Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Antwon_Mitchell

Oldalak: [1]
1
Módolás / Eredeti Los Santos rendszám módolt autóra.
« Dátum: 2014. Március 12. - 16:23:34 »
Csáó!
Most éppen egy nagy autópakk összeállításon dolgozom, de viszont néha csak olyan módokat találok amin módosított, nem dinamikus rendszám van. Szóval nem azt használja amit a szerveren kiosztanak neki  hanem azt amit photoshopban odavésnek rá. Nos arra gondoltam, hogy hogyan lehetne megoldani azt, hogy fogok egy módot amin egy ilyen fent említett rendszám van és azt kicserélem az eredetire. Ez megoldható? Mennyire nehéz ezt megcsinálni? És mivel lehetne kivitelezni?

2
RP/RPG kérések / Raven\'s Roleplay-hoz ruharendszer
« Dátum: 2013. November 01. - 18:42:35 »
Csáó! Kellene a Raven\'s Roleplay modhoz egy olyan ruha rendszer ami mûködik. A mostani egy eléggé elsz*rt. Lehetõleg egy olyan script kellene ami megadott ruhákból enged választani. Akár lehet ez az új módszer is amelyik ablakba adja be a témát. Nem kell megadni a skineket, meg azt én összeválogatom. De felõlem még az is jöhet amikor csak az ID-t kell megadni.  A lényeg, hogy ruhabolthoz legyen kötve, hogy csak ott lehessen.
161.2067,-83.2530,1001.8047                                   207.7975,-100.3272,1005.2578 ezen a két ponton ilyen 5-ös méretben
Ez a mostani, de nem mûködik, meg rossz is.
 
   if(strcmp(cmd, \"/ruha\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        if(PlayerInfo[playerid][pMember] >= 1)
        {
              if(IsAtClothShop(playerid))
      {
               if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 1) { ChosenSkin[playerid] = 280; SetPlayerSkin(playerid, 280); }
         else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 2) { ChosenSkin[playerid] = 286; SetPlayerSkin(playerid, 286); }
         else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 3) { ChosenSkin[playerid] = 287; SetPlayerSkin(playerid, 287); }
         if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 4) { ChosenSkin[playerid] = 70; SetPlayerSkin(playerid, 70); }
         else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 5) { ChosenSkin[playerid] = 117; SetPlayerSkin(playerid, 117); }
         else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 6) { ChosenSkin[playerid] = 111; SetPlayerSkin(playerid, 111); }
         else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 8) { ChosenSkin[playerid] = 249; SetPlayerSkin(playerid, 249); }
         else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 9) { ChosenSkin[playerid] = 148; SetPlayerSkin(playerid, 148); }
         else if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 13) { ChosenSkin[playerid] = 255; SetPlayerSkin(playerid, 255); }
         else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 11) { ChosenSkin[playerid] = 59; SetPlayerSkin(playerid, 59); }
         else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 14) { ChosenSkin[playerid] = 169; SetPlayerSkin(playerid, 169); }
         else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 15) { ChosenSkin[playerid] = 127; SetPlayerSkin(playerid, 127); }
         else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 16) { ChosenSkin[playerid] = 184; SetPlayerSkin(playerid, 184); }
         else { return 1; }
         GetPlayerPos(playerid, ChangePos[playerid][0],ChangePos[playerid][1],ChangePos[playerid][2]);
         ChangePos2[playerid][0] = GetPlayerInterior(playerid);
         ChangePos2[playerid][1] = 1;
         ChangePos3[playerid] = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
          SafeSetPlayerInterior(playerid,0);
         new rand = random(sizeof(gInviteSpawns));
         SafeSetPlayerPos(playerid, gInviteSpawns[rand][0], gInviteSpawns[rand][1], gInviteSpawns[rand][2]); // Warp the player
         SetPlayerFacingAngle(playerid, gInviteSpawns[rand][3]);
         SetPlayerCameraPos(playerid,gInviteSpawns[rand][0] + 3, gInviteSpawns[rand][1], gInviteSpawns[rand][2]);
         SetPlayerCameraLookAt(playerid,gInviteSpawns[rand][0], gInviteSpawns[rand][1], gInviteSpawns[rand][2]);
         TogglePlayerControllable(playerid, 0);
         SelectChar[playerid] = 255;
         SelectCharID[playerid] = PlayerInfo[playerid][pMember];
         SelectCharPlace[playerid] = 1;
         PlayerInfo[playerid][pModel] = ChosenSkin[playerid];
          PlayerInfo[playerid][pChar] = ChosenSkin[playerid];
          SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"* Use \'next\' to Select the char you want to use.\");
          SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"* If you\'ve found the Char you want to use, type \'done\'.\");
      }
      else
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"   You are not in a Clothing Shop !\");
         return 1;
      }
        }

3
IV: Multiplayer / IV:MP mi micsoda?
« Dátum: 2013. Szeptember 25. - 22:53:36 »
Csáó! Elkezdtem tanulmányozni a IV:MP szerver fájlait. A settings cfg-ben meg is akadt a szemen két dolgon.
Nem olyan egyértelmû mint a SA:MP-nél a filterscripts meg a gamemode. Ezt szeretném megkülönböztetni.
\"2013-09-25_2247.png\"
Szóval a clientscript meg a script között mi a különbség?
Illetve tudtok valami olyan gamemode-ot hozzá amiben csak az NPC-k vannak? Megy az élet, mint a single-ben. Ha tudtok egy olyan módot akkor azt megköszönném.

4
Módolás / Autó skinek módosítása. Hogyan?
« Dátum: 2013. Augusztus 25. - 17:34:04 »
Csáó, nem rég sikerült skineket módolnom, mondhatni egész egyszerû. De az autókat nem úgy kell ahogy én azt gondoltam. TXD-be minimum 3 képet kell kimenteni, és ott is szinte hiába módosítanom, nem úgy sül el ahogy kéne.
FBI Truck-ból szerettem volna egy TEK-es páncél kocsi faragni annyival, hogy SAPD-t átírom TEK-re de amikor megnyitottam Photoshopba csak az SA felirat fogadott engem. Fogtam átírtam TEK-re. Felmentem megnéztem és annyi változott, hogy SA-ba beleírodott sárgával TEK-s. Szóval SA körvonalazódásban volt, hogy TEK sárgán. PD-t meg nem is találtam. Kérdem én a DFF-et is módosítani kell? Vagy nem tudom, hogy mi van. TXD Workshop-ot használtam.
\"2013-08-25_1728.png\"

5
Segítségkérés / Leader hiba
« Dátum: 2013. Február 07. - 15:57:45 »
Helló, nos egy elég komplikált problémám van.
Az ismert Raven\'s Roleplay moddal dolgozok éppen.  A PD rangjait kibõvítettem 8-ról 14-re. És amikor \"/makeleader\"-erezek akkor ugye nyolcasra tesz. Viszont ezt nem találom sehol. Miképpen lehetne átírni, hogy a 14-es rangra rakjon? Mit kéne keresnem?

6
Szkript kérések / Objtek filterscripteknél
« Dátum: 2013. Február 05. - 18:13:07 »
Nos, egy olyan script érdekelne, amely annyit tesz, hogy az objekt munkálataimat oda pakolhatom. Amiket átkonvertátaltam, próbáltam
public OnFilterScriptInit()

-ént de nem nagyon ment a dolog.
Szóval kb így.
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Antwon Mitchell - Objektek\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Antwon Mitchell - Objektek\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnFilterScriptInit()
{
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
CreateObject(3851, 1486.19995, -1560.40002, 68.2, 0, 0, 359.989);
CreateObject(3851, 1486.19922, -1560.39941, 68.2, 0, 0, 179.989);
CreateObject(3851, 1486.19995, -1571.69995, 68.2, 0, 0, 179.984);
CreateObject(3851, 1486.30005, -1571.69995, 68.2, 0, 0, 359.984);
CreateObject(3851, 1486.30005, -1574.09998, 68.2, 0, 0, 359.978);
CreateObject(3851, 1486.2998, -1574.09961, 68.2, 0, 0, 179.978);
CreateObject(3851, 1491.90002, -1579.69995, 68.2, 0, 0, 89.972);
CreateObject(3851, 1491.89941, -1579.69922, 68.2, 0, 0, 269.967);
CreateObject(3851, 1502.40002, -1579.59998, 68.2, 0, 0, 269.962);
CreateObject(3851, 1502.40002, -1579.5, 68.2, 0, 0, 89.962);
CreateObject(3851, 1503.90002, -1579.5, 68.2, 0, 0, 89.956);
CreateObject(3851, 1503.89941, -1579.7998, 68.2, 0, 0, 269.956);
CreateObject(3851, 1503.90002, -1554.80005, 68.2, 0, 0, 269.951);
CreateObject(3851, 1492.69995, -1554.69995, 68.2, 0, 0, 269.951);
CreateObject(3851, 1491.69995, -1554.69995, 68.2, 0, 0, 269.951);
CreateObject(3851, 1491.69995, -1554.80005, 68.2, 0, 0, 89.951);
CreateObject(3851, 1503.90002, -1554.80005, 68.2, 0, 0, 89.945);
CreateObject(3851, 1503.89941, -1554.7998, 68.2, 0, 0, 269.945);
CreateObject(3851, 1500.09998, -1554.80005, 68.2, 0, 0, 269.94);
CreateObject(3851, 1500.09961, -1554.7998, 68.2, 0, 0, 89.94);
CreateObject(3851, 1491.89941, -1579.69922, 68.2, 0, 0, 269.967);
CreateObject(3851, 1509.59998, -1560.40002, 68.2, 0, 0, 179.945);
CreateObject(3851, 1509.59998, -1571.69995, 68.2, 0, 0, 179.945);
CreateObject(3851, 1509.59998, -1574.19995, 68.2, 0, 0, 179.945);
CreateObject(10671, 1507.80005, -1560.80005, 70.1, 0, 272, 0);
CreateObject(10671, 1507.80005, -1573.69995, 70.1, 0, 271.999, 0);
CreateObject(10671, 1507.80005, -1568, 70.1, 0, 271.999, 0);
CreateObject(10671, 1504.09998, -1560.80005, 70.1, 0, 271.999, 0);
CreateObject(10671, 1500.40002, -1560.80005, 70.1, 0, 271.999, 0);
CreateObject(10671, 1496.69995, -1560.80005, 70.1, 0, 271.999, 0);
CreateObject(10671, 1493, -1560.80005, 70.1, 0, 271.999, 0);
CreateObject(10671, 1489.30005, -1560.80005, 70.1, 0, 271.999, 0);
CreateObject(10671, 1488.19995, -1560.90002, 70.1, 0, 271.999, 0);
CreateObject(10671, 1504.19995, -1573.80005, 70.1, 0, 270, 0);
CreateObject(10671, 1500.59998, -1573.80005, 70.1, 0, 270, 0);
CreateObject(10671, 1497, -1573.80005, 70.1, 0, 270, 0);
CreateObject(10671, 1493.30005, -1573.80005, 70.1, 0, 270, 0);
CreateObject(10671, 1489.59998, -1573.80005, 70.1, 0, 270, 0);
CreateObject(10671, 1488.19995, -1573.80005, 70.1, 0, 272, 0);
CreateObject(10671, 1500.09998, -1567.5, 70.4, 0, 271.999, 90);
CreateObject(10671, 1492.40002, -1567.5, 70.3, 0, 271.994, 90);
CreateObject(14582, 1498.5, -1567.5, 69.8, 0, 0, 0);
CreateObject(1713, 1486.80005, -1555.30005, 66.2, 0, 0, 0);
CreateObject(1713, 1489.5, -1555.30005, 66.2, 0, 0, 0);
CreateObject(1713, 1507.5, -1555.19995, 66.2, 0, 0, 0);
CreateObject(1713, 1504.80005, -1555.19995, 66.2, 0, 0, 0);
}

 
Elõre is köszönöm

7
RP/RPG kérések / MySQL-ra épülõ RP modot keresek
« Dátum: 2013. Február 02. - 02:21:53 »
Helló, nos MySQL-ra épülõ RP modot keresek. Lehetõleg angol nyelvût, a See lent van, de ugye abba rendesen belenyúltak, és azzal nem szeretnék szórakozni...
Csak hobbi szinten érdekel a dolog, és szeretnék kicsit ezzel foglalkozni, egy fasza kis Sql rendszerrel a háttérben. Ha tudtok ilyeneket linkekkel dobáljatok már meg. Elõre is köszi.

8
Szkript kérések / /admins javítása
« Dátum: 2012. Szeptember 25. - 17:56:44 »
Nos itt van egy parancs aminek leütésére mutatnia a kéne az online lévõ adminokat de ebbõl a kódból csak a
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"|____ Online Adminok ____|\");

 sor valósul meg. Nem mutatja a fent lévõ adminokat. Valaki megtudná mondani, hogy mi a hiba?
Elõre is köszönöm a válaszokat.
 
   if (strcmp(cmd, \"/admins\", true) == 0) // By CuervO_NegrO
{
        if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"|____ Online Adminok ____|\");
   for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
   {
      if(IsPlayerConnected(i))
      {
          if(PlayerInfo[pAdmin] >= 1 && PlayerInfo[pAdmin] <= 1338 || PlayerInfo[pTester] >= 1)
          {
              new admtext[64];
              if(PlayerInfo[pAppearList] == 1)
              {
                  if(PlayerInfo[pAdmin] == 1338) { admtext = \"Tulajdonos\"; }
               else if(PlayerInfo[pAdmin] == 1337) { admtext = \"Scripter\"; }
               else if(PlayerInfo[pAdmin] == 6) { admtext = \"Fejlesztõ\"; }
               else if(PlayerInfo[pAdmin] == 5) { admtext = \"Fõ Adminisztrátor\"; }
               else if(PlayerInfo[pAdmin] == 4) { admtext = \"Szerver Adminisztrátor \"; }
               else if(PlayerInfo[pAdmin] == 3) { admtext = \"Adminisztrátor \"; }
               else if(PlayerInfo[pAdmin] == 2)   { admtext = \"Globális Moderátor\"; }
               else if(PlayerInfo[pAdmin] == 1) { admtext = \"Moderátor\"; }
               else if(PlayerInfo[pTester] == 3) { admtext = \"Lead Tester\"; }
               else if(PlayerInfo[pTester] == 2) { admtext = \"Tester\"; }
               else if(PlayerInfo[pTester] == 1) { admtext = \"Trial Tester\"; }
               else { admtext = \"Ismeretlen adminrang\"; }
            }
            GetPlayerName(i, sendername, sizeof(sendername));
            if(PlayerInfo[pAdminDuty] == 0 && PlayerInfo[pAppearList] == 1)
            {
               format(string, sizeof(string), \"%s - %s\", admtext, sendername);
               SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
            }
            else if(PlayerInfo[pAdminDuty] == 1 && PlayerInfo[pAppearList] == 1)
            {
                format(string, sizeof(string), \"%s - %s (On Duty)\", admtext, sendername);
               SendClientMessage(playerid, TEAM_VAGOS_COLOR, string);
            }
         }
      }
   }
}
return 1;
}

9
RP/RPG kérések / See RPG publikált mód: Nem menti el a karaktert
« Dátum: 2012. Szeptember 19. - 18:57:18 »
Csáó, sikerült elindítanom a See publikált módját hálózatból. Teljesen minden rendben, elérem a PhpMyAdmn-t is. De viszont a karakteremet nem menti el sehova.
Egy elõzõ topik miatt a megerõsítés gondot sikerült megcsinálnom de hiába teszem fel újra a sql-t nem menti a karimat. És semmilyen karit se. Szóval minden be-ki lépés után regisztrálnom kell. Ha valaki tudna ötletet / segítséget nyújtani azt megköszönném.

10
Szkript kérések / Fegyver a háton és mellé autome
« Dátum: 2012. Július 09. - 13:22:46 »
Üdv, egy olyan scriptet kérnék ami a fegyvert amikor elváltod akkor a hátadra teszi. Amikor AK-47 van a kezedben és elgörgeted akkor legyen a hátán az embernek. Ja és igen kellene hozzá egy autome rendszer. Antwon Mitchell elõvette a AK-47 -t

11
Szkript kérések / [FS] Fegyver sebzés befolyásolása
« Dátum: 2012. Július 04. - 10:24:04 »
Üdv, nem tudom, hogy megoldható lenne e a következõ dolog. Megadnék egy-két fegyver ID-t, és, hogy lövésenként mennyit sebezzen, és egy bizonyos érték alatt kostomach animba és ne tudjon kijönni abból) essen az illetõ akinek a HP-ja 8 alá esik. RP szerverre kellene egy ilyen FS.
Deagle (24) 1 lövés:  - 15 HP

Shotgun, Sawnoff (25,27) 1 lövés: -15 HP


M4; AK47 (30;31) 1 lövés: -20 HP


Uzi, MP5, TEC9 (28,29,32): 1 lövés: -10 HP



12
Törölt RP Szerverek / uGamers Alkalmi Roleplay
« Dátum: 2012. Június 27. - 04:26:02 »

Nos a gamemode a jólismert Raven\'s Roleplay. Ezt kezdtem el módosítgatni, magyarosítani.

Azért mondom, hogy jól ismert, mert erre a módra alapozható számtalan Roleplay szerver.

 
A GameModeot írta: CuervO_NegrO

A módot fordította: Antwon_Mitchell

HostName: [HUN] uGamers Alkalmi Roleplay

Address:  Eltávolítva


Players:  X / 30


Ping:     32


Mode:    Magyar Raven\'s Roleplay


Map:      Los Santos

Eltávolítva
Szerver érdeke, értelme:
A szerver alkalmi rp-k miatt jött létre, illetve taníttatási okokból, hogy ne úgy menjenek fel a kezdõ játékosok nevesebb szerverekre, hogy nem tudnak semmit sem az RP-rõl.
Rp szituációkat kínálunk fel, legyen az bankrablás, rabszállítás, igazoltatás, egyszerû rablás stb. Nem vágyunk 10-nél több felhasználóra hisz mi is ismertebb RP szervereken játszunk. Sok kezdõ barátunkat, barátainkat fejlesztjük az RP-ben. A lényegesebb dolgokat már lefordítottam, de még dolgozok rajta, napi szinten kerülnek be újabb magyarra fordított dolgok. Parancsokat kezdtem el és ezen dolgozok folyton. Illetve látható egy-két egyedi objektelés. Sérülés rendszeren dolgozok, azt keresek.
Igyekszünk mindenkit aki feljön az RP-ben okosítani, fényezni, illetve számára RP-s szituációkat teremteni. Olyanokat várunk ide a szerverre akik még újak, illetve olyanokat aki szeretné nyugodt környezetben ismerõsét tanítani, elmagyarázni az RP lényegét, mivoltját. Szóval nem vágyunk nagyra. Mondható lenne GF szervernek is de igazából az RP és GF közt lebeg.
Közösségi RP-ket szervezünk 6-12 emberre. Emberrablásokat, bankrablások, kamionos rablások, egyszerû igazoltatások, banda rp-k.
Szerverünkön az egész mappot használjuk, mindenfele szoktunk RP helyzeteket kialakítani.
Miért nem mûködünk rendes RP szerverként?
Nos, mint többek is ismerik a nagy szervereket, mi is ott játszunk többek közt ebbõl kifolyólag nem is lenne érdekünk a sajáton játszani, mivel tudjuk, hogy esélytelen az összes többi szerver a nagy szerverekkel szemben. Nem is akarok, nem is akartam soha olyan szervert csinálni amivel versenyezhetek a playerekért. Nekünk igazából nincs erre idõnk. Szeretünk tanítani, illetve sokkal könnyebb így elmagyarázni a dolgokat, mint szóban. Aki nem ért valamit azt folyamatosan felvilágítjuk. Várunk olyanokat is akik szívesen fényeznék az elméket, ha valakit érdekelne a dolog az szerveren megtalál minket.
Milyen fejlesztések várhatóak?
Nos, bekell, hogy valljam Én nem értek a pawnohoz. Nem tudok új dolgot kreálni benne, maximum módosítani tudok egy-két dolgot, inkább fordítok és objektelek.
De már bekerült a sérülés rendszer, sebzés rendszer, ezeket mind a sampforum.hu lelkes tagjainak köszönhetem. Még nem stabil a rendszer próbálok több idõt fordítani a dologra, hogy hibákat javítsak és próbálom ki küszöbölni ezeket a dolgokat.
Használt, magyarosított frakciók:
 
  • - Rendõrség, azthiszem teljes mértékben magyarosítva van, és kijavítottam benne egy-két nagyobb hibát, illetve teljesen magyar parancsokat kapott.

Leírás: Igazoltatások, ellenõrzések, bandákkal szemben való fellépés.
Újítások: Teljesen magyarosított rendszer, új equip rendszer, magyar rangok stb.
Rendõrség alosztálya: Terror Elhárítási Központ
Leírás: Bankrablások levezetése, túszdrámák irányítása
Újítások: Új fegyverek, illetve módosított lõszerszám.
 
  • - OMSZ, elkezdtem de egyelõre csak tanulmányozom, fordítgatom, hamarosan teljesen magyar. (Eddig nem nagyon alkalmaztuk, nem voltunk annyian.)

Leírás: Rendõrség mögött van, ellátja a sérülteket. Baleseteknél jelen van.
 
  • - Önkormányzat, a következõ frissítésnél már teljesen magyar lesz.

Leírás: Bandásoknak a kiszemelt célpontjai. Emberrablási célokból.
Újítások: Magyarra fordított.
 
  • - Los Surénos banda, fõként ezt a bandát használjuk fel RP-k bemutatásánál ha valami rendõrség vs. banda akció, legyen az bankrablás.

Leírás: Los Santosban, El Coronában található a HQ-juk. Legkegyetlenebb banda, minden bûnért õk a felelõsek a városban. Emberrablás, bankrablás, túszdráma.
Újítások: Teljesen új HQ-t kaptak, én objekteltem be, mivel a réginél átlehetett látni a falakon.
Másodállások
Igazából nincs rájuk szükség egy-kettõt magyarosítottam le, aminek a hasznát vehetjük.
 
  • Autószerelõ

  • Fegyverkészítõ - Bandásoknak alap munka

  • Autótolvaj - Bandásoknak alap munka

  • Magándetektív - Rendõrök veszik fel másodállásba, üldözésnél sokat segít.


Parancsok: :: FELHASZNÁLÓ :: /stat /megerosit (Szint lépés, kilépés frakcióból) /névváltás
                   :: ÁLTALÁNOS :: /pa (pénz átadás) /ido /drink /ruha (Ruhaboltban) /doorshout (Ház külsõ ajtajánál való beüvöltés) /vasarol (24/7) /jelentes
                   :: ÁLTALÁNOS :: /buygun (Fegyver vásárlás) /lock /wi(ndows) (Ablak le/feltekerése) /engedelyek /em (engedélyek megmutatása /animlist
                   :: ÁLTALÁNOS :: /atad /nyit /szemelyi /feladom (Rendõrségi körözésnél megadod vele magadat) /selectspawn (Spawn hely kiválasztása)
                   :: BESZÉD :: /b /o (ordítás) /w (suttogás) /ooc (OOC chat) /pm /togpm /r /d /telefon (ki-be kapcsolása)
                   :: ÁLTALÁNOS :: /try /me /do /ad (Hirdetés) /help
Képek RP szituációkból:
( hamarosan )
Szerver, hoszting stb.
A szerverünk a VirtualPronal van, jelenleg egy Német IP címen fut, ebbõl kifolyólag óránként egyszer merül fel egy kisebb lagg de minket nem akadályoz semmiben, illetve nem is zavar.
AdminTeam:
 

  • Antwon_Mitchell - 1338 - Objektelés, fordítás, kisebb scriptelés, tulajdonos


  • Barney_Stinson - 1338 - Scriptelés



Újítások:



    • Normális (CJ) futás berakva ( Köszönet érte sampforum.hu )


    • Sérülés rendszer ( Köszönet érte sampforum.hu )

    • Fegyver sebzés állítva ( Köszönet érte sampforum.hu )


13
Segítségkérés / Kiszedett objektek
« Dátum: 2012. Június 26. - 02:36:09 »
Üdv, nos kiszedtem pár objektet San Andreas Editorral. Kimentettem megkaptam a pwnba ott megvannak a kódok stb. De ezzel hogyan tovább? Ha berakom a módba akkor (ongame alá) akkor 26 hibát ír ki. Ha kiszedem 15 warning (alapból ennyi van.) Rossz helyre raktam? Vagy mi a megoldás?

14
Szkript kérések / Sérülés rendszer
« Dátum: 2012. Június 23. - 05:49:24 »
Üdv, egy olyan szkriptre lenne szükségem ami ütközéskor leviszi a HP-t esetleg animba dob.
Elõre is köszönöm.

15
Szkript kérések / /cuff javítása
« Dátum: 2012. Június 17. - 02:56:09 »
Üdv, én csak alap szinten fejtegetem a dolgokat a pwn-be. Szóval csak alakítgatom esetleges kisebb bugokat javítom ki. Nos én a Ravens roleplay modját használom jelenleg. Ezt fordítottam le magyarra, vagy is kezdtem. Feltünt egy-két bug benne. Nem akarom felsorolni. Nos a következõ a lenne a kérésem. Szeretném kijavíttatni benne a /cuff parancsot. Úgy, hogy amikor cuffolok valaki akkor /cop (Elõre tett kezek anim) legyen és ne tudja abba hagyni az animot.
 
   if(strcmp(cmd, \"/cuff\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/cu\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   if(IsACop(playerid) || IsAFreecop(playerid))
   {
       tmp = strtok(cmdtext, idx);
      if(!strlen(tmp)) {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"USAGE: /cuff [Playerid/PartOfName]\");
         return 1;
      }
      if(PlayerInfo[playerid][pDBanned] == 1)
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"* You are Banned From Cop Duty!\");
          return 1;
      }
      if(PlayerInfo[playerid][pDuty] == 0)
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"* You aren\'t on Duty!\");
          return 1;
      }
      giveplayerid = ReturnUser(tmp);
       if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
      {
          if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
          {
              if(IsACop(giveplayerid) || IsAFreecop(giveplayerid))
              {
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"* You can\'t Cuff Cops !\");
                 return 1;
              }
              if(GaveUp[giveplayerid] == 0)
             {
                 SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"* Player Didn\'t Gave up!\");
                 return 1;
             }
             if(PlayerCuffed[giveplayerid] > 0)
             {
                 SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"* Player already Cuffed !\");
                 return 1;
             }
            if (ProxDetectorS(8.0, playerid, giveplayerid))
            {
                if(giveplayerid == playerid) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"You cannot cuff yourself!\");
                GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
                        format(string, sizeof(string), \"* You were Cuffed by %s, till uncuff.\", sendername);
               SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_WHITE, string);
               format(string, sizeof(string), \"* You Cuffed %s, till uncuff.\", giveplayer);
               SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
               format(string, sizeof(string), \"* %s megbillincselte %s, kezeit.\", sendername ,giveplayer);
               ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_CHAT1,COLOR_CHAT2,COLOR_CHAT3,COLOR_CHAT4,COLOR_CHAT5);
               GameTextForPlayer(giveplayerid, \"~r~Billincselve\", 2500, 3);
               TogglePlayerControllable(giveplayerid, 1);
               PlayerCuffed[giveplayerid] = 1;
               cufftimer[giveplayerid] = SetTimerEx(\"CheckDist\",10000,true,\"ii\",giveplayerid,playerid);
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"* That player is not near you !\");
                return 1;
            }
         }
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"* That player is Offline !\");
          return 1;
      }
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"* You are not a Cop / FBI / National Guard !\");
   }
}
return 1;
}

 
Ez a mostani szkript, mit kéne ebben átírnom? Elõre is köszönöm a segítségeteket!

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal