Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1] 2
1
Archívum / [HuN]Rendõrség Civilek Maffia[RCM]« Dátum: 2011. szeptember 28. - 14:07:21 »
FIGYELEM.! STUNT MÓD LESZ A SZERVEREN!
2
Archívum / [HUN]Civilek és Rendõrõk By:www.hunservers.tk« Dátum: 2011. szeptember 28. - 13:45:09 »
Otthoni szervergéprõl van futtatva a szerver.!
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. szeptember 28. - 13:45:41 ) Szóval a Systechtõl béreltünk egy szervergépet és arról futtatjuk.! 3
Archívum / [HUN]Civilek és Rendõrõk By:www.hunservers.tk« Dátum: 2011. szeptember 27. - 16:39:10 »
Sziasztok!
Újra megnyílt Magyarország eggyik legjobb Rendõrõs szervere. Részleteket itt olvashatsz. Név: [HUN]Civilek és Rendõrõk By:www.hunservers.tk IP: 91.82.101.37:7777 Mód: [HUN]By:Csaba Helyszín: San Fierro Honlap: www.hunservers.tk Verzió: 0.3c Csapatok: -Rendõr (Csak admin) -Katona (Csak admin) -Mentõ -Tûzoltó -Civil -Maffia -Szerelõ A szerveren található dolgok: -Bankrablás -Atmrablás -Hotdog rablás -Városháza rablás -Bankrendszer -Házrendszer -Egyéni skinválasztó Aki nem admin és rendõrnek áll az automatikusan killez.! Egy játékosnak csak 1 háza lehet.! Szabályzat: No flood No cheat Nincs káromkodás Admin joggal visszaélés Civil és Maffia parancsok: /m4 /uzi /atmrablas /bankrablas /bankrablasoff /bankhelp /hotdograblas /fegyverboltrob /lezerhelp /lezerbe /lezerki /hallrob /munka /hiv Rendõr parancsok: /rhelp /rhelp2 /r1 /r2 /r3 /r4 /r5 /r6 /r7 /r8 Mindenkinek használható parancs: /kill /report /utal /afk /re /admins /help /keszitok Sziasztok! Gyertek a szerverre minnél többen.! 4
Archívum / [HuN]Rendõrség Civilek Maffia[RCM]« Dátum: 2011. szeptember 22. - 15:33:27 »
Kész lett a mód béta verziója.
5
Archívum / [HuN]Rendõrség Civilek Maffia[RCM]« Dátum: 2011. szeptember 16. - 19:53:01 »
Köszönöm szépen.!
6
Archívum / [HuN]Rendõrség Civilek Maffia[RCM]« Dátum: 2011. szeptember 14. - 15:36:45 »
Saját módot csinálunk. Amúgy meg olyan szervert nyitok amilyet akarok.
7
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Police Commands« Dátum: 2011. szeptember 13. - 19:07:18 »
emilegyed31 milyen szervered van.?
8
Archívum / [HuN]Rendõrség Civilek Maffia[RCM]« Dátum: 2011. szeptember 13. - 18:41:26 »
Sziasztok!
Gondolkodtam egy kicsit a szerveremen, a Stunt/Drift/Dm szerómból csinálok egy Rendõrségi szervert. Név: [HuN]Rendõrség Civilek Maffia[RCM] IP: 91.82.84.189:7754 Mód: [RCM]By: Logic,instant Helyszín: San Fierro A módnál még a Stunt mód neve van kiírva de ez nem lényeg mert Rendõrségi mód lesz ha kész lesz a mód. ● Rablások: - Bankrablás - Atmrablás - Hotdogosrablás ● Újszerû skinválasztó ● Csapatok: - Rendõr (csak admin) - Katona (csak admin) - Civilek - Maffia - Tûzoltó (10 ponttól) - Mentõ (10 ponttól) - Bérgyilkos (50 ponttól) - Taxis További információkat és képeket csatolok ha lesz tõbbi infóm.! 9
Archívum / [HUN]Sünök Vs Rablók v2.2 - 3.0« Dátum: 2011. szeptember 13. - 18:00:29 »
Nagyon jó lett!
10
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [TUT]Spedoometer készítés« Dátum: 2011. szeptember 11. - 09:49:08 »
Sziasztok!
Azt fogom bemutatni, hogy hogyan tudunk speedometert készíteni. A kód nem az enyém az Angol sampforumról hoztam át. Készítette: pmk1 Beillesztem a kódot: [pawn]/*------------------------------------------------------- Basic Speed\'o\'Meter & Health\'o\'Meter Script By Pmk1 -------------------------------------------------------*/ #define FILTERSCRIPT //------------------------------------------------------- #include <a_samp> //------------------------------------------------------- new Text:SPEEDOS[MAX_PLAYERS]; new Text:HEALTH[MAX_PLAYERS]; //------------------------------------------------------- forward Speedometer(playerid); //------------------------------------------------------- public OnFilterScriptInit() { SetTimer(\"Speedometer\", 100, true); //change 100 to what pleases you,but i\'d say it\'s better to keep it like that. return 1; } //------------------------------------------------------- public OnPlayerConnect(playerid) { SPEEDOS[playerid] = TextDrawCreate(10.0,200.0,\" \"); TextDrawShowForPlayer(playerid,SPEEDOS[playerid]); HEALTH[playerid] = TextDrawCreate(10.0,180.0,\" \"); TextDrawShowForPlayer(playerid,HEALTH[playerid]); return 1; } //------------------------------------------------------- public Speedometer(playerid) { new vehicleid,Float:speed_x,Float:speed_y,Float:speed_z,Float:final_speed,speed_string[256],final_speed_int; vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); new Float:vehicle_health,final_vehicle_health,health_string[256]; if(vehicleid != 0) { GetVehicleVelocity(vehicleid,speed_x,speed_y,speed_z); final_speed = floatsqroot(((speed_x*speed_x)+(speed_y*speed_y))+(speed_z*speed_z))*250.666667; // 250.666667 = kmph // 199,4166672= mph final_speed_int = floatround(final_speed,floatround_round); format(speed_string,256,\"Speed: %i\",final_speed_int); TextDrawSetString(SPEEDOS[playerid], speed_string); GetVehicleHealth(vehicleid,vehicle_health); final_vehicle_health = floatround(floatround(vehicle_health - 250)/ 7.5); //This will make the health show at 100 when the vehicle is not damaged and at 0 when it is in fire. format(health_string,256,\"Health %i\", final_vehicle_health); TextDrawSetString(HEALTH[playerid], health_string); } else { TextDrawSetString(SPEEDOS[playerid], \" \"); TextDrawSetString(HEALTH[playerid], \" \"); } return 1; } [/pawn] 11
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [TUT]Regisztrációs rendszer készítés« Dátum: 2011. szeptember 11. - 09:44:16 »
Sziasztok!
Arra gondoltam, hogy csinálok egy Leírást arról, hogy hogyan lehet Regisztrációs rendszert készíteni. Elég egyszerû lesz. 1. Nyissuk meg a Pawno-t. 2. Csináljunk egy új munkalapot, töröljük ki az egészet. 3. Írjuk ezeket be: [pawn] #include <a_samp> #include <dini> #inlude <dubd>[/pawn] 4. Csinálunk egy ilyen részt: [pawn]new IsLogged[MAX_PLAYERS]; enum pInfo { } new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]; enum pInfo { AdminLevel, Cash, } new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]; new cmd[256], idx, file[128], tmp[256], tmp2[256]; cmd = strtok(cmdtext, idx);[/pawn] 5. Csináljunk egy OnPlayerCommandText részt. [pawn]public OnPlayerCommandText (playerid, cmdtext[])[/pawn] 6. Elõszõr is a Regisztrációs parancsot csináljuk meg. [pawn]if(strcmp(cmd, \"/register\", true) == 0) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; tmp = strtok(cmdtext, idx); GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); if(strlen(tmp) == 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Használat: /register [jelszó]\"); format(file,sizeof(file),\"%s.ini\",name); if(!fexist(file)) { dini_Create(file); dini_IntSet(file, \"Password\", udb_hash(tmp)); dini_IntSet(file,\"AdminLevel\", 0); dini_IntSet(file,\"Cash\", 0); SendClientMessage(playerid, eadmin, \"[Rendszer]: Felhasználó regisztrálva!\"); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); printf(\"%s has registered a account!\", name); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR, \" Felhasználó már bent van az adatbázisban\"); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); } return 1; } return 0; }[/pawn] 7. A következõ pedig a /login parancs lesz. [pawn]if(strcmp(cmd, \"/login\", true) == 0) { new PlayerName[24]; tmp = strtok(cmdtext, idx); if(strlen(tmp) == 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Használat: /login [jelszó]\"); new name[MAX_PLAYER_NAME]; if(IsLogged[playerid] == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR, \"Te sikeresen bejelentkeztél!\"); return 1; } else { GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(file,sizeof(file),\"%s.ini\",name); if(fexist(file)) { tmp2 = dini_Get(file, \"Password\"); if(udb_hash(tmp) != strval(tmp2)) { SendClientMessage(playerid, COLOR, \"Bejelentkezési hiba!\"); GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); printf(\"%s bejelentkezett a rendszerbe\", name); } else { IsLogged[playerid] = 1; SetPlayerMoney(playerid, dini_Int(file, \"Cash\")); PlayerInfo[playerid][AdminLevel] = dini_Int(file, \"AdminLevel\"); SendClientMessage(playerid, COLOR, \"[Rendszer] Már be vagy jelentkezve!\"); } } } return 1; }[/pawn] 8. Csináljunk egy Disconnect részt [pawn]public OnPlayerDisconnect (playerid, reason)[/pawn] 9. Ilesszük be ezt alá: [pawn]IsLogged[playerid] = 0; [/pawn] Természetesen zárjuk is le. 10. Legesleg utolsó kód: [pawn]if(gLogged[playerid] == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR, \"[Rendszer]Jelentkezz be.\"); Kick(playerid); return 1; }[/pawn] És már kész is a Regisztrációs rendszerünk. Sziasztok! Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. szeptember 11. - 09:45:46 ) Remélem mindenkinek tetszik és hibátlan.! Dobj egy likeot.! 12
Archívum / [HUN]Nemzeti Rendõr Egyesület[NRE]« Dátum: 2011. augusztus 17. - 21:44:14 »
Sziasztok.!
Tegnap megnyittotuk kapujait az NRE szerveremnek. Ahogy mondtam tegnap nyitottuk ezért még nincs rajta sok minden de ez persze naponta bõvül. Szerverneve: [HUN]Nemzeti Rendõr Egyesület[NRE] IP: 91.82.84.189:7754 Férõhely: 30 Mód: RCB Pálya: San Fierro Ladmin4v2 magyar admin script Hotel rendszer (szobabérlés) Bankrablás Bank rendszer Munkák Havi fizetés és az adó levonása És még sok egyéb más! Gyere fel a szerverre és ott meg tudsz mindent. Admin tagfelvétel : Van! Jelentkezz a szerveren [NRE]Shadyy-nél vagy [NRE]Marlk99-nél. A szervert a Sunwell hosting támogatja. 13
SA-MP: Szerverfejlesztés / Electro Tuning Menü [DIALOG]« Dátum: 2011. augusztus 12. - 14:11:30 »
Köszönjük a feltöltést!
Teszteltem és nagyon szép! 14
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Kezdõhely beállítása« Dátum: 2011. augusztus 10. - 23:05:42 »
Sziasztok!
Ebben a tutorialomban azt fogom leírni, hogy hogyan tudjuk beállítani szerverünkön a kezdõhelyet. Elõször is menj be a GTA SanAndreas fõkönyvtárába, nyisd meg a samp_debug.exe fájlt bejön egy ablak ott a Launch Debug gombra kattintsunk. Akkor automatikusan belép a GTA-ba, menjünk el egy helyre (ha autóval akarsz akkor írd be, hogy /vsel) és írjuk be, hogy /save \"szöveg\" a szöveg azért szükséges mert ha többet mentünk ne bonyolódjon meg de nem kötelezõ. Ha készen vagyunk menjünk a GTA SA fõkönyvtárába és keresünk egy savepositions.txt fájlt. megkeresed azt a sort amit kimentettél pl. ilyen: AddPlayerClass(0,-1615.5724,684.4493,7.1875,106.0886,0,0,0,0,0,0); Nyissuk meg pawno-val a gamemode-t, keressünk sok AddPlayerClass sort és oda illeszd be azt a sort amit lementettünk. AddPlayerClass(0,-1615.5724,684.4493,7.1875,106.0886,0,0,0,0,0,0); ami alá van húzva az a skin idje. A skin id-ket a weedarr.wikidot.com/skinlistc És elmentsünk. Köszi, hogy elolvastad. 15
Archívum / [HUN]RendõrClubSzerver[RFC]« Dátum: 2011. augusztus 10. - 22:37:10 »
Köszi az ötleteket!
Oldalak: [1] 2
|