Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - totar

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 29
46
Leírások/Útmutatók / Tabulátor
« Dátum: 2013. január 07. - 18:04:23 »
Bocs, hogy nagyon régi téma, csak használgatom zsoleszka kódját:
 

    stock
            Tab(text[], text2[], tabcount = 0)
    {
            new
                    tab_[16] = \"\\t\\t\\t\\t\\t\\t\\t\\t\\t\\t\\t\\t\\t\\t\\t\",
                    out[128];             
            if((tabcount = (((tabcount + 1) * 8) - strlen(text) - 1) / 8) < 0 || tabcount >= sizeof tab_) tabcount = 0;
            format(out, sizeof out, \"%s%s%s\", text, tab_[(sizeof(tab_) - 1) - tabcount], text2);
            return out;
    }

 
Az a tapasztalatom, hogy ez sem mindig pontos, eltér 1-2 esetû karakterhosszúság egymás mellé kerülésekor.
New OFF, csak tapasztalat, hogy hátha lehet javítani, de ez a legjobb tabulator kód, amit eddig láttam.

47
Segítségkérés / Dialog Tab
« Dátum: 2013. január 06. - 18:18:38 »
Ezt találtam, és az utolsó posztban lévõ code-t használom, de az se pontos, mert eltér bizonyos lehetõségeknél...
http://sampforum.hu/index.php?topic=30666.msg327269#msg327269

48
SA-MP: Szerverfejlesztés / daused - Szüneteltetés észlelése
« Dátum: 2013. január 02. - 14:19:42 »
A gané pastebin-nek az alsó részérõl jelöltem ki és nem volt a a frisseb változat sry.
Már látom hogy van forward.
A forwardolás kavart be neki... (már látszanak a TD-k)
A spawnkor még mindig írja az állapotot.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. január 02. - 18:24:38 )

Meg még akkor is kiírja az állapotot, ha ugratsz egy motorral például...

49
SA-MP: Szerverfejlesztés / daused - Szüneteltetés észlelése
« Dátum: 2013. január 02. - 13:59:03 »
Még 1-2 spawnál kiírja a szöveget, meg még mindig nem jelennek meg a player textdrawok + még mindig forwardolni kell.

50
SA-MP: Szerverfejlesztés / daused - Szüneteltetés észlelése
« Dátum: 2013. január 02. - 12:33:32 »
Pontosan Antony!
Player Textdraw
Zyzu inkább maradj ki a  :facepalm: jeleiddel okoska...

51
SA-MP: Szerverfejlesztés / daused - Szüneteltetés észlelése
« Dátum: 2013. január 02. - 09:12:30 »
Drake, még mindig nem jelennek meg a playertext-ek, és még 1-2 alkalommal spawnkor kiírja a szünetelést...

52
SA-MP: Szerverfejlesztés / daused - Szüneteltetés észlelése
« Dátum: 2013. január 01. - 21:23:44 »
Nekem tetszik, de ha le spawnolok akkor írja, hogy
 

Éppen szünetelteted a játékot!
Már nem szünetelteti a játékot!
 
[/quote]
+ eltünnek a playertext-jeim.
Legalábbis nálam.
Amúgy még nálam forwardolni is kellett a publicokat

53
Segítségkérés / StuntBonus anti money hack mellett.
« Dátum: 2012. december 30. - 08:37:07 »
Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy ha van nekem egy \"anti money hack\"-em akkor ha stuntolok, és kapnák pénzt akkor azt ne vegye el, valahogy meglehet oldani?
Nekem az lenne az elképzelésem, hogy ha valahogy le tudnánk kérdezni, hogy valamifajta stunt mozgást végez, akkor ha ott változik a pénze x összeggel akkor azt odaadjuk a playernek GivePlayerMoneyEx(playerid, cash)-el...
Már láttam valahol, hogy nem tudtak csalni, de a stunt bónusz odakerült a playerhez.

54
SA-MP: Szerverfejlesztés / uDate - v0.3
« Dátum: 2012. december 28. - 20:24:15 »
K jó...
+ rep

55
SA-MP: Szerverfejlesztés / uDate - v0.3
« Dátum: 2012. december 28. - 19:19:38 »
Egy kérdés: mitõl függ az idõeltolódás mértéke?

56
SA-MP: Szerverfejlesztés / uDate - v0.3
« Dátum: 2012. december 28. - 17:49:09 »
Ez f***a, csak ha nyár lesz a nyári idõszámítással is fog menni?
Mert most oké, hogy télivel megy.
De ha nyár lesz majd nekünk kell a gettime() - 3600 ???
Meg van egy bug, hogy ha többször hívódik meg a uDate akkor a hónapok száma nõ!
\"month += 1;\"

57
Segítségkérés / mysql sorokon végig menni (while)
« Dátum: 2012. december 27. - 17:00:38 »
Ezt leírná valaki, hogy mi célt szolgál? while(mysql_fetch_row())

58
Segítségkérés / Elõre készülõdés karácsonyra!
« Dátum: 2012. november 08. - 15:05:55 »
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1352323060\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29608\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ehhez tárgyakat kell leraknod...
scripter funkcióként talán ez lehet segítségedre:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetObjectMaterial
 


59
Üdv!
Le tudná valaki írni, hogy hogyan kell használni a SetVehicleAngulaVolecity-t?
Ha lehet, akkor példát is mellékeljetek már, inkább az elõre, hátradõlést hogyan kellene vele megadni.
Thx

60
Üdv!
Van egy kód,:
 

stock ConvertNonNormaQuatToEuler(Float:qw,Float:qx,Float:qy,Float:qz,&Float:heading,&Float:attitude,&Float:bank)
{
    new Float:sqw = qw * qw,
Float:sqx = qx * qx,
Float:sqy = qy * qy,
Float:sqz = qz * qz,
Float:unit = sqx + sqy + sqz + sqw,
Float:test = qx * qy + qz*qw;
if(test > 0.499 * unit)
{
heading = 2 * atan2(qx,qw);
attitude = 3.141592653 / 2;
bank = 0;
}
if(test < -0.499 * unit)
{
heading = -2 * atan2(qx,qw);
attitude = -3.141592653 / 2;
bank = 0;
}
    heading = atan2(2 * qy * qw - 2 * qx * qz, sqx - sqy - sqz + sqw);
attitude = asin(2 * test / unit);
bank = atan2(2 * qx * qw - 2 * qy * qz, - sqx + sqy - sqz + sqw);
return 1;
}
stock GetVehicleRotation(vehicleid,&Float:heading,&Float:attitude,&Float:bank)
{
    new Float:quat_w,
Float:quat_x,
Float:quat_y,
Float:quat_z;
    GetVehicleRotationQuat(vehicleid,quat_w,quat_x,quat_y,quat_z);
ConvertNonNormaQuatToEuler(quat_w,quat_x,quat_z,quat_y,heading,attitude,bank);
bank = -1 * bank;
    return 1;
}

 
amivel lelehet kérni a jármû rotációját, és ebbõl a \"bank\" részt fölhasználva a motor elõre/hátra dõlésszögét kapom eredményül!
No, de ezt a számot nem tudom fölhasználni a SetVehicleAngularVolecityhez, mert oda az X, Y tengelyen belüli dõlés szám kellene, de ebbõl az egy számból nem tudok csinálni egy X, Y tengelynek megfelelõt.
Ezért arra gondoltam, hogy a rotation lekérdezésére alkalmas kódot átalakítom, de nem tudom jól megoldani.
Ez az átalakított kód arra szolgálna hogy lekérdezzem a \"bankx\", és a \"banky\"-t.
Íme a 2. kód:
 

stock ConvertNonNormaQuatToEuler(Float:qw,Float:qx,Float:qy,Float:qz,&Float:heading,&Float:attitude,&Float:bank,&Float:bankx,&Float:banky)
{
    new Float:sqw = qw * qw,
Float:sqx = qx * qx,
Float:sqy = qy * qy,
Float:sqz = qz * qz,
Float:unit = sqx + sqy + sqz + sqw,
Float:test = qx * qy + qz*qw;
if(test > 0.499 * unit)
{
heading = 2 * atan2(qx,qw);
attitude = 3.141592653 / 2;
bank = 0;
}
if(test < -0.499 * unit)
{
heading = -2 * atan2(qx,qw);
attitude = -3.141592653 / 2;
bank = 0;
}
    heading = atan2(2 * qy * qw - 2 * qx * qz, sqx - sqy - sqz + sqw);
attitude = asin(2 * test / unit);
bank = atan2(2 * qx * qw - 2 * qy * qz, - sqx + sqy - sqz + sqw);
bankx = atan2(2 * qx * qw, - sqx + sqy);
banky = atan2(2 * qy * qz, - sqz + sqw);
return 1;
}
stock GetVehicleRotation(vehicleid,&Float:heading,&Float:attitude,&Float:bank,&Float:bankx,&Float:banky)
{
    new Float:quat_w,
Float:quat_x,
Float:quat_y,
Float:quat_z;
    GetVehicleRotationQuat(vehicleid,quat_w,quat_x,quat_y,quat_z);
ConvertNonNormaQuatToEuler(quat_w,quat_x,quat_z,quat_y,heading,attitude,bank,bankx,banky);
bank = -1 * bank;
bankx = -1 * bankx;
banky = -1 * banky;
    return 1;
}

 
Ha valaki megtudná mondani, hogy ha lekérdezem rotationt(elõre, hátra dõlést) akkor késõbb hogyan tudom a jármûnbek(motornak) azt a dõlésszöget visszaadni, azt nagyon megköszönném!
Thx

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 29
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal