Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Antwon_Mitchell
1
« Dátum: 2015. március 16. - 00:00:08 »
Azzal semmi gond nincsen, hogy megpróbáltok egyedi RP szervert alkotni. De azt szerintem nem úgy kellene, hogy elindultok egy hatalmas copyval, majd pedig megpróbáljátok egyedivé formálni. Vagy ráerőszakolni az egyediséget, csak belebújtatjátok egy FayRPG köntösbe. A FayRPG módja egyedinek mondható több szemszögből is, csak Ti előadásotokból egy olyan játékosnak aki nem járt még a FayRPG szerverén annak az jön le, hogy ez a Ti ötletetek alapján valósult meg, és nem pedig a FayRPG fejlesztőinek a fejéből pattant ki egy-egy ötlet.
2
« Dátum: 2014. március 12. - 16:23:34 »
Csáó! Most éppen egy nagy autópakk összeállításon dolgozom, de viszont néha csak olyan módokat találok amin módosított, nem dinamikus rendszám van. Szóval nem azt használja amit a szerveren kiosztanak neki hanem azt amit photoshopban odavésnek rá. Nos arra gondoltam, hogy hogyan lehetne megoldani azt, hogy fogok egy módot amin egy ilyen fent említett rendszám van és azt kicserélem az eredetire. Ez megoldható? Mennyire nehéz ezt megcsinálni? És mivel lehetne kivitelezni?
3
« Dátum: 2013. november 01. - 18:42:35 »
Csáó! Kellene a Raven\'s Roleplay modhoz egy olyan ruha rendszer ami mûködik. A mostani egy eléggé elsz*rt. Lehetõleg egy olyan script kellene ami megadott ruhákból enged választani. Akár lehet ez az új módszer is amelyik ablakba adja be a témát. Nem kell megadni a skineket, meg azt én összeválogatom. De felõlem még az is jöhet amikor csak az ID-t kell megadni. A lényeg, hogy ruhabolthoz legyen kötve, hogy csak ott lehessen. 161.2067,-83.2530,1001.8047 207.7975,-100.3272,1005.2578 ezen a két ponton ilyen 5-ös méretben Ez a mostani, de nem mûködik, meg rossz is. if(strcmp(cmd, \"/ruha\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(PlayerInfo[playerid][pMember] >= 1) { if(IsAtClothShop(playerid)) { if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 1) { ChosenSkin[playerid] = 280; SetPlayerSkin(playerid, 280); } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 2) { ChosenSkin[playerid] = 286; SetPlayerSkin(playerid, 286); } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 3) { ChosenSkin[playerid] = 287; SetPlayerSkin(playerid, 287); } if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 4) { ChosenSkin[playerid] = 70; SetPlayerSkin(playerid, 70); } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 5) { ChosenSkin[playerid] = 117; SetPlayerSkin(playerid, 117); } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 6) { ChosenSkin[playerid] = 111; SetPlayerSkin(playerid, 111); } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == { ChosenSkin[playerid] = 249; SetPlayerSkin(playerid, 249); } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 9) { ChosenSkin[playerid] = 148; SetPlayerSkin(playerid, 148); } else if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 13) { ChosenSkin[playerid] = 255; SetPlayerSkin(playerid, 255); } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 11) { ChosenSkin[playerid] = 59; SetPlayerSkin(playerid, 59); } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 14) { ChosenSkin[playerid] = 169; SetPlayerSkin(playerid, 169); } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 15) { ChosenSkin[playerid] = 127; SetPlayerSkin(playerid, 127); } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 16) { ChosenSkin[playerid] = 184; SetPlayerSkin(playerid, 184); } else { return 1; } GetPlayerPos(playerid, ChangePos[playerid][0],ChangePos[playerid][1],ChangePos[playerid][2]); ChangePos2[playerid][0] = GetPlayerInterior(playerid); ChangePos2[playerid][1] = 1; ChangePos3[playerid] = GetPlayerVirtualWorld(playerid); SafeSetPlayerInterior(playerid,0); new rand = random(sizeof(gInviteSpawns)); SafeSetPlayerPos(playerid, gInviteSpawns[rand][0], gInviteSpawns[rand][1], gInviteSpawns[rand][2]); // Warp the player SetPlayerFacingAngle(playerid, gInviteSpawns[rand][3]); SetPlayerCameraPos(playerid,gInviteSpawns[rand][0] + 3, gInviteSpawns[rand][1], gInviteSpawns[rand][2]); SetPlayerCameraLookAt(playerid,gInviteSpawns[rand][0], gInviteSpawns[rand][1], gInviteSpawns[rand][2]); TogglePlayerControllable(playerid, 0); SelectChar[playerid] = 255; SelectCharID[playerid] = PlayerInfo[playerid][pMember]; SelectCharPlace[playerid] = 1; PlayerInfo[playerid][pModel] = ChosenSkin[playerid]; PlayerInfo[playerid][pChar] = ChosenSkin[playerid]; SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"* Use \'next\' to Select the char you want to use.\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"* If you\'ve found the Char you want to use, type \'done\'.\"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" You are not in a Clothing Shop !\"); return 1; } }
4
« Dátum: 2013. szeptember 25. - 22:53:36 »
Csáó! Elkezdtem tanulmányozni a IV:MP szerver fájlait. A settings cfg-ben meg is akadt a szemen két dolgon. Nem olyan egyértelmû mint a SA:MP-nél a filterscripts meg a gamemode. Ezt szeretném megkülönböztetni. Szóval a clientscript meg a script között mi a különbség? Illetve tudtok valami olyan gamemode-ot hozzá amiben csak az NPC-k vannak? Megy az élet, mint a single-ben. Ha tudtok egy olyan módot akkor azt megköszönném.
5
« Dátum: 2013. augusztus 25. - 22:58:39 »
Azt azóta sikerült megoldanom, de csak \"SA\" feliratot találtam meg a TXD fájlban amikor \"felboncoltam\" de PD-t meg a többi kocsin szereplõ feliratokat nem. Csak a kerekeket és az ülést. Most jön az egymilliárdos kérdés. Hol találom a többi részét? http://nekemtenee.eu/screens/2013-08-25_2253.png[/img]
6
« Dátum: 2013. augusztus 25. - 17:34:04 »
Csáó, nem rég sikerült skineket módolnom, mondhatni egész egyszerû. De az autókat nem úgy kell ahogy én azt gondoltam. TXD-be minimum 3 képet kell kimenteni, és ott is szinte hiába módosítanom, nem úgy sül el ahogy kéne. FBI Truck-ból szerettem volna egy TEK-es páncél kocsi faragni annyival, hogy SAPD-t átírom TEK-re de amikor megnyitottam Photoshopba csak az SA felirat fogadott engem. Fogtam átírtam TEK-re. Felmentem megnéztem és annyi változott, hogy SA-ba beleírodott sárgával TEK-s. Szóval SA körvonalazódásban volt, hogy TEK sárgán. PD-t meg nem is találtam. Kérdem én a DFF-et is módosítani kell? Vagy nem tudom, hogy mi van. TXD Workshop-ot használtam.
7
« Dátum: 2013. február 07. - 15:57:45 »
Helló, nos egy elég komplikált problémám van. Az ismert Raven\'s Roleplay moddal dolgozok éppen. A PD rangjait kibõvítettem 8-ról 14-re. És amikor \"/makeleader\"-erezek akkor ugye nyolcasra tesz. Viszont ezt nem találom sehol. Miképpen lehetne átírni, hogy a 14-es rangra rakjon? Mit kéne keresnem?
8
« Dátum: 2013. február 05. - 18:18:42 »
Köszönöm a segítségedet!
9
« Dátum: 2013. február 05. - 18:13:07 »
Nos, egy olyan script érdekelne, amely annyit tesz, hogy az objekt munkálataimat oda pakolhatom. Amiket átkonvertátaltam, próbáltam public OnFilterScriptInit() -ént de nem nagyon ment a dolog. Szóval kb így. // This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Antwon Mitchell - Objektek\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Antwon Mitchell - Objektek\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnFilterScriptInit() { { // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; CreateObject(3851, 1486.19995, -1560.40002, 68.2, 0, 0, 359.989); CreateObject(3851, 1486.19922, -1560.39941, 68.2, 0, 0, 179.989); CreateObject(3851, 1486.19995, -1571.69995, 68.2, 0, 0, 179.984); CreateObject(3851, 1486.30005, -1571.69995, 68.2, 0, 0, 359.984); CreateObject(3851, 1486.30005, -1574.09998, 68.2, 0, 0, 359.978); CreateObject(3851, 1486.2998, -1574.09961, 68.2, 0, 0, 179.978); CreateObject(3851, 1491.90002, -1579.69995, 68.2, 0, 0, 89.972); CreateObject(3851, 1491.89941, -1579.69922, 68.2, 0, 0, 269.967); CreateObject(3851, 1502.40002, -1579.59998, 68.2, 0, 0, 269.962); CreateObject(3851, 1502.40002, -1579.5, 68.2, 0, 0, 89.962); CreateObject(3851, 1503.90002, -1579.5, 68.2, 0, 0, 89.956); CreateObject(3851, 1503.89941, -1579.7998, 68.2, 0, 0, 269.956); CreateObject(3851, 1503.90002, -1554.80005, 68.2, 0, 0, 269.951); CreateObject(3851, 1492.69995, -1554.69995, 68.2, 0, 0, 269.951); CreateObject(3851, 1491.69995, -1554.69995, 68.2, 0, 0, 269.951); CreateObject(3851, 1491.69995, -1554.80005, 68.2, 0, 0, 89.951); CreateObject(3851, 1503.90002, -1554.80005, 68.2, 0, 0, 89.945); CreateObject(3851, 1503.89941, -1554.7998, 68.2, 0, 0, 269.945); CreateObject(3851, 1500.09998, -1554.80005, 68.2, 0, 0, 269.94); CreateObject(3851, 1500.09961, -1554.7998, 68.2, 0, 0, 89.94); CreateObject(3851, 1491.89941, -1579.69922, 68.2, 0, 0, 269.967); CreateObject(3851, 1509.59998, -1560.40002, 68.2, 0, 0, 179.945); CreateObject(3851, 1509.59998, -1571.69995, 68.2, 0, 0, 179.945); CreateObject(3851, 1509.59998, -1574.19995, 68.2, 0, 0, 179.945); CreateObject(10671, 1507.80005, -1560.80005, 70.1, 0, 272, 0); CreateObject(10671, 1507.80005, -1573.69995, 70.1, 0, 271.999, 0); CreateObject(10671, 1507.80005, -1568, 70.1, 0, 271.999, 0); CreateObject(10671, 1504.09998, -1560.80005, 70.1, 0, 271.999, 0); CreateObject(10671, 1500.40002, -1560.80005, 70.1, 0, 271.999, 0); CreateObject(10671, 1496.69995, -1560.80005, 70.1, 0, 271.999, 0); CreateObject(10671, 1493, -1560.80005, 70.1, 0, 271.999, 0); CreateObject(10671, 1489.30005, -1560.80005, 70.1, 0, 271.999, 0); CreateObject(10671, 1488.19995, -1560.90002, 70.1, 0, 271.999, 0); CreateObject(10671, 1504.19995, -1573.80005, 70.1, 0, 270, 0); CreateObject(10671, 1500.59998, -1573.80005, 70.1, 0, 270, 0); CreateObject(10671, 1497, -1573.80005, 70.1, 0, 270, 0); CreateObject(10671, 1493.30005, -1573.80005, 70.1, 0, 270, 0); CreateObject(10671, 1489.59998, -1573.80005, 70.1, 0, 270, 0); CreateObject(10671, 1488.19995, -1573.80005, 70.1, 0, 272, 0); CreateObject(10671, 1500.09998, -1567.5, 70.4, 0, 271.999, 90); CreateObject(10671, 1492.40002, -1567.5, 70.3, 0, 271.994, 90); CreateObject(14582, 1498.5, -1567.5, 69.8, 0, 0, 0); CreateObject(1713, 1486.80005, -1555.30005, 66.2, 0, 0, 0); CreateObject(1713, 1489.5, -1555.30005, 66.2, 0, 0, 0); CreateObject(1713, 1507.5, -1555.19995, 66.2, 0, 0, 0); CreateObject(1713, 1504.80005, -1555.19995, 66.2, 0, 0, 0); }
Elõre is köszönöm
10
« Dátum: 2013. február 02. - 02:21:53 »
Helló, nos MySQL-ra épülõ RP modot keresek. Lehetõleg angol nyelvût, a See lent van, de ugye abba rendesen belenyúltak, és azzal nem szeretnék szórakozni... Csak hobbi szinten érdekel a dolog, és szeretnék kicsit ezzel foglalkozni, egy fasza kis Sql rendszerrel a háttérben. Ha tudtok ilyeneket linkekkel dobáljatok már meg. Elõre is köszi.
11
« Dátum: 2012. szeptember 25. - 17:56:44 »
Nos itt van egy parancs aminek leütésére mutatnia a kéne az online lévõ adminokat de ebbõl a kódból csak a SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"|____ Online Adminok ____|\"); sor valósul meg. Nem mutatja a fent lévõ adminokat. Valaki megtudná mondani, hogy mi a hiba? Elõre is köszönöm a válaszokat. if (strcmp(cmd, \"/admins\", true) == 0) // By CuervO_NegrO { if(IsPlayerConnected(playerid)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"|____ Online Adminok ____|\"); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(PlayerInfo[pAdmin] >= 1 && PlayerInfo[pAdmin] <= 1338 || PlayerInfo[pTester] >= 1) { new admtext[64]; if(PlayerInfo[pAppearList] == 1) { if(PlayerInfo[pAdmin] == 1338) { admtext = \"Tulajdonos\"; } else if(PlayerInfo[pAdmin] == 1337) { admtext = \"Scripter\"; } else if(PlayerInfo[pAdmin] == 6) { admtext = \"Fejlesztõ\"; } else if(PlayerInfo[pAdmin] == 5) { admtext = \"Fõ Adminisztrátor\"; } else if(PlayerInfo[pAdmin] == 4) { admtext = \"Szerver Adminisztrátor \"; } else if(PlayerInfo[pAdmin] == 3) { admtext = \"Adminisztrátor \"; } else if(PlayerInfo[pAdmin] == 2) { admtext = \"Globális Moderátor\"; } else if(PlayerInfo[pAdmin] == 1) { admtext = \"Moderátor\"; } else if(PlayerInfo[pTester] == 3) { admtext = \"Lead Tester\"; } else if(PlayerInfo[pTester] == 2) { admtext = \"Tester\"; } else if(PlayerInfo[pTester] == 1) { admtext = \"Trial Tester\"; } else { admtext = \"Ismeretlen adminrang\"; } } GetPlayerName(i, sendername, sizeof(sendername)); if(PlayerInfo[pAdminDuty] == 0 && PlayerInfo[pAppearList] == 1) { format(string, sizeof(string), \"%s - %s\", admtext, sendername); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string); } else if(PlayerInfo[pAdminDuty] == 1 && PlayerInfo[pAppearList] == 1) { format(string, sizeof(string), \"%s - %s (On Duty)\", admtext, sendername); SendClientMessage(playerid, TEAM_VAGOS_COLOR, string); } } } } } return 1; }
12
« Dátum: 2012. szeptember 20. - 12:53:10 »
Azt láttam, hogy variálták, min fps 500 (?) Szóval akkor semmi értelme ezzel foglalkozni?
13
« Dátum: 2012. szeptember 19. - 18:57:18 »
Csáó, sikerült elindítanom a See publikált módját hálózatból. Teljesen minden rendben, elérem a PhpMyAdmn-t is. De viszont a karakteremet nem menti el sehova. Egy elõzõ topik miatt a megerõsítés gondot sikerült megcsinálnom de hiába teszem fel újra a sql-t nem menti a karimat. És semmilyen karit se. Szóval minden be-ki lépés után regisztrálnom kell. Ha valaki tudna ötletet / segítséget nyújtani azt megköszönném.
14
« Dátum: 2012. július 09. - 14:14:38 »
Ez kb ugyanannyi leírás mint: Southern California Roleplay szervernek, és nHistory RolePlay szervernek. Nem számoltam meg a mondatokat de kb ugyanannyi a leírás. Nem kötekedésbõl mondom.
Viszont az a két szerver HAMAROSAN NYÍLÓ kategóriában van. Ami még fejlesztés alatt áll arról jóval kevesebbet lehet írni mint arról ami megnyílt. [/quote] Igen ebben igazad van. [/quote] Nem tudom, hogy ezzel mire célzol, de én még el se olvastam azokat a topikokat. Csupán hajnali négyig írtam, és úgy gondoltam, hogy majd délután folytatom aztán megfeledkeztem róla. De most naponta kétszer, háromszor módosítom, bõvítem folyamatosan. Szerintem a lényeget kiemeltem, mivel több adatra nincs is szükség, mert ez nem megkötött roleplay mód ahogy a leírásban is kiemeltem, szóval nem akarok kitérni a bankrendszerre Szerk.: Éppen böngészem a bugs logot amikor ezt veszem észre: (3/7/2012)[8:43:24] Bug Report of Kevin_Garnett: találtam egy bugot az a bug hogy ez a szerver egy nagy szar Hát nagyon kedves volt az úriember, de nem érti, hogy ezzel nem minket osztályozz.
15
« Dátum: 2012. július 09. - 13:22:46 »
Üdv, egy olyan scriptet kérnék ami a fegyvert amikor elváltod akkor a hátadra teszi. Amikor AK-47 van a kezedben és elgörgeted akkor legyen a hátán az embernek. Ja és igen kellene hozzá egy autome rendszer. Antwon Mitchell elõvette a AK-47 -t
|