Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Iceaac

Oldalak: [1] 2 3 4
1
Beszélgetés / Videófelvétel
« Dátum: 2013. Október 19. - 13:06:43 »
Hali!
Szeretnék videókat felvenni játékokról. Én 1920x1080 felbontásban szeretném játszani felvétel közben, viszont csak 1280x720 felbontásban szeretném felvenni.
Ha 720ban játszom akkor nekem elég homályos, ha pedig 1080ban veszem fel, akkor az meglátszik az FPSemen és rengeteg helyet is foglal.
Milyen programmal lenne ez megoldható? Frapsnek sajnos csak \"full size\" (1920x1080) vagy \"half-size\" (960x540) opciói vannak.

2
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[RPG] Center RPG by Clans.hu
« Dátum: 2013. Január 20. - 23:23:54 »
Ugyan nem jártam a szerveren és nem is fogok, már csak a staff értelmi szintje miatt sem ajánlom a szervert.
Telespammeltek rengeteg youtube videót, köztük kétszer az én videóimat is. Szép szint!

3
Idézetet írta: DrAkE date=1355234733\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"30871\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Igazság szerint a limittõl se kell igazán félni, ugyanis ha eléri a limitet mínuszba megy. Ezen felül, ha kivonsz két értéket egymásból (ami persze mínusz), akkor is pozitív értéket kapsz.
Pl:
tickcount() visszatér -100al, ezt eltárolod. Majd tickcount újabb értéke visszatér -120al, az -100 - (-120), vagyis +20 jön ki.
 
Igen, mínuszba megy. Ugyan ha a negatívból kivonod a negatívat pozitív értéket kapsz, de akkor már kényelmetlen a dolog, ha az elsõ változó értéke mondjuk 2,011,418,927, hiába vonogatod ki belõle a negatív számod, nem azt az értéket kapod, amit kéne, ergo hibás lesz a szkripted.
Egyébként nem nagy dolog újraindítani a szervert 24 naponta, általában  jóval gyakrabban újra vannak indítva, tehát ez nem kritikus probléma.

4
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
    new txt[128];
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) format(txt, 128, \"[%d] %s\", playerid, text);
    else format(txt, 128, \"{33AA33}[%d] %s\", playerid, text);
    SendPlayerMessageToAll(playerid, txt);
    return 0;
}

5
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Miért nem indul az MTA?
« Dátum: 2012. December 01. - 15:09:35 »
Rossz helyre nyitottad a témát!
http://sampforum.hu/index.php?board=306.0

6
Leírások/Útmutatók/Segítség / Lag (?!)
« Dátum: 2011. Augusztus 05. - 21:02:53 »
Hello!
Az elõbb tettem fel a GTA IVet (nem eredeti, ennyit nem költök rá). Felpatcheltem razorral 1.0.7.0ra, a játék szaggat.. Közepes beállítások vannak, semmit sem javul ha teljesen leveszem.
Win 7 Home Premium 64bit SP 1
AMD Athlon II P340 Dual Core @ 2.2 ghz
4 GB RAM
Ati Mobility Radeon 4250 (512 MB)
Ötlet? Nem hiszem, hogy ezen a gépen nem menne el..

7
Függvények / IsPlayerInCheckpoint
« Dátum: 2011. Március 29. - 15:29:58 »
Ellenõrzi, hogy a játékos benne van-e a checkpointban.
Paraméterek:
(playerid)
playerid   A játékos IDje
Visszatérés: false (0), ha a játékos nincs benne, ha benne van true (1)
Példa:
 
if (IsPlayerInCheckpoint(playerid))
{
SetPlayerHealth(playerid, 100.0);
}

 
Kapcsolódó függvények
SetPlayerCheckpoint: Létrehoz egy checkpointot.
DisablePlayerCheckpoint: Eltünteti a jelenlegi checkpointot
SetPlayerRaceCheckpoint: Létrehoz egy verseny checkpointot
DisablePlayerRaceCheckpoint: Eltünteti a jelenlegi verseny checkpointot
IsPlayerInRaceCheckpoint: Ellenõrzi, hogy a játékos benne van-e a verseny checkpointban
Kapcsolódó callbackek
Kapcsolódó Callbackek
OnPlayerEnterCheckpoint: Mikor a játékos belép a checkpointba
OnPlayerLeaveCheckpoint: Mikor a játékos kilép a checkpointból
OnPlayerEnterRaceCheckpoint: Mikor a játékos belép a verseny checkpointba
OnPlayerLeaveRaceCheckpoint: Mikor a játékos kilép a verseny checkpointból

8
Függvények / DisablePlayerCheckpoint
« Dátum: 2011. Március 29. - 15:26:37 »
Eltünteti a játékos checkpointját.
Paraméterek:
(playerid)
playerid   A játékos IDje, akinek eltüntetjük a checkpointját.
Visszatérés:   -
Példa:
 
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    GivePlayerMoney(playerid, 10000);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    return 1;
}

 
Kapcsolódó függvények:
SetPlayerCheckpoint: Létrehoz egy checkpointot.
IsPlayerInCheckpoint: Ellenõrzi, hogy a játékos benne van-e a checkpointban
SetPlayerRaceCheckpoint: Létrehoz egy verseny checkpointot
IsPlayerInRaceCheckpoint: Ellenõrzi, hogy a játékos benne van-e a verseny checkpointban
Kapcsolódó Callbackek:
PlayerEnterCheckpoint: Mikor a játékos belép a checkpointba
OnPlayerLeaveCheckpoint: Mikor a játékos kilép a checkpointból
OnPlayerEnterRaceCheckpoint: Mikor a játékos belép a verseny checkpointba
OnPlayerLeaveRaceCheckpoint: Mikor a játékos kilép a verseny checkpointból

9
Függvények / SetPlayerCheckpoint
« Dátum: 2011. Március 29. - 15:22:31 »
Egy checkpointot (piros kört) jelenít meg a játékosnak. A játékos ezt látja a térképen is.
Paraméterek:
(playerid,Float:x,Float:y,Float:z,Float:size)
playerid A játékos IDje, akinem meg szeretnénk jeleníteni
Float:x   A hely X koordinátája
Float:y   A hely Y koordinátája
Float:z   A hely Z koordinátája
Float:size A checkpoint mérete
Visszatérés: -
 
Fontos megjegyzés: Egy játékosnak egyszerre csak egy checkpointot jeleníthetsz meg. Ha többet szeretnél, csak akkor jelenítsd meg, mikor a játékos a közelben van.[/quote]
 
// Ebben a példában létrehozunk egy checkpointot, mikor a játékos spawnol
// Amikor belelép a checkpointba, kap 1000 dollárt és eltüntetjük a checkpointot
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid, 1982.6150, -220.6680, -0.2432, 3.0);
    return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    GivePlayerMoney(playerid, 1000);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    return 1;
}

 
Kapcsolódó függvények
DisablePlayerCheckpoint: Eltünteti a jelenlegi checkpointot
IsPlayerInCheckpoint: Ellenõrzi, hogy a játékos benne van-e a checkpointban
SetPlayerRaceCheckpoint: Létrehoz egy verseny checkpointot
DisablePlayerRaceCheckpoint: Eltünteti a jelenlegi verseny checkpointot
IsPlayerInRaceCheckpoint: Ellenõrzi, hogy a játékos benne van-e a verseny checkpointban
Kapcsolódó Callbackek
OnPlayerEnterCheckpoint: Mikor a játékos belép a checkpointba
OnPlayerLeaveCheckpoint: Mikor a játékos kilép a checkpointból
OnPlayerEnterRaceCheckpoint: Mikor a játékos belép a verseny checkpointba
OnPlayerLeaveRaceCheckpoint: Mikor a játékos kilép a verseny checkpointból

10
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:GetPlayerObjectPos
« Dátum: 2011. Március 27. - 11:12:37 »
Nah, mi lesz itt?  :o Állj meg, amíg lehet.  ::|

11
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:CreatePlayerObject
« Dátum: 2011. Március 27. - 11:11:59 »

12
SA-MP: Szerverfejlesztés / Csak magyarok
« Dátum: 2011. Március 26. - 20:18:02 »
Ezzel a szkripttel automatikusan kirúghatod vagy kibannolhatod azokat, akik nem magyarországról csatlakoznak a szerverre.
 
Beállítások:
Ha magyar, milyen üzenetet kapjon?
#define MSG_MAGYAR      \"Magyar vagy, üdv!\"
Ha nem magyar, milyen üzenetet kapjon?
#define MSG_NEM_MAGYAR    \"Sorry, but this is a hungarian server.\"
Milyen színnel írja ki az üzenetet?
#define MSG_COLOR 0xFFFFFF
Mit tegyünk, ha nem magyar? | false -> kick | true -> ban
new bool:ban = false;
Letöltés:
csakmagyar.pwn - http://solidfiles.com/d/c196f/
geoip.inc - http://solidfiles.com/d/aa6a3/
A mûködéshez szükséges ez is -> http://spelsajten.net/geoip.pwn
Credits:
A PWN fájlt készítette: Iceaac
Az include fájlt készítette: Slice
Jogaid:
 
  • Használhatod a szkriptet.

  • Megoszthatod a szkriptet másokkal.

  • Átírhatod a szkriptet.

  • Másolhatsz a szkriptbõl, de kérlek írd be a creditsbe az én és Slice nevét.

  • Nem állíthatod a szkriptet sajátodnak, akkor sem, ha átírtad.


Szerk.: Ezt a szkriptet kérésre készítettem, téma: http://sampforum.hu/index.php?topic=10999.0

13
Leírások/Útmutatók / [Tutorial] Dropbox
« Dátum: 2011. Március 24. - 18:21:57 »
Sziasztok!
Ez egy módszer arra az esetre, ha történne valami a gépeddel, és elvesztenéd pl. a szervered módját. Ha ez megtörténik, rengeteg munkád megy kárba, ami igen kellemetlen... Nos, én tudok rá egy kényelmes és nagyon egyszerû megoldást. Dropbox. Ez egy program, ami létrehoz neked egy mappát (ahova szeretnéd, alapesetben: Dokumentumok). Amit te belehelyezel ebbe a mappába, a program automatikusan feltölti a tárhelyére. Ha ingyenes fiókod van, ez a tárhely 2 GBos. (szerintem elég SA-MP projectek tárolására :) )
Van verzió telefonra is. :) (nekem Androidos van, tökéletesen mûködik, már ezt használom USB helyett is, kényelmesebb  ;D )
Az egész nagyon egyszerû, és nagyon kényelmes. A fájlok biztonságban vannak, csak azt tudja más megtekinteni, amit te erre beállítasz, és azt is csak az, akinek beírtad az e-mail címét... Hogy tudd kezelni, talán szükséges egy kis angol tudás, de nem fontos, csak kicsit könnyebb, igazából ha nagyon akarod, akkor nem is kell semmit olvasnod...  :) Én teljesen meg vagyok vele elégedve, és ahogy értesültem róla, elég sokan használják, szintén problémamentesen.
A program használatához regisztálnod kell, ezt itt teheted meg: http://db.tt/DZqBEFt
(ez egy REF link, ha itt regisztálsz, én is és te is kapsz 500MB plusz tárhelyet, akár 16 GBig  ;) )
Miután regisztáltál, töltsd le a programot és telepítsd fel ahová csak szeretnéd (érdemes ahova csak tudod). Utána már gyerekjáték, meglátjátok. :)
Sok sikert, okuljatok Bart hibájából.  ;) (aki nem készített így biztonsági másolatot, és ezért majdnem elvesztek a szerver fájljai)
Ha bármi kérdésetek van, ki vele.   ^-^
A program kompatibilis az alábbiakkal:
Windows, Mac 10.4+, Linux, Mobil (iPhone, iPad, Android, Blackberry)
Egy tökéletes példa (forrás: http://href.hu/x/ewk9 ):
 
X számtalanszor próbálkozott már szinkronizálással. A szinkronstúdiók azonban nem tartottak igényt motyogó beszédére, jellegtelen artikulációjára, nem õ lett Shrek, sem pedig Nicole Kidman magyar hangja. Lehorgasztotta hát fejét és nekiállt fájlokat szinkronizálni. Talán az menni fog.
Erre volt is nagyban lehetõsége, meg szüksége is, hiszen munkahelyén Windows környezetben dolgozott, otthon Ubuntu Linux volt a gépén és nagymamája egy pár meleg zokni helyett tavaly iPhone-t rakott a fa alá. (Ez utóbbi elsõre nem melegítette a lábát, de aztán rájött a helyes használatra.) X a legfontosabb fájlokat szerette volna mindig magánál tartani, ezért hát mindent rámentett a pendrive-jára. Ennek elõbb a kupakja veszett el, de ez még elviselhetõ, hiszen ennél fontosabb volt, hogy a fájlok megvoltak. Egy óvatlan nagymosásban azonban hiába használta a legkorszerûbb port, mely a színeket még ragyogóbbá tette a nadrágján, a zsebében felejtett usb-kulcsból alaposan kimosta az utolsó bitet is.
Ekkor döntötte el, hogy technológiai ugrást eszközöl és páros lábbal beleugrik a cloudba. Rátalált a Dropboxra, melyet a PC Magazine egyik cikkében a legegyszerûbb és legelegánsabb fájl-szinkronizáló eszköznek nevezett.
...
 
[/quote]



Edit: Pár elírás javítva.
Edit2: Kicsit több információ..
Edit3: Akinek nincs olyan telefonja, amivel kompatibilis, az használhatja a http://m.dropbox.com címen.
 
\"wink.gif\"
Ezért használd: http://sampforum.hu/index.php?topic=11399.0

14
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Játékmód védelme
« Dátum: 2011. Március 20. - 16:28:30 »
Üdv!
Nem rég kitaláltam egy igen hatékony módszert arra, hogy megvédd a játékmódod. (például ilyen esetben: http://sampforum.hu/index.php?topic=10891.0)
* A védelemhez legalább 0.3b verzió szükséges. (szerver és függvénykönyvtár)
* Amennyiben feltöltöd FTPre a forrástfájlt (.pwn) is, nem érsz semmit a védelemmel, hiszen el tudják távolítani!
* A védelmet a játékmódba kell írnod, hiszen ha filterscript, akkor ki tudják kapcsolni, vagy meg tudják akadályozni, hogy elinduljon..
Ezzel a védelemmel mikor elindul a játékmód, a szervered leellenõriz egy fájlt, (te adod meg linkjét, legyen olyan helyen, ahol csak te férsz hozzá) és ez alapján eldönti, hogy futhat a mód, vagy sem. Ha a válasz negatív, akkor autómatikusan leállítja a szerveredet.
Elsõ lépésként ágyazzuk be az a_http nevû függvénykönyvtárat. Ezt az #include <a_samp> alá írd:
[pawn]#include <a_http>[/pawn]
Az OnGameModeInit akkor fut le, mikor elindul a játékmód, ezért ilyenkor ellenõrizzük, hogy van-e jog futni:
[pawn]
print( \"[iHTTP Védelem]: Futtatási jog ellenõrzése...\" ); // Ez nem kötelezõ, ha szeretnéd, kihagyhatod.
if( !HTTP( 0, HTTP_GET, \"weboldalam.hu/samp/modom_futtatasi_joga.txt\", \"\", \"HTTPCheck\" ) )
print( \"Sikertelen HTTP lekérdezés. A szerver biztonsági okokból leáll.\" ), SendRconCommand( \"exit\" ); // Itt a tárhelyeden levõ fájl tartalmát próbáljuk kiolvasni. Ha nem sikerül, leállítjuk a szervert.
[/pawn]
Most ellenõrizzük a lekért információkat:
[pawn]
forward HTTPCheck( index, response_code, data[ ] );
public  HTTPCheck( index, response_code, data[ ] )
{
   if( index == 0 ) // Ellenõrizzük, hogy a HTTP lekérdezés azonosítója egyezik-e.
   {
      if( response_code != 200 ) return printf( \"2. Lekérdezés sikertelen! Hibakód: %i\\nBiztonsági okokból a szerver leáll.\", response_code ), SendRconCommand( \"exit\" ); // Ha a válaszkód nem 200, akkor nem sikerült a lekérdezés, ezért biztonsági okokból leállítjuk a szervert.
      if( !strcmp( data, \"true\", true ) ) print(\" [iHTTP Védelem]: Futtatási jog megszerezve.\" ); // Ellenõrizzük az információt. Ha egyezik azzal, amit megadtunk korábban, megadjuk a jogot.
      else print( \"[iHTTP Védelem]: Futtatási jog elutasítva, kérlek lépj kapcsolatba vele: NEVED.\" ), SendRconCommand( \"exit\" ); // Ha nem egyezik azzal, amivel engedélyezzük, tájékoztatjuk az \"olvasót\" és leállítjuk a szervert.
   }
   return 1;
}
[/pawn]
Ennyi lenne. :)
Amit pirossal írtam, át tudod/kell írni/írnod.
weboldalam.hu/samp/modom_futtatasi_joga.txt - Az ellenõrzendõ fájl elérési útvonala.
true - A fájl tartalma akkor, ha futhat a szerver.
NEVED - Na, ez vajon mi lehet? :)
 
Korábban teszteltem egy móddal, nekem tökéletesen mûködött. Várom a véleményeket, észrevételeket.  :)
(remélem nem hagytam ki semmit)

15
Leírások/Útmutatók / [TUT] Egyedi színek
« Dátum: 2011. Január 15. - 21:31:52 »
Hello!
Az elõbb láttam egy ehez hasonló topicot, le lett zárva, és hibás..
Ez a módszer kicsit egyszerûbb. Letöltöd a programot és kiválasztod azt a színt, amit szeretnél, majd megkapod a kódot.
Link: http://www.gtagarage.com/mods/download.php?f=3359

Oldalak: [1] 2 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal