Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - PeterBlue

Oldalak: [1] 2
1
Szkript kérések / Dialogból szétválasztottra
« Dátum: 2015. Május 02. - 20:12:07 »
Van egy fs-em, az objektid-t / felrak [VALAMI]-vel kéne.
Kód:
 

#include <a_samp>
#define DIALOG_FELRAK 678
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Panzerfaust inkuming\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#endif
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/macska\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    SetPlayerAttachedObject(playerid, 7, 19142,  1, 0.1,  0.05, 0.0,  0.0,   0.0,   0.0);
    EditAttachedObject(playerid, 7);
return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/felrak\", true, 7)) // 7 hosszú a /felrak
    {
        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_FELRAK, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Attacholó.sz*r.exe\", \"{FF0000}OBJEKTID:\", \"Felvesz\", \"Mégse\");
        return 1;
    }
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_FELRAK)
    {
        if(!response) // Mégse
        {
        }
        else // Felrakja
        {
            SetPlayerAttachedObject(playerid, 7, strval(inputtext),  1, 0.1,  0.05, 0.0,  0.0,   0.0,   0.0);
       EditAttachedObject(playerid, 7);
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}

2
Segítségkérés / Attacholós-editelős beírós cucc
« Dátum: 2015. Május 02. - 01:28:56 »
A dolog egy FS, ami egy dialogot előhoz. A dialogba beírsz egy objektID-t, rádrakja, editelhetővé válik, hogy passzolhasson rád.
A kód:
 
#include <a_samp>
#define DIALOG_FELRAK 678
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Panzerfaust inkuming\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#endif
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext, \"/felrak\", true, 7)) // 7 hosszú a /felrak
    {
        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_FELRAK, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Attacholó.sz*r.exe\", \"{FF0000}OBJEKTID:\", \"Felvesz\", \"Mégse\");
        return 1;
    }
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_FELRAK)
    {
        if(!response) // Mégse
        {
        }
        else // Felrakja
        {
            SetPlayerAttachedObject(playerid, 7, inputtext,  1, 0.1,  0.05, 0.0,  0.0,   0.0,   0.0);
       EditAttachedObject(playerid, 7);
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}

 
Error:
 
(34) : error 035: argument type mismatch (argument 3)

 
Hibás sor:
 
SetPlayerAttachedObject(playerid, 7, inputtext,  1, 0.1,  0.05, 0.0,  0.0,   0.0,   0.0);

3
Archívum / Afternoon RPG - A börtönRPG
« Dátum: 2015. Április 06. - 21:58:32 »

FONTOS MEGJEGYZÉS: MIVEL A MOD MÉG FEJLESZTÉS ALATT ÁLL, ILLETVE A MAP IS, EZÉRT A TOPIC MÉG HIÁNYOS! A MOD ÉS A MAP FEJLESZTÉSÉVEL FOG FEJLŐDNI A TOPIC IS!
If the apple logo is rainbow colored, it will probably not work!
Kik csinálnak micsodát?
Fegyőrök:A fegyőrök feladata rendet tartani a börtönben. Rendezhetnek programokat, ellenőrizhetnek, ők figyelnek a biztonságra.
Rabok: A rabok konkrétan bármit megtehetnek, ami RP-s.
Hogyan lehetek rab?
Aki a szerverre feljön, regisztrál/bejelentkezik, tehát játszik, alapvetően rab lesz.
Hogyan lehetek fegyőr?
A fegyőröket az adminok választják ki. Fegyőr csak az RP-s játékosokból lehet. Aki nonozik fegyőrként, annak minden tulajdona(pénz, fegyverek) el lesz kobozva, majd rab lesz. Ezeket az interakciókat az adminok hajtják végre.
Csak ide-oda mászkálunk, vagy mi?
A börtönben sok fajta elfoglaltság lesz. Lehet RPzni logikusan, lehet majd dolgozni, illetve lehet fegyvert készíteni, drogot becsempészni egy korrupt fegyőr segítségével és azt árulni, illetve kést készíteni.
Fegyverek, drog
A fegyőrök szerezhetnek a raboknak marihuánát. Ez az egy drog lesz, több dologban nem is gondoltunk, bőven elég ez. A rabok tudnak pisztolyt és kést csinálni. A pisztoly egykezes colt lesz, 15 tölténnyel(Ennyit kapsz a készítéskor). A cheateléssel ne próbálkozz, nem fog menni ;) . A késből 1 darabod lehet, nem is fog engedni többet, nem csak azért, mert simán hülyeség, hanem mert nem is lehet nálad 2.
Tisztaság
Van egy status barod, ami ha teljesen felmegy akkor 3dtext kerül a fejed fölé, ami jelzi, hogy büdös vagy.
Adminok
Csak 4 admin lesz, akik közeli ismerősök vagyunk. Én és cember, illetve 2 barátunk. Felvétel nem lesz, sehogy nem kerülhetsz be adminnak. Ha mégis sikerül, akkor valamit nagyon jól csinálsz.
Hol vagyunk?
A börtön LS és Chilliad között van, valahol AngelPine mellett. Azért választottuk ezt, mert tökéletesen megfelel, és még sehol nem láttuk bemappolva.
Milyen munkák vannak?
Próbáltunk változatosak lenni, ezek alapján kigondoltunk párat, de mivel még egyik sincs megvalósítva, a lista bárhogy változhat.
 
  • Kukás

  • Ételszállító(A büfébe kell vinni kaját, elvinni a büféből a kajamaradékot)

  • Söprőmunkás(Az udvaron kell söprögetnie a koszt)

  • Bányász(Chilliadra visznek a fegyőrök egy enforcerrel, ha ügyes vagy megszökhetsz.)

  • Mosodás(A ruhákból darabokat kitépve később ruhákat varrhat)


A CK rendszerről
Részben CK rendszert használunk. Amikor meghalsz elveszik a fegyvered, a késed, a pénzed is. A nevedet nem kell megváltoztatnod, IC nem ismersz senkit.
Bandák
Mindenki alapíthat bandát, IC ügyed, senki nem szól bele semmit, ha RPsen csinálod. Minden banda NoScript lesz.
Motozás
Lehet motozni is. Amennyiben valamiből van nálad, egy randommal eldönti, hogy megtalálták, vagy nem. Ha igen, kilistázza a motozónak, ha nem, akkor nem.
\"QBUVUUtvAwMMX1gYQAVQ\"
Bármilyen ötletedet leírhatod ide, a témába! ;)
 
 


Tarts nyitva a szemed! Emeld ki a topic első négy sorát, nem fogod elhinni, hogy nem vetted észre! :)

4
Segítségkérés / Elromlott minden parancs
« Dátum: 2015. Március 30. - 17:27:44 »
Egyből a közepébe: Eddig működtek a parancsok, most pedig nem. Nem tudom, mit csináltam, hogy ez lett. KB azóta csinálja, mióta kipróbáltam a PPC_Housing rendszert, de akkor még működtek. Utána beraktam a modba egy suffnituning angol /do parancsot, de az szkriptelésileg egy lópéló volt, úgyhogy teljességgel kiszedtem. Hibát nem észlel, a többi funkció mind működik(Onplayertext, onplayerupdate, stb..).
EDIT: A filterscriptes parancsom sem működik
EDIT2: A filterscript már működik, az más hibából származott

5
Segítségkérés / Bezárós textdraw
« Dátum: 2015. Március 21. - 16:31:05 »
Van egy bezáró textdrawom(Egy másik textdrawot és magát zárja be), de bárhogy próbálkozok, nem működik. Próbáltam váltani a PlayerText: és a Text: között, de sehogy nem jövök rá...
 
//Önkormányzat adatbázis - Steven Blue
#include <a_samp>
new Text:onkorihatter;
new Text:onkoribezaro;
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Onkormanyzat adatbazis betoltve\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
onkoribezaro = TextDrawCreate(240.0,30.0,\"~r~X\");
onkorihatter = TextDrawCreate(30.0,30.0,\" ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~  ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~  ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~  ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~\");
TextDrawUseBox(onkorihatter, 1);
    TextDrawBoxColor(onkorihatter, 0x4DAFE4FF);
    TextDrawTextSize(onkorihatter, 610.0, 450);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, onkorihatter);
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/adatbázis\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, 1777, -1677, 14))
    {
   TextDrawShowForPlayer(playerid,onkorihatter);
   TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:onkoribezaro);
   TextDrawSetSelectable(Text:onkoribezaro, 1);
   SelectTextDraw(playerid, 0x00FF00FF);
}
else
{
    SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"{FF0000}Nem vagy adatbázis közelében!\");
}
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerClickTextDraw(playerid, Text:clickedid)
{
    if(clickedid == onkoribezaro)
    {
         TextDrawHideForPlayer(playerid, Text:onkoribezaro);
         TextDrawHideForPlayer(playerid, onkorihatter);
         CancelSelectTextDraw(playerid);
    }
    return 1;
}

6
Segítségkérés / Motorindító parancs
« Dátum: 2015. Március 14. - 16:13:26 »
Van egy /motor parancsom ami a motort kapcsolja ki és be. A baj az, hogy bármilyen kocsiba is ülök be, a motor nem indul el és nem áll le. A kocsiidk jól vannak beírva, nincsenek elcsúszva.1-30 kocsi megvan, /dl is jelzi.
 
if(!strcmp(cmdtext, \"/motor\", true))
            {
                        if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)//Ha a vezető írja be
                        {
                                new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);//Lekéri a kocsi idjét amiben ül
                                if(Motor[vehicleid] == off)
                                {
                                    new kocsimotorid = GetPlayerVehicleID(playerid);
                                    if(pInfo[playerid][VehicleKey1] == kocsimotorid)
                                    if(pInfo[playerid][VehicleKey2] == kocsimotorid)
                                    {
                                        SetTimerEx(\"EngineStart\",2000,false,\"ii\",vehicleid);// Elindítja.
                                    }
                                    if(kocsimotorid == 9)//Ha SFPD-s kocsiban ül
                                    if(kocsimotorid == 10)//Ha SFPD-s kocsiban ül
                                    if(kocsimotorid == 11)//Ha SFPD-s kocsiban ül
                                    if(kocsimotorid == 12)//Ha SFPD-s kocsiban ül
                                    if(kocsimotorid == 13)//Ha SFPD-s kocsiban ül
                                    if(kocsimotorid == 14)//Ha SFPD-s kocsiban ül
                                {
                                        if(pInfo[playerid][LeaderJob] == 1)//És rendőr
                                        {
                                                        SetTimerEx(\"EngineStart\",2000,false,\"ii\",vehicleid);// Elindítja.
                                                }
                                        }
                                        if(kocsimotorid == 15)// Ha mentőben ül
                                    if(kocsimotorid == 16)
                                    if(kocsimotorid == 17)
                                {
                                        if(pInfo[playerid][LeaderJob] == 2)//És mentős
                                        {
                                                        SetTimerEx(\"EngineStart\",2000,false,\"ii\",vehicleid);// Akkor elindítja
                                                }
                                        }
                                    if(kocsimotorid == 18)// Ha tűzoltókocsiban ül
                                    if(kocsimotorid == 19)
                                    if(kocsimotorid == 20)
                                {
                                        if(pInfo[playerid][LeaderJob] == 3)//És tűzoltó
                                        {
                                                        SetTimerEx(\"EngineStart\",2000,false,\"ii\",vehicleid);// Akkor elindítja
                                                }
                                        }
                                    if(kocsimotorid == 1)// Ha OTAL kocsiban ül
                                    if(kocsimotorid == 2)
                                    if(kocsimotorid == 3)
                                    if(kocsimotorid == 4)
                                    if(kocsimotorid == 5)
                                    if(kocsimotorid == 6)
                                    if(kocsimotorid == 7)
                                    if(kocsimotorid == 8)
                                {
                                        if(pInfo[playerid][LeaderJob] == 4)//És OTALos
                                        {
                                                        SetTimerEx(\"EngineStart\",2000,false,\"ii\",vehicleid);// Akkor elindítja
                                                }
                                        }
                                        if(kocsimotorid == 21)// Ha terrorista kocsiban ül
                                    if(kocsimotorid == 22)
                                    if(kocsimotorid == 23)
                                    if(kocsimotorid == 24)
                                    if(kocsimotorid == 25)
                                    if(kocsimotorid == 26)
                                    if(kocsimotorid == 27)
                                    if(kocsimotorid == 28)
                                    if(kocsimotorid == 29)
                    if(kocsimotorid == 30)
                                {
                                        if(pInfo[playerid][LeaderJob] == 5)//És terrorista
                                        {
                                                        SetTimerEx(\"EngineStart\",2000,false,\"ii\",vehicleid);// Akkor elindítja
                                                }
                                        }
                                }
                                else if (Motor[vehicleid] == on)
                                {
                                        EngineStop(vehicleid);
                                }
                                else
                                {
                                        if (Motor[vehicleid] == on)
                                        {
                                                EngineStop(vehicleid);
                                        }
                                        else
                                        {
                                            SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Ehhez a járműhöz nincs kulcsod!\");
                                        }
                                }
                        }
                        return 1;
                }

7
Off Telep / Tupac üzent valami fontosat?
« Dátum: 2015. Február 15. - 14:17:30 »
Úgy értem ez a Makaveli cuccos, meg a killuminati, a rejtett óra az egyik klipben, ami 4 óra 3 percet mutat, stb...

8
Off Telep / Dfoglalo=nyomkövető?
« Dátum: 2014. Október 31. - 21:55:11 »
Itt értékelhetitek Dfoglalot! Juhhéj!

9
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Adott helyre kattintva..
« Dátum: 2014. Október 31. - 12:17:32 »
Na, Sikerült?

10
Segítségkérés / Asay kérdés
« Dátum: 2014. Október 30. - 21:44:35 »
Bele is kezdek, van egy asay parancsom, de ha /asay [akármiszöveg]-ként használom, hibásnak érzékeli. Ha simán /asay-t írok akkor meg
csak kiír egy szóközt asayként. Nem tudom, mi lehet a baja.
 

if(!strcmp(cmdtext, \"/asay\", true))
    {
   if(pInfo[playerid][Admin] >= 1)
    {
        new string[128],text[123];
       format(string, sizeof(string), \"{f71616}((ADMIN :{a6e819} %s {f71616}))\",text);
       SendPlayerMessageToAll(playerid, string);
       return 1;
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy Admin...\");
   }
   return 1;
}

 
(Nincs loose identation, a sorok rendesen vannak csak itt bugosak.Errort nem érzékel. Ugyanez van a többi, /s, /b, stb. parancsoknál is, amikor valamit kell írni utána.)

11
Segítségkérés / Parancsnál error 035: argument type mismatch (argument 1)
« Dátum: 2014. Október 29. - 14:53:54 »
In medias res:
ZCMD-ről átírtam egy modot, mert jobbnak láttam fejlesztés szempontból, könnyebb használni a játékban(szerintem.)
Amikor lekompilálnám sorra kapom a hibaüzeneteket: error 035: argument type mismatch (argument 1)
 

if(!strcmp(cmdtext, \"/asay\", true)) //Az a hibás sor
    {

 
Vagy egy másik:
 
   if(!strcmp(cmdtext, \"/adminmenü\", true)) //Ez ugye a hibás 

12
Off Telep / 5 szavas mese
« Dátum: 2014. Október 28. - 23:07:28 »
Mindneki 5 szót ír 1 komment alatt, az A-AZ-ÉS nem számítanak szavaknak. Régen klánfórumon hajtottuk ezt és jó lett.
Kezdem is:
Egyszer volt egy öreg raszta,

13
Segítségkérés / Csak néha rakja át(BŐVEBBEN LENT!)
« Dátum: 2014. Október 28. - 22:36:37 »
Arról lenne szó, hogy van a szkriptben egy rész, hogy bejelentkezéskor és regisztrációkor a kamerát egy SF-i pontra helyezze.
 

if(fexist(string))
   {
              SetPlayerCameraPos(playerid, -1625, 761, 226);
      SetPlayerCameraLookAt(playerid, -1881, 573, 128);
      ShowPlayerDialog(playerid,LOGIN_DIALOG,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Bejelentkezés\",\"Ez a karakter regisztrálva van\\nÍrd be a jelszavad:\",\"Belépés\",\"Kilépés\");
   }
   if(!fexist(string))
   {
              SetPlayerCameraPos(playerid, -1625, 761, 226);
      SetPlayerCameraLookAt(playerid, -1881, 573, 128);
               new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Distance = 5.0;
      GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
      ShowPlayerDialog(playerid,REG_DIALOG,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Regisztráció\",\"Ilyen nevű karakter még nincs!\\nKérlek hozd létre!\\nÍrj be hozzá egy jelszavat!\",\"Létrehoz\",\"Kilépés\");
   }

 
A probléma az, hogy csak néha-néha rakja a jó helyre a kamerát.

14
Segítségkérés / Ékezet és kötőjel zcmd-ben
« Dátum: 2014. Október 28. - 22:17:44 »
Már láttam hasonló témát, de az ottani tartalomban összekeveredtem és végül nem tudom mi van, ezért nyitottam új témát rá. Gondolom a cím alapján egyértelmű, hogy zcmd-s parancsba akarok kötőjelet és/vagy ékezetet írni, ez nem világos. A segítségeket előre is köszi!
EDIT: Remélem nem szabályellenes, hogy a nemértés miatt nyitottam rá egy új témát.

15
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:the server didn\'t respond retrying
« Dátum: 2014. Október 28. - 21:12:08 »
Eltévedtél, ez itt a szkriptelési részleg! Nem vagyok moderátor, de picikét(Nagyon) zavaró, hogy random, nemideillő témákat találok.

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal