Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - takehun

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17
46
Segítségkérés / Streamer.inc nem kapom a legfrissebbet :(
« Dátum: 2013. április 08. - 19:53:28 »
Nekem mûködik 0.3x -en tehát azt töltöttem fel:
http://www.solidfiles.com/d/8bac52d4c3/

47
Segítségkérés / Globális változó?
« Dátum: 2013. április 07. - 22:50:40 »
Üdv, hogyan tudnék globális, több parancsban is használható játékos-változót használni?
Pl. egy fegyver eladásnál CMD:elad 3 beírja a player és az id3 vevõnek megjelenik egy dialog list, amire ha rákattint valamelyikre, megvesz egy fegyvert.
Ekkora a vevõnek lemegy -5000, az eladónak meg +5000 pénze felmegy.
Itt ugye az a probléma, hogy a CMD:elad -nál is kell egy vevo változó, és az OnDialogResponse függvényél is ugyanaz a vevo változó.
Remélem érthetõ.  :unsure:
Kösz.
SZERK.:
Már összehoztam közbe, elvileg mûködnie kell.:
CMD:elad -hoz kell a következõ:
 
SetPVarInt(vevo, \"elado\", playerid);

 
Ez pedig az OnDialogResponse részhez:
 
GivePlayerMoney(GetPVarInt(playerid, \"elado\"), 5000); //eladó kapja a zsetont
GivePlayerMoney(playerid, -5000); //vevõtõl veszi el

 
Talán...  :yes:

48
Segítségkérés / NPC-nek fegyver
« Dátum: 2013. április 07. - 01:01:29 »
Én régebben ha jól emlékszem csak simán fegyverrel a kezembe vettem fel a felvételt, és a record file-ba valahogy benne maradt ez,
így a kezében ott van a fegyver.  :hmmm:
Semmilyen script-et nem írtam.
(felvevõ: Flash álltal készített, 100 soros, dialogos filterscript)

49
Segítségkérés / playerid \'hozzáadása\' egy függvényhez
« Dátum: 2013. április 07. - 00:13:17 »
Hát, nem nagyon akar mûködni. A szöveget se írja ki.  :shurg:
Lehet én keverek valamit.  :-[
 
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
    for(new i; i<MAX_PLAYERS;i++)
    {
        if(GetPlayerVehicleID(i) == vehicleid)
        {
            if(gTeam == TEAM_FUVAROZO)
            {
                DestroyObject(butor); DisablePlayerRaceCheckpoint(i);
                munkaban = false; DeletePVar(i, \"szallitmany\");
                SendClientMessage(i, COLOR_ORANGE, \"Megsemmisült a szállítmány, sikertelen fuvar.\");
            }
        }
    }
    return 1;
}

 
SZERK.:
Jah semmi, már megoldódott (elvileg), csak módosítani kellett 1-2 dolgot.:
 
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
    for(new i; i<MAX_PLAYERS;i++)
    {
        if(gTeam == TEAM_FUVAROZO)
        {
            DestroyObject(butor[vehicleid]); DisablePlayerRaceCheckpoint(i);
            munkaban = false; DeletePVar(i, \"szallitmany\");
            SendClientMessage(i, COLOR_ORANGE, \"Megsemmisült a szállítmány, sikertelen fuvar.\");
        }
    }
    return 1;
}

 
Kösz szépen, ment a +    :-\\

50
Segítségkérés / playerid \'hozzáadása\' egy függvényhez
« Dátum: 2013. április 06. - 23:19:43 »
\'Estét, olyan kérdésem lenne, hogy pl. a
 
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)

 
vagy
 
public OnVehicleSpawn(vehicleid)

 
függvényeknél hogyan lehet playerid -t hozzácsatolni? Tehát, hogy bool-t is lehessen benne használni.
Teszem azt felrobban munka közben a gépjármû, és a
munkaban[playerid] = false;

 -t akarom belerakni, hogy mivel felrobban a munkajármû nem folytathatja az adott munkát tovább.
For each-el talán vagy hogyan?
Kösz!

51
Segítségkérés / Move Object
« Dátum: 2013. március 16. - 02:25:35 »
Nem teszteltem.:
 

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define COLOR_RED 0xFF0000FF
new lift;
new bool:lentvan, bool:fentvan;
public OnFilterScriptInit()
{
    lift = CreateObject(3115, 96.40000, 1920.50000, 15.00000, 0.0, 0.0, 0.0); //lift létrehozása
    return 1;
}
CMD:fel(playerid, params[])
{
    if(fentvan == true) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Már fent van a lift!\"); //parancs tiltása, ha már fent van a lift
    MoveObject(lift, 97.30000, 1918.50000, 240.10000, 1.5, 0.0, 0.0, 0.0);
    fentvan = true;
    return 1;
}
CMD:le(playerid, params[])
{
    if(lentvan == true) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Már lent van a lift!\");
    MoveObject(lift, 96.40000, 1920.50000, 15.00000, 1.5, 0.0, 0.0, 0.0); //1.5 jelenti a mozgási sebességet
    lentvan = true;
    return 1;
}

 
Szükséges include:  zcmd.inc
http://www.solidfiles.com/d/d20f/

52
Segítségkérés / Kézfogás, anim hiba
« Dátum: 2013. március 10. - 14:49:18 »
Írj -1-et. Talán csak szinkronizációs hiba lehet.

53
Segítségkérés / Player korlátozás kocsiban & dialogba írás változóval
« Dátum: 2013. március 08. - 16:29:55 »
Rendben kösz szépen, próbálgatom. =)

54
Segítségkérés / Player korlátozás kocsiban & dialogba írás változóval
« Dátum: 2013. március 08. - 15:25:54 »
Hát, hogy ha ülök a kocsiban és beszáll egy másik player, majd beírom, hogy \"/kocsibezar 5\" akkor ne tudjon kiszállni az ID:5 player.
(Pl: ha bent ül kocsiban és megnyomja az F-et [ENTER] az ID5, akkor letiltsa és ne engedje kiszállni)
De megpróbálom a freeze megoldást, illetve a dialogot is, köszönöm a válaszodat!

55
Segítségkérés / Player korlátozás kocsiban & dialogba írás változóval
« Dátum: 2013. március 07. - 21:27:40 »
Üdv, alapvetõen 2 kérdésem lenne.:
[1.] Miként lehetne \'lefagyasztani\' a játékost, ha mondjuk beül egy kocsiba ne tudjon kiszállni? (sima Freeze -el?)
[2.] Dialog-ba kellene (MSGBOX) kilistázni a játékos egynéhány információját. Pl. mennyi pénze van. Tud esetleg valaki példa scriptet?
Köszönöm!

56
Archívum / ||[Hungarian Village RolePlay]|| Powered by FPS-System.eu
« Dátum: 2013. február 25. - 02:22:10 »
Unalmasak már ezek az editek...

57
Segítségkérés / NPC id
« Dátum: 2013. február 13. - 16:34:20 »
Az a baj, hogy kickeli ugyebár, de aztán nem csatlakoznak vissza...  :wall:
 
[21:48:33] Incoming connection: 127.0.0.1:44141
[21:48:33] Incoming connection: 127.0.0.1:53158
[21:48:33] Incoming connection: 127.0.0.1:33894
[21:48:33] [npc:join] NPC1 has joined the server (0:127.0.0.1)
[21:48:33] [npc:join] NPC2 has joined the server (1:127.0.0.1)
[21:48:33] [npc:join] NPC3 has joined the server (2:127.0.0.1)
[21:48:34] [npc:part] NPC1 has left the server (0:2)
[21:48:34] [npc:part] NPC2 has left the server (1:2)
[21:48:34] [npc:part] NPC3 has left the server (2:2)

 

#include <a_samp>
#include <a_npc>
#define FILTERSCRIPT
#define MAX_LASTNPC 3 //MAX 100 NPC
new maxplcheck;
forward NPCLoadUpdate();
public NPCLoadUpdate()
{
    ConnectNPC(\"NPC1\",\"barman1\");
    ConnectNPC(\"NPC2\",\"barman2\");
    ConnectNPC(\"NPC3\",\"barman3\");
    return 1;
}
public OnFilterScriptInit()
{
    SlotNPC();
    return 1;
}
stock SlotNPC()
{
    maxplcheck = GetServerVarAsInt(\"maxplayers\");
    for(new i = 0; i <= maxplcheck-1-MAX_LASTNPC; i++)
    {
        new str[64];
        format(str,sizeof(str),\"barman1\",i);
        ConnectNPC(str,\"NPC1\");
    }
    for(new i = 0; i <= maxplcheck-1-MAX_LASTNPC; i++)
    {
       new str[64];
        format(str,sizeof(str),\"barman2\",i);
        ConnectNPC(str,\"NPC2\");
    }
    for(new i = 0; i <= maxplcheck-1-MAX_LASTNPC; i++)
    {
       new str[64];
        format(str,sizeof(str),\"barman3\",i);
        ConnectNPC(str,\"NPC3\");
    }
    SetTimer(\"NPCLoadUpdate\",1000,0);
    SetTimer(\"KickTime\",2000,0);
    return 1;
}
forward KickTime();
public KickTime()
{
    maxplcheck = GetServerVarAsInt(\"maxplayers\");
    for(new i = 0; i <= maxplcheck-1-MAX_LASTNPC; i++)
    {
        Kick(i);
    }
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    if(IsPlayerNPC(playerid))
    {
        new npcname[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname));
        if (!strcmp(npcname, \"NPC1\", true))
        {
            SetPlayerSkin(playerid, 260);
            return 1;
        }
        else if (!strcmp(npcname, \"NPC2\", true))
        {
            SetPlayerSkin(playerid, 287);
            return 1;
        }
        else if (!strcmp(npcname, \"NPC3\", true))
        {
            SetPlayerSkin(playerid, 216);
            return 1;
        }
    }
    return 1;
}

58
Segítségkérés / NPC id
« Dátum: 2013. február 13. - 14:05:47 »
Hali, meg lehet valahogy oldani, hogy egy 30 slotos szerón az utolsó 3 helyre kerüljön 3db NPC? Tehát a 28-29-30-as id-t foglalja el és ne a 0-1-2-t.
/Ha igen, hogyan? Esetleg van már ilyen valakinek?/  :shurg:
Köszönöm.

59
Sok sikert, és várjuk a fejleményeket.  :rolleyes:  Jók lettek a videók youtube-n!  :thumbsup:

60
Hát ez régen pocsék, igénytelen és bugos volt, mind scriptelési, mind objectelési téren. (a lajhár adminokat megse említve)
Vajon változott-é?

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal