Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - DrAkE

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 135
76
Segítségkérés / Tömbök
« Dátum: 2016. november 03. - 12:04:54 »

kocsik = {}
kocsikara = {}
local kocsik[1] = 602
local kocsik[2] = 477
local kocsikara[1] = 100000
local kocsikara[2] = 100000

 


kocsik = {}
kocsikara = {}
kocsik[1] = 602
kocsik[2] = 477
kocsikara[1] = 100000
kocsikara[2] = 100000

77
MTA / Továbbjutottak
« Dátum: 2016. október 10. - 16:25:56 »
Idézetet írta: AlexSwamp date=1476108858\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63269\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Ez csak megjegyzésként van ott. Viszont lehet hogy egyetemen magyarul írják a változókat, viszont legtöbb helyen angolul szokták, hogy több ember is megértse mit tárol az adott változóba.
 
Nyilván szimpibb az angol, lévén azt értik meg a külföldiek is (ha pl olyan munka van, vagy úgy dolgozik az ember). De jelen esetben szerintem lényegtelen rész, de így ha csak megjegyzés címén van ott, akkor nincs gond vele. :D Én csak azért jegyeztem meg, mert nekem az Óbudai Egyetemen villamosmérnöki karon mindent magyarul tanítottak (még ha az szerintem se annyira szép bár, lehet olvasható scriptet gyártani magyarul is, csak magyaron kívül más nem fogja érteni  :laugh:), ezért is jegyeztem meg (lévén azért akik doktorálnak és egyetemen oktatnak csaknem holmi hozzá nem értő, hülyék  ^-^).
 
[/quote]
Nekem olyan emberke tanította a programozást egyetemen, aki éppen hogy átbukdácsolt kettessel mindenből (volt gimnázium tanáromnak volt véletlenül a csoporttársa régen) :D
E: mindenkinek szíve joga, milyen nyelven írja a változókat, ezért nem jár se mínusz, se plusz. (részemről a magyar nyelvű változók hülyén hangzanak és nem annyira átláthatók, mint az angol, de kinek mi)

78
MTA / Továbbjutottak
« Dátum: 2016. október 10. - 16:03:00 »
Ez csak megjegyzésként van ott. Viszont lehet hogy egyetemen magyarul írják a változókat, viszont legtöbb helyen angolul szokták, hogy több ember is megértse mit tárol az adott változóba.

79
Szkript Liga vol. 3 (Bírók) / MTA
« Dátum: 2016. október 09. - 21:11:28 »
1. forduló:
- getrekt:
   - A dashboard előjövetelnél animációt tartalmaz
   - Amikor előjön a dashboard, lecsökken az FPS (benthagyott (gondolom) debug üzenet végett)
   - Minimális design, viszont maga a dashboard semmi információt nem tartalmaz
   - Gombok animációt tartalmaznak
   - Változók, funkciók hunglish nyelvet tartalmaznak (leginkább csak magyar)
   - Maga a resource fel nem használt képeket tartalmaz
   - Maga az ikonRender feleslegesen van létrehozva, hiszen csak kétszer van használva. Funkció helyett elég lett volna ha a feltételnek megfelelő színt eltárolod egy változóba, majd azt behelyettesíted a dx funkcióba
   - getFont funkció szintén csak egyszer van használva
   - Magyar nyelvtudással nem rendelkező emberek nehezen értik meg a scriptet
   - Kizárásos alapon, mivel getrekt adta csak le a scriptet, így ő nyerte az első fordulót.
- JokerSajt:
   - Magán a scripten két ember dolgozott ezért érvénytelen már alapból (meta.xml-ben az authorban két ember neve szerepel)
   - 2 ugyanazon betűtípust hozod létre, viszont különböző méretekkel, mikor ugyanúgy elég lenne lecsökkenteni a nagyobb méretű betűtípust.
   - Funkciók nincsenek rendezve, összevissza vannak.
   - Maga a háttér változás túl gyorsan történik, ez FPS csökkenést eredményez
   - Bejelentkezésnél a kistérkép látszik
   - Bejelentkezésre kattintva nem létező resourcet akar meghívni
   - A script rengeteg fel nem használt kódot, illetve fájlokat tartalmaz
   - Kizárásos alapon, mivel JokerSajt kizárva (rajta kívűl még egy ember neve is szerepel a forráskódban), így Robika1 a továbbjutó.
- Robika1:
   - Mappa átnevezés esetén a betűtípusok nem töltődnek be
   - Maga a bejelentkezés animációt tartalmaz
   - Mindegyik változó globálisan van definiálva
   - Scriptben használsz az MTA által előre definiált root változót, illetve a getRootElement funkciót is (és nem értem minek használod mindkettőt egyszerre mikor ugyan az)
   - A script nem rendezett, nehezen értelmezhető
   - A bejelentkező gomb animációt nem tartalmaz
   - Magyar nyelvtudással nem rendelkező emberek nehezen értik meg a scriptet
- Xenius:
   - A gördeszkát szét lehet lőni, illetve fel is robban
   - A gördeszkának a kerekeit ki lehet lőni
   - A gördeszkával a következőket lehet csinálni:
      - használni (ide tartozik az irányítás, ugrás, stb)
   - Túl nagy távolságról is rá lehet állni a gördeszkára (oda teleportálja)
   - Ugrásnál animációt hajt végre
   - A scriptek külön fájlokban van szedve, rendezett
   - A scriptek más emberek számára is könnyen értelmezhetőek
   - Magyar nyelvtudással nem rendelkező emberek könnyen megértik a scriptet
- Lackos888:
   - A gördeszkát szét lehet lőni, illetve fel is robban
   - A gördeszkának a kerekeit ki lehet lőni
   - A gördeszkával a következőket lehet csinálni:
      - adott játékosnak a kezébe adni
      - lerakni a földre
      - használni (ide tartozik az irányítás, ugrás, stb)
      - felvenni a földről (ámbár utána már nem lehet megint lerakni a földre)
   - Gördeszka lerakásnál, illetve felvételnél a ped animációt hajt végre
   - Gördeszkával fel lehet borulni. Felborulás esetén a gördeszka \"felrobban\"
   - A gördeszkán a ped ellentétes irányba forog
   - Ha leraktál egy kördeszkát, majd felveszed azt, utána már nem tudod lerakni (\"Nincs gördeszka a kezedben\")
   - Ugrásnál felesleges eventet küldeni a szerver felé, hiszen ha kliens oldalon állítod a sebességet/gyorsaságot, akkor azt ugyan úgy lefogja szinkronizálni mintha mozgást hajtana végre (elvileg)
   - A legközelebbi gördeszkához teleportál a \"gordeszkarafel\" parancs használatakor
   - A scriptek külön fájlokban van szedve, rendezett
   - A scriptek más emberek számára is könnyen értelmezhetőek
   - Magyar nyelvtudással nem rendelkező emberek könnyen megértik a scriptet

80
Szkript Liga vol. 3 (Bírók) / Mindenes
« Dátum: 2016. szeptember 22. - 21:22:36 »
Én biztos, hogy nem csinálok feladatokat. Örülök, ha lesz időm egyáltalán elbírálni ezeket a szarokat (már ha menni fog :D).

81
Szkript Liga vol. 3 (Bírók) / Mindenes
« Dátum: 2016. szeptember 22. - 15:14:59 »
Hát, miután engem csak szándékosan felírtak, ezért ezt rátok bízom (feladatok kitalálását). :D
Viszont a régiós az tetszik.

82
Segítségkérés / Mi a különbség addEventHandler....
« Dátum: 2016. szeptember 13. - 23:11:00 »
Idézetet írta: Xistance date=1473799175\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63031\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

Mi a különbség a kettő között?!
Melyiket célszerűbb használni?!
1.
 
function replaceModel()
    dff = engineLoadDFF(\"files/wheel_lr1.dff\", 1077)
    engineReplaceModel(dff, 1077)
end
addEventHandler ( \"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), replaceModel)

 
2.
 
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", resourceRoot, function()
    dff = engineLoadDFF(\"files/wheel_lr1.dff\", 1077)
    engineReplaceModel(dff, 1077)
end)

 

Elsőt használd mindig. Jog adásnak a getresourcerootelementet használd mindig. Mondhatjuk felesleges baromságnak a második lehetőséget.
 
[/quote]
Tévedsz.
Az elsőt akkor ajánlatos használni, ha:
- jobban átakarod látni a scriptet
- későbbiek folyamán törölni akarod az eventhez tartozó funkciót.
- esetleg más eventhez is hozzáakarod kötni a funkciót.
A második lehetőség pedig nem baromság, hanem lambda funkciónak nevezik (C++-ban is most vezették be). Praktikusnak mondhatóak hiszen nem kell külön funkciót létrehozni.
getResourceRootElement helyett pedig használhatod az MTA által előre definiált resourceRoot változó értékét, hiszen ez ugyan úgy megegyezik az előbb említett funkcióval (ezt minden egyes resourcnál létrehozza).
Lásd: https://github.com/multitheftauto/mtasa-blue/blob/c0cc8f76b6806ee1279e77727cc440371dc63d07/Client/mods/deathmatch/logic/lua/CLuaMain.cpp#L169
 
[/quote]
A kezelőben létrehozott (2.eset) funkció nem külön funkció? De, tehát hülyeség az elv :)
Nem kell mindenképpen megmagyarázni, hogy nem nekem van igazam, mert a végén te jöhetsz ki rosszul :)
 
[/quote]
Mivel a nevében benne van, hogy lambda funkció (Luaban anonymous funkció), ezért funkciónak számít annyi különbséggel, hogy a funkciónak a memória címét nem tudod lekérni (ezért máris nem tudod meghívni a blokkon kívül egy másik helyen), ellenben az elnevezett funkciókkal. :) Illetve mikor elnevezett funkciókról beszélünk, azok igazság szerint csak egy változók, amik memória címet tárolnak el az adott funkcióhoz :)
És logikai alapodból kiindulva az elnevezett funkciók meg csak sima változók és nem funkciók :D
Ahhoz meg, hogy ki jött ki szarabbul nem mondanék semmit :D

83
Segítségkérés / Mi a különbség addEventHandler....
« Dátum: 2016. szeptember 13. - 21:39:23 »
Idézetet írta: Xistance date=1473783812\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63031\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Mi a különbség a kettő között?!
Melyiket célszerűbb használni?!
1.
 
function replaceModel()
    dff = engineLoadDFF(\"files/wheel_lr1.dff\", 1077)
    engineReplaceModel(dff, 1077)
end
addEventHandler ( \"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), replaceModel)

 
2.
 
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", resourceRoot, function()
    dff = engineLoadDFF(\"files/wheel_lr1.dff\", 1077)
    engineReplaceModel(dff, 1077)
end)

 

Elsőt használd mindig. Jog adásnak a getresourcerootelementet használd mindig. Mondhatjuk felesleges baromságnak a második lehetőséget.
 
[/quote]
Tévedsz.
Az elsőt akkor ajánlatos használni, ha:
- jobban átakarod látni a scriptet
- későbbiek folyamán törölni akarod az eventhez tartozó funkciót.
- esetleg más eventhez is hozzáakarod kötni a funkciót.
A második lehetőség pedig nem baromság, hanem lambda funkciónak nevezik (C++-ban is most vezették be). Praktikusnak mondhatóak hiszen nem kell külön funkciót létrehozni.
getResourceRootElement helyett pedig használhatod az MTA által előre definiált resourceRoot változó értékét, hiszen ez ugyan úgy megegyezik az előbb említett funkcióval (ezt minden egyes resourcnál létrehozza).
Lásd: https://github.com/multitheftauto/mtasa-blue/blob/c0cc8f76b6806ee1279e77727cc440371dc63d07/Client/mods/deathmatch/logic/lua/CLuaMain.cpp#L169

84
SA-MP: Szerverfejlesztés / AntiCheat v1 Textdraw Rendszer
« Dátum: 2016. augusztus 30. - 12:45:16 »
Helyesbítenék:
- Ez egy gamemode és filterscript is egyben (elvileg).
- Mivel OnGameModeInitnél hoztad létre a TextDrawokat, filterscriptként meg se fog jelenni.
- Kivágdostad innét a kódot: http://pastebin.com/AVrySvAH
- Meg valami lengyel (I\'m not sure tho\') forráskódból:
 

new Float:PozicijaZ; new Float:PozicijaY; new Float:PozicijaX;
new ankategorija[320]; new anime[320]; new Float:helti2;

 
- Meg elnézve, ha a játékos pénze, vagy pontszáma nagyobb mint nulla, akkor kickeli/banolja.

85
Segítségkérés / [SSCANF] - Darabolás
« Dátum: 2016. augusztus 28. - 13:39:56 »
Az egyiknél (p) csak egy határolójelet lehet megadni a másikban (P) pedig többet is.

86
Segítségkérés / [SSCANF] - Darabolás
« Dátum: 2016. augusztus 28. - 10:50:26 »
Hát, akkor a hiba az Ön készülékében van.
\"5qBfsH8.png\"
Kód:
 

#include <a_samp>
#include <sscanf2>
public OnFilterScriptInit()
{
new   string[128],
a = 0,
b = 0,
c = 0;
format(string, sizeof(string), \"[ 1000, 24, 235 ]\");
printf(\"Format: %s\", string);
sscanf(string, \"P<[],>{s[2]}iii\", a, b, c);
printf(\"Szám: %d - %d - %d\", a, b, c);
printf(\"\\n\\n\");
format(string, sizeof(string), \"[ 24 ]\");
printf(\"Format: %s\", string);
sscanf(string, \"P<[],>{s[2]}i\", a);
printf(\"Szám: %d\", a);
return true;
}

 
sscanf:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=570927

87
Segítségkérés / [SSCANF] - Darabolás
« Dátum: 2016. augusztus 27. - 19:27:33 »

new   string[128],
a = 0,
b = 0,
c = 0;
format(string, sizeof(string), \"[ 1000, 24, 235 ]\");
sscanf(string, \"P<[],>{s[2]}iii\", a, b, c);
printf(\"Szám: %d - %d - %d\", a, b, c);

88
Archívum / Villager RPG Reborn
« Dátum: 2016. augusztus 25. - 13:03:41 »
Idézetet írta: kris0821 date=1472041078\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62802\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mi egy viszonylag szigorú RP szerver vagyunk, ragaszkodunk az RP szabályaihoz!
-Arany VIP: 2 VIP jármű, 1 VIP ház, /vkocsiresi1, /vházvesz, /vházelad, /vházkulcs,  /gotokocsi, /getkocsi
 
Mesélj még.

90
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Vehicle Dimension probléma!
« Dátum: 2016. augusztus 19. - 01:44:18 »
Idézetet írta: Xistance date=1471562716\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62729\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Omg. Nem a ciklus és a lépkedés laggoltat, hanem az, amit csinál. Megint hozzáértés hiánya...
Az iteratoron lépkedés hogy a viharba laggoltatna? Általában a baj, hogy 9000 műveletet indít lépésenként.
Remélem így már értitek...
u.i: Xistance és az arc. Örülnél ha fele annyira értenél a dologhoz, mint DrAkE.
 
Theeeeeeeerrrrrreeee you goooooooooo....... Valaki megértette! Megyek leiszom magam.
 

Örülnél te ha az én szintemen lennél  :D
 
[/quote]
https://github.com/drakeee/samp-plugin-lua
Biztos hülyeségeket beszélek és nem értek a Luahoz, meg a programozáshoz.
Taníts mester.
 
[/quote]

Az a vicc, hogy az ilyen arcoskodó majmokat első nap kibasznák egy pl. startuptól, mert nem értenek semmihez, csak nyomják a hülyeséget.
 
[/quote]
Na mert te tudod mennyire értek hozzá. pfej. Mellesleg fogd vissza magad, mert én sem beszéltem így veled.
A sa:mp tudásra nem lennék büszke.
 
[/quote]
Amit mostanában kiraktál Facebookra félkarú rabló eléggé lenyűgöző volt!!! Megfogott a látványa.

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 135
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal