Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Logic12

Oldalak: [1]
1
Archívum / [HUN]Civilek és Rendõrõk By:www.hunservers.tk
« Dátum: 2011. Szeptember 27. - 16:39:10 »
Sziasztok!
Újra megnyílt Magyarország eggyik legjobb Rendõrõs szervere.
Részleteket itt olvashatsz.
Név: [HUN]Civilek és Rendõrõk By:www.hunservers.tk
IP: 91.82.101.37:7777
Mód: [HUN]By:Csaba
Helyszín: San Fierro
Honlap: www.hunservers.tk
Verzió: 0.3c
Csapatok:
-Rendõr (Csak admin)
-Katona (Csak admin)
-Mentõ
-Tûzoltó
-Civil
-Maffia
-Szerelõ
A szerveren található dolgok:
-Bankrablás
-Atmrablás
-Hotdog rablás
-Városháza rablás
-Bankrendszer
-Házrendszer
-Egyéni skinválasztó
Aki nem admin és rendõrnek áll az automatikusan killez.!
Egy játékosnak csak 1 háza lehet.!
Szabályzat:
No flood
No cheat
Nincs káromkodás
Admin joggal visszaélés
Civil és Maffia parancsok:
/m4 /uzi /atmrablas /bankrablas /bankrablasoff /bankhelp /hotdograblas /fegyverboltrob
/lezerhelp /lezerbe /lezerki /hallrob /munka
/hiv
Rendõr parancsok:
/rhelp /rhelp2 /r1 /r2 /r3 /r4 /r5 /r6 /r7 /r8
Mindenkinek használható parancs:
/kill /report /utal /afk /re /admins /help /keszitok
Sziasztok!
Gyertek a szerverre minnél többen.!

2
Archívum / [HuN]Rendõrség Civilek Maffia[RCM]
« Dátum: 2011. Szeptember 13. - 18:41:26 »
Sziasztok!
Gondolkodtam egy kicsit a szerveremen, a Stunt/Drift/Dm szerómból
csinálok egy Rendõrségi szervert.
Név:  [HuN]Rendõrség Civilek Maffia[RCM]
IP: 91.82.84.189:7754
Mód: [RCM]By: Logic,instant
Helyszín: San Fierro
A módnál még a Stunt mód neve van kiírva de ez nem lényeg mert Rendõrségi mód lesz ha kész lesz a mód.
●  Rablások:
-  Bankrablás
-  Atmrablás
-  Hotdogosrablás
●  Újszerû skinválasztó
●  Csapatok:
- Rendõr (csak admin)
- Katona (csak admin)
- Civilek
- Maffia
- Tûzoltó  (10 ponttól)
- Mentõ  (10 ponttól)
- Bérgyilkos  (50 ponttól)
- Taxis
További információkat és képeket csatolok ha lesz tõbbi infóm.!

3
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [TUT]Spedoometer készítés
« Dátum: 2011. Szeptember 11. - 09:49:08 »
Sziasztok!
Azt fogom bemutatni, hogy hogyan tudunk speedometert készíteni.
A kód nem az enyém az Angol sampforumról hoztam át.
Készítette:  pmk1
Beillesztem a kódot:
[pawn]/*-------------------------------------------------------
Basic Speed\'o\'Meter & Health\'o\'Meter Script By Pmk1
-------------------------------------------------------*/
#define FILTERSCRIPT
//-------------------------------------------------------
#include <a_samp>
//-------------------------------------------------------
new Text:SPEEDOS[MAX_PLAYERS];
new Text:HEALTH[MAX_PLAYERS];
//-------------------------------------------------------
forward Speedometer(playerid);
//-------------------------------------------------------
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"Speedometer\", 100, true); //change 100 to what pleases you,but i\'d say it\'s better to keep it like that.
return 1;
}
//-------------------------------------------------------
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SPEEDOS[playerid] = TextDrawCreate(10.0,200.0,\" \");
TextDrawShowForPlayer(playerid,SPEEDOS[playerid]);
HEALTH[playerid] = TextDrawCreate(10.0,180.0,\" \");
TextDrawShowForPlayer(playerid,HEALTH[playerid]);
return 1;
}
//-------------------------------------------------------
public Speedometer(playerid)
{
new vehicleid,Float:speed_x,Float:speed_y,Float:speed_z,Float:final_speed,speed_string[256],final_speed_int;
vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new Float:vehicle_health,final_vehicle_health,health_string[256];
if(vehicleid != 0)
{
   GetVehicleVelocity(vehicleid,speed_x,speed_y,speed_z);
   final_speed = floatsqroot(((speed_x*speed_x)+(speed_y*speed_y))+(speed_z*speed_z))*250.666667; // 250.666667 = kmph  // 199,4166672= mph
   final_speed_int = floatround(final_speed,floatround_round);
   format(speed_string,256,\"Speed: %i\",final_speed_int);
   TextDrawSetString(SPEEDOS[playerid], speed_string);
   GetVehicleHealth(vehicleid,vehicle_health);
   final_vehicle_health = floatround(floatround(vehicle_health - 250)/ 7.5); //This will make the health show at 100 when the vehicle is not damaged and at 0 when it is in fire.
   format(health_string,256,\"Health %i\", final_vehicle_health);
   TextDrawSetString(HEALTH[playerid], health_string);
}
else
{
   TextDrawSetString(SPEEDOS[playerid], \" \");
   TextDrawSetString(HEALTH[playerid], \" \");
}
    return 1;
}
[/pawn]

4
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [TUT]Regisztrációs rendszer készítés
« Dátum: 2011. Szeptember 11. - 09:44:16 »
Sziasztok!
Arra gondoltam, hogy csinálok egy Leírást arról, hogy hogyan lehet
Regisztrációs rendszert készíteni.
Elég egyszerû lesz.
1. Nyissuk meg a Pawno-t.
2. Csináljunk egy új munkalapot, töröljük ki az egészet.
3. Írjuk ezeket be:
[pawn]    #include <a_samp>
               #include <dini>
              #inlude <dubd>[/pawn]
4. Csinálunk egy ilyen részt:
[pawn]new IsLogged[MAX_PLAYERS];
enum pInfo
{
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
enum pInfo
{
AdminLevel,
     Cash,
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
new cmd[256], idx, file[128], tmp[256], tmp2[256];
cmd = strtok(cmdtext, idx);[/pawn]
5. Csináljunk egy OnPlayerCommandText részt.
[pawn]public OnPlayerCommandText (playerid, cmdtext[])[/pawn]
6. Elõszõr is a Regisztrációs parancsot csináljuk meg.
[pawn]if(strcmp(cmd, \"/register\", true) == 0)
{
  new name[MAX_PLAYER_NAME];
  tmp = strtok(cmdtext, idx);
  GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
  if(strlen(tmp) == 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Használat: /register [jelszó]\");
  format(file,sizeof(file),\"%s.ini\",name);
  if(!fexist(file))
      {
        dini_Create(file);
        dini_IntSet(file, \"Password\", udb_hash(tmp));
        dini_IntSet(file,\"AdminLevel\", 0);
        dini_IntSet(file,\"Cash\", 0);
        SendClientMessage(playerid, eadmin, \"[Rendszer]: Felhasználó regisztrálva!\");
        PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
        GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
        printf(\"%s has registered a account!\", name);
      }
      else
      {
        SendClientMessage(playerid, COLOR, \" Felhasználó már bent van az adatbázisban\");
                PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
      }
   return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
7. A következõ pedig a /login parancs lesz.
[pawn]if(strcmp(cmd, \"/login\", true) == 0)
{
  new PlayerName[24];
  tmp = strtok(cmdtext, idx);
  if(strlen(tmp) == 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Használat: /login [jelszó]\");
   new name[MAX_PLAYER_NAME];
   if(IsLogged[playerid] == 1)
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR, \"Te sikeresen bejelentkeztél!\");
      return 1;
   }
   else
   {
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      format(file,sizeof(file),\"%s.ini\",name);
      if(fexist(file))
      {
        tmp2 = dini_Get(file, \"Password\");
          if(udb_hash(tmp) != strval(tmp2))
         {
           SendClientMessage(playerid, COLOR, \"Bejelentkezési hiba!\");
            GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
            printf(\"%s bejelentkezett a rendszerbe\", name);
         }
         else
         {
             IsLogged[playerid] = 1;
             SetPlayerMoney(playerid, dini_Int(file, \"Cash\"));
            PlayerInfo[playerid][AdminLevel] = dini_Int(file, \"AdminLevel\");
            SendClientMessage(playerid, COLOR, \"[Rendszer] Már be vagy jelentkezve!\");
         }
      }
   }
   return 1;
}[/pawn]
8. Csináljunk egy Disconnect részt
[pawn]public OnPlayerDisconnect (playerid, reason)[/pawn]
9. Ilesszük be ezt alá:
[pawn]IsLogged[playerid] = 0;  [/pawn]
Természetesen zárjuk is le.
10. Legesleg utolsó kód:
[pawn]if(gLogged[playerid] == 0)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR, \"[Rendszer]Jelentkezz be.\");
          Kick(playerid);
   return 1;
}[/pawn]
És már kész is a Regisztrációs rendszerünk.
Sziasztok!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. Szeptember 11. - 09:45:46 )

Remélem mindenkinek tetszik és hibátlan.! Dobj egy likeot.!

5
Archívum / [HUN]Nemzeti Rendõr Egyesület[NRE]
« Dátum: 2011. Augusztus 17. - 21:44:14 »
Sziasztok.!
Tegnap megnyittotuk kapujait az NRE szerveremnek.
Ahogy mondtam tegnap nyitottuk ezért még nincs
rajta sok minden de ez persze naponta bõvül.
Szerverneve: [HUN]Nemzeti Rendõr Egyesület[NRE]
IP:  91.82.84.189:7754
Férõhely: 30
Mód: RCB
Pálya: San Fierro
Ladmin4v2 magyar admin script
Hotel rendszer (szobabérlés)
Bankrablás
Bank rendszer
Munkák
Havi fizetés és az adó levonása
És még sok egyéb más!
Gyere fel a szerverre és ott meg tudsz mindent.
Admin tagfelvétel : Van! Jelentkezz a szerveren [NRE]Shadyy-nél vagy [NRE]Marlk99-nél.
A szervert a Sunwell hosting támogatja.

6
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Kezdõhely beállítása
« Dátum: 2011. Augusztus 10. - 23:05:42 »
Sziasztok!
Ebben a tutorialomban azt fogom leírni, hogy hogyan tudjuk beállítani
szerverünkön a kezdõhelyet.
Elõször is menj be a GTA SanAndreas fõkönyvtárába,
nyisd meg a samp_debug.exe fájlt
bejön egy ablak ott a Launch Debug gombra kattintsunk.
Akkor automatikusan belép a GTA-ba,
menjünk el egy helyre (ha autóval akarsz akkor írd be, hogy /vsel)
és írjuk be, hogy /save \"szöveg\" a szöveg azért szükséges mert ha többet mentünk ne bonyolódjon meg de nem kötelezõ.
Ha készen vagyunk menjünk a GTA SA fõkönyvtárába és keresünk egy savepositions.txt fájlt.
megkeresed azt a sort amit kimentettél
pl. ilyen:
AddPlayerClass(0,-1615.5724,684.4493,7.1875,106.0886,0,0,0,0,0,0);
Nyissuk meg pawno-val a gamemode-t,
keressünk sok AddPlayerClass sort
és oda illeszd be azt a sort amit  lementettünk.
AddPlayerClass(0,-1615.5724,684.4493,7.1875,106.0886,0,0,0,0,0,0);
ami alá van húzva az a skin idje.
A skin id-ket a weedarr.wikidot.com/skinlistc
És elmentsünk.
Köszi, hogy elolvastad.

7
Archívum / [HUN]RendõrClubSzerver[RFC]
« Dátum: 2011. Augusztus 10. - 17:24:34 »
Üdvözöllek!
Hamarosan megfog nyílni a [HUN]RendõrClubSzerver[RFC].
Mi az az [RFC].?
A jelentése RendõrõkFarmerekCivilek.
Nem klán.
Csapatok:
A szerveren 3 csapat lesz
                   Rendõrõk (admin)
                   Farmerek
                   Civilek
Rablás:
ATM rablás
Bank rablás
Játékos rablás
Hot-Dog rablás
Fegyverbolt rablás
Munkák:
Taxis
Úttisztító
Pizzás
Autószerelõ
Bõvül.
Házrendszer:
A házrendszer a jól ismert GarHouse lesz. Egy embernek csak egy háza lehet.
Garázsrendszer:
A garázsrendszer a kadaradam által készített rendszer lesz.
Egyebek:
A mód helyszíne:  SanFierro
Rendõrbázis
Munkabázis
Sebességkorlátozás
Farmok
Rádió system
Fejlesztõk:
Logic (Én)  Scripter
       -         Scripter
       -         Mapper
     
A fejlesztõknél ahol nincs semmi ilyet láthattok:    - 
Oda felveszünk embereket.
Haladó scripter és haladó mapper.
PM-et írj a jelentkezéshez.
                 

8
SA-MP: Szerverfejlesztés / T-Reg
« Dátum: 2011. Augusztus 10. - 10:11:38 »
Sziasztok!
Lemagyarosítottam nektek egy Regisztárciós rendszert.
Remélem mindenkinek tetszik
Eredeti készítõ:  NewTorran
Magyarosító: Logic12 (én)
Parancsok:
Dialogok: Register, Login, Change Pass, Change Name, Viewstats, Checkstats
Mentés: Money, Score, Kills, Deaths & Minutes Ingame
CMDS: /changepass, /changename, /viewstats, /checkstats [PlayerID/játékosnév]
Egyéb: Auto-Login
Használat:
Töltsük le a .rar fájlt http://solidfiles.com/d/e06b/
Csomagold ki, a 2 db filterscriptet rakd a filterscripts mappába
a scriptfilesbe meg a tReg mappát.
A server.cfg-be ne felejtsd el beírni a filterscripts nevét.
Használjátok egészséggel!

9
SA-MP: Szerverfejlesztés / Drift számláló
« Dátum: 2011. Augusztus 09. - 13:35:47 »
Sziasztok!
Az eredeti angol samp fórumról letöltöttem egy drift számlálót és
nektek lemagyarosítottam remélem mindenkinek tetszik.
Eredeti készítõ:  Kitten
Magyarosító: Logic12
Sor:  265
Link:    http://solidfiles.com/d/0c444/
Remélem mindenkinek tetszeni fog.

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal