Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - DaVe

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
91
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. március 05. - 20:41:55 »
Félrefordítás: a kamera mozgás nem teleport szerû. Lehetõség van azonnal kamera állás váltásra és a kamera mozgatására, ezért van fölötte a 2 definíció.
Illetve két mondatot nem fordítottál:
Az elõzõ kiadás több apró hibát tartalmazott mely a szerver speciális eszközökkel való támadását tette lehetõvé.
A hibák javítása szerver és kliens oldali frissítést is igényel.
Egyébként az object editoron kívül a fejlestések szerintem bozasztóan feleslegesek az átlag felhasználó számára :)

92
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [Leírás]Photoshop
« Dátum: 2012. március 04. - 11:19:41 »
Most nem azért de CS5-ben van natív 3D kezelés. Az eszköztárból kiválasztod 3d -> új alakzat rétegbõl -> gömb és kész is van, innentõl lehet forgatni az objektumot, a kamerát, lehet távolítani, stb... :)

93
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2012. március 03. - 23:30:34 »
http://sampforum.hu/index.php?wap2
Ezt kihagytad, szerintem ez kicsit barátságosabb az elsõnél :)

94
Beszélgetés / Hogy ejted ki az elõtted szóló nevét?
« Dátum: 2012. március 02. - 21:13:32 »
Nekszti

95
Leírások/Útmutatók / Külsõ NPC csatlakoztatása | védekezés ellene
« Dátum: 2012. március 01. - 21:19:43 »
\" post=\"232902\" timestamp=\"1330630831\"]

Mikor kipróbáltam a szervereden elõször akkor elõbb direkt megnéztem milyen néven játszanak az NPC-k és átírtam mert azt hittem te eleve csak ilyen nevûeket engedsz fel pl Zombie_*sorszam*
Ha valakinek nincsenek npci annak nem bannolni kell õket csak a maxnpc-t 0-ra állítani a szerver konfigjában
 
[/quote]
Akkor még nem is tudtam ,hogy létezik ilyen, azután lett a védelmi rendszer.
Én tettem már fel npc-t olyan szerverre ahol 0 volt a maxnpc :D (házi teszt)
 
[/quote]
Az általam leírt módszerrel nem lehet, azt már másik programmal csináltad nem? :)

96
Leírások/Útmutatók / Külsõ NPC csatlakoztatása | védekezés ellene
« Dátum: 2012. március 01. - 19:48:15 »
Mikor kipróbáltam a szervereden elõször akkor elõbb direkt megnéztem milyen néven játszanak az NPC-k és átírtam mert azt hittem te eleve csak ilyen nevûeket engedsz fel pl Zombie_*sorszam*
Ha valakinek nincsenek npci annak nem bannolni kell õket csak a maxnpc-t 0-ra állítani a szerver konfigjában

97
Segítségkérés / OnPlayerStateChange probléma!
« Dátum: 2012. február 29. - 21:48:15 »
az eredeti kód jó, csak
 

new kocsiid = GetVehicleModelID(GetPlayerVehicleId(playerid));

98
Leírások/Útmutatók / Külsõ NPC csatlakoztatása | védekezés ellene
« Dátum: 2012. február 29. - 19:37:03 »
\" post=\"232343\" timestamp=\"1330540592\"]

 
link=topic=21311.msg232339#msg232339 date=1330540451]

Nos igen, ha belepiszkálunk még egy kicsit a samp_npc fájlba és módosítjuk a szervernek küldött adatokat úgy, hogy az igazi játékosként érzékeljen akkor fel lehet küldeni botokat, viszont akkor már te sem tudsz igazán védekezni csak ha korlátozod az egy IP-rõl maximálisan csatlakozható játékosok számát, de akkor is feljut pár.
 
[/quote]
A \"nagy\" Kalcor alkalmazása a gl_npcs függvény részlet rossz volt bele, az én egyszerû stock-om, amivel lebannolom az NPC-t ha nem azon a néven jön meg mûködik, és lebannolta :D. csak annyit kell hazsnálni FÖLÖSLEGES a plugin meg ezek.
 
[/quote]
Milyen plugin?  :o
 
[/quote]
Vagy az a c++-os megoldásod.
 
[/quote]
Szerintem nem írtunk c++-os megoldást védekezéshez

99
Leírások/Útmutatók / Külsõ NPC csatlakoztatása | védekezés ellene
« Dátum: 2012. február 29. - 19:35:19 »
\" post=\"232339\" timestamp=\"1330540451\"]

Nos igen, ha belepiszkálunk még egy kicsit a samp_npc fájlba és módosítjuk a szervernek küldött adatokat úgy, hogy az igazi játékosként érzékeljen akkor fel lehet küldeni botokat, viszont akkor már te sem tudsz igazán védekezni csak ha korlátozod az egy IP-rõl maximálisan csatlakozható játékosok számát, de akkor is feljut pár.
 
[/quote]
A \"nagy\" Kalcor alkalmazása a gl_npcs függvény részlet rossz volt bele, az én egyszerû stock-om, amivel lebannolom az NPC-t ha nem azon a néven jön meg mûködik, és lebannolta :D. csak annyit kell hazsnálni FÖLÖSLEGES a plugin meg ezek.
 
[/quote]
Milyen plugin?  :o

100
Leírások/Útmutatók / Külsõ NPC csatlakoztatása | védekezés ellene
« Dátum: 2012. február 29. - 19:31:25 »
Nos igen, ha belepiszkálunk még egy kicsit a samp_npc fájlba és módosítjuk a szervernek küldött adatokat úgy, hogy az igazi játékosként érzékeljen akkor fel lehet küldeni botokat, viszont akkor már te sem tudsz igazán védekezni csak ha korlátozod az egy IP-rõl maximálisan csatlakozható játékosok számát, de akkor is feljut pár.

101
Kérdések, Segítség / DEV C++
« Dátum: 2012. február 29. - 19:00:40 »
Itt nem a dev c++ programhoz kell érteni hanem magához a c++ nyelvhez. Ha még nem foglalkoztál vele akkor kezdj el leírásokat olvasgatni, de azt elõre megmondom ha egybõl grafikus felületet akarsz az így biztos nem fog menni. Ha mindenképpen ragaszkodsz hozzá akkor Visual Studioban windows.h fejléc fájl szükséges, abban található a CreateWindow(Ex) függvény amivel létrehozhatsz ablakokat, szövegkííráshoz pedig le kell kérned az adott ablakc DC azonosítóját, az ablak sztandard eljárásának ON_PAINT részének meghívódásakor és ott kell bûvészkedned ha jól emlékszem.
Egyébként visual studioban van lehetõség a grafikus felületen létrehozni a programot, tehát nem kell neked megírni hozzá a kód nagy részét, csak ráhuzogatod az elemeket

102
Beszélgetés / ACTA
« Dátum: 2012. február 28. - 19:16:04 »
Csütörtökön kezdõdik az Anonymous által szervezett BlackMarch nevet vicselõ tüntetés az ACTA ellen.
A terv szerint 30 napon át nem vesznek semmilyen jog védett tartalmat a résztvevõk néhány weboldalt pedig ( úgy tudom nem nevezték meg õket ) áprilisig DDoS alatt tartanak, már ha lesz elég ember persze

103
Segítségkérés / Színezett rendszám hiba
« Dátum: 2012. február 28. - 17:04:42 »
A színkódokat a preprocesszor behelyettesíti így a lefordított fájl semmiben nem fog különbözni attól amit rövídítések nélkül  írtál (ki lehet próbálni mondjuk md5 hash ellenõrzésével). A 32 karaktert amúgy is futás közben ellenõrzi a szerver, úgy-hogy ha csak ki nem játdszod egy kis assemblyvel a limit marad. Gondolom nem véletlenül állították egyébként ennyire.

104
Beszélgetés / Fotózd az asztalod.
« Dátum: 2012. február 25. - 11:27:42 »
Idézetet írta: WolVerinZ date=1330158650\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10821\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
*kép*
 
Azta, én ebbe már belepusztultam volna :D
\"screen.png\"

105
Beszélgetés / Láttad ezt a filmet?
« Dátum: 2012. február 24. - 15:25:07 »
Láttam.
Harcosok klubja?

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal