Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - PeterBlue

Oldalak: 1 ... 5 6 [7]
91
SA-MP: Szerverfejlesztés / GodMode
« Dátum: 2014. Október 28. - 21:29:34 »
OnPlayerTakeDamage-et használj szerintem, és az élet több legyen mint 100, pl. 1000 vagy 10000 ;)

92
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. Október 28. - 21:25:26 »
Idézetet írta: tudvari date=1413618460\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezeket mind tudtam, csak arra voltam kíváncsi, hogy a sötétség csak a szervertimetól függ, vagy a playertimetól is. (és mivel nincs alkalmam tesztelteni, így gondoltam biztonság kedvéért megkérdezem)
És melyik a precedens? Vagy a SetWorldTime felülírja az összes SetPlayerTime-ot? (A SetWorldTime lehetséges, hogy csak egy SetPlayerTime-os ciklus a játékosokra nézve?)
 
A később használt felülírja a korábbit. Ha 2x ugyanazzal a fügvénnyel váltasz időt, az is a korábbit írja felül. Ha először használod a SetWorldTime-ot, majd később a SetPlayerTime-ot akkor a SetPlayerTime lesz érvényes, mert a korábbit írta felül. Onnantól a SetWorldTime nem számít az adott játékosnál.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. Október 29. - 10:17:52 )


Kérdés:
Hogyan csináljam azt meg,hogy pl SendClientMessage(playerid,-1,\"Bevetted a %s-t a frakciódba!\");
És neki is kiírja hogy \"%s bevett a bandájába!\"
 
[/quote]
Playerid és targetid.

93
Segítségkérés / old-editor segítség
« Dátum: 2014. Október 28. - 21:17:12 »
SA-MP map construction. Ez a legjobb szerintem, én ezt szoktam használni, de meg kell említenem, 200 letöltésből kb. 3 darab van ami rendesen kompatibilis, a többi csak sz*r. Ha szeretnéd dobj egy PÜ-t és elküldöm neked.Hali!

94
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:the server didn\'t respond retrying
« Dátum: 2014. Október 28. - 21:12:08 »
Eltévedtél, ez itt a szkriptelési részleg! Nem vagyok moderátor, de picikét(Nagyon) zavaró, hogy random, nemideillő témákat találok.

95
Segítségkérés / Jelszó váltás parancs nem működik
« Dátum: 2014. Október 28. - 21:09:27 »
Ha van strtok és zcmd használva, akkor az üti egymást, azt nem láttam, nincs több tippem. Remélem segítettem vele :D
Ja és bemásoltad a másik parancs elejét, szerintem nem direkt volt, gondoltam szólok.

96
Segítségkérés / Jármü mentése?
« Dátum: 2014. Október 28. - 21:07:43 »
Mindig válasszuk a bonyolultabb utat, hogy megértsük az egyszerűt :D

97
Segítségkérés / Admin jail Percre
« Dátum: 2014. Október 28. - 21:06:36 »
Elvileg 
           if(strcmp(cmd, \"/percajail\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/percaj\", true) == 0)
            {
                if(IsPlayerConnected(playerid))
                {
                            tmp = strtok(cmdtext, idx);
                            if(!strlen(tmp))
                            {
                                    SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"{0285FF}HASZNÁLAT:{FFFFFF} /percajail [JátékosID/NévRészlet] [perc] [indok]\");
                                    return 1;
                            }
                            new playa;
                            new percaj;
                            new randomaj;
                            playa = ReturnUser(tmp);
                            tmp = strtok(cmdtext, idx);
                            percaj = strval(tmp);
                            if (Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][orokas] >= 1)
                            {
                                if(IsPlayerConnected(playa))
                                {
                                    if(playa != INVALID_PLAYER_ID)
                                    {
                                            GetPlayerName(playa, giveplayer, sizeof(giveplayer));
                                                    GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                                                    new length = strlen(cmdtext);
                                                    while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
                                                    {
                                                            idx++;
                                                    }
                                                    new offset = idx;
                                                    new result[64];
                                                    while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
                                                    {
                                                            result[idx - offset] = cmdtext[idx];
                                                            idx++;
                                                    }
                                                    result[idx - offset] = EOS;
                                                    if(!strlen(result))
                                                    {
                                                            SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"{0285FF}HASZNÁLAT:{FFFFFF} /percajail [JátékosID/NévRészlet] [perc] [indok]\");
                                                            return 1;
                                                    }
                                                    format(string, sizeof(string), \"AdminJail-be zártad %s.\", rag(giveplayer,3));
                                                    SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, string);
                                                    SafeResetPlayerWeapons(playa);
                                                    WantedPoints[playa] = 0;
                                                    PlayerInfo[playa][pJailed] = 1;
                                                    PlayerInfo[playa][pJailTime] = percaj;
                                                    PlayerInfo[playa][pInt] = 0;
                                                    PlayerInfo[playa][Ajail] = 1;
                                                    randomaj = random(sizeof(RandomAdminJailSpawn));
                                                    SetPlayerPos(playa, RandomAdminJailSpawn[randomaj][0], RandomAdminJailSpawn[randomaj][1], RandomAdminJailSpawn[randomaj][2]);
                                                    SetPlayerInterior(playa,10);
                                                    //SetPlayerPos(playa, -228.75657653809,976.13928222656,22.283348083496);
                                                    format(string, sizeof(string), \"%s AdminJailt kapott %s által | Oka: %s | Időtartam: %d perc\",rag(giveplayer,3), sendername, (result),PlayerInfo[playa][pJailTime] = percaj);
                                                    SendClientMessageToAll(0xFF0606FF, string);
                                                    format(string, sizeof(string), \"%s AdminJailt kapott %s által. | Oka: %s\",rag(giveplayer,3), sendername, (result),PlayerInfo[playa][pJailTime] = percaj);
                                                    ABroadCast(COLOR_ADMIN,string,1);
                                                    new nev[32];
                                                    GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                                                    new h,mi,s,y,m,d;
                                                    getdate(y,m,d);
                                                    gettime(h,mi,s);
                                                    format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d][Adminjail] %s adminjailt kapott %s által | Oka: %s, Időtartam: %d perc \",y,m,d,h,mi,s,rag(giveplayer,3), sendername, (result),PlayerInfo[playa][pJailTime] = percaj);
                                                    LoOoG(stringx);
                                                    format(string, sizeof(string), \"%s AdminJail-be került %s által Oka: %s\", giveplayer, sendername, (result));
                                                    printf(\"%s\",string);
                                            }
                                    }
                            }
                            else
                            {
                                    SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Nem vagy admin/adminsegéd!\");
                            }
                    }
                    return 1;
            }

 
Edit: Középső számlálót nem raktam bele
Ha rosszul számol akkor pedig:
 
           if(strcmp(cmd, \"/percajail\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/percaj\", true) == 0)
            {
                if(IsPlayerConnected(playerid))
                {
                            tmp = strtok(cmdtext, idx);
                            if(!strlen(tmp))
                            {
                                    SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"{0285FF}HASZNÁLAT:{FFFFFF} /percajail [JátékosID/NévRészlet] [perc] [indok]\");
                                    return 1;
                            }
                            new playa;
                            new percaj;
                            new randomaj;
                            playa = ReturnUser(tmp);
                            tmp = strtok(cmdtext, idx);
                            percaj = strval(tmp);
                            if (Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][orokas] >= 1)
                            {
                                if(IsPlayerConnected(playa))
                                {
                                    if(playa != INVALID_PLAYER_ID)
                                    {
                                            GetPlayerName(playa, giveplayer, sizeof(giveplayer));
                                                    GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                                                    new length = strlen(cmdtext);
                                                    while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
                                                    {
                                                            idx++;
                                                    }
                                                    new offset = idx;
                                                    new result[64];
                                                    while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
                                                    {
                                                            result[idx - offset] = cmdtext[idx];
                                                            idx++;
                                                    }
                                                    result[idx - offset] = EOS;
                                                    if(!strlen(result))
                                                    {
                                                            SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"{0285FF}HASZNÁLAT:{FFFFFF} /percajail [JátékosID/NévRészlet] [perc] [indok]\");
                                                            return 1;
                                                    }
                                                    format(string, sizeof(string), \"AdminJail-be zártad %s.\", rag(giveplayer,3));
                                                    SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, string);
                                                    SafeResetPlayerWeapons(playa);
                                                    WantedPoints[playa] = 0;
                                                    PlayerInfo[playa][pJailed] = 1;
                                                    PlayerInfo[playa][pJailTime] = percaj*3600;
                                                    PlayerInfo[playa][pInt] = 0;
                                                    PlayerInfo[playa][Ajail] = 1;
                                                    randomaj = random(sizeof(RandomAdminJailSpawn));
                                                    SetPlayerPos(playa, RandomAdminJailSpawn[randomaj][0], RandomAdminJailSpawn[randomaj][1], RandomAdminJailSpawn[randomaj][2]);
                                                    SetPlayerInterior(playa,10);
                                                    //SetPlayerPos(playa, -228.75657653809,976.13928222656,22.283348083496);
                                                    format(string, sizeof(string), \"%s AdminJailt kapott %s által | Oka: %s | Időtartam: %d perc\",rag(giveplayer,3), sendername, (result),PlayerInfo[playa][pJailTime] = percaj);
                                                    SendClientMessageToAll(0xFF0606FF, string);
                                                    format(string, sizeof(string), \"%s AdminJailt kapott %s által. | Oka: %s\",rag(giveplayer,3), sendername, (result),PlayerInfo[playa][pJailTime] = percaj);
                                                    ABroadCast(COLOR_ADMIN,string,1);
                                                    new nev[32];
                                                    GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                                                    new h,mi,s,y,m,d;
                                                    getdate(y,m,d);
                                                    gettime(h,mi,s);
                                                    format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d][Adminjail] %s adminjailt kapott %s által | Oka: %s, Időtartam: %d perc \",y,m,d,h,mi,s,rag(giveplayer,3), sendername, (result),PlayerInfo[playa][pJailTime] = percaj);
                                                    LoOoG(stringx);
                                                    format(string, sizeof(string), \"%s AdminJail-be került %s által Oka: %s\", giveplayer, sendername, (result));
                                                    printf(\"%s\",string);
                                            }
                                    }
                            }
                            else
                            {
                                    SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Nem vagy admin/adminsegéd!\");
                            }
                    }
                    return 1;
            }

 
Így jónak kéne lennie, középső számlálót nem raktam bele.Ha minndenképp kell szólj és csinálom ahogy tudom.

98
Segítségkérés / Kocsi ajtó bugg
« Dátum: 2014. Október 28. - 20:58:12 »
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
    if(oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER || oldstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
    {
         new Float:x, Float:y, Float:z;
         GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
         SetPlayerPos(playerid, x, y+1, z);
    }
    return 1;

 
Szerintem így jó lesz, ezt próbáld ki, az ajtót nemtudom.

99
Segítségkérés / zene indítás hiba
« Dátum: 2014. Október 28. - 20:55:18 »
 
 #include <a_samp>
   #include <zcmd>
   #include <sscanf2>
    CMD:play(playerid,params[])
    {
            {
            new link[128];
            if(sscanf(params,\"s[128]\",link)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"/play [url]   (Play a Music or a Radio)\");
            PlayAudioStreamForPlayer(MAX_PLAYERS,link);
            SendClientMessage(playerid,0x00ff00ff,\"A zene lejátszásra került!\");
            }
            return 1;
    }

 
Nemtudom jó-e, de azért próbáld meg :D

100
Segítségkérés / Jármü mentése?
« Dátum: 2014. Október 28. - 20:50:35 »
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
    if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
    {
        // IDE MAJD KÉSŐBB JÖN CUCC
    }

 
És csinálj egy jarmuvek mappát, minden kocsiidre csináljon egy init és amikor
if(oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER || oldstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)

(EZ NEMUGYANAZ MINT AZ ELSŐ!!!) akkor xkoord ykoord zkoord és rotacio-val beleírja a járgány helyzetét.Amikor kocsiresi van betölti ezeket az ini-ket és kiolvassa a kocsik helyét belőle. Megszkriptelni lusta vagyok, remélem azért érthető volt :D

101
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. Augusztus 07. - 19:28:48 »
Próbáld meg frissíteni, nézd meg bennevan-e pawnoban is vagy csak a szerverben.

102
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. Augusztus 07. - 19:21:51 »
Van egy parancsom, amivel lerakok egy 3dtextet, és van egy másik amivel felveszenm azt. a new Text3D:csapdale; a 2 parancs elõtt van, de ammikor az eltûntetéshez érne akkor azt az errort kapja a pawno, hogy
 

error 021: symbol already defined: \"Update3DTextLabelText\"

 
Próbáltam Delete3dtextlabellal is, de nem jó.
Elküldöm az egész filterszkriptet, hátha valami blokkolja.
[pawn]
    #include <a_samp>
    #include <zcmd>
     
    new Text3D:csapdale;//Eltûntethetõ 3dtext miatt kell, ha nem ittvan örökre ottmarad a 3dtext
    new varositas[1];//az objecteknek adunk nevet, és összeszámoljuk
    // pénz eltûntetése
    CMD:felveszpenz(playerid, params[])
            {
        CreateExplosion( varositas[0], 4, 50);//robbanás
            DestroyObject(varositas[0]); }
            Update3DTextLabelText(csapdale, 0xFFFFFFFF, \" \");
            }
           
            //pénz lerakása
    CMD:robbanopenz(playerid, params[])
    {
    new Float:x, Float:y, Float:z;
    GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
    csapdale = Create3DTextLabel(\"Eldobott pénz, felvételéhez /felveszpenz\",0xFFFFFFFF,x+0.5 ,y ,z ,20.0,0);
    varositas[0] = CreateObject(1212, x, y, z, 90, 0, 0);
    }[/pawn]

103
Szkript kérések / 3Dtext törlése másik parancsban
« Dátum: 2014. Augusztus 07. - 18:57:21 »
Van egy parancsom, amivel lerakok egy 3dtextet, és van egy másik amivel felveszenm azt. a new Text3D:csapdale; a 2 parancs elõtt van, de ammikor az eltûntetéshez érne akkor azt az errort kapja a pawno, hogy
 
error 021: symbol already defined: \"Update3DTextLabelText\"

 
Próbáltam Delete3dtextlabellal is, de nem jó.
Elküldöm az egész filterszkriptet, hátha valami blokkolja.
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new Text3D:csapdale;//Eltûntethetõ 3dtext miatt kell, ha nem ittvan örökre ottmarad a 3dtext
new varositas[1];//az objecteknek adunk nevet, és összeszámoljuk
// pénz eltûntetése
CMD:felveszpenz(playerid, params[])
{
    CreateExplosion( varositas[0], 4, 50);//robbanás
DestroyObject(varositas[0]); }
Update3DTextLabelText(csapdale, 0xFFFFFFFF, \" \");
}
//pénz lerakása
CMD:robbanopenz(playerid, params[])
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
csapdale = Create3DTextLabel(\"Eldobott pénz, felvételéhez /felveszpenz\",0xFFFFFFFF,x+0.5 ,y ,z ,20.0,0);
varositas[0] = CreateObject(1212, x, y, z, 90, 0, 0);
}

 
[mod]Beállítottam az alap üzenet ikont a feleslegesen átállított ikon helyére, illetve javítottam a

taget

tagre![/mod]

104
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Segítség, SA-MP map construction
« Dátum: 2014. Augusztus 01. - 18:58:38 »
Lehet nem ide való a téma, de nem találtam a helyét, ezért bocsi :D
Az lenne a kérdésem, a régi SA-MP map constructiont használom amin még nem load gomb, hanem START gomb van és nincs import paste.
( FONTOS: AZÉRT HASZNÁLOM EZT, MERT A MÁSIKON NEM TÖLT BE SEMMI, CSAK A TENGER ÉS AZ OBJEKTEK PIROS JELZÕI)
A kérdés az lenne, hogy itt hogy tudok úgy betölteni, hogy csak a pwn-em töltsön be és az alap objektek ne?( pl van egy híd amit kiszedtem de ahányszor betöltöm a végén lementett pwn-t ott lesz az én hidam és az alap is)
Nagyon irritáló, hogy 100+100 world objektet kell kiszednem minden importálásnál, hogy elkezdjem ott ahol azelõtt abbahagytam.
A Segítséget elõre is köszönöm!



Utóirat: Bocsi a helyesírási hibákért.
\"10391366_747044982013956_6504776761411644883_n.jpg\"

105
Segítségkérés / Segítség, SA-MP map construction
« Dátum: 2014. Augusztus 01. - 18:26:02 »
Lehet nem ide való a téma, de nem találtam a helyét, ezért bocsi :D
Az lenne a kérdésem, a régi SA-MP map constructiont használom amin még nem load gomb, hanem START gomb van és nincs import paste.
( FONTOS: AZÉRT HASZNÁLOM EZT, MERT A MÁSIKON NEM TÖLT BE SEMMI, CSAK A TENGER ÉS AZ OBJEKTEK PIROS JELZÕI)
A kérdés az lenne, hogy itt hogy tudok úgy betölteni, hogy csak a pwn-em töltsön be és az alap objektek ne?( pl van egy híd amit kiszedtem de ahányszor betöltöm a végén lementett pwn-t ott lesz az én hidam és az alap is)
Nagyon irritáló, hogy 100+100 world objektet kell kiszednem minden importálásnál, hogy elkezdjem ott ahol azelõtt abbahagytam.
A Segítséget elõre is köszönöm!



Utóirat: Bocsi a helyesírási hibákért.
\"10391366_747044982013956_6504776761411644883_n.jpg\"

Oldalak: 1 ... 5 6 [7]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal