Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Sziasztok kedves fórumozók! Az utóbbi napokban tanakodtunk, hogy kik legyenek közületek Segítőkész valamint VIP rangúak. Hosszas tanakodás után megegyeztünk, hogy kiktől vegyük el a rangjukat és kiknek osszunk ki rangot. Nem is húzom tovább a szót. Sajnálatos módon a csapatunk úgy döntött, hogy AlexSwamp és Aedin visszakerülnek a normál felhasználói csoportba, hiszen nem voltak elég aktív segítők. Helyükre az alábbi segítőkész fórumozókat választottuk ki:
Robika1 - Nagyon sokat segít az MTA részlegnél nektek, így szerintünk megérdemli a segítőkész rangot.
Kyosuke_Hiroshi - A SAMP részlegnél az egyik legaktívabban segítő személy. A vitáitól eltekintve sokat segít így ő is kiérdemelte ezt a rangot.
zsoolt997 - Kyosuke mellett a másik legsegítőkészebb ember a SAMP részlegnél.
A VIP csoport tagjai megmaradnak a régi felállásban, de becsatlakozik hozzájuk az alábbi két személy:
ZSOLTI99 - Viszonylag régóta itt van már a fórumon. Sosem volt semmi gond vele, de mégis aktívan használja a fórumot, így ő lett az egyik választásunk.
Cannonn - Volt már segítőkész, a közösség oszlopos tagja, aktívan fórumozik és normális, így kijárt neki a második voksunk.
Gratulálunk nektek! A jövőben nagyobb fejlesztések is várhatóak. A Veterán tagok ötleteit továbbra is ebben a témában várjuk! ǝuıןʎʞs Magyar GTA Közösség
Sziasztok! Írtam egy nagyon egyszerű kis kódot nektek! A lényege az, hogy kiír a chatbe egy üzenetet! Több nyelvű! Szükségetek lesz a zcmd.inc-re, hogy működjön! A Google-ban megtaláljátok! :google2: :google1: A mód elején ott legyen!
✪Információk: Szerver neve: VaNuS FuRieN | vanus.ml Weblap:vanus.ml IP cím: 151.80.10.182:45647 [CSATLAKOZÁS] Facebook:fb.com/vanusgaming ✪Tudnivalók: A Furien játékmódban megszokottan a két csapat közül választhatunk. CT (Anti-Furien) - T (Furien) Az Anti-Furien csapat tagjai lőfegyvereket kapnak és a megszokottan mozognak (Megszokott sebesség, dupla ugrás, ejtőernyő stb...). Különböző fegyvereket oldhatnak fel ölésekkel. [iLLUSZTRÁCIÓ] A leggyengébb fegyvertől a legerősebbig tudják feloldani a játékosok a fegyvereket. A Furien csapat tagjai csak kést, valamint gránátot kapnak kezdéskor. Ők tulajdonképpen \"assassin\"-ok. Az ő gravitációjuk jóval kisebb (tehát nagyobbat ugranak), gyorsabban mozognak, mint a CT-k valamint ha egy helyben állnak késsel, mozdulatlanul (nézelődni lehet) akkor láthatatlanok. Ezeket a képességeket jól kell felhasználni, hogy legyőzhessük a másik csapatot. ✪Célkitűzés: Érdemes azt tudni, hogy a játék célkitűzése nem változott. Tehát a pályáktól függ, hogy mi éppen a \"célunk\". A \'cs\' előjellel ellátott pályák (pl. cs_office) túszos pályák ahol a CT csapatnak ki kell mentenie a túszokat, a \'de\' előjellel ellátott pályák (pl. de_dust2) pedig bombalerakós pályák, ahol a furienek kihasználhatják gyorsaságukat a gyorsabb bombatelepítés érdekében. Természetesen, ha valamelyik csapat tagjai meghalnak, akkor a másik csapat tagjai lesznek a győztesek. ✪Bolt: A bolt mindkét csapat számára elérhető. Parancsa a /shop. A két csapatnak különböző boltja van. Ha CT-k vagyunk:
Defuse Kit
Machine Gun
+50HP
+75AP
HEG
Flash
Smoke
Nincs vakulás
Super Deagle
Ha pedig T-k:
Superknife
Wallhang
+50HP
+75AP
HEG
Flash
Smoke
Nincs vakulás
A shopban \'$\'-al lehet fizetni, amit ölésenként kapunk és pályánként resetelődik. Alapból $1200-al indulunk és ez a megszokott módon nő, vagy éppen csökken (Nyert kör, ölés, túsz megsebzése...). A drog jó. Tudni érdemes, hogy a Furien boltban található Superknife egyből öl (jobb klikkel), valamint a Wallhang az \'E\' (+use) gomb használatával működik és a falakra lehet vele tapadni. ✪Trükkök: - A gránátoknál a jobb egérgombot lenyomva választhatunk különféle módok közül (hőérzékelős, tapadó, ütközős, mozgásérzékelő, normál stb...) ezeket jól kihasználva pöpec csapdákat állíthatunk ellenfeleinknek. - Szuperkéssel a megfelelő pillanatra várva is állhatunk egy teljes körig egy helyben, annak reményében, hogy valaki belesétál a hatótávolságunkba és egyszúrásos áldozattá válik. - Wallhang használatakor ha nyomjuk az \'E\' betűt és közben az ugrás gombot \'SPACE\' valamint a megfelelő helyre nézünk, akkor mászhatunk a falon anélkül, hogy észrevennének. - Furienként fontos, hogy késsel a kezünkbe álljunk meg. Ha láthatatlanok lettünk már elővehetjük a gránátot, de ha megmozdulunk gránáttal ismét láthatóvá válunk, tehát CSAKIS KIZÁRÓLAG késsel tudunk láthatatlanok maradni egy helyben állva. - Kör végén a bombarobbanás nem öl meg senkit sem így felesleges elfutni. - Ha a CT-k nyerik a kört csapatváltás lesz, de ha a T-k akkor maradnak a csapatok a helyükön. Ha furienként van wallhangunk, vagy superknifeunk azt át tudjuk vinni a másik csapatban ezt megfelelően kihasználva.
Gondolkoztam, hogy elkezdek csinálni egy Freeroam szervert amit inkább kicsit az RP-hez hasonlítanék. (Munkák, frakciók, de mégis úgymond Freeroamos lenne minden, mint az SP-ben..) Van most is sok freeroam szerver ami inkább abból áll ki, hogy stuntolgatnak, driftelnek, de én nem akarnék bele ilyen lebegő stuntolós mappolásokat, hanem inkább letisztult és valósághű épületeket. Talán ezt a módot legjobban a Kamionos szerverekhez vagy a CnR szerverekhez tudnám besorolni, de egyelőre én Freeroamnak mondanám. Mindenki eldönti, hogy ő hogy gondolja. Na tehát a kérdés az lenne, hogy magyarul kezdjek bele a projektbe vagy inkább angolul és külföldieknek is toljam az ipart? Melyikre lenne nagyobb igény?
Tisztelt fórumozók! Gondolom mindannyian tudjuk, hogy október 6-a van. Ez a nap egy emlékünnep. Az aradi vértanúk emlékünnepe és szeretném, ha egy magyar ember sem feledkezne meg erről. Aradi vértanúk
return 1; } public RobberyUpdate(playerid) { if(RobberyCounter[playerid] > 1) { RobberyCounter[playerid]--; new string[32]; switch(RobberyType[playerid]) { case 1: format(string, sizeof(string), \"~w~Hacking: %s%d\", (RobberyCounter[playerid] <= 5) ? (\"~r~~h~\") : (\"~y~\"), RobberyCounter[playerid]); case 2: format(string, sizeof(string), \"~w~Emptying: %s%d\", (RobberyCounter[playerid] <= 3) ? (\"~r~~h~\") : (\"~y~\"), RobberyCounter[playerid]); } GameTextForPlayer(playerid, string, 1000, 4); }else if(RobberyCounter[playerid] == 1) { switch(RobberyType[playerid]) { case 1: { BankControls[LasersOn] = false; SetDynamicObjectPos(VaultObjects[TYPE_LASER1], 2142.983, 1606.679, 990.0); SetDynamicObjectPos(VaultObjects[TYPE_LASER2], 2142.983, 1606.679, 990.0); SetDynamicObjectPos(VaultObjects[TYPE_LASER3], 2142.983, 1606.679, 990.0); SetTimer(\"ResetLasers\", 240000, false); SendClientMessage(playerid, -1, \"You\'ve disabled the lasers. Now you can go to the vault door without raising the alarm.\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"Lasers will turn back on in 4 minutes.\"); } case 2: { new cash = RandomEx(DEPOSIT_MIN, DEPOSIT_MAX), string[128]; if(BankControls[VaultDoorState] == 2) cash -= floatround(cash * 0.1, floatround_floor); // explosion damaged deposit boxes, 10% damage penalty RobberyCash[playerid] += cash; format(string, sizeof(string), \"You\'ve emptied a set of deposit boxes and stole {2ECC71}$%d {FFFFFF}worth of stuff.\", cash); SendClientMessage(playerid, -1, string); SendClientMessage(playerid, -1, \"You can leave the bank to get your money or keep robbing.\"); } } ClearAnimations(playerid, 1); ResetRobbery(playerid); } return 1; } public ResetLasers() { BankControls[LasersOn] = true; SetDynamicObjectPos(VaultObjects[TYPE_LASER1], 2142.983, 1606.679, 993.188); SetDynamicObjectPos(VaultObjects[TYPE_LASER2], 2142.983, 1606.679, 993.938); SetDynamicObjectPos(VaultObjects[TYPE_LASER3], 2142.983, 1606.679, 994.688); if(IsAnyPlayerInDynamicArea(AlarmArea, 1)) TriggerAlarm(); return 1; } public OpenVaultDoor(type, seconds) { if(seconds > 1) { seconds--; new string[128]; switch(type) { case 2: format(string, sizeof(string), \"Vault Door - Option 1\\n{FFFFFF}/plantbomb to blow up vault door (fast & loud)\\n{2ECC71}%s\", ConvertToMinutes(seconds)); case 3: format(string, sizeof(string), \"Vault Door - Option 2\\n{FFFFFF}/timelock to start time lock (slow & silent)\\n{2ECC71}%s\", ConvertToMinutes(seconds)); } UpdateDynamic3DTextLabelText((type == 2) ? VaultLabels[TYPE_EXPLOSIVE] : VaultLabels[TYPE_TIMELOCK], 0xF39C12FF, string); SetTimerEx(\"OpenVaultDoor\", 1000, false, \"ii\", type, seconds); }else if(seconds == 1) { BankControls[VaultDoorState] = type; SetTimer(\"ResetVaultDoor\", 120000, false); switch(type) { case 2: { // explosive CreateExplosion(2144.1624, 1626.25, 993.6882, 11, 5.0); SetDynamicObjectPos(VaultObjects[TYPE_VAULTDOOR], 2143.185, 1626.965, 985.298); UpdateDynamic3DTextLabelText(VaultLabels[TYPE_EXPLOSIVE], 0xF39C12FF, \"Vault Door - Option 1\\n{FFFFFF}/plantbomb to blow up vault door (fast & loud)\"); TriggerAlarm(1); } case 3: { // timelock MoveDynamicObject(VaultObjects[TYPE_VAULTDOOR], 2143.185, 1626.965, 994.35, 0.01, 0.000, -0.400, -270.0); UpdateDynamic3DTextLabelText(VaultLabels[TYPE_TIMELOCK], 0xF39C12FF, \"Vault Door - Option 2\\n{FFFFFF}/timelock to start time lock (slow & silent)\"); } } } return 1; } public ResetVaultDoor() { switch(BankControls[VaultDoorState]) { case 2: SetDynamicObjectPos(VaultObjects[TYPE_VAULTDOOR], 2143.185, 1626.965, 994.298); case 3: MoveDynamicObject(VaultObjects[TYPE_VAULTDOOR], 2143.185, 1626.965, 994.298, 0.01, 0.000, -0.400, -180.0); } for(new i; i < sizeof(DepositCoords); ++i) { DepositRobbed = false; Streamer_SetIntData(STREAMER_TYPE_3D_TEXT_LABEL, InsideVaultLabels, E_STREAMER_COLOR, 0x2ECC71FF); }
BankControls[VaultDoorState] = 0; // closed return 1; } public DisableAlarm() { BankControls[Alarm] = false; for(new i; i < GetMaxPlayers(); ++i) { if(!IsPlayerConnected(i)) continue; if(!GetPVarInt(i, \"Alarm\")) continue; SetPVarInt(i, \"Alarm\", 0); PlayerPlaySound(i, 3402, 0.0, 0.0, 0.0); } return 1; } CMD:starthack(playerid, params[]) { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.5, 2145.85, 1604.9456, 993.5684)) return SendClientMessage(playerid, 0xE74C3CFF, \"ERROR: {FFFFFF}You\'re not near the keypad.\"); if(BankControls[Alarm]) return SendClientMessage(playerid, 0xE74C3CFF, \"ERROR: {FFFFFF}Alarm went off, you can\'t hack the keypad.\"); if(!BankControls[LasersOn]) return SendClientMessage(playerid, 0xE74C3CFF, \"ERROR: {FFFFFF}Keypad has been hacked already.\"); if(BankControls[KeypadHackTime] > gettime()) { new string[72]; format(string, sizeof(string), \"ERROR: {FFFFFF}You have to wait %s to hack the keypad again.\", ConvertToMinutes(BankControls[KeypadHackTime] - gettime())); SendClientMessage(playerid, 0xE74C3CFF, string); return 1; }
ApplyAnimation(playerid, \"COP_AMBIENT\", \"COPBROWSE_LOOP\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); BankControls[KeypadHackTime] = gettime() + 600; RobberyType[playerid] = 1; RobberyCounter[playerid] = 20; RobberyTimer[playerid] = SetTimerEx(\"RobberyUpdate\", 1000, true, \"i\", playerid); return 1; } CMD:plantbomb(playerid, params[]) { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.5, 2144.1624, 1626.25, 993.6882)) return SendClientMessage(playerid, 0xE74C3CFF, \"ERROR: {FFFFFF}You\'re not near the vault door.\"); if(BankControls[VaultDoorState] != 0) return SendClientMessage(playerid, 0xE74C3CFF, \"ERROR: {FFFFFF}Vault door is already open/opening.\"); if(BankControls[DoorInteractionTime] > gettime()) { new string[72]; format(string, sizeof(string), \"ERROR: {FFFFFF}You have to wait %s to open the vault door again.\", ConvertToMinutes(BankControls[DoorInteractionTime] - gettime())); SendClientMessage(playerid, 0xE74C3CFF, string); return 1; }
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\", \"BOM_Plant\", 4.1, 0, 1, 1, 0, 0, 1); BankControls[DoorInteractionTime] = gettime() + 600; BankControls[VaultDoorState] = 1; // opening SetTimerEx(\"OpenVaultDoor\", 1000, false, \"ii\", 2, 6); SendClientMessage(playerid, -1, \"Bomb has been planted and it\'ll explode in 6 seconds. Take cover!\"); return 1; } CMD:timelock(playerid, params[]) { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.5, 2140.2610, 1626.25, 993.6882)) return SendClientMessage(playerid, 0xE74C3CFF, \"ERROR: {FFFFFF}You\'re not near the time lock.\"); if(BankControls[Alarm]) return SendClientMessage(playerid, 0xE74C3CFF, \"ERROR: {FFFFFF}Time lock disabled because of alarm.\"); if(BankControls[VaultDoorState] != 0) return SendClientMessage(playerid, 0xE74C3CFF, \"ERROR: {FFFFFF}Vault door is already open/opening.\"); if(BankControls[DoorInteractionTime] > gettime()) { new string[72]; format(string, sizeof(string), \"ERROR: {FFFFFF}You have to wait %s to open the vault door again.\", ConvertToMinutes(BankControls[DoorInteractionTime] - gettime())); SendClientMessage(playerid, 0xE74C3CFF, string); return 1; } BankControls[DoorInteractionTime] = gettime() + 600; BankControls[VaultDoorState] = 1; // opening SetTimerEx(\"OpenVaultDoor\", 1000, false, \"ii\", 3, 30); SendClientMessage(playerid, -1, \"You\'ve started the time lock, vault door will open in 30 seconds.\"); return 1; } CMD:emptydeposit(playerid, params[]) { if(BankControls[VaultDoorState] < 2) return SendClientMessage(playerid, 0xE74C3CFF, \"ERROR: {FFFFFF}You can\'t empty deposit boxes when the vault door isn\'t open.\"); new id = GetClosestDeposit(playerid); if(id == -1) return SendClientMessage(playerid, 0xE74C3CFF, \"ERROR: {FFFFFF}You\'re not near any deposit boxes.\"); if(DepositRobbed[id]) return SendClientMessage(playerid, 0xE74C3CFF, \"ERROR: {FFFFFF}Deposit boxes you\'re trying to rob are already robbed.\"); DepositRobbed[id] = true; Streamer_SetIntData(STREAMER_TYPE_3D_TEXT_LABEL, InsideVaultLabels[id], E_STREAMER_COLOR, 0xE74C3CFF); ApplyAnimation(playerid, \"ROB_BANK\", \"CAT_Safe_Rob\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0, 1); RobberyType[playerid] = 2; RobberyCounter[playerid] = 10; RobberyTimer[playerid] = SetTimerEx(\"RobberyUpdate\", 1000, true, \"i\", playerid); return 1; }
Ezt hogyan tudám beépiteni a modomba? Az összes includét bele építettem a modomba +lentebbi rész F5 után sem sikeredett beépíteni. Mikor felmegyek a szeróra az resi után se mutatja hogy mi holvan és gond van ott is ahol megkérdezi hogy mennyit raboljak? --->Itt is hibás nem írja jól include bent van. F5 után se kerül be.