Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - totar

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 29
31
Segítségkérés / Ismeretlen csatlakozás
« Dátum: 2013. Február 03. - 14:27:35 »
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1359890544\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33387\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Idézet a gl_npcs.pwn fájlból:
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid)) {
printf(\"Npc connected return 0; (gl_npcs fs)\");
    new ip_addr_npc[64+1];
    new ip_addr_server[64+1];
    GetServerVarAsString(\"bind\",ip_addr_server,64);
    GetPlayerIp(playerid,ip_addr_npc,64);
   
if(!strlen(ip_addr_server)) {
    ip_addr_server = \"127.0.0.1\";
}
if(strcmp(ip_addr_npc,ip_addr_server,true) != 0) {
    // this bot is remote connecting
    printf(\"NPC: Got a remote NPC connecting from %s and I\'m kicking it.\",ip_addr_npc);
    Kick(playerid);
    return 0;
}
        printf(\"NPC: Connection from %s is allowed.\",ip_addr_npc);
}
return 1;
}

 

Ezt hogy lehetne átalakítani, hogy faszául kivédje a külsõ NPC támadásokat?
Vagy ez jobban mûködik mint a többi Anti Npc ami a neten van?

32
Segítségkérés / Gametext ~l~ világosítás
« Dátum: 2013. Február 02. - 07:01:06 »
elnézést! figyelmetlen voltam!

33
Segítségkérés / Gametext ~l~ világosítás
« Dátum: 2013. Február 01. - 20:10:20 »
Csá
Az lenne a kérdésem, hogy gametextnél ~l~ a fekete színt ~h~ világosítani, mert én mindenhogy próbáltam és nem lehetett az árnyalatokat váltani.

34
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3x R1-2
« Dátum: 2013. Január 20. - 15:00:50 »
Ohh, na mindegy...

35
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3x R1-2
« Dátum: 2013. Január 20. - 08:41:53 »
Idézetet írta: Csabesz date=1358598036\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Azt valahogy meglehet csinálni scriptileg, hogy ha valaki nem ül az autóba akkor is meghívódjon az OnVehicleDeath?
Mert szerintem úgy lenne az igazi, hogy ha ülnek, vagy ha nem akkor is sérüljön...
 
0.1be sérült akkor is ha nem ültek benne, de sokaknak nem testszett és kivették.
Aztán Jött az http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleDamageStatusUpdate eljárás, amivel valamilyen szinten tehettünk ez ellen, de erre is írtak védelmet.
 
[/quote]
Melyik kóddal tudnám kivitelezni?
Mert én azzal próbáltam és nem mûködött.

36
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3x R1-2
« Dátum: 2013. Január 19. - 12:54:42 »
Azt valahogy meglehet csinálni scriptileg, hogy ha valaki nem ül az autóba akkor is meghívódjon az OnVehicleDeath?
Mert szerintem úgy lenne az igazi, hogy ha ülnek, vagy ha nem akkor is sérüljön...

37
Segítségkérés / Stunt bonus "anti hack" mellett.
« Dátum: 2013. Január 18. - 20:10:03 »
Üdv!
Azt szeretném kérdezni, hogy az meg e oldható, hogy amit a player stuntol pénzt, azt GivePlayerMoneyEx függvénnyel adjuk a játékosnak?
Mert én abba tárolom a játékos pénzét, egyfajta anti hack.
Már hallottam hogy valaki hackelt volna valamelyik szerón, de nem tudott, de a stuntbónuszt meg megkapta

38
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3x R1-2
« Dátum: 2013. Január 16. - 18:56:41 »
Idézetet írta: Csabesz date=1358355108\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jólnézki  :)
[hs width=500 height=300]http://i.solidfiles.net/ad8a508482.png[/hs]
 
Nagyon zsír!

39
Leírások/Útmutatók / Tabulátor
« Dátum: 2013. Január 11. - 21:09:58 »
Idézetet írta: kurta999 date=1357932131\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26204\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Dialógba nekem se mûködött, mongyuk én %30s  el oldottam meg.
Valószinû, hogy tényleg a betû méretekkel lesz a baj. Mondjuk mostanság már nem foglalkozok vele.
 
Okés
 

Ezt a 30-as dolgot kifejtenéd légyszi?
 
[/quote]
Ezt leltem http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=338258

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. Január 12. - 08:48:23 )

Én úgy próbáltam, hogy %02d. %24s\\t\\t%02d               Number, Name, Kills
\"95547b0888.png\"

40
SA-MP: Szerverfejlesztés / daused - Szüneteltetés észlelése
« Dátum: 2013. Január 11. - 19:57:37 »
Csá!
Itt van a dpaus bug videó felvételem.
http://www.youtube.com/watch?v=OvKYBKS9bEc
http://www.youtube.com/watch?v=Nt5EZmE38YI
+ az F8 hotkey is kiváltja az állapot kiírását(gondolom a pillanatnyi megfagyástól, miközben készül a fotó)
Pls relase

41
Leírások/Útmutatók / Tabulátor
« Dátum: 2013. Január 11. - 15:57:40 »
\"5b240ddaff.png\"\"7de9149b4b.png\"
tessék például.

42
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3x R1-2
« Dátum: 2013. Január 09. - 17:03:31 »
a 0.3e-es sscanf, streamer(ha szükséges), stb. szükséges inc-ek/pluginok jók a 0.3x-hez, vajon???

43
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3x R1-2
« Dátum: 2013. Január 08. - 20:15:25 »
Attól hogy nagyobb látótávolságot állítunk, az objectek közelsége még gond(pláne ha nagyobb a látótávolság, mert akkor a környezetedbe több object kerül betöltésre).
Vagy nem?

44
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3x R1-2
« Dátum: 2013. Január 08. - 20:07:53 »
De vajon a sok object közelségébõl adódó crash tudják/akarják/fogják javítani???

45
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3x R1-2
« Dátum: 2013. Január 08. - 19:48:44 »
Nekem személy szerint nagyon bejön az a kis újítás(új \"Textdraw\", meg a látótávolság állítása), de azért még nem egy nagy bõségcsomag...

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 29
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal