Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 46
Pluginok és Programok / SA-MP Map Plotter« Dátum: 2011. július 04. - 08:58:56 »
Úgy gondoltam, hogy mivel még nem lehet a map icon típusát állítani checkpointosra, így nem adtam hozzá ilyen lehetõséget.
47
Pluginok és Programok / SA-MP Map Plotter« Dátum: 2011. július 03. - 11:50:41 »
Mivel már van a SA-MP-re ilyen program (Xtreme Vehicle Plotter), és úgy tudom hogy valamivel pontatlanabb, így megírtam a saját plotteremet, valamivel pontosabb mint az eredeti program.
A program C#-an íródott. Elõnyei: - Pontosabb a gang zone/map icon letétele - Képes egy korábban létrehozott GangZoneCreate-es sorból megjeleníteni a mapon a gang zonet - Egyszerûbb felhasználói felület - Kevesebb memóriahasználat Hátrányai: - A gang zone rajzolás csak egy irányban rajzolódik jól a mapon (bal felülrõl jobb alulra) - Néha elõfordul hogy kidob egy .net-es errort (leginkább ha rossz formátumba írunk be a gang zone megjelenítõ sorba). Letöltés: ITT 48
Pluginok és Programok / Server Custom Object Updater« Dátum: 2011. április 24. - 00:26:14 »
sajnos sehogy, mivel a samp.exe-t levédték tömörítéses mentéssel, meg beépíteni még nehezebb lenne, talán ha egy új kliens indítót írnék a sa-mphez úgy menne, de nem lenne internet+hosted fül rajta
49
Pluginok és Programok / Server Custom Object Updater« Dátum: 2011. április 23. - 22:04:26 »
Mivel még nincsen a sa-mpnek egyéni object letöltõje, ezért létrehoztam ezt a programot.
Használata: (Játékosok) A source mappa kivételével minden fájlt be kell másolni a játék mappájában lévõ SAMP mappába és futtatni a gtampupdate.exe-t. (Szerver tulajok) A tömörített fájlban van egy download_cfg.ini ebben meg lehet adni, hogy honnan töltse le a szerver egyéni object fájljait: 1. sor: a tömörített fájlban levõ update.html fájl webcíme, ezzel lehet majd ellenõriztetni, hogy a játékosnak meg van e a legfrissebb custom.img és custom.ide fájlja 2. sor: a custom.ide fájl letöltési linkje 3. sor: a custom.img fájl letöltési linkje Fontos: Az update.html-t érdemes notepadban szerkeszteni, mivel ha weblapszerkesztõvel megnyitjuk, akkor lejebb mehet pár sorral a szükséges információ. (12. sorból olvas a html forrásából) A szükséges információt érdemes #-el kezdeni, mivel a custom.ide fájl elsõ sorába ugyanazt az infot kell mellékelni. Pl: #Version 2011-04-20 - csak a mai dátummal Letöltés: ITT 52
SA-MP: Szerverfejlesztés / GTA 4 Damage Hud« Dátum: 2010. május 03. - 22:55:52 »
Aki játszott a GTA4-el az tudja hogy mire jó a script. Ha megsérülsz, akkor a radar bevörösödik.
Egyedül teszteltem, szóval nem tudom hogy milyen ha többen vannak. Letöltés: ITT 53
Modok / [WEP]Max Payne Fegyvercsomag« Dátum: 2010. április 18. - 23:09:14 »
Ott kf2-ben voltak a modellek és dds-ben a textúrák, milkshape 3d-vel és xnview-el tudtam átkonvertálni.
54
Modok / [WEP]Max Payne Fegyvercsomag« Dátum: 2010. április 18. - 21:59:16 »
Mi is ez? Egy fegyvercsomag a Max Payne 2-ben megtalálható összes fegyverrol (Kivéve a Dragunov)
Bugok/Hibák? Nincsenek Készíto? Fegyverek: Kurtis Skinek: Ismeretlen Letöltés? Kattints! Képek? Nincsenek Videó? 56
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kurtis\' Object Streamer« Dátum: 2010. március 22. - 16:10:35 »
Ez a streamer kb ugyanúgy streameli az objecteket, mint minden más object streamer, csak az a különbség, hogy ezt én írtam.
Jelenleg 3 dologra képes: Object Létrehozás Object Törlés Object Stream függvény, ami beindítja a timert Használata: #include <kurtistreamer> a mód/script legelso soraiba Maximum object szám megváltoztatása (ha nem elég neked 10.000): #undef MAX_STOBJECTS Látótávolság megváltoztatása (ha kevés a 100): #undef MAX_STREAMDIS A CreateObject függvény helyett: CreateStObject(modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ); A DestroyObject függvény helyett: DestroyStObject(objectid); Ha módba rakod akkor OnGameModeInit-hez: StObject(); OnGameModeExit-hez: StObjectUnload(); Ha scriptbe akarod akkor OnFilterScriptInit-hez: StObject(); OnFIlterScriptExit-hez: StObjectUnload(); Nem az elso próbálkozásom, hogy ilyent akartam írni, többször is sikertelenül végeztem. Szóval nem tudom, hogy mennyi ideig dolgozhattam rajta. De kb. 3 napomat ezzel töltöttem, kisebb részletekben, aztán sikerült muködore megírnom. Letöltés: ITT 58
SA-MP: Szerverfejlesztés / NPC Utolsó IDkre« Dátum: 2009. december 06. - 17:46:22 »
Ezzel a kóddal meg lehet akadályozni, hogy az NPC-k az elso ID-ket foglalják le, így leghátulra rak minden npc-t.
#define MAX_LASTNPC 1 //MAX 100 NPC Ezzel állítsuk be hogy hány NPC-t rakunk be a szerverbe, a maxplcheck meg a maxplayers-et ellenorzi, amit a server.cfg-be írtunk. A 100 azért a maximum, mert több veszélyes lehet. public NPCLoadUpdate() Az NPCLoadUpdateba kell megadni azokat az NPC-ket amiket a szerverre akarunk küldeni. stock SlotNPC() A SlotNPC függvény arra van, hogy felküldjön a szerverre xy darab npc-t és utána egy timerrel külön felküldi a sajátjainkat. A második timer meg a maxplayersbol kivonja a megadott npc-ink számát, így csak a slot tölto botokat kickeli ki. Hátránya: hogy kicsit induláskor belaggolhat a szerver mikor küld fel NPC-t és kickeli ki oket. Szerk:Formattal van mostmár megoldva a sok NPC név |