Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - divkn

Oldalak: [1] 2 3 ... 210
1
GTA San Andreas / Re:Autó limitálás.
« Dátum: 2020. November 10. - 22:29:18 »
Létrehozol egy többdimenziós tömböt, aminek első dimenziója MAX_PLAYERS, második pedig a maximum járművek száma amit játékos létre tud hozni, abban az esetben ha tárolni szeretnéd a járművek ID-jét.
#define MAX_VEHICLE_PER_PLAYER 5
stock gPlayerVehicles[MAX_PLAYERS][MAX_VEHICLE_PER_PLAYER];

Ha nem akarod tárolni, csak számlálni akarod a járművek számát, elég ennyi:
stock gPlayerVehicles[MAX_PLAYERS];(Tök mindegy hogy "stock", vagy "new", vagy esetleg "static". "stock" esetében a fordító nem fog figyelmeztetni, ha a változó nincs használatban, "new" esetében igen, és mind a kettő globális, szóval más szkriptfájlokban is elérhető a változó, míg "static" esetében csak a szktripten belül használható)

Mikor a játékos létrehozza a járművet elso dimenzióba megadod a játékos ID-jét akitől tárolni akarod, másodiknál kikeresed az "üres" elemet, ahol tárolni lehet, ha nincs, akkor itt tudod figyelmeztetni a játékost hogy többet nem tud létrehozni.
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (strcmp(cmdtext, "/nrg") == 0)
    {
        new i = 0;
        for(; i < MAX_VEHICLE_PER_PLAYER; i++) {
            if (gPlayerVehicles[playerid][i] == 0) // Kikeresi az üres elemet
                break; // Leállítja a ciklust
         }
         if(i == MAX_VEHICLE_PER_PLAYER) {
             // Itt tudod jelezni a játékosnak hogy több járművet nem tud spawnolni
             return 1; // Hívás vége.
         }
         gPlayerVehicles[playerid][i] = CreateVehicle(...);
         return 1;
    }
    return 0;
}

Második megoldás esetén:
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (strcmp(cmdtext, "/nrg") == 0)
    {
           if (gPlayerVehicles[playerid] < MAX_VEHICLE_PER_PLAYER) {
             CreateVehicle(...);
             gPlayerVehicles[playerid]++; // Növeli az elemet 1-el.
         }
         else
             // Itt tudod jelezni a játékosnak hogy több járművet nem tud spawnolni
             SendClientMessage(...);
        return 1;
    }
    return 0;
}

Amikor a játékos kiszáll a járműből, eladja, stb... Ugyanúgy megcsinálod mint ahogy fent van, csak lenullázod, vagy csökkented az értékét.
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
    for(new i = 0; i < MAX_VEHICLE_PER_PLAYER; i++) {
        if (gPlayerVehicles[playerid][i] == vehicleid) { // Kikeresi azt a vehicleid elemet amit a CreateVehicle funkció tért vissza
            gPlayerVehicles[playerid][i] = 0; // Lenullázuk;
            break; // Leállítja a ciklust, ne keressen tovább a ciklus
        }
    }
    return 1;
}

Második megoldás esetén:
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
    // Csak hogy tudd, nem teljesen ajánlott így, mert ahányszor kiszáll a járműből, az érték negatív érték alá is eshet
    // így megnövelhető a maximum létrehozható járművek számát 5-ről például 30-ra, mert:
    //  if (gPlayerVehicles[playerid] < MAX_VEHICLE_PER_PLAYER)
    // a gPlayerVehicle[playerid] értéke kissebb, mint MAX_VEHICLE_PER_PLAYER
    gPlayerVehicles[playerid]--; // Csökkenti az értékét.
    return 1;
}

Esetleg van egy harmadik PVar megoldás is, csak az a megoldás lassabb.

2
Beszélgetés / Re:Nosztalgia
« Dátum: 2020. November 03. - 12:54:32 »
Nektek mi a kedvenc élményetek erről a fórumról?

A "Mi ez a Póni õrület?" téma. 🤣🤣

3
Grafikai Munkák/Logók / Re:Bemutatás
« Dátum: 2020. Február 27. - 01:17:19 »
Csak sima mandelbrotok, semmi újdonság. ¯\_(ツ)_/¯


4
Szkript kérések / Parkol parancs hiba kocsinál
« Dátum: 2019. Január 18. - 10:20:27 »

GetVehiclePos(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][XPos], JarmuInfo[vehicleid][ZPos], JarmuInfo[vehicleid][YPos]);

 
Ez talán megmagyarázza miért tűnik el a jármű. Egy kis enyhe hiba a koordináták lekérésében.

5
Szkript kérések / Kocsi ajtó bezárva, és még is kirángatja
« Dátum: 2019. Január 18. - 09:50:27 »
SetVehicleParamsForPlayer nincs szinkronizálva a többi játékossal,  egyedül csak az adott játékos \'playerid\' kliens oldalán állítja be, muszáj OnPlayerConnect alatt ciklussal végighaladnod minden járműveken és úgyszintén az OnVehicleStreamIn alatt is, viszont ott ciklus nem kell.

6
Munkaerő keresése / Játékmód írást vállalok teljesen 0-ról.
« Dátum: 2019. Január 14. - 13:41:59 »
Azt nem tetted közzé hogy ingyen vagy egy kisebb jutalom érdekében.
 
Egyébként szép bump volt.

7
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2019. Január 13. - 21:33:14 »


   

 
 

8
Fórumi közlemények / Best of 2018 eredmények
« Dátum: 2019. Január 11. - 23:03:15 »
Szerintem teljesen felesleges volt már ezt a Best Of szavazást elindítani, de azért grat a nyerteseknek!

9
Segítségkérés / Unkown Gamemode
« Dátum: 2018. Január 08. - 00:43:35 »
TE5 szkriptben valahol OnGameModeInit eljárás alatt egy tömb túllépte a megengedett (100) indexszámot. 1848521225 szám lehet lebegőpontos érték vagy handle érték File/Menu funkcióktól.

10
A Fórum / [SA-MP] Az év szervere - 2017
« Dátum: 2018. Január 07. - 21:02:24 »
Én szerintem meg FlyMTA.

11
Grafikai Munkák/Logók / Bemutatás
« Dátum: 2018. Január 07. - 20:39:06 »


Nem is értem Exa miért ennyire underrated grafikus.


12
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2017. Október 21. - 19:44:16 »


   

 
 

14
Segítségkérés / Map betöltés probléma
« Dátum: 2017. Május 17. - 08:18:29 »
OnPlayerTakeDamage eljárásnak sok köze nincs az objektekhöz, az issuerod paraméter kapott egy INVALID_PLAYER_ID-it ami átugorta egy változó max kapacitását.

15
Segítségkérés / Segítsetek sscanf, streamer ügyben
« Dátum: 2017. Május 15. - 20:16:56 »
Frissítsd a streamer és sscanf függvénykönyvtárt, majd fordítsd le újra azokat a szkripteket, melyek használják a két bővítményt.

Oldalak: [1] 2 3 ... 210
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal