Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Naretev

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
61
Szkript kérések / Error
« Dátum: 2017. augusztus 18. - 10:32:23 »
Ha bool lenne akkor \"warning tag mismatch\" lenne. Valahol nem zárta le a sor végét, a 172.sor előtt gondolom. De ha nem add meg többet misem tudunk többet.

62
Szkript kérések / Error
« Dátum: 2017. augusztus 18. - 10:13:00 »
IsLogged[playerid] = 0; Aztmondta, hogy ez a 176. sor, ez nem egy IF hanem simán csak változó kezelés, és ezzel a sorral nincs is baja.
 
Ha if lenne akkor csak nem rakna oda \';\' illetve a tag-eket sem hagyta volna le.

63
Segítségkérés / Bútor
« Dátum: 2017. augusztus 18. - 10:10:42 »
Igen, ha mozgatsz egy objectet, és befejezed a mozgatását, tehát lemented, akkor kellene a poziciót lekérnie. És ezek a funkciók az EDIT_RESPONSE_FINAL-ban vannak. Azokat nézd át.

64
Szkript kérések / Error
« Dátum: 2017. augusztus 17. - 10:37:27 »
Nem feltétlen ezzel a sorral van, baja, sokszor az előtte lévő kód a hibás, csak erre fejti ki a hatását az a hiba.

65
Segítségkérés / Bútor
« Dátum: 2017. augusztus 17. - 10:34:58 »
Ha a mentés nemjó akkor ezt a részt nézd át:
 
 if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL)
 
Amiből következik, hogy az AddObjectToFile-nál van valami gubanc, nem létezik a fájl, vagy valami.
 
De ha saját rendszert írnál abból többet tanulnál + jobban megértenéd, minthogy másét próbálod értelmezni.
 
Saját gondolkodás módoddal jobban ismered a kódodat mint bárki más, én is ezért írok inkább saját szkripteket mintsem másét, mivel nehezebb megérteni, lehet, hogy bugos, + más helyett aratod le a babérokat :C

66
Segítségkérés / Metinkő
« Dátum: 2017. augusztus 17. - 10:31:37 »


#define RANDOM_METINS      ( 5 )
new Float:RandomCoords[RANDOM_METINS][3] =
{      
{0.0,0.0,0.0},
{0.0,0.0,0.0},
{0.0,0.0,0.0},
{0.0,0.0,0.0},
{0.0,0.0,0.0}
};
CreateRandomMetins()
{
new rand;
for(new i = 0; i < RANDOM_METINS; i++)
{
   rand = random(RANDOM_METINS);
   CreateMetin(RandomCoords[rand][0],RandomCoords[rand][1],RandomCoords[rand][2],0,0);
}
return 1;
}
CreateMetin(Float:X,Float:Y,Float:Z,vw,interior)
{
    new id;
    if(GetFreeMetinSlot() != -1) id = GetFreeMetinSlot();
    else id = Count_Metin;
   
    if(id > MAX_METIN) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem hozható létre több metin :(\");
   
Metin_Pos[id][0] = X, Metin_Pos[id][1] = Y, Metin_Pos[id][2] = Z;
   
    Metin_Pos[id][0] += 3.0;
    Metin_Object[id] = CreateDynamicObject(METIN_OBJECT,Metin_Pos[id][0],Metin_Pos[id][1],Metin_Pos[id][2],0,0,0,vw,interior);
    Metin_HP[id] = MAX_METIN_HP;
    new string[128]; format(string,sizeof(string),\"Metinkő [ID:%d]\\nHP: %d/%d\",id,MAX_METIN_HP,Metin_HP[id]);
    Metin_Label[id] = CreateDynamic3DTextLabel(string,-1,Metin_Pos[id][0],Metin_Pos[id][1],Metin_Pos[id][2]+1,METIN_DRAW_DISTANCE);
    Metin_ID[id] = id;
   
    if(id == Count_Metin) Count_Metin++;
    SendClientMessage(playerid,-1,\"Metin létrehozva !\");
    return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    if(PRESSED(KEY_FIRE))
    {    
        for(new i = 0; i < Count_Metin; i++)
        {
            if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.0,Metin_Pos[i][0],Metin_Pos[i][1],Metin_Pos[i][2]) && IsValidDynamicObject(Metin_Object[i]))
            {
                new critvalue;
                new bool:critelt = false;
                new value = RandomEx(1,50); // Alap sebzés ( 1 - 50 )
                new crit = RandomEx(1,10); // Krit esély ( 1:10 )
               
                // Crit = 10, 1:10-hez a krit esély azaz 10%
                if(crit == 10) {critvalue = DAMAGE_CRIT*value; critelt = true;}
                else {critvalue = value; critelt = false;}
           
                Metin_HP[i] -= critvalue;
               
                new string[128];
                if(!critelt) format(string,sizeof(string),\"Sebzés(Normál): %d\",critvalue);
                else if(critelt) format(string,sizeof(string),\"Sebzés(Kritikus): %d\",critvalue);
                SendClientMessage(playerid,-1,string);
               
                format(string,sizeof(string),\"Metinkő [ID:%d]\\nHP: %d/%d\",Metin_ID[i],MAX_METIN_HP,Metin_HP[i]);
                UpdateDynamic3DTextLabelText(Metin_Label[i],-1,string);
               
                if(Metin_HP[i] <= 0)
                {
            if(Metin_ID[i] == Count_Metin - 1) // Ha az utolsó metin az.
            {
               CreateRandomMetins();
            }
         
                    DestroyDynamicObject(Metin_Object[i]);
                    DestroyDynamic3DTextLabel(Metin_Label[i]);
                    SendClientMessage(playerid,-1,\"Metin elpusztítva!\");
                    GivePlayerMoney(playerid,RandomEx(1000,2500));
                    Metin_ID[i] = -1;
                }
            }
        }
    }
    return 1;
}

 
Nem nagyon értek ehhez a rendszerhez, de valami hasonló elven kellene müküdnie mint ez.

67
Segítségkérés / Includeben lévő függvény hookolása?
« Dátum: 2017. augusztus 13. - 18:09:27 »
Azt értem, hogy a modulokat behookolod, de az Exitnél a Main-t kell-e hookolni vagy nem? Mert az ígyis úgyis lefut, max sorrendtől függ, ezért kérdem, hogy kell-e azt vagy nem?

68
Segítségkérés / Includeben lévő függvény hookolása?
« Dátum: 2017. augusztus 13. - 16:31:20 »
Mármint a többit kell csak a Main-t nem, mert ha egyiket sem hookolom akkor \"Already defined error\" :D

69
Segítségkérés / Includeben lévő függvény hookolása?
« Dátum: 2017. augusztus 13. - 16:22:35 »
Persze megkaptam :) Illetve köszönöm szépen, még annyit kérdeznék, hogy OnGameModeExit-nél a Main-ben lévő függvényt nem kell hookolni, de a többi kell ugye?
 
 

70
Segítségkérés / Includeben lévő függvény hookolása?
« Dátum: 2017. augusztus 13. - 16:01:22 »
Sajnos ígyis ugyanúgy fut le :/
 
Hook 1, Hook 2 és OnGameModeInit [ MAIN ]
 
 

71
Segítségkérés / Includeben lévő függvény hookolása?
« Dátum: 2017. augusztus 13. - 15:16:55 »
Nagyjából sikerült azóta megoldalom :D
 
Most az lenne a kérdésem, hogy a sorrend nem mindegy szerint hogyan tölti be, és ezzel akadt gondom.
 
Elsőnek a játékmód Initjét kellene betölteni és utána a hookokat nem?
 
Visszafele is ugyanígy, tehát az Exit-nél elsőnek a hookok utána pedig a GM?
 
 
 
Mert jelenleg nekem az SQL egy külön PWN fájlban van, és hogyha azt hamarabb bezárja, minthogy a másik fájlban lévő Hook lementené a rensdzert akkor kiesik a mentés, ezért gondolom kell a sorrend. Csak nemtudom hogyan lehet szabályozni.

72
Segítségkérés / Includeben lévő függvény hookolása?
« Dátum: 2017. augusztus 12. - 19:57:03 »
Írtam PM :) Give me answers <3
 
 

73
Segítségkérés / Includeben lévő függvény hookolása?
« Dátum: 2017. augusztus 12. - 18:14:11 »
Nos, először is köszönöm szépen, hogy ennyi időt fordítasz a segítség nyújtásban.Viszont, az lenne a probléma, hogy nem csak filterscriptet és includet tudsz a módba #include-val belerakni.
 
Akár egy .txt fájl is lehet, a kiterjesztés teljesen mindegy egy bizonyos kritériumok között. Az esetemben ez a .pwn lenne.Leírom, hogy pontosan mit akarok. Mert eddig csak vázlat szerűen ábrázoltam.
 
Van egy fő .pwn fájlom, ez a (main) rész, maga a Gamemode.
 
Illetve egy másik fájlt (szintén .pwn) akarok hozzá csatolni amiben pl. enumokat kezeli, definiciók vannak benne, változók, rendszerek, hasonló dolgok, az én esetemben az adatbázishoz való csatlakozást akarom megoldani.
 
Igen, tudom, hogy ezért fölösleges külön fájl + stb, de így jobban átláthatóbb ha külön fájlban van.
 
\"lcdTkHw.png\"
 
\"wIWf6bK.png\"
 
\"2ayI4tG.png\"
 
Az első képen látható, a (main) játékmód .pwn-je, a második képen, a segédfájl .pwn-je a harmadikon pedig a konzol, miszerint kiolvasta a fájlból az értéket, ergó müködik.
 
De, hogyha belerakom a \"public OnGameModeInit()\" függvényt, akkor már errort ír ki mivel 2 defined függvény van. És ezt szeretném megcsinálni, hogy ne vesszen össze vele, ezért gondoltam, hogy hook kell.
 
Igen, átnevezhetném vagy csinálhatnék új függvényt, de akkor azokat meg kellene jegyezgetni, így meg sokkal egyszerűbb, hogyha ugyanazon a néven, csak hookolva futnak le.
 
Erre valami ötlet?

74
Segítségkérés / Sublime Text 3 Build probléma?
« Dátum: 2017. augusztus 12. - 13:07:40 »
Az a probléma, közben már rájöttem, hogy a PATH-ban non-english karakterek szerepelnek, tehát ékezetek, ami magyar nyelvben van egy pár.
 
És emiatt nem tudott rendes build képet mutatni, illetve nem írta ki emiatt a hibákat. Ezzel a hibával sok mindent nemtudok kezdeni, a gépemet nem nevezhetem át csak úgy :D Újrarakni meg 1 programért nem fogom :)

75
Segítségkérés / Includeben lévő függvény hookolása?
« Dátum: 2017. augusztus 12. - 12:45:55 »
Nagyjából értem talán. De szerintem hagyom ezt az Includes dolgot, viszont mi történik akkor, ha ezt egy másik .pwn-ből akarom használni?
 
mert .pwn fájlokat is be tudom #include-olni. Viszont az már nem .inc-ként fog viselkedni.
 
Ott a hookolás javaslot, ha igen hogyan? Vagy hasonlóképpen, mint ez, habár mivel ott már egyoldalú a téma, ezért nem hiszem, hogy CallLocal function müködne.
 
Valami ötlet?

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal