Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Dead

Oldalak: [1] 2 3 ... 8
1
Archívum / Paradise Fun Party Server - Welcome Back ;)
« Dátum: 2016. Január 17. - 14:30:04 »
[HUN] ..:: Paradise Fun Party Szerver™ ::.. [v0.3]
 


Current Version: v0.3 BETA
 


Elsőnek is köszöntök mindenkit a témában. Többen(remélem) ismeritek már a szervert, és remélem szerettétek is. Ezért sok álmatlan éjszaka gondolatai után, arra jutottam, hogy legyen egy utolsó próba. Miért ne?
Az, hogy mikor kerül a közönség elé egyenlőre bizonytalan, mivel nekem túl sok időm nincs(érettségi), de remélem találok pár megbízható embert, akik segítenek újra játszhatóvá és élvezhetővé tenni a szervert( itt elsősorban a mappolásra gondolok, mert sajnos az eredeti mappunk nincs meg :/ ). Ha felkeltette az érdeklődésedet ez a pár sor, és ráérsz (akár már kész munkával is segíthetsz minket) nyugodtan dobj rám egy üzit és elbeszélgetünk :)


Szerver információk
 

HostName: [HuN] ..:: Paradise Fun Party Szerver™ ::.. [v0.3]
Address:  -
Status: Passworded
Slots: */30
Ping: N/A
Mode: PFP v0.3
Map: PFP v0.0.1
Hosting: Kérdéses.hu  By Dead.
WebSite: *KATT*   By Dead.
 




Tartalom









 
 


Szerver történet



Miután Gábor kutyája megrágta az UGF módot tartalmazó Pendrivet, így kénytelenek voltunk újra kezdeni mindent 0-áról!
Ezek után lett az új móddal egy-két probléma, de szerencsére ezek is megoldódtak, így PFP Szerver™ként újra nekilátunk a módnak.
Így kerültek a csapatba [K]A(R]I, BigTics és T0ny.
 


Admin csapat
Tulajdonosok:
 

  • Dead.

    Skype™ Elérhetőségek:Tulajdonosok:

    • Dead. - miliczki.balazs01










    Pluginok:
     

    • Incognito - Streamer v2.6.1


    • Y_Less - SSCANF 2.8.1


    • BlueG - MySQL R6


    • Totto - GeoIP v1.4.0

    • Incognito - GVar 1.3


     

    Regisztráció, Bejelentkezés:
     

    • Minden adat mentése MySQL: Pénz, Pont, RegID, Név, Jelszó, IP, Online eltöltött idő, Pozíció(sp/lp), Banned, Utoljára Online (etc...)   


    • Autómata bejelentkezés


    • Azonnali Regisztrálás a fórumra (Későbbiekben.)

    • IG Név, ill. Jelszó változtatási lehetőség


     

    Admin rendszer:
     

    • Az admin rendszer teljesen MySQL-re épül.


    • Felépítése: Egyedi, Gábor által összeállított, ergo nagyon gyors, nem laggoltatja a szervert. 


    • Tulajdonságok:
        - 4 admin szint van - bárki admin lesz csak max. 3as lehet, mert a 4. a tulajoknak van 
        - Körülbelül 40 parancs.

        - Minden szinthez külön segítség. ( /adminhelp )

        - A Szinteket Rangok tagolják, hogy még átláthatóbb legyen.


    • A /admins parancs felépítése:
        - Megjeleníti a 4 szintet rangokkal
        - Elérhető, nem elérhető - AFK vagy nem

        - RCON admin-e


    • A /hide paranccsal el lehet rejteni az adminokat. Azaz nem látni őket a /admins-ban.


     

    MyTitle:
     

    • A név és az ID után elhelyezkedő szöveg, amit te állíthatsz be magadnak.


    • /mytitle - paranccsal használhatjuk.


    • /delmytitle - eltünteni

    • Adminoknak: /settitle - Módosítás


     

    MyText
    Lényege:
     

    • A /mytext paranccsal  a neved fölé írhatsz ki szöveget (persze, te nem látod)


    • /removemytext - eltünteti

    • Adminoknak: /settext - Módosítás


     

    Online Eltöltött Idő:
     

    • A szerver automatikusan menti, hogy hány órát, percet, másodpercet játszol a szerveren.

    • Ez azért hasznos, mert minél több az eltöltött időd, annál nagyobb jutalmat kapsz érte.


     

    Reakció Teszt:
    Két típusa van:
     

    • Matek: Automatikusan generált számokat kell összeadni, kivonni (mikor mi).

    • Reakció: Megadott karaktereket kell pontosan beírni.


    Mit Nyerhetsz?
     

    • Pénzt

    • Pontot


     

    PM Rendszer:
    Mint minden szerveren, nálunk is megtalálható a Privát Üzenet rendszer, csak kicsit másképpen. :)
     

    • /pm - PM Küldése Másoknak


    • /allowpm - PM Fogadásának letiltása/engedélyezése


     

    Goto Rendszer:
    Nem csak az adminoknak lehet goto-zni, hanem neked is!
     

    • Csak akkor lehetséges, ha a goto-partner engedélyezte a hozzá való gotozást!


    • /goto - teleportálás más játékoshoz


    • /allowgoto - teleportálás tiltása/engedélyezése.

    • Adminok ugyanúgy tudnak teleportálni (nem kell engedély).


     

    Szabályok:
     

    • Tilos bármilyen cheat program használata!(GOD,Speed,Cleo stb...) (Ban)


    • Tilos a Drive-By! (Warn,Kick)


    • Tilos a Spawn Kill(amikor a szerver lerakja a játékost a megadott helyre)! (Warn,Kick)


    • A Glitch engedélyezett, sőt mi több a TGF -hez Kötelező!


    • Ne beszélj vissza adminnak, ne kezdj veszekedésbe vele és ne sértegesd! (Kick,Warn)


    • Ne sértegess, ne zaklass más játékost!


    • Ne könyörögj adminért! (Kick,Ban)


    • Ne könyörögj magasabb adminszintért! (Adminelvétel,Ban)


    • Ne floodolj, ne spamolj! (Warn,Mute,Kick)


    • Admin, admint nem banolhat! (AdminElvétel)

    • Lehet káromkodni, de MÉRTÉKKEL! ( pl. ne annyázz..)


     

    Főbb fogalmak:



    • Jail: Börtön


    • Freeze: Fagyasztás (nem-tudsz mozogni, ha az admin lefagyaszt!)


    • Warn: Figyelmeztetés (ha, 5 összegyűlik, akkor 2 órás bant kapsz!)


    • Kick: Kirúgás (ezután visszatudsz jönni)


    • Ban: Kitiltás (ezután nem tudsz vissza jönni, mert az accountodat is tiltja!)







    Credits



    Köszönetet nekik:



    • SA-MP Fejlesztő teamnak a SA:MP-ért és a pluginokért.


    • Gábor.. - Szkriptelés


    • T0ny - Szkriptelés


    • RazR. - Mappolás


    • [K]A(R]I - Mappolás


    • BigTics - Mappolás


    • A PFP Szerver™ admin csapata - Adminisztráció



    ...és a többiek:



    • KROOK

    • JBauer






    Üdvözlettel: PFP Szerver™ fejlesztői csapata és adminjai!
     





    © PFP Szerver™ Development Staff - 2012-2016



2
Adás-Vétel / Steam acc (full ets2)
« Dátum: 2016. Január 06. - 16:52:20 »
Csáó
Eladóvá vállt szeretett steam accom kihasználatlanság végett.
15 játék, köztük a teljes ETS2 (alap játék + Going East), Metro 2033 stb.
https://steamdb.info/calculator/76561198076211046/?cc=be
Steam: https://steamcommunity.com/id/rtmdead/ (több mint 3 éves acc).
Ár megegyezés alapján.
Köszi :)

3
Játékok / Akár egy GTA5 kulcs ingyé?
« Dátum: 2015. Január 08. - 17:26:55 »
[mod]Link eltávolítva.[/mod]
Hát Próba cseresznye, elvielg 3 kulcsot kisorsolnak :O

4
Játékok / Ingyen minecraft? (eredeti)
« Dátum: 2015. Január 03. - 18:31:39 »
http://christmas.minecraftpromotions.com/eO8RG2
Hát, elvileg nem kamu :O. Majd elválik :D

5
Játékok / Valakinek egy feles counter strike accja?
« Dátum: 2014. December 20. - 10:47:50 »
Csao. Valakinek nincs egy felesleges accountja, amin van egy sima Counter Strike? Ha 0oras az is jo, m1 milyen (ne vacos)
Amint lesz valami ertelmes targyam vagy akarmi, azt elkuldom cserebe. (jelenleg semmi :c)
Kocce :3

6
Játékok / Steam wallet ?:O
« Dátum: 2014. November 28. - 13:28:11 »
Na ,gyerekek, vajon, kamu-e vagy sem?
(8kattolás után jóváírnak 20$-t elméletileg)
http://steam-wallet.com/index.php?id=1095526

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. November 28. - 13:42:17 )

Hát:
No offers available for your country at the moment.. Nam1 :D miért hiszek én még a mesékben :D

7
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / cdkulcsok.com ?
« Dátum: 2014. Szeptember 27. - 16:06:32 »
Hi. Lehet rossz helyre nade m1 :D
kinek mi a véleménye errõl az oldalról? Vajon kamu?
Ha valaki szeretne gyûjteni pontokat, akkor tegyünk egy linket és mindenkinek csak egy katt :)
http://cdkulcsok.com/fb/310/
http://cdkulcsok.com/ajanlo/310/
Szépet :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2014. szeptember 27. 16:08:36[/time] )

E: én a csére hajtok(1.6) segítetek? :) <3

8
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. Június 23. - 14:44:38 »
Euro Truck Simulator 2
 


[hs width=800 height=500]
http://www.hsw.hu/wp-content/uploads/2012/11/daf.jpg[/hs]
 
A Kezdetek
 
A kamionszimulátorairól elhíresült SCS Software történetének legnagyobb projektjébe kezdett bele pár éve az Euro Truck Simulator 2-vel, mely fejlesztése a jelek szerint nagyon jól halad. Ezt bizonyítja, hogy már a biztosan tartható megjelenési dátumot is közölték, mely 2012 augusztusának elsõ hete.[/quote]
Az Euro Truck Simulator 2-ben karrierünk kezdetekor lehetõségünk lesz a számunkra megfelelõ játékstílust kiválasztani, így kezdhetünk saját kamionnal, és építhetünk saját fuvarozó vállalkozást, de akár kezdhetjük nagyon mélyrõl, sima cég alkalmazottként és spórolhatunk a saját kamionra és cégre. Természetesen a két játékstílus között szabadon váltogathatunk, tehát ha egy cég számunkra nagyon tetszetõs fuvart ajánl, saját cégünk mellett beugorhatunk a rivális vállalathoz sofõrnek, majd ezután ismét szabadúszóként vállalhatunk feladatot saját kamionunkkal.
Akik a leghamarabb szeretnék elkezdeni szállítmányozási birodalmuk megépítését, lehetõségük lesz banki kölcsönt felvenni. Ha megfelelõen vezetünk és szállítunk le egy rakományt, tapasztalatot szerzünk, mely növekedésével a szintünk növekedik. Amikor a szintünk növekedik, képességpontokat kapunk, melyeket elkölthetünk. Így specializálódhatunk bizonyos rakománytípusra vagy szállítási mintára: így például nagy távolságú szállításra, nehéz rakományra, törékeny rakományra, de számos más módon is szakma legjobbja lehetünk. Az ETS 2 még meg sem jelent, a SCS már a jövõbeli terveit illetõen is állást foglalt. Bár nagyon szerették volna, de számos dolog volt, amit csak a késõbbi játékaikban láthatunk.
Ilyenek az év során váltakozó évszakok, a gyalogosokkal teli városok, a különféle típusú vezethetõ nagy jármûvek, a kiszállás lehetõsége a kamionból és környezetünk gyalogos felfedezése, a jármûvek ütközés okozta sérülései, a kizárólag valós márkák megjelenítése mindenütt, az áru ki és bepakolása, a többjátékos mód, illetve egész Európa az Ibériai-félszigettõl az Ural-hegységig, a sarkkörtõl Kis-Ázsiáig, majd Európát elhagyva Észak- és Dél-Amerika, Afrika, Ázsia, Ausztrália - és a lista így halad tovább és tovább.
Az SCS szerint az Euro Truck Simulator 2 csak az elsõ lépcsõfok lesz ezen hosszú listán, mely végén egy tökéletes Truck Simulator áll. Ehhez természetesen az kell, hogy jók legyenek az ETS 2 eladási mutatói, így a fejlesztõ arra kér mindenkit: akinek tetszik játéka, vásárolja meg azt, ezzel támogatva a kis csapatot, így elõsegítve a jövõbeli jobb és jobb kamionos játékok elkészítését.
 

 

 
Megnyílnak a határok...

 

A csomag, mint azt már bizonyára tudjátok, Közép-Kelet Európát bõvíti egy nagyjából in-game Németországnyi új területtel, ami Lengyelország, Csehország és Szlovákia kibõvítését, valamint Magyarország megjelenését jelenti. A számok nyelvén ez összesen 13 új várost, és az azokat összekötõ úthálózatot jelenti: a lengyel testvérek nyolc, a cseh serfõzõk egy (Ostrava), a szlovák szomszédok és jómagunk pedig kettõ-kettõ új várossal büszkélkedhet (Besztercebánya és Kassa, valamint Debrecen és Budapest).
A száraz tényeket elnézve tehát a csomag leginkább az alap Lengyelországot vette kezelésbe, amit az új pályarész összhatásában csak még inkább megerõsít. A lengyel területek szerintem egyszerûen csodásak: változatos tájak, a szokásos némivel szûkebb utak (és eltérõ úttextúrák), rengeteg útkarbantartás, és átszelhetõ kisvárosok (!) teszik változatosabbá a terepet. A városok zömét szintén kicsit nagyobbnak érzem a szokásosnál, bár lehet hogy itt csak az SCS-es furfang játszik közre, a települések agglomerációját, elõvárosát ugyanis egész pofásan lemodellezték (és így nagyobbnak is tûnnek, mint amit valójában bejárhatunk belõlük). Maguk a bejárható utcák viszont ezúttal is a szokott épületmodellekbõl és keresztezõdésekbõl állnak, ami azért csalódás - egy térképbõvítés esetén azért elvárná az ember, hogy ne ugyanazon gyár-, garázs-, és szervizépületekbõl álljon minden város, mint a többi 69-ben...

[hs width=100 height=100]
http://restacar.hu/xen/index.php?attachments/eurotrucks2-2013-09-05-03-15-45-40-jpg.4410/[/hs][hs width=100 height=100]http://restacar.hu/xen/index.php?attachments/eurotrucks2-2013-09-05-03-14-23-61-jpg.4408/[/hs]
A lengyel közösség tehát elégedetten ropogtathatja a kézfejét mielõtt megragadná a kormányt, de mi a helyzet a többi területtel, fõleg velünk? Nos, az új cseh terület eléggé semmilyen (Ostrava sem hagyott bennem különösebb nyomot), a friss szlovák terep viszont szintén eléggé pofás lett, kellemes hegyvidéki utakat vájtak a mapba, bár a Kárpátok a valóságban is gyönyörûek arrafelé, szóval ezt el is vártam. Kassa és Besztercebánya szintén szépek, utóbbi egyébként egyelõre a személyes kedvencem a DLC-bõl (de talán az egész ETS2-bõl is), mivel a szokásos ipari létesítmények mellett ott végre lakóházak is szegélyezik a bejárható utcákat, kb. ez az amit az ETS1 óta várok a csapattól.

[hs width=100 height=100]
http://restacar.hu/xen/index.php?attachments/eurotrucks2-2013-09-05-03-19-49-48-jpg.4414/[/hs][hs width=100 height=100]http://restacar.hu/xen/index.php?attachments/eurotrucks2-2013-09-05-03-20-20-70-jpg.4415/[/hs]
És akkor most jöjjön Magyarország.
Elõrebocsátom, vegyesek az érzelmek. Egyrészt bizsergetõ érzés olyan hivatalos terepen utazni, ahol a táblák Budapestet és Debrecent jegyzik, ahol a kamerákat \"FORGALMI ELLENÕRZÉS\" feliratú táblák jelzik a sofõrnek, ahol a forgalom magyar rendszámmal süvít, és ahol egy rakás valós, általam a valóságban is ismert épület jelenik meg a képernyõn (pl. a lakihegyi adótorony, a debreceni toronyház, a rendõrpalota, vagy épp a nyugdíjfolyósító irodaháza, csak hogy néhányat említsek).

[hs width=100 height=100]http://restacar.hu/xen/index.php?attachments/eurotrucks2-2013-09-05-03-20-54-82-jpg.4416/[/hs][hs width=100 height=100]http://restacar.hu/xen/index.php?attachments/eurotrucks2-2013-09-05-03-21-16-12-jpg.4417/[/hs]
A probléma igazából az, hogy a fentieket leszámítva Magyarországot zömében a már jól ismert sablonelemekbõl és prefabekbõl építette meg az SCS, továbbá maga a terep sem kapott akkora figyelmet mint Lengyelország vagy Szlovákia, a terepet így sajnos számtalan pontatlanság tarkítja. Az M0-s régebbi szakaszán így (a valóságban nem létezõ) lehajtósáv van, a Megyeri-híd helyén egy sablon prefab, a Nagykörút nyomvonalán alapuló budapesti utcákról hiányoznak a nagy polgári lakóházak, a Parlament és a Budai vár pedig túlontúl el van rejtve a háttérben (ami egyébként a debreceni nagytemplomra és csonka templomra is áll egyébként), de hidak közül sem került egy sem a játékba (holott tudtommal vannak a teherforgalom által is járható hidak a városban).

[hs width=100 height=100]
http://restacar.hu/xen/index.php?attachments/eurotrucks2-2013-09-05-03-22-12-85-jpg.4418/[/hs][hs width=100 height=100]http://restacar.hu/xen/index.php?attachments/eurotrucks2-2013-09-05-03-24-37-51-jpg.4420/[/hs]
Noha a Debrecenhez vezetõ M3-as környéke egész pofás (jól hozza az alföldi hangulatot szerintem), maga a város elég gyászos - dizájnra nagyjából valahol a GTS-es német települések szintjén van cívisváros, ami annyit tesz, hogy a háttérben lévõ épületeket eltávolítva bármelyik GTS-es városnak elmehetne a település - egy karakter nélküli ipartelepet csináltak belõle sajna.
Természetesen mondhatnám azt, hogy sejthetõ volt a dolog, elvégre a DLC eleve inkább a lengyelekre fókuszálva készült, Magyarország pedig a valósághoz hasonlóan a játékban is elsõsorban tranzitszerepet játszana (innen építenék tovább a Romániába és Balkánra vezetõ utakat), ez azonban nem kifogás, ha az ember megnézi a csodaszép szlovák és lengyel utakat. Ha ott futotta egyéni arculatot adó tereptárgyakra utakra, kisvárosokra, akkor egy arányában kisebb magyar területet miért rendeznek le zömében sablon SCS-prefabekbõl? Ja, és azt még nem is említettem, hogy a kis benzinkutak és az egysávos autópálya-lehajtók is igen gyakoriak mind itthon, mind Szlovákiában...
Összegzés
Noha az eszmefuttatásom vége talán túlontúl is savanyúan hangzik, ne feledjük, az enyhe csalódottságom javarészt a lokálpatriotizmusból, és a magyar terület alaposabb ismeretébõl fakadhat (elvégre ne feledjük, ilyen méretarány és ekkora területek mellett valószínûleg a többi ország is elég sematikus, illetve földrajzi pontatlanságokkal tarkított lehet). Így bár Magyarország (fõleg Frank mapja után) nem igazán hozza a remélt hazai hangulatot, az új tereppel máskülönben nincs gond: változatos, rengeteg fõút tarkítja, a forgalom szintén kibõvült pár újabb autóval, az SCS tehát hozta a kötelezõt.


Hamarosan Várhatóak:
Az osztrák hegyek között

[hs width=300 height=300]
http://restacar.hu/xen/index.php?attachments/seat-jpg.45054/[/hs]
A korábban már említett nyalánkságok (ülésbeállító, GPS-es sebességkorlátozás-kijelzés, stb.) mellett a következõ peccs egy jelentõs ingyenes pályabõvítéssel is érkezik: három új várost kapunk, az osztrák Graz és Klagenfurt településeit, illetve Olaszország gyöngyszeme, Velence érkezik a következõ peccsel.

[hs width=400 height=300]
http://restacar.hu/xen/index.php?attachments/map-jpg.45053/[/hs]
[hs width=450 height=300]http://restacar.hu/xen/index.php?attachments/country_01-jpg.45050/[/hs]
[hs width=450 height=300]http://restacar.hu/xen/index.php?attachments/country_03-jpg.45052/[/hs]
Az új terep egy lengyel csapat, a Heavy Load Studios közremûködésével készül, akikrõl mondjuk az internet (még) nem sokat tud: a Viktor által linkelt weboldaluk üres, egy lengyel portál és a Google fordító szerint viszont az SCS lengyel kiadójának egy szerzõdéses partnerérõl van szó, akik a közeljövõben több ETS2-es tartalmi frissítésnél is besegítenek majd a csapatnak. A banda mindenesetre egész jó munkát végez, az új terület felettébb kellemesen fest, az osztrák hegyvidékben kanyargó autópályák igen hangulatosan festenek.

[hs width=450 height=300]
http://restacar.hu/xen/index.php?attachments/country_02-jpg.45051/[/hs]
A peccs érkezési idejét még nem ismerni, jelenleg a nyeregszerkezet modellezése elég instabillá teszi a vontatót, de az új terep sincs még teljesen kész, szóval szerintem érdemes pár hetet rászámolni a frissítések kiadására.


A Euro Truck 2-nek Lengyelországban akkora sikere van, hogy hamarosan érkezik a licenszelt asztali társasjáték. :)

[hs width=500 height=300]
http://restacar.hu/xen/index.php?attachments/boardgame-jpg.45055/[/hs]


Euro Truck Simulator 2 Multiplayer!
Spoiler for Multi Telepítése:
1.: Legyen eredeti a játékod! Mindegy, hogy Steam-en vetted meg vagy CD-s.
NEM kell a Going East DLC. Akinek nem Steam-es a játék, az töltse le a Steam-et (http://store.steampowered.com/)Aztán készítsen egy fiókot hozzá.
2.: Szedd le és telepítsd a Steam-rõl az ALAP JÁTÉKOT. Amikor meg van, akkor lépj be a játékba és add meg a Serial-t. Utána ha rendelkezel vele, akkor szedd le a Going East DLC-t is a Steam-rõl és telepítsd, aminél szintén add meg a Serial-t.
Innentõl fogva a Steam tudni fogja, mivel játszottál, ha esetleg újra kellene húzni a gépet, utána ezt a procedúrát már nem kell még egyszer végig csinálni, csak leszedni az ETS2-t és csak egyszer!
3.: Töltsd le a Install ETS2MP.exe fájlt, és futtasd.
Amikor meg vagy, akkor indítsd el a játékot a launcher.exe fájlra kattintva.
NE AZ EDDIG HASZNÁLT ETS2.EXE-T FUTTASD, HANEM AZT, AMIT A 3-AS PONTBAN LINKELT FÁJL AD A TELEPÍTÉSE UTÁN!!!
Hozz létre egy profilt, amivel játszani fogsz.
FONTOS!
Alap térképet használj, mert csak azon fut a szerver!!!!
Indítsd el a játékot, állítsd be a kívánt dolgokat (grafika, játékmenet, stb...), utána teljesítsd az elsõ fuvart. Bal oldalon van a beépített Chat, ahol valószínûleg sokáig azt fogja írni, hogy nem tud csatlakozni a #1 EU map-hoz. Ne törõdj vele, csak vezess! Nekem nagyjából 3 perc után sikerült a szerverre csatlakoznom. Az, hogy offline vagy a profillal és közben vezetsz, nem befolyásol semmit. ugyanúgy gyûlnek a kilométerek és ugyanúgy növekszik a profilod minden fuvar közben.
Ekkor meg is jelent a többi játékos és hirtelen sokan lettünk a telephelyen, ahol le kellett volna akasztanom.
A játékbeli Chat-et a \"Y\" gombbal lehet aktiválni.
Hátrányai az online-nak:
- Lagg: Tarts nagyobb követési távolságot, mert nem rendelkezik mindenki jó internettel és egy nem várt pillanatban itt is, ott is lehet látni a másik kamionját és az balesetet okozhat. Amitõl ugye anyagi károd lesz.
- Ne legyél türelmetlen a telephelyen, mert úgysem fértek el egymástól. Most kiderül, ki játszik régóta, ki tud tolatni és ki játszik kormánnyal vagy billentyûzettel, mert ezek ilyenkor elõjönnek. Pár percet játszottam, de sok süldõvel találkoztam össze.
- Mivel ez csak alfa verzió, bízhatunk benne, hogy az online hibák ki lesznek javítva. S ebben akkor lehet a készítõknek segíteni, ha minél többen játszunk vele, mert abból Õk csak gyûjtik az információt, ami segít abban, hogy minél elõbb legyen hozzá egy nagyobb javítás.
- NINCS FELUGRÓ ABLAK, HOGY AKASSZ SZÉT HA NEM AKARSZ BÓNUSZ XP-T! NINCS! Rá kell tolni a rámpára a póttal.

 



Források, Linkek
Euro Truck Simulator 2 Magyar Közösség - Facebook
Euro Truck Simulator 2 Magyar Közösség - Fórum
ETS2 Magyar Multiplayer Team
\"xenFracture-logo.jpg\"
Hungarian RestaCar Modding Team



A Játékkal magam is játszom, nem is kevés ideje, saját tapasztalatból 5** -ot kapna :)
Köszönöm, hogy végigolvastad a témát!

9
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SA-MP 0.3z RC2
« Dátum: 2014. Január 17. - 14:22:15 »

\"logo_forum.gif\"
 
SA-MP 0.3z RC
SA-MP 0.3z is mainly a security update that we hope to push to release quickly. There are a few new features and there should be time to address some existing 0.3 bugs during the RC.
Updated shooting sync for bullet weapons
Shots fired by players are now lag compensated, meaning you can aim at the skin instead of lead aiming.
The server can now get access to the full bullet information to tell if it hit a player, vehicle or object.
 

#define BULLET_HIT_TYPE_NONE         0
#define BULLET_HIT_TYPE_PLAYER         1
#define BULLET_HIT_TYPE_VEHICLE         2
#define BULLET_HIT_TYPE_OBJECT         3
#define BULLET_HIT_TYPE_PLAYER_OBJECT   4
forward OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ);

 
The give/take damage callbacks now contain the body part hit ID. If your script uses these callbacks, you will need to update the definition in your script.
 

forward OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid, bodypart);
forward OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart);

 
Other stuff
- A network level setting for server.cfg \'messageholelimit\' has been added to deal with DoS attacks.
- The Rivershell gamemode has been updated to version 2.
Updates:
SA-MP 0.3z RC2 Client/Server update
- Removes autoaim ability from the joypad controls
- Adds BULLET_HIT_TYPE_PLAYER_OBJECT 4
- Fixes gunshell/smoke particle offset problem
Downloads:
0.3z RC2 Client
SA-MP 0.3z RC2 Client Installer
0.3z RC2 Server
SA-MP 0.3z RC2 Windows Server
SA-MP 0.3z RC2 Linux Server
0.3z RC1 Client
SA-MP 0.3z RC1 Client Installer
0.3z RC1 Server
SA-MP 0.3z RC1 Windows Server
SA-MP 0.3z RC1 Linux Server
[/quote]

10
Archívum / [HUN] ..:: Paradise Fun Party Szerver™ ::.. [0.3z]
« Dátum: 2014. Január 12. - 20:42:53 »


\"paradisebanner7.png\"

 


v1.5
 








\"Toolbar-Regular-Get-Info-icon.png\"  Szerver információk
 

HostName: [HUN] ..:: Paradise Fun Party Szerver™ ::.. (0.3z)
Address: 195.154.126.55:12345
Status: Online
Slots: */30
Ping: N/A
Mode: PFP v1.5
Map: PFP v1.0
Hosting: WHALEHOST.EU
WebSite: http://pfp.whalehost.eu
 
 
\"n-560x95.png\"
 
 

\"Comment-add-icon.png\" 

Tartalom





 
\"File-History-icon.png\"  Szerver történet



Miután Gábor kutyája megrágta az UGF módot tartalmazó Pendrivet, így kénytelenek voltunk újra kezdeni mindent a 0-áról!
Ezek után lett az új móddal egy-két probléma, de szerencsére ezek is megoldódtak, így PFP Szerver™ként újra nekilátunk a módnak.
 
 

\"Apps-preferences-plugin-icon.png\"  Pluginok:
 

  • Streamer v2.6.1 - Incognito


  • SSCANF v2.8 - Y_Less


  • MySQL R6 - BlueG


  • GeoIP v1.0.4 - Totto

  • GVar v1.6 - Incognito


 
 
 

\"administrator-icon.png\"  Admin csapat
Adminok:
 

  • Taz


  • Dead


  • Jackob


  • Ken


  • Dercios


  • Citron


  • Diller


  • Gravy


  • Dron


\"Skype-icon.png\"kype elérhetõség:
 

  • Késõbbb :P

Admin Tagfelvétel jelenleg NINCS!
 

\"Misc-file-reg-icon.png\"  Regisztráció, Bejelentkezés:
 

  • Minden adat mentése MySQL-hez van kötve: Pénz, XP, RegID, Név, Jelszó, IP, Online eltöltött idõ, Pozíció(sp/lp), Ban, Utoljára Online (stb...)   


  • Automata bejelentkezés


  • Azonnali Regisztrálás a fórumra (Késõbbiekben.)

  • Játékbeli Név, ill. Jelszó változtatási lehetõség (Adott XP szint után)


 

\"Padlock-User-Control-icon.png\"  UserControlPanel:
Böngészõi rész:
Szerver Statisztikák
\"ucp1.jpg\"
Játékos Lista
\"playershr.png\"
Ha Nem vagy belogolva
\"kilog.png\"
Karakter Információk
\"karakter.png\"
Fõoldal
\"fooldal.png\"
Bejelentkezés
\"belog.png\"
Adminok
\"adminsg.png\"
InGame UCP:
\"ucpw.png\"
 

\"Security-icon.png\"  Spawn Védelem:
A Spawn területén TILOS ölni!
Ennek érdekében a szerver lespawnolásnál nem ad alap fegyvereket.
Továbbá ezen területen képtelen vagy használni a /weapons parancsot!
Hogy tudd, hogy hol van ennek a zónának a határa egy TextDraw figyelmeztet téged a ki és bemenetelrõl.
 

\"width=32http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/283486/283486,1267289797,16/stock-vector-molecule-icons-47571544.jpg[/img] XP Rendszerrõl:
A szerveren a v1.5-ös mód verzió óta a pontot XP váltotta fel.
Ennek következtében a jelentõsebb dolgokhoz (pl. /weapons) kell egy adott XP.
Jelenlegi XP-det a Tab lenyomásával a \'score\' oszlop alatt, vagy az erre a célra kitalált
TextDraw segítségével (Amennyiben nem látod: /tdon).
Minden szintlépéskor a szerver automatikusan kiírja Global Chat-be, hogy te,
vagy más X. szintre lépett.
XP-t a következõ módszerekkel szerezhettek: \'Matek feladat, Reakció teszt, Aranytojás, Teleport reakció, Biznisz, DM\'.
/xphelp
\"xphelp.png\"
/xpcmds
\"xpcmds.png\"
/xplevels
\"xplevels.png\"
\"xplevels2.png\"
 

\"Admin-icon.png\"  Admin rendszer:
 

  • Az admin rendszer teljesen MySQL-re épül.
 
 

  • Tulajdonságok:
      · 4 admin szint van - bárki admin lesz csak max. 3as lehet, mert a 4. a tulajoknak van 
      · Körülbelül 40-50 parancs.

      · Minden szinthez külön segítség. ( /adminhelp )

      · A Szinteket Rangok tagolják, hogy még átláthatóbb legyen.


 

  • A /admins parancs felépítése:
      · Megjeleníti a 4 szintet rangokkal
      · Elérhetõ, nem elérhetõ - AFK vagy nem

      · RCON admin-e


 

  • A /hide paranccsal el lehet rejteni az adminokat. Azaz nem látni õket a /admins-ban.

 

\"Groups-Meeting-Dark-icon.png\"   Klán Rendszer:
A szerveren létrehozhattok egy klánt (bizonyos elért XP szint után).
Ebbe hívhattok meg embereket, chatelhettek egy privát klán-chatben ...stb.
Elérhetõség: /clan
A klánok mapolhatnak saját maguknak klán bázist, de van 1-2 kitétel:
 

  • Legyen szép és igényes!


  • Csak PAWN Code-ban fogadunk el mapokat!

  • Ne másold más klán bázisát!


 

\"Rubiks-cube-icon.png\"  MyObjects:
A Szerver egyik legnagyobb egyedisége az a /myobjects parancs.
Lehetõvé teszi, hogy a karakteredre \"ráragaszhass\" kisebb objecteket!
Összesen 9 hely van arra, hogy telepakold mindenféle finomsággal a karaktered! :)
Akár fegyver, akár sapka, szemüveg, és még egyéb dolgok...
 

\"Games-Soccer-icon.png\"  Minigame(-k):
A szerveren egyenlõre csak 2 fajta minigame létezik!
A gyõztes 10.000$-al és 5 XP-vel gazdagodik a meccs végén.
A Chatben folyamatosan kijelzi a játék, hogy ki esett ki.
\"minigamez.png\"
Derby:
 

  • Egy elég nagy pályán versenyeztek az elsõ helyért!


  • Összesen 15 ember játszat!

  • Ha kiszállsz a kocsiból, vagy leesel a vízbe, kiestél!


Hay:
 

  • Egy szalmával teli pályán kezd mindenki a levegõben.


  • A Cél, hogy eljuss a középen lévõ object-re és lõdd ki mindenki alól a szalmákat.

  • Ha leestél automatikusan vesztettél!


 

DeathMatch zónák:
A Szerveren sok fajta DM zóna van!
Ezeknek a képernyõn egy külön TextDraw-ot is készítettünk.
A DM zónákban kiélhetitek ölési vágyaitokat. :)
A KillStreak rendszer lehetõvé teszi, hogy tudd, hogy ki a legnagyobb gyilkos a zónában!
A zónákban csak /stats és /exit parancs használható!
\"74727983.png\"
 

\"Clock-Date-Time-icon.png\"  Online Eltöltött Idõ:
 

  • A szerver automatikusan menti, hogy hány órát, percet, másodpercet játszol a szerveren.

  • Ez azért hasznos, mert minél több az eltöltött idõd, annál nagyobb jutalmat kapsz érte.


 

\"Hitman-Blood-Money-7-icon.png\"  Vérdíj rendszer:
A Vérdíj rendszer lehetõvé teszi, hogy a játékosok egymás fejére tegyenek pénzösszeget.
Az egész úgy mûködik, hogy beírod azt a parancsot, hogy /bounty ID összeg
és ez után aki megöli a kiválasztottad, az Õ rá tett összeget tõled levonja és a gyilkos részére utalja.
 

\"Letters-icon.png\"  Titulus:
 

  • A név és az ID után elhelyezkedõ szöveg, amit te állíthatsz be magadnak.


  • /mytitle - paranccsal használhatjuk.


  • /delmytitle - eltünteni

  • Adminoknak: /settitle - Módosítás


 

\"Letters-icon.png\"  MyText
 

  • A /mytext paranccsal  a neved fölé írhatsz ki szöveget (persze, te nem látod)


  • /removemytext - eltünteti

  • Adminoknak: /settext - Módosítás


 

\"Test-paper-icon.png\"  Reakció Tesztek:
Több típusa van:
 

  • Matek: Automatikusan generált számokat kell összeadni, kivonni (mikor mi).


  • Reakció: Megadott karaktereket kell pontosan beírni, idõre.

  • Teleport Reakció: Megadja a szerver melyik teleport parancsot kell beírnod és oda kell elteleportálni.


Mit Nyerhetsz?
 

  • Pénzt

  • XP-t


\"reakciok.png\"
 

\"Travel-BMV-icon.png\"  Bónuszautó:
A bónuszautó mindig megadott idõközönként spawnol és adott idõközönként ad némi pénzt.
Ha a kliens kiírta az autómatikus üzenetét a bónuszautónak, akkor csak azon a helyen kell keresni egy kék Sultan-t, sárga neonnal!
 

\"software-egg-icon.png\"  Aranytojás:
Az aranytojás lényegében egy CheckPoint középen egy pénzeszsákkal. Ezt kell minnél hamarabb megszerezned játékostársaid elõtt!
 

\"Race-07-4-icon.png\"  Verseny rendszer:
A versenyrendszer teljesen MySQL-re épül. Csatlakozni egyenlõre kocsiban ülve a /join paranccsal tudsz.
Itt, ha teljesíted a versenyt akkor tied lehet a rekord is!
\"racep.png\"
 

\"radio-icon.png\"  InGame Rádió:
A szerveren lehetõségetek adódik arra, hogy zenét játszatok le.
Ezt a /music paranccsal tehetitek meg, ahol ott vannak az általunk berakott számok, vagy akár ti is kérhettek tõlünk, hogy rakjuk be a menübe a kedvenc számaitokat.
Továbbá rádió adásokat is tudtok lejátszani a /radio paranccsal.
 

\"World-icon.png\"  Teleportálás:
A Szerveren sok teleportlálási lehetõség van.
Ezeket megtekintheted a /teles parancsban.
\"telesc.png\"
 

\"house-icon.png\"  Ház Rendszer:
A házak árazása városon belül a környék milyenségétõl függ, az interiorok is ehhez igazodnak.
Pl.: Grove Streeten aránylag olcsó, 1-3 milliós házak vannak, míg mondjuk egy Mullholland szerû környéken akár 10-20 milliósak is lehetnek.
· Megvenni egy házat a /buyhouse paranccsal tudsz.
· Több parancsért írd be a szerveren a /houseinfo parancsot.
\"houseicon.png\"
A Házadhoz házautót is parkolhatsz (/housecar), melyet kedved szerint tuningolhatsz, majd elmentheted.
Ebben a kocsiban ott lesz a neved is, hogy ne tévesszék össze az emberek egymás jármûveit.
\"housecar.png\"
 

\"criminal-icon.png\"  Házrablás:
A szerveren megtalálható a házrablás is!
Hány percenként rabolhatsz?
· 10 perc.
Mennyi pénzt kapsz?
· Véletlenszerûen 50.000 és 100.000 $ között.
Mennyi XP-t kapsz?
· Véletlenszerûen 5 és 55 között.
De viszont a házak védelmére bevezettünk egy jelszavazási rendszert is.
 

\"Money-icon.png\"  Biznisz Rendszer:
A bizniszek megvétel után jövedelmeznek.
Az áruk és jövedelmük ingadozó, az ott lévõ épület minõségéhez/fontosságához mérten.
A megvett bizniszek interiorral is rendelkeznek, ez szintén az adott épület milyenségétõl függ.
Pl.: van egy Rendõrség, ami történetesen az egyik legdrágább biznisz a szerveren, és megveszed 20-30 millió dollárért és annak az árnak a századát, 200.000-300.000 dollárt kapsz vissza fél óránként, mint jövedelem.
Egyszerre csak 1 bizniszt birtokolhatsz, a túlzott elgazdagodás elkerülésének érdekében!
\"bizicon.png\"
 

\"World-icon.png\"  Goto Rendszer:
Nem csak az adminoknak lehet goto-zni, hanem játékosoknak is!
 

  • Csak akkor lehetséges, ha a goto partner engedélyezte a hozzá való gotozást!


  • /goto - teleportálás más játékoshoz


  • /allowgoto - teleportálás tiltása/engedélyezése.

  • Adminok ugyanúgy tudnak teleportálni (nem kell engedély).


 

\"private-2-icon.png\"  PM Rendszer:
Mint minden szerveren, nálunk is megtalálható a Privát Üzenet rendszer. :)
 

  • /pm - PM Küldése Másoknak


  • /allowpm - PM Fogadásának letiltása/engedélyezése


 

\"roadworks-icon.png\"  Munka Rendszer:
4 féle munkát válalhatsz el a szerveren. Ezeket a /jobs paranccsal éred el.
Ugyanakkor kamionozhatsz is a /trucking paranccsal, ha el akarod kezdeni akkor /startwork.
\"clans.png\"
 

\"light-bulb-icon.png\"  Fõbb fogalmak:



  • Mute: Némítás. Nem tudsz írni chatbe!


  • Warn: Figyelmeztetés. Ha összegyûlik az 5, akkor kick, vagy ban!


  • Kick: Kirúgás. Az admin kirúg a szerverrõl, ezután visszatudsz jönni!


  • Ban: Kitiltás. Az admin kitilt a szerverrõl, ezután nem tudsz visszajönni, mivel a felhasználódat tiltja!


  • SK: Spawn-Kill. Megölöd a játékost, mikor a \"megszületett\", lerakta a szerver.


  • HK: Heli-Kill. Megölöd a játékost a helikopter rotorjával.


  • DB: Drive-By. Megölöd a játékost jármûvel.



 






\"Rules-of-Fight-Club-icon.png\"  Szabályok:



  • Tilos bármilyen külsõ segédprogramot, cheatet használni!(GOD, Weapon, Speed, Cleo stb..) [Kick/Ban]


  • Tilos a Drive-By, Heli-Kill stb...! [Warn/Kick]


  • Tilos a Spawn-Kill! [Warn/Kick]


  • Tilos a flood, spam! [Mute/Kick]


  • Tilos veszekedésbe kezdeni, sértegetni az adminisztrátort! [Warn/Kick/Ban]


  • Tilos könyörögni adminisztrátori rangért! [Warn/Kick]


  • Tilos könyörögni nagyobb adminisztrátori szintért! [Lefokozás/Kick/Ban]


  • Tilos adminnak admint bannolni! [Lefokozás/Ban]


  • Tilos mások sértegetése, zaklatása! [Warn/Kick/Ban]


  • Káromkodni lehet, de csak MÉRTÉKKEL! [Mute/Kick]

  • A glitch engedélyezett!







\"Windows-Live-Movie-Maker-icon.png\"  Készítõk:



  • SA:MP Fejlesztõ Team - SA:MP és a pluginok


  • BBEHosting.hu Team - Hosztolás, Kedvesség, Segítõkészség :)


  • Sunwell.hu - Hosztolás, Problémamegoldás


  • Gábor.. - Szkriptelés


  • RazR - Mappolás


  • A PFP Szerver™ admin csapata - Adminisztráció


  • A PFP Szerver™ volt adminjai és fejlesztõi - Mappolás, Adminkodás, Webfejlesztés, Problémamegoldás, Ötletadás
    Köszönet:

    • Dead. - Weboldal


    • Citrom - Web, Host, Script


    • Legend - Tárhely







    \"Pictures-Nikon-icon.png\"  Képek:

    /cmds:


    \"cmds1.png\"

    \"cmds2.png\"

    Spawn (egy része):


    [hs width=500 height=375]
    http://i.imgur.com/EWIprGd.png[/hs]

    LSAIR Spawn:


    [hs width=500 height=375]
    http://img43.imageshack.us/img43/2148/lsah.png[/hs]

    SFAIR Spawn (beta):


    [hs width=500 height=375]
    http://img593.imageshack.us/img593/460/sfar.png[/hs]

    LVAIR Spawn:


    [hs width=500 height=375]
    http://img824.imageshack.us/img824/878/lvaz.png[/hs]

    Minden teleportnál van egy 3DText, ami a teleport nevét és parancsát írja ki:


    \"tele3dlabel.png\"






    Üdvözlettel: Paradise Fun Party Szerver™ fejlesztõi csapata és adminjai!
     





    Tetszett a leírás? Akkor mire vársz? Csatlakozz ITT: 195.154.126.55:12345

    vagy


    Még visszamegyek a leírás tetejére, olvasgatok egy picit és késõbb felmegyek!

     





    © PFP Szerver™ Admin & Development Team - Since 2012 Ÿ 2014


11
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Future role play Hungary
« Dátum: 2013. Május 16. - 16:11:24 »
Nemtudom, ti hogy vagytok vele, de engem a \"Vic\" és a \"Future\" nevek aggasztanak. Kopy szaga van.

12
Beszélgetés / 4.8-as Földrengés Heves megyében.
« Dátum: 2013. Április 23. - 06:52:03 »

13
Segítségkérés / Clans - mysql
« Dátum: 2013. Április 04. - 20:23:02 »
Üdv.
Béreltünk egy szervert clans.hu-nál, de a mysql aranyos hibát adott ki:
 
[20:13:20]   Loaded.
[20:13:20]  Loading plugin: mysql.so
[20:13:20]   Failed (libmysqlclient_r.so.16: cannot open shared object file: No such file or directory)
[20:13:20]  Loading plugin: GeoIP_Plugin.so

 
BBE-n tökíletesen fut, ezekkel a file-okkal!
Aki tudja a választ, kérem írja le!
Köszönöm!

14
Kérdések, Segítség / Tárhely
« Dátum: 2013. Április 03. - 18:08:00 »
Üdv.
Írnátok tarhely.biz olcsóságú, de ellenben velük, megbízható hostingot?
Feltátelek: SMS Fizetés, Külsõ sql.
Köszönöm!

15
Adás-Vétel / Egyedileg Alakított Nova (SMF Téma)
« Dátum: 2013. Március 29. - 12:26:17 »
Üdv.
Nem olyan régen fogtam bele a CSS-be, talán 2 hónapja. Makinak hála :D
Ez az elsõ komolyabb Editem.
Maga az alap téma a Logooff által készített Nova.
Mivel elég sokat dolgoztam vele, gondolom felteszem ide, hátha valakinek megtetszik :)
Képek:
\"profilvx.png\"
\"menuksp.png\"
\"kiemelt.png\"
\"forumngi.png\"
\"fooldal.png\"
Átlátszó háttérrel: (10%)
\"atlatszohatter.png\"
!Csak a Blue Style van módosítva! A Többi nincs!
Egyéb módosítások kérhetõek:
- Linkek színének változtatása
- Átlátszóság
- Háttér Képe/Színe
Irányár: PMben
Kellemes Húsvéti Ünnepeket!


Egyedileg kialakított Zone99 Demó: http://pfp-server.eu

Oldalak: [1] 2 3 ... 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal