Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Live
Oldalak: 1 ... 30 31 [32] 33 34
467
« Dátum: 2012. december 30. - 21:30:29 »
468
« Dátum: 2012. december 30. - 17:17:11 »
Farkas\" post=\"378803\" timestamp=\"1356882742\"] Halli Ezt meglehete ugy csinálni, hogy csak a házban használhasa ezt a parancsot mer ugy nem lenne jó ha az utcákon mindenüt butorok lennének xd. Na ha meg lehet csinálni akor, hogy kell ha valaki tuda pls irha le. THX elöre is. És még annyi, hogy a Butorokat nem lehet törölni [/quote] 1., Ha van házrendszered akkor keress olyat,hogy \"hazban\" vagy \"inhouse\" stb.. 2., In-Game nem lehet törölni de a \"DObjects.txt\" -bõl kilehet törölni.
469
« Dátum: 2012. december 30. - 17:15:03 »
Üdv, fórumózó(k)! Mint írtam a \"Modern Házrendszer\" témába, hogy készíteni fogok egy \"Házépítés\" rendszert, hát ezt meg is valósítottam. Ez még csak a 0.1 verzió, ugyanis csak 10 falat lehet még lerakni, de ugyan úgy menti a falakat is a \"Falak.txt\" -be. A \"Falak.txt\"-t nem kell létrehozni!! Magától létrehozza. A falakat lehet bõvíteni... Pár nap múlva kb. kedden már több fal lesz és lesznek ablak,ajtó készletek a házépítéshez. Elkészítési idõ: 16 perc (Evéssel,ivással,teszteléssel ) Teszt: Megvolt, mûködik.Használat: /hazepites #include <a_samp> #include <zcmd> #include <streamer> #include <foreach> #include <sscanf2> #include <YSI/y_ini> #pragma tabsize 0 new Object; new oModel; new FalObjektek[][]={ // Jelenleg 10 van, de lehet bõvíteni... \"Fal\\n\", \"Tapéta féle fal\\n\", \"Kõfal\\n\", \"Szikla színû fal\\n\", \"Csupasz fehér fal\\n\", \"Fal\\n\", \"Csupasz krém színû fal\\n\", \"Padló\\n\", \"Fal\\n\", \"Kõfal\" }; #define OBJECT_FILE_NAME \"Falak.txt\" #define MENU 1000 #define NEXT 1001 public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Házépítés sikeresen betöltve \"); print(\"--------------------------------------\\n\"); AddObjectFromFile(OBJECT_FILE_NAME); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == MENU) { if(!response) { return 1; } switch(listitem) { case 0: { new FalakString[1600]; format(FalakString,sizeof FalakString,\"%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s\",FalObjektek[0],FalObjektek[1],FalObjektek[2],FalObjektek[3],FalObjektek[4],FalObjektek[5],FalObjektek[6],FalObjektek[7],FalObjektek[8],FalObjektek[9]); ShowPlayerDialog(playerid, NEXT, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FFFF00}* FALAK\",FalakString,\"Ez kell\",\"Kilépés\"); } } return 1; } if(dialogid == NEXT) { if(!response) { return 1; } switch(listitem) { case 0: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 19353; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(19353, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); EditObject(playerid, Object); } case 1: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 19354; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(19354, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); EditObject(playerid, Object); } case 2: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 19355; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(19355, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); EditObject(playerid, Object); } case 3: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 19356; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(19356, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); EditObject(playerid, Object); } case 4: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 19357; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(19357, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); EditObject(playerid, Object); } case 5: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 19358; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(19358, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); EditObject(playerid, Object); } case 6: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 19359; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(19359, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); EditObject(playerid, Object); } case 7: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 19360; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(19360, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); EditObject(playerid, Object); } case 8: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 19361; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(19361, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); EditObject(playerid, Object); } case 9: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 19362; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(19362, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); EditObject(playerid, Object); } } } return 1; } stock AddObjectFromFile(DFileName[]) { if(!fexist(DFileName)) return 0; new File:ObjectFile, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, oTotal, Line[128]; ObjectFile = fopen(DFileName, io_read); while(fread(ObjectFile, Line)) { if(Line[0] == \'/\' || isnull(Line)) continue; unformat(Line, \"ffffffiii\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel); CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0); oTotal++; } fclose(ObjectFile); return oTotal; } stock AddObjectToFile(DFileName[], Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT) { new File:ObjectFile, Line[128]; format(Line, sizeof(Line), \"%f %f %f %f %f %f %i %i %i\\r\\n\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel); ObjectFile = fopen(DFileName, io_append); fwrite(ObjectFile, Line); fclose(ObjectFile); return 1; } public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ) { new Float:oldX, Float:oldY, Float:oldZ, Float:oldRotX, Float:oldRotY, Float:oldRotZ; GetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ); GetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ); new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT; if(!playerobject) { if(!IsValidObject(objectid)) return; MoveObject(objectid, fX, fY, fZ, 10.0, fRotX, fRotY, fRotZ); } if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL) { OVW = GetPlayerVirtualWorld(playerid); OINT = GetPlayerInterior(playerid); GetObjectPos(objectid, OX, OY, OZ); GetObjectRot(objectid, ORX, ORY, ORZ); AddObjectToFile(OBJECT_FILE_NAME, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT); SendClientMessage(playerid, -1, \"{33AA33}Fal mentve.\"); CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0); DestroyObject(Object); } if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL) { if(!playerobject) { SetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ); SetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ); } else { SetPlayerObjectPos(playerid, objectid, oldX, oldY, oldZ); SetPlayerObjectRot(playerid, objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ); } } } CMD:hazepites(playerid, params[]) { ShowPlayerDialog(playerid, MENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFFF00}* HÁZÉPÍTÉS\", \"Falak (Össz. 10)\", \"Választ\", \"Kilépés\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } Képek: Menü: Falak menü: Mozgatás: U.I: Jó szórakozást!
470
« Dátum: 2012. december 30. - 13:58:57 »
new Text3D:npct; if(IsPlayerNPC(playerid)) { new botname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, botname, sizeof(botname)); if(!strcmp(botname, \"[]Robot[]\", true)) { SetPlayerSkin(playerid, 139); ShowPlayerMarkers(1); //Térképen mûködik ShowNameTags(1); //Ide van írva de nem mutatja a játékba. SetPlayerColor(playerid, COLOR_PINK); npct = Create3DTextLabel(\"[Npc]Neve\",0x00FF00AA,0,0,0,50.0,0,0); Attach3DTextLabelToPlayer(npct,botname,0,0,2.0); } }
471
« Dátum: 2012. december 30. - 13:32:08 »
/fbutor használata: Ez arra jó,hogy ha nincs meg a dialogban az a bútor ami kell akkor az /fbutor [Object ID].. Például: /fbutor 980 Persze itt akármilyen objectet lelehet kérni és ezt is menti. Tervezem,hogy saját házat lehet majd csinálni, lesz egy menü és ott fal objectek és fellehet építeni saját házad
473
« Dátum: 2012. december 29. - 19:09:38 »
Én amikor ezt a módot használtam ezek a pluginok voltak: sscanf streamer Whirlpool nativechecker Bár én átírtam egy s mást mert olyan bug volt benne,hogy belépésnél a jó jelszóra is kickelt meg a rosszra is.. Sok bug van benne de kilehet javítani nekem már kész van a bugtalanítás
474
« Dátum: 2012. december 29. - 17:37:29 »
Kösz Nem, azt magától létrehozza. E: V2: Saját házrendszer lesz és hozzá lesz kötve a bútorrendszer + több bútor + funkciók
475
« Dátum: 2012. december 29. - 17:32:05 »
fasz állító meló xDD
476
« Dátum: 2012. december 29. - 17:22:35 »
Helló, találtam a gépemen egy bútorrendszert de nem volt dialogos és volt benne kb 3 bútor Ezért felújítottam és gondoltam felrakom ide... Szabadon használható, lehet bele rakni még bútorokat is. #define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #include <sscanf2> #include <YSI\\y_ini> #include <zcmd> #include <streamer> #include <foreach> #pragma tabsize 0 //Bútorok----------------------------------------------------------------------- //Kanapék new KanapeObjektek[][]={ \"Bõr kanapé\\n\", \"Fa kanapé\\n\", \"Világosbarna kockás kanapé\\n\", \"Színes kanapé\" }; //Ágyak new AgyObjektek[][]={ \"Két személyes gyerekágy\\n\", \"Franciaágy\\n\", \"Egy személyes ágy\\n\", \"Franciaágy2\" }; //Asztalok new AsztalObjektek[][]={ \"Fa asztal két székkel\\n\", \"Üvegasztal két fotellal\\n\", \"Kávézóasztal\\n\", \"Ebédlõ asztal\\n\", \"Íróasztal\" }; //TV-k new TVObjektek[][]={ \"Modern TV\\n\", \"Luxus TV\\n\", \"Kazettás videólejátszó\\n\", \"TVjáték\" }; //PC-k new PCObjektek[][]={ \"Videójáték\\n\", \"Számítógép\\n\", \"Játékgép\\n\", \"Nyomtató\" }; //WC-k new WCObjektek[][]={ \"Szürkés színû négyzet alakú WC\\n\", \"Szürkés színû kör alakú WC\\n\", \"Fehér színû átlagos kinézetû WC\\n\", \"Fekete fedõlapos WC\\n\", \"Bézs fedõlapos WC\" }; //Kádak new KadObjektek[][]={ \"Fehér színû kerámia kád\\n\", \"Szürkés színû kerámia kád\\n\", \"Fehér kerámia kád szép fa borítással\\n\", \"Fehér kerámia sarokkád elején és oldalán fa borítással\" }; //Konyha bútorok new KonyhaObjektek[][]={ \"Gáztûzhely felsõ tárolópolcal\\n\", \"Konyhapult mosogatóval\\n\", \"Fa, fém konyhapult mosogatóval, elõkészítõasztalal\\n\", \"Mosogató\\n\", \"Mikró\" }; //Egyéb bútorok new EgyebObjektek[][]={ \"Radiátor\\n\", \"Ventilátor\" }; //Hifik new HifiObjektek[][]={ \"Hangszóró\\n\", \"Rádió\\n\", \"Hordozható Rádió\\n\", \"Nagy fakeretes Hifi, több funkcióval\\n\", \"Nagy Fekete hifi\" }; //------------------------------------------------------------------------------ new Object; new oModel; #define OBJECT_FILE_NAME \"DObjects.txt\" public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Bútorrendszer sikeresen betöltve \"); print(\"--------------------------------------\\n\"); AddObjectFromFile(OBJECT_FILE_NAME); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { switch(dialogid) { case 509: { if(!response) { return 1; } switch(listitem) { case 0: { new KanapekString[1600]; format(KanapekString,sizeof KanapekString,\"%s%s%s%s\",KanapeObjektek[0],KanapeObjektek[1],KanapeObjektek[2],KanapeObjektek[3]); ShowPlayerDialog(playerid, 510, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FF0000}* BÚTOROK - KANAPÉK\",KanapekString,\"Ez kell\",\"Kilépés\"); } case 1: { new AgyakString[1600]; format(AgyakString,sizeof AgyakString,\"%s%s%s%s\",AgyObjektek[0],AgyObjektek[1],AgyObjektek[2],AgyObjektek[3]); ShowPlayerDialog(playerid, 511, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FFA600}* BÚTOROK - ÁGYAK\",AgyakString,\"Ez kell\",\"Kilépés\"); } case 2: { new AsztalokString[1600]; format(AsztalokString,sizeof AsztalokString,\"%s%s%s%s%s\",AsztalObjektek[0],AsztalObjektek[1],AsztalObjektek[2],AsztalObjektek[3],AsztalObjektek[4]); ShowPlayerDialog(playerid, 512, DIALOG_STYLE_LIST,\"{33AA33}* BÚTOROK - ASZTALOK\",AsztalokString,\"Ez kell\",\"Kilépés\"); } case 3: { new TVkString[1600]; format(TVkString,sizeof TVkString,\"%s%s%s%s\",TVObjektek[0],TVObjektek[1],TVObjektek[2],TVObjektek[3]); ShowPlayerDialog(playerid, 513, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FFFF99}* BÚTOROK - TV\",TVkString,\"Ez kell\",\"Kilépés\"); } case 4: { new PCkString[1600]; format(PCkString,sizeof PCkString,\"%s%s%s%s\",PCObjektek[0],PCObjektek[1],PCObjektek[2],PCObjektek[3]); ShowPlayerDialog(playerid, 514, DIALOG_STYLE_LIST,\"{008ACF}* BÚTOROK - PC\",PCkString,\"Ez kell\",\"Kilépés\"); } case 5: { new WCkString[1600]; format(WCkString,sizeof WCkString,\"%s%s%s%s%s\",WCObjektek[0],WCObjektek[1],WCObjektek[2],WCObjektek[3],WCObjektek[4]); ShowPlayerDialog(playerid, 515, DIALOG_STYLE_LIST,\"{DDDDDD}* BÚTOROK - WC\",WCkString,\"Ez kell\",\"Kilépés\"); } case 6: { new KadString[1600]; format(KadString,sizeof KadString,\"%s%s%s%s\",KadObjektek[0],KadObjektek[1],KadObjektek[2],KadObjektek[3]); ShowPlayerDialog(playerid, 516, DIALOG_STYLE_LIST,\"{00FF00}* BÚTOROK - KÁDAK\",KadString,\"Ez kell\",\"Kilépés\"); } case 7: { new KonyhaString[1600]; format(KonyhaString,sizeof KonyhaString,\"%s%s%s%s%s\",KonyhaObjektek[0],KonyhaObjektek[1],KonyhaObjektek[2],KonyhaObjektek[3],KonyhaObjektek[4]); ShowPlayerDialog(playerid, 517, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FF00FF}* BÚTOROK - KONYHAI BÚTOROK\",KonyhaString,\"Ez kell\",\"Kilépés\"); } case 8: { new EgyebString[1600]; format(EgyebString,sizeof EgyebString,\"%s%s\",EgyebObjektek[0],EgyebObjektek[1]); ShowPlayerDialog(playerid, 518, DIALOG_STYLE_LIST,\"{00FFFF}* BÚTOROK - EGYÉB\",EgyebString,\"Ez kell\",\"Kilépés\"); } case 9: { new HifiString[1600]; format(HifiString,sizeof HifiString,\"%s%s%s%s%s\",HifiObjektek[0],HifiObjektek[1],HifiObjektek[2],HifiObjektek[3],HifiObjektek[4]); ShowPlayerDialog(playerid, 519, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FFFF00}* BÚTOROK - HIFIK\",HifiString,\"Ez kell\",\"Kilépés\"); } } } } switch(dialogid) { case 510: { if(!response) { return 1; } switch(listitem) { case 0: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2290; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2290, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Bõr kanapé lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 1: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1768; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1768, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fa kanapé lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 2: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1764; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1764, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Világosbarna kockás kanapé lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 3: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1760; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1760, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Színes kanapé lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } } } } switch(dialogid) { case 511: { if(!response) { return 1; } switch(listitem) { case 0: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1700; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1700, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Két személyes gyerekágy lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 1: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1701; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1701, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Franciaágy lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 2: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1796; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1796, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Egy személyes ágy lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 3: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1797; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1797, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Franciaágy2 lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } } } } switch(dialogid) { case 512: { if(!response) { return 1; } switch(listitem) { case 0: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2617; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2617, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fa asztal két székkel lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 1: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2572; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2572, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Üvegasztal két fotellal lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 2: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2112; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2112, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Kávézóasztal lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 3: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1737; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1737, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Ebédlõ asztal lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 4: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2169; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2169, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Író asztal lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } } } } switch(dialogid) { case 513: { if(!response) { return 1; } switch(listitem) { case 0: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1752; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1752, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Modern TV lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 1: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1792; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1792, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Luxus TV lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 2: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1719; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1719, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Kazettás videólejátszó lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 3: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2028; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2028, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* TVjáték lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } } } } switch(dialogid) { case 514: { if(!response) { return 1; } switch(listitem) { case 0: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2028; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2028, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Videójáték lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 1: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2190; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2190, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Számítógép lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 2: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2980; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2980, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Játékgép lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 3: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2186; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2186, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Nyomtató lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } } } } switch(dialogid) { case 515: { if(!response) { return 1; } switch(listitem) { case 0: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2521; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2521, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Szürkés színû négyzet alakú WC lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 1: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2514; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2514, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Szürkés színû kör alakú WC lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 2: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2738; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2738, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fehér színû átlagos kinézetû WC lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 3: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2528; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2528, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fekete fedõlapos WC lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 4: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2525; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2525, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Bézs fedõlapos WC lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } } } } switch(dialogid) { case 516: { if(!response) { return 1; } switch(listitem) { case 0: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2516; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2516, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fehér színû kerámia kád lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 1: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2519; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2519, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Szürke színû kerámia kád lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 2: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2526; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2526, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fehér kerámia kád szép fa borítással lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 3: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2522; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2522, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fehér kerámia sarokkád elején és oldalán fa borítással lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } } } } switch(dialogid) { case 517: { if(!response) { return 1; } switch(listitem) { case 0: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2017; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2017, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Gáztûzhely felsõ tárolópolcal lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 1: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2130; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2130, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Konyhapult mosogatóval lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 2: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2136; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2136, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fa, fém konyhapult mosogatóval, elõkészítõasztalal lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 3: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2150; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2150, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Mosogató lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 4: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2149; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2149, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Mikró lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } } } } switch(dialogid) { case 518: { if(!response) { return 1; } switch(listitem) { case 0: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1738; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1738, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Radiátor lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 1: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 16780; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(16780, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Ventilátor lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } } } } switch(dialogid) { case 519: { if(!response) { return 1; } switch(listitem) { case 0: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1841; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1841, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Hangszóró lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 1: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1788; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1788, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Rádió lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 2: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2102; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2102, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Hordozható Rádió mosogatóval, elõkészítõasztalal lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 3: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2101; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2101, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Nagy fakeretes Hifi, több funkcióval lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 4: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1839; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1839, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Nagy Fekete hifi lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } } } } return 1; } stock AddObjectFromFile(DFileName[]) { if(!fexist(DFileName)) return 0; new File:ObjectFile, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, oTotal, Line[128]; ObjectFile = fopen(DFileName, io_read); while(fread(ObjectFile, Line)) { if(Line[0] == \'/\' || isnull(Line)) continue; unformat(Line, \"ffffffiii\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel); CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0); oTotal++; } fclose(ObjectFile); return oTotal; } stock AddObjectToFile(DFileName[], Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT) { new File:ObjectFile, Line[128]; format(Line, sizeof(Line), \"%f %f %f %f %f %f %i %i %i\\r\\n\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel); ObjectFile = fopen(DFileName, io_append); fwrite(ObjectFile, Line); fclose(ObjectFile); return 1; } public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ) { new Float:oldX, Float:oldY, Float:oldZ, Float:oldRotX, Float:oldRotY, Float:oldRotZ; GetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ); GetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ); new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT; if(!playerobject) { if(!IsValidObject(objectid)) return; MoveObject(objectid, fX, fY, fZ, 10.0, fRotX, fRotY, fRotZ); } if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL) { OVW = GetPlayerVirtualWorld(playerid); OINT = GetPlayerInterior(playerid); GetObjectPos(objectid, OX, OY, OZ); GetObjectRot(objectid, ORX, ORY, ORZ); AddObjectToFile(OBJECT_FILE_NAME, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT); SendClientMessage(playerid, -1, \"{33AA33}Bútor mentve.\"); CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0); DestroyObject(Object); } if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL) { if(!playerobject) { SetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ); SetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ); } else { SetPlayerObjectPos(playerid, objectid, oldX, oldY, oldZ); SetPlayerObjectRot(playerid, objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ); } } } CMD:butor(playerid, params[]) { ShowPlayerDialog(playerid, 509, DIALOG_STYLE_LIST, \"{00FF00}* BÚTOROK\", \"{FF0000}Kanapék\\n{FFA600}Ágyak\\n{33AA33}Asztalok\\n{FFFF99}TVk\\n{008ACF}PCk\\n{DDDDDD}WCk\\n{00FF00}Kádak\\n{FF00FF}Konyhai bútorok\\n{00FFFF}Egyéb\\n{FFFF00}Hifik\", \"Választ\", \"Kilépés\"); return 1; } CMD:fbutor(playerid, params[]) { new objectid; if(!sscanf(params, \"i\", objectid)) { if(objectid >= 1 && objectid <= 11000) { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = objectid; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(oModel, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Bútor lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); return 1; } else return SendClientMessage(playerid, -1, \"Csak 1 és 11000 között lehet az id.\"); } else return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff9999}/fbutor [bútorID]\"); } public OnFilterScriptExit() { return 1; } y_ini-vel írták, ezt nem módosítottam. Használata: /butor Jelenleg ezeket lehet lerakni: Kanapék
Ágyak
Asztalok
TVk
PCk
WCk
Kádak
Konyhai bútorok
Egyebek
Hifik
Képek: Menü a /butor parancsra jön be: Kiválasztottam a kanapét példának: Elhelyezem a bútort: +1 kép, ezt csak úgy csináltam utánna...: U.I: A színezést is én csináltam Jó szórakozást
477
« Dátum: 2012. december 29. - 13:03:16 »
Nem lehet,hogy elavult az include? Vagy egyáltalán lehet ilyet csinálni?
478
« Dátum: 2012. december 29. - 13:01:15 »
Rengeteg felesleges változót hozol létre. pl:
new bool:SavedPos[MAX_PLAYERS]; new bool:SavedPos2[MAX_PLAYERS]; new bool:SavedPos3[MAX_PLAYERS]; new bool:SavedPos4[MAX_PLAYERS]; new bool:SavedPos5[MAX_PLAYERS]; helyet így kéne: new bool: SavedPos[5][MAX_PLAYERS]; és akkor erre a megoldásra írok példát:
public OnPlayerConnect(playerid) { SavedPos[0][playerid] = false; SavedPos[1][playerid] = false; SavedPos[2][playerid] = false; SavedPos[3][playerid] = false; SavedPos[4][playerid] = false; return 1; } és így kell a többit.
nem baj aki akarja átírja ennyi
479
« Dátum: 2012. december 28. - 18:57:56 »
stock OnPlayerEnterArea(playerid, areaid) { if(areaid == spawnhely)inSpawnZone[playerid] = true; return 1; } stock OnPlayerLeaveArea(playerid, areaid) { if(areaid == spawnhely)inSpawnZone[playerid] = false; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { OnPlayerEnterArea(playerid); return 1; } és így?
480
« Dátum: 2012. december 28. - 18:42:15 »
Itt van lol: new file[128], string[500], name[24]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(file,sizeof(file),\"/MS_Statics/Players/%s.ms\",name); if(MSStatics[playerid][banned] == 1) { format(string, sizeof string, \"\\n{9c1619}Bannolva vagy a szerverrõl!\\n\\n{FFFFFF}Ok: {FF4646}%s\\n\\n{DDDDDD}- Ha úgygondolod, hogy a ban téves akkor csinálj egy képet róla és menj ide {fcc922}www.modernstunting.tk/unban/\", dini_Get(file, \"BANNEDINDOK\")); ShowPlayerDialog(playerid, BANNEDED, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FF4646}* FIGYELMEZTETÉS\", string, \"OK\", \"\"); Kick(playerid); } else { if(!fexist(file)) { format(string, sizeof string, \"{FF4646}Ez a név nincs regisztrálva,\\nkezdés elõtt be kell regisztrálnod.\\n\\n{DDDDDD}Név: {FFFFFF}%s\\n\\n{DDDDDD}Írj be egy jelszót:\", name); ShowPlayerDialog(playerid, REGISZTRACIO, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Regisztráció\", string, \"Regisztrál\", \"Kilépés\"); } if(fexist(file)) { format(string, sizeof string, \"{FF4646}Ez a név regisztrálva van,\\nkezdés elõtt be kell jelentkezned.\\n\\n{DDDDDD}Név: {FFFFFF}%s\\n\\n{DDDDDD}Írd be a jelszavad:\", name); ShowPlayerDialog(playerid, BEJELENTKEZO, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"Kilépés\"); } }
Oldalak: 1 ... 30 31 [32] 33 34
|