Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - YOLOHUN

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / HUD
« Dátum: 2019. November 27. - 18:27:14 »
HUD
Sziasztok! Elkezdtem csinálni egy hudot 0-ról. Életem első 0-ról írt scriptje lenne és elakadtam.
Úgy szeretném a hudot hogy az élet csík 4 felé legyen osztva,tehát ezt úgy értem hogy van 4 rectangle és ha mondjuk 100% akkor mind a 4 rectangle kivan töltve ha mondjuk 50 % akkor csak 2 rectangle lenne kitöltve. Illetve ezek köré szertnék egy keretet,ezt miként lehetséges megoldani ? Válaszotokat előre is köszönöm. 
 
Ez lenne a script:
 

setPlayerHudComponentVisible(\"all\",false)
local sx,sy = guiGetScreenSize()
local sz,m = 300,100;
addEventHandler(\'onClientRender\',root,function ()
--dxDrawRectangle(sx-sz,0,sz,m,tocolor(0,0,0,100));
local hp=getElementHealth(localPlayer)
dxDrawRectangle(sx-sz+5,20,sz-250,20,tocolor(0,0,0,255))
dxDrawRectangle(sx-sz+5,20,(sz-250)/100*hp,20,tocolor(235,45,55,255))
dxDrawRectangle(sx-sz+150,20,sz-250,20,tocolor(0,0,0,255))
dxDrawRectangle(sx-sz+150,20,(sz-250)/100*hp,20,tocolor(235,45,55,255))
local armor=getPlayerArmor(localPlayer)
dxDrawRectangle(sx-sz+5,50,sz-250,20,tocolor(0,0,0,255))
dxDrawRectangle(sx-sz+5,50,(sz-250)/100*armor,20,tocolor(25,35,45,255))
end)

 
 

2
Segítségkérés / SQL Probléma
« Dátum: 2019. November 26. - 17:58:14 »
SQL Probléma
Sziasztok! A 4-es sorra ír hibát :unexpected symbol near \'[\'
csak a 4-es sorba szerintem nincsen hiba.
 

local serverDatabase
local db = {}
local db[\"Name\"] = \"sarp\"
local db[\"Host\"] = \"127.0.0.1\"
local db[\"User\"] = \"root\"
local db[\"Password\"] = \"\"
addEventHandler(\"onResourceStart\", getResourceRootElement(),
function ()
   serverDatabase = dbConnect(\"mysql\", \"dbname=\" .. db[\"Name\"] .. \";host=\" .. db[\"Host\"] ..\";charset=utf8\", db[\"User\"], db[\"Password\"])
   
   if not serverDatabase then
      outputServerLog(\"[MySQL]: Failed to connect the database.\")
      outputDebugString(\"[MySQL]: Sikertelen kapcsolódás az adatbázishoz!\", 1)
      cancelEvent()
   else
      dbExec(serverDatabase, \"SET NAMES utf8\")
      outputDebugString(\"[MySQL]: Sikeres kapcsolódás az adatbázishoz.\")
   end
end
)
function getConnection()
return serverDatabase, db
end

 
 

3
Segítségkérés / Backup
« Dátum: 2019. Október 25. - 23:46:15 »
Backup
Sziasztok! 
Szeretnék készíteni egy /backup rendszert.
 
Egyelőre csak annyit kellene hogy csináljon, a parancs használatakor megjelenjen egy blipp a minimapon és kövesse a pozíciómat ha beírom megint akkor pedig eltünjön.
Esetleg valaki tud nekem se]íteni mégis hogyan álljak neki ?
Válaszokat előre is köszönöm

4
Segítségkérés / KOcsimod
« Dátum: 2019. Augusztus 24. - 18:35:13 »
KOcsimod
SziasztoK! A következő kérdéssel fordulnék hozzátok. HOgyan lehet azt megoldani hogy ha beteszek egy sees kocsit a localhost szerveremre akkor ha elindul a resource alapból nem tölti bele a logot.
 
 

5
Segítségkérés / Kocsi komponens eltüntetése.
« Dátum: 2019. Június 01. - 16:46:59 »
Kocsi komponens eltüntetése.
 
MI lehet a gondja a scriptnek ? Debug nem ír semmit.
 


   txd = engineLoadTXD ( \"perennial.txd\" )


   engineImportTXD ( txd, 587 )


   dff = engineLoadDFF ( \"perennial.dff\" )


   engineReplaceModel ( dff, 587 )

 

   for _, vehicle in ipairs(getElementsByType(\"vehicle\")) do


   if getElementModel(vehicle) == 1 then


   setVehicleComponentVisible(theVehicle, \"farzone\" , false)


   end


   end


    

6
Segítségkérés / Item-system hiba.
« Dátum: 2019. Március 09. - 16:21:12 »

--[[1416 sor]]--
function getAllItemWeight()
local bagWeight = 0
local keyWeight = 0
local vehWeight = 0
local objectWeight = 0
if isElement(elementSource) then
   if getElementType(elementSource) == \"player\" then
      if inventoryItems[elementSource][\"bag\"] then
         for i = 1, row * column do
            if (inventoryItems[elementSource][\"bag\"]) then
      --1426 os sor--         bagWeight = bagWeight + (getItemWeight(inventoryItems[elementSource][\"bag\"][\"id\"]) * inventoryItems[elementSource][\"bag\"][\"count\"])
            end
         end
      end
      if inventoryItems[elementSource][\"key\"] then
         for i = 1, row * column do
            if (inventoryItems[elementSource][\"key\"]) then
               keyWeight = keyWeight + (getItemWeight(inventoryItems[elementSource][\"key\"][\"id\"]) * inventoryItems[elementSource][\"key\"][\"count\"])
            end
         end
      end
   end
   if getElementType(elementSource) == \"vehicle\" then
      if inventoryItems[elementSource] then
         if inventoryItems[elementSource][\"vehicle\"] then
            for i = 1, row * column do
               if (inventoryItems[elementSource][\"vehicle\"]) then
                  vehWeight = vehWeight + (getItemWeight(inventoryItems[elementSource][\"vehicle\"][\"id\"]) * inventoryItems[elementSource][\"vehicle\"][\"count\"])
               end   
            end
         end
      end
   end
   if getElementType(elementSource) == \"object\" then
      if inventoryItems[elementSource][\"object\"] then
         for i = 1, row * column do
            if (inventoryItems[elementSource][\"object\"]) then
               objectWeight = objectWeight + (getItemWeight(inventoryItems[elementSource][\"object\"][\"id\"]) * inventoryItems[elementSource][\"object\"][\"count\"])
            end   
         end
      end
   end
end
return bagWeight + keyWeight + vehWeight + objectWeight
end
--[[1460]]--

 
Sziasztok! Olyan gondom lenne hogy localhoston elindítottam egy modot,és minden szép meg jó de a 1426-os sorra a következő hibát írja: \"attempt to perform arithmetick on nil value\". 
Nem találkoztam még ezzel a  debug üzenettel,szeretném a segítségeteket kérni ebben.
Válaszotokat előre is köszönöm.

7
Segítségkérés / Középre igazítás
« Dátum: 2019. Február 10. - 21:36:17 »
Sziasztok. hogyan lehet azt megoldani hogy dxDrawText mindig középre legyen igazítva. Itt most arra gondolok hogy akármilyen hossző egy játékos neve mindig középre legyen igazítva. 
 
Scoreboardot készítek .

8
Modellezés / GTA V
« Dátum: 2018. December 30. - 02:52:52 »
Szaisztok. Az lenne a kérdésem hogy,valami módón meglehet e oldani hogy amit GTA V-re készítettek kocsimodot,aztán én átkonvertálja DFF-be. VÁlaszt köszi előre is.

9
Segítségkérés / Auto komponens torlese.
« Dátum: 2018. Szeptember 30. - 23:45:32 »
Sziasztok. Adott egy jarmű modell,ami áll több komponensből. Hogyan tudnám azt megoldani hogy mondjuk az adott id-n lévő kocsinak ,mondjuk a jobb elso ajtaját leszedje ,amikor az a szkript fut.
 
 
 
Segìtségeteket előre köszönöm.
 
 
 
(Telo)

10
Segítségkérés / Zmodeller2
« Dátum: 2018. Szeptember 25. - 17:29:41 »
Sziasztok! Az lenne a problémám hogy szeretnék megnyitni egy dff filet,de ezt a hibát írja:
 
Error: AutoSeek (begin at 0x18) position rescue  from 0x24 to 0x1000024. Total 16777216 bytes misread.
Error: AutoSeek (begin at 0xC) position rescue  from 0x1000024 to 0x5BC29B. Total -10763657 bytes misread.
 
 
Valaki tudna nekem segíteni ezzel kapcsolatba ?

11
GTA V: Alap információk / GTA V modolás Xbox 360-on.
« Dátum: 2018. Augusztus 15. - 13:34:51 »
Sziasztok! Szeretném bemodolni az xbox 360-on a kocsikat aminek a folyamata meg is lenne,de akármilyen modolt töltök le az összes rpf file,nekem pedig GTAVV file ra lenne szükségem. Valakinek valami ötlete ,hogyan tudnám átkonvertálni vagy valami hasonló ?
Válaszotokat előre köszönöm.

12
Segítségkérés / Los Santos és San Fierro Törlése és a helyére víz.
« Dátum: 2018. Március 18. - 21:20:15 »
Sziasztok! Szeretném Los Santos-t és San Fierrot eltüntetni a mapról amivel még különösebb baj nem is lenne. Hanem amikor helyére vizet szeretnék kreálni hagy ki részeket még akkor is ha az editorban jól működik. Valaki esetleg tudna ebben segíteni ? 
 
Válaszotokat előre köszönöm.

13
Segítségkérés / Gate rendszer hiba!
« Dátum: 2017. December 24. - 18:56:16 »
Sziasztok!  A képen látható hibába ütköztem és a segítségeteket szeretném kérni!
 
\"UCVSLUo.png\"
 
 
 

addCommandHandler(\"gate\", function(player)
local gate = getClosestGate(player)
if gate then
   if (not exports[\"mta_item\"]:hasItemS(player, 36, tonumber(gate)) or false) and getElementData(player, \"acc:admin\") <= 5 then
      outputChatBox(\"#dc143c[Hiba]:#ffffff Nincs kulcsod a kapuhoz.\", player, 255, 255, 255, true)
      return
   end

   if getElementData(gates[gate][\"gate\"], \"inUse\") then
      return
   end
   setElementData(gates[gate][\"gate\"], \"inUse\", true)
   if gates[gate][\"lockState\"] then
      moveObject(gates[gate][\"gate\"], 1500, gates[gate][\"changeState\"][1], gates[gate][\"changeState\"][2], gates[gate][\"changeState\"][3], gates[gate][\"changeState\"][4], gates[gate][\"changeState\"][5], gates[gate][\"changeState\"][6], \"OutQuad\")
      setElementInterior(gates[gate][\"gate\"], gates[gate][\"IndDim\"][1])
      setElementDimension(gates[gate][\"gate\"], gates[gate][\"IndDim\"][2])
   else
      moveObject(gates[gate][\"gate\"], 1500, gates[gate][\"defaultState\"][1], gates[gate][\"defaultState\"][2], gates[gate][\"defaultState\"][3], gates[gate][\"defaultState\"][4], gates[gate][\"defaultState\"][5], gates[gate][\"defaultState\"][6], \"OutQuad\")
      setElementInterior(gates[gate][\"gate\"], gates[gate][\"IndDim\"][1])
      setElementDimension(gates[gate][\"gate\"], gates[gate][\"IndDim\"][2])
   end
   
   gates[gate][\"lockState\"] = not gates[gate][\"lockState\"]
   setTimer(function()
      setElementData(gates[gate][\"gate\"], \"inUse\", false)
   end, 1500, 1)
end
end)

 
Segítségeteket előre köszönöm

14
Segítségkérés / Gta rendszer hiba!
« Dátum: 2017. December 24. - 17:53:34 »
Sziasztok!  A képen látható hibába ütköztem és a segítségeteket szeretném kérni!
 
\"UCVSLUo.png\"
 
 
 

addCommandHandler(\"gate\", function(player)
local gate = getClosestGate(player)
if gate then
   if (not exports[\"mta_item\"]:hasItemS(player, 36, tonumber(gate)) or false) and getElementData(player, \"acc:admin\") <= 5 then
      outputChatBox(\"#dc143c[Hiba]:#ffffff Nincs kulcsod a kapuhoz.\", player, 255, 255, 255, true)
      return
   end

   if getElementData(gates[gate][\"gate\"], \"inUse\") then
      return
   end
   setElementData(gates[gate][\"gate\"], \"inUse\", true)
   if gates[gate][\"lockState\"] then
      moveObject(gates[gate][\"gate\"], 1500, gates[gate][\"changeState\"][1], gates[gate][\"changeState\"][2], gates[gate][\"changeState\"][3], gates[gate][\"changeState\"][4], gates[gate][\"changeState\"][5], gates[gate][\"changeState\"][6], \"OutQuad\")
      setElementInterior(gates[gate][\"gate\"], gates[gate][\"IndDim\"][1])
      setElementDimension(gates[gate][\"gate\"], gates[gate][\"IndDim\"][2])
   else
      moveObject(gates[gate][\"gate\"], 1500, gates[gate][\"defaultState\"][1], gates[gate][\"defaultState\"][2], gates[gate][\"defaultState\"][3], gates[gate][\"defaultState\"][4], gates[gate][\"defaultState\"][5], gates[gate][\"defaultState\"][6], \"OutQuad\")
      setElementInterior(gates[gate][\"gate\"], gates[gate][\"IndDim\"][1])
      setElementDimension(gates[gate][\"gate\"], gates[gate][\"IndDim\"][2])
   end
   
   gates[gate][\"lockState\"] = not gates[gate][\"lockState\"]
   setTimer(function()
      setElementData(gates[gate][\"gate\"], \"inUse\", false)
   end, 1500, 1)
end
end)

 
Segítségeteket előre köszönöm

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal