Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 136
466
Sok az \"else\".
Kicsit átalakítva:
 
   if(regeng[playerid] == 1)
{
ShowPlayerDialog(playerid,500,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Tiltva\",\"** A Regisztráció nincsen engedélyezve a szerveren jelenleg!\\nGyere vissza 1 hónap múlva!\\nVagy Írj az oldalon !\",\"OK\",\"\");
return 1;
}
format(szFile,sizeof(szFile),\"Users/%s.ini\",pName(playerid));
if(fexist(szFile))
{
format(szFormat,sizeof(szFormat),\"Üdvözöllek a szerveren!\\nA Felhasználó név(%s) már regisztrálva van!\\nKérlek írd be a jelszavad!\",pName(playerid));
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\",szFormat,\"Bejelentkezés\",\"Kick\");
} else {
format(szFormat,sizeof(szFormat),\"Üdvözöllek a szerveren!\\nTe neved (%s) még nincs regisztrálva a szerverre!\\nKérlek írjál be egy tetszõleges jelszót!\",pName(playerid));
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISTER,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció!\",szFormat,\"Regisztrálok\",\"Kick\");
}

467
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3x R1-2
« Dátum: 2013. február 03. - 18:28:05 »
Idézetet írta: P3ti date=1359806892\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem is kaptunk szinte semmi új featuret amihez lehet scriptet készíteni, a 2D-s megjelenítéshez meg alapból van a szerverfájl mellett.
 
Ez az, ezt én is észre vettem, már tényleg mi a fasznak írta meg a hozzá való felhasználás szkripteket is?
Így szó szerint semmilyen szórakozást nem adott a szkriptereknek, szépen el lettek volna vele sokan hogy gyártanak jármû object skin lekérõ/cserélõ szkripteket.
Sõt lehet pont ezeknek a megírásával cseszte el az idõt.  :D :D

468
Segítségkérés / Ismeretlen csatlakozás
« Dátum: 2013. február 03. - 14:48:54 »
Nem tudom mit akarsz átalakítani rajt, ez elvileg csak localhost-os kapcsolaton keresztül engedi csatlakozni az npc-ket, akkor milyen egyéb külsõ NPC támadásról kérdezel?

469
Segítségkérés / Ismeretlen csatlakozás
« Dátum: 2013. február 03. - 12:22:24 »
Idézet a gl_npcs.pwn fájlból:
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid)) {
    new ip_addr_npc[64+1];
    new ip_addr_server[64+1];
    GetServerVarAsString(\"bind\",ip_addr_server,64);
    GetPlayerIp(playerid,ip_addr_npc,64);
   
if(!strlen(ip_addr_server)) {
    ip_addr_server = \"127.0.0.1\";
}
if(strcmp(ip_addr_npc,ip_addr_server,true) != 0) {
    // this bot is remote connecting
    printf(\"NPC: Got a remote NPC connecting from %s and I\'m kicking it.\",ip_addr_npc);
    Kick(playerid);
    return 0;
}
        printf(\"NPC: Connection from %s is allowed.\",ip_addr_npc);
}
return 1;
}

470
Segítségkérés / Fájlban keresés
« Dátum: 2013. február 02. - 16:46:42 »
Mert rosszul írtad át.
Minek tetted vissza azt a sok felesleges változót?
Szerinted miért használtam kettõ fopen-t?
Ha nem érted mi miért van akkor ne próbálj a sorrenden meg a kialakításon változtatni.
A
 
    if(!fexist(filename))
    {

 
alatt olyan fájlba próbálsz adatot írni amit eleve nem sikerült megnyitni hiszen ! felkiáltó jellel letagadtad, aztán mivel nem sikerült megnyitni fopen-el se próbáltad meg létrehozni.
Használd úgy ahogy van, ne változtass a sorrenden, csak a megfelelõ dolgokat írd át, mint elérési útvonal, és ahogy helyesen megadtad a playerid változót az eljárásban, nem kell hülye elnevezéseket adni a változóknak, meg feleslegesen létrehozni többet!

471
Segítségkérés / Fájlban keresés
« Dátum: 2013. február 02. - 13:22:58 »
stock
teszt()
{
new
bool:aka = true,
File:F,
str[256],
pName[MAX_PLAYER_NAME],
IP[16];
// GetPlayerName(playerid, pName44, MAX_PLAYER_NAME);
// GetPlayerIp(playerid, IP, sizeof(IP));
IP = \"127.0.0.1\";
pName = \"virgonc\";
format(str, sizeof str, \"%s.txt\", IP); //tlgmultiwar/logok/aka/%s.txt
F = fopen(str, io_readwrite);
if(F)
{
while(fread(F, str))
{
   StripNewLineY(str);
   if(!strcmp(str, pName, true))
   {
      aka = false;
      break;
   }
}
if(aka)
{
   format(str, sizeof str, \"%s\\r\\n\", pName);
   fwrite(F, str);
} else {
   printf(\"Már mentett felhasználónév: %s IP: %s\", pName, IP);
}
fclose(F);
} else {
format(str, sizeof str, \"%s.txt\", IP); //\"tlgmultiwar/logok/aka/%s.txt\"
F = fopen(str, io_write);
format(str, sizeof str, \"%s\\r\\n\", pName);
fwrite(F, str);
fclose(F);
}
}
stock
StripNewLineY(str[]) //ysi_misc.own
{
new
l = strlen(str);
while (l-- && str[l] <= \' \') str[l] = \'\\0\';
}

472
SA-MP: Szerverfejlesztés / ini_cut
« Dátum: 2013. február 01. - 20:25:42 »
Biztos van már ebbõl is többféle verzió, ezért kreáltam egyet én is.  :angel:
Segítségével egy fájlból beolvasva kétfelé lehet szedni egy beolvasott sor adatait, melyet az egyenlõség jellel választanak el.
Példaként legyen a fájl neve Config.ini, a tartalma a következõ:
 

Autologin=1
AdminSkin=214
 
[/quote]
A példa szkript:
 
public 
OnFilterScriptInit()
{
new
File:F = fopen(\"Config.ini\", io_read),
str[128],
name[64],
value[64];
if(F)
{
while(fread(F, str))
{
   if(ini_cut(str, name, value)) printf(\"Error. line: %s\", str);
   else printf(\"%s <--> %s\", name, value);
}
fclose(F);
}
return 1;
}

 
Eredményként ezt kapjuk:
 
Autologin <--> 1
AdminSkin <--> 214
 
[/quote]
És a kód:
 
stock 
ini_cut(line[], name[], value[], const delim = \'=\') // author by Zsolesszka
{
new
ch,
pos = 0,
pos2 = 0,
bool:valid = true;
while((ch = line[pos++]) >= \' \')
{
while(line[pos] == \' \') pos++;
if(ch == delim) { valid = false; continue; }
if(valid)
   name[pos - 1] = ch, name[pos] = EOS;
else
   value[pos2++] = ch, value[pos2] = EOS;
}
return valid;
}

 
Megjegyzés:
Természetesen a string méretek megadásánál ügyelni kell a megfelelõ méretek megadására, a példában szerintem bõséges méreteket adtam meg, ha úgy kerül használatra akkor nem hiszem hogy gond lesz belõle, a hiba a következõ lenne: Ha túl hosszú nevet adna valaki a megjegyzésnek vagy az adatnak pl.: hblkahjdalhdaslkhflkhaslhxlkdhfaclhxlkdahflxahfxlahjfalxfdasfasdhflkas=2318732187632187632187361283762817362871638 de nem hiszem hogy ilyen extrém hosszú elnevezésekkel látna el bárki is valamilyen adatot.  :D

473
Segítségkérés / fálj olvasás.
« Dátum: 2013. február 01. - 20:15:03 »
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=92246
 
new dir:dHandle = dir_open(\"./\");
new item[40], type;
   
while(dir_list(dHandle, item, type))
{
    if(type == FM_FILE) printf(\"%s is a file\", item);
    else if(type == FM_DIR) printf(\"%s is a directory\", item);
}
       
dir_close(dHandle);
[/quote]
Az elsõrõl meg felesleges írnom, érthetõ szerintem.
Egy fájl ami tartalmazza a létrehozott fájlok neveit, (legyen a neve mondjuk listfajlname.ini)  mikor létrehozol egyet akkor beleírod az újonnan létrehozott fájl nevét, ha törölsz akkor meg törlöd a fájl nevét is a listfajlname.ini-bõl.

474
Segítségkérés / fálj olvasás.
« Dátum: 2013. február 01. - 19:54:41 »
Jelenleg nem lehet.
Csak ha külön készítesz egy fájlt a létrehozott fájlok neveivel és azt beolvasva próbálod megnyitni a fájlokat, vagy használj fájl plugin-t.

475
Segítségkérés / Fájlban keresés
« Dátum: 2013. február 01. - 18:34:29 »
new
line[128],
key[64],
value[64];
while(fread(file, line))
{
if(sscanf(line, \"p<=>s[64]s[64]\", key, value))   printf(\"Invalid INI format line\");
else
{
printf(\"%s <--> %s\", key, value);
}
}

 
Edit:
Vagy próbáld ezt használni: http://sampforum.hu/index.php?topic=37808.0

476
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3x R1-2
« Dátum: 2013. január 31. - 23:40:01 »
Gyakorlatilag a samp közösség kapott egy új verziót olyan hibákkal amik korábban javításra kerültek.
Ez már kezd vicc lenni, egy évet kellett várni erre a 0.3x-re,  lesz két év mire lesz újabb verzió.
Remélem kijön a GTA V nemsokára és multiplayer-t is kapunk hozzá. Ha tényleg ütõs lesz akkor a samp-ot el lehet ásni jó mélyre.  :D

477
Segítségkérés / Szerver Crash(random)
« Dátum: 2013. január 31. - 21:20:29 »
Az a baj az ilyen idõzítésekkel hogy, hogy annyi timert indítasz el amennyi játékos csatlakozik.
Van ez az Update funkciót melyet meghívsz másodpercenként, és annyiszor ahány játékos csatlakozva van.
Tehát van 20 játékos ami 20 darab másodpercenkénti idõzítést =timert jelent ami meghívja ezt a funkciót.
Honnan tudja a következõ meghívás hogy az elõtte lévõ már végzett az eljárással?????????????
Tehát egyszerûen túl terheli a memóriát, az állandó változók létrehozásával úgy hogy újból lefoglalja miközben az még éppen használatban van, mivel rendszertelenül van meghívva az eljárás.
Írd meg egy sima timerrel, ne kösd játékoshoz,  használj for ciklust a játékosok ellenõrzésére IsPlayerConnected funkcióval.

478
Leírások/Útmutatók / PAWN Notepad++ -ban
« Dátum: 2013. január 31. - 21:05:31 »
\" post=\"392017\" timestamp=\"1359642792\"]
Nekem az a problémám hogy a bõvitményekben nem találok olyat :S
 
[/quote]
Mit nem találsz?

479
Segítségkérés / tömb gond if-be
« Dátum: 2013. január 30. - 22:57:26 »
Hát, nem vágom. Bocs.
Minek cseréled a carname változót?

480
Segítségkérés / tömb gond if-be
« Dátum: 2013. január 30. - 22:51:11 »
Nem tudni mit akarsz létrehozni így nehéz példát írni.
Edit:
A példa
 
new 
CarName[][] =
{
\"bla\",
\"blabla\",
\"jkhdksa\",
\"70\"
};
if(strcmp(CarName[GetVehicleModel(vid) - 400], \"70\") == 0)
{

 
 de ez elég nagy hiba forrás mivel annyi adatot kell létrehozni amennyi értékkel képes visszatérni a GetVehicleModel különben invalid array hiba üzenet lesz a vége.

Oldalak: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal