Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - PeterBlue

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7
61
Segítségkérés / Jármü mentése?
« Dátum: 2014. október 29. - 21:18:48 »
Nem értem a problémádat, mindkettő kommentet én írtam.

62
Segítségkérés / Jármü mentése?
« Dátum: 2014. október 29. - 18:35:06 »
Másik témában már írtam ilyen jellegű választ, de bemásolom ide is.
 

#include <a_samp>
#include <SII>
enum cInfo
{
        cModel,
        Float:cLocationx,
        Float:cLocationy,
        Float:cLocationz,
        Float:cAngle,
        cColorOne,
        cColorTwo,
        cRendszam[MAX_PLAYER_NAME],
        cKerek,
        cPaintjob,
        cKinezet1,
        cKinezet2,
        cKinezet3,
        cKinezet4,
        cKinezet5,
        cKinezet6,
        cKinezet7,
        cKinezet8,
        cKinezet9,
        cKinezet10,
        cNitro,
        cHidraulika,
};
new CarInfo[MAX_VEHICLES][cInfo];
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER || oldstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
{
new Float:x,Float:y,Float:z;
                new Float:a;
                new carid;
                carid = GetPlayerVehicleID(playerid);
                GetVehiclePos(carid, x, y, z);
                GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
                GetVehicleZAngle(carid, a);
                CarInfo[carid][cLocationx] = x;
                CarInfo[carid][cLocationy] = y;
                CarInfo[carid][cLocationz] = z;
                CarInfo[carid][cAngle] = a;
                SaveCarCoords();
return 1;
}
return 0;
}
stock SaveCarCoords()
{
    for(new idx = 200; idx < sizeof(CarInfo); idx++)
    {
                new iStr[30];
                format(iStr, sizeof(iStr), \"autok/%d.ini\", idx);
                if(INI_Open(iStr))
                {
                    INI_WriteInt(\"Model\", CarInfo[idx][cModel]);
                    INI_WriteFloat(\"Locationx\", CarInfo[idx][cLocationx]);
                    INI_WriteFloat(\"Locationy\", CarInfo[idx][cLocationy]);
                        INI_WriteFloat(\"Locationz\", CarInfo[idx][cLocationz]);
                        INI_WriteFloat(\"Angle\", CarInfo[idx][cAngle]);
                    INI_WriteInt(\"ColorOne\", CarInfo[idx][cColorOne]);
                    INI_WriteInt(\"ColorTwo\", CarInfo[idx][cColorTwo]);
                    INI_WriteString(\"Rendszam\", CarInfo[idx][cRendszam]);
                    INI_WriteInt(\"Kerek\", CarInfo[idx][cKerek]);
                    INI_WriteInt(\"Paintjob\", CarInfo[idx][cPaintjob]);
                    INI_WriteInt(\"Kinezet1\", CarInfo[idx][cKinezet1]);
                    INI_WriteInt(\"Kinezet2\", CarInfo[idx][cKinezet2]);
                    INI_WriteInt(\"Kinezet3\", CarInfo[idx][cKinezet3]);
                    INI_WriteInt(\"Kinezet4\", CarInfo[idx][cKinezet4]);
                    INI_WriteInt(\"Kinezet5\", CarInfo[idx][cKinezet5]);
                    INI_WriteInt(\"Kinezet6\", CarInfo[idx][cKinezet6]);
                    INI_WriteInt(\"Kinezet7\", CarInfo[idx][cKinezet7]);
                    INI_WriteInt(\"Kinezet8\", CarInfo[idx][cKinezet8]);
                    INI_WriteInt(\"Kinezet9\", CarInfo[idx][cKinezet9]);
                    INI_WriteInt(\"Kinezet10\", CarInfo[idx][cKinezet10]);
                    INI_WriteInt(\"Nitro\", CarInfo[idx][cNitro]);
                    INI_WriteInt(\"Hidraulika\", CarInfo[idx][cHidraulika]);
                    INI_Save();
                    INI_Close();
                }
        }
        return 1;
}

 
 
Szerintem jól írtam, de a nagyrészét a másik kommentemből emeltem ki, lehetnek benne hibák.       

63
Segítségkérés / Szerver indításnál hiba
« Dátum: 2014. október 29. - 18:24:21 »
Dfoglalo, A Win8-ról és annak közeli barátairól(Win8.1) Semmit nem mondanék. Halott ügy az az OS.
EDIT: Amúgy, bocs Dfoglalo másra gondoltam csak félreírtam. Igazából erre(visual C++) gondoltam.

64
Segítségkérés / Szerver indításnál hiba
« Dátum: 2014. október 29. - 18:14:19 »
Próbáld meg másik moddal is, nekem úgy jó volt.

65
Segítségkérés / Szerver indításnál hiba
« Dátum: 2014. október 29. - 18:06:15 »
Kiegészítettem az előző hozzászólásomat, a fájlokra gondoltam, pl levan maradva az SP, nincs rajta fennt valamilyen csomag, stb, stb.
AMúgy megint nincs teljesen igazad, talicskán nem tudsz szervert futtatni.Aki tudja vonja kétségbe :D
EDIT: Hogy ne legyenek újra félreértések: TALICSKA=A VILÁG LEGSZ*RABB SZÁMÍTÓGÉPE, AMIT EGY MAJOM OKÁDOTT KI AZ ESŐERDŐKBEN.

66
Segítségkérés / Szerver indításnál hiba
« Dátum: 2014. október 29. - 18:02:36 »
Most meg te értetted félre. Egyértelműen utalt, hogy nem a mappában és az op rendszerben van a hiba, hanem valami a gépben. Látom már te is elvesztetted a fonalat, szerintem nem vagy egyedül. Ja és asszem kell  valamelyik MS Visual Basic is hozzá, de guglin rengeteg megoldás van. Régen nekem is volt ez a hiba, azóta 0-ról új modot kezdtem, így már nem áll fennt.

67
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. október 29. - 17:56:38 »
Idézetet írta: divkn date=1414592799\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
OnPlayerCommandTextnél a cmdtext paraméternél ott van a kapcsos zárójel?
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) // ...

 

Ez megvolt végig.A probléma továbbra is fenntáll.

68
Segítségkérés / Csak néha rakja át(BŐVEBBEN LENT!)
« Dátum: 2014. október 29. - 17:43:02 »
Köszönöm szépen Szlovák barátom, hogy azért még skypon is szóltál róla :D

69
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. október 29. - 15:00:00 »
In medias res:
ZCMD-ről átírtam a modot, mert jobbnak láttam fejlesztés szempontból, könnyebb használni a játékban(szerintem.)
Amikor lekompilálnám sorra kapom a hibaüzeneteket: error 035: argument type mismatch (argument 1)
 
 if(!strcmp(cmdtext, \"/asay\", true)) //Az a hibás sor

 
     
Vagy egy másik:
 
 if(!strcmp(cmdtext, \"/adminmenü\", true)) //Ez ugye a hibás  

70
Segítségkérés / Parancsnál error 035: argument type mismatch (argument 1)
« Dátum: 2014. október 29. - 14:53:54 »
In medias res:
ZCMD-ről átírtam egy modot, mert jobbnak láttam fejlesztés szempontból, könnyebb használni a játékban(szerintem.)
Amikor lekompilálnám sorra kapom a hibaüzeneteket: error 035: argument type mismatch (argument 1)
 

if(!strcmp(cmdtext, \"/asay\", true)) //Az a hibás sor
    {

 
Vagy egy másik:
 
   if(!strcmp(cmdtext, \"/adminmenü\", true)) //Ez ugye a hibás 

71
Segítségkérés / Ékezet és kötőjel zcmd-ben
« Dátum: 2014. október 29. - 12:41:49 »
Ez az, köszi! ;)

72
Szkript kérések / Defensive maffia
« Dátum: 2014. október 29. - 10:54:06 »
Defensive a munkakocsikat kocsiid-k alapján sorolja be, Ha hozzáadsz 1 kocsit valahol, az egész elcsúszik, a pizzafutárok majd közlekedhetnek rendőrautóval, a vizsgakocsi meg az összes tűzoltót viszi el. Ha hozzáadsz 1 kocsit, akkor a kocsiidket is annak megfelelően írd át. Ha rákeresel hogy IsACopCar akkor oda fog dobni. Szívesen.

73
Szkript kérések / Fegyver és lõszer külön mentve
« Dátum: 2014. október 29. - 10:50:24 »
Igen ám, az igaz, viszont elég összevissza lenne szerintem, mivel pl. ha megütsz valakit akkor ugyanannyi sebez, ha AK-ból fogyna ki a töltény meg ott lógna a kezében az AK? És ha fut akkor ide-oda dobálja?

74
Szkript kérések / Autó lementõ autóban ülve
« Dátum: 2014. október 29. - 10:43:20 »
Remélem segített!
Ha ez nem jó, nincs több tippem.
 

#include <a_samp>
#include <SII>
enum cInfo
{
cModel,
Float:cLocationx,
Float:cLocationy,
Float:cLocationz,
Float:cAngle,
cColorOne,
cColorTwo,
cRendszam[MAX_PLAYER_NAME],
cKerek,
cPaintjob,
cKinezet1,
cKinezet2,
cKinezet3,
cKinezet4,
cKinezet5,
cKinezet6,
cKinezet7,
cKinezet8,
cKinezet9,
cKinezet10,
cNitro,
cHidraulika,
};
new CarInfo[MAX_VEHICLES][cInfo];
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/autó-ment\", true))
    {
        new Float:x,Float:y,Float:z;
new Float:a;
new carid;
carid = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehiclePos(carid, x, y, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
GetVehicleZAngle(carid, a);
CarInfo[carid][cLocationx] = x;
CarInfo[carid][cLocationy] = y;
CarInfo[carid][cLocationz] = z;
CarInfo[carid][cAngle] = a;
SaveCarCoords();
        return 1;
    }
    return 0;
}
stock SaveCarCoords()
{
    for(new idx = 200; idx < sizeof(CarInfo); idx++)
    {
new iStr[30];
format(iStr, sizeof(iStr), \"autok/%d.ini\", idx);
if(INI_Open(iStr))
{
    INI_WriteInt(\"Model\", CarInfo[idx][cModel]);
    INI_WriteFloat(\"Locationx\", CarInfo[idx][cLocationx]);
    INI_WriteFloat(\"Locationy\", CarInfo[idx][cLocationy]);
   INI_WriteFloat(\"Locationz\", CarInfo[idx][cLocationz]);
   INI_WriteFloat(\"Angle\", CarInfo[idx][cAngle]);
    INI_WriteInt(\"ColorOne\", CarInfo[idx][cColorOne]);
    INI_WriteInt(\"ColorTwo\", CarInfo[idx][cColorTwo]);
    INI_WriteString(\"Rendszam\", CarInfo[idx][cRendszam]);
    INI_WriteInt(\"Kerek\", CarInfo[idx][cKerek]);
    INI_WriteInt(\"Paintjob\", CarInfo[idx][cPaintjob]);
    INI_WriteInt(\"Kinezet1\", CarInfo[idx][cKinezet1]);
    INI_WriteInt(\"Kinezet2\", CarInfo[idx][cKinezet2]);
    INI_WriteInt(\"Kinezet3\", CarInfo[idx][cKinezet3]);
    INI_WriteInt(\"Kinezet4\", CarInfo[idx][cKinezet4]);
    INI_WriteInt(\"Kinezet5\", CarInfo[idx][cKinezet5]);
    INI_WriteInt(\"Kinezet6\", CarInfo[idx][cKinezet6]);
    INI_WriteInt(\"Kinezet7\", CarInfo[idx][cKinezet7]);
    INI_WriteInt(\"Kinezet8\", CarInfo[idx][cKinezet8]);
    INI_WriteInt(\"Kinezet9\", CarInfo[idx][cKinezet9]);
    INI_WriteInt(\"Kinezet10\", CarInfo[idx][cKinezet10]);
    INI_WriteInt(\"Nitro\", CarInfo[idx][cNitro]);
    INI_WriteInt(\"Hidraulika\", CarInfo[idx][cHidraulika]);
    INI_Save();
    INI_Close();
}
}
return 1;
}

75
Pályakészítõ / Beszélgetés
« Dátum: 2014. október 29. - 10:13:05 »
Csinálj exterioros kórházat, az aztán már elfoglaltság. Legalább legyen 2 emeletes, és amikor a közelébe mész ne fagyjon ki a GTA :D
Ha ezt megoldod, profi lettél.Hivatalosan is.Asszem.

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal