Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Naretev

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
91
Segítségkérés / Objekt forgatási középpont - felvetés
« Dátum: 2017. Július 28. - 21:07:48 »
Viszont annyit megtudtam, hogy streamerhez van köze állítólag ott lehet valahogyan az origin-t állítani.

92
Segítségkérés / Objekt forgatási középpont - felvetés
« Dátum: 2017. Július 28. - 19:32:00 »
Quality post :D

93
Segítségkérés / Objekt forgatási középpont - felvetés
« Dátum: 2017. Július 28. - 18:36:41 »
Üdv!
 
A projektem során egy érdekes felvetés keltette fel a figyelmemet.
 
Ugyebár lehetőségünk van az objecteket forgatni, X,Y,Z koordináta tengelyen. Illetve, minden object rendelkezik egy forgatási középponttal, azaz origóval amely mentén fordul. Ez a legtöbb esetben a tárgy középpontja, tehát egocentrikusan forog.
 
E szálon elindulva, kezdtem el felkutatni az olyan objecteket amelyeknek az origója nem a tárgy közepén van, hanem esetleg azon kivül. Például az ajtók esetén a Z tengelyen való fordításnál az ajtó arra merőlegesen fordul, létezik ez a jelenség.
 
Arra lennék kíváncsi, van-e rá mód, hogy bizonyos objecteknek az origóját meg lehessen változtatni?
 
Kerestem angol fórumon ott nem jártam sikerrel gondolom megkérdezem itt, hátha valakinek van erről bármi tapasztalata.
 
Illetve azt szeretném hogyha, valaki tudna írni pár olyan objectet amelyre ez igaz. Mint már írtam az ajtót példának, sajnos az nem jó mivel Z tengelyre vonatkozik a változás. Nekem X vagy legjobban Y tengelyre változó origójú objectre lenne szükségem. Igen, tudom az object kérésre van külön kiemelt téma, de ez más mivel itt a geometria a meghatározó tényező.
 
 
 
Köszönöm szépen az esetleges válaszokat!
 
 

94
Segítségkérés / Pozíció meghatározása
« Dátum: 2017. Július 14. - 17:42:59 »
Cssss.. Direkt írtam rosszat XD

95
Segítségkérés / Pozíció meghatározása
« Dátum: 2017. Július 14. - 11:45:25 »
Amit impreZZa úr írt, annak elvileg müködnie kéne, és így lehet pontos értéket megkapni. Illetve van egy másik módszer is ami ezen az elven alapul.
 
Szintén lekérdezed a FacingAngle-t és hogyha egy adott tartományban van akkor arra fele rakja az objektet. (0;-90) (-90;-180) stb... Azonban ez nem pontos érték.
 
Ezért érdemes suliban sin,cos,tg,ctg-t tanulni mert mindenhol jól jöhet :D
 
Illetve tömb helyett: new Float:Pos[4]; használj sima változókat, mivel a tömb be beletölteni a értékeket jobban terheli a rendszert mint ha sima változókba.
 
new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:A;
 
#EnumLogic

96
Segítségkérés / gyors skinek
« Dátum: 2017. Július 10. - 20:35:14 »

97
Archívum / San Fierro Roleplay - SFRP |2017
« Dátum: 2017. Június 30. - 16:55:54 »
Még lehet bővíteni a tulajdonságokat, azért lett csak ennyi, mert teszt céljából ezek voltak szükségesek.

98
Segítségkérés / Pár parancsra azt írja hogy nincs ilyen parancs.
« Dátum: 2017. Június 30. - 09:24:19 »
Az alap sablon \"Unknown Command\"-ot írja, vagy a commandPerformed-nél saját sablont?

99
Segítségkérés / Úttisztító munka
« Dátum: 2017. Június 30. - 09:23:32 »
Z betűre, és hasonlókra nemtudsz \"effektet\" rakni, mivel ezek alapból nincsenek be bindelve.
 
A forgó fejes effektnek pedig azt láthattad, hogy van egy olyan object, ami vizet spriccel, valami szökőkút féleség, és azt rakták az úttisztitó forgó fejéhez, és úgy látszódott mintha szórta volna a vizet, holott csak egy object volt az.
 
 
 
EDIT: Közben megtaláltam az object ID-t. (18720), ezt rá kell attacholni az objectre, és voalá!

100
Segítségkérés / 2 gyors kérdés
« Dátum: 2017. Június 29. - 10:22:09 »
Azt Define-vel nemtudod megoldani, mivel annak az értékét nemtudod változtatni. Itt mindenféle esetben változó szükséges, PVar vagy Int, de az alap int változó ajánlott.
 

new currentHouse[MAX_PLAYERS];

 
Aztán ezt, egy parancsnál megváltoztatod.
 

CMD:enter(playerid)
{
for(new i = 0; i < MAX_HOUSE; i++}
    {
       if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.0,houseInfo[i][hEnterX],houseInfo[i][hEnterY],houseInfo[i][hEnterZ])
        {
           currentHouse[playerid] = houseInfo[i][hID];
            SetPlayerPos(playerid,houseInfo[i][hExitX],houseInfo[i][hExitY],houseInfo[i][hExitZ]);
              SetPlayerVirtualWorld(playerid,houseInfo[i][hVirtual]);
            SetPlayerInterior(playerid,houseInfo[i][hInterior]);
        }                        
      }
return 1;
}

 
Aztán meg egy másik paranccsal lekérdezed.
 

CMD:hazinfo(playerid)
{
new string[128]; format(string,sizeof(string),\"A ház azonosítója, amelyben jelenleg tartózkodol: %d\",currentHouse[playerid]);
SendClientMessage(playerid,-1,string);
return 1;
}

 
Aztán ha kilép a házból megváltoztatod az értékét, vagy ha Disconnectel.
 

CMD:exit(playerid)
{
for(new i = 0; i < MAX_HOUSE; i++}
    {
       if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.0,houseInfo[i][hExitX],houseInfo[i][hExitY],houseInfo[i][hExitZ])
        {
           currentHouse[playerid] = -1; // vagy (0), attól függ, hogy honnan kezdődnek a ház ID-k.
            SetPlayerPos(playerid,houseInfo[i][hEnterX],houseInfo[i][hEnterY],houseInfo[i][hEnterZ]);
              SetPlayerVirtualWorld(playerid,0);
            SetPlayerInterior(playerid,0);
        }                        
      }
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)
{
// Reset player variables
currentHouse[playerid] = -1; // vagy (0), mint már említettem :D
return 1;
}

 
Azért kell nullázni, vagy beállítani más értéket, mivel hogyha lecsatlakozik, az Ő ID-jén lévő változókat, aki felcsatlakozik azzal az ID-vel ő fogja megkapni.
 
És ha mondjuk a pénzt mented le így, akkor az előző játékos pénzét, megkapja az aki felcsatlakozik :D
 
 
 
Remélem tudtam segíteni :D

101
Segítségkérés / Object betöltési hiba
« Dátum: 2017. Június 28. - 22:17:46 »
Viszont ezt sem értem :D
 



   
      Max objectek száma 100.000-re van rakva, szóval nem értem mi a baj.
   

[/quote]
 
A createobject limitet nem tudod szabályozni, mivel az 1k alapból. Illetve lehet ezzel összetévesztettél valamit és ezért rossz.

102
Segítségkérés / Object betöltési hiba
« Dátum: 2017. Június 28. - 21:14:24 »
A removeobject nem függ össze a streamerrel, mivel az alap samp funcban van benne.
 
Illetve, ha a create object sem jó, akkor valószinüleg, valamit a paramsoknál írsz el, mivel annak alapból müködnie kéne.

103
Segítségkérés / 2 gyors kérdés
« Dátum: 2017. Június 28. - 17:31:31 »
Ha értékeket MAX_HAZAK vagy hasonló névvel definiálsz.
 
pl.
 

#define MAX_HAZAK 50

 
Akkor, úgyanúgy ha beírod valahova, akkor kifogja írni.
 

printf(\"Maximum létrehozható házak száma: %d\",MAX_HAZAK);

 
A konzolban azt fogja kiírni, hogy: \"Maximum létrehozható házak száma: 50\". A példa szerinti értékekkel.
 
 
 
A második kérdésre, a válasz, hogy a \"forcesysnc\" utolsó paramétert nézd meg. Wikin elég szépen le van írva, hogy mikor kinek mutatja. NPC, Player stb.
 
A többszöri beírás az maximum 2db-ot jelent. Ez pedig azért következik be, mert a speedje nem felel meg az animációnak, így megszakad vagy elsem kezdi.

104
Segítségkérés / Object betöltési hiba
« Dátum: 2017. Június 28. - 17:27:41 »
Streamer plugint használsz?

105
Munkaerő keresése / Scriptert keresek egy egyedi szerverhez
« Dátum: 2017. Június 27. - 22:42:29 »
Nyílván, ugrálgatni kell, és kapsz érte pontokat amiből rangot veszel. Tényleg ilyen rank up systemes PK szerverek között nemsok van.
 
És nem egy ilyet láttam már, lehet hogy másképp képzeled el, de az alap ötletet nem te találtad ki.
 
Vagy téged másolnak pls XD

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal