Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 136
796
Leírások/Útmutatók / Tabulátor
« Dátum: 2012. augusztus 15. - 19:54:08 »
printf(\"%s\", Tab(string, \"2\", 2));

 
Ellenõrizd le újra a fenti példával és látni fogod hogy a bevitt számsor karakterláncot elrontja.
 
0123456789101112131415161718192
[/quote]

797
SA-MP: Szerverfejlesztés / Ékezetes parancs SSCANF-al!
« Dátum: 2012. augusztus 15. - 19:18:05 »
Nekem nem annyira, nem értem mire jó ez az egész, egy példával valaki szemléltethetné, és leírhatná mi van benne ami különlegessé teszi.
Ránézésre csak ennyit látok ami túl lett bonyolítva:
 
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ) 
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/parancs\") ) { // MIT CSINÁLJON }

 
 és nem találom a fõposztban a sscanf alkalmazását sem.

798
Segítségkérés / Különbség
« Dátum: 2012. augusztus 15. - 11:32:11 »
Neked nem csak arra van szükséged hogy mennyi a pontkülönbség hanem hogy melyik játékosnak van több pontja.
Ezt egy változóval megtudod oldani:
 
new value = GetPlayerScore(playerid) - GetPlayerScore(player2);
if(value != 0)
{
    if(value > 0)
    {
        printf(\"playerid pontja nagyobb ennyivel %d\", value);
    } else {
        printf(\"player2 pontja nagyobb ennyivel %d\", -value);
    }
} else {
    print(\"egyenlõ pontszámok\");
}

799
Segítségkérés / OX VS MSQL
« Dátum: 2012. augusztus 14. - 23:50:28 »
5 év-Script 5 év tapasztalat[/quote]
-tal nem annyira nehéz.  >:D
Olyan két három délután kb..

801
Segítségkérés / onplayerupdate incbe
« Dátum: 2012. augusztus 08. - 21:28:20 »
#if defined _my_included
#endinput
#endif
#define _my_included
static bool:my_OPU = false;
public
OnFilterScriptInit()
{
my_OPU = funcidx(\"my_OnPlayerUpdate\") != -1;
if(funcidx(\"my_OnFilterScriptInit\") != -1)
{
return CallLocalFunction(\"my_OnFilterScriptInit\", \"\");
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnFilterScriptInit
#undef OnFilterScriptInit
#else
#define _ALS_OnFilterScriptInit
#endif
#define OnFilterScriptInit my_OnFilterScriptInit
forward my_OnFilterScriptInit();
public
OnGameModeInit()
{
my_OPU = funcidx(\"my_OnPlayerUpdate\") != -1;
if (funcidx(\"my_OnGameModeInit\") != -1)
{
return CallLocalFunction(\"my_OnGameModeInit\", \"\");
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnGameModeInit
#undef OnGameModeInit
#else
#define _ALS_OnGameModeInit
#endif
#define OnGameModeInit my_OnGameModeInit
forward my_OnGameModeInit();
public
OnPlayerUpdate(playerid)
{
if (my_OPU)
{
if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
// -> Ide írd amit szeretnél:
 
// <-
return CallLocalFunction(\"my_OnPlayerUpdate\", \"d\", playerid);
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnPlayerUpdate
#undef OnPlayerUpdate
#else
#define _ALS_OnPlayerUpdate
#endif
#define OnPlayerUpdate my_OnPlayerUpdate
forward my_OnPlayerUpdate(playerid);

802
Segítségkérés / Inputtext es kerdes
« Dátum: 2012. augusztus 08. - 16:34:20 »
strcat(mapname, inputtext);

803
Leírások/Útmutatók / [TuT] Szerver hozzárendelése domain-hez
« Dátum: 2012. augusztus 06. - 22:32:22 »
Szép leírás, csak egy apróság ma még csak 6.-a van.
 
Idézetet írta: Y2K date=1344262150\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25626\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Írta: Y2K - 2012. aug. 8-a
 

804
Segítségkérés / jármû respawn ismét.
« Dátum: 2012. augusztus 06. - 22:23:52 »
Az OnUnoccupiedVehicleUpdate elég fura egy dolog a jármû szinkronizáció végett elég sûrûn meghívódik, amire te szeretnéd használni azt ellenõrizni is kell hogy a játékos a jármû közelében tartózkodik-e.
Ezt a wikin is megtalálod de leírom hogy próbáld ki:
 
public 
OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid, playerid, passenger_seat)    
{
new
Float: fVehicle[3];
GetVehiclePos(vehicleid, fVehicle[0], fVehicle[1], fVehicle[2]);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 8, fVehicle[0], fVehicle[1], fVehicle[2]))
{
SetTimerEx(\"ReSpawnTheVehicle\",5000,false,\"%i\",vehicleid);
}
return 1;
}

805
Archívum / Lépek, de jönnek helyettem :D
« Dátum: 2012. augusztus 06. - 22:09:15 »
Grat.

806
Segítségkérés / FormatMessage
« Dátum: 2012. augusztus 06. - 20:57:25 »
Ez csak azt határozza meg honnan induljon, nem azt hogy mennyi lehet maximálisan.
Azért a neve \"va_start\".
Tehát van az a példában szereplõ stock funkció:
 
stock SendMultiMess(playerid, color, text_hun[], text_eng[], va_args<>)
{

 
Ahol a playerid, color, text_hun[], text_eng[], 4 darab fix argumentum ezért a kód az indulást onnan kezdi va_start<4>. (igazából 0 1 2 3 argument és a soron következõ a 4 dik jön)
Ha másik stock funkciót gyártasz akkor annyit kell oda írni amennyi a va_args<> elõtt szerepel argument:
 
stock bla(arg1, arg2, arg3, arg4, Float:arg5, arg6[], va_args<>)
{
va_format(out, sizeof (out), arg6[], va_start<6>);

 
Ha nem írsz utána semmit akkor a kód azt ellenõrzi és nem fut tovább. Tehát argumentek nélkül is alkalmazhatod.
 
SendMultiMess(playerid, -1, \"Magyar\", \"English\");

807
Segítségkérés / GF Üzemanyag
« Dátum: 2012. augusztus 06. - 15:47:04 »
Idézetet írta: TwoClose date=1344254287\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25615\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Helló, esetleg nem tudja valaki, hogy GF-ben ha leállítom a motort, miért kezd el visszatöltõdni az üzemanyag? :D Válaszaitokat elõre is köszönöm! :D
 
Nem tudom, de ez a való életben is jó lenne.


Sorry az offért.

808
Segítségkérés / FormatMessage
« Dátum: 2012. augusztus 06. - 15:43:39 »
Kipróbálhatod a Y_Less és Zeex és a többiek által készített eljárást is.
Az inc fájl: http://pastebin.com/R3ZeiK7L
Elmented a pawno/include mappába y_va.inc néven.
 
#include <y_va>
stock
SendMultiMess(playerid, color, text_hun[], text_eng[], va_args<>)
{
new
out[128];
va_format(out, sizeof (out), (GetPVarInt(playerid, \"Nyelv\") == 0)?(text_hun):(text_eng), va_start<4>); //(azért 4 mert 4 argument van alapból (playerid, color, text_hun, text_eng)
SendClientMessage(playerid, color, out);
}

809
Segítségkérés / színezés
« Dátum: 2012. augusztus 04. - 23:33:42 »
Én értem mire gondolsz, de nem hiszem hogy lehetséges SA-MP játékban ezt még megoldani.
Elrejteni el lehet a játékos neveket mások elõl, de azt hogy más színben lássák egyesek mint mások a játékosneveket, nem hiszem hogy megoldható.

810
Segítségkérés / Üzemanyag
« Dátum: 2012. augusztus 04. - 23:24:09 »
Idézetet írta: TwoClose date=1344115227\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25538\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Esetleg tudsz valami megoldást ajánlani?  :hmmm:
 
Igen, leírtam az elõzõ postban.
Vagy hozz létre annyi textdrawot amennyi a maximális játékosok száma.
 
new Text:benzin[MAX_PLAYERS];

 
És for ciklussal hozd is létre az összes textdrawot:
 
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) benzin = TextDrawCreate(...

Oldalak: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal