Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - kiakovi
16
« Dátum: 2013. December 04. - 01:17:02 »
Sziasztok, szeretnék segítséget kérni ebben (Sajnos a pawno nem jelez semmit... ) new string1[50]; new string2[50]; new PlayerText:Textdraw0[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:Textdraw1[MAX_PLAYERS]; OnPlayerConnect Textdraw0[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid,540.000000, 389.000000, \" \"); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid,Textdraw0[playerid], 255); PlayerTextDrawFont(playerid,Textdraw0[playerid], 1); PlayerTextDrawLetterSize(playerid,Textdraw0[playerid], 0.500000, 1.000000); PlayerTextDrawColor(playerid,Textdraw0[playerid], -1); PlayerTextDrawSetOutline(playerid,Textdraw0[playerid], 0); PlayerTextDrawSetProportional(playerid,Textdraw0[playerid], 1); PlayerTextDrawSetShadow(playerid,Textdraw0[playerid], 1); PlayerTextDrawSetSelectable(playerid,Textdraw0[playerid], 0); Textdraw1[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid,551.000000, 375.000000, \" \"); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid,Textdraw1[playerid], 255); PlayerTextDrawFont(playerid,Textdraw1[playerid], 1); PlayerTextDrawLetterSize(playerid,Textdraw1[playerid], 0.500000, 1.000000); PlayerTextDrawColor(playerid,Textdraw1[playerid], -1); PlayerTextDrawSetOutline(playerid,Textdraw1[playerid], 0); PlayerTextDrawSetProportional(playerid,Textdraw1[playerid], 1); PlayerTextDrawSetShadow(playerid,Textdraw1[playerid], 1); PlayerTextDrawSetSelectable(playerid,Textdraw1[playerid], 0); disconnect PlayerTextDrawDestroy(playerid, PlayerText:Textdraw0[playerid]); PlayerTextDrawDestroy(playerid, PlayerText:Textdraw1[playerid]); statechange if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER) { PlayerTextDrawShow(playerid, PlayerText:Textdraw0[playerid]); PlayerTextDrawShow(playerid, PlayerText:Textdraw1[playerid]); } if(oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER || oldstate == PLAYER_STATE_PASSENGER) { PlayerTextDrawHide(playerid, PlayerText:Textdraw0[playerid]); PlayerTextDrawHide(playerid, PlayerText:Textdraw1[playerid]); } frissítés format(string1, sizeof(string1), \" %i km/h \", valami); format(string2, sizeof(string2), \"Benzin: %i% \", floatround(benzin[GetPlayerVehicleID(playerid)]/20*100)); PlayerTextDrawSetString(playerid, PlayerText:Textdraw0[playerid], string2); Nem tudom miért, de nem jelenik meg a textdraw sehol sem, a másik textdrawom (ami sima createtextdraw) megjelenik. Ha valaki ki tudná nekem ezt javítani, kérem írja oda, mit változtatott benne, hogy következõre tudjam Köszi elõre is a segítséget!
17
« Dátum: 2013. November 09. - 22:26:31 »
Sziasztok! Egy nem szokványos, nulláról kezdett, készülõ RPG szerverhez keresek mapper(eke)t. Egy kis ízelítõ a szerverbõl: Alapelveket dolgoztam ki, mint az admin és játékos között nincs különbség, az admin nem szólhat bele a játékmenetbe (a játékost nem szabad elmozgatni a saját helyérõl, nincs fagyasztás, stb...). Lesznek persze munkák (alap, fizetõs, leader), egyedi segélyhívás, egyedi bizniszrendszer, egyedi halálrendszer, egyedi bandarendszer, egyedi módon kezelnénk a kezdõket. Helyszínei: Los Santos, Red County, Flint County, Whetstone. Rengeteg a tennivaló, ezt majd részletezem privátban (bankok, városháza, a polgármester háza, HQ-k... stb). Haladási ütem: írok egy listát, amirõl 2-3 naponta meg kéne csinálni egy mapot (épület belsõ, külsõ csicsa, stb...). Nagy elvárásaim nincsenek a jelentkezõvel kapcsolatban, lehet akár 14 vagy akár 25, és képviselheti a 3. nemet, akár lehet kazah állampolgár is. A lényeg, hogy igényes legyen a munkájára és tudjam írni folyamatosan a modot (kész épületekhez alakítanám a modot) Mit ajánlok cserébe? Adminsegédi posztot biztosan, szimpátia alapján akár 1-es adminszintet is kaphat az illetõ, és persze fel lesz tüntetve a készítõk között.
18
« Dátum: 2013. November 03. - 19:36:06 »
Sziasztok! Saját modba kitaláltam egy jármû rendszert, viszont nem mûködik minden normálisan benne (pawno elfogadja). Az autók betöltenek rendesen, viszont a mentésnél keverednek az adatok (benzin, pozíció). Itt a részlet: Ongamemodeinit alatt: for(new vi = 0; vi < 2000; vi++) { format(vfile, sizeof(vfile), \"/vehicles/%i.ini\", vi); if(dini_Exists(vfile)) { format(vInfo[vi][tulaj], MAX_PLAYER_NAME+1, \"%s\", dini_Get(vfile, \"Tulaj\")); vInfo[vi][col1] = dini_Int(vfile, \"Col1\"); vInfo[vi][col2] = dini_Int(vfile, \"Col2\"); vInfo[vi][posx] = dini_Float(vfile, \"PosX\"); vInfo[vi][posy] = dini_Float(vfile, \"PosY\"); vInfo[vi][posa] = dini_Float(vfile, \"PosZ\"); vInfo[vi][fuel] = dini_Float(vfile, \"Fuel\"); format(vInfo[vi][rendszam], 20, \"%s\", dini_Get(vfile, \"Rendszám\")); veh[vi] = AddStaticVehicleEx(dini_Int(vfile, \"Model\"), vInfo[vi][posx], vInfo[vi][posy], vInfo[vi][posz], vInfo[vi][posa], vInfo[vi][col1], vInfo[vi][col2],6*60*60*1000); SetVehicleHealth(veh[vi], dini_Float(vfile, \"Vhp\")); SetVehicleNumberPlate(veh[vi], vInfo[vi][rendszam]); SetVehicleParamsEx(veh[vi], true, false, false, false, false, false, false); SetTimerEx(\"KocsiTimer\", 1*1000, true, \"i\", vi); } } Ongamemodeexit alatt: for(new vi = 0; vi < 2000; vi++) { format(vfile, sizeof(vfile), \"/vehicles/%i.ini\", vi); if(dini_Exists(vfile)) { dini_Set(vfile, \"Tulaj\", vInfo[vi][tulaj]); dini_IntSet(vfile, \"Col1\", vInfo[vi][col1]); dini_IntSet(vfile, \"Col2\", vInfo[vi][col2]); dini_FloatSet(vfile, \"PosX\", vInfo[vi][posx]); dini_FloatSet(vfile, \"PosY\", vInfo[vi][posy]); dini_FloatSet(vfile, \"PosZ\", vInfo[vi][posz]); dini_FloatSet(vfile, \"PosA\", vInfo[vi][posa]); dini_FloatSet(vfile, \"Fuel\", vInfo[vi][fuel]); dini_Set(vfile, \"Rendszám\", vInfo[vi][tulaj]); new Float:vhhp; vhhp = GetVehicleHealth(veh[vi], vhhp); dini_FloatSet(vfile, \"Vhp\", vhhp); } } Timer: public kocsitimer(vehid) { new Float:cdis[MAX_VEHICLES]; GetVehicleParamsEx(veh[vehid], engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); cdis[vehid] = GetVehicleDistanceFromPoint(veh[vehid], vInfo[vehid][posx], vInfo[vehid][posy], vInfo[vehid][posz]); if(engine == 1) { if(cdis[vehid] == 0) { vInfo[veh[vehid]][fuel] = vInfo[veh[vehid]][fuel]-0.0001; }else{ vInfo[veh[vehid]][fuel] = vInfo[veh[vehid]][fuel]-(cdis[vehid]/100); } } GetVehiclePos(veh[vehid], vInfo[vehid][posx], vInfo[vehid][posy], vInfo[vehid][posz]); GetVehicleZAngle(veh[vehid], vInfo[vehid][posz]); return 1; } Köszi a segítséget elõre is Szerk: útközben beállítottam, hogy csak járó motornál csökkenjen a benzin, így nem fog vontatásnál fogyasztani a jármû.
19
« Dátum: 2013. November 02. - 11:20:18 »
Sziasztok! Meg szeretném kérdezni, hogyan tudnék enumban szöveget tárolni? enum Info2 { tulaj/*szerk*/[MAX_PLAYER_NAME+1] } new vInfo[2000][info2]; vInfo[tulaj] = dini_Get(file, \"Tulaj\"); dini_Get-tel adnék a tárolónak értéket Elõre is köszi a segítséget! Szerk.: csináltam egy ilyet, ez használható? A pawno elfogadja format(vInfo[tulaj], MAX_PLAYER_NAME+1, \"%s\", dini_Get(file, \"Tulaj\"));
20
« Dátum: 2013. Március 11. - 14:46:57 »
Kedves kiakovi!
Ajánlom figyelmedbe tanulgatni a dini.inc használatát.
Megoldás:
dini_Unset(filename[], key[])
Ezzel tudunk a létezõ fájlokból kitörölni változókat, integer illetve string változókat egyaránt.
Példa:
dini_Unset(\"Fájlnév\",\"Ölések\");
Ezzel kitöröltük a valami.ini-bõl a Deaths változót, a Ölések változó megszûnt.
Remélem segítettem, ezzel a leírással a kezdõknek. Kössz h elolvastad
:facepalm:
Helló.
Nem tudom jól írom e, ha nem jó akkor elnézést kérek kezdõ scripter vagyok.
Ennél a sornál kell át írni szerintem utolsó elõtti az az 10 vagy pedig utolsónál az az 8203.
SetVehiclePos(VehicleID,1940.3462,2146.5806,10.8203);
[/quote] Emlékszel? Ez kérlek szépen rohadt nagy fail... Kedves Raidon!
Kérlek, ha azt sem tudod mirõl beszélsz, ne írj! Ne gyûjtögesd a hozzászólásokat, mert jelentelek egy moderátornak. Nekem nem file-ból sortörlés kell. A dini.inc használatát kívülrõl fújom, csak 1x-2x fennakadok. Jelenleg nem tom miért nem törli a parancs a kijelölt file-t.
Ajánlom figyelmedbe az alapok tanulását.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Scripting_Basics
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Category:Scripting_Functions
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Category:Scripting_Callbacks
Remélem segítettem.
21
« Dátum: 2013. Március 11. - 13:09:09 »
Sziasztok! A dini nem törli a file-t, pedig meg van adva, melyiket törölje Csak a modell tûnik el, de restartnál visszakerül a kocsi. CMD:kocsitorol(playerid, params[]) { new IDtaroloxx; if(sscanf(params, \"i\", IDtaroloxx)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /kocsitorol [id]\"); { new Float:vhhh; GetVehicleHealth(kocsiid[iDtaroloxx], vhhh); if(vhhh << 250.0000 || pInfo[playerid][Adminszint] == 5) { DestroyVehicle(kocsiid[iDtaroloxx]); format(file, sizeof(file), \"%i.ini\", IDtaroloxx); dini_Remove(file); }else{ SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem törölheted!\"); } } return 1; } Mit tegyek? segítséget elõre is köszi
22
« Dátum: 2013. Március 10. - 18:09:51 »
Sziasztok! Van egy olyan problémám, hogy sscanf-fal csináltam egy parancsot, és stringet akarok vele menteni dini-be. A fileból visszanézem, mit alkotott és a string valamelyik karakterét átírja valami hülye karakterre pl /parancs vvvvv >> mentve:v.vvv Megoldás? Köszi elõre is a segítséget. Itt van az a rész, ami érdekes. CMD:kocsicraft(playerid, params[]) { if(sscanf(params, \"iiiiis[24]s[7]\",kocsiid2, kocsiid, szin1, szin2, kocsiar, tulaj, rendszam)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /kocsicraft [id] [vehicleid] [color1] [color2] [ár] [tulaj]\"); { if(pInfo[playerid][Adminszint] == 5) { GetPlayerPos(playerid, x, y, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, anggle); format(file, sizeof(file), \"%i.ini\", kocsiid2); if(!dini_Exists(file)) { dini_Create(file); dini_IntSet(file, \"KocsiID\", kocsiid2); dini_FloatSet(file, \"posx\", x+1); dini_FloatSet(file, \"posy\", y+1); dini_FloatSet(file, \"posz\", z); dini_FloatSet(file, \"zangle\", anggle); dini_IntSet(file, \"Szín1\", szin1); dini_IntSet(file, \"Szín2\", szin2); dini_IntSet(file, \"Állapot\", 1000); dini_IntSet(file, \"Benzin\", 100); dini_IntSet(file, \"Ár\", kocsiar); format(szoveg2, sizeof(szoveg2), \"%s\", tulaj); dini_Set(file, \"Tulaj\", szoveg2); format(szoveg, sizeof(szoveg), \"%s\", rendszam); dini_Set(file, \"Rendszám\", szoveg); kocsiid3[kocsiid2] = AddStaticVehicleEx(kocsiid, x+1, y+1, z+2, anggle, szin1, szin2, 168*60*60*1000); } }else{ SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"A kívánt parancs használatához nincs jogosultságod!\"); } } return 1; }
23
« Dátum: 2013. Március 07. - 19:55:49 »
Sziasztok, látom törölték a data.hu-ról a szkriptem és sokan kérték ezért a code tag-ek közé illesztését a szkriptemnek, azoknak üzenem, hogy bocsi, nem minden nap vagyok aktív. Ezt én kreáltam, hát úgy néz ki ahogy ( folyamatosan alakítgatom, mert 1-2 anim tré vagy nem kell), de egyszerû, szabadon alakítható, terjeszthetõ Animokat tud lehívni és van hozzá egy /animhelp parancs is A használatához kell a ZCMD include is, amit a forumon tuti megtaláltok. (Moderátorok, kérlek nézzétek el, hogy új témát nyitottam ugyanarra, általában telefonról vagyok fenn, azzal meg nehéz másolni géprõl) // This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #include <zcmd> #define COLOR_WHITE 0xffffffAA #define COLOR_GREY 0xc4c4c4AA #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Animations by Kiakovi\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Animations by Kiakovi\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif CMD:animhelp(playerid, params[]) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Elérhetõ animok: ( /stopanim paranccsal fejezheted be)\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Esteleg, ha nem mûködne valamelyik, írd be újra a parancsot! \"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"/tamaszbeszed /keresztkezek /btartas /rosszullet /kezenallas /cigi1 /cigi2 /cigi3 /korbenez /bilincs\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"/integet /fedezek /rafog /korulnez /reszeg /elzavar /idehiv /megallit /nevet /kezekfel /haldoklik\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"/afizet /eszik /iszik /beszel /kezetfog /apofoz /asegit /vakar /tuntet1 /tuntet2 /bemutat /seta\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"/felvefizet /megserult /ul1 /ul2 /ul3 /lefegyverez /elugrik /elugrik2 /osszeesik /sprint /hanyik\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"/stoppol1 /stoppol2 /gondolkodik /fekszik1 /fekszik2 /pisil /tanc1 /tanc2 /tanc3 /tanc4 /telobe /teloki\"); return 1; } CMD:stopanim(playerid, params[]) { ClearAnimations(playerid); return 1; } CMD:tamaszbeszed(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"CAR_CHAT\", \"car_talkm_loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); //playerid, típus, név, sebesség, ismétlõdik-e, visszax, visszay, meddig(ms), látszódjon-e return 1; } CMD:keresztkezek(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"COP_AMBIENT\", \"Coplook_loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:btartas(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"Bbalbat_Idle_02\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:rosszullet(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckidle1\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:kezenallas(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"DAM_JUMP\", \"DAM_Dive_Loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:cigi1(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"GANGS\", \"smkcig_prtl\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:cigi2(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"LOWRIDER\", \"M_smklean_loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:cigi3(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"LOWRIDER\", \"M_smkstnd_loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:korbenez(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"ON_LOOKERS\", \"lkaround_loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:integet(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"ON_LOOKERS\", \"wave_loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:fedezek(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"DUCK_cower\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:rafog(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"gang_gunstand\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:korulnez(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"roadcross\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:reszeg(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"WALK_drunk\", 4.1, 1, 1, 1, 0, 0, 1); return 1; } CMD:elzavar(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"POLICE\", \"coptraf_Away\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:idehiv(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"POLICE\", \"coptraf_Come\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:megallit(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"POLICE\", \"coptraf_Stop\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:nevet(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"RAPPING\", \"Laugh_01\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:kezekfel(playerid, params[]) { SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_HANDSUP); return 1; } CMD:pisil(playerid, params[]) { SetPlayerSpecialAction(playerid,68); return 1; } CMD:haldoklik(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"WUZI\", \"CS_Dead_Guy\", 4.1, 1, 1, 1, 0, 0, 1); return 1; } CMD:afizet(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"DEALER\", \"shop_pay\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:eszik(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"FOOD\", \"EAT_Burger\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:iszik(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"GANGS\", \"drnkbr_prtl\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:beszel(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"GANGS\", \"prtial_gngtlkA\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:kezetfog(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"GANGS\", \"prtial_hndsk_biz_01\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:apofoz(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"MISC\", \"bitchslap\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:vakar(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"MISC\", \"Svratchballs_01\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:tuntet1(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"ON_LOOKERS\", \"shout_02\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:tuntet2(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"RIOT\", \"RIOT_shout\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:maszti(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"PAULNMAC\", \"wank_loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:bemutat(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"fucku\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:seta(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"WALK_civi\", 4.1, 1, 1, 1, 0, 0, 1); return 1; } CMD:felvefizet(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"SHP_Rob_GiveCash\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:megserult(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:ul1(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"SEAT_idle\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:ul2(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"MISC\", \"SEAT_LR\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:ul3(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"BEACH\", \"ParkSit_M_loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:lefegyverez(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"ARRESTgun\", 2, 0, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:elugrik(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"EV_dive\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:elugrik2(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"EV_step\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:osszeesik(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"KO_shot_stom\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:sprint(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"sprint_civi\", 4.1, 1, 1, 1, 0, 0, 1); return 1; } CMD:hanyik(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"FOOD\", \"EAT_Vomit_P\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:stoppol1(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"MISC\", \"Hiker_Pose\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:stoppol2(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"MISC\", \"Hiker_Pose_L\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:gondolkodik(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"COP_AMBIENT\", \"Coplook_think\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:fekszik1(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"INT_HOUSE\", \"Bed_Loop_L\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:fekszik2(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"INT_HOUSE\", \"Bed_Loop_R\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:asegit(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"MEDIC\", \"CPR\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:tanc1(playerid, params[]) { SetPlayerSpecialAction(playerid,5); return 1; } CMD:tanc2(playerid, params[]) { SetPlayerSpecialAction(playerid,6); return 1; } CMD:tanc3(playerid, params[]) { SetPlayerSpecialAction(playerid,7); return 1; } CMD:tanc4(playerid, params[]) { SetPlayerSpecialAction(playerid,8); return 1; } /*CMD:telobe(playerid, params[]) { SetPlayerSpecialAction(playerid,11); return 1; } CMD:teloki(playerid, params[]) { SetPlayerSpecialAction(playerid,13); return 1; } CMD:bilincs(playerid, params[]) { SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_CUFFED); //bugos return 1; }*/
24
« Dátum: 2012. November 10. - 15:18:22 »
Sziasztok! Az a baj, hogyha animba teszem a karaktert, rögtön feláll... És nem tudom mi lehet a baj, hisz nem üti semmi (sem timer, sem update) Ötlet?
25
« Dátum: 2012. November 03. - 23:47:59 »
Hogyan lehet ezt összeadni ezeket? A lényeg, hogy hány játékost tartalmaz ez a 3 adat. pInfo[playerid][Munkaid] == 1 || pInfo[playerid][Munkaid] == 2 || pInfo[playerid][Munkaid] == 11 << MEGOLDVA! Nem vagyok regisztrálva az oldalra, valaki tudna ehhez >> http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=274064letöltõlinket? Elõre is köszi
26
« Dátum: 2012. November 03. - 12:24:46 »
Sziasztok! Hogyan kell azt, hogy ezt>> (( printf(\"%s banolta %s játékost. Indok: %s.\",Nev1, Nev2, indok); )) ne a szerverlogba írja bele a szerver, hanem a mondjuk egy Logs mappában egy Ban_Log.txt-be írja?
27
« Dátum: 2012. November 02. - 15:35:17 »
2 kérdést szeretnék feltenni nektek: - hogyan lehet random értéket adni egy tárolónak mondjuk 1 és 10000 között? - hogyan lehet random értéket kiválasztani megadott értékek közül? (mondjuk 1, 2451, 5673 értékek közül választhat aztán pInfo[playerid][Valami] = érték) Köszi elõre is a segítséget!
28
« Dátum: 2012. Október 30. - 22:04:48 »
Sziasztok! Meg szeretném kérdezni tõletek hogyan kell megcsinálni az egymást követõ cp-kat. (Ha belelépek az egyikbe jöjjön a következõ) Próbáltam pár lehetõséget, a második checkpoint már nem csinált semmit. Jogsi forgalmihoz kéne most, gondolom a munkákhoz ugyanúgy kell (pl buszvezetõ). Elõre is köszi
29
« Dátum: 2012. Augusztus 20. - 10:46:01 »
Sziasztok! Az érdekelne, hogy tudnék olyan idõzítõt csinálni, amit ha beindítok egy játékosnál, meg utána egy másiknál, az elõbbinek ne szálljon el az idõzítõje? ( /sokk [id] és 10 mp-re blokkolja a játékost, de ha mást is sokkolok, az elsõ ne maradjon úgy) A másik kérdés, hogy mondjuk hogy tudnék játékost betenni abba a kocsiba, amiben vagyok, mondjuk hátsó ülésre, id szerint. ( /betesz [id] Scanff-ot és ZCMD-t használok
30
« Dátum: 2012. Augusztus 15. - 11:54:06 »
new str; new Nev[MAX_PLAYER_NAME]; new szoveg[256]; CMD:ooc(playerid, params[]) { if(IsLogged[playerid] == 1) { if(sscanf(params, \"s[256]\", str)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /OOC [szöveg]\"); { GetPlayerName(playerid, Nev, sizeof(Nev)); format(szoveg, sizeof(szoveg), \"OOC %s : %s \", Nev, str); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, szoveg); } } return 1; } TUT amit használtam: http://sa-mp.gportal.hu/gindex.php?pg=32926058 /me parancs a legalján az oldalnakA pawno nem ír ki hibát, viszont IG pl ezt írja ki: OOC O_Lajos : kiskutya O_Lajos A végére nekem nem kell név. Tudnátok segíteni?
|