Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Live

Oldalak: 1 ... 29 30 [31] 32 33 34
451
Munkaerő keresése / Moden Generation Server - Társ scriptert keres!
« Dátum: 2013. január 19. - 16:53:29 »
\"mg_logo_kicsi_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 
\"Note.png\"Elõszó
A szervert én kezdtem el írni 0 sorról 2013.01.01. környékén. A kezdetleges mód már félig kész volt majd egy nap lenullázódott a pwn és az amx.
Nagy erõfeszítéssel de rávettem magam, hogy újraírom a módot és ezt a mai napig is írom.
A mód jelenleg 2261 soros, de úgy, hogy a készítés minden másodpercében figyeltem a sor takarékosságokra, mellette átláthatósággal foglalkozva.
Mivel egyedül nem nagyon haladok ezért keresek társ scriptert.
\"Info.png\"Játékmód információk:
 
  • A játékmód 2261 soros! (Objectek nélkül..)

  • A játékmód kúltúráltan rendezett. A mód írása közben oda figyeltem a sortakarékosságra, kliens kímélõ megoldásokra.


\"Plugins.png\"Felhasznált pluginok:
 
  • Streamer Plugin @ Incognito

  • Sscanf v2.6 @ Y_Less

  • Nativechecker Plugin

  • Whirlpool Plugin


\"database.png\"Adattárolás:
 
  • Az adatokat Dinivel tárolom, de késõbb talán még MySQL lesz.

 
RENDSZEREK
 
\"Tests.png\"Reakciótesztek
 
  • Szöveges reakcióteszt
    • Ez a reakcióteszt 2-3 percenként jelenik meg, lényeg, hogy a kiadott szöveget aki beírja legelõször, az kap bizonyos pénzt, illetve pontot.

    • A reakciótesztek megnyerésének darabszámát megtekintheted a /stats parancson belül.


     

\"user.png\"Adminrendszer
 
  • A szerveren egy egyedien kidolgozott admin rendszer található!

  • Maximum 4 szintig van kreálva.


\"user%2048.png\"Viprendszer
 
  • A szerveren egy egyedien kidolgozott vip rendszer található!

  • Maximum 3 szintig van kreálva.
    • Parancsok:
      • 1. VIP: /setrank /neon /items

      • 2. VIP: /setrank /neon /items /ballon

      • 3. VIP: /setrank /setrankcolor /neon /items /ballon


       

    • Információ:

     
    • Ha már egyes VIP vagy akkor ha eléred a 2000 pontot automatikusan 2-es VIP tag leszel!

     


\"Rent%20a%20car.png\"Bónuszautó
 
  • A Szerveren véletlenszerûen van lerakva, ismert/ismeretlen helyeken.

  • Ha ebbe beszállsz, akkor pereceként kapsz $5000-t.

  • A bónuszautót nem nehéz megtalálni, ugyanis sárga nyíl van felette, és sárga icon jelzi a radaron!

  • Ha a bónuszautóba ülsz, nem használhatsz parancsokat!


Aki jelentkezik az írjon nekem Privát Üzenetet és küldje el a Skype nevét.
\"Warning.png\"* Csak azok jelentkezzenek akik nem most kezdték a scriptelést!

452
Segítségkérés / GarHouse !!HELP!!
« Dátum: 2013. január 18. - 20:09:55 »
Mód elejére:
 
#pragma unused strtok

 
Jelentése:

Nincs használva a módban de létre van hozva.

453
Kérdések, Segítség / híresebb szobrok és tájak
« Dátum: 2013. január 18. - 14:11:06 »
csernobili atomreaktor

454
Segítségkérés / A GivePlayerMoney nem jó valamiért...
« Dátum: 2013. január 17. - 21:54:05 »
Azzal nem volt gond mert múltkor jóvolt..
 
#define NotOwner(%1) SCM(%1, -1, \"{FF4646}>> Ezt a funkciót csak a tulajdonos használhatja!\")

455
Segítségkérés / A GivePlayerMoney nem jó valamiért...
« Dátum: 2013. január 17. - 18:57:04 »
Ez a kód:
 
CMD:gmoney(playerid, params[])
{
if(MGStatics[playerid][Admin] == 1 && MGStatics[playerid][ALevel] >= 4)
{
GivePlayerMoney(playerid, 250000);
}
else
{
NotOwner(playerid);
}
return 1;
}

 
De a reakciótesztben sem ad pénzt :(

456
Segítségkérés / A GivePlayerMoney nem jó valamiért...
« Dátum: 2013. január 17. - 18:39:48 »
Helló(sztok)

Valamiért nem mûködik a GivePlayerMoney :(


Hibát nem ír a pawno de a játékba nem adja a pénzt :(

 
GivePlayerMoney(playerid, 250000);

457
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / ZCMD_fixed (0.3.1)
« Dátum: 2013. január 16. - 18:24:35 »
Szép lett!

458
Szkript kérések / Tuningos Kocsik lementése
« Dátum: 2013. január 16. - 18:09:41 »

459
Készülõ munkák / Modern Vehicle System
« Dátum: 2013. január 12. - 17:30:13 »

San Andreas
Multiplayer
Üdv fórumozó(k)!
Belekezdtem egy \"Modern Vehicle System\" megírásába.
Szerveremhez készítem és gondoltam publikálom is.
Funkciók:
 
  • /sveh - Jármû elmentése a fájlba

  • /lveh - Jármû betöltése a fájlból

  • /oveh - Objectek hozzácsatolása a jármûhöz

  • /veh - Jármû lekérés


Adatkezelés: dini
Parancsfeldolgozó: zcmd
Várható befejezés: nem tudok pontos idõt de szerintem még ma :D

460
Segítségkérés / Jármûvekkel való teleportálás
« Dátum: 2013. január 09. - 16:15:48 »

new cartype = GetPlayerVehicleID(playerid);
new State=GetPlayerState(playerid);
if(State!=PLAYER_STATE_DRIVER)
{
SetPlayerPos(playerid,2343.4612,1392.0447,10);//gyalogos
}
else if(IsPlayerInVehicle(playerid, cartype) == 1)
{
SetVehiclePos(cartype,2343.4612,1392.0447,10);//jármûves
SetVehicleZAngle(cartype,270);
}
else
{
SetPlayerPos(playerid,2343.4612,1392.0447,10);//gyalogos
}

461
Idézetet írta: Stuntzor シ date=1357664888\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32133\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nagyon nehéz lehetett ennyit lemagyarítani, nem fájdult meg a kezed?
 
xDDDD
Tessék:
SA-MP Windows Server:
http://www.sa-mp.com/stuff/03xRC/samp03x_svr_RC1_win32.zip
SA-MP Linux Server:
http://www.sa-mp.com/stuff/03xRC/samp03xsvr_RC1.tar.gz
SA-MP Client:
http://www.sa-mp.com/stuff/03xRC/sa-mp-0.3x-RC1-install.exe

462

\"logo_forum.gif\"
SA-MP 0.3x Vehicle Spawner
 

Napot! Éppen teszteltem ezt az új SAMP verziót (scripteket) és úgy gondoltam lefordítóm az egyiket :DD
Készítõ: Kye (SA-MP Team)
Fordította: Live (Én)
Átszerkesztettem zcmd-re és fixcharsot adtam hozzá.
Kép (angolról):
\"vmenu_s.png\"
Kód:
 
//
// Admin vehicle spawner using previews. For SA-MP 0.3x and above.
// - Kye 2012
// - Fordította Live 2013
//
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <fixchars.h>
#include \"../include/gl_common.inc\"
#define TOTAL_ITEMS         207
#define SELECTION_ITEMS    21
#define ITEMS_PER_LINE     7
#define HEADER_TEXT \"Jármûvek\"
#define NEXT_TEXT   \"Tovább\"
#define PREV_TEXT   \"Vissza\"
#define DIALOG_BASE_X      75.0
#define DIALOG_BASE_Y      130.0
#define DIALOG_WIDTH       550.0
#define DIALOG_HEIGHT      180.0
#define SPRITE_DIM_X       60.0
#define SPRITE_DIM_Y       70.0
new gTotalItems = TOTAL_ITEMS;
new PlayerText:gCurrentPageTextDrawId[MAX_PLAYERS];
new PlayerText:gHeaderTextDrawId[MAX_PLAYERS];
new PlayerText:gBackgroundTextDrawId[MAX_PLAYERS];
new PlayerText:gNextButtonTextDrawId[MAX_PLAYERS];
new PlayerText:gPrevButtonTextDrawId[MAX_PLAYERS];
new PlayerText:gSelectionItems[MAX_PLAYERS][sELECTION_ITEMS];
new gSelectionItemsTag[MAX_PLAYERS][sELECTION_ITEMS];
new gItemAt[MAX_PLAYERS];
new gItemList[TOTAL_ITEMS] = {
400,401,402,403,404,405,406,407,408,409,410,411,412,413,414,415,416,417,418,419,420,421,422,423,424,425,426,427,428,429,430,
431,432,433,434,435,436,437,438,439,440,441,442,443,444,445,446,447,448,450,451,452,453,454,455,456,457,458,459,460,461,
462,463,464,465,466,467,468,469,470,471,472,473,474,475,476,477,478,479,480,481,482,483,484,485,486,487,488,489,490,491,492,
493,494,495,496,497,498,499,500,501,502,503,504,505,506,507,508,509,510,511,512,513,514,515,516,517,518,519,520,521,522,523,
524,525,526,527,528,529,530,531,532,533,534,535,536,539,540,541,542,543,544,545,546,547,548,549,550,551,552,553,554,
555,556,557,558,559,560,561,562,563,564,565,566,567,568,571,572,573,574,575,576,577,578,579,580,581,582,583,584,585,
586,587,588,589,590,591,592,593,594,595,596,597,598,599,600,601,602,603,604,605,606,607,608,609,610,611
};
//------------------------------------------------
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--Admin Vehicle Spawner Loaded\\n\");
print(\"\\n--Admin Vehicle Spawner Hungarian By Live Loaded\\n\");
return 1;
}
//------------------------------------------------
GetNumberOfPages()
{
if((gTotalItems >= SELECTION_ITEMS) && (gTotalItems % SELECTION_ITEMS) == 0)
{
return (gTotalItems / SELECTION_ITEMS);
}
else return (gTotalItems / SELECTION_ITEMS) + 1;
}
//------------------------------------------------
PlayerText:CreateCurrentPageTextDraw(playerid, Float:Xpos, Float:Ypos)
{
new PlayerText:txtInit;
      txtInit = CreatePlayerTextDraw(playerid, Xpos, Ypos, \"0/0\");
      PlayerTextDrawUseBox(playerid, txtInit, 0);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, txtInit, 0.4, 1.1);
PlayerTextDrawFont(playerid, txtInit, 1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, txtInit, 0);
    PlayerTextDrawSetOutline(playerid, txtInit, 1);
    PlayerTextDrawColor(playerid, txtInit, 0xACCBF1FF);
    PlayerTextDrawShow(playerid, txtInit);
    return txtInit;
}
//------------------------------------------------
// Creates a button textdraw and returns the textdraw ID.
PlayerText:CreatePlayerDialogButton(playerid, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Width, Float:Height, button_text[])
{
new PlayerText:txtInit;
      txtInit = CreatePlayerTextDraw(playerid, Xpos, Ypos, button_text);
      PlayerTextDrawUseBox(playerid, txtInit, 1);
      PlayerTextDrawBoxColor(playerid, txtInit, 0x000000FF);
      PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, txtInit, 0x000000FF);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, txtInit, 0.4, 1.1);
PlayerTextDrawFont(playerid, txtInit, 1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, txtInit, 0); // no shadow
    PlayerTextDrawSetOutline(playerid, txtInit, 0);
    PlayerTextDrawColor(playerid, txtInit, 0x4A5A6BFF);
    PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, txtInit, 1);
    PlayerTextDrawAlignment(playerid, txtInit, 2);
    PlayerTextDrawTextSize(playerid, txtInit, Height, Width); // The width and height are reversed for centering.. something the game does <g>
    PlayerTextDrawShow(playerid, txtInit);
    return txtInit;
}
//------------------------------------------------
PlayerText:CreatePlayerHeaderTextDraw(playerid, Float:Xpos, Float:Ypos, header_text[])
{
new PlayerText:txtInit;
      txtInit = CreatePlayerTextDraw(playerid, Xpos, Ypos, header_text);
      PlayerTextDrawUseBox(playerid, txtInit, 0);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, txtInit, 1.25, 3.0);
PlayerTextDrawFont(playerid, txtInit, 0);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, txtInit, 0);
    PlayerTextDrawSetOutline(playerid, txtInit, 1);
    PlayerTextDrawColor(playerid, txtInit, 0xACCBF1FF);
    PlayerTextDrawShow(playerid, txtInit);
    return txtInit;
}
//------------------------------------------------
PlayerText:CreatePlayerBackgroundTextDraw(playerid, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Width, Float:Height)
{
new PlayerText:txtBackground = CreatePlayerTextDraw(playerid, Xpos, Ypos,
\"                                            ~n~\"); // enough space for everyone
    PlayerTextDrawUseBox(playerid, txtBackground, 1);
    PlayerTextDrawBoxColor(playerid, txtBackground, 0x00000099);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, txtBackground, 5.0, 5.0);
PlayerTextDrawFont(playerid, txtBackground, 0);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, txtBackground, 0);
    PlayerTextDrawSetOutline(playerid, txtBackground, 0);
    PlayerTextDrawColor(playerid, txtBackground,0x000000FF);
    PlayerTextDrawTextSize(playerid, txtBackground, Width, Height);
      PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, txtBackground, 0x00000099);
    PlayerTextDrawShow(playerid, txtBackground);
    return txtBackground;
}
//------------------------------------------------
// Creates a model preview sprite
PlayerText:CreateModelPreviewTextDraw(playerid, modelindex, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:width, Float:height)
{
    new PlayerText:txtPlayerSprite = CreatePlayerTextDraw(playerid, Xpos, Ypos, \"\"); // it has to be set with SetText later
    PlayerTextDrawFont(playerid, txtPlayerSprite, TEXT_DRAW_FONT_MODEL_PREVIEW);
    PlayerTextDrawColor(playerid, txtPlayerSprite, 0xFFFFFFFF);
    PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, txtPlayerSprite, 0x000000EE);
    PlayerTextDrawTextSize(playerid, txtPlayerSprite, width, height); // Text size is the Width:Height
    PlayerTextDrawSetPreviewModel(playerid, txtPlayerSprite, modelindex);
    PlayerTextDrawSetPreviewRot(playerid,txtPlayerSprite, -16.0, 0.0, -55.0);
    PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, txtPlayerSprite, 1);
    PlayerTextDrawShow(playerid,txtPlayerSprite);
    return txtPlayerSprite;
}
//------------------------------------------------
DestroyPlayerModelPreviews(playerid)
{
new x=0;
while(x != SELECTION_ITEMS) {
    if(gSelectionItems[playerid]
  • != PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW) {

   PlayerTextDrawDestroy(playerid, gSelectionItems[playerid]
  • );

   gSelectionItems[playerid]
  • = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW;

}
x++;
}
}
//------------------------------------------------
ShowPlayerModelPreviews(playerid)
{
    new x=0;
new Float:BaseX = DIALOG_BASE_X;
new Float:BaseY = DIALOG_BASE_Y - (SPRITE_DIM_Y * 0.33); // down a bit
new linetracker = 0;
new itemat = GetPVarInt(playerid, \"vspawner_page\") * SELECTION_ITEMS;
// Destroy any previous ones created
DestroyPlayerModelPreviews(playerid);
while(x != SELECTION_ITEMS && itemat < gTotalItems) {
    if(linetracker == 0) {
        BaseX = DIALOG_BASE_X + 25.0; // in a bit from the box
        BaseY += SPRITE_DIM_Y + 1.0; // move on the Y for the next line
}
        gSelectionItems[playerid]
  • = CreateModelPreviewTextDraw(playerid, gItemList[itemat], BaseX, BaseY, SPRITE_DIM_X, SPRITE_DIM_Y);

        gSelectionItemsTag[playerid]
  • = gItemList[itemat];

BaseX += SPRITE_DIM_X + 1.0; // move on the X for the next sprite
linetracker++;
if(linetracker == ITEMS_PER_LINE) linetracker = 0;
itemat++;
x++;
}
}
//------------------------------------------------
UpdatePageTextDraw(playerid)
{
new PageText[64+1];
format(PageText, 64, \"%d/%d\", GetPVarInt(playerid,\"vspawner_page\") + 1, GetNumberOfPages());
PlayerTextDrawSetString(playerid, gCurrentPageTextDrawId[playerid], PageText);
}
//------------------------------------------------
CreateSelectionMenu(playerid)
{
    gBackgroundTextDrawId[playerid] = CreatePlayerBackgroundTextDraw(playerid, DIALOG_BASE_X, DIALOG_BASE_Y + 20.0, DIALOG_WIDTH, DIALOG_HEIGHT);
    gHeaderTextDrawId[playerid] = CreatePlayerHeaderTextDraw(playerid, DIALOG_BASE_X, DIALOG_BASE_Y, HEADER_TEXT);
    gCurrentPageTextDrawId[playerid] = CreateCurrentPageTextDraw(playerid, DIALOG_WIDTH - 30.0, DIALOG_BASE_Y + 15.0);
    gNextButtonTextDrawId[playerid] = CreatePlayerDialogButton(playerid, DIALOG_WIDTH - 30.0, DIALOG_BASE_Y+DIALOG_HEIGHT+100.0, 50.0, 16.0, NEXT_TEXT);
    gPrevButtonTextDrawId[playerid] = CreatePlayerDialogButton(playerid, DIALOG_WIDTH - 90.0, DIALOG_BASE_Y+DIALOG_HEIGHT+100.0, 50.0, 16.0, PREV_TEXT);
    ShowPlayerModelPreviews(playerid);
    UpdatePageTextDraw(playerid);
}
//------------------------------------------------
DestroySelectionMenu(playerid)
{
DestroyPlayerModelPreviews(playerid);
PlayerTextDrawDestroy(playerid, gHeaderTextDrawId[playerid]);
PlayerTextDrawDestroy(playerid, gBackgroundTextDrawId[playerid]);
PlayerTextDrawDestroy(playerid, gCurrentPageTextDrawId[playerid]);
PlayerTextDrawDestroy(playerid, gNextButtonTextDrawId[playerid]);
PlayerTextDrawDestroy(playerid, gPrevButtonTextDrawId[playerid]);
gHeaderTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW;
    gBackgroundTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW;
    gCurrentPageTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW;
    gNextButtonTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW;
    gPrevButtonTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW;
}
//------------------------------------------------
SpawnVehicle_InfrontOfPlayer(playerid, vehiclemodel, color1, color2)
{
new Float:x,Float:y,Float:z;
new Float:facing;
new Float:distance;
    GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
    GetPlayerFacingAngle(playerid, facing);
    new Float:size_x,Float:size_y,Float:size_z;
GetVehicleModelInfo(vehiclemodel, VEHICLE_MODEL_INFO_SIZE, size_x, size_y, size_z);
distance = size_x + 0.5;
     x += (distance * floatsin(-facing, degrees));
    y += (distance * floatcos(-facing, degrees));
facing += 90.0;
if(facing > 360.0) facing -= 360.0;
return CreateVehicle(vehiclemodel, x, y, z + (size_z * 0.25), facing, color1, color2, -1);
}
//------------------------------------------------
HandlePlayerItemSelection(playerid, selecteditem)
{
// In this case we\'re spawning a vehicle for them
    SpawnVehicle_InfrontOfPlayer(playerid, gSelectionItemsTag[playerid][selecteditem], -1, -1);
}
//------------------------------------------------
public OnPlayerConnect(playerid)
{
// Init all of the textdraw related globals
    gHeaderTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW;
    gBackgroundTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW;
    gCurrentPageTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW;
    gNextButtonTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW;
    gPrevButtonTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW;
   
    for(new x=0; x < SELECTION_ITEMS; x++) {
        gSelectionItems[playerid]
  • = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW;

}
gItemAt[playerid] = 0;
return 1; // Allow other scripts to keep processing OnPlayerConnect
}
//-------------------------------------------
// Even though only Player* textdraws are used in this script,
// OnPlayerClickTextDraw is still required to handle ESC
public OnPlayerClickTextDraw(playerid, Text:clickedid)
{
      if(GetPVarInt(playerid, \"vspawner_active\") == 0) return 0;
// Handle: They cancelled (with ESC)
if(clickedid == Text:INVALID_TEXT_DRAW) {
        DestroySelectionMenu(playerid);
        SetPVarInt(playerid, \"vspawner_active\", 0);
        PlayerPlaySound(playerid, 1085, 0.0, 0.0, 0.0);
        return 1;
}
return 0;
}
//------------------------------------------------
public OnPlayerClickPlayerTextDraw(playerid, PlayerText:playertextid)
{
if(GetPVarInt(playerid, \"vspawner_active\") == 0) return 0;
new curpage = GetPVarInt(playerid, \"vspawner_page\");
// Handle: next button
if(playertextid == gNextButtonTextDrawId[playerid]) {
    if(curpage < (GetNumberOfPages() - 1)) {
        SetPVarInt(playerid, \"vspawner_page\", curpage + 1);
        ShowPlayerModelPreviews(playerid);
            UpdatePageTextDraw(playerid);
            PlayerPlaySound(playerid, 1083, 0.0, 0.0, 0.0);
} else {
    PlayerPlaySound(playerid, 1085, 0.0, 0.0, 0.0);
}
return 1;
}
// Handle: previous button
if(playertextid == gPrevButtonTextDrawId[playerid]) {
    if(curpage > 0) {
       SetPVarInt(playerid, \"vspawner_page\", curpage - 1);
       ShowPlayerModelPreviews(playerid);
       UpdatePageTextDraw(playerid);
       PlayerPlaySound(playerid, 1084, 0.0, 0.0, 0.0);
} else {
    PlayerPlaySound(playerid, 1085, 0.0, 0.0, 0.0);
}
return 1;
}
// Search in the array of textdraws used for the items
new x=0;
while(x != SELECTION_ITEMS) {
    if(playertextid == gSelectionItems[playerid]
  • ) {

        HandlePlayerItemSelection(playerid, x);
        PlayerPlaySound(playerid, 1083, 0.0, 0.0, 0.0);
        DestroySelectionMenu(playerid);
        CancelSelectTextDraw(playerid);
           SetPVarInt(playerid, \"vspawner_active\", 0);
           return 1;
}
x++;
}
return 0;
}
//------------------------------------------------
CMD:vspawner(playerid, params)
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
DestroySelectionMenu(playerid);
SetPVarInt(playerid, \"vspawner_active\", 1);
CreateSelectionMenu(playerid);
SelectTextDraw(playerid, 0xACCBF1FF);
return 1;
}
//------------------------------------------------

 
FIGYELEM!! CSAK A 0.3x VERZIÓBAN MÛKÖDIK!

463
Módolás / Legyenek a modellezésrõl tutorialok?
« Dátum: 2013. január 08. - 14:47:37 »
hát persze,hogy videós formába :D és írásosba is

464
Segítségkérés / Futás Anim(New)
« Dátum: 2013. január 01. - 20:30:05 »
Sehogy.
CJ-nek az az alap futása amit a készítõk adtak neki

465
SA-MP: Szerverfejlesztés / Modern Házépítés (0.1)
« Dátum: 2012. december 30. - 22:01:25 »
Kösz :D
V2? nincs korán még az? :DD
Sok minden terveztem bele..

Oldalak: 1 ... 29 30 [31] 32 33 34
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal