Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 61
GTA San Andreas / SAFP« Dátum: 2013. január 31. - 18:28:04 »Idézetet írta: lackos888 date=1359645285\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25007\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Hát nemtom, én C-t v C++-t gondolnám, sztem C++ nem sokkal másabb mint C, sztem fejlettebb is, C#-hez meg senki sem ért szinte, meg az nem annyira magas fokú progi nyelv. 62
Tanuljunk PAWN nyelvet / A GetPlayerHealth javitása« Dátum: 2013. január 31. - 18:25:52 »Idézetet írta: Rupert date=1359208366\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33025\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Szép, hasznos leírás, ezért áthelyeztem.Köszönöm. 63
GTA San Andreas / SAFP« Dátum: 2013. január 30. - 22:10:38 »Idézetet írta: ςκyΙιηε date=1359578702\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25007\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Én programozásba be segítenék.Én valamilyen C-re gondoltam, nekem teljesen mindegy, lackos888 azt irta, legyen C++, de ahogy gondolod. 64
Pluginok és Programok / Újabb SA:MP forráskód?« Dátum: 2013. január 30. - 20:24:58 »Idézetet írta: Zharko date=1359572281\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33146\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic 2008-ban már bõven volt 0.2x tudtommalJa igaz, attól még hogy késõbb töltik fel files.sa-mp.com-ra, attól még nem akkor adják ki. xD 65
Pluginok és Programok / Újabb SA:MP forráskód?« Dátum: 2013. január 30. - 19:46:59 »Idézetet írta: Zharko date=1359570131\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33146\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Én nem tudon, de a main.cpp-ben ezt találtam:Hm, szóval ez a fejléc 2007-ben tehát még 0.1b elõtt volt megirva (bár ez nem jelenti azt, hogy akkor adták ki ezt, lehet, hogy nem frissitették azóta) (a 0.1b 2008-ban jött ki [files.sa-mp.com]) 66
GTA San Andreas / SAFP« Dátum: 2013. január 30. - 15:34:53 »
Fent van Google Code-on, GNU GPLv3 licensszel.
E: Szóval most már tényleg csak programozók kellenének... Azon gondolkodtam, hogy ellopják-e igy a forráskódot, de igazából aki ellopja, és magáénak vallja, annak úgy sem hisznek (bizom benne, hogy lesz sikere a projektnek, és igy hallanak már róla sokan, hát ha a tervezett dolgok megvalósulnak...), ha pedig továbbfejlesztik, akkor valószinûleg van bennük annyi értelem, hogy beszállnak inkább ennek a fejlesztésébe. (Persze nem itélem el, ha nagyon más milyet fejlesztene belõle, csak legalább irja oda, hogy innen van; na meg ugyebár szivesen fogadok ötleteket, amik most le vannak irva, azok nem fix dolgok, úgy értem, ha sokaknak nem tetszik, lehet más is.) E2: Ja és nem kell feltétlenül programozó állású illetõ, csak legalább valamit értsen hozzá. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. január 30. - 15:41:43 ) Idézetet írta: Richard date=1356905408\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25007\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic nem adok 1-2 évet és egy ember se lesz a szerverekenÚgy érted, a leendõ SAFP szervereken? Hát, ha jóra sikerül (a tervek szerint jóra fog. ), akkor még utána is elõveszik páran, na meg ha csak 1-2 évig játszanak vele, akkor is megérte szerintem. Na meg a folyamatos újitások mellett (ha lesznek folyamatos újitások...), sokan szerintem emellett maradnak. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. január 30. - 15:46:53 )
67
Pluginok és Programok / Újabb SA:MP forráskód?« Dátum: 2013. január 29. - 20:21:07 »
Hm, próbáltam keresni más ilyen projekteket, de mindig csak az open-samp-ra vitt. (2011-es az open-samp)
De mi értelme átirni a SA-MP-ot SA-MP szerverpluginná? E: Az egyik fejlesztõje ([email protected]) benne van az MTA fejlesztésében is. Õ és még [email protected] dolgozik/dolgozott még egy SA Online nevû projekten is. (2010) 69
Tanuljunk PAWN nyelvet / A GetPlayerHealth javitása« Dátum: 2013. január 26. - 12:45:39 »
Ha használtad már Pawnoban a GetPlayerHealth függvényt, valószinûleg tapasztaltad, hogy csak egy playerid paramétert kér, de aztán figyelmeztet, hogy nem adtál meg mindent. Ez azért van, mert a Pawno a legelsõ include-ból, tehát az \"a_npc.inc\" fájlból tölti be a funkciót, ami jó is lenne, ha NPC-ket csinálnál. Viszont amikor leforditod a szkriptet, akkor már a szkripthez szükséges \"a_samp.inc\"-et tölti be, amiben viszont két paramétert kér.
Szóval, hogy is lehet ezt megjavitani? Régebben azt a megoldást gondoltam, hogy átnevezed az \"a_npc.inc\" fájlt úgy, hogy ABC-sorrendben az \"a_samp.inc\" fájl van elõl. Ez jó is, ha nem használsz NPC-ket. (Tehát akik nem használnak NPC-ket, használják ezt. Egyszerûbb. Csak ne felejtsék el, hogy emiatt nem megy az NPC-jük, ha esetleg késõbb használják.) Viszont, ha használsz, akkor megoldhatod azzal, hogy ugyanolyanra átirod azt a GetPlayerHealth-ot is, mint az eredeti. Tehát megnyitod az \"a_npc.inc\" fájlt, megkeresed ezt a sort: native GetPlayerHealth(playerid); Majd átirod erre: native GetPlayerHealth(playerid, &Float:health); Ez lényegében megoldotta már a problémát, viszont ezzel elõjön még egy probléma: az NPC-knél is igy fogja kérni, de nem ez fog mûködni. Ezért a fájl végére ird be ezt:
Ez készit egy funkciót \"fix_GetPlayerHealth\" néven, amiben két paraméter van, majd törli az eredeti funkciót, és berakja ezt helyette. Ezután az összes NPC-s szkriptedben át kell irni a GetPlayerHealth(playerid)-t GetPlayerHealth(playerid, health)-ra (és természetesen a playerid helyére nem biztos, hogy konkrétan a \"playerid\" változó került, és a \"health\" változót pedig elõtte létre kell hozni a szkriptekben) Remélem valakinek hasznos volt ez az információ, én itt nem találtam leirást róla, javitások lehet, hogy már tartalmazzák ezt, de legalább aki eddig nem tudta miért is csinálja/csinálta ezt, most megtudta (remélem). 70
GTA San Andreas / SAFP« Dátum: 2013. január 23. - 18:56:46 »
Gondolkoztam azon, hogy valami ingyenes licenc alatt kiadnám nyilt forráskóddal, és a San Andreas-os jogi részét akkor meg lesz...nám. Szerintetek?
71
Segítségkérés / Sorompó Lecsukás/nyitás {s.O.s}« Dátum: 2013. január 23. - 16:14:04 »Idézetet írta: Scofield62 date=1358789528\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32791\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Igen az, de a kapunál ugy szokták hogy picit forgatja azthiszem mert csak akkor lesz folyamatos vagy ilyesmi, szoval próbáld csak meg ahogy mondtákhttp://wiki.sa-mp.com/wiki/MoveObject Egy kicsit el is kell mozditani, akkor fog forogni. Elég valami 0.00001 mozditás, vagy mennyi... 72
Segítségkérés / Segítõ csomag(playerid,csapatok stb)« Dátum: 2013. január 23. - 16:07:40 »Idézetet írta: jesus date=1358948030\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32854\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Sziasztok elkezdtem scriptelni és már az alapokat kicsit vágom de kéne pár dolog amiben segítenétekNézd a pontok számát, mert nem mindenre válaszoltam. 2. Vannak különbözõ parancsfeldolgozó rendszerek, de ha nem akarod õket használni, használd a strcmp parancsot. A wiki.sa-mp.com-on fent van a leirása. 3. Csinálsz egy változót, pl. new bool:Szallit[MAX_PLAYERS]; tehát egy változó, ami eldönti, hogy a kiválasztott játékos jelen esetben beirta-e már a /kamion szállit parancsot, majd a /kamion szállit részben Szallit[playerid]=true; a /kamion lead részben pedig: [pawn] if(Szallit[playerid]) //Szállit-e Szallit[playerid]=false; //Most már nem szállit [/pawn] 4. Hasonlóan a 3. ponthoz: [pawn] new Csapat[MAX_PLAYERS]; #define CSAPAT_RENDOR 0 #define CSAPAT_MAFFIA 1 //és igy tovább [/pawn] Majd ahol ellenõrizni szeretnéd: if(Csapat[playerid]==CSAPAT_RENDOR) Beállitani pedig: Csapat[playerid]=CSAPAT_RENDOR; 5. A 4. pontban leirtam, hogyan tudod ellenõrizni, tagja-e a csapatnak. [pawn] if(Csapat[playerid]!=CSAPAT_RENDOR) //Nem rendõr return SendClientMessage(playerid, -1, \"Ezt a parancsot csak rendõrök használhatják!\"); [/pawn] 7. A játékos pozicióját igy tudod lekérdezni: [pawn] new Float:x, Float:y, Float:z; //itt fogja tárolni a koordinátákat GetPlayerPos(playerid, x, y, z); [/pawn] Objektumot pedig a CreateObject paranccsal tudsz lerakni. 8. Gondolom SetPlayerScore(playerid, 1); módon csináltad. Ez 1-re állitja a pontot. A megoldás: SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)+1); Tehát beállitja a pontját a volt pontszám+1-re. 9. Erre vannak különbözõ adminrendszerek (forum.sa-mp.com-on rákattintasz a szkriptekre, szinte mindig csinálnak egy adminrendszert), vagy attól függ, RCON adminnak kell, vagy saját rendszert csinálsz. De amiket leirtam efelett és ez alatt, szerintem meg tudod oldani, ha nem, szólj. 10. Vannak rá mentõ rendszerek (például a dFile), nem akarom az alap fájlkezelési parancsokat ajánlani, aztán még leszólnak, hogy az lassú, meg minden. 73
Pluginok és Programok / [ASP.NET C#] képfeltöltõ webalkalmazás + FORRÁSKÓD.« Dátum: 2013. január 18. - 20:54:02 »Idézetet írta: Netelek date=1358501277\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31822\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
74
Pluginok és Programok / [ASP.NET C#] képfeltöltõ webalkalmazás + FORRÁSKÓD.« Dátum: 2013. január 17. - 15:25:34 »Idézetet írta: Daviid date=1358380162\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31822\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic 000webhost on se.UW-n nem tudom, de 000webhost-on nekem már van weboldalam .tk domainnal. Leirom, hogyan csináltam: 1.Nyisd meg a dot.tk-t, és a középen megjelenõ helyre ird be a leendõ cimet, és kattints a Go-ra, ha elfogadja, és továbbenged, hagyd ott, nyiss új oldalt. (Ha nem fogadja el, válassz másik nevet.) 2. 000webhost.com-on regisztrálj (fent Order Now), és ott az elsõ helyre ird be a cimet, pl. safp.tk (http://, és www. nélkül), és add meg a többi adatot. 3. Miután sikeresen regisztráltál, jelentkezz be, és kattints a View Account Details-ra 4. A dot.tk-s lapon kattints a Use DNS opcióra, majd a négy helyre másold be a megnyitott 000webhost.com-on, a Nameserver details alatt látott információkat sorrendben. 5. Kövesd a regisztráció lépéseit. Legfeljebb 24 óra után meg kell, hogy jelenjen a weboldal a kiválasztott cimen. (de nekem eddig fél perc után behozta, ha jól csináltam) +1. Ha nem mûködik, jelentkezz be a dot.tk-ba, és kattints fent a Domain Panel-ra, azután jobb oldalt a modify-re, majd törölj mindent, ami be van irva, kattints a Dot TK DNS Service-re, és ird be az IP Address alá a 000webhost.com-on található IP-t: \"You can also point your domain (\"A\" DNS record) to IP\" De van egy ötletem, ha nem megy sehogysem az UW-ssel, simán regisztrálj dot.tk-n, és válaszd a \"Forward this domain to\" lehetõséget, és ird be a weboldalad cimét, majd ird be a többi szükséges adatot. E: Hopp, azt nem is figyeltem, hogy ez egyáltalán nekem szólt, vagy a témanyitónak... 75
Módolás / Legyenek a modellezésrõl tutorialok?« Dátum: 2013. január 07. - 16:40:54 »Idézetet írta: Csabesz date=1357508750\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32062\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Jól jönne, szívesen kipróbálnám.Ja, egy dolgot kihagytál: \"Igen, irásos és videó formában is\" |