SA-MP 0.3z RC
SA-MP 0.3z is mainly a security update that we hope to push to release quickly. There are a few new features and there should be time to address some existing 0.3 bugs during the RC.
Updated shooting sync for bullet weapons
Shots fired by players are now lag compensated, meaning you can aim at the skin instead of lead aiming.
The server can now get access to the full bullet information to tell if it hit a player, vehicle or object.
#define BULLET_HIT_TYPE_NONE 0
#define BULLET_HIT_TYPE_PLAYER 1
#define BULLET_HIT_TYPE_VEHICLE 2
#define BULLET_HIT_TYPE_OBJECT 3
#define BULLET_HIT_TYPE_PLAYER_OBJECT 4
forward OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ);
The give/take damage callbacks now contain the body part hit ID. If your script uses these callbacks, you will need to update the definition in your script.
forward OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid, bodypart);
forward OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart);
Other stuff
- A network level setting for server.cfg \'messageholelimit\' has been added to deal with DoS attacks.
- The Rivershell gamemode has been updated to version 2.
Updates:
SA-MP 0.3z RC2 Client/Server update
- Removes autoaim ability from the joypad controls
- Adds BULLET_HIT_TYPE_PLAYER_OBJECT 4
- Fixes gunshell/smoke particle offset problem
Downloads:
0.3z RC2 Client
SA-MP 0.3z RC2 Client Installer
0.3z RC2 Server
SA-MP 0.3z RC2 Windows Server
SA-MP 0.3z RC2 Linux Server
0.3z RC1 Client
SA-MP 0.3z RC1 Client Installer
0.3z RC1 Server
SA-MP 0.3z RC1 Windows Server
SA-MP 0.3z RC1 Linux Server
[/quote]- Cím: SA-MP 0.3z RC2
Írta: Dante Sanders - 2014. január 17. - 15:13:36- Lefordithatnád magyara
- Cím: SA-MP 0.3z RC2
Írta: Dead - 2014. január 17. - 15:31:13- Telon nehez lenne ;)
- Cím: SA-MP 0.3z RC2
Írta: Dante Sanders - 2014. január 17. - 16:08:16- Ja ok, akkor nem szoltam.
- Cím: SA-MP 0.3z RC2
Írta: kurta999 - 2014. január 21. - 22:20:34- Az én fordításom, nem kiállításra szánom tehát csodát ne várjatok tõle.
SA-MP 0.3z RC
SA-MP 0.3z egy újabb biztonsági frissítés, amit minél hamarabb remélünk, hogy kiadásra kerül. Van pár újdonság is, de az RC-k során javításra kéne kerülni azoknak a bugoknak, amik a 0.3 verziók alatt nem lettek javítva.
Fegyver szinkronizáció frissítve a töltényes fegyverekhez
A lövések mostmár lagg mentesek, tehát ez azt jelenti, hogy mostmár nem a skin elé kell lõnöd, ha sebzést akarsz okozni, hanem a skin-re, mint ahogy azt a többi normális multiplayer játékba.
Szerver oldalon le lehet kérni, hogy a játékos hova lõtt és mire; játékosra, jármûre vagy objectre.
#define BULLET_HIT_TYPE_NONE 0
#define BULLET_HIT_TYPE_PLAYER 1
#define BULLET_HIT_TYPE_VEHICLE 2
#define BULLET_HIT_TYPE_OBJECT 3
forward OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ);
A give/take damage callback-ok tartalmaznak már egy bodypart ID-t is. Ha a a scriptedben használod valamelyiket e funkciók közül, akkor a következõ képpen kell õket frissítened:
forward OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid, bodypart);
forward OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart);
Egyé boldgok
- Ki/be menõ packetok számát meg lehet adni a server.cfg-ben a \'messageholelimit\' beállítással, ez nagy segítsék a támadások ellen.
- A Rivershell játékmód frissítve verzió 2-re.
Újdonságok:
SA-MP 0.3z RC2 Client/Server frissítés
- Autoaim továbbá nem lehetséges joytick-al
- Hozzáadva a BULLET_HIT_TYPE_PLAYER_OBJECT 4
- Fegyvereknél a lövéskor keletkezõ füst effekt javítva
Letöltések:
0.3z RC2 Client
SA-MP 0.3z RC2 Client Installer
0.3z RC2 Server
SA-MP 0.3z RC2 Windows Server
SA-MP 0.3z RC2 Linux Server
0.3z RC1 Client
SA-MP 0.3z RC1 Client Installer
0.3z RC1 Server
SA-MP 0.3z RC1 Windows Server
SA-MP 0.3z RC1 Linux Server
Eredeti téma: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=487997- Cím: SA-MP 0.3z RC2
Írta: Pedró - 2014. január 22. - 18:46:39- RC3!
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=487997
Pár bugfix.
+
native Float:VectorSize(Float:x, Float:y, Float:z);
http://wiki.sa-mp.com/wiki/VectorSize
Nem vágom mire jó. Valaki elmesélné?- Cím: SA-MP 0.3z RC2
Írta: kurta999 - 2014. január 23. - 20:52:06 Idézetet írta: Pedró date=1390412799\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45933\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_TopicRC3!sqrt(x * x + y * y + z *z) = VectorSize
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=487997
Pár bugfix.
+
native Float:VectorSize(Float:x, Float:y, Float:z);
http://wiki.sa-mp.com/wiki/VectorSize
Nem vágom mire jó. Valaki elmesélné?
E: Kösz krisk, javítva.- Cím: SA-MP 0.3z RC2
Írta: Pedró - 2014. január 23. - 22:17:16 Idézetet írta: kurta999 date=1390506726\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45933\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topicx * x + y * y + z *z = VectorSize
RC3!
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=487997
Pár bugfix.
+
native Float:VectorSize(Float:x, Float:y, Float:z);
http://wiki.sa-mp.com/wiki/VectorSize
Nem vágom mire jó. Valaki elmesélné?
[/quote]
Gyakorlatba ezt mire lehet hasznosítani?- Cím: SA-MP 0.3z RC2
Írta: ZyZu. - 2014. január 24. - 05:37:33- - Fixed: Joypad target switching still enabled autoaiming.
- Fixed: Sniper bullets were not working when vectored outside the SA land area.
- Extra server data for investigating any player shot data corruption.
- Added VectorSize pawn function.
Fordítás..
- Javítva: Joypadban engedélyezve lett az automatikus aim váltás.
- Javítva: Sniper golyók nem mükõdtek rendesen egy adott vektorált zónában.
- Extra szerver vizsgálás egy adott játékos lövésénél, egyszerûbb adattárolás/lekérdezés.
- Hozzáadva egy új funkció: VektorMéret- Cím: SA-MP 0.3z RC2
Írta: Blaise - 2014. január 25. - 13:31:20- Sok értelmét nem látom ennek a verziónak :hmmm:
- Cím: SA-MP 0.3z RC2
Írta: kurta999 - 2014. január 26. - 03:48:47 Idézetet írta: ZyZu. date=1390538253\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45933\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic- Fixed: Joypad target switching still enabled autoaiming.Google fordító 4ever
- Fixed: Sniper bullets were not working when vectored outside the SA land area.
- Extra server data for investigating any player shot data corruption.
- Added VectorSize pawn function.
Fordítás..
- Javítva: Joypadban engedélyezve lett az automatikus aim váltás.
- Javítva: Sniper golyók nem mükõdtek rendesen egy adott vektorált zónában.
- Extra szerver vizsgálás egy adott játékos lövésénél, egyszerûbb adattárolás/lekérdezés.
- Hozzáadva egy új funkció: VektorMéret
- Cím: SA-MP 0.3z RC2
Írta: ZyZu. - 2014. január 26. - 16:24:44 Idézetet írta: kurta999 date=1390704527\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45933\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_TopicGoogle fordító 4ever
- Fixed: Joypad target switching still enabled autoaiming.
- Fixed: Sniper bullets were not working when vectored outside the SA land area.
- Extra server data for investigating any player shot data corruption.
- Added VectorSize pawn function.
Fordítás..
- Javítva: Joypadban engedélyezve lett az automatikus aim váltás.
- Javítva: Sniper golyók nem mükõdtek rendesen egy adott vektorált zónában.
- Extra szerver vizsgálás egy adott játékos lövésénél, egyszerûbb adattárolás/lekérdezés.
- Hozzáadva egy új funkció: VektorMéret
[/quote]
Bocsi de elfelejtettem oda írni, hogy nem teljesen jó a fordítás.. másrészt nézd meg google fordítóban a fordítását.. mert nem használtam semmit csak simán amit értettem belõle.- Cím: SA-MP 0.3z RC2
Írta: krisk - 2014. január 26. - 19:25:21 Idézetet írta: Pedró date=1390511836\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45933\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
x * x + y * y + z *z = VectorSize
RC3!
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=487997
Pár bugfix.
+
native Float:VectorSize(Float:x, Float:y, Float:z);
http://wiki.sa-mp.com/wiki/VectorSize
Nem vágom mire jó. Valaki elmesélné?
[/quote]
Gyakorlatba ezt mire lehet hasznosítani?
[/quote]
Ha tanultál már lineáris algebrát vagy vektorokat, akkor tudod, hogy az euklidészi n-vektor hossza:
r^2 = x^2 + y^2 + z^2 + ... + n^2.
Három-dimenzióban a Pitagorasz-tételbõl:
r^2 = x^2 + y^2 + z^2
r = sqrt(x^2+y^2+z^2).
[amit kurta írt, az rossz, amire õ gondolt, az valszeg vectorsize^2 = x^2 + y^2 + z^2]
Megadod a vektorok x, y és z irányú komponensét (a kezdõpont nyilván az origó, hiszen minden megegyezõ hosszúságú és irányú vektor azonos), ebbõl õ kiszámítja a vektor hosszát. Pl. velocity vektorból sebességet vagy hasonlók.
Egy sebességmérõ:
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerVelocity(playerid,x,y,z);
new Float:speed = VectorSize(x,y,z);- Cím: SA-MP 0.3z RC2
Írta: Pedró - 2014. január 27. - 06:44:04- RC4!
lol reg lattam ennyi uj funkciot 1 RC ben..
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=487997- Cím: SA-MP 0.3z RC2
Írta: divkn - 2014. január 27. - 08:37:28 - OnPlayerGiveDamage is now called for NPCs[/quote]
- Cím: SA-MP 0.3z RC2
Írta: jana4 - 2014. január 27. - 11:52:00- Számomra semmitérõ, hasztalan funkciók és eljárások...
Azt, amit KELLENE javítani, azt nem teszi.- Cím: SA-MP 0.3z RC2
Írta: Zsolesszka - 2014. január 28. - 11:00:28- Megint csak én szólok ez ügyben?
Miért van megengedve hogy egy olyan személy nyissa meg ezt a témát aki utána szarik rá hogy lefordítsa és frissítse a témát ahogy megjelenik újabb verzió?
RC4 kiadva már.- Cím: SA-MP 0.3z RC2
Írta: ZyZu. - 2014. január 31. - 21:44:16 Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1390903228\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45933\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_TopicMegint csak én szólok ez ügyben?Kedves Dead a témát kérlek bõvisd 24 órán belül! ;)
Miért van megengedve hogy egy olyan személy nyissa meg ezt a témát aki utána sz*rik rá hogy lefordítsa és frissítse a témát ahogy megjelenik újabb verzió?
RC4 kiadva már.