Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Andris2120

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9
91
Szkript kérések / [MEGOLDVA]Idõzített command
« Dátum: 2012. augusztus 12. - 21:41:50 »
Sziasztok
A segítségeteket kérném... a cél hogy egy /healme command csak 25 percenként legyen használható. Magam is megcsinálnám ha érteném az idõzítõ leírását csaj az is kicsit ködös... :D

92
Készülõ munkák / [MAP] Drift Map [MAP]
« Dátum: 2012. augusztus 12. - 16:22:21 »
dolgoztam....nem tudom hogy beilleszteni gamemode-ba ugyhogy feladtam ez a map meg törlésre került :|   +   elkúrta az eredeti objecteket

93
Leírások/Útmutatók / SAMP 0.3c és 0.3e objectek bepakolása MTA-ba.
« Dátum: 2012. augusztus 11. - 20:11:43 »
keresek

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 11. - 20:18:24 )

http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=301572  talán ez

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 11. - 20:19:01 )

letöltöttem és tényleg az van benne

94
Készülõ munkák / [MAP] Drift Map [MAP]
« Dátum: 2012. augusztus 11. - 19:22:29 »
Hamarosan új videó!!!!

95
Leírások/Útmutatók / SAMP 0.3c és 0.3e objectek bepakolása MTA-ba.
« Dátum: 2012. augusztus 11. - 19:15:26 »
Idézetet írta: kadaradam date=1344705219\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21619\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
0.3c csak.
0.3e-s object id-k kellenének.Meg szerintem amúgy sem lenne jó,mert mintha ebben az mta-ban eltérnének az objectek attól.
 
szóval 0.3e object lista kell?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 11. - 19:36:47 )

http://www.k-dst.de/kategorien.php       0.3e és 0.3d objectek is itt vannak id+név+kép

96
Leírások/Útmutatók / SAMP 0.3c és 0.3e objectek bepakolása MTA-ba.
« Dátum: 2012. augusztus 11. - 19:12:00 »
nekem ez kicsit zavaros de hátha te érted http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=196650

97
Leírások/Útmutatók / [Leírás] 0.3c mapok berakása
« Dátum: 2012. augusztus 11. - 18:56:49 »
0.3e-be hogy lehet betenni 0.3c-s objecteket? ugyanígy?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 11. - 19:14:42 )

Ez van beírva pawno-ba....
 
#include <mtamap>
#include <a_samp>
public OnGameModeInit()
{
    LoadMtaMap(\"stunt.map\", true);
    return 1;
}

 
és ezt adja ki mikor compile-ra nyomok:
 
C:\\Users\\Apa\\Desktop\\Toshiba\\GTA SERVER\\pawno\\include\\mtamap.inc(85) : error 017: undefined symbol \"print\"
C:\\Users\\Apa\\Desktop\\Toshiba\\GTA SERVER\\pawno\\include\\mtamap.inc(85) : warning 215: expression has no effect
C:\\Users\\Apa\\Desktop\\Toshiba\\GTA SERVER\\pawno\\include\\mtamap.inc(85) : error 001: expected token: \";\", but found \")\"
C:\\Users\\Apa\\Desktop\\Toshiba\\GTA SERVER\\pawno\\include\\mtamap.inc(85) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Apa\\Desktop\\Toshiba\\GTA SERVER\\pawno\\include\\mtamap.inc(85) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

98
Leírások/Útmutatók / SAMP 0.3c és 0.3e objectek bepakolása MTA-ba.
« Dátum: 2012. augusztus 11. - 18:54:59 »
ugyanazt csináltam amit leírtál, az object convertert használtam és a kiadott szöveget másoltam a convertffs.com-ra....convertál...én beillesztem és mikor odamegyek hozzá a szerveren akkor tök mást ad ki....

99
Készülõ munkák / [MAP] Drift Map [MAP]
« Dátum: 2012. augusztus 11. - 18:04:43 »
lekésõbb holnap délután/este írok PÜ-t ha kész

100
Készülõ munkák / [MAP] Drift Map [MAP]
« Dátum: 2012. augusztus 11. - 17:33:58 »
mondom hogy nincs kész....  :facepalm: EZ nem azért lett feltéve hogy kritizáld....
azért telik 1 percbe hogy röpködve nagyjából lásd a pályát.... aztán felfele megyek mert van olyan rész ami csak felfele jól kivehetõ ugyhogy örülnék ha használnád az eszed ;) :smokin:

101
Készülõ munkák / [MAP] Drift Map [MAP]
« Dátum: 2012. augusztus 11. - 16:48:33 »
Még távolról nincs teljesen kész de ilyesmire gondoltam, igyekszem úgy csinálni hogy jobban tetszen mint az elõzõ munká(i)m...
 

102
Pályakészítõ / [MAP] Forest & Arena
« Dátum: 2012. augusztus 11. - 15:59:18 »
hol?

103
Pályakészítõ / [MAP] Forest & Arena
« Dátum: 2012. augusztus 11. - 15:41:58 »
nem is profi editort akaork csak világéletembe mindent ezzel csináltam és a movie makert már használtam és nem szeretem

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 11. - 15:44:22 )

Idézetet írta: RyDerBoy96 date=1344588508\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25859\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Részletesebben is bemutathatnád a mapot, minthogy felületesen átmész rajta motorral. Menj gyalog és mutass be mindent, így láthatjuk, hogy hol van illesztési hiba és az alapján értékeljük a mapot.. Nem pedig vakon, nem akarok ujjal mutogatni(Tács).
 
azért tudtam csak gyorsan végig menni rajta mert próbaverziós volt a gamecam és max 45mp-t engedett....
illesztési hiba biztosra veszem hogy nincs :)

104
Leírások/Útmutatók / Hogyan is megyünk be egy házba egyszerûen? :D
« Dátum: 2012. augusztus 11. - 14:42:24 »
bocsánat :D

105
Pályakészítõ / [MAP] Forest & Arena
« Dátum: 2012. augusztus 11. - 14:41:40 »
Ryder az ott a map közepén nem a felvevõ hanem a videó szerkesztõ :D nagyon szeretem és nem szívesen cserélem le de ha van egy jó ötleted ami nem a windows movie maker akkor szivesen lecserélem

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal