Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 451
Munkaerő keresése / Moden Generation Server - Társ scriptert keres!« Dátum: 2013. január 19. - 16:53:29 »Elõszó A szervert én kezdtem el írni 0 sorról 2013.01.01. környékén. A kezdetleges mód már félig kész volt majd egy nap lenullázódott a pwn és az amx. Nagy erõfeszítéssel de rávettem magam, hogy újraírom a módot és ezt a mai napig is írom. A mód jelenleg 2261 soros, de úgy, hogy a készítés minden másodpercében figyeltem a sor takarékosságokra, mellette átláthatósággal foglalkozva. Mivel egyedül nem nagyon haladok ezért keresek társ scriptert. Játékmód információk:
Felhasznált pluginok:
Adattárolás:
RENDSZEREK
Reakciótesztek
Adminrendszer
Viprendszer
Bónuszautó
Aki jelentkezik az írjon nekem Privát Üzenetet és küldje el a Skype nevét. * Csak azok jelentkezzenek akik nem most kezdték a scriptelést! 452
Segítségkérés / GarHouse !!HELP!!« Dátum: 2013. január 18. - 20:09:55 »
Mód elejére:
#pragma unused strtok Jelentése: Nincs használva a módban de létre van hozva. 453
Kérdések, Segítség / híresebb szobrok és tájak« Dátum: 2013. január 18. - 14:11:06 »
csernobili atomreaktor
454
Segítségkérés / A GivePlayerMoney nem jó valamiért...« Dátum: 2013. január 17. - 21:54:05 »
Azzal nem volt gond mert múltkor jóvolt..
#define NotOwner(%1) SCM(%1, -1, \"{FF4646}>> Ezt a funkciót csak a tulajdonos használhatja!\") 455
Segítségkérés / A GivePlayerMoney nem jó valamiért...« Dátum: 2013. január 17. - 18:57:04 »
Ez a kód:
CMD:gmoney(playerid, params[]) De a reakciótesztben sem ad pénzt 456
Segítségkérés / A GivePlayerMoney nem jó valamiért...« Dátum: 2013. január 17. - 18:39:48 »
Helló(sztok)
Valamiért nem mûködik a GivePlayerMoney Hibát nem ír a pawno de a játékba nem adja a pénzt GivePlayerMoney(playerid, 250000); 457
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / ZCMD_fixed (0.3.1)« Dátum: 2013. január 16. - 18:24:35 »
Szép lett!
459
Készülõ munkák / Modern Vehicle System« Dátum: 2013. január 12. - 17:30:13 »San Andreas Multiplayer Üdv fórumozó(k)! Belekezdtem egy \"Modern Vehicle System\" megírásába. Szerveremhez készítem és gondoltam publikálom is. Funkciók:
Adatkezelés: dini Parancsfeldolgozó: zcmd Várható befejezés: nem tudok pontos idõt de szerintem még ma 460
Segítségkérés / Jármûvekkel való teleportálás« Dátum: 2013. január 09. - 16:15:48 »
461
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / [SAMP 0.3x] Új autó lehívó [ZCMD+FIXCHARS]« Dátum: 2013. január 08. - 18:12:58 »Idézetet írta: Stuntzor シ date=1357664888\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32133\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic nagyon nehéz lehetett ennyit lemagyarítani, nem fájdult meg a kezed?xDDDD Tessék: SA-MP Windows Server: http://www.sa-mp.com/stuff/03xRC/samp03x_svr_RC1_win32.zip SA-MP Linux Server: http://www.sa-mp.com/stuff/03xRC/samp03xsvr_RC1.tar.gz SA-MP Client: http://www.sa-mp.com/stuff/03xRC/sa-mp-0.3x-RC1-install.exe 462
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / [SAMP 0.3x] Új autó lehívó [ZCMD+FIXCHARS]« Dátum: 2013. január 08. - 18:02:46 »SA-MP 0.3x Vehicle Spawner Napot! Éppen teszteltem ezt az új SAMP verziót (scripteket) és úgy gondoltam lefordítóm az egyiket :DD Készítõ: Kye (SA-MP Team) Fordította: Live (Én) Átszerkesztettem zcmd-re és fixcharsot adtam hozzá. Kép (angolról): Kód: //
PlayerTextDrawDestroy(playerid, gSelectionItems[playerid]
gSelectionItems[playerid]
} x++; } } //------------------------------------------------ ShowPlayerModelPreviews(playerid) { new x=0; new Float:BaseX = DIALOG_BASE_X; new Float:BaseY = DIALOG_BASE_Y - (SPRITE_DIM_Y * 0.33); // down a bit new linetracker = 0; new itemat = GetPVarInt(playerid, \"vspawner_page\") * SELECTION_ITEMS; // Destroy any previous ones created DestroyPlayerModelPreviews(playerid); while(x != SELECTION_ITEMS && itemat < gTotalItems) { if(linetracker == 0) { BaseX = DIALOG_BASE_X + 25.0; // in a bit from the box BaseY += SPRITE_DIM_Y + 1.0; // move on the Y for the next line } gSelectionItems[playerid]
gSelectionItemsTag[playerid]
BaseX += SPRITE_DIM_X + 1.0; // move on the X for the next sprite linetracker++; if(linetracker == ITEMS_PER_LINE) linetracker = 0; itemat++; x++; } } //------------------------------------------------ UpdatePageTextDraw(playerid) { new PageText[64+1]; format(PageText, 64, \"%d/%d\", GetPVarInt(playerid,\"vspawner_page\") + 1, GetNumberOfPages()); PlayerTextDrawSetString(playerid, gCurrentPageTextDrawId[playerid], PageText); } //------------------------------------------------ CreateSelectionMenu(playerid) { gBackgroundTextDrawId[playerid] = CreatePlayerBackgroundTextDraw(playerid, DIALOG_BASE_X, DIALOG_BASE_Y + 20.0, DIALOG_WIDTH, DIALOG_HEIGHT); gHeaderTextDrawId[playerid] = CreatePlayerHeaderTextDraw(playerid, DIALOG_BASE_X, DIALOG_BASE_Y, HEADER_TEXT); gCurrentPageTextDrawId[playerid] = CreateCurrentPageTextDraw(playerid, DIALOG_WIDTH - 30.0, DIALOG_BASE_Y + 15.0); gNextButtonTextDrawId[playerid] = CreatePlayerDialogButton(playerid, DIALOG_WIDTH - 30.0, DIALOG_BASE_Y+DIALOG_HEIGHT+100.0, 50.0, 16.0, NEXT_TEXT); gPrevButtonTextDrawId[playerid] = CreatePlayerDialogButton(playerid, DIALOG_WIDTH - 90.0, DIALOG_BASE_Y+DIALOG_HEIGHT+100.0, 50.0, 16.0, PREV_TEXT); ShowPlayerModelPreviews(playerid); UpdatePageTextDraw(playerid); } //------------------------------------------------ DestroySelectionMenu(playerid) { DestroyPlayerModelPreviews(playerid); PlayerTextDrawDestroy(playerid, gHeaderTextDrawId[playerid]); PlayerTextDrawDestroy(playerid, gBackgroundTextDrawId[playerid]); PlayerTextDrawDestroy(playerid, gCurrentPageTextDrawId[playerid]); PlayerTextDrawDestroy(playerid, gNextButtonTextDrawId[playerid]); PlayerTextDrawDestroy(playerid, gPrevButtonTextDrawId[playerid]); gHeaderTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW; gBackgroundTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW; gCurrentPageTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW; gNextButtonTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW; gPrevButtonTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW; } //------------------------------------------------ SpawnVehicle_InfrontOfPlayer(playerid, vehiclemodel, color1, color2) { new Float:x,Float:y,Float:z; new Float:facing; new Float:distance; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, facing); new Float:size_x,Float:size_y,Float:size_z; GetVehicleModelInfo(vehiclemodel, VEHICLE_MODEL_INFO_SIZE, size_x, size_y, size_z); distance = size_x + 0.5; x += (distance * floatsin(-facing, degrees)); y += (distance * floatcos(-facing, degrees)); facing += 90.0; if(facing > 360.0) facing -= 360.0; return CreateVehicle(vehiclemodel, x, y, z + (size_z * 0.25), facing, color1, color2, -1); } //------------------------------------------------ HandlePlayerItemSelection(playerid, selecteditem) { // In this case we\'re spawning a vehicle for them SpawnVehicle_InfrontOfPlayer(playerid, gSelectionItemsTag[playerid][selecteditem], -1, -1); } //------------------------------------------------ public OnPlayerConnect(playerid) { // Init all of the textdraw related globals gHeaderTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW; gBackgroundTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW; gCurrentPageTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW; gNextButtonTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW; gPrevButtonTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW; for(new x=0; x < SELECTION_ITEMS; x++) { gSelectionItems[playerid]
} gItemAt[playerid] = 0; return 1; // Allow other scripts to keep processing OnPlayerConnect } //------------------------------------------- // Even though only Player* textdraws are used in this script, // OnPlayerClickTextDraw is still required to handle ESC public OnPlayerClickTextDraw(playerid, Text:clickedid) { if(GetPVarInt(playerid, \"vspawner_active\") == 0) return 0; // Handle: They cancelled (with ESC) if(clickedid == Text:INVALID_TEXT_DRAW) { DestroySelectionMenu(playerid); SetPVarInt(playerid, \"vspawner_active\", 0); PlayerPlaySound(playerid, 1085, 0.0, 0.0, 0.0); return 1; } return 0; } //------------------------------------------------ public OnPlayerClickPlayerTextDraw(playerid, PlayerText:playertextid) { if(GetPVarInt(playerid, \"vspawner_active\") == 0) return 0; new curpage = GetPVarInt(playerid, \"vspawner_page\"); // Handle: next button if(playertextid == gNextButtonTextDrawId[playerid]) { if(curpage < (GetNumberOfPages() - 1)) { SetPVarInt(playerid, \"vspawner_page\", curpage + 1); ShowPlayerModelPreviews(playerid); UpdatePageTextDraw(playerid); PlayerPlaySound(playerid, 1083, 0.0, 0.0, 0.0); } else { PlayerPlaySound(playerid, 1085, 0.0, 0.0, 0.0); } return 1; } // Handle: previous button if(playertextid == gPrevButtonTextDrawId[playerid]) { if(curpage > 0) { SetPVarInt(playerid, \"vspawner_page\", curpage - 1); ShowPlayerModelPreviews(playerid); UpdatePageTextDraw(playerid); PlayerPlaySound(playerid, 1084, 0.0, 0.0, 0.0); } else { PlayerPlaySound(playerid, 1085, 0.0, 0.0, 0.0); } return 1; } // Search in the array of textdraws used for the items new x=0; while(x != SELECTION_ITEMS) { if(playertextid == gSelectionItems[playerid]
HandlePlayerItemSelection(playerid, x); PlayerPlaySound(playerid, 1083, 0.0, 0.0, 0.0); DestroySelectionMenu(playerid); CancelSelectTextDraw(playerid); SetPVarInt(playerid, \"vspawner_active\", 0); return 1; } x++; } return 0; } //------------------------------------------------ CMD:vspawner(playerid, params) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; DestroySelectionMenu(playerid); SetPVarInt(playerid, \"vspawner_active\", 1); CreateSelectionMenu(playerid); SelectTextDraw(playerid, 0xACCBF1FF); return 1; } //------------------------------------------------ FIGYELEM!! CSAK A 0.3x VERZIÓBAN MÛKÖDIK! 463
Módolás / Legyenek a modellezésrõl tutorialok?« Dátum: 2013. január 08. - 14:47:37 »
hát persze,hogy videós formába és írásosba is
464
Segítségkérés / Futás Anim(New)« Dátum: 2013. január 01. - 20:30:05 »
Sehogy.
CJ-nek az az alap futása amit a készítõk adtak neki 465
SA-MP: Szerverfejlesztés / Modern Házépítés (0.1)« Dátum: 2012. december 30. - 22:01:25 »
Kösz
V2? nincs korán még az? :DD Sok minden terveztem bele.. |