Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kurtis

Oldalak: 1 2 3 [4]
46
Pluginok és Programok / SA-MP Map Plotter
« Dátum: 2011. július 04. - 08:58:56 »
Úgy gondoltam, hogy mivel még nem lehet a map icon típusát állítani checkpointosra, így nem adtam hozzá ilyen lehetõséget.

47
Pluginok és Programok / SA-MP Map Plotter
« Dátum: 2011. július 03. - 11:50:41 »
Mivel már van a SA-MP-re ilyen program (Xtreme Vehicle Plotter), és úgy tudom hogy valamivel pontatlanabb, így megírtam a saját plotteremet, valamivel pontosabb mint az eredeti program.
A program C#-an íródott.
Elõnyei:
- Pontosabb a gang zone/map icon letétele
- Képes egy korábban létrehozott GangZoneCreate-es sorból megjeleníteni a mapon a gang zonet
- Egyszerûbb felhasználói felület
- Kevesebb memóriahasználat
Hátrányai:
- A gang zone rajzolás csak egy irányban rajzolódik jól a mapon (bal felülrõl jobb alulra)
- Néha elõfordul hogy kidob egy .net-es errort (leginkább ha rossz formátumba írunk be a gang zone megjelenítõ sorba).
Letöltés: ITT

48
Pluginok és Programok / Server Custom Object Updater
« Dátum: 2011. április 24. - 00:26:14 »
sajnos sehogy, mivel a samp.exe-t levédték tömörítéses mentéssel, meg beépíteni még nehezebb lenne, talán ha egy új kliens indítót írnék a sa-mphez úgy menne, de nem lenne internet+hosted fül rajta

49
Pluginok és Programok / Server Custom Object Updater
« Dátum: 2011. április 23. - 22:04:26 »
Mivel még nincsen a sa-mpnek egyéni object letöltõje, ezért létrehoztam ezt a programot.
Használata:
(Játékosok)
A source mappa kivételével minden fájlt be kell másolni a játék mappájában lévõ SAMP mappába és futtatni a gtampupdate.exe-t.
(Szerver tulajok)
A tömörített fájlban van egy download_cfg.ini ebben meg lehet adni, hogy honnan töltse le a szerver egyéni object fájljait:
1. sor: a tömörített fájlban levõ update.html fájl webcíme, ezzel lehet majd ellenõriztetni, hogy a játékosnak meg van e a legfrissebb custom.img és custom.ide fájlja
2. sor: a custom.ide fájl letöltési linkje
3. sor: a custom.img fájl letöltési linkje
Fontos:
Az update.html-t érdemes notepadban szerkeszteni, mivel ha weblapszerkesztõvel megnyitjuk, akkor lejebb mehet pár sorral a szükséges információ. (12. sorból olvas a html forrásából)
A szükséges információt érdemes #-el kezdeni, mivel a custom.ide fájl elsõ sorába ugyanazt az infot kell mellékelni.
Pl: #Version 2011-04-20 - csak a mai dátummal
Letöltés: ITT

50
Beszélgetés / Kapd le az Asztalod..
« Dátum: 2010. november 01. - 18:01:54 »

51
Beszélgetés / Kép rólatok
« Dátum: 2010. szeptember 23. - 17:21:51 »
\"kurtis.jpg?atw_rnd=168741643\"

52
SA-MP: Szerverfejlesztés / GTA 4 Damage Hud
« Dátum: 2010. május 03. - 22:55:52 »
Aki játszott a GTA4-el az tudja hogy mire jó a script. Ha megsérülsz, akkor a radar bevörösödik.
Egyedül teszteltem, szóval nem tudom hogy milyen ha többen vannak.
Letöltés: ITT

53
Modok / [WEP]Max Payne Fegyvercsomag
« Dátum: 2010. április 18. - 23:09:14 »
Ott kf2-ben voltak a modellek és dds-ben a textúrák, milkshape 3d-vel és xnview-el tudtam átkonvertálni.

54
Modok / [WEP]Max Payne Fegyvercsomag
« Dátum: 2010. április 18. - 21:59:16 »
Mi is ez? Egy fegyvercsomag a Max Payne 2-ben megtalálható összes fegyverrol (Kivéve a Dragunov)
Bugok/Hibák? Nincsenek
Készíto?
Fegyverek: Kurtis
Skinek: Ismeretlen
Letöltés? Kattints!
Képek? Nincsenek
Videó?

55
Off Telep / Suli
« Dátum: 2010. április 07. - 17:34:19 »
Én: 2 -4
Átlag: 3,5 kb.
Kedvenc tantárgy: info, angol
Buktam: eddig soha
Figyelmeztetések: 0

56
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kurtis\' Object Streamer
« Dátum: 2010. március 22. - 16:10:35 »
Ez a streamer kb ugyanúgy streameli az objecteket, mint minden más object streamer, csak az a különbség, hogy ezt én írtam.
Jelenleg 3 dologra képes:
Object Létrehozás

Object Törlés


Object Stream függvény, ami beindítja a timert

Használata:
#include <kurtistreamer> a mód/script legelso soraiba
Maximum object szám megváltoztatása (ha nem elég neked 10.000):
 
#undef MAX_STOBJECTS
#define MAX_STOBJECTS kívánt mennyiség

 
Látótávolság megváltoztatása (ha kevés a 100):
 
#undef MAX_STREAMDIS
#define MAX_STREAMDIS kívánt mennyiség

 
A CreateObject függvény helyett:
 
CreateStObject(modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ);

 
A DestroyObject függvény helyett:
 
DestroyStObject(objectid);

 
Ha módba rakod akkor
OnGameModeInit-hez:
 
StObject();

 
OnGameModeExit-hez:
 
StObjectUnload();

 
Ha scriptbe akarod akkor
OnFilterScriptInit-hez:
 
StObject();

 
OnFIlterScriptExit-hez:
 
StObjectUnload();

 
Nem az elso próbálkozásom, hogy ilyent akartam írni, többször is sikertelenül végeztem. Szóval nem tudom, hogy mennyi ideig dolgozhattam rajta. De kb. 3 napomat ezzel töltöttem, kisebb részletekben, aztán sikerült muködore megírnom.
Letöltés: ITT

57
Beszélgetés / Kapd le az Asztalod..
« Dátum: 2010. február 07. - 23:36:27 »
\"desktop.jpg\"

58
SA-MP: Szerverfejlesztés / NPC Utolsó IDkre
« Dátum: 2009. december 06. - 17:46:22 »
Ezzel a kóddal meg lehet akadályozni, hogy az NPC-k az elso ID-ket foglalják le, így leghátulra rak minden npc-t.
 
#define MAX_LASTNPC 1 //MAX 100 NPC
forward KickTime();
forward NPCLoadUpdate();
new maxplcheck;

 
Ezzel állítsuk be hogy hány NPC-t rakunk be a szerverbe, a maxplcheck meg a maxplayers-et ellenorzi, amit a server.cfg-be írtunk.
A 100 azért a maximum, mert több veszélyes lehet.
 
public NPCLoadUpdate()
{
ConnectNPC...
return 1;
}
public OnFilterScriptInit()
{
    SlotNPC();
return 1;
}

 
Az NPCLoadUpdateba kell megadni azokat az NPC-ket amiket a szerverre akarunk küldeni.
 
stock SlotNPC()
{
    maxplcheck = GetServerVarAsInt(\"maxplayers\");
for(new i = 0; i <= maxplcheck-1-MAX_LASTNPC; i++)
{
new str[64];
format(str,sizeof(str),\"xyz%d,i);
ConnectNPC(str,\"npcidle\");
}
SetTimer(\"NPCLoadUpdate\",1000,0);
SetTimer(\"KickTime\",2000,0);
return 1;
}
public KickTime()
{
    maxplcheck = GetServerVarAsInt(\"maxplayers\");
for(new i = 0; i <= maxplcheck-1-MAX_LASTNPC; i++)
{
Kick(i);
}
}

 
A SlotNPC függvény arra van, hogy felküldjön a szerverre xy darab npc-t és utána egy timerrel külön felküldi a sajátjainkat.
A második timer meg a maxplayersbol kivonja a megadott npc-ink számát, így csak a slot tölto botokat kickeli ki.
Hátránya: hogy kicsit induláskor belaggolhat a szerver mikor küld fel NPC-t és kickeli ki oket.
Szerk:Formattal van mostmár megoldva a sok NPC név

Oldalak: 1 2 3 [4]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal