Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - kiakovi

Oldalak: [1] 2 3
1
Segítségkérés / Kocsirendszer hiba
« Dátum: 2014. December 06. - 16:15:35 »
Helló!
Saját kocsirendszert írok, de problémá(k)ba ütköztem. Tudok kocsit létrehozni, betölteni, csak a rendszámot nem megfelelő kocsihoz adja hozzá... :/ Van egy olyan érzésem, hogy a tulajt sem tudja rendesen hozzárendelni.
OnGameModInit:
 
new vfile[64];
for(new vi=0; vi<MAX_VEHICLES; vi++)
    {
    format(vfile, sizeof(vfile), \"/vehicles/%i.ini\", vi);
    if(dini_Exists(vfile))
        {
        format(tulaj[vi], MAX_PLAYER_NAME, \"%s\", dini_Get(vfile, \"Tulaj\"));
        col1[vi]=dini_Int(vfile, \"Col1\");
        col2[vi]=dini_Int(vfile, \"Col2\");
        posx[vi]=dini_Float(vfile, \"PosX\");
            posy[vi]=dini_Float(vfile, \"PosY\");
            posz[vi]=dini_Float(vfile, \"PosZ\");
            posa[vi]=dini_Float(vfile, \"PosA\");
            format(rendszam[vi], 32, \"%s\", dini_Get(vfile, \"Rendszám\"));
            vhp[vi]=dini_Float(vfile, \"HP\");
            print(tulaj[vi]);
            print(rendszam[vi]);
            SetVehicleNumberPlate(vi, rendszam[vi]);
            CreateVehicle(dini_Int(vfile, \"Model\"), posx[vi], posy[vi], posz[vi], posa[vi], col1[vi], col2[vi], -1);
           
            SetVehicleHealth(vi, vhp[vi]);
   SetVehicleParamsEx(vi, false, false, false, true, false, false, false);
   }
    }

 

CMD:kocsicraft(playerid, params[])
{
new model, szin1, szin2;
if(sscanf(params, \"iii\", model, szin1, szin2)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Usage: /kocsicraft [Model] [szin1] [szin2] \");
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
new vfile[64];
for(new vi=0; vi<MAX_VEHICLES; vi++)
    {
    format(vfile, sizeof(vfile), \"/vehicles/%i.ini\", vi);
    if(!dini_Exists(vfile))
        {
        dini_Create(vfile);
        dini_Set(vfile, \"Tulaj\", \"Nincs\");
        dini_IntSet(vfile, \"Model\", model);
        dini_IntSet(vfile, \"Col1\", szin1);
        dini_IntSet(vfile, \"Col2\", szin2);
        dini_FloatSet(vfile, \"PosX\", x[playerid]);
        dini_FloatSet(vfile, \"PosY\", y[playerid]);
        dini_FloatSet(vfile, \"PosZ\", z[playerid]);
        dini_FloatSet(vfile, \"PosA\", 180.000);
        new rszov[10];
        format(rszov, sizeof(rszov), \"%s%s%s-%i\", betuk[random(26)], betuk[random(26)], betuk[random(26)], random(1000));
        dini_Set(vfile, \"Rendszám\", rszov);
        dini_FloatSet(vfile, \"HP\", 1000.0000);
       
        format(tulaj[vi], MAX_PLAYER_NAME, \"%s\", dini_Get(vfile, \"Tulaj\"));
        col1[vi]=dini_Int(vfile, \"Col1\");
        col2[vi]=dini_Int(vfile, \"Col2\");
        posx[vi]=dini_Float(vfile, \"PosX\");
            posy[vi]=dini_Float(vfile, \"PosY\");
            posz[vi]=dini_Float(vfile, \"PosZ\");
            posa[vi]=dini_Float(vfile, \"PosA\");
            format(rendszam[vi], 10, \"%s\", dini_Get(vfile, \"Rendszám\"));
            vhp[vi]=dini_Float(vfile, \"HP\");
            CreateVehicle(dini_Int(vfile, \"Model\"), posx[vi], posy[vi], posz[vi], posa[vi], col1[vi], col2[vi], -1);
            SetVehicleNumberPlate(vi, rendszam[vi]);
            SetVehicleHealth(vi, vhp[vi]);
            SetVehicleParamsEx(vi, false, false, false, true, false, false, false);
            break;
   }
    }
}
return 1;
}

 
Hol lehet a hiba? Előre is köszi!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2014. December 06. 16:16:32[/time] )

Bocsi, rossz helyre nyitottam!

2
Segítségkérés / MySql hiba 1045
« Dátum: 2014. Október 24. - 13:19:29 »
Hello!
A napokban úgy döntöttem, megtanulom, hogyan kell mysql adatbázist csinálni samp-hoz... Localhoston megvan az adatbázis, viszont amikor a szervert elindítom, elvileg nem csatlakozik rá...

3
Segítségkérés / Tömbök
« Dátum: 2014. Április 28. - 00:59:48 »
Helló!
Nem értem mi lehet a baj, amikor egy parancsnak használnia kéne a tömbökben lévõ értékeket és visszadobja, hogy unknown command...
Compiler nem ír semmit. Hol ronthattam el?
 
new Float:cdoorpos[4][2][3] = {
{{1862.02246, -1710.91992, 1201.54004},{1860.52246, -1710.91992, 1201.54004}},
{{1849.32996, -1714.31006, 1201.54004},{1847.82996, -1714.31006, 1201.54004}},
{{1854.01953, -1726.27344, 1201.54004},{1854.01953, -1727.77344, 1201.54004}},
{{1847.31995, -1722.56995, 1201.54004},{1847.31995, -1724.06995, 1201.54004}}
};

 

CMD:pdoor(playerid, params[])
{
new cello;
if(sscanf(params, \"i\", cello)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Usage: /pdoor [id]\");
{
if(pInfo[playerid][Munka] == 1 || pInfo[playerid][Munka] == 2 || pInfo[playerid][Munka] == 3 || pInfo[playerid][Munka] == 13 || pInfo[playerid][Munka] == 14)
{
if(cello > 0 && cello < 5)
{
if(dopened[cello-1] == 0)
    {
   MoveDynamicObject(door[cello-1], cdoorpos[door[cello-1]][0][0], cdoorpos[door[cello-1]][0][1], cdoorpos[door[cello-1]][0][2], 1.0);
   dopened[cello-1] = 1;
    }else{
   MoveDynamicObject(door[cello-1], cdoorpos[door[cello-1]][1][0], cdoorpos[door[cello-1]][1][1], cdoorpos[door[cello-1]][1][2], 1.0);
   dopened[cello-1] = 0;
    }
}else{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"You can open doors between 1 & 4!\");
}
}else{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"You can\'t manage the doors!\");
}
}
return 1;
}

 
Tudom, visszatérési érték után fölösleges zárójelet nyitni :D

4
Segítségkérés / Számolás idõvel
« Dátum: 2014. Április 22. - 22:14:32 »
Sziasztok!
Tempbant szeretnék csinálni és ahhoz kéne dátummûvelet. Mondjuk parancs után beírom yyyy.mm.dd.hh.mm. formátumban, a dátumot mentse és a játékost csak akkor engedi be, ha már egy perccel többet írunk, mint amennyi a dátum.
Köszi elõre is!

5
Archívum / [ENG/HUN]\'In time\' RPG server
« Dátum: 2014. Április 20. - 22:04:03 »
\"QBZBWUtvAwMDVV1FGAVR\"
 
Sziasztok!
Bizonyára ismeritek a ParaRPG-t. Egy ideig futott, de sajnos sok nem odaillõ játékos volt és a jó játékosokból meg kevés volt. Mégis úgy érzem lehet tenni még egy próbát, hisz amit most bemutatok, az egy régi elképzelésem kész munkába öntése. A játéktér félig kész, és rengeteg bevált ötletet fogok a régi modomból átemelni.
Már a téma nevében is olvasható, hogy RPG szerver lesz. Viszont nem csupán egy új RPG közeledik a távolból, hanem a Lopott idõ címû film adaptációja és mivel a filmhez legillõbb, Los Santost találtam legalkalmasabbnak, hogy helyszínét képezze az egésznek. Gettó, nagy belváros és luxusvillák Winewoodban.
,,A nem is olyan távoli jövõben a születésekor mindenkinek a karjába beépítenek egy órát. Ahhoz, hogy valaki huszonöt éves koron túl is éljen, idõre van szüksége. A gazdagok megvásárolják az idõt, míg a gettóban kétségbeesett harc folyik a minden egyes percért.\'\'
Tehát a fizetõeszköz idõ lesz. Aki rosszul gazdálkodik vele, game over, karakternek annyi. Kezdéskor a játékos fog kapni 24 órát, amit csak az után kezdhet el használni, ha a számláló elindul. Ezt jelezni fogja a szerver egy kis szédüléssel, meg persze kiírja. Addig persze lesz lehetõsége pénzt szerezni, tanulni az iskolában, szóval minden adott lesz ahhoz, hogy a játékos rendben elinduljon a saját útján.
A játékos kitanulhatja az iskolában a leaderes munkákat:
-rendõr
Feladatköre a város védelme, a bûnmegelõzés, bûntény esetén nyomozás, majd a tettes(ek) felkeresése, szükség szerinti elõzetesbe helyezése, ítélet utáni börtönbe szállítás. (Nem a rendõr dönt a büntetés nagyságáról)
-mentõ (ápoló, orvos, pszichiáter)
  -ápoló
   Feladata, hogy esethez menjen és a kórházi ellátásra szorulót mihamarabb bevigye.
  -orvos
   Tulajdonképpen annyiban különbözik az ápolótól, hogy a kórházi ellátást õ végzi.
  -pszichiáter
   Sok szerveren gondot okoz az, hogy nem bírnak magukkal egyesek, õrültet játszanak a karakterükkel. Feladatuk gondozás alá venni a nem  beszámítható, szellemileg sérült embereket egy elmegyógyintézetben. Így bármi, ami a való életben megtörténhet, abba az adminnak nincs beleszólása
-szerelõ
Feladatuk a szabálytalanul parkolók elvontatása, roncsok eltakarítása, autófestés és javítás. Teljesítmény- és pénzéhség függõ a keresetük. Elõször fel kell mérni a javítandó kocsi javítási költségeit. A javítás a szerelõnek is pénzbe kerül, amit a jármû tulajdonosának kell a rákalkulált munkadíjjal együtt kifizetni. Új, hogy a szerelõ, ha nincs a HQ-n vagy nem is dolgozik szerelõként, bármikor képes lesz kijavítani a kocsik kisebb hibáit, így akár magánvállalkozóként is ellehet
-nemzetõr
Feladata, hogy a lehetséges terrorcselekményeket megelõzze, biztosítsa a város határait (játéktér határai) és tegyen a csempészés ellen.
És a hobbimelókat:
-buszsofõr
Jogosítványra épülõ buszsofõrképzés. Feladata, hogy a város lakóit egy megadott útvonalon eljuttassa a különbözõ megállókba. Bérét körönként kapja.
-szabó
Megrendelésre készít ruhákat, persze az anyagköltséggel is kell számolnia.
-pincér
Étteremben kel dolgoznia (ugye milyen meglepõ? :D ) és ki kell elégítenie a vendégek igényeit.
-fotós
Körbe kell fotóznia a várost...
-bíró
A város vagy a városvezetés választhatja meg, különbözõ ügyek elbírálására, büntetés kiszabására. Az elítéltnek fizetnie kell a perköltséget, annak a fele a bíróhoz megy.
Az elsõ szakmát az állam fogja támogatni, polgármesternek egy npc-t tervezek kinevezni.
A kitanulható munkákon kívül lehetõség lesz más munkát is vállalni:
-taxis
Feladata, hogy az ügyfeleket A pontból B-be vigye. Szakképzettséget nem igényel, a bér teljesítményhez van kötve. Taxióra rendszer lesz, tehát ugyanúgy lehet elindítani, szüneteltetni, vagy akár nullázni az órát. Van kiszállási díj, percdíj, megtett táv után fizetendõ díj.
-rádiós
Mert valakinek haszontalannak is kell lennie.
-pizzafutár
A ParaRPG-vel ellentétben itt nem a játékosok rendelnek pizzát, hanem a \"városlakók\".
-úttisztító (idénymunka)
Az utakat kell tisztán tartania tavasztól õszig, fontos, hogy alapos munkát végezzen. Munkája bérét a megtisztított útszakasz és az alaposság befolyásolja.
-fagyiráus(idénymunka)
Nyáron standoznia kell a jármûvével és várnia, hogy vegyenek tõle fagylaltot. Ajánlatos lassan haladnia, hogy megállhasson kényelmesen, ha valaki vásárolna.
-áruszállító
Egyszerû cp-s gagyi.
-gyári munkás
Mert robotból még nincs elég, hogy õket leváltsák.
-paraszt(idénymunka)
Tavasszal vet, nyáron arat.
-favágó
-halász
-hókotró(idénymunka)
Lehetõség lesz ugyanúgy biznisz üzemeltetésére, persze befektetéssel. Ki lehet majd választani, hogy vegyesboltot szeretne nyitni az ember, vagy esetleg éttermet...
A gondosan megírt kaszinó (roulette, félkarú rabló) is bent lesz, ha esetleg valaki a szerencséjére támaszkodna. Sõt, ha kitalálom, hogyan oldjam meg, lehet majd TippMixelni, naponta 3 esemény lesz, kitalált csapatokkal. A szorzókat és hogy ki-ki ellen fog játszani, egy számítás fogja elvégezni és ezek a számítások befolyásolhatják, hogy hazai vagy vendég gyõzelem, esetleg döntetlen lesz.
Tehát azt, hogy a játékos milyen úton szerez pénzt, maga dönti el. Rengeteg munkalehetõség(mind más lényeggel és nem mindegy mennyire végezzük jól) áll ebben segítségül, ám tisztességtelen utakon is haladhatunk (nincs illegális munka/frakció), sõt kitalálhatunk saját magunknak is állást (mint a testõr vagy magánfuvaros).
Bankrablás:
Még nem tudom, hogy milyen legyen pontosan, de elképzeléseim vannak róla, hogyan oldjam meg.
Autórendszer:
Egyéni megvalósítás, semmi extra. Elõfordulhat, hogy a leaderes munkáknak lesz saját kasszájuk és abból lehet majd megvenni a munkához szükséges új jármûveket. A rádiót a megszokott kis scriptem fogja biztosítani.
Házrendszer:
7 féle házból lehet majd válogatni, attól függõen, mennyink van rá.
 

Fegyver rendszer:

Nem lesz olyan kidolgozott, mint a ParaRPG-s elõdje, csupán megmaradó fegyverek és töltények lesznek.
A karakter él, ennie kell, szomjazhat és eszméletét is vesztheti. Lehet története, múltja, félelmei, bármi, amit a jelleméhez elképzelnek. Hamar rá lehet jönni, hogy vigyázni kell mit csinálunk, hisz akár egy rossz döntés vagy egy csúnya baleset az életébe kerülhet, és nincs második esély.
A PG-ket elkerülendõ, építek a modba valósághû elemeket. Nem ajánlatos gyors kocsból kiszállni vagy mást veszélyeztetõ fegyveres embert meglõni... Továbbá a fegyverek is jobban fognak sebezni, akár 1 találat is súlyos lehet. A játékos elvérezhet, ha nem kap idõben segítséget és elvesztheti az eszméletét is. Eszméleténél lévõ sérült a jármûvét el tudja vezetni, de nagyon nehezen. Továbbá a sokkoló is tartogathat meglepetéseket...
Halál:
A szerveren akkor van halál, ha az illetõnek lejár az ideje. Ellenkezõ esetben a sérült a legközelebbi kórházban ébred és addig kell ottmaradnia, míg az orvos el nem látja. Azért, hogy RP-s legyen egy gyilkosság, az admintól lehet majd kérni a karakter(nem játékos ;) ) kizárását.
Börtönrendszer:
Az elítélteket a Los Santos-i börtönbe kell szállítani, ha a jogerõs ítélet úgy fogalmaz. A benn töltött idõ alatt 1x lehet próbálkozni a szökéssel. Ellátást (kaja, innivaló) kap, viszont az idõ nem áll meg.
Idõjárás:
Újra találkozhattok Meteorológus Mihállyal, aki elõrejelzéseket készít. Az idõjárástól függ, hogy vannak-e a strandon vagy sem. Jó idõben megjelennek a törülközõk és strandlabdák Santa Maria Beach-en.
Szmog:
Egyszerûen leszállhat a szmog a sok károsanyag-kibocsátástól. Gyakoriságát befolyásolja, mennyit használják jármûvüket a lakosok.
A drogrendszert kihagyom a szerverbõl, hiszen mindenkinek csak addig van, míg ki nem próbálják, mit scripteltek hozzá. Elég az alkohol és a cigi.
Használt pluginok és includeok:
Streamer plugin
Sscanf2
Dini, Dudb, Dutils
Zcmd
Hamarosan várható trailervideó és képek a szerverbõl!
Mappert befogadok a munkába és NPC-hez értõ embert keresek!

6
Segítségkérés / Worldobject helyzetének lekérése
« Dátum: 2014. Április 20. - 15:22:24 »
Sziasztok!
Azt szeretném megtudni, van-e valamilyen mód arra, hogy mondjuk san andreasban van 600 kuka alapból. És ha valamelyik közelében vagyok tudhassak mellette valami parancsot használni.
Esetleg olyan megoldás is érdekel, ahol az összes pozícióját le lehet menteni egy fileba, utána tömbösítem.
Köszi elõre is.

7
Segítségkérés / "Prototípustól eltérõ funkció"
« Dátum: 2014. Február 22. - 22:34:09 »
Helló!
Új játékmodot kezdtem el írni 0.3z-re, de a 0.3x-es szerverem simán megy a \"bodypart\" nélkül 0.3z-n, most hogy új modot írnék ez fogadott:
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2014_2_22_4qb1eviepc.jpg
a_samp.inc részlete:
 
forward OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid, bodypart);
forward OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart);

 
a pInfo-ért tudom miért vinnyog, az nem érdekes :D
Elõre köszi a segítséget!

8
Munkaerő keresése / Mappert és botokhoz értõ embereket keresek!
« Dátum: 2014. Január 06. - 03:00:52 »
Sziasztok!
Mappert és botokhoz értõ embert keresek a modom fejlesztéséhez.
Mapperrõl: legyen fantáziája, kreativitása, szorgalma és igényessége. \"Munkaterülete\" Red County és Whetstone lenne. Minimum kora: 15 év.
Bothoz értõ emberrõl: fontos, hogy legyen tapasztalt meg tudja valósítani az ötleteimet és tudjon engem tanítani botokat készíteni, mert azokhoz nem értek. Minimum kora legyen 15 év.
Nem baj, ha valaki mind2-höz ért, nem biztos, hogy két ember kell ezekhez.
A segítségért cserébe adminsegédi pozíciót lehet kapni, ami bizalmi alapon admini rangra emelkedhet! A segítõmet mindenképpen feltüntetem a készítõk között. Igény esetén felszabadult leader pozíciókba nagyobb eséllyel lehet bekerülni!
Jelentkezést privát üzenetben várok, ahol a skype elérhetõséget megadom.

9
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rádió RPG szerverre
« Dátum: 2013. December 31. - 02:07:30 »
Sziasztok!
Ezt a scriptet én készítettem a modomhoz, de úgy érzem, más is használna ilyet.
Ezeket tudja:
-Y és N gombbal rádióadó váltás
-túltekerni nem lehet
-csak a vezetõ és az anyósülésrõl mûködik
-mindenki ugyanazt hallja a jármûben
-kiszállás után elmenti az utoljára hallgatott adót, visszaszállásnál nem kapcsol ki vagy ugrik el
-Élvezhetõ adók vannak benne (+ 2 külföldi, hogy \"még azt is fogja\" :D (realitás miatt) )
Egy kis hozzáértéssel hozzáadható vagy módosítható bármelyik rádióadó.
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
#define FILTERSCRIPT
#include
new radioall[MAX_VEHICLES];
new radiok[10][50];
#if defined FILTERSCRIPT
 
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Rádiók by Kiakovi\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
format(radiok[0], 50, \"semmi\"); // :D
format(radiok[1], 50, \"http://stream.musicfm.hu:8000/musicfm.mp3\"); //musicfm
format(radiok[2], 50, \"http://stream.tilos.hu:80/tilos_128.mp3.m3u\"); // tilos rádió
format(radiok[3], 50, \"http://mr-stream.mediaconnect.hu/4738/mr2.mp3.m3u\"); //mr2 petõfi
format(radiok[4], 50, \"http://klubradio.hu:8080/96kbit.m3u\"); //klubrádió
format(radiok[5], 50, \"http://91.82.85.44:9004/listen.pls\"); //lánchíd
format(radiok[6], 50, \"http://87.229.103.50:7058/CLASS_FM.m3u\"); //class fm
format(radiok[7], 50, \"http://mediagw.e-tiger.net:8000/stream/coolfm.m3u\"); //cool fm
format(radiok[8], 50, \"http://www.dradio.de/streaming/dlf.m3u\"); //deutschlandfunk
format(radiok[9], 50, \"http://www.play.cz/radio/cro1-128.mp3.m3u\"); //Èeský rozhlas Radio¾urnál
for(new rrr=0; rrr       {
    radioall[rrr] = 0;
    }
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"Kiakovi rádióscripje fut a szerveren!\");
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
    {
    StopAudioStreamForPlayer(playerid);
    PlayAudioStreamForPlayer(playerid, radiok[radioall[GetPlayerVehicleID(playerid)]]);
    }
   if(oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER || oldstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
    {
    StopAudioStreamForPlayer(playerid);
    }
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(newkeys & KEY_YES  && IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerVehicleSeat(playerid) < 2)
    {
    if(radioall[GetPlayerVehicleID(playerid)] < 9)
        {
        radioall[GetPlayerVehicleID(playerid)] = radioall[GetPlayerVehicleID(playerid)]+1;
        for(new sync=0; sync<120; sync++)
            {
            if(GetPlayerVehicleID(playerid) == GetPlayerVehicleID(sync))
                {
                StopAudioStreamForPlayer(sync);
              PlayAudioStreamForPlayer(sync, radiok[radioall[GetPlayerVehicleID(playerid)]]);
              }
           }
       }else{
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem tudod tovább tekerni!\");
       }
    }
if(newkeys & KEY_NO && IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerVehicleSeat(playerid) < 2)
    {
    if(radioall[GetPlayerVehicleID(playerid)] > 0)
        {
        radioall[GetPlayerVehicleID(playerid)] = radioall[GetPlayerVehicleID(playerid)]-1;
        for(new sync=0; sync<120; sync++)
            {
            if(GetPlayerVehicleID(playerid) == GetPlayerVehicleID(sync))
                {
                StopAudioStreamForPlayer(sync);
              PlayAudioStreamForPlayer(sync, radiok[radioall[GetPlayerVehicleID(playerid)]]);
              }
           }
       }else{
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem tudod tovább tekerni!\");
       }
    }
return 1;
}

10
Archívum / Para(lel)RPG-Játssz szabadon!
« Dátum: 2013. December 30. - 18:30:40 »
Sziasztok!
*Reklámszöveg*
Egy olyan RPG szervert alkottam, ami teljesen eltér az eddigi sablonos, esetleg editelt társaitól, ugyanis egyedi mod, más felfogással. A játékterület Whetstone és Red County. Minden, ami a városkákban történik a játékosokon múlik. Bárkinek lehet saját háza, biznisze, autója, ha meg tudja fizetni.
Mint beteg világunkban, itt is minden pénzzel mûködik. Azt hogy a játékos milyen úton szerez pénzt, maga dönti el. Rengeteg munkalehetõség(mind más lényeggel és nem mindegy mennyire végezzük jól) áll ebben segítségül, ám tisztességtelen utakon is haladhatunk (nincs illegális munka/frakció), sõt kitalálhatunk saját magunknak is állást (mint a testõr vagy magánfuvaros).
A karakter él, ennie kell, szomjazhat és eszméletét is vesztheti. Lehet története, múltja, félelmei, bármi, amit a jelleméhez elképzelnek. Hamar rá lehet jönni, hogy vigyázni kell mit csinálunk, hisz akár egy rossz döntés vagy egy csúnya baleset az életébe kerülhet, és nincs második esély.
Szintrendszer: Nagyon fontos a szint, meg az xp, hogy fejlõdj... Na ilyen nincs.
Kezdés: K. Játékos elolvasta a szabályokat, felmegy a szerverre, kitalál egy jelszót.... A játékos kiválaszthatja a kezdõpontot és a karakter nemét. Karaktere új lakó, semmit nem tud a városról, mindennek maga kell utánajárjon vagy kérdezõsködnie kell a z adminoktól többi lakótól. Alap felszereltsége egy óra, egy telegráf, két Deák-bérlet és a neve ( :D ) A játékost segítheti viszont a /help és /szabalyok parancs. IC mindenki magára van utalva! Ez nem feltétlen jelenti azt, hogy régebbi lakók nem írhatnak városismertetõt IC fórumban ;)
Admin-játékos... Majdnem egyenlõ a kettõ, hála az egyedi adminrendszernek, ami korlátozott jogokat biztosít a játék felügyelésére kinevezett embereknek. Nagyjából hülyebiztos, befolyással nincs a karakterre (nincs freeze, jail... ). A javított játékmechanika (részletesebben a fórumon) lehetõvé teszi egynéhány PG elkerülését. Ban csak nagyon szélsõséges esetekre van bent (cheat, hack, cleo). Egyedi warnrendszer van az elhalálozó karakterek miatt, így IP warn-t kapnak a játékosok. A játékból kiemelt játékosok sorsáról az összes játékos közösen dönt, szavazás formájában. Továbbá nem várhatjuk el, hogy tiszteljék az adminokat, mert a tisztelet ugye kiérdemelendõ ^^ .
Ha megtetszett a röpke leírásból a szerver, elõször kérlek látogasd meg a fórumot a bõvebb információkért (szabályok, hasznos OOC infók, érdekességek), majd gyere, élj kettõs életet!
Kezdõ vagy rosszul RP-zõket is szívesen fogad a szerver, nagyon elrontani nincs mit!
*Próbálkozások*
Mikor úgy határoztam, hogy RP szervert szeretnék csinálni még azt sem tudtam, RPG vagy GF legyen. 4 féle modot írtam (amik félig lettek készen) ezek között olyan is volt, hogy 3, egymástól nagyon távol esõ falvak lett volna a játéktér vagy a Lopott idõ c. filmre alapoztam.
Végül úgy döntöttem, hogy azt csinálok, ami jön. Így lett a ParaRPG.
*Adminteam*
Adminsegédek:
Agatity_Daniel
Ray_Armando
Mailat_Milan
Gray_Blackster
1-es admin:
Meteorológus_Mihaly
Kaszta_Szily
2-es admin:
-Még nincs regisztrálva
-Még nincs regisztrálva
3-as admin:
Ivan_Torres
TGF van, bárki jelentkezhet majd a fórumon. Minden elfogadott jelentkezõ adminsegédként kezdi majd.
Ahogy a reklámszövegben említettem, van jónéhány munkalehetõség.
Ilyenek például a minden szerveren megtalálható:
-Rendõrség
Feladatköre a városok védelme, a bûnmegelõzés, bûntény esetén nyomozás, majd a tettes(ek) felkeresése, szükség szerinti elõzetesbe helyezése, ítélet utáni börtönbe szállítás. (Nem a rendõr dönt a büntetés nagyságáról)
-Mentõszolgálat és Kórház
A feladatkör változhat, attól függõen, hogy a játékos mentõápoló vagy orvos. A mentõápolónak esethez kell mennie, majd a gyors, szakszerû ellátás után mihamarabb kórházba juttatni a sérültet. Onnan az orvos veszi át a további feladatokat, õ felelõs azért, hogy valaki felépülhessen.
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_30_i6dx7ndc5w.png
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_30_yvkt3yk09u.png
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_30_e03q1jwcal.png
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_30_sf9guoynja.png
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_30_0jimzrq3j1.png
Taxitársaság
Feladata, hogy az ügyfeleket A pontból B-be figye. Szakképzettséget nem igényel, a bér teljesítményhez van kötve. Taxióra rendszer mûködik, tehát ugyanúgy lehet elindítani, szüneteltetni, vagy akár nullázni az órát. Van kiszállási díj, percdíj megtett táv után fizetendõ díj.
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_30_kk7z1dzmsk.png
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_30_snnejhc5ji.png
Szerelõk
Feladatuk a szabálytalanul parkolók elvontatása, roncsok eltakarítása, autófestés és javítás. Teljesítmény- és pénzéhsség függõ a keresetük. Elõször fel kell mérni a javítandó kocsi javítási költségeit. A javítás a szerelõnek is pénzbe kerül, amit a jármû tulajdonosának kell a rákalkulált munkadíjjal együtt kifizetni.
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_30_wra20kz05y.png
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_30_kuv2d9m5lk.png
Roncsszállítás:
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_31_jioqes0tpa.png
Rádiósok
Feladatuk a nép szórakoztatása, interjúk készítése. Õk a média, és a város vezetése akár befolyásolhatja.
Tûzoltóság:
Ma találtam ki, hogy lenne a legjobb megoldani, de még kérdéses, hogy bekerül-e.
Feladatuk a vihar utáni kártalanítás, esethez kivonulás (rp-zés miatt valaki beszorult a kocsiba pl.), tüzek megfékezése.
Polgármester:
Feladata a város irányítása, törvényhozás, alkotmány módosítása megfelelõ támogatottság esetén. Az alkotmány befolyásolhatja a város politikai beállítottságát, a rendõrök hatáskörét. Így lehet akár anarchia, zavaros demokrácia, vagy békés kommunizmus, ami kisül.
A polgármester tudja befolyásolni a béreket az adó segítségével, benzinárak emelkedhetnek. A városkassza az õ kezében van, õ dönti el, hogy milyen célokra fordít pénzt. Az elsõ polgármester szavazás útján kerül a posztba, önkényuralmi törvényeket csak a második választás nyertese hozhat az alkotmányban foglalt minimum támogatottság esetén.
Kismunkák:
Oktató
Feladata, hogy a sikeres KRESZt elvégzetteket jármûvezetésbõl levizsgáztassa, a jogosítványt kiadja. Bevétele a vizsgadíjakból származik.
Buszsofõr
Feladata, hogy a város lakóit egy megadott útvonalon eljuttassa a különbözõ megállókba. Bérét körönként kapja.
Szabó
Feladata, hogy ruhát varrjon a rendelõknek. Bérét befolyásolja a teljesítménye és a pénzéhsége. A ruhának vannak anyagköltségei!
Postás
Leveleket, csomagokat kell kézbesítenie postabicikli segítségével. Alap bére nincs, jattokból él.
Úttisztító
Az utakat kell tisztán tartania, fontos, hogy alapos munkát végezzen. Munkája bérét a megtisztított útszakasz és az alaposság befolyásolja.
Pizzás
A városlakókat el kell látni pizzával, ha ennének. A pizzás bérét 2 dolog teszi össze: kiér-e a helyszínre és hogy ad-e el pizzát. (a többi játékos tartja életben, tehát lehet hívni a pizzást csak úgy, azért is kap pénzt! )
Fagyiárus
Standoznia kell a jármûvével és várnia, hogy vegyenek tõle fagylaltot. Ajánlatos lassan haladnia, hogy megállhasson kényelmesen, ha valaki vásárolna.
Masiniszta
Ez egy felelõsségteljes munka, nem is lehet elvállalni, míg a lakó nincs egy ideje a városban. Feladata, hogy a kötött pályás útvonalon lévõ állomásokra menjen és ott biztonságosan megálljon.
Bíró
A város vagy a városvezetés választhatja meg, különbözõ ügyek elbírálására, büntetés kiszabására. Az elítéltnek fizetnie kell a perköltséget, annak a fele a bíróhoz megy.
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_30_4evdtz53y6.png
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_30_cyj93381qs.png
Biztonsági õr
Ez egy felelõsségteljes munka, nem is lehet elvállalni, míg a lakó nincs egy ideje a városban. Feladata a Commerce Bank fegyveres védelme, akár élete kockáztatásával. A biztonsági õr akár többedmagával is dolgozhat, a bért minden bankrablás helyszínén lévõ õr megkapja, bankszámlára.
Kamionos
Logisztika... A kamionsofõrnek el kell juttatnia a rakományt a kijelölt pontra és az üres rakteret vissza kell juttatnia a kamiontelepre. Ha út közben valami történik a szállítmánnyal, nem kap pénzt.
Jármûrendszer:
Saját készítésû, menti a jármû állapotát, pozícióját. Ajánlatos ésszel vezetni, mert a javítása kissé drága, továbbá nem bír ki mindent.
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_30_0sll8yl79s.png
A jármûveket természetesen kell tankolni, az üzemanyag állapotát a 2-es gombbal nézhetjük meg. A munkához szükséges jármûveket illik teli tankkal visszavinni a helyükre, hisz a városvezetés állja a benzinköltségeket.
Jármûvünkben egyedi rádióscript üzemel, az y és az n gombbal tekerhetünk a rádióadók között, ha elöl ülünk. A kocsiban utazók mind ugyanazt a zenét hallják. Van Coolfm, Tilos rádió... meg 2 külföldi, ami nem mindig akaródzik bejönni. Túltekerni nem lehet a rádiót.
Házrendszer:
Saját készítésû, nagy extrákat nem tartalmaz. Csak háztípusok vannak(pl putri, lakóautó, 2 szintes ház), meg ára a háznak...
Boltrendszer:
Saját készítésû és megéri elsõ bolt nyitók között lenni, ugyanis a modban 3 bolt van összesen. Fel lehet venni a nettó bevételt és rossz emberek akár el is vihetik azt. A bolt tulajdonosa kap egy \"vészcsipogót\" egy üzenettel a telegráfjára, hogyha baj van.
Fegyver rendszer:
Ez teljesen egyedi, ilyen más szerveren nincs is (vagy nem tudok róla), de magyarországin BIZTOS nincs.
Lényege, hogy a karakternél csak elõvett fegyvert lehet használni. Ha pörget a görgõvel, tuti nincs 2 lõfegyver nála. 2 slot van, mind2-be 1-1 fegyvert el lehet helyezni. Lõfegyverek közti váltás a görgõ lenyomásával történik. Aktuális fegyvert újratölteni a görgõ 2x-i lenyomásával lehetséges. Egy fegyverben összesen csak 1 tár lehet. Elõvett fegyvert (/slot) meg kell tárazni a görgõ 2-szeres lenyomásával. A fegyverek, töltények mentésre kerülnek.
Javított játékmechanika:
A PG-ket elkerülendõ, építettem a modba valósághû elemeket. Nem ajánlatos gyors kocsból kiszállni vagy mást veszélyeztetõ fegyveres embert meglõni... Továbbá a fegyverek is jobban sebeznek, akár 1 találat is súlyos lehet. A játékos elvérezhet, ha nem kap idõben segítséget és elvesztheti az eszméletét is. Eszméleténél lévõ sérült a jármûvét el tudja vezetni, de nagyon nehezen. Továbbá a sokkoló is tartogathat meglepetéseket...
Börtönrendszer: az elítélteket a Los Santos-i börtönbe kell szállítani, ha a jogerõs ítélet úgy van. A benn töltött idõ alatt 1x lehet próbálkozni a szökéssel. Ellátást (kaja, innivaló) kap.
Bilincs:
Elvágható megfelelõ eszköz segítségével...
Meteorológus Mihály:
 

Lényege, hogy a testvérem (aki mellékesen IRL is Mihály :D ) csinálja a pontos idõjárás-elõrejelzést. Mellékesen az idõjárást is õ állítja be 24 órára elõre, mert jó földrajzból :D Én meg mindig is sík hülye voltam hozzá...
Szmog:
Egyszerûen leszállhat a szmog a sok károsanyag-kibocsátástól. Gyakoriságát befolyásolja, mennyit használják jármûvüket a lakosok.
Strand:
Ez is egyedi pontja a szervernek. Jó idõ esetén kint vannak a parton a strandlabdák és a törülközõk, azok is random pozíción. Napszaktól is függ, hogy kint vannak-e ezek a tárgyak.
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_30_eynfo0a1ve.png
Drogrendszer:
A szerveren 4 féle drog van. Alkohol, dohány, marihuána és gomba. Az utóbbi hármat nem lehet kapni sehol és legálisságukat, korlátozásaikat a törvények szabályozzák. Ezeket a növényeket vagy gombákat meg kell keresni és gyûjtögetni õket, seftelni is lehet velük.
Halál rendszer:
Ha a karakter meghalt, nincs tovább, újat kell regisztrálni. Ha szabálytalan módon halt meg, a karakter visszahozható, ezt jelezni kell.  A hulla ott marad, míg egy ember rá nem talál és kihívja nyomozni a rendõröket.
Nyomozás:
A hullán maradnak bizonyos nyomok, az áldozatot be lehet azonosítani, a halál okát egy kód adja ki. A nyomokat érdemes leírni, mert a késõbbiekben hasznos lehet. Az orvos mintát vehet a gyanúsítottról, és ha a minta egyezik a nyomokkal, bingo! Megvan a tettes.
Lottó:
Egyszerû, nagyon primitív, annyi az egész, hogy 1 és 10000 között kell tippelni, ha talált, viszed az alapnyereményt és mások pénzének egy részét. Óránként változik a nyerõszám. Sorsjegy is van...
Eleinte Puttót szerettem volna betenni, de gondom akadt a kattintós textdraw-val, így hagytam a francba...
Fejlesztõi kép. Akit érdekel ez a textdraw, elküldöm!
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_31_mcprq66l86.png
Bankrablás:
A bankot (jobb esetben) õrök védik. Bankot rabolni lehet egyedül vagy csapatban. A zsákmány méretét a pakolás ideje határozza meg. Minimum 5 rendõr kell legyen a szerveren, és csak lõfegyverrel lehet elkezdeni bankot rabolni.
Rejtett bolt:
Nem mindent lehet legális utakon megszerezni és az sem biztos, hogy amit szereznénk, legális-e tartani. Így egy eldugott ponton lehet vásárolni ezt-azt...
Admin:
TGF van! Minden újonc admin adminsegédként kezdi, késõbb a fõadmin (azaz én) segítségével elõléphetnek 3-as vagy akár 4-es szintre.
Ez egy egyedi adminrendszer, úgy van kialakítva, hogy az admin tudjon Rp-zni és ne nagyon tudhasson meg IC információkat. Az adminrendszerbe létrehoztam egy PM rendszert, ami minimum 3-as szintû admin és játékos között folyhat. Ez bizalmas, az itt folytatott beszélgetéseket senki más nem látja. Saját belátás szerint használandó!
Eredetileg ez az adminrendszer egy mindenre kiterjedõ csudibugi dolog volt, ám fölöslegesnek éreztem egynehány funkcióját, így lebutítottam. Nem tartalmaz fagyasztást, játékos mozgatását, se adminjailt. Viszont a karakterek halála miatt IP warn van, amibõl 20-at lehet max összegyûjteni.
Röviden ennyi, nem tudom, hogy még mi más került be a modba :D (elfelejtettem, majd rájövök). Ez a hátránya, ha egyedül csinálom :D
Köszönök mindent a sampforum.hu segítségnyújtóinak, akik leírásaikkal, esetleg segítségkérésemre adott válasszal lehetõvé tették nekem ennek a modnak a megírását.
Várható fejlesztések:
Nem csak járó motorú jármûveket lehet ellopni majd, hanem aminek az ajtaja nincs zárva!
Special thanks to the official sa-mp.com, for the English tutorials.
Thanks for:
Incognito - Streamer plugin
Y-less - sscanf 2 plugin
DracoBlue - Dini.inc
Leaderes munkák szabadok!
A szerver nyitva (teszt miatt), de hivatalos nyitás 2014.01.01-jén, délután van.
Érdekel olyan ember, aki ért az npc-khez!
Szerver neve: [HUN]ParaRPG-Élj kettõs életet!

Hosting: Nevenincs, olaszországi


Kliens: San Andreas Multiplayer 0.3x


IP cím: -


Játéktér: Los Santos, Red County, Whetstone


Weboldal: -

11
Munkaerő keresése / Leendõ ParaRPG-re keresek mapper(eke)t!
« Dátum: 2013. December 18. - 23:25:29 »
Sziasztok!
1-1,5 hete kerestem mappert, jelentkeztek 3-an, abból 1 elmondta, hogy nem tud mutatni a munkái közül, meg nem mappol annyira jól, de adminkodni (részletesen, hogy nagyon) tud... ( :D ) a másik nem írt szinte semmit, a 3-at meg megbíztam, hogy csinálgassa a dolgokat.... Hát megcsináltam pár mapot, mert nem érkezett hozzám munka.
A lényeg, hogy most megint megpróbálkozom mapperkereséssel, hátha most komolyabb embörkék fognak jelentkezni :)
Röviden a modról:
Egyedül írom, nem átirata vagy kopizása ( :sick: ) egyik modnak sem. RPG (tehát nem GF), nincs is túlbonyolítva nagyon és teljesen egyedi ötletek tucatja található meg (nyitáskor majd ezekrõl írok bõvebben). Rengeteg munkalehetõség, más-más tennivalóval. Elhagytam minden olyan parancsot, ami bárhogyan is könnyítené a  játékosok dolgát. Továbbá az \"admin\" majdnem, hogy teljesen egyenlõ lesz a többi játékossal, így majd a szabályzat is igazságos lesz.  :angel:
Játéktér: Los Santos, Red County, Flint County, Whetstone
Miket kéne mapolni?
Fehérház - az aktuális polgármester lakhelye, nem messze a Los Santos városházától egy dombon van
Vonatállomások: Palomino, majd ezt hamachin keresztül megmutatom
Partisziget - Pálmafák, luxus, buli 1000-rel, Santa Maria beach-rõl látható
Templom - (csicsa, \"házasság\" miatt kéne)
Disco- A los santos-i disco zenementes interiorja (egyedi zenék, meg mondjuk nagyobb tánctér miatt)
Kocsma (csicsa, de azért valahol inni is kell :D )
hajléktalan szálló - fedél a nem hajlékonyak számára
Ki(ke)t keresek:
-Munkájára igényes
-Szorgalmas
-15. év feletti embert.
Mit lehet kapni a segítségért:
-Adminsegédi pozíció
-Feltûntetést a készítõk között, mint mapper
-Igény szerint akár leader-fõnökség
Minta a jelentkezéshez:
Név:
Kor:
Bemutatkozás:
Mi motivál:
Esetleges tapasztalatok adminsággal kapcsolatban:
RPG/GF tapasztalatok:
Munkák: (megnevezés+képek vagy kód)
Egyéb hasznosítható képességek:
Jelentkezni privát üzenetben vagy skype-on (kiakovi) lehet. Köszönöm elõre is a jelentkezéseket :)

12
Segítségkérés / Nem jelenik meg egy hullaobject
« Dátum: 2013. December 14. - 11:50:46 »
Sziasztok!
Azért írok, mert már pár órája szenvedek egy ötlet megvalósításával.
onPlayerDeath alatt:
 
if(eInfo[playerid][Halid] == 0)
           {
           GetPlayerName(playerid, Nev, MAX_PLAYER_NAME);
           format(eInfo[playerid][Halott], 24, \"%s\", Nev);
           eInfo[playerid][Halid] = pInfo[playerid][Azon];
           eInfo[playerid][Posx] = x[playerid];
           eInfo[playerid][Posy] = y[playerid];
           eInfo[playerid][Posz] = z[playerid];
           eInfo[playerid][Kilid] = pInfo[killerid][Azon];
           eInfo[playerid][Ok] = reason;
           hulla[playerid] = CreateDynamicObject(2907, x[playerid], y[playerid], z[playerid], 0, 0, 0);
           }

 
Azt próbálom megcsinálni, hogy létrejöjjön egy hullaobject, mikor meghal a játékos és pár dolgot lementsen nekem tárolókba (helyzete, a halott neve, azonosítója..stb. Már próbáltam file-ba mentéssel is (a kilid és ok nem jelent meg a file-ban...), próbáltam dinamic3dtextet, meg most ezt az objectezést, de semmi nem jelenik meg IG.. :(
Köszi elõre is a segítséget :)

13
SA-MP: Szerverfejlesztés / Egyszerû object lerakó
« Dátum: 2013. December 12. - 21:25:45 »
Sziasztok!
Ez a code arra jó, amit map editorral nem igazán lehet megcsinálni: példáult lejtõn elhelyezni növényeket úgy, hogy mindegyik növény egyforma magas lesz mm-re pontosan. Az ötlet akkor jött, amikor az elõbb leírtakkal vacakoltam map-editorral :D
Fícsörz vagy mi:
Megjelenik az object ott, ahol állunk
Lementi az objectet a scriptfiles mappába, modba másolható állapotban (objectek.ini)
/letesz [objectid] paranccsal megy
Készítõ: Én és kb 5, max 10 perc volt
Szükséges hozzá a sscanf2, streamer, dini és a ZCMD include, amit meg lehet találni a fórumon.
Remélem ti is olyan jó hasznát veszitek, mint én :)
 
CMD:letesz(playerid, params[])
{
new obbj;
new entry[256];
new File:hFile;
new Float:ox, Float:oy, Float:oz;
if(sscanf(params, \"i\", obbj)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /letesz [id]\");
{
GetPlayerPos(playerid, ox, oy, oz);
if(!dini_Exists(\"objectek.ini\"))
                {
                dini_Create(\"objectek.ini\");
         format(entry, sizeof(entry), \"CreateDynamicObject(%i,%f,%f,%f,0.0000000,0.0000000,0.0000);\\r\\n\",obbj, ox,oy,oz);
         CreateDynamicObject(obbj,ox,oy,oz,0.0000000,0.0000000,0.0000);
         hFile = fopen(\"objectek.ini\", io_append);
         fwrite(hFile, entry);
         fclose(hFile);
                }else{
         format(entry, sizeof(entry), \"CreateDynamicObject(%i,%f,%f,%f,0.0000000,0.0000000,0.0000);\\r\\n\",obbj, ox,oy,oz);
                   CreateDynamicObject(obbj,ox,oy,oz,0.0000000,0.0000000,0.0000);
         hFile = fopen(\"objectek.ini\", io_append);
         fwrite(hFile, entry);
         fclose(hFile);
                }
}
return 1;
}

14
Munkaerő keresése / Mappert keresek (Nemsokára nyíló ParaRPG)
« Dátum: 2013. December 08. - 16:06:49 »
Sziasztok!
Munkájára igényes mappert keresek. Feltétel, hogy az illetõ a 15. életévét betöltötte és tud folyamatosan haladni, minden noszogatás nélkül.
A modról:
A mod teljesen egyedi, egyedül írom, 8000 soros jelenleg. Teljesen dinamikus és lényegesen eltér a megszokottaktól. Egyedi a bizniszrendszer, a házrendszer az egyik legkidolgozottabb pontja a modnak (amit majd részletezek szervernyitáskor). Rengeteg munkalehetõség közül lehet majd válogatni (és ez nem olyan, hogy mindig ugyanazt kell mindnél csinálni, csak más jármûvel). A szerveren lesz elõrelépési lehetõség a hûségpont-rendszerrel, szóval nem csak csókosok kerülhetnek majd az admin-teambe. Elhagyok mindenféle olyan csicsát, ami nem összeegyeztethetõ a való élettel.
Ízelítõ felfogásból(kidolgozás alatt):
Az adminnak nincs joga beleszólni a játékmenetbe, a játékost nem lehet megállítani, mozgatni, kiemelni, max eltávolítani.
Az adminok banolhatnak, de azt a közösen (játékosok és adminok) kell eldönteni, hogy van-e kedvünk tovább játszani az illetõvel (mondjuk szavazás).
Egy élet, egy halál!!!
Az adminok is 0-ról indulnak.
Mit is kéne mapolni:
Fehérház - az aktuális polgármester lakhelye, nem messze a Los Santos városházától egy dombon van
Városháza (Angel Pine) - van egy eszméletlen ronda épület Angel Pine-ban (nincs rajta ajtó és a textórája valami siralom), annak a helyére kéne valamit kitalálni
uszoda- Los Santosban található a temetõ közelében található teniszpályáknál
Vonatállomások: Palomino, Whetstone, majd ezt hamachin keresztül megmutatom
Partisziget - Pálmafák, luxus, buli 1000-rel, Santa Maria beach-rõl látható
Templom - (csicsa, házasság miatt kéne)
Disco- A los santos-i disco zenementes interiorja (egyedi zenék miatt)
Kocsma (csicsa, de azért valahol inni is kell :D )
hajléktalan szálló - fedél a nem hajlékonyak számára, megmutatom majd, hova gondolom
Hol fog játszódni?
Los Santos
Red County
Whetstone
Flint County
Mit kínálok a segítségért?
-Adminsegédi pozíció
-Feltûntetés a készítõk között, mint mapper
-Igény szerint akár leader-fõnökség
Minta a jelentkezéshez:
Név:
Kor:
Bemutatkozás:
Miért szeretnék segíteni:
Ha van, tapasztalatok adminsággal kapcsolatban:
RPG tapasztalatok:
Munkáim: (név és képek/kód)
Egyéb hasznosítható képességek:
Ha megtetszett ebbõl a röpke leírásból a leendõ szerver és szívesen segítenél a szépítésekben, várom jelentkezésedet privát üzenetben és/vagy skype-on (kiakovi) :)

15
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Scripter keresek
« Dátum: 2013. December 08. - 14:13:01 »
http://sampforum.hu/index.php?topic=47219.0
Ezt kérlek olvasd el, ezzel tudlak segíteni :)

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal