Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Hun_Norberto

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15
76
Módolás / GTA San Andreas Realisztikus térkép kinézet berakása
« Dátum: 2013. január 03. - 21:08:40 »
Idézetet írta: Indi date=1357241139\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26636\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Királyság, köszi!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. január 03. - 20:26:42 )

 :( 502: Bad GAteway :(
 
Nekem mûködik.

77
Idézetet írta: marinacortez date=1357124443\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31822\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
külön weboldalt akartam neki ahol mindenki megnézheti, de nem jött össze, ezért csak képeket nézhettek róla, vagy letöltitek és kipróbáljátok.
000webhost.com és dot.tk a könnyebb elérésért.

78
Archívum / MTA
« Dátum: 2012. december 31. - 23:33:47 »
Idézetet írta: Shady date=1356966117\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31724\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hali tudtok segíteni MTA-ba ilyenkor mit kell csinálni? Nem lehet elmenteni a pályát :D
Kép: MTA
 
Inditsd újra az MTA-t, és amikor betöltöd a pályát, várj egy kicsit, és próbáld újra. Ha ugyanez történik, akkor valami van az editorral. Nekem olyan sokszor irt már hibát... Csoda ha mûködik. (Igaz, ezzel nem sokat segitettem...)

79
Segítségkérés / Telénél spawnszög
« Dátum: 2012. december 31. - 21:19:09 »
AddPlayerClass(170,1261.5221,1314.7035,\"10\".8203,359.1378,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClass(skin, Float:x koordináta, Float:y koordináta, Float:z koordináta, Float:Forgatási szög, fegyver1, fegyver1_lõszer, fegyver2, fegyver2_lõszer, fegyver3, fegyver3_lõszer)

80
Segítségkérés / warning 202: number of arguments does not match definition
« Dátum: 2012. december 31. - 21:14:50 »
Idézetet írta: TengeriMalac date=1356950398\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31718\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Azért, mert az \'a_npc\' függvénykönyvtárban, ami NPCknek készült, úgy van benne, ezért azt is betölti..
Hogy minek írták meg 2x ugyanazt a függvényt, ne kérdezd.
 
Azért, mert az a_samp.inc-et nem tölti be NPC-knél. De hogy miért irták két külön módon, na az a kérdés.
Spoiler for Egyébként...:
Egyébként én a hivatalos fórumra irtam egy rövid tutorial-t, hogy hogyan lehet ezt megjavitani, erre leszólták, és törölték. (már nem elsõ témám, amit töröltek - és azóta nem is irok oda semmit, nincs értelme)

81
Segítségkérés / OnPlayerUpdate
« Dátum: 2012. december 31. - 21:09:52 »
Idézetet írta: Sramm date=1356972873\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31726\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Arra rájöttem én is, de a nagyon gyors timer jobban lassítja.
 
De viszont ha nagyon sok kód van benne, akkor leáll a játékosfrissités, de ha timerben csinálod, akkor nem.

82
Segítségkérés / OnPlayerUpdate
« Dátum: 2012. december 31. - 17:41:36 »
Nem kell hozzá plugin, egyszerûen használd a SetTimerEx funkciót. a wiki.sa-mp.com-on leirja, hogy kell.
 
Idézetet írta: Flash date=1356969591\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31726\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
timer
 

83
Segítségkérés / Pawno hiba
« Dátum: 2012. december 31. - 14:04:34 »
Idézetet írta: Netelek date=1356901030\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31637\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

 

 

Pawnora jobb klikk -> Futtatás rendszergazdaként
 
Ugyan ez a hiba.
 
[/quote]
Megoldódott!
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
 
[/quote]
Mi oldódott meg? Nálam még mindig ezt írja, kérlek segítsetek.
 
[/quote]
A pawno mappájában benne van a pawncc?
 
[/quote]
Benne van.
 
[/quote]
Más script-tel mûködik?
Próbáld meg azt, hogy megnyitod a parancssort, és ott futtatod a pawncc-t a szkripten. Ha simán beirod, hogy pawncc, akkor leirja, hogy kell használni.
Hátha ott ir valami hibát.
Ja még annyi, hogy a Pawnoban a Build menüben a Run optionsban a második sorban pawncc.exe szerepel?

84
Segítségkérés / miért adja ezt a hibát?:)
« Dátum: 2012. december 31. - 13:04:08 »
Idézetet írta: kriszrap date=1356954166\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31678\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
hát nem nagyon értem az utólsó válaszoló komentjét hogy milyen modon akarja összerakni:)
 
Hát, de az a gond, hogy én sem értem, te mit akarsz.

85
Segítségkérés / miért adja ezt a hibát?:)
« Dátum: 2012. december 31. - 12:04:39 »
Idézetet írta: kriszrap date=1356892696\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31678\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
igy akarok hogy az a tomb erteke egy 1 b 12 es igy jojjon ki:
1 12 = createpickup
2 tombot ossze akarom rakni.
ennyi lenne .
 
De úgy akarod összerakni, hogy mindkettõnek a pickup száma legyen az értéke?
Ha igen, akkor a = b = ... Azt hiszem...

86
Segítségkérés / Kilép a futtatásból!
« Dátum: 2012. december 30. - 19:08:25 »
Idézetet írta: siklosikrisz date=1356889818\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31693\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hali!
Elindítom a házi szerveremet.. ( samp-server.exe )
Fellépek a szerverre
És kilép a samp-server.exe -bõl..
És így nem csatlakozik a szerverre..
Mért lép ki belõle ?:S De ahogy megnyitom a Sa:mp -t kilép..Mármint ahogy felcsatlakozok egy szeróra
 
A server_log-ban nincs valami hasznos?

87
Segítségkérés / Pawno hiba
« Dátum: 2012. december 30. - 18:00:29 »
Idézetet írta: Netelek date=1356860381\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31637\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

Pawnora jobb klikk -> Futtatás rendszergazdaként
 
Ugyan ez a hiba.
 
[/quote]
Megoldódott!
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
 
[/quote]
Mi oldódott meg? Nálam még mindig ezt írja, kérlek segítsetek.
 
[/quote]
A pawno mappájában benne van a pawncc?

88
GTA San Andreas / SAFP
« Dátum: 2012. december 29. - 21:01:58 »
Idézetet írta: Rupert date=1356810467\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25007\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hagyjuk már a R*-t békén, van elég dolguk most a GTA V-tel, majd pont foglalkozni fognak egy 7 évvel ezelõtti játékkal.
Lesz még valami ebbõl a SAFP-ból?
 
Maaaaaaaaaaajd lesz, nyugi már. :)
Nem azt mondom, hogy várjatok a végtelenségig, de azért ez, hogy vársz egy kicsit/sokat, csak jobb, mint soha...

89
GTA San Andreas / SAFP
« Dátum: 2012. december 29. - 18:28:16 »
Idézetet írta: lackos888 date=1356791325\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25007\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Van socket funkció, de ink C++, mert az jobb sztem.
 
Oké.
 

MTA se hivatalos, az lesz hivatalos amit a R* elfogad és támogat.
 
[/quote]
Ezeket eddig miért nem mondtátok? xd
És lesz valami hasznom egyáltalán abból, hogy elfogadják? :)

90
GTA San Andreas / SAFP
« Dátum: 2012. december 29. - 13:24:52 »
Idézetet írta: Indi date=1356751749\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25007\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

 

Ne fossatok:
Amíg nem akartok belõle nyerészkedni, illetve hivatalosan megjelentetni, addig semmi féle jogi herce-hurcától nem kell félni, ugyan is FAN-MADE cuccnak számít, és ilyen téren a Rockstar már millió számra perelhetett volna embereket, akár a SA:MP készítõit is, a sok modellezõrõl nem is beszélve, fõleg azokat, akik a GTA 4 modelleit készítették el SA-ra, illetve fordítva, a GTA United-rõl nem is beszélve.
(A rengeteg autógyártót, és ruha-étel márkát, gyorséttermeket és hasonlóakat meg se említem, akiknek a termékeit FAN-MADE készítették el rengetegen, és használjuk mi is.)
 
A SA-MP nem hivatalos, vagy mi? Hát több ezren játszanak vele...
 
[/quote]
Nem hiszem, hogy cég lenne (ami hivatalos, és Rockstar Games által elfogadott, azok általában cégektõl származnak):D
 
[/quote]
SA-MP Team a nevük, tehát nem cég...

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 28. - 23:04:04 )

Attól, hogy több ezren tolják, nem válik hivatalossá.
Rengeteg MOD-ot használnak különféle játékokhoz több ezren, mégse lesznek hivatalosak, ezzel az erõvel a s0beit is hivatalosnak számítana, vagy akár az SRT.
 
[/quote]
Akkor feljelentem a SA-MP Team-et, hogy csak egy versenytársam legyen. xD
Tényleg, az MTA? Hivatalos?
[/quote]

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal