Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 827
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Bike Shop« Dátum: 2012. október 23. - 18:39:20 »
fajjin lett!
828
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Biciklibolt« Dátum: 2012. október 23. - 10:35:35 »
Jó lett!
830
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / LVPD HQ (KÜLSÕ)« Dátum: 2012. október 23. - 10:27:18 »
Sziasztok!
Csináltam unalomból egy HQ -t http://kepfeltoltes.hu/view/121023/PD_www.kepfeltoltes.hu_.png http://kepfeltoltes.hu/view/121023/PD01_www.kepfeltoltes.hu_.png http://kepfeltoltes.hu/view/121023/PD02_www.kepfeltoltes.hu_.png http://kepfeltoltes.hu/view/121023/PD03_www.kepfeltoltes.hu_.png Letöltés: http://data.hu/get/5714905/pdlv.map 831
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / http://www.iceflashrpg.atw.hu/« Dátum: 2012. október 23. - 10:15:41 »832
Módolás / GGMM Használata,Telepítése« Dátum: 2012. október 23. - 10:13:00 »1. A GGMM telepítése Csomagoljuk ki a \"ggmm.rar\" tömörített fájlt. Ezután egyszerûen másoljuk át a \"GGMM.exe\" és a \"GTAINTERFACE.dll\" fájlt a San Andreas könyvtárába (San Andreas alapértelmezett könyvtára: \"C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\"). 2. A GGMM elindítása A másolás után indítsuk el a \"GGMM.exe\" fájlt, ami egyben a GGMM fõ indítófájlja. Miután elindítottuk, kattintsunk a felül látható \"Installer\" gombra, majd a legördülõ sávban a \"Manual mod installer\" gombra. 3. Jármû fizikai tulajdonságainak beállítása A megjelent ablakban található táblákat töltsük fel a kiválasztott jármû \"olvassel.txt\" fájljában lévõ adatokkal. A \"DFF Model\" és a \"TXD Textures\" tábláihoz a jármû csomagolt fájljában található .dff és .txd fájlt kell megadni. A táblákba töltött adatokról többet, késõbbi számban fogtok megtudni. 4. Jármû telepítése Miután az összes lehetséges adatot megadtuk a telepítõnek, nyomjuk meg a jobb alsó sarokban található \"Install\" gombot. Ekkor a program kicseréli a régi jármû modelljét és textúráit az újéval, illetve felülírja a fizikai tulajdonságait is. A sikeres telepítés után a folyamattábla alján a \"Done!\" szöveg lesz olvasható. Ezután megnyomhatjuk az \"Exit\" gombot, amellyel kilépünk a telepítésbõl. 5. Az új jármû megtekintése a GGMM-rel A telepítés véget ért. Az újonan telepített jármûvet megnézhetjük 3D-ben a GGMM segítségével. A jármûvek neve alatt található mezõbe írjuk be a felülírt jármû nevét. Így megjelenik az új jármû, és egyszerû egérmozgatással mozgathatjuk, görgetéssel pedig közelebbrõl is megtekinthetjük azt. A jármû modellje alatt található gombokkal megnézhetjük a fizikai tulajdonságait is, milyen az \"Wireframe\" (modellhálós), \"Damaged\" (összetört) állapotban. LETÖLTÉS: http://data.hu/get/5714856/ggmm.rar 834
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Lakatlan sziget« Dátum: 2012. október 23. - 10:00:43 »
Szép!
836
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:KRESZ Tábla Objectek« Dátum: 2012. október 23. - 09:51:46 »
Szép!
839
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Fort Carson - Teljes map.[for RPG]« Dátum: 2012. október 23. - 09:42:44 »
klafa
|