Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - divkn

Oldalak: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 210
751
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2014. november 04. - 23:49:01 »
Ki nézi rajtam kívül a Hellsing paródiát? Most adták ki az 5. részt. :D
 

752
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2014. november 04. - 15:25:35 »

:punk:

753
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Bad Apple 2
« Dátum: 2014. november 03. - 22:55:53 »
Gondolom néhányan emlékeznek a régi videómra, a \"Szabadtéri mozi\" szkriptről, melyben 100-200 milliszekundumonként frissítette az objektum material indexét.  Most hogy Jim Toretto szóba hozta ezt, eszembe jutott egy régi szkriptem, melyet nem fejeztem be teljesen, legalábbis csak a képkockák nem voltak teljesek. Most ismét hozzáfogtam ehhez és most teljes változatban. Videó egyenlőre konvertálás alatt van... :|
\"badapple.gif\"

754
Bemutatkozás / ZumZum1
« Dátum: 2014. november 03. - 01:04:13 »
Látom te sem kevered a teát, hanem rázod. És tetszik az hogy Walter White profilképpel úgy zárod a bemutatkozásod hogy béke.  :D
Üdv a fórumon!

755
Archívum / [HuN]Kamion-Ace[Csatlakozz hozzánk]
« Dátum: 2014. november 02. - 19:23:12 »
Bővítsd kérlek a leírásod. 24 órát kapsz rá.
[gmod]Nem sikerült bővíteni a leírást. Zárom is a témát.[/gmod]

756
Archívum / LiveRPG
« Dátum: 2014. november 02. - 18:53:30 »
[gmod]Tilos See módos szerver hirdetése a fórumon.[/gmod]

757
Segítségkérés / Mozi rendszer működési elve!
« Dátum: 2014. november 02. - 11:10:27 »
Na, vajon hogyan? Azaz objekt pontosan úgy működik, mint a 0.3c-s animált textúrás rámpák, csövek, táncpad stb.
Az objektumok Material résznél lehet módosítani, amit felesleges részleteznem hisz tele a net ilyenekkel, de adok róla videót.
 

Itt van még egy példa róla:
 

Letöltő linke meg itt van: http://ponz2009.web.fc2.com/files/mods/display_public_090823.zip
Látható hogy egy képbe vannak tömörítve a képkockák és fenti videó alapján vannak elmozdítva és tűnik úgy mint egy videó.
pls divkn pls

758
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Ádih
« Dátum: 2014. november 01. - 14:42:52 »
Üdvözöllek a Tojáshéjban!


Nem a Bízd a Hackerre filmből loptam a szöveget. :ninja:

759
Képek / Videók / ÁTHELYEZVE: Furcsa hangot ad ki a kocsim ha vezetem :D
« Dátum: 2014. október 31. - 14:47:27 »
A téma át lett helyezve a következőbe: Képek/Videók.
http://sampforum.hu/index.php?topic=55787.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=55787.0

760
Archívum / Halloween és névváltási lehetőség!
« Dátum: 2014. október 31. - 14:06:37 »
Kellemes ünnepeket! :) Kár hogy Mo-on nem szoktuk igazán ünnepelni. de hát legyen. :D
Régi szép idők emlékéért szeretném a nevemet átváltani divkn-ről Koncz_Norbert-re.
A kérdés pedig az hogy lehetséges-e, mert már egyszer használtam.

761
Módolás / (2332)kev_safe object neve gta.3img-ben?
« Dátum: 2014. október 30. - 19:58:11 »
Nincs benne a gta_int.img-ben? Furcsa. Nézd meg akkor a gta3.img-ben.
Kár hogy a SA-MP Map Construction nem írja, de az igen hogy 2332-es Model neve kev_safe, textúra meg kbmiscfrn2. GTA verziót már nem kérdezem, mert ha Steames lenne, akkor már SA-MP sem futna.
E: Esetleg bizonyosodj meg abban hogy kereséskor nincs-e szóköz vagy tabulátor. IMG Tools nemigen kezeli sajnos.

762
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. október 30. - 19:46:15 »
Milyen függvénykönyvtárakat használsz? Van a szkriptben strcmp-vel kapcsolatos javítás, kiegészítés vagy valami?

763
Módolás / (2332)kev_safe object neve gta.3img-ben?
« Dátum: 2014. október 29. - 21:58:56 »
gta_int.img-ben van.

765
Archívum / Neo RPG egy jó közösség ahol a JÁTÉKOS AZ ELSŐ!!!
« Dátum: 2014. október 29. - 21:09:26 »
Nem sikerült bővíteni. Milyen meglepő.
Témát zárom.

Oldalak: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 210
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal