Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Hun_Norberto

Oldalak: [1]
1
GTA San Andreas / [WIP] SAFP
« Dátum: 2015. November 18. - 19:55:46 »
San Andreas FreePlay
 
Több mint két éve(!) \"belekezdtem\" ebbe a projektbe. Akkor még nem igazán volt programozási tapasztalatom, inkább mondanám úgy, hogy a Pawn scriptelésben voltam egészen jó. Előre lehetett látni, mi fog történni. Igaza volt CasHills-nek, aki azt mondta, hogy kell a kitartás is hozzá, igaza volt annak, aki azt mondta, hogy nem lesz semmi belőle. De igazam volt nekem is (ha mondhatom ezt :P), mert én már tudtam, hogy ha néhány hétig, hónapig, évig nem is nyúlok a projekthez, nem fogom végleg abbahagyni. (Csak mindig belekezdek valamibe, ami érdekesebb, és jobban értek hozzá...) Azóta eléggé beleástam magam a C#-ba, és úgy döntöttem, hogy megírom C#-ban ezt.
Jelenleg a fejlesztés még igencsak kezdeti állapotban van, (C++-ról fordítok, khm, egy forráskódot, de közben átalakítom), de amint használhatóbb állapotba kerül (pl. lesz egy szerver legalább), azt tervezem, hogy kiadom nyílt forráskódúra (a C#/.NET ezt szorgalmazza úgymond, mivel nagyon egyszerű visszafejteni, sőt, azt tervezem, hogy a szkriptek is hozzáférjenek mindenhez hackelés nélkül). Erre olvastam valahol, hogy akkor lesz 100 edit. Hát legyen. A program természetéből fog adódni, hogy szerkeszthetik, ha valaki külön verziót akar, azzal bizonyos mértékben magának árt, mert nem biztos, hogy a többi szkript működni fog vele. Nem fogják tudni, hogy melyik az eredeti? Ott vannak a nyílt forráskódhoz megadható licenszek. Ha valaki nem tünteti fel, hogy ennek a projektnek a módosítása, nem rakhatja ki sehova. (Jó, ezt is ki lehet játszani gondolom, de működik számos programnál, gondolom itt is működne.)
Még semmi többel nem szolgálhatok, mint 2 évvel ezelőtt, csak talán az újabb reménnyel (nem tudom, mi a helyzet most a SA-MP és az MTA terén, de gondolom, még mindig jól jönne egy open source projekt). Na meg ha valaki esetleg ért a C++-hoz és a C#-hoz, bevehetem a fejlesztésbe, habár nem tudom, hogy osztanánk meg a programot (esetleg Visual Studio Online, talán), mert nem akarom egyelőre publikálni, túlzottan hasonlít egy bizonyos forráskódhoz...

2
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Fekvõrendõr lerakó script hiba
« Dátum: 2013. Február 09. - 17:15:26 »
Idézetet írta: Soveny94 date=1360344698\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33638\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Modositva!!!!!!!!
 
Köszönjük, megértjük egy felkiáltójellel is.

3
Idézetet írta: ZyZu date=1360331514\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57281\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Üdv mivel sok kezdõ nem tudja mitõl lehetnek pár egyszerû error/warningok ezért leírok pár figyelmesztetéseket és errort amivel a pawno kijelezné ezeket a hibákat ez lehet Warning vagy Error.
 
Ez igy nem teljesen értelmes.
 

Ez a hiba akkor jön elõ amikor egy sort rosszúl írunk úgymond sor eltolodás a hibája ez nem nagy warning ez csak egy egyszerû dolgok ezt lehet javítani egy egyszerû függvényel.
 
warning 217: loose indentation

 
A sor eltolodás javítása amit a mód elejére írunk:
 
#pragma tabsize 0

 

[/quote]
Igy is lehet javitani, de jobb, ha inkább a szükséges eltolást használjuk...
 

Ez a hiba akkor jön elõ a pawnoban ha egy bízonyos függvény nincs a módban létrehozva vagyis definálva.. ez lehet new vagy #define
 
error 017: undefined symbol

 

[/quote]
Ami new-val vagy #define-nal van létrehozva, az nem függvény. Lehet ezeknél is, de függvényeknél is.
 

Ez a hiba akkor jön elõ ha a módban már 1x újra lett definálva ez lehet new vagy #define vagy más kód ami ezt a hibát írhatja! Ilyenkor a tehendõ az, hogy kitöröljük a módból azt a sort ami már újra meg van mivel elég 1x benne legyen a módban!
 
error 021: symbol already defined

 

[/quote]
Meg még a függvényeknél is ugyanez.
 

Ez nem pawno hiba! Ez a konzólban léphet elõ ami elégé idegesítõ mivel nem tudjuk mi lehet a hiba! Ez azért írja meg a pluginok nincsenek betöltve a server.cfg textdocumetjében!
 
Run time error 19: \"File or function is not found\"

 

[/quote]
Konz ól?
 

Ez a hiba akkor jön elõ amikor a módban nem zártunk le egy sort ez lehet } vagy ;
 
error 001: expected token: \";\", but found \"{\"

 

[/quote]
Azt hiányolja, ami a \"token\" szó után van, és azt találta, ami a \"but found\" után van.
 

Ez a hiba akkor jön elõ amikor rossz függvényt írtunk vagy másoltunk be akkor ezt a warningot elõhívja a mód még jó csak a függvény ami rossz szerver befagyást vagy más hibát csinálhat!
 
warning 213: tag mismatch

 

[/quote]
Ez nem teljesen értelmes mondat; ezt akkor irja, amikor pl. egy függvény integer-t (egész számot) kér, de float-ot (tizedestörtet) adunk meg, tehát nem a jó tipust. De pl. ekkor is: new Float:asd = GetPlayerMoney(playerid); mivel a függvény egész számmal tér vissza. Tehát amikor a két \"tag\" különbözik egymástól.
Ja és eléggé átláthatatlan, egy


 kódot igazán közéjük tehetnél. :)
Ezeket nem ártó szándékkal irtam (bár néhol úgy hangozhat), csak segiteni szeretnék. ;D

4
Tanuljunk PAWN nyelvet / A GetPlayerHealth javitása
« Dátum: 2013. Január 26. - 12:45:39 »
Ha használtad már Pawnoban a GetPlayerHealth függvényt, valószinûleg tapasztaltad, hogy csak egy playerid paramétert kér, de aztán figyelmeztet, hogy nem adtál meg mindent. Ez azért van, mert a Pawno a legelsõ include-ból, tehát az \"a_npc.inc\" fájlból tölti be a funkciót, ami jó is lenne, ha NPC-ket csinálnál. Viszont amikor leforditod a szkriptet, akkor már a szkripthez szükséges \"a_samp.inc\"-et tölti be, amiben viszont két paramétert kér.
Szóval, hogy is lehet ezt megjavitani?
Régebben azt a megoldást gondoltam, hogy átnevezed az \"a_npc.inc\" fájlt úgy, hogy ABC-sorrendben az \"a_samp.inc\" fájl van elõl. Ez jó is, ha nem használsz NPC-ket. (Tehát akik nem használnak NPC-ket, használják ezt. Egyszerûbb. Csak ne felejtsék el, hogy emiatt nem megy az NPC-jük, ha esetleg késõbb használják.) Viszont, ha használsz, akkor megoldhatod azzal, hogy ugyanolyanra átirod azt a GetPlayerHealth-ot is, mint az eredeti.
Tehát megnyitod az \"a_npc.inc\" fájlt, megkeresed ezt a sort:
 
native GetPlayerHealth(playerid);

 
Majd átirod erre:
 
native GetPlayerHealth(playerid, &Float:health);

 
Ez lényegében megoldotta már a problémát, viszont ezzel elõjön még egy probléma: az NPC-knél is igy fogja kérni, de nem ez fog mûködni.
Ezért a fájl végére ird be ezt:
 

stock fix_GetPlayerHealth(playerid, &Float:health)
{
    health=GetPlayerHealth(playerid);
}
#if defined _ALS_GetPlayerHealth
#undef GetPlayerHealth
#else
#define _ALS_GetPlayerHealth
#endif
#define GetPlayerHealth fix_GetPlayerHealth

 
Ez készit egy funkciót \"fix_GetPlayerHealth\" néven, amiben két paraméter van, majd törli az eredeti funkciót, és berakja ezt helyette.
Ezután az összes NPC-s szkriptedben át kell irni a GetPlayerHealth(playerid)-t GetPlayerHealth(playerid, health)-ra (és természetesen a playerid helyére nem biztos, hogy konkrétan a \"playerid\" változó került, és a \"health\" változót pedig elõtte létre kell hozni a szkriptekben)
Remélem valakinek hasznos volt ez az információ, én itt nem találtam leirást róla, javitások lehet, hogy már tartalmazzák ezt, de legalább aki eddig nem tudta miért is csinálja/csinálta ezt, most megtudta (remélem).

5
Pluginok és Programok / Gravity 1.0
« Dátum: 2012. Augusztus 11. - 14:49:46 »
Egy ideig fent volt a hivatalos fórumon, de aztán törölték.
Ennek a pluginnak a segitségével játékosonként lehet állitani a gravitációt (SetPlayerGravity)
Forráskód: http://goo.gl/C1wuU - (Nézettségi adatok)
Windows: http://goo.gl/ouUGl (1ST_Chr) - (Nézettségi adatok)
Linux: http://goo.gl/N0SNk (DrAkE) - (Nézettségi adatok)
DrAkE kibõvitette az include-okat:
http://www.solidfiles.com/d/5a84b1278b/
[dload]
 
Idézetet írta: DrAkE date=1344254699\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25970\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Két új funkció:
 
  • GetPlayerGravity(playerid, Float:valtozo);

  • GetPlayerGravityEx(playerid);


A kettõ között a különbség az, hogy míg az elsõ egy megadott változóban tárolja az értéket, addig a másik egybõl azzal tér vissza (akik nem szeretik a változós fajtát).
Ha nem állítottál be gravitációt, akkor a két függvény 0.008-al fog visszatérni, tehát az alap gravitáció értékével.
 

6
GTA San Andreas / SAFP
« Dátum: 2012. Július 25. - 20:51:44 »
\"rO7Gg.jpg\"
 
Belekezdtünk egy új multiplayer programba a GTA: San Andreas-hoz (tehát semmi köze a samphoz vagy az MTA-hoz), mindenki irhat ötletet, és ha sokaknak tetszik, elkezdjük fejleszteni, és várjuk más megvalósitását is. Na és programozók is jelentkezzenek, mert most kevesen vagyunk, meg forditónk is kevés van, én úgy terveztem, hogy a legtöbb nyelven elérhetõ lenne, ezért esetleg ha nem csak angolul tud az illetõ, az elõny lenne :D
Teszt weboldal: http://safp.servegame.com/
Weboldal: http://safp.tk/
Facebook oldal: https://www.facebook.com/SanAndreasFreePlay
sampforum.hu: http://sampforum.hu/index.php?topic=29425.0
covery.hu/forum: http://covery.hu/forum/showthread.php?tid=451&page=1

7
SA-MP: Szerverfejlesztés / NCMD
« Dátum: 2012. Március 26. - 21:42:56 »
Hello
Készitettem egy elég egyszerû parancsfeldolgozót (1ST_Chr ötlete volt :)), nekem jól mûködött, ha találtok valami hibát jelezzétek :D
Használat:
 

NCMD:parancs(playerid, paraméter1[], paraméter2[], stb.)
{
     if(!IsParamUsed(paraméter1)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /parancs paraméter1 paraméter2 ...\");
    return 1; //fontos
}
NCMD:setpos(playerid, x[], y[], z[])
{
if(!IsParamUsed(x)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /setpos x y z\");
if(!IsParamUsed(y)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /setpos x y z\");
if(!IsParamUsed(z)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /setpos x y z\");
SetPlayerPos(playerid, floatstr(x), floatstr(y), floatstr(z));
SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál.\");
return 1;
}
NCMD:getpos(playerid)
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
new str[256]; format(str, 256, \"A poziciód: X:%f Y:%f Z:%f\", x, y, z);
SendClientMessage(playerid, -1, str);
return 1;
}

 
Elõnyök:
- Használhatod egyszerre ezt a rendszert és az eredeti OnPlayerCommandText-et.
- Nem kell az OnPlayerCommandText-be semmit irni.
Hátrányok:
- Jelenleg csak 10 paramétert lehet vele használni, de szerintem nem is kell több, ha mégis, könnyen át lehet irni a megfelelõ részeket.
- Nehéz szöveget használni, mert szavanként szétválogatja. Pl.: /announce
Fontos: A playerid paraméteren kivûl az összes paraméternek karakterláncnak kell lennie!
Képek:
\"sa-mp-879_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
\"sa-mp-863_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 

8
Segítségkérés / Két szerver összekötése
« Dátum: 2012. Február 18. - 18:52:44 »
Meg lehet oldani hogy két szerveren van egy-egy plugin és egymásnak küldik a max játékosok számát meg a játékosok pozicióját és aki fent van ahhoz szinkronizálná a másik szerveren lévõ játékosokat is
Igy el lehetne érni a 800p verzioval 1600 játékost meg lassú gépeknél el lehetne osztani több gépre LAN-on :D

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal