Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - whadez

Oldalak: [1] 2
1
Adás-Vétel / Project San Andreas (ELADÓ)
« Dátum: 2016. December 24. - 15:20:47 »
Szia.
 
 
 
Akik játszanak még a játékkal biztos hallottak a Project San Andreas-ról, tekintettel arra hogy kiléptem a \'scene\'-ből, és már csak is kizárólag fejlesztéssel foglalkozom, illetve mivel a módot már nem írom (nem mint ha lenne mit rajta), úgy döntöttem hogy kiteszem ide is, hát ha érdekel valakit a mód.
 
 
 
Módról pár információ, tavaly nyáron kezdtem el írni, azóta körülbelül 40.000 sorból áll, ha jól emlékszem 24 SQL táblával dolgozik, az összes fontosabb rendszer dinamikus, sok rendszer az ls-rp.com-ra hajaz (ha nem is teljesen ugyan az).
 
A mód resourcekra van szedve, így ha esetleg a .amx-et akárki vissza fejtené, vagy a .pwn-t megszerezné, semmire nem megy vele. :)
 
Egy teljesen új adminrendszer, amit még egy módba se láttam, gyakorlatilag a lényege hogy pár kattintással parancsot adminszinthez tudsz kötni, és nem kell a resourcekba ugrálva keresgélni a parancsokat, és oda írni a követelményeket ...
 
(ha a módba akármilyen hiba van, amit a fejlesztés alatt okoztam, ingyen kijavítom)
 
 
 
Fórum témát nem tudok küldeni ahol jó pár rendszer össze van írva, mivel az új fórum témának köszönhetően egy karakter sem olvasható ki belőle!
 
FB Oldal (képek stb): https://www.facebook.com/projectsahu/?ref=ts&fref=ts
 
 
 
A szerver tesztelt, crash és hiba mentes, 150 játékosnál kb 350mb ramot zabál, és 2 mag 3.06GHz CPU-ból kb 20-30%/mag-ot.
 
Ha kell akkor megbeszélt összeg fejében tudok mellé adni hozzá írt, tesztelt, javított, és rés mentes UCP-t (Ez esetben az összeg blackdog476-ot illeti, az önkéntes és profi munkájáért).
 
Ha kell összedobok egy teszt szervert, ahova fel lehet menni funolgatni, körülnézni, de istenigazából sok időt nem akarok bele ölni a körbevezetésbe.
 
 
 
A fizetés paypalon vagy banki utalással oldható meg, és nem adom oda pár ezer Ft fejében, akkor inkább rám rohad. :)
 
Továbbá a módban a taxi rendszer, ill. a meal rendszernek egy része Razo érdeme, köszi Razom!
 
 
 
(FONTOS INFORMÁCIÓ)
 
Ha nem komoly az ajánlat, avagy csak viccelődésből írsz oda, mert azt gondolod hogy majd ezzel leszel valaki, akkor ne is kommentelj, mert nem kíváncsi rád senki. ;)
 
 
 
btw: talán majd közzé teszek egy-két képet, fel kell menjek teszt szerverre hozzá.

2
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Az év legviccesebb hozzászólása
« Dátum: 2016. November 26. - 23:30:34 »
[quote author=almightymartin date=1480177665\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63702\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic\">
Nem TS MG volt, hanem Skype, jó?  :-[ :-[ :-[ :-[
:én: :én: :én:

3
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Scriptert keresek.
« Dátum: 2016. November 08. - 23:34:29 »
:facepalm:
mivel az 1 szavas commentekért warnolnak ezért ide írok valamit hogy ne warnolhassanak.

4
Archívum / Project San Andreas
« Dátum: 2016. Október 24. - 00:55:11 »
Figyelem, a téma világos háttérre készült, így javasolt átváltani rá.


\"width=500https://s31.postimg.org/5fvaeox7v/914724129_N_vtelen_1_www_kepfeltoltes_hu.png[/img]
 


\"info_sign.png\"A szerver elérhetőségei:
 

 

 

 

  • SA:MP szerver IP cím:ip.project-sa.hu

 

  • Team Speak 3 szerver IP cím: ts.project-sa.hu

 

 

\"padnote.png\" Tartalomjegyzék:
Általános információk: Elérhetőségeink - Történetünk - Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)
Rendszer információk: Inventory rendszer - Biznisz rendszer - Graffiti rendszer - Apartman rendszer - Jármű rendszer - Bérjármű rendszer - Csomagtartó rendszer - Tuning/kézifék rendszer - Ruhabolt rendszer
Munka információk: Csomagszállító munka - Taxis munka
Egyéb információk: HIFI - Mobil - Jármű javítása
\"history_symbol_of_antique_building.png\" Szerver története:
 
A szerver története régebben kezdődött\' date=\' amikor Stevy a fejébe vette, hogy meg szeretné nyitni a Magyar LSRP-t. Több okból kifolyólag, Stevy kétszer is leadta a projektet, először Donnie és Steve vették át, aztán Stevy kezdte újra, egy másik közösséggel. Amikor Stevy másodszorra is leadta, privát indokokból, Katsu vette át a vezetést, aki felvette Whadezt. Whadez tavaly nyáron kezdte el a szerver módját megírni, majd sikeresen meg is nyitott a szerver, egy szép, 160 játékossal. Azonban az alkalmatlan szervervezetésnek köszönhetően, a szerver nagyon hamar bezárt. Whadez azonban nem akarta feladni és tovább fejlesztette a módot, kijavította a hibákat és saját projektbe kezdett, így született a Project San Andreas. Whadez úgy 3 hónapja fejleszti az LSRP módját, sok minden változott, sok újdonság van benne.[/color\'][/quote]
\"human_group_with_questions_and_doubts.png\" Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK):
Kérdés: Milyen klienssel fog futni a szerver?
Válasz: A szerver a legújabb 0.3.7-es klienst használja. Az új kliens érkezésekor rögtön átállunk a legfrissebbre. Ezzel és növelve a játékélményt.
Kérdés: Hány karaktere lehet egy felhasználónak?
Válasz: Egy felhasználónak összesen 2 (kettő) karaktere lehet. Lehet egy lány, egy fiú, két lány, két fiú, ezt rátok bízzuk.
Kérdés: Melyik városba fog játszódni a szerver?
Válasz: A név összetévesztő, a játéktér csak Los Santosban lesz. Később a szerver csapata tervezi az egész játéktérre kiterjeszteni a módot.
Kérdés: Lehet egy karakternek saját vállalkozása?
Válasz: Természetesen lehet! Egy karakter megfelelő pénz fejében saját bizniszt vásárolhat magának, ezzel megindíthatja a város gazdaságát, és a saját pénztárcájának a tartalmát is.
Kérdés: Kezelhetem-e a karakteremet az UCP-ről?
Válasz: Igen, itt akár a karaktereidnek saját tulajdonságait is beállíthatod. Egy másik személynek utalhatsz át pénzt, vagy éppen a ruháidat is cserélgetheted itt.
Kérdés: Milyen árak lesznek a szerveren?
Válasz: A szerveren próbálunk mindent realizálni, hogy a játékélmény minél jobb legyen. Tehát egy szendvics ára körülbelül 1$ (dollár) lesz.
 
\"backpack.png\" Inventory rendszer:
Ez az inventory rendszer rengeteg felesleges parancstól szabadít-fel, ezenfelül nagyon sok újdonsággal is szuverál. Az inventoryban tárolódnak a karakterünk dolgai - ( élelem, elektromos eszközök, kábítószer... ). Az inventoryt a y-gomb lenyomásával tudjuk előhozni, majd ezután kapunk egy praktikus dialogot. A dialog kimutatja a karakterünknél lévő dolgokat, ahogyan a képen is látszódik. Egy bal-egér kattintással, kihozhatunk egy másik dialogot ( képnél - katt a térképre - új dialog ), majd három lehetőség közül választhatunk,: használom - átadom - eldobom a térképet, vagy az adott dolgot. A térképnél a használat lehetőségre kattintva, kiad egy újabb dialogot, ahol tudunk választani bizonyos megnevezett helységeket. Ezután, ha kiválasztottuk az adott megnevezett helységet, az esc - map lehetőségnél ( avagy a lenti minitérképen ), egy piros cp-fog megjelenni. Az eldobott tárgyak az eldobás helyén maradnak, mentődnek egy bizonyos ideig. A nagyobb és kisebb kaliberű fegyvereket is egyaránt, az egér ( görgő ) részével vehetjük elő, mint az alap játékban. A fegyverek pozícióját tetszés szerint beállíthatjuk.
 Képek a(z) inventory rendszerről: (Nagyobb méretért kattints a képre!)
[hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160727/sa-mp-040_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160727/sa-mp-036_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160727/sa-mp-038_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160727/sa-mp-039_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160727/sa-mp-043_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
\"two_businessmen_hands_salutation.png\" Biznisz rendszer:
A bizniszeket bárki megveheti akinek van elég pénze rá. Ebből eredően több pénzre tehet szert, ha folyamatosan vásárolnak nála. A profit 50%-át teheti zsebre, a többi 50% az üzlet fenntartására és az adókra megy el. A vásárlás teljesen egyszerű, pont mint a bolt kezelése is. Egy dialogon keresztül lehet kezelni az egészet. A vásárlás után, kiválaszthatjuk, hogy milyen típusú legyen a bizniszünk, lehet sima kisbolt, vagy akár stúdió is. Hat lehetőség tárul elénk, amiből választanunk kell. A biznisz típusának kiválasztása után is hat lehetőségünk van, hogy milyen kaliberű boltot akarunk létrehozni, így összesen 36 lehetőségünk van egy biznisz létrehozásakor. A boltba a termékeket automata feltölti a rendszer. Nem egy játékos által, ez azért jobb, mert egy idő után már senki nem dolgozna árú hordóként, így nem lenne termék a boltokban. A boltnak nevet is lehet állítani, illetve belépő díjat is. A profitot pedig egybe vagy akár külön külön is kivehetjük.
 Képek a(z) inventory rendszerről: (Nagyobb méretért kattints a képre!)
[hs width=100 height=100]https://s32.postimg.org/6dplmwf79/987866387sa_mp_037_www_kepfeltoltes_hu.png[/hs] [hs width=100 height=100]https://s32.postimg.org/lr17e62c5/sa_mp_038_www_kepfeltoltes_hu.png[/hs] [hs width=100 height=100]https://s32.postimg.org/g4hewl8h1/sa_mp_039_www_kepfeltoltes_hu.png[/hs] [hs width=100 height=100]https://s31.postimg.org/xussfv1wr/sa_mp_040_www_kepfeltoltes_hu.png[/hs] [hs width=100 height=100]https://s31.postimg.org/dvg9ic0dn/sa_mp_041_www_kepfeltoltes_hu.png[/hs]
\"spray.png\" Graffiti rendszer
A szerveren graffitiket tagelhetünk a falra, a betonra. Az adminoknak nem kell elfogadni őket, bárki csinálhat, de a graffiti spray-hez nehéz lesz hozzájutni, így ezzel korlátozva lesznek az értelmetlen graffitik is, amit egyébként az adminok törölni fognak. Egy teljes graffiti elkészítéséhez 1000 egység spray kell. Tiltások csak pár dologra érvényesek. Nem lehet a Police Department, a Pershing tér és a városházára nem lehet tagelni. Az önkényuralmi jelképek használata tilos.
  Képek a(z) graffiti rendszerről: (Nagyobb méretért kattints a képre!)
[hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160728/sa-mp-060_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160728/sa-mp-061_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160728/sa-mp-062_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160728/sa-mp-063_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160728/sa-mp-064_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
\"residential.png\" Apartman rendszer:
Az apartmanok üresen állnak, már csak az a kérdés hogy meddig? Bárki kivehet egy apartmant, vagy esetleg csak egy szobát. Már csak rajtad áll, hogy éppen melyiket szeretnéd kivenni.
 
A szerveren találhatóak Apartment Complexek. Ezeket a complexeket meglehet találni különböző helyeken. Egy piros színű - két ember - ikon jelöli a helységet. Amikor közeledünk ehhez az ikonhoz\' date=\' egy piros cp-t ad-ki körülötte. Ha beleállunk akkor a következőket írja ki,: A(z) állam apartment complexe előtt állsz. Elérhető parancsok, amiket tudsz használni az ilyen complexeknél. A /enter - /exit parancs, értelemszerűen ezzel tudsz ki és be menni különböző helységekbe ( pl, apartment ). A /ds(hout) parancs, ez olyan funkciót hoz magával, hogy betudsz ordibálni az apartment belsejébe ( pl, odaállsz a cp-be és /ds Itt az L.S.P.D, a bent tartózkodó személyek jöjjenek ki, most! ). A másik fontos parancs ehhez a rendszerhez, a /ddo. A történéseket tudjuk kifejezni, ugyanúgy kintről, az apartmentbe ( pl, /ddo berúgja a korhadt fa-ajtót, majd berohan az épületbe. ). Különböző esztétikájú interriorok találhatóak a szerveren, nagyon frappáns azt kell, hogy mondjam. Az apartment belsejében találhatunk különböző szobákat. Ezeket a szobákat kitudjuk bérelni, a /kibérlés paranccsal. Ekkor, amikor beírjuk a /kibérlés parancsot kidob egy dialogot, majd leírja, hogy egy napra mennyi a bérlés ( pl, 75 $ ), majd a dialogba beírjuk, hogy hány napra béreljük ki pontosan. A bérelt szobádat betudod zárni, kitudod nyitni...értelemszerűen.[/color\'][/quote]
 Képek a(z) apartman rendszerről: (Nagyobb méretért kattints a képre!)
[hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160728/sa-mp-042_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160728/sa-mp-043_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160728/sa-mp-044_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
\"car_compact.png\" Jármű rendszer
A szerveren egy játékosnak maximum két slotja lehet, autóvásárlásra. Ha meg szeretnéd keresni azt, hogy hol tudsz autót vásárolni, nincs több dolgod, csak előhozni az Inventory rendszert, majd a térképre kattintva megkeresni azt.
Parancsok a(z) jármű rendszerhez:
 

/v park -> Jármű parkolása, $2,500-ba kerül, ha a jármű amit megvettél nincs leparkolva, akkor az LS-i autópálya alá fog spawnolni a parkolóba.
/v megsemmisítés -> Aki játszott már az LSRP-n, talán találkozott ezzel a rendszerrel. A parancs használata után, a rendszer a jármű árának felét visszaszolgáltatja a számládra, majd kitörli a járművedet.
/v keres -> A járműved jelenlegi hollétét mutatja meg a térképeden.
/v tuningtörlés -> A jármű tuningjait törölheted le.
/v kézifék, a járműn behúzod a kéziféket, így nem tudják a trollok eltolni.
/v kulcsmásolás -> Egy adott játékosnak adsz kulcsot a járművedhez. (Ár:1000$)

 
 Képek a(z) jármű rendszerről: (Nagyobb méretért kattints a képre!)
[hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160728/sa-mp-068_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160728/sa-mp-069_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160728/sa-mp-070_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160728/sa-mp-074_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160728/sa-mp-071_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160728/sa-mp-072_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160728/sa-mp-073_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
\"car_compact.png\" Bérelhető jármű rendszer
A szerveren mindenkinek lehetősége lesz autót bérelni, az autóbérlés egy egyszerű dolog. A kezdő spawn helyhez közel van egy pár bérelhető autó. Az autóbérlés egy órára szól, a kiadható járművek nem egy cég tulajdonában állnak. A bér díját az adminok állítják be, de a kifizetett pénz nem hozzájuk folyik be, hanem az államhoz.
 Képek a bérelhető jármű rendszerről: (Nagyobb méretért kattints a képre)
[hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160728/sa-mp-083_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
\"car_with_heat_problems.png\" Csomagtartó rendszer
Bárkinek lehetősége van az autójába fegyvert, vagy más egyéb tárgyat helyezni. Ezeket kedvünk szerint mozgathatjuk a csomagtartóban, egy egyszerű panel segítségével. A csomagtartóba autótól függetlenül 4 darab tárgyat vagy fegyvert helyezhetünk el maximum. Figyelem, amint beraktuk a fegyvert azt más akár ki is tudja venni, és utána használni is tudja azt. A csomagtartóba is látszik, hogy fegyver van, nem csak a chatbox írja, hogy ott van a fegyver. Így ennek kiszűrése elég egyszerű.
 Képek a(z) inventory rendszerről: (Nagyobb méretért kattints a képre!)
[hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160728/sa-mp-065_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160728/sa-mp-066_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160728/sa-mp-067_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
\"t_shirt_black_silhouette.png\" Ruhabolt rendszer
 
A megszokott \'\' Binco \'\'-t itt felejtsük el. Egy óriási pláza van a városban\' date=\' ruhabolt - könyvesbolt - és még amennyi boltal/üzlettel az élen. Ha vásárolni szeretnénk a ruhaboltban, akkor bemegyünk az üzletbe és beírjuk a /buy parancsot. Ekkor kiad egy dialogot az összes felrakható objectel, szétválogatva - szortírozva - ( Maszkok, Fejkendők, Fejhalók, Sapkák, Karórák, Bajuszok, Napszemüvegek... ). Ha kiválasztjuk a Napszemüvegek opciót, akkor egy dialogban kiadja az összes(30) megvehető napszemüveget. Amikor megveszünk egy objectet, eltudjuk helyezni tetszőlegesen a karakterünkön. Amikor elhelyeztük, és változtatni akarnánk rajta, ezt a /kiegészítőim paranccsal tudjuk elérni. Tudjuk szerkeszteni, levenni - feltenni, törölni, testrészhez helyezni. A legtöbb object amit feltehetünk a karakterünkre, az 5slotot jelent. A plázánál a ruhaüzletben nem tudunk vásárolni, skint. Ezt az ucp-s karaktergenerálásnál kell megtennünk.[/color\'][/quote]
 Képek a(z) ruhabolt rendszerről: (Nagyobb méretért kattints a képre!)
[hs width=100 height=100][/hs]
\"commercial_delivery_symbol_of_a_list_on_clipboar.png\" Csomagszállító munka
https://www.youtube.com/watch?v=6YzI4aO2XNY
 Képek a(z) csomagszállító munkáról: (Nagyobb méretért kattints a képre!)
[hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160728/52874006sa-mp-052_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160728/sa-mp-053_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160728/sa-mp-055_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160728/sa-mp-056_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
\"taxi_fron_view.png\" Taxis munka
Ahhoz hogy taxizni tudj, először is egy taxis jogosítványra lesz szükséged. Ha ezt megszerzed minősített taxis leszel. Ezután csak a helyi autó kereskedésben kell egy Taxi-t venned, ezután kezdheted el az igazi taxizást. A taxizás egyszerű egy személy a 544-es telefonszámon tud taxit hívni, ezután, ha a taxis elfogadja elindul a helyszínre. Itt felveszi, majd egy automata óra számolni kezdi a szolgáltatásért cserébe kívánt árat.Ahhoz, hogy minősített taxis legyél, körülbelül 28-29.000$ szükséges.
 Képek a(z) taxis jogosítvány megszerzéséről/taxizásról(A nagyobb méretért kattints a képre)
[hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160728/sa-mp-075_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160728/sa-mp-076_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160728/sa-mp-077_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160728/sa-mp-078_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160728/sa-mp-079_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160728/sa-mp-080_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
\"volume.png\" HIFI
 
A /hifi paranccsal tudjuk megnézni milyen\' date=\' funkciókat rejt-maga a hifirendszer. /hifi lerak paranccsal még nem rakjuk teljesen-le, mivel ekkor kiad egy dilagot, amiben a zene streamelt linkjét kell belemásolnunk - ( Data.hu - feltöltés - streamelt link ). Ezután tudjuk a /hifi szerkesztés paranccsal, mozgatni az objectet, tetszőlegesen. A /hifi felvesz paranccsal értelemszerűen felvesszük a hifit, majd elhalkul a zene. A 24/7 boltokban tudsz vásárolni hifit, ezt a körülötted lévő személyek hallják, bizonyos távolságig.[/color\'][/quote]
 Képek a(z) HIFI: (Nagyobb méretért kattints a képre!)
[hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160729/sa-mp-095_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
\"smartphone.png\" Mobil
 
A szerveren kétfajta telefont találhatunk. Az egyszerű telefont amit megtudunk vásárolni\' date=\' az üzleteknél, és a telefonfülkék amik a városban vannak elhelyezve. Az egyszerű telefont, ha szeretnénk használni akkor a következőmódon tehetjük meg. A /phone paranccsal elővesszük a telefont ( ugyanúgy ezzel tesszük-el ), amit a kezünkbe-ad, ehhez párosul egy /me szöveg-is - ( Cassius Jahquil elővette a telefonját. ). Ezután a /hívás ( /call ) - telefonszám - paranccsal tudunk felhívni egy adott személyt, vagy a Police Department, egyéb szervezeteket. A /sms - telefonszám - üzenet - paranccsal tudunk üzenetet küldeni, egy adott játékos telefonjára. Ha a karakterünket hívják, a /felvesz - /lerak parancsokat tudjuk funkcionálni. A /turn off/on paranccsal tudjuk bekapcsolni, és kikapcsolni a mobiltelefonunkat. Ha a telefonfülkét szeretnénk használni, a következő módon tudjuk megtenni. Elsétálunk egy fülkéhez, amikor mellé-állunk kiad a bal alsó \'sarokba\' egy infó-boxot. Az infó-box kiadja, hogy-ha szeretnéd használni a fülkét, akkor használd a /payphone - telefonszám - parancsot. [/color\'][/quote]
 Képek a(z) mobilról: (Nagyobb méretért kattints a képre!)
[hs width=100 height=100][/hs]
\"car_with_wrench.png\" Jármű javítás
Ha széttört a kocsid, és nem szeretnéd törötten használni, nem a megszokott módokhoz kell fordulnod. Nem szerelőt kell hívnod, hanem el kell gurulnod a legközelebbi Pay\'n\'Sprayhoz. Itt a sérülések függvényében kell fizetned ahhoz, hogy teljesen épp autódat kaphasd vissza.
 Képek a(z) jármű javításról: (Nagyobb méretért kattints a képre!)
[hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/160729/sa-mp-096_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 
\"banner.png\"

5
Munkaerő keresése / PAWN&SQL,Webfejlesztést vállalok
« Dátum: 2016. Augusztus 15. - 22:36:36 »
Üdv.
 
Mint ahogy a cím is megemlíti, scriptelés vállalok, referenciát a profilom leírásában találhattok.
 
Amit nyújtani tudok:
 
- Korrekt felépítéssel rendelkező kódot.
 
- Akármilyen script, játékmód, rendszer megírását. (ami a SA:MP-ban megoldható)
 
- SQL adatbázisra épített rendszerek elkészítését.
 
Az elvárásaim:
 
- Beosztott időpont, korrektség.
 
- Kölcsönös bizalom.
 
Nem adminisztrátori jogosultságért dolgozok, úgy hogy csak pénzért vállalok el rendszerek elkészítését, esetleg egy teljesen új mód írását. A fizetés paypalon keresztül történne, előre utalással, mert egy sort nem írok meg hogy aztán átverjenek. (Volt már rá példa.)
 
Ha kell a módomba lévő rendszerek felépítéséről is küldök képet, és mutatok referenciát négyszemközt.
 
Érdeklődni privát üzenet formájában lehetséges, olyan kommenteket NEM várok ami nem a témához kapcsolódik, köszönöm.
 

 
Referenciák:
 
- Los Santos Roleplay - Magyarország [ http://ls-rp.hu ]
 
- Project San Andreas Role Play [ http://project-sa.hu ]
 
- Project Disaster [ http://project-disaster.com ]
 
- Mafia Game [ http://deaddon.com ] (Külföldi projekt)
 
Továbbá kisebb munkák kisebb szervereknél, aprópénzért ... (ClassRPG.eu, SocialRPG, etc ...)

6
\"106413704N_vtelen-2_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 
Bevezetés\"Flaticon_46031_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Project San Andreas; egy minden szemszögből több dolgot magába foglaló név, és akár mottóként is szolgálhat. De vajon mi is ez?

Ha unod már, hogy így, vagy úgy, de minden újonnan nyílt szerver egy előző szerver modjával nyílik meg, az pedig egy az előttiével, akkor a mi szerverünket Neked találták ki! A Project San Andreas csapatának összeállítása is komoly feladatnak bizonyult, azonban az egésznek az alapja már megvan. De kik is vagyunk mi, és mit is akarunk nyújtani a játékosoknak?


Sokáig mentek az agresszív -és kevésbé agresszív véleménycserék magáról a névről, illetve a játéktérről. Az alap koncepció a megszokott, kisvárosokban játszódó játékmenet volt, azonban hamar rá kellett jönnünk, hogy kismilliószor eljátszották már ezt szerverek, és már lassan odáig is eljutunk, hogy a blueray lemeznek is a B oldala forog...


Mi legyen? - kérdeztük.

Nyissunk meg Red County kisvárosaiban, mert az már annyiszor bevált, vagy, ha már mindenképpen egy egyszerű, mégis kidolgozott és saját kezűleg készített mod van a kezünkben, akkor próbálkozzunk valami mással? Igen, jól sejted - az utóbbi!


A szerver játéktere
Los Santos lett...pontosabban, csak egy része. Illetve mindenhol. Vagyis hát inkább mindkettő. Igyekeztünk / igyekszünk úgy kialakítani a játékteret, hogy méretétől függetlenül a játékosok szinte(!) folyamatosan találkozhassanak egymással, ezáltal kialakítva különböző közösségi eseményeket, vagy csak ismerkedjenek, szórakozzanak, RP-zzenek.


A játékmenet, és a mod kialakítása során törekedtünk az egyediségre, azonban igyekeztünk a játékosok igényeihez, a már általuk megszokott alapköveket letenni, legalább is, ami a parancsokat illeti. De ezekről majd később.


Beszéljünk inkább arról, amivel mindenképp találkozni fogtok.

Szerverre való fellépéskor egy regisztrációs menü, illetve bejelentkezés után egy karakterválasztó panel fogad Titeket.


Fontos megjegyezni, hogy teljesen mindegy, milyen névvel csatlakoztok fel a szerverre (értsd: SA:MP menüjében nem kell átírni, ha épp egy másik szerveren játszottál xy néven), hiszen a játékhoz szükséges lesz egy IG létrehozott felhasználó, a karakterek pedig ezen felhasználókhoz lesznek csatolva.


Ahogy a képen láthatjátok, egy felhasználónak két karaktere is lehet, persze, ésszerű keretek között.

 

[hs width=350 height=200]
http://i.imgur.com/nfoKIjb.png[/hs][hs width=350 height=200]http://i.imgur.com/d0caGGz.png[/hs]


 
Sajnos vagy nem sajnos, manapság RP körökben is eléggé népszerűek lettek a fegyverek, illetve ezek használata.

Lévén, hogy nálunk nem a már-már megszokott, dialogos inventory rendszer lesz, hanem egy jóval egyszerűbb, parancsokra épülő, így a fegyverek használata, illetve viselése / tárolása is merőben más lesz a kis hazánkban megszokottól. A fegyverek elővétele görgetéssel történik, ahogy az alapjátékban. A nagyobb fegyvereket a testetekre rögzíthetitek, általatok választott módon, és minden irányú pozicionálás a Ti kezetekben lesz, míg a maroklőfegyverek, és egyéb, lövésre alkalmatlan fegyver (mint pl.: kés) rejthető lesz egyetlen paranccsal. Tárolni értelemszerűen vagy rejtve, vagy a karaktertől független helyen tudjátok. Hogy ennek is legyen szépsége, nem csak egy egyszerű \"berakom és jóvanaz\" rendszerrel rukkolunk elő számotokra, hanem fizikálisan, ténylegesen tárolhatjátok a fegyvert ingatlanjaitokban, rejtekhelyeiteken, magatokon, vagy járművetekben. Az alábbi képeken a járműben történő tárolást láthatjátok.

 

[hs width=350 height=200]
http://i.imgur.com/7eXUdfe.jpg[/hs][hs width=350 height=200]http://i.imgur.com/PJhZqC1.jpg[/hs][hs width=350 height=200]http://i.imgur.com/rs6G0BF.png[/hs]


 
Beszéljünk kicsit az anim, illetve halálrendszerről. Amióta megérkezett hozzánk is az RP, mint műfaj, azóta folyamatos civakodás megy a játékosok, fejlesztők, adminisztrátorok között, hogy mi is lenne az ideális; sérülésrendszer, fejlövés, 0HP...de melyik lenne igazán jó?
Mi ezt megpróbáltuk egyszerűsíteni, így erről nem is igazán írnék kisregényt: bármilyen sérülés ér, ha az életpontjaid 0-ra csökkennek, animba esel. Ekkor a közeledben lévő játékosok karaktered feje felett látják, hogy megsérültél, illetve meg tudják vizsgálni a sérüléseidet. Ha az animban lévő játékost tovább ütik / lövik, akkor a játékos karaktere meghal, ekkor pedig már a feje felett lévő 3DTextLabel halottnak jelzi.
 

[hs width=350 height=200]http://i.imgur.com/15ExhtE.jpg[/hs]
 


Tekintsünk kicsit az illegális élet felszínére, a könnyű, utcai bandák legfőbb szokására. És nem, itt nem a füvezésre, vagy a naphosszat tartó gangelésre gondolok. Hanem a graffitire.
Figyelembe véve, hogy ezt szinten mindenhol kérik a játékosok, nálunk sem maradhatott ki. Graffitizni nem csak bandatagok tudnak (és ebből is látszik, hogy nincsenek lekorlátozva a dolgok, bárki szabadon csinálhat bármit, ami legális, vagy illegális...az utóbbinál legfeljebb a rend éber őreire kell figyelnie). Ahhoz, hogy telefirkálhassuk a falat, szükségünk lesz egy festékszóróra (spray can), és egy tetszőleges falra, aztán már mehet is a kreatívkodás. No\' persze, jelenleg csak szöveget lehet...aztán ki tudja...a végén még Photoshop helyett is ezt használja majd mindenki (ha a SA:MP fenséges fejlesztői is úgy akarják). Falfirkálás során magunk választhatjuk ki a betűtípust egy listából, mely 8 darab, különböző stílusú betűstílust tartalmaz. Ezt követően kiválaszthatjuk a falfirkánk színét is, majd megadjuk a firka szövegét, és már gyönyörködhetnek is művünkben az arra járók.
 

[hs width=350 height=200]
http://i.imgur.com/3lK8qwh.png[/hs][hs width=350 height=200]http://i.imgur.com/ieZpHOY.png[/hs]
[hs width=350 height=200]http://i.imgur.com/wRWvyyr.png[/hs][hs width=350 height=200]http://i.imgur.com/i0tjayR.png[/hs]
 



Térjünk rá a házrendszerre, hiszen ez is rengeteg lehetőséget kínál a játékosoknak. Több, különböző ház, illetve lakás hozható létre, akár különálló ingatlanként, akár egy társasház / apartman komplexum részeként. Lakhelyünket a vásárlás után magunk rendezhetjük be, vásárolhatunk bele kényelmi cikkeket, a legapróbb csecse-becsétől a mindennapi élethez szükséges tárgyakig, eszközökig. Természetesen a házak mérettől, környéktől függően több, különböző belsővel kaphatók. Ugyan ez igaz az apartmanokra is, hiszen nem egy előre meghatározott épületbelsőt kap mindenki, hanem ezek különbözhetnek is az egészen lelakott, mocskostól a relatíve tip-top, összeszedett, rendezett lépcsőházakig.
 

[hs width=350 height=200]
http://i.imgur.com/lgPmhGx.png[/hs][hs width=350 height=200]http://i.imgur.com/gYXa2aM.png[/hs]
[hs width=350 height=200]http://i.imgur.com/1jwFiAx.png[/hs][hs width=350 height=200]http://i.imgur.com/yxS5IXV.png[/hs]
[hs width=350 height=200]http://i.imgur.com/TjBzM39.jpg[/hs][hs width=350 height=200]http://i.imgur.com/7Mb2Cgz.jpg[/hs]
[hs width=350 height=200]http://i.imgur.com/JqOKAOXg.png[/hs]
 

Azért, ha már az ingatlanok szóba kerültek, ne feledkezzünk meg a bizniszek, cégek lehetőségeiről sem, hiszen javarészt ez (is) a szerver mindennapi életének részét képezi.  Vannak ugyan előre meghatározott biznisz típusok, ilyen például a fegyverbolt, gyorsétterem, vegyesbolt, azonban az csak rajtatok múlik, hogy mit hoztok ki belőle! Szóval hajrá, tollat-papírt-wordpadet elő, kezdődjön a kreativitás, és a pályázatok vázlatának megírása.  :)
Megjegyz.: Alapértelmezésben a boltban a lent látható tárgyakat tudjátok beszerezni.
 

[hs width=350 height=200]http://i.imgur.com/mHaNE5p.jpg[/hs][hs width=350 height=200]http://i.imgur.com/4VmOtLM.png[/hs]


 
Még egy fontos dolog, amiről muszáj szót ejtenem: bizonyára Ti is észrevettétek már, hogy a legtöbb szerveren a játékosok azonnal robotolni, vagy frakcióba helyezkedni kezdenek, hogy minél előbb pénzhez jusson karakterük. Az egészben a legszomorúbb az, hogy ez az esetek 90%-ában az RP, és a közösség rovására megy. Nálunk anélkül, hogy egy teljes napot végig kellene robotolnod, bizonyos időközönként egy kis anyagi támogatást kapsz; ezt veheted fizetésnek, segélynek, bárminek. Lényege az, hogy ha esetlegesen nincs kedved végig dolgozni a napod, akkor az RP-zés ne hátráltasson abban, hogy megszerezd az áhított anyagi javakat. Így hát nincs más dolgod, mint velünk együtt lopni a napot, miközben a Hi-Fi rendszernek hála bömböltetheted kedvenc zenédet, és bizony, a közeledben minden játékos hallani fogja.
 

[hs width=350 height=320]
http://i.imgur.com/FX33Sub.jpg[/hs]
 



Elérhetőségeink
Weboldal: http://www.project-sa.hu -

Szerver IP: ip.project-sa.hu -

TS3 IP: ts.project-sa.hu -

Facebook: https://www.facebook.com/Project-San-Andreas-805874839548809/?fref=ts -

A témát készítette: Nyuusziii

7
Off Telep / Négyszázhúszmillióan Neklosz unbanjáért.
« Dátum: 2016. Május 25. - 10:20:22 »
Tisztelt olvasók!
A téma Neklosz unbanjáért jött létre. A ban alapvetően indokolatlan volt, mivel a kitiltása személyi jogok sértés vádja miatt jött létre. Neklosz feljelentést tett a San Andreas Sherrif Department-nél, mivel indokolatlanul tiltották ki, a sampfórumról. Neklosz fellebbez a ban alól, mivel ezért maximum csak egy feljelentést kaphatott volna személyi jogok sértésének megalapozott gyanúja miatt. Megkérném kedves almightymartin barátomat, hogy adja meg az unbant az úriembernek.
Neklosz meggyónta a bűneit jézus krisztus előtt, aki megbocsájtott neki, nem gondolom hogy Martin erre nem képes.
#FreeNeklosz #FreeSampforum #DownWithTheTyrants
:-[
Mozgalommal kapcsolatos tervek:
- gofund.me
- change.org
- Paypal támogatás

8
Off Telep / Hatszászhatvanhatmillióan Ben unmutejáért.
« Dátum: 2016. Május 22. - 11:22:45 »
Tisztelt olvasók!
Mint ahogy sokan tudhatjátok \"Ben\" nevű felhasználó le lett némítva a fórumról.
A téma az oldal vezetői, moderátorai felé irányul, hogy milyen tagot vesztettek el ezzel a döntéssel.
Érvelések \"Ben\" unmutejával kapcsolatban:
- Egy nagyon aktív, korrekt, szókimondó tag.
- Aktív, közösségépítő, szubjektív véleményeket fejez ki.
- Ha valami őt zavarja, akkor azt le írja, és nem fél a véleményét kifejezni.
Az unmute megszerzése érdekében hamarosan elkezdjük a gofund.me projektünket, a change.org-os petíciót megnyitjuk, illetve PR ügynökséget hozunk létre, ahol a sampfórum lakóit kérdezzük ki a non-profit vállalat működése érdekében.
#freeben #unbanben #letbentalk
 

#Free Ben Co.

:wave:

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. május 22. 11:25:46[/time] )

A change.org téma kivitelezés alatt áll. Fogjunk össze Benért!
#freeben
 :-[

9
már csak egy south central mod kell és nyithatnánk egy fasza szervert

10
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:a Pumpa be mutatkozik
« Dátum: 2016. Május 20. - 16:58:20 »
Idézetet írta: Wes date=1463752462\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60585\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez szar
 
Te inkább menj és foglalkozz a Wes(t)RPG-ddel.  :grrrrr:

11



[hs width=600 height=200]
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/13243941_676911732447222_5234679677201288788_o.png[/hs]
 


Előszó:
- A szervernek semmi köze nincs a pár évvel üzemelt Paradise Roleplay-hez, ez egy különálló projekt, a célom nem az akkori szerver lemásolása, avagy folytatása, nincs semmi közünk ahhoz a szerverhez, nem is lesz. A szerver jelenleg még nem rendelkezik egy stabil, fix, összetartó csapattal, illetve jelenleg terveink sincsenek. Egyenlőre csak a szerver játékmódját fejlesztjük, és ha megtaláljuk a megfelelő csapatot, és időpontot, akkor ténylegesen elkezdjük szervezni a csapatot, és megmutatjuk hogy mit hoztunk össze a hónapok során. A szerver játékmódját teljes mértékben én (whadez) fejlesztettem, nem tartalmaz a fórumon tiltott módokban lévő rendszereket.


A projektről:
- Mint ahogy a fentiekben is említettem, amíg nincs csapat mögöttünk, akikkel el lehetne az egészet indítani, addig csak egy \'hamarosan nyíló szerver\' kategóriába soroljuk be. A projekt igazából az unalom szüleménye, ha már írom a módomat egy ideje, akkor úgy gondoltam hogy a fejlesztéseket megosztom a fórumozókkal, hát ha valakinek elnyeri a tetszését. Inkább nevezném a Paradise Roleplay-t egy Fejlesztői naplónak, mint s nem egy szervernek. A fejlesztési projektből természetesen a későbbiek folyamán tényleges szerver lesz, de ehhez sok lépcsőfokot kell még megtennünk. A szerver játékmódja ezelőtt a magyar ls-rp részére készült, ami tartalmazott is jó-pár hibát, azokat utólag kijavítottuk, egyről-egyre az összeset. Aki ismeri onnét a játékmódot, az tudja hogy voltak neki hiányosságai, azokat próbáljuk pótolni, és valami újat mutatni a magyar samp közösség felé.


A szerveren lévő rendszerek leírása


Felhasználó & karakter rendszer
- A szerveren lévő játék megkezdése előtt, létre kell hoznunk egy felhasználót. A szerverre belépés után a képen látható panel fogad bennünket, ahol megadhatjuk a felhasználónevünket, a jelszavunkat, illetve hogy a szerverre való csatlakozáskor be-e töltse azokat, avagy sem. A felhasználónkhoz kettő karaktert társíthatunk, a szerepjáték szabályzatainak megfelelő karakter névvel. Miután beléptünk a felhasználónkba, a karakterünket kiválasztva elkezdhetjük az adott karakterrel az életünket.
[hs width=300 height=200]http://kepfeltoltes.hu/160519/1331735243sa-mp-000_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=300 height=200]http://kepfeltoltes.hu/160519/1020981849sa-mp-001_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]


Információs panel
- Az információs panelen (a radar mellett jobbra látható), rendszerekkel kapcsolatos információkat láthattok majd, így az információt nem a chatboxon keresztül kapjátok, ezzel szétfloodolva a chatboxotokat.
[hs width=300 height=200]http://kepfeltoltes.hu/160519/sa-mp-002_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]


Apartmanok
- A szerver az adminisztrátorok letudnak helyezni Apartman komplexeket, amiken belül bérlakásokat tudnak létrehozni. Az apartmanok kiváló lehetőséget nyújtanak az RP-hez, több belső is kiválasztható, luxusnak megfelelően.
* Korrekció: A képen lévő hibás szó javítva lett.
[hs width=300 height=200]http://kepfeltoltes.hu/160519/sa-mp-004_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=300 height=200]http://kepfeltoltes.hu/160519/sa-mp-003_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
A téma folyamatos frissítés, szerkesztés alatt áll!

12
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ROSSZ TÉMA- TÖRÖLJÉTEK- SZERI VAN!
« Dátum: 2016. Május 19. - 20:21:35 »
Töröljétek kérlek! Rossz témába nyitottam!

13
Szponzoráció / Webtárhely igénylés
« Dátum: 2016. Május 15. - 20:38:51 »
Kedves Legend[/member],Szilard[/member].
Mint ahogy a témában is olvasható, webtárhelyet szeretnék igényelni.
Van egy meglévő, fizetett domainem, a(z) \"http://www.paradisegaming.hu\", viszont webtárhelyem sajnálatos módon nincs.
A webszerveren egy fórum futna, SMF alapon, illetve egy leendő SA:MP szerver weboldala lenne.
A sampfórumot aktívan követem, nap mint nap. A webszerverre nagy szükségünk lenne, hogy megtudjuk hirdetni a projektet, hogy létre tudjuk hozni a marketing tervet, illetve a fejlesztéseket, újdonságokat az érdeklődőknek gyorsan, és egyszerűen tudjuk közvetíteni.
A játékszervernek egyenlőre nincs sampfórumos témája, azt is hamarosan elkészítjük.
A választ előre is nagyon szépen köszönjük.
whadez @ paradisegaming

14

/*
A scriptet készítette: Pelle \'whadez\' Richard.
www.facebook.com/whadezye
g_SQL = SQL Handle ID
- Az az ID ami alapján rácsatlakozik az adatbázisra a mysql.
         Példa: (OnGameModeInit alatt) g_SQL = mysql_connect(\"IP\", \"Felhasználó\",\"Adatbázis\", \"Felhasználó jelszó\");
*/

 
Képek:
[hs width=420 height=200]http://kepfeltoltes.hu/160515/sa-mp-081_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=420 height=200]http://kepfeltoltes.hu/160515/sa-mp-082_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
Az első rendszer ami közzéteszek a nyilvánosság felé. A rendszer pár hónapja készült el, a fegyvert dobhatjuk el a földre, és vehetjük fel a földről.
Az include működéséhez szükséges: sscanf, mysql, streamer.
A rendszer tesztelt, működik, akinek hibája van vele, az vessen magára, mert ő rontott el valamit.
Azért mert a rendszer közzé lett téve, nem nyújtok hozzá ingyenes supportot.
A script felhasználásakor kérlek ne töröld ki a készítőt (az én nevemet), nem zavar az ott senkit sem.
Megértéseteket köszönöm.
Használat:
 

/* A mysql, sscanf, streamer után. */
#include <dropped_weapons>
 
/* Parancshasználat */
#if defined WDROP_BETOLTVE
CMD:felveszfegyver(p) {
if(IsPlayerInRangeOfDroppedWeapon(p) == -1) return SendClientMessage(p, -1, \"Nincs fegyver a közeledben!\");
return true;
}
CMD:eldobfegyver(p) {
if(!GetPlayerWeapon(p)) return SendClientMessage(p, -1, \"A kezedben nincs fegyver, amit el tudnál dobni!\");
createDroppedWeapon(p, GetPlayerWeapon(p), GetPlayerAmmo(p));
return true;
}
#endif

 
A fegyverek betöltése szerver indításkor:
 

public OnGameModeInit() {
        #if defined WDROP_BETOLTVE
mysql_tquery(g_SQL, \"SELECT * FROM `eldobott_fegyverek`\", \"LoadDroppedWeapons\", \"\");
#endif
        return 1;
}

 
MYSQL Adatbázis:
 

CREATE TABLE IF NOT EXISTS `eldobott_fegyverek` (
  `ID` int(11) NOT NULL,
  `droppedWeapon` int(11) NOT NULL DEFAULT \'0\',
  `droppedAmmo` int(11) NOT NULL DEFAULT \'0\',
  `dVW` int(11) NOT NULL DEFAULT \'0\',
  `dInt` int(11) NOT NULL DEFAULT \'0\',
  `dPos` varchar(32) NOT NULL DEFAULT \'0.000,0.000,0.000\'
) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=latin1;
ALTER TABLE `eldobott_fegyverek`
  MODIFY `ID` int(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT;

 
Az include maga:
 

/*
A scriptet készítette: Pelle \'whadez\' Richard.
www.facebook.com/whadezye
Fejlesztéseket vállalok, valós, kézben fogható pénzért.
-- SAMPFÓRUM --
 
g_SQL = SQL Handle ID
- Az az ID ami alapján rácsatlakozik az adatbázisra a mysql.
*/
#define WDROP_BETOLTVE
#if !defined FegyverObjectek
new FegyverObjectek[47] =
{
   1575,  331, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 341, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 342, 343, 344, -1,  -1 , -1 ,
   346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 355, 356, 372, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367,
   368, 369, 1575
};
#endif
#if !defined szoveg
new szoveg[128];
#endif
#if !defined MAX_DROPPED_WEAPONS
#define MAX_DROPPED_WEAPONS 5000
#endif
#if !defined Pos
new Float:Pos[3];
#endif
#if !defined uzenet
new uzenet[1024];
#endif
#if !defined g_SQL
new g_SQL = -1;
#endif
new DropWeaponObject[MAX_DROPPED_WEAPONS] = {INVALID_OBJECT_ID, ...};
stock getFreeDroppedWeaponId() {
new i = 0;
for(;++i < MAX_DROPPED_WEAPONS;) {
if(DropWeaponObject == INVALID_OBJECT_ID)
return i;
}
return -1;
}
forward createDroppedWeapon(p, weaponid, ammo);
public createDroppedWeapon(p, weaponid, ammo)
{
new droppedId = getFreeDroppedWeaponId();
if(droppedId == -1) return printf(\"A \'MAX_DROPPED_WEAPONS\' érték a végéhez ért!\");
GetPlayerPos(p, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
Pos[2] -= 1.02;
DropWeaponObject[droppedId] = CreateDynamicObject(FegyverObjectek[weaponid], Pos[0], Pos[1], Pos[2], 90.0, 0.0,0.0,
GetPlayerVirtualWorld(p), GetPlayerInterior(p));
format(szoveg,sizeof(szoveg),\"%f,%f,%f\", Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
mysql_format(g_SQL, uzenet, sizeof(uzenet),\"INSERT INTO `eldobott_fegyverek` (ID,droppedWeapon,droppedAmmo,dVW,dInt,dPos) VALUES(\'%d\',\'%d\',\'%d\',\'%d\',\'%d\',\'%s\')\",droppedId, weaponid, ammo, GetPlayerVirtualWorld(p), GetPlayerInterior(p), szoveg);
mysql_tquery(g_SQL, uzenet);
return true;
}
forward LoadDroppedWeapons();
public LoadDroppedWeapons()
{
new nums,fields;
cache_get_data(nums, fields);
if(nums)
{
new i = -1, getWeaponPos[32];
for(;++i < nums;) {
   cache_get_field_content(i, \"dPos\", getWeaponPos, g_SQL, 32);
   sscanf(getWeaponPos, \"p<,>a<f>[3]\",Pos);
   DropWeaponObject[cache_get_field_content_int(i, \"ID\")] = CreateDynamicObject(FegyverObjectek[ cache_get_field_content_int(i, \"droppedWeapon\") ], Pos[0], Pos[1], Pos[2], 90.0, 0.0,0.0,
   cache_get_field_content_int(i, \"dVW\"), cache_get_field_content_int(i, \"dInt\"));
}
}
if(nums) printf(\"%d darab eldobott fegyver betöltve.\",nums);
else printf(\"Nem lett betöltve eldobott fegyver.\");
return true;
}
stock IsPlayerInRangeOfDroppedWeapon(p) {
GetPlayerPos(p, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
mysql_query(g_SQL, \"SELECT dPos,ID FROM `eldobott_fegyverek`\");
if(cache_num_rows())
{
new i = -1, tempStr[32];
for(;++i < cache_num_rows();)
{
   cache_get_field_content(i, \"dPos\", tempStr, g_SQL, 32);
   sscanf(tempStr, \"p<,>a<f>[3]\", Pos);
   if(IsPlayerInRangeOfPoint(p, 2.0, Pos[0], Pos[1], Pos[2])) {
      pickupWeaponFromFloor(p, cache_get_field_content_int(i, \"ID\"));
      return i;
   }
}
}
return -1;
}
stock pickupWeaponFromFloor(p, sqlid) {
format(szoveg,sizeof(szoveg),\"SELECT * FROM `eldobott_fegyverek` WHERE `ID` = \'%i\'\", sqlid);
mysql_query(g_SQL, szoveg);
GivePlayerWeapon(p, cache_get_field_content_int(0, \"droppedWeapon\"), cache_get_field_content_int(0, \"droppedAmmo\"));
if(IsValidDynamicObject(DropWeaponObject[cache_get_field_content_int(0, \"ID\")]))
DestroyDynamicObject(DropWeaponObject[cache_get_field_content_int(0, \"ID\")]);
format(szoveg,sizeof(szoveg),\"DELETE FROM `eldobott_fegyverek` WHERE `ID` = \'%i\'\", sqlid);
mysql_query(g_SQL, szoveg);
return true;
}

15

/*
A scriptet készítette: Pelle \'whadez\' Richard.
www.facebook.com/whadezye
g_SQL = SQL Handle ID
- Az az ID ami alapján rácsatlakozik az adatbázisra a mysql.
*/

 
Az első rendszer ami közzéteszek a nyilvánosság felé. A rendszer pár hónapja készült el, a fegyvert dobhatjuk el a földre, és vehetjük fel a földről.
Az include működéséhez szükséges: sscanf, mysql, streamer.
A rendszer tesztelt, működik, akinek hibája van vele, az vessen magára, mert ő rontott el valamit.
Azért mert a rendszer közzé lett téve, nem nyújtok hozzá ingyenes supportot.
A script felhasználásakor kérlek ne töröld ki a készítőt (az én nevemet), nem zavar az ott senkit sem.
Megértéseteket köszönöm.
Használat:
 

/* A mysql, sscanf, streamer után. */
#include <dropped_weapons>
--
#if defined WDROP_BETOLTVE
CMD:felveszfegyver(p) {
if(IsPlayerInRangeOfDroppedWeapon(p) == -1) return SendClientMessage(p, -1, \"Nincs fegyver a közeledben!\");
return true;
}
CMD:eldobfegyver(p) {
if(!GetPlayerWeapon(p)) return SendClientMessage(p, -1, \"A kezedben nincs fegyver, amit át tudnál adni!\");
createDroppedWeapon(p, GetPlayerWeapon(p), GetPlayerAmmo(p));
return true;
}
#endif

 
MYSQL Adatbázis:
 

CREATE TABLE IF NOT EXISTS `eldobott_fegyverek` (
  `ID` int(11) NOT NULL,
  `droppedWeapon` int(11) NOT NULL DEFAULT \'0\',
  `droppedAmmo` int(11) NOT NULL DEFAULT \'0\',
  `dVW` int(11) NOT NULL DEFAULT \'0\',
  `dInt` int(11) NOT NULL DEFAULT \'0\',
  `dPos` varchar(32) NOT NULL DEFAULT \'0.000,0.000,0.000\'
) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=latin1;
ALTER TABLE `eldobott_fegyverek`
  MODIFY `ID` int(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT;

 
Letöltő link: http://www34.zippyshare.com/v/qce0URrh/file.html
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. Május 15. - 17:54:11 )
KÉPET KÖZZÉ RAKOK, NE WARNOLJATOK KÉRLEK, MERT MEG LESZ A 100%!!!!!!!!!!!!!!

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal