Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - ~DuMBasS

Oldalak: 1 2 3 [4]
46
Segítségkérés / "Player Timer"
« Dátum: 2012. November 22. - 23:26:13 »
Sziasztok.!
Egy újabb segítségel fordulok hozzátok.!
Azt szeretném megcsinálni hogy Mikor egy Player Kijön egy Bizonyos Interorból akkor 3mp-re fagyassza le a mód majd 3mp után olvassza fel.
Segítségeteket Elõre is köszönöm.!

47
Segítségkérés / PlayerToPoint Helps
« Dátum: 2012. November 22. - 14:53:19 »
Sziasztok.!
Van nekem egy ilyenem:
 
   if(strcmp(cmd, \"/bandaszolgálat\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bandaszoli\", true) == 0)
{
    if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 1)
    {
        if(PlayerInfo[playerid][pSex] == 1)
        {
           if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 1) SetPlayerSkin(playerid, 48);
       if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 2) SetPlayerSkin(playerid, 30);
       if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 3) SetPlayerSkin(playerid, 108);
       if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 4) SetPlayerSkin(playerid, 109);
       if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 5) SetPlayerSkin(playerid, 110);
       if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 6) SetPlayerSkin(playerid, 292);
    }
    if(PlayerInfo[playerid][pSex] == 2)
        {
           if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 1) SetPlayerSkin(playerid, 169);
       if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 2) SetPlayerSkin(playerid, 169);
       if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 3) SetPlayerSkin(playerid, 169);
       if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 4) SetPlayerSkin(playerid, 169);
       if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 5) SetPlayerSkin(playerid, 169);
       if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 6) SetPlayerSkin(playerid, 169);
    }
   GivePlayerWeapon(playerid,4,1);
   GivePlayerWeapon(playerid,23,90);
   GivePlayerWeapon(playerid,29,90);
   SetPlayerHealth(playerid,100);
      SetPlayerArmour(playerid,20);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"/elõvesz a fegyverek elõvételéhez!\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Bandaszolgálatba álltál!\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Csak 1*állj szolgálatba, mert ha nem Büntetés lesz a vége.!\");
}
else if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2)
{
    if(PlayerInfo[playerid][pSex] == 1)
    {
           if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 1) SetPlayerSkin(playerid, 202);
       if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 2) SetPlayerSkin(playerid, 206);
       if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 3) SetPlayerSkin(playerid, 179);
       if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 4) SetPlayerSkin(playerid, 181);
       if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 5) SetPlayerSkin(playerid, 254);
       if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 6) SetPlayerSkin(playerid, 100);
    }
    if(PlayerInfo[playerid][pSex] == 2)
    {
           if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 1) SetPlayerSkin(playerid, 12);
       if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 2) SetPlayerSkin(playerid, 12);
       if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 3) SetPlayerSkin(playerid, 12);
       if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 4) SetPlayerSkin(playerid, 12);
       if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 5) SetPlayerSkin(playerid, 12);
       if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 6) SetPlayerSkin(playerid, 12);
    }
   GivePlayerWeapon(playerid,4,1);
   GivePlayerWeapon(playerid,23,90);
   GivePlayerWeapon(playerid,29,90);
   SetPlayerHealth(playerid,100);
      SetPlayerArmour(playerid,20);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"/elõvesz a fegyverek elõvételéhez!\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Bandaszolgálatba álltál!\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Csak 1*állj szolgálatba, mert ha nem Büntetés lesz a vége.!\");
}
else if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 3 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 3)
{
    if(PlayerInfo[playerid][pSex] == 1)
    {
      if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 1) SetPlayerSkin(playerid, 29);
      if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 2) SetPlayerSkin(playerid, 241);
      if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 3) SetPlayerSkin(playerid, 242);
      if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 4) SetPlayerSkin(playerid, 100);
      if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 5) SetPlayerSkin(playerid, 247);
      if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 6) SetPlayerSkin(playerid, 248);
    }
    if(PlayerInfo[playerid][pSex] == 2)
    {
           if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 1) SetPlayerSkin(playerid, 246);
       if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 2) SetPlayerSkin(playerid, 246);
       if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 3) SetPlayerSkin(playerid, 246);
       if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 4) SetPlayerSkin(playerid, 246);
       if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 5) SetPlayerSkin(playerid, 246);
       if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 6) SetPlayerSkin(playerid, 246);
    }
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Bandaszolgálatba álltál!\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Csak 1*állj szolgálatba, mert ha nem Büntetés lesz a vége.!\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"/elõvesz a fegyverek elõvételéhez!\");
   GivePlayerWeapon(playerid,4,1);
   GivePlayerWeapon(playerid,23,90);
   GivePlayerWeapon(playerid,29,90);
   SetPlayerHealth(playerid,100);
      SetPlayerArmour(playerid,20);
   SetPlayerArmour(playerid,25);
}
        else if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 5 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 5)
{
    if(PlayerInfo[playerid][pSex] == 1)
    {
      if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 1) SetPlayerSkin(playerid, 111);
      if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 2) SetPlayerSkin(playerid, 112);
      if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 3) SetPlayerSkin(playerid, 124);
      if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 4) SetPlayerSkin(playerid, 125);
      if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 5) SetPlayerSkin(playerid, 294);
      if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 6) SetPlayerSkin(playerid, 126);
    }
    if(PlayerInfo[playerid][pSex] == 2)
    {
           if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 1) SetPlayerSkin(playerid, 93);
       if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 2) SetPlayerSkin(playerid, 93);
       if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 3) SetPlayerSkin(playerid, 93);
       if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 4) SetPlayerSkin(playerid, 93);
       if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 5) SetPlayerSkin(playerid, 93);
       if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 6) SetPlayerSkin(playerid, 93);
    }
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Bandaszolgálatba álltál!\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Csak 1*állj szolgálatba, mert ha nem Büntetés lesz a vége.!\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"/elõvesz a fegyverek elõvételéhez!\");
   GivePlayerWeapon(playerid,4,1);
   GivePlayerWeapon(playerid,23,150);
   GivePlayerWeapon(playerid,29,150);
   SetPlayerHealth(playerid,100);
      SetPlayerArmour(playerid,40);
}
else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Nem vagy egy szervezet tagja sem!\");
}
return 1;
}

 
~ Ezt úgy Szeretném megcsinálni hogy csak banda helységben Tudjanak szolgálatba állni.
Remélem Tudtok nekem ebben segíteni.! Elõre is köszönöm Mindenkinek.!

48
Segítségkérés / Car Timer / Spawner
« Dátum: 2012. November 21. - 19:21:44 »
Üdv mindenkinek.
Egy újabb segítséget kérnék tõletek. Bele is kezdenék.
Olyan Timerre lenne szükségem hogy mikor kijösz egy Interiorból akkor kb 4-5mp-ig a levegõbe legyen az autó h ne bugoljon be a map alá.
De ne csak akkor mikor Kijövök egy interiorból hanem akkor is mikor Róvom az utakat. Remélem tudtok segíteni Elõre is köszönöm nektek.!

49
Segítségkérés / Rádió de hogy?
« Dátum: 2012. November 19. - 00:56:25 »
Sziiasztok.!
Azt szeretném megvalósítani a szerveremre hogy mikor egy Játékos elér egy adott pozicióhoz az x,y,z \"tengely\"hez akkor 20mes körzetbe elinduljon autómatikusan egy rádió pl a Rádió1 És ha mégközeleb bmegy méghangosabban hallja ha távolod akkor elhalkul és mikor kimegy abbol a \"20m\"es körzetbõl akkor abbamarad a zene/Rádió.
Ebben kérném segítségeteke. Egy Fs vagy egy könnyû scriptel is nagyon sokat segítenétek.! Válaszotokat elõre is köszönöm.!

50
Segítségkérés / Rablás "Timer" Segítség
« Dátum: 2012. November 18. - 19:53:00 »
Üdv mindenkinek.!
A segítségeteket szeretném kérni a következõben.!
 
    if(strcmp(cmd, \"/bankrablas\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bankrablás\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
{
   if(KivanRabolva == 0)
   {
       if(PlayerToPoint(4.0, playerid, 2042.9617,-2634.6543,13.5469) && Rabol[playerid] == 0 || PlayerToPoint(4.0, playerid, 271.9797,191.2031,1007.7756) && Rabol[playerid] == 0)
      {
         if(PlayerInfo[playerid][pBomba] == 1)
         {
                        if(PlayerToPoint(10.0, playerid, 2042.9617,-2634.6543,13.5469))
                        {
                  SetTimer(\"bombarobban\",1000*30,0);
               }
               if(PlayerToPoint(20.0, playerid, 271.9797,191.2031,1007.7756))
               {
                   SetTimer(\"bombarobban2\", 1000*30,0)
               }
            SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Bomba élesítve... Körülbelül 30 másodpercperc múlva robban! Robbanás után pakold tele a táskát pénzzel. (( /bankrablás a zsáknál ))\");
            new nev[32];
            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
            format(string, sizeof(string), \"* %s élesítette a bombát\", nev);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            SetPlayerChatBubble(playerid, \"élesítette a bombát\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
            new h,mi,s,y,m,d;
            getdate(y,m,d);
            gettime(h,mi,s);
            format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] [bANKRABLÁS] %s élesítette a bombát\",y,m,d,h,mi,s,nev);
            LoOoG(stringx);
            if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 1)
            {
            SzervUzi(1, COLOR_LIGHTRED, \"[bANDAÜZENET]: Elkezdtétek kirabolni a bankot!\");
            }
            else if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2)
            {
            SzervUzi(2, COLOR_LIGHTRED, \"[bANDAÜZENET]: Elkezdtétek kirabolni a bankot!\");
            }
            else if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 3 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 3)
            {
            SzervUzi(3, COLOR_LIGHTRED, \"[bANDAÜZENET]: Elkezdtétek kirabolni a bankot!\");
            }
            SendRadioMessage(1, COLOR_LIGHTRED, \"[bANKI ALKALMAZOTT]: Segítség! Fegyveresek betörtek és rabolják a bankot! Siessenek!\");
            SendRadioMessage(1, COLOR_LIGHTRED, \"[KÖZPONT]: Minden egységnek!! BlueBerry-ben bankrablás van folyamatban!\");
            SendRadioMessage(1, COLOR_LIGHTRED, \"[KÖZPONT]: Fegyveresen veszélyesek, feltehetõleg többen vannak! Mindenki óvatosan\");
            SendRadioMessage(1, COLOR_LIGHTRED, \"[RENDÕRSÉG]: Minden egységnek!! Kövessétek a rangidõs parancsait!\");
            SendRadioMessage(1, COLOR_LIGHTRED, \"[RANGIDÕS]: Vettem! Az akciót én vezetem. Bank környékét lezárni!\");
            SendRadioMessage(1, COLOR_LIGHTRED, \"[RANGIDÕS]: Parancsom nélkül nincs tüzelés, túszuk is lehet!\");
            SendRadioMessage(1, COLOR_LIGHTRED, \"[bANKI ALKALMAZOTT]: Kérem, segítsenek, nem akarok meghal...[A kapcsolat megszakadt]\");
            SendRadioMessage(1, COLOR_LIGHTRED, \"[RANGIDÕS]: Mindenkitõl a legjobbat várom! Rádión adom az utasításokat!\");
            PlayerInfo[playerid][pBomba] = 0;
            Rabol[playerid] = 1;
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
              format(string, sizeof(string), \">> %s kirabolja a bankot <<\", sendername);
            SendAdminMessage(COLOR_ADMIN,string);
         }
         else
         {
             SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Nincs bombád, amivel kirobbanthatnád az ajtót!\");
         }
   }
      else if(PlayerToPoint(4.0, playerid, 2040.5339,-2646.2295,13.5469) || PlayerToPoint(4.0, playerid, 3974.6821,-1909.9989,1026.5844))
   {
       if(Rabol[playerid] == 1 || Rabol[playerid] == 0)
       {
          Rabol[playerid] = 2;
          if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 1)
         {
         SzervUzi(1, COLOR_LIGHTRED, \"[bANDAÜZENET]: Elkezdtétek pakolni a pénzt! (( 2 perc ))\");
         }
         else if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2)
         {
         SzervUzi(2, COLOR_LIGHTRED, \"[bANDAÜZENET]: Elkezdtétek pakolni a pénzt! (( 2 perc ))\");
         }
         else if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 3 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 3)
         {
         SzervUzi(3, COLOR_LIGHTRED, \"[bANDAÜZENET]: Elkezdtétek pakolni a pénzt! (( 2 perc ))\");
         }
         SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Elkezdted pakolni a pénzt... Körülbelül 2 perc míg bepakolsz...\");
         RobTimer[playerid] = SetTimerEx(\"elegvolt\", 1000*60*2, false, \"i\", playerid);
         TogglePlayerControllable(playerid, 0);
         ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
         ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
         ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
         ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
         ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
         ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
         ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
         ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
         ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
         ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
         new nev[32];
         GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
         format(string, sizeof(string), \"* %s elkezdte pakolni a pénzt a táskába\", nev);
         ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
         SetPlayerChatBubble(playerid, \"elkezdte pakolni a pénzt a táskába\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
      }
      else if(Rabol[playerid] == 2)
      {
          Rabol[playerid] = 0;
         ClearAnimations(playerid);
         TogglePlayerControllable(playerid, 1);
         KillTimer(RobTimer[playerid]);
      }
   }
   }
   else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Nemrég rabolták ki a bankot!\");
}
return 1;
}

 
Ezt a parancsot szeretném úgy megcsinálni hogy ne tudják floodolni. Tehát ha egyszer beírja a játékos akkor elkezdi rabolni a bankot, de ha még1x beírja akkor ne rabolja újra hanem azt írja neki hogy: \"Már rablod a bankot\" vagy valami hasonlót.
Remélem tudtok nekem segíteni.! Elõre is köszönöm.!

51
Segítségkérés / Car Interior Segítsetek.
« Dátum: 2012. November 17. - 17:18:48 »
Sziasztok.
Az imént megkíséreltem csinálni egy roncsderby-t.
De akadt egy kis gondom mivel hogy a roncsderby-t egy interorba szeretném \"csinálni\" és ha oda mentem le az autót nem látszik csak az árnyéka.
Ezt szeretném kijavítani.
Ebben kérném segítségeteket.

52
Segítségkérés / Csomagtartó +ok
« Dátum: 2012. November 11. - 23:59:32 »
Üdv mindenkinek.
a következõ \"Script\" részletet szedtem ki see-bõl
 
if(egyezik(cmd, \"/csomagtartó\") || egyezik(cmd, \"/csomagtarto\") || egyezik(cmd, \"/cst\"))
{
veh = GetClosestVehicle(playerid);
if(GetDistanceToVehicle(playerid, veh) > 5.5 && !PlayerToPoint(10.0,playerid,1659.5399,221.7910,-82.2500)) return Msg(playerid, \"A közeledben nincs jármû!\");
if(!KocsiMogottVan(playerid,veh) && !PlayerToPoint(10.0,playerid,1659.5399,221.7910,-82.2500)) return Msg(playerid, \"Nem vagy a kocsi hátamögött!\");
if(!VanBenneCsomagtarto(veh) && !PlayerToPoint(10.0,playerid,1659.5399,221.7910,-82.2500)) return Msg(playerid, \"A jármûvön nincs csomagtartó!!\");
if(Locked(veh))   return Msg(playerid, \"A jármû zárva!\");
if(params < 1) return Msg(playerid,\"/csomagtartó [Nyit / Zár / Enter / Exit / Berak / Kiszed]\");
if(egyezik(param[1],\"zar\") || egyezik(param[1],\"zár\"))
{
   if(GetJarmu(veh, KOCSI_CSOMAGTARTO) == 1)
   {
      SetJarmu(veh, KOCSI_CSOMAGTARTO, 0);
      Cselekves(playerid, \"bezárta a csomagtartót\");
   }
   else
   {
       Msg(playerid,\"Már zárva van!\");
   }
}
else if(egyezik(param[1],\"nyit\"))
{
    if(GetJarmu(veh, KOCSI_CSOMAGTARTO) != 1)
    {
      SetJarmu(veh, KOCSI_CSOMAGTARTO, 1);
      Cselekves(playerid, \"kinyitotta a csomagtartót\");
   }
   else
   {
       Msg(playerid,\"Már nyitva van!\");
   }
}
else if(egyezik(param[1],\"kiszed\"))
{
   if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) != 0 || GetPlayerInterior(playerid) != 0) return Msg(playerid,\"Csak 0ás INT és 0ás VW!\");
   new kivanbenne = NINCS;
   foreach(Jatekosok,i)
   {
      if(GetPlayerVirtualWorld(i) == veh && PlayerToPoint(10.0,i,1659.5399,221.7910,-82.2500))
      {
         kivanbenne = i;
         break;
      }
   }
   if(kivanbenne == NINCS) return Msg(playerid,\"Nincs senki a csomagtartóban!\");
    if(GetJarmu(veh, KOCSI_CSOMAGTARTO) == 1)
    {
      veh = GetPlayerVirtualWorld(kivanbenne);
      new Float:Poz[3];
      GetVehiclePos(veh,Poz[0],Poz[1],Poz[2]);
      GetXYBehindVehicle(veh,Poz[0],Poz[1],4.0);
      SetPlayerPos(kivanbenne,Poz[0],Poz[1],Poz[2]);
      SetPlayerInterior(kivanbenne,0);
      SetPlayerVirtualWorld(kivanbenne,0);
      Cselekves(playerid,\"kirángatta a személyt a csomagtartóból\",1);
   }
   else
   {
       Msg(playerid,\"A csomagtartó zárva van!\");
   }
}
else if(egyezik(param[1],\"berak\"))
{
   if (params !=  2) return Msg(playerid,\"/csomagtartó Berak [JátékosID/Név]\");
   new jatekos = ReturnUser(param[2]);
   if(!Logged(jatekos) || jatekos == INVALID_PLAYER_ID) return Msg(playerid,\"Nincs ilyen játékos!\");
   if(PlayerCuffed[jatekos] != 2 && !Leutve[jatekos])
      return Msg(playerid, \"A játékos nincs megbilincselve / leütve\");
    if(GetJarmu(veh, KOCSI_CSOMAGTARTO) == 1)
    {
      Cselekves(playerid, \"berakott valakit a csomagtartóba\");
      Freeze(jatekos,5000);
      SetPlayerInterior(jatekos,1);
      SetPlayerVirtualWorld(jatekos,veh);
      SetPlayerPos(jatekos,1659.5399,221.7910,-82.2500);
      ApplyAnimation(jatekos,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,0,1,1,1,0);
   }
   else
   {
       Msg(playerid,\"A csomagtartó zárva van!\");
   }
}
else if(egyezik(param[1],\"enter\"))
{
   if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) != 0 || GetPlayerInterior(playerid) != 0) return Msg(playerid,\"Csak 0ás INT és 0ás VW!\");
    if(GetJarmu(veh, KOCSI_CSOMAGTARTO) == 1)
    {
      Cselekves(playerid, \"bemászott a csomagtartóba\");
      Freeze(playerid,5000);
      SetPlayerInterior(playerid,1);
      SetPlayerVirtualWorld(playerid,veh);
      SetPlayerPos(playerid,1659.5399,221.7910,-82.2500);
      ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,0,1,1,1,0);
   }
   else
   {
       Msg(playerid,\"A csomagtartó zárva van!\");
   }
}
else if(egyezik(param[1],\"exit\"))
{
    if(!PlayerToPoint(10.0,playerid,1659.5399,221.7910,-82.2500)) return Msg(playerid,\"Nem vagy csomagtartóban!\");
    veh = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
    if(GetJarmu(veh, KOCSI_CSOMAGTARTO) == 1)
    {
      new Float:Poz[3];
      GetVehiclePos(veh,Poz[0],Poz[1],Poz[2]);
      GetXYBehindVehicle(veh,Poz[0],Poz[1],4.0);
      SetPlayerPos(playerid,Poz[0],Poz[1],Poz[2]);
      Cselekves(playerid, \"kimászott a csomagtartóból\");
      SetPlayerInterior(playerid,0);
      SetPlayerVirtualWorld(playerid,0);
   }
   else
   {
       Msg(playerid,\"A csomagtartó zárva van!\");
   }
}
return 1;
}

 
Tehát ezt a Csomagtartó scriptet szeretném belerakni a jelenlegi módomba ami nem see és nem mysql-es hanem egy OX edit.
Vagyis ezt megkellene csinálni dini-sre vagy úgy hogy mûködjön a szerveren. Esetleg ez lehetséges valahogy ?
Válaszokat/Segítségeket elõre is köszönöm.!

53
Segítségkérés / rendszamkeres
« Dátum: 2012. November 10. - 12:03:17 »
Sziasztok.
Egy olyan scriptre lenne szükségem hogy mikor beírja egy player hogy \"/rendszam\" akkor így nézzen ki.
\"/rendszam [jármû rendszáma]\" vagy vala mi tehát ne dialogba hozza ki. Olyasmi kellene Ami Le is Menti a rendszámot. [>>Rope Play Szerverre<<]
Segítségeteket elõre is köszönöm

54
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Ban ALL Hack vagy bug?
« Dátum: 2012. November 08. - 18:55:50 »
~ ~

55
Leszarom k*rvára  a véleményeteket tartsátok meg magatoknak egyébként nyui mi a f*szért pofázol bele olyanba aihez semmi közöd.
am meg ha már itt tartunk a Rendes Confederacy mód az a miénk SZÓVAL NEM TUDOM H MIT POFÁZOL HÜLYEGYEREK. Most ezért biztos warnolva leszek. de most hidegen hagy ha olyat álltanak ami nem igaz és ezzel tudjátok felbaszni az agyam járjatok már utána hogy pontosan mirõl is van szó utána lehet lehordai egymás szerverét meg miegymást.

56
Segítségkérés / libmysqlclient_r.so.16 kérés !!
« Dátum: 2012. Október 27. - 14:40:10 »
Üdv mindenkinek.
Valaki betudná nekem linkelni azt az oldalt ahonnan ezt: libmysqlclient_r.so.16
Le lehet tölteni ?! Nagyon megköszönném.!

Oldalak: 1 2 3 [4]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal