Szerző Téma: SA-MP 0.3z RC2  (Megtekintve 1293 alkalommal)

Nem elérhető Dead

  • 2045
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z RC2
« Dátum: 2014. Január 17. - 14:22:15 »
0 Show voters

\"logo_forum.gif\"
 
SA-MP 0.3z RC
SA-MP 0.3z is mainly a security update that we hope to push to release quickly. There are a few new features and there should be time to address some existing 0.3 bugs during the RC.
Updated shooting sync for bullet weapons
Shots fired by players are now lag compensated, meaning you can aim at the skin instead of lead aiming.
The server can now get access to the full bullet information to tell if it hit a player, vehicle or object.
 

#define BULLET_HIT_TYPE_NONE         0
#define BULLET_HIT_TYPE_PLAYER         1
#define BULLET_HIT_TYPE_VEHICLE         2
#define BULLET_HIT_TYPE_OBJECT         3
#define BULLET_HIT_TYPE_PLAYER_OBJECT   4
forward OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ);

 
The give/take damage callbacks now contain the body part hit ID. If your script uses these callbacks, you will need to update the definition in your script.
 

forward OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid, bodypart);
forward OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart);

 
Other stuff
- A network level setting for server.cfg \'messageholelimit\' has been added to deal with DoS attacks.
- The Rivershell gamemode has been updated to version 2.
Updates:
SA-MP 0.3z RC2 Client/Server update
- Removes autoaim ability from the joypad controls
- Adds BULLET_HIT_TYPE_PLAYER_OBJECT 4
- Fixes gunshell/smoke particle offset problem
Downloads:
0.3z RC2 Client
SA-MP 0.3z RC2 Client Installer
0.3z RC2 Server
SA-MP 0.3z RC2 Windows Server
SA-MP 0.3z RC2 Linux Server
0.3z RC1 Client
SA-MP 0.3z RC1 Client Installer
0.3z RC1 Server
SA-MP 0.3z RC1 Windows Server
SA-MP 0.3z RC1 Linux Server
[/quote]
« Utoljára szerkesztve: 2014. Január 17. - 14:27:03 írta Dead »

SA-MP 0.3z RC2
« Válasz #1 Dátum: 2014. Január 17. - 15:13:36 »
0 Show voters
Lefordithatnád magyara

Nem elérhető Dead

  • 2045
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z RC2
« Válasz #2 Dátum: 2014. Január 17. - 15:31:13 »
0 Show voters
Telon nehez lenne ;)

SA-MP 0.3z RC2
« Válasz #3 Dátum: 2014. Január 17. - 16:08:16 »
0 Show voters
Ja ok, akkor nem szoltam.

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z RC2
« Válasz #4 Dátum: 2014. Január 21. - 22:20:34 »
0 Show voters
Az én fordításom, nem kiállításra szánom tehát csodát ne várjatok tõle.



\"logo_forum.gif\"
 
SA-MP 0.3z RC
SA-MP 0.3z egy újabb biztonsági frissítés, amit minél hamarabb remélünk, hogy kiadásra kerül. Van pár újdonság is, de az RC-k során javításra kéne kerülni azoknak a bugoknak, amik a 0.3 verziók alatt nem lettek javítva.
Fegyver szinkronizáció frissítve a töltényes fegyverekhez
A lövések mostmár lagg mentesek, tehát ez azt jelenti, hogy mostmár nem a skin elé kell lõnöd, ha sebzést akarsz okozni, hanem a skin-re, mint ahogy azt a többi normális multiplayer játékba.
Szerver oldalon le lehet kérni, hogy a játékos hova lõtt és mire; játékosra, jármûre vagy objectre.
 

#define BULLET_HIT_TYPE_NONE         0
#define BULLET_HIT_TYPE_PLAYER         1
#define BULLET_HIT_TYPE_VEHICLE         2
#define BULLET_HIT_TYPE_OBJECT         3
forward OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ);

 
A give/take damage callback-ok tartalmaznak már egy bodypart ID-t is. Ha a a scriptedben használod valamelyiket e funkciók közül, akkor a következõ képpen kell õket frissítened:
 

forward OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid, bodypart);
forward OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart);

 
Egyé boldgok
- Ki/be menõ packetok számát meg lehet adni a server.cfg-ben a \'messageholelimit\' beállítással, ez nagy segítsék a támadások ellen.
- A Rivershell játékmód frissítve verzió 2-re.
Újdonságok:
SA-MP 0.3z RC2 Client/Server frissítés
- Autoaim továbbá nem lehetséges joytick-al
- Hozzáadva a BULLET_HIT_TYPE_PLAYER_OBJECT 4
- Fegyvereknél a lövéskor keletkezõ füst effekt javítva
Letöltések:
0.3z RC2 Client
SA-MP 0.3z RC2 Client Installer
0.3z RC2 Server
SA-MP 0.3z RC2 Windows Server
SA-MP 0.3z RC2 Linux Server
0.3z RC1 Client
SA-MP 0.3z RC1 Client Installer
0.3z RC1 Server
SA-MP 0.3z RC1 Windows Server
SA-MP 0.3z RC1 Linux Server
Eredeti téma: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=487997

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z RC2
« Válasz #5 Dátum: 2014. Január 22. - 18:46:39 »
0 Show voters
RC3!
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=487997
Pár bugfix.
+
 
native Float:VectorSize(Float:x, Float:y, Float:z);

 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/VectorSize
Nem vágom mire jó. Valaki elmesélné?

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z RC2
« Válasz #6 Dátum: 2014. Január 23. - 20:52:06 »
0 Show voters
Idézetet írta: Pedró date=1390412799\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45933\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
RC3!
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=487997
Pár bugfix.
+
 
native Float:VectorSize(Float:x, Float:y, Float:z);

 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/VectorSize
Nem vágom mire jó. Valaki elmesélné?
 
sqrt(x * x + y * y + z *z) = VectorSize
E: Kösz krisk, javítva.
« Utoljára szerkesztve: 2014. Január 26. - 19:39:35 írta kurta999 »

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z RC2
« Válasz #7 Dátum: 2014. Január 23. - 22:17:16 »
0 Show voters
Idézetet írta: kurta999 date=1390506726\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45933\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


RC3!
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=487997
Pár bugfix.
+
 
native Float:VectorSize(Float:x, Float:y, Float:z);

 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/VectorSize
Nem vágom mire jó. Valaki elmesélné?
 
x * x + y * y + z *z = VectorSize
 
[/quote]
Gyakorlatba ezt mire lehet hasznosítani?

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z RC2
« Válasz #8 Dátum: 2014. Január 24. - 05:37:33 »
0 Show voters
- Fixed: Joypad target switching still enabled autoaiming.

- Fixed: Sniper bullets were not working when vectored outside the SA land area.


- Extra server data for investigating any player shot data corruption.


- Added VectorSize pawn function.

Fordítás..
- Javítva: Joypadban engedélyezve lett az automatikus aim váltás.

- Javítva: Sniper golyók nem mükõdtek rendesen egy adott vektorált zónában.


- Extra szerver vizsgálás egy adott játékos lövésénél, egyszerûbb adattárolás/lekérdezés.


- Hozzáadva egy új funkció: VektorMéret

Nem elérhető Blaise

  • 1002
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z RC2
« Válasz #9 Dátum: 2014. Január 25. - 13:31:20 »
0 Show voters
Sok értelmét nem látom ennek a verziónak  :hmmm:

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z RC2
« Válasz #10 Dátum: 2014. Január 26. - 03:48:47 »
+5 Show voters
Idézetet írta: ZyZu. date=1390538253\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45933\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
- Fixed: Joypad target switching still enabled autoaiming.

- Fixed: Sniper bullets were not working when vectored outside the SA land area.


- Extra server data for investigating any player shot data corruption.


- Added VectorSize pawn function.

Fordítás..
- Javítva: Joypadban engedélyezve lett az automatikus aim váltás.

- Javítva: Sniper golyók nem mükõdtek rendesen egy adott vektorált zónában.


- Extra szerver vizsgálás egy adott játékos lövésénél, egyszerûbb adattárolás/lekérdezés.


- Hozzáadva egy új funkció: VektorMéret

 
Google fordító 4ever

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z RC2
« Válasz #11 Dátum: 2014. Január 26. - 16:24:44 »
0 Show voters
Idézetet írta: kurta999 date=1390704527\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45933\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


- Fixed: Joypad target switching still enabled autoaiming.

- Fixed: Sniper bullets were not working when vectored outside the SA land area.


- Extra server data for investigating any player shot data corruption.


- Added VectorSize pawn function.

Fordítás..
- Javítva: Joypadban engedélyezve lett az automatikus aim váltás.

- Javítva: Sniper golyók nem mükõdtek rendesen egy adott vektorált zónában.


- Extra szerver vizsgálás egy adott játékos lövésénél, egyszerûbb adattárolás/lekérdezés.


- Hozzáadva egy új funkció: VektorMéret

 
Google fordító 4ever
 
[/quote]
Bocsi de elfelejtettem oda írni, hogy nem teljesen jó a fordítás.. másrészt nézd meg google fordítóban a fordítását.. mert nem használtam semmit csak simán amit értettem belõle.

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z RC2
« Válasz #12 Dátum: 2014. Január 26. - 19:25:21 »
+1 Show voters
Idézetet írta: Pedró date=1390511836\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45933\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

RC3!
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=487997
Pár bugfix.
+
 
native Float:VectorSize(Float:x, Float:y, Float:z);

 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/VectorSize
Nem vágom mire jó. Valaki elmesélné?
 
x * x + y * y + z *z = VectorSize
 
[/quote]
Gyakorlatba ezt mire lehet hasznosítani?
 
[/quote]
Ha tanultál már lineáris algebrát vagy vektorokat, akkor tudod, hogy az euklidészi n-vektor hossza:
r^2 = x^2 + y^2 + z^2 + ... + n^2.
Három-dimenzióban a Pitagorasz-tételbõl:
r^2 = x^2 + y^2 + z^2
r = sqrt(x^2+y^2+z^2).
[amit kurta írt, az rossz, amire õ gondolt, az valszeg vectorsize^2 = x^2 + y^2 + z^2]
Megadod a vektorok x, y és z irányú komponensét (a kezdõpont nyilván az origó, hiszen minden megegyezõ hosszúságú és irányú vektor azonos), ebbõl õ kiszámítja a vektor hosszát. Pl. velocity vektorból sebességet vagy hasonlók.
Egy sebességmérõ:
 

new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerVelocity(playerid,x,y,z);
new Float:speed = VectorSize(x,y,z);
« Utoljára szerkesztve: 2014. Január 26. - 19:30:18 írta krisk »

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z RC2
« Válasz #13 Dátum: 2014. Január 27. - 06:44:04 »
0 Show voters
RC4!
lol reg lattam ennyi uj funkciot 1 RC ben..
 http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=487997

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z RC2
« Válasz #14 Dátum: 2014. Január 27. - 08:37:28 »
0 Show voters
- OnPlayerGiveDamage is now called for NPCs[/quote]
 

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal