Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - ~DuMBasS

Oldalak: [1] 2 3 4
1
Segítségkérés / NPC nem csatlakozik clanshu
« Dátum: 2015. December 12. - 18:45:37 »
Sziasztok!
Olyan problémával fordulok hozzátok amivel már napok óta szórakozok..
Nos az lenne a kérdésem hogy miért van az hogy nem csatlakozik az npc a szerverhez? Betölti a filterscriptet még sem csatlakozik fel, más szolgáltatónál működött itt nem vajon miért?
Előre is köszönöm

2
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / HoliDay Role Play
« Dátum: 2014. Január 08. - 00:34:14 »

\"width=500
http://kepfeltoltes.hu/140107/1179874446Untitled-1_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
HostName: [HUN] •-=HoliDay~RPG=-•[..Csak Rád Vár..]
ÚJAddress:  -
Players:  0 / 68
Ping:     12
Mode:     HoliDay RPG v2.7.2.8
Map:      <EQ|LP|LB|BS|WE>
FaceBook: -
WebSite: -
Team Speak 3: Jelenleg nincs!
Nyitottunk: 2012.12.25
\"webs.com-website-builder-review-100x100.jpg\"\"facebook-mobile-5.png\"\"width=100http://www.slowstop.com/images/uploads/YouTube_Logo.jpg[/img]
Partnerünk:
 
Bemutató Videó
http://www.youtube.com/watch?v=
 
 

Sok szeretettel köszöntök minden kedves fórumozót!
 
 
Be szeretném nektek mutatni a már több mint egy éve futó HoliDay RPG Nevû Szerveremet.
A szerverrõl és a módról a következõket kell tudni
 
  • Defensive alap avagy (The Really Role Play)

  • Az alap mód készítõje AmF & Cannonn | Defensive edit ~ quer | HoliDay RP edit Cannonn & keRneL32.dll

  • Nagyon sok újítás

  • Teljesen \"egyedi\"nek mondható mappolás

  • Új falvak

  • Több munka

  • Több lehetõség


Sokan mondják hogy az olyan szerver ami \"Edit\" módból készül az már rossz. De hogy õszinte legyek szerintem elég jól sikeredett a mód editelése hisz az alap mód készítõje csatlakozott hozzám és együtt fojtattuk tevékenységeinket!
Mappolásról is szót ejtenék, mivel mi sivatagba éljük életünket ( töltjük be szerepünket ) és ugyebár a sivatagba nem igen nõ fa, mi mégis úgy gondoltuk hogy varázsolunk bele, hisz mért ne ? Játékról van szó legyetek kreatívak azt a \"sivatagos, homokos\"talajt képzeljétek el zöldnek, hogy fû van alattatok és nem homok. Avagy ízlések és pofonok. De mind ezt azért osztom meg veletek mert szeretném tudni a véleményeteket a szerverrõl hisz a ti tanácsotokat is ugyan úgy megfogadjuk mint ismerõsökét, játékosokét, és a sajátjainkat.
Térjünk is a lényegre.
 

Frakciók
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Rendõrség
 
A Rendõrség feladata hogy rend legyen a falvakban, elhárítani a gyilkosságokat, lopásokat. Valamint Õrizni a rendet. Hívd a 107es számot
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Mentõsök
 
A Mentõsök komoly szerepet töltenek be hiszen ha valaki megsérül, éhen marad, eltöri a kezét/lábát akkor õket kell hívni hogy mihamarabb helyrehozzák a beteget. Hívd a 104es számot
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Szerelõ Társaság
 
Szintén egy igen fontos munka, hiszen ha lerobbant az autód, kifogyott esetleg a benzin vagy kicsit tuningolni akarod (Kerekeket cserélni/Festetni) akkor bizony a szerelõkkel van dolgod hívhatod is az 555ös számon
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Riporter
 
Az újságírok fõbb pozitúrája hogy szórakoztassák a lakosságot, hírt közöljenek és ami nem maradhat el zenét szolgáltassanak nekik.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Adó és Vámhivatal
 
NAV ismertebb nevén az adóbehajtók, ha nem fizeted be az adódat akkor bizony komoly tartozásod lesz a NAV számára amit be is hajtanak rajtad.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Tûzoltóság
 
Balesetek esetén õket is kell hívni hisz beragadsz az autóba és csak õk tudnak kiszabadítani a speciálisan erre kifejlesztett szerszámaikkal. Valamint tûz esetén is hívhatod õket.Hívd a 105ös számot
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Taxitársaság
 
Talán a taxisok azok akiket éjjel nappal hívunk, hisz ha nincs autónk akkor mégsem fogsz egyik faluból a másikba flangálni gyalog, õket fogod hívni fuvarért.Hívd a 444es számot
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Autókereskedõ
 
A kereskedõk megvesznek minden féle autót, legyen az törött, kerékhibás, csúnya nem foglalkoznak vele. Kipofozzák és már kínálják is eladásra! Olcsóbban mint a boltban.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Sheriff
 
A Sheriffek védelmezik BaySide utcáit a bûnözõktõl, tolvajoktól és minden féle jött ment csaló alakoktól. Hogy segítsd a munkájukat hívd a 911es segélyhívó számot!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Természetesen van (Scriptelve)illegális szervezetek is (bandák) de olvasgattam a fórumot és a BT szerver topicjába a kommentek elég komolyan felnyitották a szememet arról hogy egy nagy baromság scriptelt bandát alkotni mert elõnyhöz jutnak a többiekkel szemben és miegymás. Tehát az a következõ frissítésnél nem lesznek bent, van erre a célra \"Walkie Talkie\" amit a kisboltba be lehet szerezni és annak a segítségével 100frekvencia közül tudnak válogatni az alakult csapatok.
 

Alap Munkák
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

Úttisztító
Az út tisztító feladata hogy rója az utakat és letakarítsa az utakat amit az autók illetve az emberek összebarmoltak
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Benzinszállító
Mint a névbõl is látszik, az a feladata hogy a benzinkútra benzint szállítson mert különben az autók nem nagyon fognak menni benzin/diesel nélkül
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pizzafutár
A pizzafutár feladata hogy kivigye a megrendelt pizzákat a megadott címre (CPbõl CPbe)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ügyvéd
Szerintem mind jól ismeritek, de az ügyvéd feladata hogy a védencének letegye az óvadékot és kihozza õt a börtönbõl.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Villanyszerelõ
Feladata ellátni a megsérült/rongálódott villanyoszlopokat és megjavítani azt
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fa szállító
Feladata hogy xhelyrõl yhelyre szállítsa a megadott fa mennyiséget
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Halász
Feladata minnél több halat kifogni a tóbol, és azt majd eladnia.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Targoncás
Feladata hogy a dobozokat a megadott helyre lepakolja.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Betonszállító
Feladata leszállítani a betont a megadott építkezésre.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ételfutár
Feladata kiszállítani a megrendelt ételt.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Postás
Feladata kiszállítani a postákat/leveleket és persze a nyugdíjat :DD
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tehenész
Feladata hogy minnél több tehenet fejjen meg.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tejszállító
Feladata leszállítani a lemért tej mennyiségeket a megadott üzletekhez/házakhoz.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ruhaszállító
Feladata ruhákat szállítani a ruhaboltokba hogy sose fogyjanak ki az árúkészletbõl.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Buszsofõr
Feladata Elvinni az utasokat a végállomásra vagy adott helyzetben a következõ megállóig (jegy:625FT EGÉSZ)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

Házrendszer
A szerveren az alap házrendszer található bõvült interiorokkal.
Biznisz Rendszer.
Szerverünkön található bizniszek megvásárlásával, (óránként) kapod a jövedelmet, amit az adminok állítanak be xy biznisznél. (Reálisan)
Kocsirendszer
A kocsi rendszerrel sem történt nagy változás, de hamarosan a 0.3xes verzió fog futni szerverünkön evvel is könnyítve az autók közötti válogatást, vásárlást. Valamint, hogy a használt autók se vesszenek kárba, erre a célra hoztuk létre az autókereskedõt aki, a neki eladott autókból kereskedik, ezzel is csökkentve a túlzott autó létszámot.
Adminrendszer
Az admin rendszert kicsit átvariáltuk. 1-8ig vannak a szintek. Szokásos módon az elnevezései :)
ModerátorRendszer
A moderátor rendszer az örök adminsegédbõl lett átalakítva moderátorrá evvel is eltérve a sok más RP szerverektõl(Több lehetõséggel).
ATM
A szerveren több ATM is el van helyezve pontosan (EQ,LP,BS) az ATMbõl pénzt tudsz kivenni de csak ha rendelkezel számlaszámmal. Amennyiben nincs számlaszámod be kell menned a bankba és a ((/újszámla)) parancsal tudsz igényelni számlát ami 500FTba fog kerülni.
NPC
A Szerveren 12 BOT(NPC) található, bankokba, boltokba, ruhaboltokba ezzel is fokozva a játék izgalmát.(Bementek egy boltba, akkor mégse a falnak mondd hogy mit szeretnél venni :\') Valamint egy mozgó NPC ami a reptérrõl közlekedik LP-be mivel a Las Venturas-i reptérre érkeztek és onnan hoz be titeket a taxi.
Városaink
El Quebrados
Las Payasadas
BaySide
Las Barancas
WestEnd ( Nem nagyon jutott más eszünkbe :) )
 
Képek
 


Folyamatosan bõvítem!!!
(Látjátok mennyi az idõ, ha nem elég akkor írjátok meg és kiegészítem, de minden képpen írni fogok még hozzá!)
UI: A leírást semmilyen topicból nem copyztam én koptattam a körmöm a billentyûn(kb 1órát)

3
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:-~Constantine RolePlay~-
« Dátum: 2014. Január 04. - 18:36:32 »
Leírás 0.. A kép magába szerintem édes kevés lesz.. írni is kellene a módrol, mik vannak benne, szerver bemutatás és miegymás.. szerintem bõvítsd.. :laugh:

4
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:GoodLifeRPG
« Dátum: 2013. November 11. - 22:29:53 »
Azért mert 54es betûmérettel írod le amit akarsz attól ugyan olyan kevés :)
OFF: Megint egy afterfeeling vagy miez  :facepalm:

5
Szervert bemutató anyagok / HoliDay RP
« Dátum: 2013. November 07. - 18:09:02 »
Sziasztok! Készítettünk egy videót a szerveremrõl. Remélem nem lett túl rossz. Ez egy szerver bemutató féle kis videó lenne. Nézzétek meg és kérünk véleményt. ;)
 

 

6
Segítségkérés / YSI hibaféle
« Dátum: 2013. Augusztus 29. - 21:17:09 »
Helló haló.
Skacok ez mitõl van??
 
RRPG46.pwn(4499) : error 017: undefined symbol \"YSI_gSJatekosok\"
RRPG46.pwn(4499) : error 017: undefined symbol \"YSI_gAJatekosok\"
RRPG46.pwn(4499) : warning 215: expression has no effect
RRPG46.pwn(4499) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
RRPG46.pwn(4499) : fatal error 107: too many error messages on one line

 
Egyszerûen nemtudok rájönni:/ és ebbe a sorba ezvan----·
 
foreach(Jatekosok,i)

 
Köszönöm elõre is a segítséget!

7
Szkript kérések / Radio másképp
« Dátum: 2013. Augusztus 28. - 17:09:23 »
Sziasztok. Olyan scriptet keresek hogy csak autóba lehessen bekapcsolni a rádiót és ha egy személy bekapcsolja (akik elöl ülnek) akkor mindenki halja. mondjuk ha 4 személyes ha 2õ akkor csak az a 2õ. Remélem tudtok segíteni. Elõre is köszönöm.
~ Valamint az sem lenne hátrány ha pl nyitvahagyják a kocsi ajtaját de nem kapcsolták ki benne a zenét akkor az bizonyos távolságig hallatszik, de ez már csak +.

8
Szkript kérések / Taxi óra kellene
« Dátum: 2013. Július 16. - 01:33:13 »
Sziasztok!
Egy újabb kéréssel fordulok hozzátok.
nemtudjátok hogy ezt a fajta taxi órát hol tudnám beszerezni ?
 

Aki tud segíteni annak elõre is köszönöm!

9
Segítségkérés / Ban idõre/percre/Hónapra
« Dátum: 2013. Július 13. - 18:59:45 »
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy valaki esetleg megtud engem dobni egy olyan banrendszerrel amibe nem csak örökre lehet bannolni ? hanem meg lehet szabni hogy akár csak percre vagy órára és percre vagy hónapra órára és percre vagy valami hasonló.
elõre is köszönöm!

10
Segítségkérés / Npc lecsatlakozik ..( RP szeró )
« Dátum: 2013. Június 28. - 04:01:30 »
Sziasztok!
Minap készítettem a szeróra 1 npc-t felcsatlakozik meg minden jó is lenne csak az a baj hogy kidobja a rendszer avval az indokkal hogy:
 
Nem jelentkezett be spawnolás elõtt...

 
Ezt a problémát hogy lehetne esetleg kiküszöbölni ?
Válaszokat elõre is köszönöm!

11
Segítségkérés / /vesz parancs több féle módon
« Dátum: 2013. Június 25. - 12:13:54 »
Sziasztok!
Szeretnék tõletek kérni egy kissebb segítséget!
a /vesz parancsot
 
CMD:vesz(playerid, params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.5, -23.2830,-55.2330,1003.5469) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.5, -29.0545,-185.1299,1003.5469))
{
ShowPlayerDialog(playerid, 6, DIALOG_STYLE_LIST, \"Vásárlás\", \"Cigaretta  2000 Ft\\nÖngyújtó 150 Ft\\nSzendvics 500 Ft\\nÜdítõ 500 Ft\\nGPS 10000 Ft\\nAdóvevõ 5000 Ft\\nMaszk 1000 Ft\", \"Megvesz\", \"Mégsem\");
       if(Tutorial[ playerid ] == 1)
{
Tutorial[ playerid ] ++;
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Rendben. Szükséged lesz telefonra is! ( A telefon üzletet bejelöltük a térképeden. )\");
SetPlayerCheckpoint(playerid, -208.1521,2713.0920,62.9794, 3.0);
}
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a boltban!\");
}
return 1;
}

 
Úgy akarnám átalakítani hogy lehessen venni KP val meg Bankkártyával ( pBankMoney )
Elõre is köszönöm a segítséget!

12
Segítségkérés / Parancs használat engedélyel
« Dátum: 2013. Június 24. - 20:25:26 »
Sziasztok!
Olyat szeretnék csinálni hogy az egyik parancs engedélyezze a másikat.
Pl ha beírom hogy /engedf akkor engedélyezi a rendõröknek a /felszereles parancsot
és a /engedf parancsot csak a leader tudja használni a /felszereles parancsot a rendõr meg a leader is de csak ha engedélye van rá.
( Defensive módról van szó )
 ( pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR )
Elõre is köszönöm :)!

13
Segítségkérés / CP Fagyasztás ( Munka )
« Dátum: 2013. Június 23. - 20:40:05 »
Sziasztok!
Újabb kérdéssel fordulok hozzátok!
Azt szeretném megtudni hogy mi módon lehet olyat csinálni hogyha pl elkezdek egy munkát ( CP-s ) akkor ne csak annyi legyen h cpbõl cpbe megyek.
Hanem például ha beérek 1 cpbe akkor ott lefagyasszon egy kis idõre mittomén 30Másodpercre és bedobjon egy animációt ( pl bombaanim )
Ennyit szerenék kérni! Köszönöm elõre is!

14
SA-MP: Szerverfejlesztés / EQ Melett egy kis fatelep
« Dátum: 2013. Június 20. - 00:27:39 »
Sziasztok!
 
Mivel én már nemhasználom gondolom megosztom veletek.
Se nem nagy, se nem sok az egész, de gondolom valakinek csak hasznára vállik :)
Elkészítési idõ: kb 10-15perc volt (már nem most csináltam)
Készítette: DuMBasS~
Sorok száma: 89
+ a Törlés
Kód:
 
    RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -1452.0391, 2355.9141, 52.2969, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11625, -1430.5781, 2303.7578, 62.0625, 0.25);
//fatelep
    CreateDynamicObject(6300, -1491.26, 2350.35, 44.42,   0.00, 0.00, 280.00);
CreateDynamicObject(18259, -1493.02, 2326.61, 53.63,   0.00, 0.00, 275.58);
CreateDynamicObject(12808, -1516.25, 2363.99, 54.88,   0.00, 0.00, -171.00);
CreateDynamicObject(12808, -1516.33, 2358.64, 54.88,   0.00, 0.00, -171.00);
CreateDynamicObject(1413, -1452.89, 2354.23, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1452.01, 2349.10, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1451.12, 2343.99, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1452.55, 2337.07, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1453.78, 2359.39, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1456.29, 2373.74, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1450.39, 2340.12, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1457.68, 2336.18, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1462.83, 2335.31, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1467.95, 2334.44, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1473.08, 2333.47, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1478.23, 2332.62, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1481.72, 2332.03, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1483.80, 2328.99, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1482.91, 2323.86, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1485.09, 2320.77, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1490.24, 2319.83, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1495.34, 2318.91, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1500.50, 2317.97, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1505.64, 2317.05, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1510.58, 2316.15, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1515.76, 2315.25, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1520.92, 2314.38, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1524.17, 2316.52, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1525.08, 2321.72, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1525.93, 2326.93, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1526.78, 2332.00, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1527.68, 2337.17, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1528.61, 2342.24, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1529.52, 2347.38, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1530.47, 2352.54, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1531.41, 2357.62, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1532.36, 2362.71, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1533.23, 2367.84, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1533.89, 2370.87, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1531.74, 2373.73, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1526.60, 2374.65, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1521.47, 2375.51, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1516.32, 2376.41, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1511.21, 2377.28, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1506.10, 2378.18, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1500.88, 2379.08, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1495.75, 2379.92, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1492.75, 2377.79, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1491.98, 2372.71, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1489.00, 2370.53, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1484.80, 2371.24, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1482.57, 2374.31, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1483.00, 2376.83, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1480.80, 2379.74, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1475.80, 2380.57, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1472.90, 2381.04, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1469.88, 2378.91, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1469.36, 2376.49, 53.52,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(1413, -1459.30, 2375.63, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1463.86, 2374.85, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1413, -1466.45, 2374.37, 53.52,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(3276, -1461.18, 2341.37, 53.35,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(3276, -1462.44, 2348.45, 53.35,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(3276, -1471.50, 2339.75, 53.35,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(3276, -1472.75, 2346.77, 53.35,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(3276, -1482.55, 2337.88, 53.35,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(3276, -1483.82, 2344.77, 53.35,   0.00, 0.00, 99.90);
CreateDynamicObject(684, -1524.79, 2328.17, 52.46,   0.00, 0.00, 11.00);
CreateDynamicObject(684, -1523.78, 2328.39, 52.47,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(684, -1523.01, 2328.55, 52.47,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(684, -1524.28, 2328.19, 52.83,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(684, -1523.42, 2328.43, 52.82,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(684, -1523.87, 2328.30, 53.21,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(684, -1511.71, 2329.57, 52.47,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(684, -1512.43, 2329.49, 52.47,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(684, -1513.18, 2329.45, 52.47,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(684, -1512.09, 2329.56, 53.05,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(684, -1512.88, 2329.45, 53.10,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(684, -1512.53, 2329.50, 53.42,   0.00, 0.00, 10.00);
CreateDynamicObject(19377, -1449.89, 2367.56, 51.35,   0.00, -80.00, 10.00);
CreateDynamicObject(1516, -1487.80, 2331.23, 53.87,   0.00, 0.00, 9.00);
CreateDynamicObject(2309, -1489.30, 2331.05, 53.71,   0.00, 0.00, -82.00);
CreateDynamicObject(2894, -1487.92, 2331.24, 54.39,   0.00, 0.00, -82.00);
CreateDynamicObject(1224, -1486.55, 2323.58, 54.25,   0.00, 0.00, 9.00);
CreateDynamicObject(1224, -1486.75, 2324.92, 54.25,   0.00, 0.00, 9.00);
CreateDynamicObject(1224, -1487.89, 2323.45, 54.25,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateDynamicObject(341, -1488.55, 2323.55, 55.07,   0.00, 30.00, 0.00);
CreateDynamicObject(341, -1486.90, 2324.48, 55.07,   0.00, 30.00, 90.00);

 
Képek:)
\"fatelep.png\"
\"fatelep1.png\"
Használjátok sok egészséggel :)

15
Segítségkérés / Defensive Bank bug
« Dátum: 2013. Június 17. - 18:08:10 »
Sikerült :)

Oldalak: [1] 2 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal