden tûzlépcsõ. Videók: Trailerek: Final: Képek: http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic2/patch_1.png[/img] http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic2/patch_1.png http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic2/patch_2.png[/img] http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic2/patch_2.png http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic2/patch_3.png[/img] http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic2/patch_3.png Letöltés: http://www.mediafire.com/file/3il2qyekbk4tikh/sa_uopatch12.part1.rar http://www.mediafire.com/file/0436sdaucqcqsuc/sa_uopatch12.part2.rar http://www.mediafire.com/file/63ttff7sa75rofk/sa_uopatch12.part3.rar Készítõk: Kurtis Sleepy93HUN 17
Modok / [MAP]San Andreas: Wild Life (RÉGI)« Dátum: 2011. Augusztus 01. - 15:25:12 »
Egyik nagyobb projectem, teljesen új pálya, új fegyverekkel, meg még 1-2 kisebb újítással. Úgy 1-2 hónapig dolgoztam vele, az elején sok újítással utána amikor valami jó eszembe jutott beraktam.
A mód egy San Andreas váltót tartalmaz, amivel könnyedén válthatunk az eredeti játék és a Wild Life mód között. Az eredeti fájlok miatt nem kell aggódni, mivel a mód teljesen egyedi mappából tölt mindent be (expp mappa, viszont az audio mappát használja, de semmit sem ír felül). Ha új játékot kezdesz akkor vigyázz, mert csíkokban bevilloghat a képernyõ töltés közben. A mód kompatibilis az MTA-val, csak akkor ha a szerveren ki van kapcsolva a fájl ellenõrzés. SA-MP-re sajnos nem lehet optimizálni, betölteni betölti a pályát, de bizonyos helyeken errort floodol, és kicrashel. 2.0-s verzió újdonságai: - 2 új sziget: - romokkal és erdõvel + híd - havas fenyves sziget - pár új object - étterem - néhány kaja object - elsõ rámpa - új sátor - új radar - PED-ek a közeli kisvárosban - majdnem minden épület be lett rendezve - 1-2 új skin - MTA Loader 1.0.5-re * Várható Frissítés 2.5 - Jobb minõségû famodellek - Új sziget: város (félkész) - Új IPL-ek a növényzetnek - Béta küldetések (DYOM) - Mentési lehetõség a wlscriptbe - MTA Loader 1.0.5 és 1.1-re * * = Arra jó, hogy külön indítófilet hoz létre, amivel külön elindíthatjuk a wild lifes MTA-t Videók: 1.0-s verzió: http://www.youtube.com/watch?v=dB-2DgB_CMY&feature=channel_video_title 2.0-s verzió: Várható frissítés - 2.5: Képek: http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic/sawl_1.png[/img] http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic/sawl_1.png http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic/sawl_2.png[/img] http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic/sawl_2.png http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic/sawl_3.png[/img] http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic/sawl_3.png http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic/sawl_4.png[/img] http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic/sawl_4.png http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic/sawl_5.png[/img] http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic/sawl_5.png http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic/sawl_6.png[/img] http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic/sawl_6.png http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic/sawl_7.png[/img] http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic/sawl_7.png http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic/sawl_8.png[/img] http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic/sawl_8.png Letöltések: 1.0-s verzió: ITT 2.0-s verzió: ITT MTA Loader: ITT Tervezve van SA-MP port is, valószínûleg 0.3a alá, mivel az stabilan kezeli a weapon.dat-ot. Készítõ: Kurtis 18
Pluginok és Programok / SA-MP Map Plotter« Dátum: 2011. Július 03. - 11:50:41 »
Mivel már van a SA-MP-re ilyen program (Xtreme Vehicle Plotter), és úgy tudom hogy valamivel pontatlanabb, így megírtam a saját plotteremet, valamivel pontosabb mint az eredeti program.
A program C#-an íródott. Elõnyei: - Pontosabb a gang zone/map icon letétele - Képes egy korábban létrehozott GangZoneCreate-es sorból megjeleníteni a mapon a gang zonet - Egyszerûbb felhasználói felület - Kevesebb memóriahasználat Hátrányai: - A gang zone rajzolás csak egy irányban rajzolódik jól a mapon (bal felülrõl jobb alulra) - Néha elõfordul hogy kidob egy .net-es errort (leginkább ha rossz formátumba írunk be a gang zone megjelenítõ sorba). Letöltés: ITT 19
Pluginok és Programok / Server Custom Object Updater« Dátum: 2011. Április 23. - 22:04:26 »
Mivel még nincsen a sa-mpnek egyéni object letöltõje, ezért létrehoztam ezt a programot.
Használata: (Játékosok) A source mappa kivételével minden fájlt be kell másolni a játék mappájában lévõ SAMP mappába és futtatni a gtampupdate.exe-t. (Szerver tulajok) A tömörített fájlban van egy download_cfg.ini ebben meg lehet adni, hogy honnan töltse le a szerver egyéni object fájljait: 1. sor: a tömörített fájlban levõ update.html fájl webcíme, ezzel lehet majd ellenõriztetni, hogy a játékosnak meg van e a legfrissebb custom.img és custom.ide fájlja 2. sor: a custom.ide fájl letöltési linkje 3. sor: a custom.img fájl letöltési linkje Fontos: Az update.html-t érdemes notepadban szerkeszteni, mivel ha weblapszerkesztõvel megnyitjuk, akkor lejebb mehet pár sorral a szükséges információ. (12. sorból olvas a html forrásából) A szükséges információt érdemes #-el kezdeni, mivel a custom.ide fájl elsõ sorába ugyanazt az infot kell mellékelni. Pl: #Version 2011-04-20 - csak a mai dátummal Letöltés: ITT 20
SA-MP: Szerverfejlesztés / GTA 4 Damage Hud« Dátum: 2010. Május 03. - 22:55:52 »
Aki játszott a GTA4-el az tudja hogy mire jó a script. Ha megsérülsz, akkor a radar bevörösödik.
Egyedül teszteltem, szóval nem tudom hogy milyen ha többen vannak. Letöltés: ITT 21
Modok / [WEP]Max Payne Fegyvercsomag« Dátum: 2010. Április 18. - 21:59:16 »
Mi is ez? Egy fegyvercsomag a Max Payne 2-ben megtalálható összes fegyverrol (Kivéve a Dragunov)
Bugok/Hibák? Nincsenek Készíto? Fegyverek: Kurtis Skinek: Ismeretlen Letöltés? Kattints! Képek? Nincsenek Videó? 22
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kurtis\' Object Streamer« Dátum: 2010. Március 22. - 16:10:35 »
Ez a streamer kb ugyanúgy streameli az objecteket, mint minden más object streamer, csak az a különbség, hogy ezt én írtam.
Jelenleg 3 dologra képes: Object Létrehozás Object Törlés Object Stream függvény, ami beindítja a timert Használata: #include <kurtistreamer> a mód/script legelso soraiba Maximum object szám megváltoztatása (ha nem elég neked 10.000): #undef MAX_STOBJECTS Látótávolság megváltoztatása (ha kevés a 100): #undef MAX_STREAMDIS A CreateObject függvény helyett: CreateStObject(modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ); A DestroyObject függvény helyett: DestroyStObject(objectid); Ha módba rakod akkor OnGameModeInit-hez: StObject(); OnGameModeExit-hez: StObjectUnload(); Ha scriptbe akarod akkor OnFilterScriptInit-hez: StObject(); OnFIlterScriptExit-hez: StObjectUnload(); Nem az elso próbálkozásom, hogy ilyent akartam írni, többször is sikertelenül végeztem. Szóval nem tudom, hogy mennyi ideig dolgozhattam rajta. De kb. 3 napomat ezzel töltöttem, kisebb részletekben, aztán sikerült muködore megírnom. Letöltés: ITT 23
SA-MP: Szerverfejlesztés / NPC Utolsó IDkre« Dátum: 2009. December 06. - 17:46:22 »
Ezzel a kóddal meg lehet akadályozni, hogy az NPC-k az elso ID-ket foglalják le, így leghátulra rak minden npc-t.
#define MAX_LASTNPC 1 //MAX 100 NPC Ezzel állítsuk be hogy hány NPC-t rakunk be a szerverbe, a maxplcheck meg a maxplayers-et ellenorzi, amit a server.cfg-be írtunk. A 100 azért a maximum, mert több veszélyes lehet. public NPCLoadUpdate() Az NPCLoadUpdateba kell megadni azokat az NPC-ket amiket a szerverre akarunk küldeni. stock SlotNPC() A SlotNPC függvény arra van, hogy felküldjön a szerverre xy darab npc-t és utána egy timerrel külön felküldi a sajátjainkat. A második timer meg a maxplayersbol kivonja a megadott npc-ink számát, így csak a slot tölto botokat kickeli ki. Hátránya: hogy kicsit induláskor belaggolhat a szerver mikor küld fel NPC-t és kickeli ki oket. Szerk:Formattal van mostmár megoldva a sok NPC név
Oldalak: 1 [2]
|