Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 796
Leírások/Útmutatók / Tabulátor« Dátum: 2012. augusztus 15. - 19:54:08 »printf(\"%s\", Tab(string, \"2\", 2)); Ellenõrizd le újra a fenti példával és látni fogod hogy a bevitt számsor karakterláncot elrontja. 0123456789101112131415161718192 797
SA-MP: Szerverfejlesztés / Ékezetes parancs SSCANF-al!« Dátum: 2012. augusztus 15. - 19:18:05 »
Nekem nem annyira, nem értem mire jó ez az egész, egy példával valaki szemléltethetné, és leírhatná mi van benne ami különlegessé teszi.
Ránézésre csak ennyit látok ami túl lett bonyolítva: public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ) és nem találom a fõposztban a sscanf alkalmazását sem. 798
Segítségkérés / Különbség« Dátum: 2012. augusztus 15. - 11:32:11 »
Neked nem csak arra van szükséged hogy mennyi a pontkülönbség hanem hogy melyik játékosnak van több pontja.
Ezt egy változóval megtudod oldani: new value = GetPlayerScore(playerid) - GetPlayerScore(player2); 799
Segítségkérés / OX VS MSQL« Dátum: 2012. augusztus 14. - 23:50:28 »5 év-Script 5 év tapasztalat[/quote] 800
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: 107 -es weblap készítõt keresek "tanárként"« Dátum: 2012. augusztus 13. - 23:08:40 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Kérdések, Segítség.
http://sampforum.hu/index.php?topic=30562.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=30562.0 801
Segítségkérés / onplayerupdate incbe« Dátum: 2012. augusztus 08. - 21:28:20 »#if defined _my_included 802
Segítségkérés / Inputtext es kerdes« Dátum: 2012. augusztus 08. - 16:34:20 »strcat(mapname, inputtext); 803
Leírások/Útmutatók / [TuT] Szerver hozzárendelése domain-hez« Dátum: 2012. augusztus 06. - 22:32:22 »
Szép leírás, csak egy apróság ma még csak 6.-a van.
Idézetet írta: Y2K date=1344262150\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25626\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Írta: Y2K - 2012. aug. 8-a 804
Segítségkérés / jármû respawn ismét.« Dátum: 2012. augusztus 06. - 22:23:52 »
Az OnUnoccupiedVehicleUpdate elég fura egy dolog a jármû szinkronizáció végett elég sûrûn meghívódik, amire te szeretnéd használni azt ellenõrizni is kell hogy a játékos a jármû közelében tartózkodik-e.
Ezt a wikin is megtalálod de leírom hogy próbáld ki: public 806
Segítségkérés / FormatMessage« Dátum: 2012. augusztus 06. - 20:57:25 »
Ez csak azt határozza meg honnan induljon, nem azt hogy mennyi lehet maximálisan.
Azért a neve \"va_start\". Tehát van az a példában szereplõ stock funkció: stock SendMultiMess(playerid, color, text_hun[], text_eng[], va_args<>) Ahol a playerid, color, text_hun[], text_eng[], 4 darab fix argumentum ezért a kód az indulást onnan kezdi va_start<4>. (igazából 0 1 2 3 argument és a soron következõ a 4 dik jön) Ha másik stock funkciót gyártasz akkor annyit kell oda írni amennyi a va_args<> elõtt szerepel argument: stock bla(arg1, arg2, arg3, arg4, Float:arg5, arg6[], va_args<>) Ha nem írsz utána semmit akkor a kód azt ellenõrzi és nem fut tovább. Tehát argumentek nélkül is alkalmazhatod. SendMultiMess(playerid, -1, \"Magyar\", \"English\"); 807
Segítségkérés / GF Üzemanyag« Dátum: 2012. augusztus 06. - 15:47:04 »Idézetet írta: TwoClose date=1344254287\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25615\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Helló, esetleg nem tudja valaki, hogy GF-ben ha leállítom a motort, miért kezd el visszatöltõdni az üzemanyag? Válaszaitokat elõre is köszönöm!Nem tudom, de ez a való életben is jó lenne. Sorry az offért.
808
Segítségkérés / FormatMessage« Dátum: 2012. augusztus 06. - 15:43:39 »
Kipróbálhatod a Y_Less és Zeex és a többiek által készített eljárást is.
Az inc fájl: http://pastebin.com/R3ZeiK7L Elmented a pawno/include mappába y_va.inc néven. #include <y_va> 809
Segítségkérés / színezés« Dátum: 2012. augusztus 04. - 23:33:42 »
Én értem mire gondolsz, de nem hiszem hogy lehetséges SA-MP játékban ezt még megoldani.
Elrejteni el lehet a játékos neveket mások elõl, de azt hogy más színben lássák egyesek mint mások a játékosneveket, nem hiszem hogy megoldható. 810
Segítségkérés / Üzemanyag« Dátum: 2012. augusztus 04. - 23:24:09 »Idézetet írta: TwoClose date=1344115227\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25538\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Esetleg tudsz valami megoldást ajánlani? :hmmm:Igen, leírtam az elõzõ postban. Vagy hozz létre annyi textdrawot amennyi a maximális játékosok száma. new Text:benzin[MAX_PLAYERS]; És for ciklussal hozd is létre az összes textdrawot: for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) benzin = TextDrawCreate(... |