Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Honda

Oldalak: [1] 2 3
1
SA-MP: Szerverfejlesztés / Car spawn.
« Dátum: 2012. Március 15. - 14:40:34 »
pff...

2
SA-MP: Szerverfejlesztés / Car spawn.
« Dátum: 2012. Március 15. - 09:46:56 »
Idézetet írta: 1ST_Chr date=1331796607\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18493\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez nem ladminból lett kiszedve? És mi az a reklám meg a respawncars parancs?
Am grat, a kezdõknek biztos jól jön...
 
nem onnan lett kiszedve..

3
SA-MP: Szerverfejlesztés / Car spawn.
« Dátum: 2012. Március 14. - 20:17:55 »
Idézetet írta: halaloszto100 date=1331752603\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18493\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jó lett lehet, hogy fel is használom. :)
 
Azért van.:)

4
SA-MP: Szerverfejlesztés / Car spawn.
« Dátum: 2012. Március 14. - 20:15:27 »
Csáó all.
Unatkoztam készítettem nektek egy autó spawner.
Idõ: 5-6 perc.
Készítõ: Honda (én)
 
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
              //====== SAMP Jármû Lehvó 0.3d =======//
              //========    Készítette: Honda    ========//
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
#include <a_samp>
#define GELTONA 0xFFFF00FF
#define BALTA 0xFFFFFFFF
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, \"\")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1
new SpawnedVehicles[MAX_PLAYERS];
new VehicleNames[212][] = {
{\"Landstalker\"},{\"Bravura\"},{\"Buffalo\"},{\"Linerunner\"},{\"Perrenial\"},{\"Sentinel\"},{\"Dumper\"},
{\"Firetruck\"},{\"Trashmaster\"},{\"Stretch\"},{\"Manana\"},{\"Infernus\"},{\"Voodoo\"},{\"Pony\"},{\"Mule\"},
{\"Cheetah\"},{\"Ambulance\"},{\"Leviathan\"},{\"Moonbeam\"},{\"Esperanto\"},{\"Taxi\"},{\"Washington\"},
{\"Bobcat\"},{\"Mr Whoopee\"},{\"BF Injection\"},{\"Hunter\"},{\"Premier\"},{\"Enforcer\"},{\"Securicar\"},
{\"Banshee\"},{\"Predator\"},{\"Bus\"},{\"Rhino\"},{\"Barracks\"},{\"Hotknife\"},{\"Trailer 1\"},{\"Previon\"},
{\"Coach\"},{\"Cabbie\"},{\"Stallion\"},{\"Rumpo\"},{\"RC Bandit\"},{\"Romero\"},{\"Packer\"},{\"Monster\"},
{\"Admiral\"},{\"Squalo\"},{\"Seasparrow\"},{\"Pizzaboy\"},{\"Tram\"},{\"Trailer 2\"},{\"Turismo\"},
{\"Speeder\"},{\"Reefer\"},{\"Tropic\"},{\"Flatbed\"},{\"Yankee\"},{\"Caddy\"},{\"Solair\"},{\"Berkley\'s RC Van\"},
{\"Skimmer\"},{\"PCJ-600\"},{\"Faggio\"},{\"Freeway\"},{\"RC Baron\"},{\"RC Raider\"},{\"Glendale\"},{\"Oceanic\"},
{\"Sanchez\"},{\"Sparrow\"},{\"Patriot\"},{\"Quad\"},{\"Coastguard\"},{\"Dinghy\"},{\"Hermes\"},{\"Sabre\"},
{\"Rustler\"},{\"ZR-350\"},{\"Walton\"},{\"Regina\"},{\"Comet\"},{\"BMX\"},{\"Burrito\"},{\"Camper\"},{\"Marquis\"},
{\"Baggage\"},{\"Dozer\"},{\"Maverick\"},{\"News Chopper\"},{\"Rancher\"},{\"FBI Rancher\"},{\"Virgo\"},{\"Greenwood\"},
{\"Jetmax\"},{\"Hotring\"},{\"Sandking\"},{\"Blista Compact\"},{\"Police Maverick\"},{\"Boxville\"},{\"Benson\"},
{\"Mesa\"},{\"RC Goblin\"},{\"Hotring Racer A\"},{\"Hotring Racer B\"},{\"Bloodring Banger\"},{\"Rancher\"},
{\"Super GT\"},{\"Elegant\"},{\"Journey\"},{\"Bike\"},{\"Mountain Bike\"},{\"Beagle\"},{\"Cropdust\"},{\"Stunt\"},
{\"Tanker\"}, {\"Roadtrain\"},{\"Nebula\"},{\"Majestic\"},{\"Buccaneer\"},{\"Shamal\"},{\"Hydra\"},{\"FCR-900\"},
{\"NRG-500\"},{\"HPV1000\"},{\"Cement Truck\"},{\"Tow Truck\"},{\"Fortune\"},{\"Cadrona\"},{\"FBI Truck\"},
{\"Willard\"},{\"Forklift\"},{\"Tractor\"},{\"Combine\"},{\"Feltzer\"},{\"Remington\"},{\"Slamvan\"},
{\"Blade\"},{\"Freight\"},{\"Streak\"},{\"Vortex\"},{\"Vincent\"},{\"Bullet\"},{\"Clover\"},{\"Sadler\"},
{\"Firetruck LA\"},{\"Hustler\"},{\"Intruder\"},{\"Primo\"},{\"Cargobob\"},{\"Tampa\"},{\"Sunrise\"},{\"Merit\"},
{\"Utility\"},{\"Nevada\"},{\"Yosemite\"},{\"Windsor\"},{\"Monster A\"},{\"Monster B\"},{\"Uranus\"},{\"Jester\"},
{\"Sultan\"},{\"Stratum\"},{\"Elegy\"},{\"Raindance\"},{\"RC Tiger\"},{\"Flash\"},{\"Tahoma\"},{\"Savanna\"},
{\"Bandito\"},{\"Freight Flat\"},{\"Streak Carriage\"},{\"Kart\"},{\"Mower\"},{\"Duneride\"},{\"Sweeper\"},
{\"Broadway\"},{\"Tornado\"},{\"AT-400\"},{\"DFT-30\"},{\"Huntley\"},{\"Stafford\"},{\"BF-400\"},{\"Newsvan\"},
{\"Tug\"},{\"Trailer 3\"},{\"Emperor\"},{\"Wayfarer\"},{\"Euros\"},{\"Hotdog\"},{\"Club\"},{\"Freight Carriage\"},
{\"Trailer 3\"},{\"Andromada\"},{\"Dodo\"},{\"RC Cam\"},{\"Launch\"},{\"Police Car (LSPD)\"},{\"Police Car (SFPD)\"},
{\"Police Car (LVPD)\"},{\"Police Ranger\"},{\"Picador\"},{\"S.W.A.T. Van\"},{\"Alpha\"},{\"Phoenix\"},{\"Glendale\"},
{\"Sadler\"},{\"Luggage Trailer A\"},{\"Luggage Trailer B\"},{\"Stair Trailer\"},{\"Boxville\"},{\"Farm Plow\"},
{\"Utility Trailer\"}
};
//autorep
forward FixAllCar();
new FixTimer;
/*//reklám
new textszoveg[][]={
    \"Tulaj:ObiWanKenobi\",//ha többet akartok akkor figyeljetek arra hogy az utolsónál nelegyen vesszõ
    \"hdps.sunwell.hu\",
\"Segitsegert:/help\",
\"/cmds\",
\"TGF=OFF\",
\"/kocsicmds\",
\"kocsikell? /v\"
};*/
public OnFilterScriptInit()
{
    //autorep
    FixTimer = SetTimer(\"FixAllCar\",500,true);//minden 500 millimásodpercbe, beindul a jármûjavítás ,amint megsérül!
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
//autorep
KillTimer(FixTimer);
return 1;
}
//autorep
public FixAllCar()
{
for(new playerid = 0; playerid < MAX_PLAYERS; playerid++)
{
if(IsPlayerConnected(playerid) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
   new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
   SetVehicleHealth(vehicleid,1000.0);// ha jármû élete kisebb, mint 1000
   RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); // ez a sor a kasztnit is javítja
}
}
}
/*//reklám
new Text:text;
public OnGameModeInit(){
SetTimer(\"change\", 10000, true);
text = TextDrawCreate(314.000000, 8.000000,\"-\");
TextDrawFont(text,2);
TextDrawColor(text,0xFFFF00AA);
TextDrawLetterSize(text,0.500000, 1.300000);
TextDrawSetOutline(text,1);
TextDrawSetShadow(text,1);
TextDrawSetProportional(text,1);
TextDrawBackgroundColor(text,0xE60000FF);
TextDrawTextSize(text, 3, 3);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid,text);
return 1;
}
forward change();
public change()
{
TextDrawSetString(text,textszoveg[random(sizeof(textszoveg))]);
TextDrawShowForAll(text);
return 1;
}*/
forward VehicleOccupied(vehicleid);
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
dcmd(car,3,cmdtext);
dcmd(respawncars,11,cmdtext);
return 0;
}
dcmd_car(playerid, params[])
{
new Index;
    new tmp[256];  tmp  = strtok(params,Index);
new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index);
new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(tmp)) return
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"{FF0000}Használat: {057CEA}/car {33FF33}[modelid/jármûnév] {CDF917}[szín1] {33CCFF}[szín2]\");
new car;
new string[128];
new colour1, colour2;
         if(!IsNumeric(tmp))
    car = GetVehicleModelIDFromName(tmp);
        else car = strval(tmp);
if(car < 400 || car > 611) return  SendClientMessage(playerid, BALTA, \"{FF0000}Hiba: Nincs ilyen jármû!\");
if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2);
if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3);
        if(SpawnedVehicles[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
new Float:Angle,int1;
new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
int1 = GetPlayerInterior(playerid);
SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X+3,Y,Z, Angle, colour1, colour2, -1);
LinkVehicleToInterior(LVehicleID,int1);
PlayerPlaySound(playerid,1085,0,0,0);
PutPlayerInVehicle(playerid,SpawnedVehicles[playerid],0);
format(string, sizeof(string), \"{FF0000}Jármû lerakva! {057CEA}Név: %s | {33FF33}(Model ID: %d) |{CDF917} Szín1: %d, {33CCFF}Szín2: %d\", VehicleNames[car-400], car, colour1, colour2);
return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,string);
}
dcmd_respawncars(playerid,params[]){
#pragma unused params
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; //hanem rcon admin akkor Ismeretlen parancs legyen
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Jármûvek Respawnolva!\");
GameTextForAll(\"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~r~Jarmuvek ~g~respawnolva Admin altal!\", 3000,3);
for(new cars=0; cars<MAX_VEHICLES; cars++)
{
if(!VehicleOccupied(cars))
{
   SetVehicleToRespawn(cars);
}
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
    SpawnedVehicles[playerid] = 0;
    return 0;
}
GetVehicleModelIDFromName(vname[])
{
for(new i = 0; i < 211; i++)
{
if ( strfind(VehicleNames, vname, true) != -1 )
return i + 400;
}
return -1;
}
stock IsNumeric(string[])
{
for (new i = 0, j = strlen(string);
i < j; i++)
{
if (string > \'9\' || string < \'0\')
return 0;
}
return 1;
}
public VehicleOccupied(vehicleid)
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(IsPlayerInVehicle(i,vehicleid)) return 1;
}
return 0;
}
strtok(const string[], &index)
{
new length = strlen(string);
while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
{
index++;
}
new offset = index;
new result[20];
while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
{
result[index - offset] = string[index];
index++;
}
result[index - offset] = EOS;
return result;
}
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 
ha nem akarjátok másolgatni, akkor letölthetitek:
http://solidfiles.com/d/1056adff43/
Remélem hasznát veszitek.:)

5
SA-MP: Szerverfejlesztés / Zombie & Halloween Szerver[HUN]
« Dátum: 2012. Március 14. - 20:07:06 »
jó kis gm lett.:)

6
SA-MP: Szerverfejlesztés / Ölésmutató
« Dátum: 2012. Március 14. - 20:06:29 »
ha kezdõ vagy akkor jó.:)

7
SA-MP: Szerverfejlesztés / LS GangWar
« Dátum: 2012. Március 14. - 20:05:53 »
szép kis war gm.:)

8
SA-MP: Szerverfejlesztés / Drift GM[Friss]
« Dátum: 2012. Március 14. - 20:03:01 »
jó mod lett.:)

9
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2012. Március 14. - 19:28:57 »
Idézetet írta: N@rbirock date=1331747635\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
valami üved id-re lene szükségem
 
3851

10
Off Telep / Hmm... Himnusz.. Nem is tudom..
« Dátum: 2012. Március 14. - 19:26:59 »
Szerintem így Március 15. elõtt belehetne újítani egy új himnuszt:
 

Szerintem ez megfelelne.

11
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2012. Március 14. - 16:41:08 »
Disco padlonak mi az id je vagy a neve?

12
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fûrész
« Dátum: 2012. Március 14. - 16:19:19 »
Jó lett. Esetleg a videó szerkesztõ nevét nem tudod? :D

13
Leírások/Útmutatók / [TuT] DM zóna létrehozása
« Dátum: 2012. Március 13. - 16:45:53 »
Idézetet írta: Yѕtee date=1267897974\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"886\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

DM zóna létrehozása
 
Na, amit Ti is láthatjátok a címbol, most azt fogom leírni Nektek, hogy hogyan is lehet megoldani, azt ha valaki DM zónába van, akkor onnan csak egy bizonyos paranccsal tudjon kijönni ill. más parancsot se  tudjon használni addig.  :)
Na kezdjük is el:  :P
1. Létre kell hozni egy globális változót, ami tárolja, hogy a játékos Dm zónába van-e vagy nincs
 
new: bool:DM[MAX_PLAYERS];

 
A változónknak két értéke lehet,
 - elso: True( igaz )
 - második: False( hamis ).
Akkor a True jelzi majd, hogy DM zónába van, és a False pedig hogy nincs.
2. Ha valaki csatlakozik a szerverre akkor a DM változó értéke egyértelmuen False ( hamis ) lesz.
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    DM[playerid] = false;
    return 1;
}

 
Tehát, False ( hamis ) értéket adtunk neki.
3. Ha valaki le csatlakozik akkor is False ( hamis ) értéket adunk neki.
 
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    DM[playerid] = false;
    return 1;
}

 

Jöhetnek a parancsok
 
4. DM parancs létrehozása
 
if(strcmp(cmdtext, \"/dm\") == 0 ) 
{
    if(DM[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"DM zónában vagy ! Eloször /exitdm\"); // Lekérdezzük hogy DM zónában van-e vagy nincs
    ResetPlayerWeapons(playerid); // meglévo fegyvereit elvesszük
    GivePlayerWeapon(playerid,32,1000); // Adunk neki fegyvert
    SetPlayerArmour(playerid, 100); // Adunk neki páncélt
    SetPlayerPos(playerid,2782.3257,-2019.7649,13.5620); // Teleport koordinátája ( ide teleportálja )
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Csatlakoztál a DM-hez! Kilépéshez: /exitdm\"); // Ki írunk neki egy \'infó\' szöveget
    DM[playerid] = true; // beállítjuk a DM változót, hogy True ( igaz ) értéket mutasson.
    return 1; // Visszatérés
}

 
Hát ennyi lenne, egy egyszeru DM parancs, de ezt még lehet \'cifrázni\' karakter,fegyver,élet,páncél mentésével.  :)
Na, ha már megvolt a DM parancs, akkor hozzunk létre egy exitdm nevu parancsot.  :D
5. Exitdm parancs létrehozása
 
if(strcmp(cmdtext, \"/exitdm\") == 0)
{
    if(DM[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"Nem vagy DM zónában!\");
    DM[playerid] = false; // Ha a játékos sikeresen kilépet akkor false ( hamis ) értéket kap
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Sikeresen kiléptél a DM zónából!\"); // Ha kilépett a DM zónából akkor küldünk neki üzenetet
    ResetPlayerWeapons(playerid); // Elvesszük a fegyvereit.
    return 1; // Visszatérés
}

 
Tehát, ez lesz az a parancs, amit a DM zónába használhat.
6. Nézzünk egy egyszeru parancsot
 
if(strcmp(cmdtext, \"/tudom\") == 0) 
{
    if(dm[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"DM zónában vagy ! Eloször /exitdm\"); // Megvizsgáljuk, hogy DM zónába vane- vagy nincs, ha nincs akkor lefut a parancs
    SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"Ezt már te is megtanultad!\"); // szöveget írunk neki, ha nincs DM zónában
    return 1; // Visszatérés
}

 
Hát ennyi lenne röviden.  Lehet kifogom egészíti az adatok mentésével.  ::)
Sok sikert.  ;D
 
Grat! Szépen átnézhetõ, tiszta, és szerintem könnyû is.

14
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:LS GangWar
« Dátum: 2012. Március 13. - 16:36:55 »
Szerintem egész jó lett.

15
Pluginok és Programok / Advanced Converter
« Dátum: 2012. Március 13. - 16:32:46 »
Kösz Kurta.:DD Ez már nagyon kellet.:)

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal