Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Naretev

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 10
31
Segítségkérés / Mysql Regisztráció
« Dátum: 2018. Február 28. - 15:33:51 »
Ha Spawn playert használsz, előtte használni kell a SetSpawnInfo eljárást.

32
Segítségkérés / OndialogRespone Kérdés
« Dátum: 2018. Február 27. - 20:11:43 »
If-nél ha nem egy utasítás van hanem több, akkor kapcsos zárójel kell. Tehát az if(!strcmp- után kapcsos zárójelbe legyen a többi. Én csak azért írtam úgy, mert nem akartam vele bajlódni.

33
Segítségkérés / OndialogRespone Kérdés
« Dátum: 2018. Február 26. - 17:39:56 »

if(!strcmp(Player_CurrentItem[playerid],\"Szendvics\") && pInfo[playerid][pKaja] >= 1)

 
Egy sorba írod a kettőt? Azt hiszem, erre gondoltál :D
 
Ha nem akkor, viszont nem lehet megoldani, ez a legrövidebb mód, hogy legalább ez a 2 feltétel teljesüljön, hogy van-e nála kaja, illetve, hogy annak a neve pl. Szendvics.

34
Segítségkérés / OndialogRespone Kérdés
« Dátum: 2018. Február 25. - 16:46:27 »
Nem igazán értem a problémádat.
 
Miután rákattint egy itemre, pl. Jogsi, azt elmented a változóba amit fentebb írtam. Ekkore megjön neki egy dialog, amiben \"Használat\\Átadás\\Eldobás\" van, nem?
 
Amit küldtél kódot, ott a list itemet fölösleges 2x vagy többször is kiírni.
 

if(listitem == 0)
{
if(!strcmp(Player_CurrentItem[playerid],\"Kenyér\"))
   SetPlayerHealth(playerid,50);
   pInfo[playerid][Kenyer]--;

if(!strcmp(Player_CurrentItem[playerid],\"Kötszer\"))
   SetPlayerHealth(playerid,20);
   pInfo[playerid][Kotszer]--;

if(!strcmp(Player_CurrentItem[playerid],\"Jogsi\"))
   SendClientMessage(\"Jogosítvány: Érvényes\");
}

 
Csak logikusan kell belegondolni. Mindegy, melyik tárgyra kattint rá, mivel ha rákattint akkor a változót egyből felül fogja írni neked. Utána pedig 3 választási lehetőséged van vagy amennyit megadsz, hogy használod-e/átadod stb. Hogyha, használni akarod. Ami mindenféleképpen 0 lesz mivel ha elsőnek írod akkor 0. Akkor meghívódik az a kód amit itt leírtam.
 
Ha MySQL-be írod ott is ugyan ez lesz, csak a mentés/betöltés lesz dinamikusabb.
 
Nem tudom a szendviccsel mi a problémád, eléggé furcsán fogalmaztad meg. Szóval várom a választ :D

35
Segítségkérés / OndialogRespone Kérdés
« Dátum: 2018. Február 24. - 13:37:01 »
Amikor rákattintasz, 0531-es dialogban valamelyik listitemre, akkor azt elmented egy változóba. A listitem értékét az inputtext adja vissza LIST_DIALOG esetén is. Tehát:
 

// Kód elején
new Player_CurrentItem[MAX_PLAYERS][32];
// Ha dialognál - 0531
if(!response) return 1;
else
{
     format(Player_CurrentItem[playerid],32,\"%s\",inputtext); // Így elmented a változóba a rákkattintott érték nevét.
    ShowPlayerDialog(...........,\"Használat/nÁtadás/nEldobás\");
}
// Másik dialog a kezelései - 0532
if(listitem == 0) // Használat
{
if(!strcmp(Player_CurrentItem[playerid],\"Kenyér\"))
        SetPlayerHealth(playerid,50);
        pInfo[playerid][Kenyer]--;
}

 
Nagyjából így néz ki a dolog. Lényeg, hogy azt az elemet elmented egy változóba, majd használatnál feltételsz szabsz ki rá, hogy ha egyenlő kenyér akkor ez történik stb.
 
 
 
Viszont, Tárgy névre hivatkozni nem a legoptimálisabb döntés, hiszen ha például megváltoztatod a nevét, akkor mindenhol megkell változtatnod a módban.
 
Ezért ID-re hivatkozni jobb, lehet mivel az állandó lesz, míg a név változhat.
 
 
 
Illetve, ez elég statikus inventory rendszernek tűnik, tehát kötött, majd ha jobban belejössz, akkor ajánlatos inkább dinamikusabb inventory rendszert készíteni.
 
Viszont ebben az állapotában is, hogy dialogos már jobb mint ami a szerverek 95%-án van :D
 
Csak így tovább, ha segítség kell irj nyugodtan!

36
Segítségkérés / SAMP - Fegyver ammo nélkül?
« Dátum: 2018. Február 24. - 13:24:48 »
Sziasztok!
 
Külföldi szervereken játszadozva észrevettem, hogy lehetséges az, hogy fegyvert viselj, anélkül, hogy lenne benne ammo. Tehát 0-0-án van az ammo, viszont ugyanúgy a kezében tartja és lehet vele célozni csak éppen lőni nem.
 
Sok funkciója így nincs, viszont érdekelne, hogyan lehet ezt megcsinálni, plugin vagy inc segítségével? Vagy esetleg alap eszközökkel is meglehet? Én már nagyon sokat gondolkoztam rajta, de nem jöttem rá, ezért aki tudja, az kérem segítsen!

37
Szponzoráció / SAMP Szerver igénylése
« Dátum: 2017. Augusztus 31. - 15:31:16 »
Támogatom! Szegénynek nincs 500 Forintja egy hónapra, hogy szervert béreljen, én telefonfülkéből is béreltem már szervert, tehát nagyok sok \"bizbaz\"-on átmentem már, de ő el akarja ezt kerülni. Dobjunk neki össze egy szerverre, elvégre 10 frakciót igér, illetve jobb és jobb lesz a szerver! Ez igen! Az ilyen szerverek lendítik fel a magyar samp szervereket JOB ÉS JOB! #PrayForU #Kapa

38
Munkaerő keresése / Piti munkára keresnék embert! (szerverkonfig)
« Dátum: 2017. Augusztus 30. - 20:53:49 »
See Módról ottvan egy kilo tutorial a yt-n. Meg ilyenek hogy potom összeg, itt azért hogy kiird ezt a posztot is elkérnének 5k-t nemhogy munkáért pls XD

39
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jármű rendszer
« Dátum: 2017. Augusztus 28. - 18:29:23 »
Kocsik mappa létrevan hozva a scriptfilesben, ahogyan olvastam az kell hozzá.
 
Ha pedig annak ellenére is kifagy akkor meg szerintem valamilyen FS kiüti a szkriptet vagy hasonló szokott lenni a probléma. Mondjuk ez Dinis mód úgyhogy sokat nem kell tőle várni.

40
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2017. Augusztus 26. - 12:29:04 »
YSI-t használsz, mert ha igen, akkor azoknak az Includekben is átkell írni a prototype-t. Hogyha nem akkor meg töltsd le egy full új www.sa-mp.com-ról egy Server Package-t és abba próbáld ki müködnie kell.

41
Segítségkérés / Sublime Text 3 pawno Compile
« Dátum: 2017. Augusztus 26. - 11:40:38 »
Western 1252-t használj abba jó az ékezet.
 
 

42
Segítségkérés / SAMP mindenki AFKOL
« Dátum: 2017. Augusztus 23. - 10:02:41 »
Onplayerupdate return 0-ára van állítva talán.
 
 

43
Szkript kérések / MySQL kocsi lementés
« Dátum: 2017. Augusztus 22. - 22:15:29 »
1. Fölösleges másodpercenként lefutó query-t csinálni.
 
2. Akkor sincs semmi mivel threaded query-ben sorba rendezi és úgy fut le, nem kell annak se külön query string.

44
Szkript kérések / MySQL kocsi lementés
« Dátum: 2017. Augusztus 22. - 21:09:00 »

 format(string52, sizeof string52, \"INSERT INTO jarmuvek(ID,modelid,vx,vy,vz,va,vcolor1,vcolor2,tulaj) VALUES (\'\', %d, %f, %f, %f, %f, %d, %d, \'Admin\')\",vehmodel, vehx,vehy,vehz,veha,vehc1, vehc2);

 
Itt mintha egy olyan lenne hogy ID, aminek a VALUES-ben az értéke \'\'. Ha AUTO Incrementre van állítva, akkor nem kell ide beírni az ID-t. De nem ez a fő gond szerintem.
 
Ha állításod szerint ez müködik, akkor a SELECT-el van a gond.
 
Erre az esetre amikor az ID-t az INSERT-ből akarod meghatározni van egy speciális eljárás.
 
Lérehozol egy Cache- változót, amibe eltárolja a query eredményét. VISZONT ehhez sima query-t kell használni mivel threadednél máshogy megy.
 

new Cache:eredemeny = mysql_query(SQL,query);

 
Illetve fontos, hogy nem kell megadni callback paramétert, hanem csak a (kapcsolat,formázott_query);
 
hogyha ez megvan, akkor a cache aktiv állapotban van, így kitudod belőle szedni, az insert értéket.
 

new id = cache_insert_id();
vInfo[id][DBID] = id;
cache_delete(Cache:eredmeny);

 
Ezzel a funkcióval letudod kérdezni, a sima querynél lefutó INSERT-ből szármozó AUTO INCREMENT értéket, ami kell neked. Ezt beletölted a változóba, majd utána FONTOS, hogy töröld a cache-t mivel akkor elfog tolódni cache szám, amiből lehetnek később gondok;
 
Ha ez megvan akkor már tudsz, SELECT query-t küldeni ahol ID-re hivatkozol.
 
Nemvagyok benne biztos, de talán a cache-n belül is tudsz lekérdezni adatokat, próbáld meg azt előszőr, hogy ezalá a sor alá ->
 

new id = cache_insert_id();

 
beraksz még valami betöltést.
 

cache_get_value_name_int(0,\"Model\",vInfo[id][vModel]);

 
vagy hasonló képpen. DE ez nembiztos, hogy müködik nem próbáltam 50-50 az esélye, ha nem megy akkor próbáld meg SELECT-elni.
 
 
 
A MÁSIK FONTOS DOLOG AMIT ÉSZREVETTEM!
 
ilyeneket ne csinálj te fiú, mert elfogy a ramod. string52[2048],string57[2048], ezek egyenként nagyjából 4-5 KB-t esznek a ramból, ami 100-200 ilyennél már majdnem 1 MB, ami sok.
 
Csinálj egy query változót, egy globálisat.
 
new query[2048];
 
És ezt formázgatod, ha kell valahol, fölösleges több ilyet létrehozni. Mivel formázod, ezért úgyis \"resetelődik\" magától, úgyhogy nó para.
 
Ez így müködik én mint a józsef városi piacon szerzett okleveles scriptertudásom által képzett programozólógus, garantálom hogy jó lesz.
 
 
 
ha kell még help írj, de én ilyen hosszú posztokat írok szóval ne legyél lusta elolvasni, mert különben nem lesz jó
 
pacsi

45
Szkript kérések / MySQL kocsi lementés
« Dátum: 2017. Augusztus 22. - 19:22:46 »
Adatbázisba be inserteli egyáltalán? mert az Insertnél az ID-nek \' \' érték van megadva ami miatt hibát kéne kiirnia, és hogyha az nem megy akkor a select sem mehet.
 
Illetve elég rossz megoldás a SELECT-nél a pozicióra meg ilyenekre hivatkozni. Ezért kell ID-t használni járműveknél mivel az biztos, hogy csak 1 -van és rövidebb és müködőképesebb a kódod.
 
SELECT * FROM kocsik WHERE ID = 1 pl.
 
 

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal