Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - PeterBlue

Oldalak: 1 [2]
16
Szkript kérések / 3Dtext törlése másik parancsban
« Dátum: 2014. Augusztus 07. - 18:57:21 »
Van egy parancsom, amivel lerakok egy 3dtextet, és van egy másik amivel felveszenm azt. a new Text3D:csapdale; a 2 parancs elõtt van, de ammikor az eltûntetéshez érne akkor azt az errort kapja a pawno, hogy
 
error 021: symbol already defined: \"Update3DTextLabelText\"

 
Próbáltam Delete3dtextlabellal is, de nem jó.
Elküldöm az egész filterszkriptet, hátha valami blokkolja.
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new Text3D:csapdale;//Eltûntethetõ 3dtext miatt kell, ha nem ittvan örökre ottmarad a 3dtext
new varositas[1];//az objecteknek adunk nevet, és összeszámoljuk
// pénz eltûntetése
CMD:felveszpenz(playerid, params[])
{
    CreateExplosion( varositas[0], 4, 50);//robbanás
DestroyObject(varositas[0]); }
Update3DTextLabelText(csapdale, 0xFFFFFFFF, \" \");
}
//pénz lerakása
CMD:robbanopenz(playerid, params[])
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
csapdale = Create3DTextLabel(\"Eldobott pénz, felvételéhez /felveszpenz\",0xFFFFFFFF,x+0.5 ,y ,z ,20.0,0);
varositas[0] = CreateObject(1212, x, y, z, 90, 0, 0);
}

 
[mod]Beállítottam az alap üzenet ikont a feleslegesen átállított ikon helyére, illetve javítottam a

taget

tagre![/mod]

17
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Segítség, SA-MP map construction
« Dátum: 2014. Augusztus 01. - 18:58:38 »
Lehet nem ide való a téma, de nem találtam a helyét, ezért bocsi :D
Az lenne a kérdésem, a régi SA-MP map constructiont használom amin még nem load gomb, hanem START gomb van és nincs import paste.
( FONTOS: AZÉRT HASZNÁLOM EZT, MERT A MÁSIKON NEM TÖLT BE SEMMI, CSAK A TENGER ÉS AZ OBJEKTEK PIROS JELZÕI)
A kérdés az lenne, hogy itt hogy tudok úgy betölteni, hogy csak a pwn-em töltsön be és az alap objektek ne?( pl van egy híd amit kiszedtem de ahányszor betöltöm a végén lementett pwn-t ott lesz az én hidam és az alap is)
Nagyon irritáló, hogy 100+100 world objektet kell kiszednem minden importálásnál, hogy elkezdjem ott ahol azelõtt abbahagytam.
A Segítséget elõre is köszönöm!



Utóirat: Bocsi a helyesírási hibákért.
\"10391366_747044982013956_6504776761411644883_n.jpg\"

18
Segítségkérés / Segítség, SA-MP map construction
« Dátum: 2014. Augusztus 01. - 18:26:02 »
Lehet nem ide való a téma, de nem találtam a helyét, ezért bocsi :D
Az lenne a kérdésem, a régi SA-MP map constructiont használom amin még nem load gomb, hanem START gomb van és nincs import paste.
( FONTOS: AZÉRT HASZNÁLOM EZT, MERT A MÁSIKON NEM TÖLT BE SEMMI, CSAK A TENGER ÉS AZ OBJEKTEK PIROS JELZÕI)
A kérdés az lenne, hogy itt hogy tudok úgy betölteni, hogy csak a pwn-em töltsön be és az alap objektek ne?( pl van egy híd amit kiszedtem de ahányszor betöltöm a végén lementett pwn-t ott lesz az én hidam és az alap is)
Nagyon irritáló, hogy 100+100 world objektet kell kiszednem minden importálásnál, hogy elkezdjem ott ahol azelõtt abbahagytam.
A Segítséget elõre is köszönöm!



Utóirat: Bocsi a helyesírási hibákért.
\"10391366_747044982013956_6504776761411644883_n.jpg\"

Oldalak: 1 [2]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal