Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - kiakovi

Oldalak: 1 [2] 3
16
Segítségkérés / Textdraw nem jelenik meg...
« Dátum: 2013. December 04. - 01:17:02 »
Sziasztok, szeretnék segítséget kérni ebben :) (Sajnos a pawno nem jelez semmit... :( )
 
new string1[50];
new string2[50];
new PlayerText:Textdraw0[MAX_PLAYERS];
new PlayerText:Textdraw1[MAX_PLAYERS];

 
OnPlayerConnect
 
Textdraw0[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid,540.000000, 389.000000, \" \");
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid,Textdraw0[playerid], 255);
PlayerTextDrawFont(playerid,Textdraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid,Textdraw0[playerid], 0.500000, 1.000000);
PlayerTextDrawColor(playerid,Textdraw0[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid,Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid,Textdraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid,Textdraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetSelectable(playerid,Textdraw0[playerid], 0);
Textdraw1[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid,551.000000, 375.000000, \" \");
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid,Textdraw1[playerid], 255);
PlayerTextDrawFont(playerid,Textdraw1[playerid], 1);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid,Textdraw1[playerid], 0.500000, 1.000000);
PlayerTextDrawColor(playerid,Textdraw1[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid,Textdraw1[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid,Textdraw1[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid,Textdraw1[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetSelectable(playerid,Textdraw1[playerid], 0);

 
disconnect
 
PlayerTextDrawDestroy(playerid, PlayerText:Textdraw0[playerid]);
PlayerTextDrawDestroy(playerid, PlayerText:Textdraw1[playerid]);

 
statechange
 
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
    {
PlayerTextDrawShow(playerid, PlayerText:Textdraw0[playerid]);
PlayerTextDrawShow(playerid, PlayerText:Textdraw1[playerid]);
    }
   if(oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER || oldstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
    {
PlayerTextDrawHide(playerid, PlayerText:Textdraw0[playerid]);
PlayerTextDrawHide(playerid, PlayerText:Textdraw1[playerid]);
    }

 
frissítés
 
format(string1, sizeof(string1), \" %i km/h \", valami);
format(string2, sizeof(string2), \"Benzin: %i% \", floatround(benzin[GetPlayerVehicleID(playerid)]/20*100));
PlayerTextDrawSetString(playerid, PlayerText:Textdraw0[playerid], string2);

 
Nem tudom miért, de nem jelenik meg a textdraw sehol sem, a másik textdrawom (ami sima createtextdraw) megjelenik.
Ha valaki ki tudná nekem ezt javítani, kérem írja oda, mit változtatott benne, hogy következõre tudjam :)
Köszi elõre is a segítséget!

17
Munkaerő keresése / Mappert keresek!
« Dátum: 2013. November 09. - 22:26:31 »
Sziasztok!
Egy nem szokványos, nulláról kezdett, készülõ RPG szerverhez keresek mapper(eke)t.
Egy kis ízelítõ a szerverbõl: Alapelveket dolgoztam ki, mint az admin és játékos között nincs különbség, az admin nem szólhat bele a játékmenetbe (a játékost nem szabad elmozgatni a saját helyérõl, nincs fagyasztás, stb...). Lesznek persze munkák (alap, fizetõs, leader), egyedi segélyhívás, egyedi bizniszrendszer, egyedi halálrendszer, egyedi bandarendszer, egyedi módon kezelnénk a kezdõket.
Helyszínei: Los Santos, Red County, Flint County, Whetstone. Rengeteg a tennivaló, ezt majd részletezem privátban (bankok, városháza, a polgármester háza, HQ-k... stb). Haladási ütem: írok egy listát, amirõl 2-3 naponta meg kéne csinálni egy mapot (épület belsõ, külsõ csicsa, stb...).
Nagy elvárásaim nincsenek a jelentkezõvel kapcsolatban,  lehet akár 14 vagy akár 25, és képviselheti a 3. nemet, akár lehet kazah állampolgár is. A lényeg, hogy igényes legyen a munkájára és tudjam írni folyamatosan a modot (kész épületekhez alakítanám a modot)
Mit ajánlok cserébe?
Adminsegédi posztot biztosan, szimpátia alapján akár 1-es adminszintet is kaphat az illetõ, és persze fel lesz tüntetve a készítõk között.

18
Segítségkérés / Egyedi jármû rendszer hiba
« Dátum: 2013. November 03. - 19:36:06 »
Sziasztok!
Saját modba kitaláltam egy jármû rendszert, viszont nem mûködik minden normálisan benne (pawno elfogadja).
Az autók betöltenek rendesen, viszont a mentésnél keverednek az adatok (benzin, pozíció).
Itt a részlet:
Ongamemodeinit alatt:
 
for(new vi = 0; vi < 2000; vi++)
       {
       format(vfile, sizeof(vfile), \"/vehicles/%i.ini\", vi);
if(dini_Exists(vfile))
    {
    format(vInfo[vi][tulaj], MAX_PLAYER_NAME+1, \"%s\", dini_Get(vfile, \"Tulaj\"));
    vInfo[vi][col1] = dini_Int(vfile, \"Col1\");
    vInfo[vi][col2] = dini_Int(vfile, \"Col2\");
    vInfo[vi][posx] = dini_Float(vfile, \"PosX\");
    vInfo[vi][posy] = dini_Float(vfile, \"PosY\");
    vInfo[vi][posa] = dini_Float(vfile, \"PosZ\");
    vInfo[vi][fuel] = dini_Float(vfile, \"Fuel\");
    format(vInfo[vi][rendszam], 20, \"%s\", dini_Get(vfile, \"Rendszám\"));
    veh[vi] = AddStaticVehicleEx(dini_Int(vfile, \"Model\"), vInfo[vi][posx], vInfo[vi][posy], vInfo[vi][posz], vInfo[vi][posa], vInfo[vi][col1], vInfo[vi][col2],6*60*60*1000);
   SetVehicleHealth(veh[vi], dini_Float(vfile, \"Vhp\"));
   SetVehicleNumberPlate(veh[vi], vInfo[vi][rendszam]);
   SetVehicleParamsEx(veh[vi], true, false, false, false, false, false, false);
   SetTimerEx(\"KocsiTimer\", 1*1000, true, \"i\", vi);
   }
}

 
Ongamemodeexit alatt:
 
for(new vi = 0; vi < 2000; vi++)
       {
       format(vfile, sizeof(vfile), \"/vehicles/%i.ini\", vi);
if(dini_Exists(vfile))
    {
    dini_Set(vfile, \"Tulaj\", vInfo[vi][tulaj]);
    dini_IntSet(vfile, \"Col1\", vInfo[vi][col1]);
    dini_IntSet(vfile, \"Col2\", vInfo[vi][col2]);
    dini_FloatSet(vfile, \"PosX\", vInfo[vi][posx]);
    dini_FloatSet(vfile, \"PosY\", vInfo[vi][posy]);
    dini_FloatSet(vfile, \"PosZ\", vInfo[vi][posz]);
    dini_FloatSet(vfile, \"PosA\", vInfo[vi][posa]);
    dini_FloatSet(vfile, \"Fuel\", vInfo[vi][fuel]);
    dini_Set(vfile, \"Rendszám\", vInfo[vi][tulaj]);
    new Float:vhhp;
    vhhp = GetVehicleHealth(veh[vi], vhhp);
    dini_FloatSet(vfile, \"Vhp\", vhhp);
   }
}

 
Timer:
 
public kocsitimer(vehid)
{
new Float:cdis[MAX_VEHICLES];
GetVehicleParamsEx(veh[vehid], engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
cdis[vehid] = GetVehicleDistanceFromPoint(veh[vehid], vInfo[vehid][posx], vInfo[vehid][posy], vInfo[vehid][posz]);
if(engine == 1)
{
if(cdis[vehid] == 0)
    {
    vInfo[veh[vehid]][fuel] = vInfo[veh[vehid]][fuel]-0.0001;
    }else{
    vInfo[veh[vehid]][fuel] = vInfo[veh[vehid]][fuel]-(cdis[vehid]/100);
    }
}
GetVehiclePos(veh[vehid], vInfo[vehid][posx], vInfo[vehid][posy], vInfo[vehid][posz]);
GetVehicleZAngle(veh[vehid], vInfo[vehid][posz]);
return 1;
}

 
Köszi a segítséget elõre is :)
Szerk: útközben beállítottam, hogy csak járó motornál csökkenjen a benzin, így nem fog vontatásnál fogyasztani a jármû.

19
Segítségkérés / Enumban string
« Dátum: 2013. November 02. - 11:20:18 »
Sziasztok!
Meg szeretném kérdezni, hogyan tudnék enumban szöveget tárolni?
 
enum Info2
{
tulaj/*szerk*/[MAX_PLAYER_NAME+1]
}
new vInfo[2000][info2];

 

vInfo[tulaj] = dini_Get(file, \"Tulaj\");

 
dini_Get-tel adnék a tárolónak értéket :)
Elõre is köszi a segítséget!
Szerk.: csináltam egy ilyet, ez használható? A pawno elfogadja
 
format(vInfo[tulaj], MAX_PLAYER_NAME+1, \"%s\", dini_Get(file, \"Tulaj\"));

20
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:dini törlés hiba
« Dátum: 2013. Március 11. - 14:46:57 »
Idézetet írta: Raidon date=1363009210\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34765\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kedves kiakovi!

Ajánlom figyelmedbe tanulgatni a dini.inc használatát.


Megoldás:


dini_Unset(filename[], key[])


Ezzel tudunk a létezõ fájlokból kitörölni változókat, integer illetve string változókat egyaránt.


Példa:


dini_Unset(\"Fájlnév\",\"Ölések\");

 

Ezzel kitöröltük a valami.ini-bõl a Deaths változót, a Ölések változó megszûnt.

Remélem segítettem, ezzel a leírással a kezdõknek. Kössz h elolvastad




 :facepalm:





Helló.

Nem tudom jól írom e, ha nem jó akkor elnézést kérek kezdõ scripter vagyok.


Ennél a sornál kell át írni szerintem utolsó elõtti az az 10 vagy pedig utolsónál az az 8203.



SetVehiclePos(VehicleID,1940.3462,2146.5806,10.8203);

 


[/quote]
Emlékszel? Ez kérlek szépen rohadt nagy fail...
Kedves Raidon!


Kérlek, ha azt sem tudod mirõl beszélsz, ne írj! Ne gyûjtögesd a hozzászólásokat, mert jelentelek egy moderátornak. Nekem nem file-ból sortörlés kell. A dini.inc használatát kívülrõl fújom, csak 1x-2x fennakadok. Jelenleg nem tom miért nem törli a parancs a kijelölt file-t.


Ajánlom figyelmedbe az alapok tanulását.


http://wiki.sa-mp.com/wiki/Scripting_Basics

http://wiki.sa-mp.com/wiki/Category:Scripting_Functions

http://wiki.sa-mp.com/wiki/Category:Scripting_Callbacks

Remélem segítettem.

21
Segítségkérés / dini_Remove hiba
« Dátum: 2013. Március 11. - 13:09:09 »
Sziasztok!
A dini nem törli a file-t, pedig meg van adva, melyiket törölje :D Csak a modell tûnik el, de restartnál visszakerül a kocsi.
 
CMD:kocsitorol(playerid, params[])
{
new IDtaroloxx;
if(sscanf(params, \"i\", IDtaroloxx)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /kocsitorol [id]\");
{
new Float:vhhh;
GetVehicleHealth(kocsiid[iDtaroloxx], vhhh);
if(vhhh << 250.0000 || pInfo[playerid][Adminszint] == 5)
    {
    DestroyVehicle(kocsiid[iDtaroloxx]);
    format(file, sizeof(file), \"%i.ini\", IDtaroloxx);
    dini_Remove(file);
}else{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem törölheted!\");
    }
}
return 1;
}

 
Mit tegyek? segítséget elõre is köszi :)

22
Segítségkérés / dini hiba
« Dátum: 2013. Március 10. - 18:09:51 »
Sziasztok!
Van egy olyan problémám, hogy sscanf-fal csináltam egy parancsot, és stringet akarok vele menteni dini-be. A fileból visszanézem, mit alkotott és a string valamelyik karakterét átírja valami hülye karakterre pl /parancs vvvvv >> mentve:v.vvv
Megoldás? Köszi elõre is  a segítséget.
Itt van az a rész, ami érdekes.
 
CMD:kocsicraft(playerid, params[])
{
if(sscanf(params, \"iiiiis[24]s[7]\",kocsiid2, kocsiid, szin1, szin2, kocsiar, tulaj, rendszam)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /kocsicraft [id] [vehicleid] [color1] [color2] [ár] [tulaj]\");
{
if(pInfo[playerid][Adminszint] == 5)
    {
    GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, anggle);
format(file, sizeof(file), \"%i.ini\", kocsiid2);
if(!dini_Exists(file))
    {
    dini_Create(file);
    dini_IntSet(file, \"KocsiID\", kocsiid2);
    dini_FloatSet(file, \"posx\", x+1);
    dini_FloatSet(file, \"posy\", y+1);
    dini_FloatSet(file, \"posz\", z);
    dini_FloatSet(file, \"zangle\", anggle);
    dini_IntSet(file, \"Szín1\", szin1);
    dini_IntSet(file, \"Szín2\", szin2);
    dini_IntSet(file, \"Állapot\", 1000);
    dini_IntSet(file, \"Benzin\", 100);
    dini_IntSet(file, \"Ár\", kocsiar);
    format(szoveg2, sizeof(szoveg2), \"%s\", tulaj);
    dini_Set(file, \"Tulaj\", szoveg2);
    format(szoveg, sizeof(szoveg), \"%s\", rendszam);
    dini_Set(file, \"Rendszám\", szoveg);
   kocsiid3[kocsiid2] = AddStaticVehicleEx(kocsiid, x+1, y+1, z+2, anggle, szin1, szin2, 168*60*60*1000);
   }
    }else{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"A kívánt parancs használatához nincs jogosultságod!\");
    }
}
return 1;
}

23
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kianims
« Dátum: 2013. Március 07. - 19:55:49 »
Sziasztok, látom törölték a data.hu-ról a szkriptem és sokan kérték ezért a code tag-ek közé illesztését a szkriptemnek, azoknak üzenem, hogy bocsi, nem minden nap vagyok aktív.
Ezt én kreáltam, hát úgy néz ki ahogy ( folyamatosan alakítgatom, mert 1-2 anim tré vagy nem kell), de egyszerû, szabadon alakítható, terjeszthetõ :D
Animokat tud lehívni és van hozzá egy /animhelp parancs is :)
A használatához kell a ZCMD include is, amit a forumon tuti megtaláltok.
(Moderátorok, kérlek nézzétek el, hogy új témát nyitottam ugyanarra, általában telefonról vagyok fenn, azzal meg nehéz másolni géprõl)
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define COLOR_WHITE   0xffffffAA
#define COLOR_GREY      0xc4c4c4AA
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Animations by Kiakovi\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Animations by Kiakovi\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
CMD:animhelp(playerid, params[])
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Elérhetõ animok: ( /stopanim paranccsal fejezheted be)\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Esteleg, ha nem mûködne valamelyik, írd be újra a parancsot! :)\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"/tamaszbeszed /keresztkezek /btartas /rosszullet /kezenallas /cigi1 /cigi2 /cigi3 /korbenez /bilincs\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"/integet /fedezek /rafog /korulnez /reszeg /elzavar /idehiv /megallit /nevet /kezekfel /haldoklik\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"/afizet /eszik /iszik /beszel /kezetfog /apofoz /asegit /vakar /tuntet1 /tuntet2 /bemutat /seta\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"/felvefizet /megserult /ul1 /ul2 /ul3 /lefegyverez /elugrik /elugrik2 /osszeesik /sprint /hanyik\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"/stoppol1 /stoppol2 /gondolkodik /fekszik1 /fekszik2 /pisil /tanc1 /tanc2 /tanc3 /tanc4 /telobe /teloki\");
return 1;
}
CMD:stopanim(playerid, params[])
{
ClearAnimations(playerid);
return 1;
}
CMD:tamaszbeszed(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"CAR_CHAT\", \"car_talkm_loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); //playerid, típus, név, sebesség, ismétlõdik-e, visszax, visszay, meddig(ms), látszódjon-e
return 1;
}
CMD:keresztkezek(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"COP_AMBIENT\", \"Coplook_loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:btartas(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"Bbalbat_Idle_02\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:rosszullet(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckidle1\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:kezenallas(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"DAM_JUMP\", \"DAM_Dive_Loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:cigi1(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"GANGS\", \"smkcig_prtl\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:cigi2(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"LOWRIDER\", \"M_smklean_loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:cigi3(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"LOWRIDER\", \"M_smkstnd_loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:korbenez(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"ON_LOOKERS\", \"lkaround_loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:integet(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"ON_LOOKERS\", \"wave_loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:fedezek(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"DUCK_cower\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:rafog(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"gang_gunstand\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:korulnez(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"roadcross\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:reszeg(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"WALK_drunk\", 4.1, 1, 1, 1, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:elzavar(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"POLICE\", \"coptraf_Away\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:idehiv(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"POLICE\", \"coptraf_Come\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:megallit(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"POLICE\", \"coptraf_Stop\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:nevet(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"RAPPING\", \"Laugh_01\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:kezekfel(playerid, params[])
{
SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_HANDSUP);
return 1;
}
CMD:pisil(playerid, params[])
{
SetPlayerSpecialAction(playerid,68);
return 1;
}
CMD:haldoklik(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"WUZI\", \"CS_Dead_Guy\", 4.1, 1, 1, 1, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:afizet(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"DEALER\", \"shop_pay\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:eszik(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"FOOD\", \"EAT_Burger\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:iszik(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"GANGS\", \"drnkbr_prtl\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:beszel(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"GANGS\", \"prtial_gngtlkA\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:kezetfog(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"GANGS\", \"prtial_hndsk_biz_01\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:apofoz(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"MISC\", \"bitchslap\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:vakar(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"MISC\", \"Svratchballs_01\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:tuntet1(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"ON_LOOKERS\", \"shout_02\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:tuntet2(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"RIOT\", \"RIOT_shout\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:maszti(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"PAULNMAC\", \"wank_loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:bemutat(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"fucku\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:seta(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"WALK_civi\", 4.1, 1, 1, 1, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:felvefizet(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"SHP_Rob_GiveCash\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:megserult(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:ul1(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"SEAT_idle\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:ul2(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"MISC\", \"SEAT_LR\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:ul3(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"BEACH\", \"ParkSit_M_loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:lefegyverez(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"ARRESTgun\", 2, 0, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:elugrik(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"EV_dive\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:elugrik2(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"EV_step\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:osszeesik(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"KO_shot_stom\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:sprint(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"sprint_civi\", 4.1, 1, 1, 1, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:hanyik(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"FOOD\", \"EAT_Vomit_P\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:stoppol1(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"MISC\", \"Hiker_Pose\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:stoppol2(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"MISC\", \"Hiker_Pose_L\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:gondolkodik(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"COP_AMBIENT\", \"Coplook_think\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:fekszik1(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"INT_HOUSE\", \"Bed_Loop_L\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:fekszik2(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"INT_HOUSE\", \"Bed_Loop_R\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:asegit(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"MEDIC\", \"CPR\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:tanc1(playerid, params[])
{
SetPlayerSpecialAction(playerid,5);
return 1;
}
CMD:tanc2(playerid, params[])
{
SetPlayerSpecialAction(playerid,6);
return 1;
}
CMD:tanc3(playerid, params[])
{
SetPlayerSpecialAction(playerid,7);
return 1;
}
CMD:tanc4(playerid, params[])
{
SetPlayerSpecialAction(playerid,8);
return 1;
}
/*CMD:telobe(playerid, params[])
{
SetPlayerSpecialAction(playerid,11);
return 1;
}
CMD:teloki(playerid, params[])
{
SetPlayerSpecialAction(playerid,13);
return 1;
}
CMD:bilincs(playerid, params[])
{
SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_CUFFED); //bugos
return 1;
}*/

24
Segítségkérés / Anim hiba
« Dátum: 2012. November 10. - 15:18:22 »
Sziasztok!
Az a baj, hogyha animba teszem a karaktert, rögtön feláll... És nem tudom mi lehet a baj, hisz nem üti semmi (sem timer, sem update)
Ötlet?

25
RP/RPG kérések / Számolás és image2pawn
« Dátum: 2012. November 03. - 23:47:59 »
Hogyan lehet ezt összeadni ezeket? A lényeg, hogy hány játékost tartalmaz ez a 3 adat.
pInfo[playerid][Munkaid] == 1 || pInfo[playerid][Munkaid] == 2 || pInfo[playerid][Munkaid] == 11 << MEGOLDVA!
Nem vagyok regisztrálva az oldalra, valaki tudna ehhez >>
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=274064
letöltõlinket?
Elõre is köszi :)

26
Segítségkérés / Log készítés
« Dátum: 2012. November 03. - 12:24:46 »
Sziasztok!
Hogyan kell azt, hogy ezt>> (( printf(\"%s banolta %s játékost. Indok: %s.\",Nev1, Nev2, indok);  )) ne a szerverlogba írja bele a szerver, hanem a mondjuk egy Logs mappában egy Ban_Log.txt-be írja?

27
RP/RPG kérések / Random érték
« Dátum: 2012. November 02. - 15:35:17 »
2 kérdést szeretnék feltenni nektek:
- hogyan lehet random értéket adni egy tárolónak mondjuk 1 és 10000 között?
- hogyan lehet random értéket kiválasztani megadott értékek közül? (mondjuk 1, 2451, 5673 értékek közül választhat aztán pInfo[playerid][Valami] = érték)
Köszi elõre is a segítséget!

28
RP/RPG kérések / Cp sorozat
« Dátum: 2012. Október 30. - 22:04:48 »
Sziasztok!
Meg szeretném kérdezni tõletek hogyan kell megcsinálni az egymást követõ cp-kat. (Ha belelépek az egyikbe jöjjön a következõ)
Próbáltam pár lehetõséget, a második checkpoint már nem csinált semmit. Jogsi forgalmihoz kéne most, gondolom a munkákhoz ugyanúgy kell (pl buszvezetõ).
Elõre is köszi :)

29
Segítségkérés / Egyénre használható idõzítõk és...
« Dátum: 2012. Augusztus 20. - 10:46:01 »
Sziasztok!
Az érdekelne, hogy tudnék olyan idõzítõt csinálni, amit ha beindítok egy játékosnál, meg utána egy másiknál, az elõbbinek ne szálljon el az idõzítõje? ( /sokk [id]  és 10 mp-re blokkolja a játékost, de ha mást is sokkolok, az elsõ ne maradjon úgy)
A másik kérdés, hogy mondjuk hogy tudnék játékost betenni abba a kocsiba, amiben vagyok, mondjuk hátsó ülésre, id szerint. ( /betesz [id]
Scanff-ot és ZCMD-t használok :)

30
Segítségkérés / Format hiba
« Dátum: 2012. Augusztus 15. - 11:54:06 »
new str;
new Nev[MAX_PLAYER_NAME];
new szoveg[256];

 

CMD:ooc(playerid, params[])
{
if(IsLogged[playerid] == 1)
{
if(sscanf(params, \"s[256]\", str)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /OOC [szöveg]\");
{
        GetPlayerName(playerid, Nev, sizeof(Nev));
        format(szoveg, sizeof(szoveg), \"OOC %s : %s \", Nev, str);
        SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, szoveg);
}
}
return 1;
}

 
TUT amit használtam:
http://sa-mp.gportal.hu/gindex.php?pg=32926058 /me parancs a legalján az oldalnak
A pawno nem ír ki hibát, viszont IG pl ezt írja ki: OOC O_Lajos : kiskutya O_Lajos
A végére nekem nem kell név.
Tudnátok segíteni? :)

Oldalak: 1 [2] 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal