Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - whadez

Oldalak: 1 [2]
16
Munkaerő keresése / Webfejlesztőt keresünk [SMF Sablon / UCP]
« Dátum: 2016. Április 15. - 09:54:37 »
Üdv.
A témában is említett személyt keresem, aki képes elkészíteni egy SMF sablont, esetlegesen egy UCP-t.
A munkáért természetesen fizetnénk egy jelentős összeget.
Elvárásaink:
- !Referencia!
- Gyors, és minőségi munkavégzés.
- Folytonos update, és frissítések.
- Helyzetjelentés, és hibajavítások
Az ellenszolgáltatás pedig pénzben merülne ki, esetlegesen (ha az illető foglalatoskodik a SA:MP RP szerverek körében), akkor a fórumon valamilyen rang, szerveren egy kis juttatás.
A domain (.hu), technikai háttér, mind adott.
 :wave:
Érdeklődni privát üzenet formájában lehetséges.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. Április 15. - 20:52:32 )

Bump.  :OO

17
Segítségkérés / Szerver hiba - Eltűnő játékosok, járművek, elemek.
« Dátum: 2016. Március 31. - 17:07:21 »
:facepalm:
Egy eléggé érdekes hibával küzdök egy ideje már ...
A hibát ahhoz tudnám hasonlítani, mikor az OnPlayerUpdate végére return 0;-t írunk.
A játékosok fellépnek a szerverre, élik életüket, dolgoznak, játszanak, és egy idő után a játékos annyit vél felfedezni, hogy a mellette lévő játékos neve mellett egy homokóra van, mint ha esc-elne, de közben a játékon belül van.
És ez nem kliens hiba, avagy nem csak egy adott játékossal fordul elő, hanem változó.
OnPlayerUpdate,OnPlayerStreamIn/Out return 1;-el tér vissza, illetve 0.32 / 0.5 átlag loss van a VPS-en is.
Képek illusztráció gyanánt:
 

\"width=500http://kepfeltoltes.hu/160331/sa-mp-208_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] \"width=500http://kepfeltoltes.hu/160331/sa-mp-205_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 
Aki tudna segíteni, annak nagyon örülnék, a server.cfg-mbe sincs semmi plusz fölösleges sor.
 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
pInfo[playerid][AFK] = 0;
if(pInfo[playerid][bejelentkezve]) OnPlayerWeaponChange(playerid);
return true;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
if(VanRajtaMaszk(playerid))
ShowPlayerNameTagForPlayer(forplayerid, playerid, false);
else
ShowPlayerNameTagForPlayer(forplayerid, playerid, true);
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}

 
UI: A server_log semmilyen hibát nem ír.
+ Reconnect megoldja a gondot, aztán újra előjön.  :wall:
Szerver CFG Tartalma (A legalsó 3 tesztelés szempontjából került be, de nem javított a helyzeten)
Chatlogging felett semmihez se volt hozzányúlva.
\"c95c25dda3e0776f412802c730ed00d7_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
UI 2: Az adott játékos lát minket, de mindenki másnak ott a homokóra a neve mellett, és semmit sem mozog.
Azt amit ír azt is látjuk.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. Március 31. - 17:52:00 )

\"width=500http://kepfeltoltes.hu/160331/sa-mp-209_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

18
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Stunt szerverhez scriptert keresek
« Dátum: 2015. Augusztus 22. - 23:44:54 »
Mekk Hullám.
no  :no:

19
Üdv mindekinek, Peti134 nevében írok!
A Live Your Life RPG kicsit változtatott az állásponton, és a következő döntést hozta:
A játékmódjuk pályával és webbel együtt továbbra is eladó, erről a lylrp.tk-n lehet részleteket olvasni.
Viszont mit ígérték, indítanak egy bemutatószervert.
A csavar a következő: A bemutatószerverre szeretettel várnak mindenkit, és amennyiben úgy látják,
hogy a bemutatószerver létszáma alapján van értelme a folytatásnak, nem hagyják abba, azaz befejezik amit elkezdtek.
A bemutatószerver elérhetőségeit a facebook oldalukon fogják közzétenni!
https://www.facebook.com/LYLRP
[Mielőtt a moderátorok warnolnának / csinálnák a fesztivált, engedélyt kértem Legend-től.  :innocent:  :whistle:]

20
Én is \'lopott\' színkódokat használok, és egy-két rendszerem másnak a rendszeréről van alapozva, mivel a legjobb ihletet mástól lehet szerezni, de ezt mint \'haladó scripter\' tudhatnád.  8)  :wall:  :hmmm:
\"a3a41ade9f28c50e425c0d55b6a21fad.png\"

21
Segítségkérés / SQL Mezőből FÜGGVÉNY betöltés.
« Dátum: 2015. Július 17. - 00:55:20 »
Üdvözlet fórumlakók!
Sokak által eléggé \'érdekesnek\' tűnő kérdéssel állok most az úriemberek előtt!
Minap megírtam az én csodálatos, csúcs szuper leltár rendszeremet, dialógusra alapozva, és töprengtem azon, hogy hogyan lehetne még dinamikusabbá tenni, a jelenlegi állapotától, és megfordult a fejemben egy olyan felvetés, hogy meg-e oldható lenne az, hogy például In-Game létre hozok itemeket, és beállítom hogy miket tudjon?
Például van egy meglévő tárgyam amit a szerveren hoztam létre, amit külön tábla tárol,
és annak az `Ertek` mezőnek az értéke például \'SetPlayerArmour(playerid, 666);
Tehát egy dialóguson keresztül lenne megadható a tárgynak a \'specialitása\', például egy szendvics esetén (saját általam létrehozott függvény) GivePlayerHealth(playerid, 15);, és akkor ezt végre hajtaná a tárgy használatakor.
#remélemérthetővolt.


Nem megy a fogalmazás késői órákban, megkérném a kedves \'kezdőket\', vagy akik csak \'hsz\' hántőrködni akarnak, hogy olyat ne írjanak hogy \'szerintem\', vagy \'én úgy gondolom\', csak a helyes megfejtést! Köszöntem!
 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015. július 17. 00:56:08[/time] )

Lehetne olyat csinálni, hogy külön típusokra bontva működne a rendszer, de az akkor se olyan nagy rendszer...

22
Általános / Szerepjáték szerver, szükséges rendszerek
« Dátum: 2015. Július 16. - 14:01:05 »
Halihó fórumlakók?
Olyan kérdéssel állok itt előttetek, hogy szerintetek milyen rendszerek kellenek egy letisztult, egyszerű, de nagyszerű RP mód kifejlesztéséhez?
Én amit eddig összeírtam fejből.:



- Karakter rendszer (IG Felhasználó készítés, + 2 karakter készítés IG TD-k segítségével pipa)
- Inventory rendszer (Dialog alapon, eldobás, átadás, felvevés, használat pipa)
- Jármű rendszer (???)
- IG készíthető frakció rendszer (???)
- Ház rendszer (Bérház + rendes) (???)
- Fegyver rendszer (???)
- Cég rendszer (???)
- Munka rendszer (???)
- Alapvető RP-s parancsok + Admin parancsok (pipa)
- Drog rendszer (???)
- Bolt / Tárgy rendszer (???)
 
Az előbb feltüntetett rendszereknél a (???)-es \'tag\' azt szimbolizálja, hogy még nincs megírva a rendszer, illetve ötleteket várok rá, hogy mit kéne a rendszernek tudnia, mi tenné \'egyedivé\'. Természetesen ötleteket várok, illetve felvetéseket, és megkérném a kedves válaszolókat, hogy NE OFF-OLJUNK!!!
Illetve ha valaki észrevett valamilyen hiányosságot a rendszerek között, hogy milyen rendszer hiányzik még, amit nem tüntettem fel, azt is megköszönöm!
A szépen megfogalmazott, értelmes válaszokat előre is köszönöm!

23
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Bank by Mark
« Dátum: 2015. Július 16. - 13:08:27 »
#define 1Mark6 TEAM_SCRIPTER && TEAM_MAPPER
k.

25
Sziasztok.
Lenne egy kis problémám, az elmúlt időben ezen töröm a fejem, hogy miért nem lehet rákattintani a textdrawra, minden lehetséges hiba forrást ellenőriztem, és már tehetetlen vagyok az ügyben, így hozzátok fordulok, hát ha valaki észre veszi a hibát.  :wavecry:
 

Mód elején.:
new Text:CarBuyTD[MAX_PLAYERS][6];
stock TextdrawokBetoltese(playerid)
{
CarBuyTD[playerid][0] = TextDrawCreate(290.000000, 399.000000, \"_\");
TextDrawBackgroundColor(CarBuyTD[playerid][0], 255);
TextDrawFont(CarBuyTD[playerid][0], 1);
TextDrawLetterSize(CarBuyTD[playerid][0], 0.500000, 2.000000);
TextDrawColor(CarBuyTD[playerid][0], -1);
TextDrawSetOutline(CarBuyTD[playerid][0], 0);
TextDrawSetProportional(CarBuyTD[playerid][0], 1);
TextDrawSetShadow(CarBuyTD[playerid][0], 1);
TextDrawUseBox(CarBuyTD[playerid][0], 1);
TextDrawBoxColor(CarBuyTD[playerid][0], -16777063);
TextDrawTextSize(CarBuyTD[playerid][0], 380.000000, 30.000000);
TextDrawSetSelectable(CarBuyTD[playerid][0], 0);
CarBuyTD[playerid][1] = TextDrawCreate(290.000000, 349.000000, \"_\");
TextDrawBackgroundColor(CarBuyTD[playerid][1], 255);
TextDrawFont(CarBuyTD[playerid][1], 1);
TextDrawLetterSize(CarBuyTD[playerid][1], 0.500000, 2.000000);
TextDrawColor(CarBuyTD[playerid][1], -1);
TextDrawSetOutline(CarBuyTD[playerid][1], 0);
TextDrawSetProportional(CarBuyTD[playerid][1], 1);
TextDrawSetShadow(CarBuyTD[playerid][1], 1);
TextDrawUseBox(CarBuyTD[playerid][1], 1);
TextDrawBoxColor(CarBuyTD[playerid][1], 16712857);
TextDrawTextSize(CarBuyTD[playerid][1], 380.000000, 30.000000);
TextDrawSetSelectable(CarBuyTD[playerid][1], 0);
CarBuyTD[playerid][2] = TextDrawCreate(288.000000, 347.000000, \"Vásárlás\");
TextDrawTextSize(CarBuyTD[playerid][2], 30, 30);
TextDrawBackgroundColor(CarBuyTD[playerid][2], 255);
TextDrawFont(CarBuyTD[playerid][2], 1);
TextDrawLetterSize(CarBuyTD[playerid][2], 0.659999, 2.399999);
TextDrawColor(CarBuyTD[playerid][2], -1);
TextDrawSetOutline(CarBuyTD[playerid][2], 0);
TextDrawSetProportional(CarBuyTD[playerid][2], 1);
TextDrawSetShadow(CarBuyTD[playerid][2], 2);
TextDrawSetSelectable(CarBuyTD[playerid][2], true);
CarBuyTD[playerid][3] = TextDrawCreate(298.000000, 395.000000, \"Kilépés\");
TextDrawTextSize(CarBuyTD[playerid][3], 30, 30);
TextDrawBackgroundColor(CarBuyTD[playerid][3], 255);
TextDrawFont(CarBuyTD[playerid][3], 1);
TextDrawLetterSize(CarBuyTD[playerid][3], 0.659999, 2.399999);
TextDrawColor(CarBuyTD[playerid][3], -1);
TextDrawSetOutline(CarBuyTD[playerid][3], 0);
TextDrawSetProportional(CarBuyTD[playerid][3], 1);
TextDrawSetShadow(CarBuyTD[playerid][3], 2);
TextDrawSetSelectable(CarBuyTD[playerid][3], true);
CarBuyTD[playerid][4] = TextDrawCreate(180.000000, 337.000000, \"~<~\");
TextDrawTextSize(CarBuyTD[playerid][4], 30, 30);
TextDrawBackgroundColor(CarBuyTD[playerid][4], 255);
TextDrawFont(CarBuyTD[playerid][4], 1);
TextDrawLetterSize(CarBuyTD[playerid][4], 1.100000, 4.000000);
TextDrawColor(CarBuyTD[playerid][4], -1);
TextDrawSetOutline(CarBuyTD[playerid][4], 0);
TextDrawSetProportional(CarBuyTD[playerid][4], 1);
TextDrawSetShadow(CarBuyTD[playerid][4], 1);
TextDrawTextSize(CarBuyTD[playerid][4], 10.0, 10.0);
TextDrawSetSelectable(CarBuyTD[playerid][4], true);
CarBuyTD[playerid][5] = TextDrawCreate(448.000000, 337.000000, \"~>~\");
TextDrawTextSize(CarBuyTD[playerid][5], 30, 30);
TextDrawBackgroundColor(CarBuyTD[playerid][5], 255);
TextDrawFont(CarBuyTD[playerid][5], 1);
TextDrawLetterSize(CarBuyTD[playerid][5], 1.100000, 4.000000);
TextDrawColor(CarBuyTD[playerid][5], -1);
TextDrawSetOutline(CarBuyTD[playerid][5], 0);
TextDrawSetProportional(CarBuyTD[playerid][5], 1);
TextDrawSetShadow(CarBuyTD[playerid][5], 1);
TextDrawSetSelectable(CarBuyTD[playerid][5], true);
}
public OnPlayerConnect(playerid) { TextdrawokBetoltese(playerid); return 1; }
 
** Parancs hatására.:
for(new i = 0; i < 6; i++)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, CarBuyTD[playerid]);
}
SelectTextDraw(playerid, 0xAAAAAA50);
 
[ /code]
A textdrawot megjeleníti hibátlanul, viszont nem lehet rá kattintani.
OnPlayerClickTextdraw függvényem.:
[code=pawn]
public OnPlayerClickTextDraw(playerid, Text:clickedid)
{
PlayerPlaySound(playerid,1054,0.0,0.0,0.0);
        if(clickedid == CarBuyTD[playerid][2]) // Vásárlás
{
Msg(playerid, COLOR_LRED, \"LEFUTOTT\",1);
return 1;
}
if(clickedid == CarBuyTD[playerid][3]) // Kilépés
{
Msg(playerid, COLOR_LRED, \"LEFUTOTT\",1);
return 1;
}
if(clickedid == CarBuyTD[playerid][4]) // Balra
{
Msg(playerid, COLOR_LRED, \"LEFUTOTT\",1);
return 1;
}
if(clickedid == CarBuyTD[playerid][5]) // Jobbra
{
Msg(playerid, COLOR_LRED, \"LEFUTOTT\",1);
return 1;
}
return 1;
}
[ /code]

26
Segítségkérés / OnPlayerClickTextDraw Text probléma.
« Dátum: 2015. Január 20. - 14:16:27 »
Üdv.
Egy olyan gondom lenne, hogy ha egy síkba van több mint 1 szöveges textdraw, amit ki tudok választani az onplayerclicktextdraw függvénnyel, akkor rá húzom az egyikre a kurzort, és az összeset kijelöli, így ezért csak 1 textdrawra tudok rákattintani, a többire nem. Utána keresgéltem hogy a TextDrawFontSize tehet róla, de az én szöveges textdrawom nem is tartalmaz ilyet. Mi lehet a gond?
Kép hogy mit értek \"Egy vonalban több szöveges textdraw\" alatt.
http://kepfeltoltes.hu/view/150120/sa-mp-014_www.kepfeltoltes.hu_.png
Itt a kód a szöveges textdrawokra:
 

LoginTD11[playerid] = TextDrawCreate(320.000000, 241.000000, \"Jelszó\");
TextDrawAlignment(LoginTD11[playerid], 2);
TextDrawBackgroundColor(LoginTD11[playerid], 255);
TextDrawFont(LoginTD11[playerid], 2);
TextDrawLetterSize(LoginTD11[playerid], 0.240000, 3.000000);
TextDrawColor(LoginTD11[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(LoginTD11[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(LoginTD11[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(LoginTD11[playerid], 1);
TextDrawSetSelectable(LoginTD11[playerid], 1);
LoginTD6[playerid] = TextDrawCreate(102.000000, 244.000000, \"Regisztráció\");
TextDrawAlignment(LoginTD6[playerid], 2);
TextDrawBackgroundColor(LoginTD6[playerid], 255);
TextDrawFont(LoginTD6[playerid], 2);
TextDrawLetterSize(LoginTD6[playerid], 0.400000, 2.600000);
TextDrawColor(LoginTD6[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(LoginTD6[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(LoginTD6[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(LoginTD6[playerid], 1);
TextDrawSetSelectable(LoginTD6[playerid], 1);
LoginTD7[playerid] = TextDrawCreate(534.000000, 243.000000, \"Bejelentkezés\");
TextDrawAlignment(LoginTD7[playerid], 2);
TextDrawBackgroundColor(LoginTD7[playerid], 255);
TextDrawFont(LoginTD7[playerid], 2);
TextDrawLetterSize(LoginTD7[playerid], 0.330000, 2.600000);
TextDrawColor(LoginTD7[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(LoginTD7[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(LoginTD7[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(LoginTD7[playerid], 1);
TextDrawSetSelectable(LoginTD7[playerid], 1);

Oldalak: 1 [2]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal