Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zharko

Oldalak: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 124
856
Archívum / Original LittleTown RPG 2013[+4 videó a leírásban]
« Dátum: 2013. január 09. - 15:34:47 »
Idézetet írta: TEnrico date=1357738471\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31682\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kezdésnek tetszett a szerver, de ez a James_Raynor hozzászólásai miatt, kezdek kételyekbe esni, pl az utolsó posztja miatt, szerintem nem csak én vagyok így vele. Véleményem szerint az amerikára jellemzõ rendõri eljárásokat kéne alapul venni.
 
Hát amit Raynor mond, az nekem sem tetszik ...  :D
Minden úgy lesz kialakítva, hogy RP-s legyen, és emelett élvezhetõ a játékosok számára.

857
Archívum / Original LittleTown RPG 2013[+4 videó a leírásban]
« Dátum: 2013. január 08. - 22:16:06 »
Csapatunkban köszönthetjük õket:
  • [bart]
  • haha3223
  • TEKU

858
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3x R1-2
« Dátum: 2013. január 08. - 16:34:49 »
Idézetet írta: divkn date=1357659111\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Eddig nagyon jó lett szuper tetszik de nagyon kevés legalább csinálhattak volna többet is.. :(
 
Többet is? Csinálhattak?
Kalcor nem 20 év alatti személy aki folyamatosan a gép elõtt ül és csinál valamit, hanem van egy munkája és családja is
amivel jobban kéne törõdnie mint egy játékkal. Ezen kívül Kalcor az egyetlen SA-MP fejlesztõ. A béta tesztelõket ne számítsd bele.
 
[/quote]
Igen-igen, ráadásul hobbiként csinálja, nincs semmi bevétele belõle. Ezért nem is vártam többet valahogy.
De akkor meg átadhatná valakinek a fejlesztést, akiben megbízik, és kellõ mértékben ért hozzá.

859
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3x R1-2
« Dátum: 2013. január 08. - 13:50:19 »
\"logo_forum.gif\"
 
SA-MP 0.3x R1-2
A SA:MP új verziója (0.3x) megjelent.
Ha egy ideje már követed a SA:MP kiadásokat, tudhatod hogy az \"x\" verzió azt jelenti, hogy valószínûleg ez lesz az utolsó kiadás a 0.3-as ágon.
Frissítések:
Kliens és szerver frissítés SA-MP 0.3x R1-2
Kliens:
- Javítva: A szerverböngészõ mértéktelen CPU erõforrást használt miközben a szerverlistát töltötte be, ezáltal lassítva a betöltõdést.
- Javítva: A játékosnév melletti homokóra ikon ha nem töltõdött be, kifagyást okozhatott ha ALT-TAB-ozunk a játékból.
- Javítva: Az objektum megvilágítás letiltva, mert az objektum anyaga változott, de nem a színe.
Szerver:
- A kliens figyelmen kívül hagyja a(z) \"Unacceptable NickName\" (Nem elfogadott játékosnév) üzenetet.
Kliens frissítés SA-MP 0.3x R1
- Visszajelzés alapján a SA-MP kliens újra alkalmazni fogja a 128MB stream memóriát.


Kliens frissítés SA-MP 0.3x RC3
- fordításra vár -
Kliens frissítés SA-MP 0.3x RC2-4
- \"Lebegõ játékoshoz csatolt object-ek\" probléma megoldva. A játékoshoz csatolt object-ek néha lebegtek, úgy, hogy nem voltak egy játékoshoz se csatolva.
- A SA-MP névmutató mostantól mutatja, ha egy játékos Alt-TAB-ozott, vagy a menüben van. Ez ki/bekapcsolható a /nametagstatus kliensparancs segítségével.
\"afk.png\"
- Átszerkesztett verziók a haj és kalap \"tárgyakból\" hozzáadva.
Kliens frissítés SA-MP 0.3x RC2-3
- Mégtöbb javítás az object-ek anyagváltoztatásán. Világítási, és hátsó felületi problémák voltak.
Kliens frissítés SA-MP 0.3x RC2-2-2
- Kijavít különbözõ problémákat a object-ek anyagjának színének megváltoztatásával (SetObjectMaterial) kapcsolatban, beleértve világítási problémákat és kifagyásokat.
Kliens frissítés SA-MP 0.3x RC2-2
- Némely object-ek kifagyást okoztak, amennyiben nagy látótávolsággal használtuk õket. Kijavítva.
Kliens/szerver frissítés: SA-MP 0.3x RC2
- Az EnableVehicleFriendlyFire() bekapcsolja a \"friendly fire\" opciót a csapat jármûvekre. Néhány szerver megköveteli ezt a játékosokhoz, de nem a csapatjármûvekhez.
- Új speciális akció: SPECIAL_ACTION_CARRY, tárgyak cipelésére használható.
- 0.3x-ben a OnVehicleDeath killerid paramétere az lesz, amelyik játékos miatt robbant fel a jármû. Lehetséges, hogy át lesz nevezve, habár hogy kompatibilis legyen a régi szkriptekkel, a név nem fog változni.
- A meglévõ problémák a nagy látótávolságú object-eknek eltûnésével különbözõ kameraszögekben elméletileg megoldva.
Nem kötelezõ kliens frissítés SA-MP 0.3x RC1-3-1
- Javítva néhány crash amelyet a jármûvek robbanása okozott.
Nem kötelezõ kliens frissítés SA-MP 0.3x RC1-3
- Volt egy probléma, amely miatt bizonyos kamerával szemben lévõ objectek eltûntek. Emiatt van szükség az RC1-3-as frissítésre.
- Ha a szerver a SA:MP csapat rendszerét használja \"frendly fire\"-rel, akkor a csapat sebzés már nincs hatással a csapat jármûveit.
- A 128-255 közötti jármû színek le lettek cserélve néhány egzotikusabb színre. Néhány szín ebben a tartományban ezelõtt is használható volt, de a többségük azonos szín volt. A teljes szín készlet fel lett újítva.
- Ha az EditObject() eszközt használtad, elõfordult hogy a scale mód véletlenül aktiválódott, és emiatt nem lehetett menteni.
Nem kötelezõ kliens frissítés SA-MP 0.3x RC1-2
- Bizonyos videokártyáknál ködös volt a jármû elõnézet.
- A streaming memória nem mindig szabadult fel, a skin elõnézeteknél.
Model elõnézet:
Hozzáadtunk egy új \'TextDraw\' font ID-t, mely segítségével 2D elõnézetet készíthetsz a modelekbõl in-game. A szerver meghatározhatja az elõnézet szögét, és távolságát.
 

TextDrawFont(playerid, txtSprite, TEXT_DRAW_FONT_MODEL_PREVIEW);
native TextDrawSetPreviewModel(Text:text, modelindex);
native TextDrawSetPreviewRot(Text:text, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ, Float:fZoom = 1.0);

 
Néhány választó menü példának, hogy hogyan is lehet ezeket az elõnézeteket létrehozni.
\"pmenu_s.png\" \"vmenu_s.png\"
\"omenu_s.png\" \"omenu2_s.png\"
A fenti példa szkriptet tartalmazza a Windows szerver csomag.
Kiterjesztett kirajzolódási távolság az objectekhez:
Mostantól be tudod állítani az objectek kirajzolódási távolságát bármekkorára. Ez lehetõvé tesz egy sokkal zavartalanabb object streaminget az egyéni területeken is.
\"ddist2_s.png\"
A fenti sziget készítõje Deadspirrit.
Megjegyzés: A fenti újítás még csak kísérleti. Amennyiben problémák merülnek fel bizonyos objectek esetén, ajánlott azok kirajzolódási távolságát csökkenteni.
Javítások:
A 0.3x tartalmaz néhány fontos netcode változást, beleértve általános biztonsági frissítéseket a szerver elleni DoS (Szolgáltatás megtagadás) támadásokkal szemben.
- Az alacsony szintû netcode probléma kiküszöbölve, így csökken a csomagok száma a szerver és a kliens között.
- A játékosoknak már nincs lehetõségük 0 karakteres üzenetet küldeni a szervernek.
- Korlátozva lettek a játékosok által lekérhetõ szerver adatok, mint pl. a játékos lista.
- %x kifejezés a format() format függvényen belül többé már nem elõjelesként értelmezi a nagy integereket.
Letöltés:
0.3x R1-2 Kliens
SA-MP 0.3x R1-2 Kliens
0.3x R1-2 Szerver
SA-MP 0.3x R1-2 Windows Szerver
SA-MP 0.3x R1-2 Linux Szerver


Csak ilyen gyors fordítás, mert nincs igazán idõm, ha valahova nagyon hülyeséget írtam, javítsatok ki, illetve ha valamit jobban is meg lehet fogalmazni akk szintén, ez csak ilyen 3 perces \"munka\" :)
Eredeti link:
SA-MP 0.3x Released,
SA-MP 0.3x RC

860
Kérdések, Segítség / samp forráskód
« Dátum: 2013. január 08. - 11:30:16 »
P3tinek nem a SA:MP volt meg mûködõképesen, hanem a San Andreas Party.

861
Játékok / Angry Birds
« Dátum: 2013. január 08. - 00:53:07 »
Idézetet írta: TrYp date=1357123213\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31387\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
az új star warsos rész ismét visszazendített :D
 
Hát ja, ez megint jóra sikeredett. A RIO, Seasons, Space szerintem egy kalap szar :D
Én irodalmon csapkodtam az asztalt anno ha nem sikerült xD

862
Beszélgetés / Breaking Bad - Totál szívás
« Dátum: 2013. január 08. - 00:39:50 »
Hali! Gondoltam nyitok egy dumálgatós topikot ennek is.
Egy kis gyors leírás tõlem: Tehát, e topik témája a Breaking Bad címû thriller, akció sorozat, mely immáron 5. évadját zárta le sikeresen.
A fõ karaktere (direkt nem írok fõszereplõt..) Walter White, egy csendes, nyugodt természetû kémiatanár, aki az 50-et tapossa lassacskán. Feleségével, Skyler-el és fiával, Walter Juniorral él együtt egy nyugodt környékén, Albuquerque kertvárosában. Skyler húga Marie, aki megrögzött kleptomán egyéniség, Hank-el éldegélnek egy ugyan olyan csendes városrészen, de nekik viszont a magánéletük zûrös, Hank foglalkozásából adódóan, mivel õ egy DEA (ez egy drogokkal foglalkozó központi szervezet) ügynök. Walterék békességben, nyugalomban éldegéltek mindaddig, amíg ki nem derül Walterrõl, hogy súlyos tüdõrákja van, ráadásul az 50. Születésnapján derül ki. Walter ezek után kezd el szép lassan belekóstolni az \'underground\' életbe, amikor egy volt diákjával elkezd metamfetamin kristályt (meth) \'fõzni\'.
Leírás by Zharko
Ennyi jut eszembe egyelõre, telefonon is vagyok így nehéz az irás :D
Vélemény: Nagyon jó sorozat, hatalmas nagy csattanók, fordulatok vannak benne, es roppant izgalmas a sztori, ahogy felépíti saját droghálózatát, illetve hogy meg tud változni, csak azért hogy a családjának pénzt szerezzen. Ráadásul ezt titokban tartani mindenki elõtt, mikor a sógora DEA ügynök... Az elsõ pillantásra nagyon unalmasnak tûnt amikor olvastam róla. De az elsõ részt megnéztem, és már kívántam a következõt :D
Kedvenc karakterek:
-Gus Fring: Csendes, elõvigyázatos, de eközben kegyetlen
-Walter: Okos, visszahúzódó ugyanakkor rendkívül bátor, miután megváltozott kegyetlen lesz.
-Gonzales: nem egy fõ karakter, de õt nagyon bírom

863
Archívum / Original LittleTown RPG 2013[+4 videó a leírásban]
« Dátum: 2013. január 07. - 20:26:54 »
Idézetet írta: rokakoma date=1357584978\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31682\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Már nem.
 
Pedig de.
Bocs a sok webinstall miatt, csak új tárhely, új SMF, és ez kicsi macerával jár.

864
Beszélgetés / Walking Dead Sorozatok!
« Dátum: 2013. január 07. - 18:37:36 »
Láttam már mindhárom évadot, nagyon bejön. Pont a legérdekesebb résznél hagyták abba...
Viszont a Breaking Bad (ezt is az AMC csinálja) mindent visz. Abban a karakterek nagyon el lettek találva, és az egész sztori felépítése is. Jelenleg 5 évad van belõle, a következõ (5/2) majd csak nyáron jön ki. Ajánlom mindenkinek :D

865
Segítségkérés / case: 0,1,2;
« Dátum: 2013. január 07. - 11:51:28 »
Most lehet hogy hülyeséget mondok, de én úgy tudom hogy -65.535 tõl 65.535-ig lehet, tehát valamivel többet mint 131.000(ha jól számoltam). Bocs ha tévedek :D

866
Általános / Mostani Core RPG csapatról ...
« Dátum: 2013. január 07. - 08:18:15 »
Igen, köszi :)

867
Általános / Mostani Core RPG csapatról ...
« Dátum: 2013. január 06. - 23:25:52 »
Ez igaz, de viszont amikor ez elkészült, P3ti még tag sem volt.

868
Segítségkérés / CMD:Mentés
« Dátum: 2013. január 06. - 22:05:10 »
Idézetet írta: ~DuMBasS date=1357505644\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32060\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok.!!
Ismét hozzátok fordulok egy kisebb nagyobb segítségben.
Ezt a parancsot:
 
CMD:ment(playerid, params[])
{
Ment(playerid), Betolt(playerid);
return SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"A karaktered mentve!\");
}

 
Kellene úgy megcsinálni hogy Admin tudja használni, és az összes karaktert Mentse.! remélem megoldható elõre is köszönöm.!
 

CMD:ment(playerid, params[]) {
        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy RCON adminisztrátor\"); }
        else {
                for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; ++i) {
                Ment(i);
                printf(\"%d. karakter mentve.\", i);
                }
        }
}

 
Így gondoltad?

869
Általános / Mostani Core RPG csapatról ...
« Dátum: 2013. január 06. - 21:15:50 »
Idézetet írta: IXT date=1357501587\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31903\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Nem igazán hiszem, hogy P3ti még olyan rengeteg tudásra lenne szüksége PAWN téren, mert már elég profi.
Ez  így van... én nyomon követem a fejlesztéseket,és nincs olyan nap,hogy ne adna ki új featuret,nincs olyan nap hogy nem tenne bele egy újdonságot a módba... hidd el nekem,nem pont õ fog lopkodni..

Ez az UCP a Core-nak készült,és mivel P3ti viszi tovább,nem értem,miért ne lenne joga felhasználni?

 
[/quote]
Mert a készítõje azt mondta.

870
Általános / SA:MP - Minecraft féle craftolás
« Dátum: 2013. január 06. - 16:46:46 »
Hát én anno elkezdtem egy ilyet, csak kicsit textdrawokkal macerázni nehéz volt :D

Oldalak: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 124
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal