Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 46
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Dzsozi bemutatóterme« Dátum: 2014. augusztus 09. - 01:01:47 »
Köszönöm. Hamarosan kész lesz egy újabb.
Dupla üzenet összevonva ekkor: [time]2014. augusztus 09. - 03:14:10[/time] Íme a következő skin amit az egyik barátom, Danics készített. Egy Bdup skin átszerkesztve, típusa: civil [hs width=700 height=400]http://kepfeltoltes.hu/140809/bdupskin_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/hs] 47
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Dzsozi bemutatóterme« Dátum: 2014. augusztus 08. - 18:07:40 »Elkészítettem a következő skint, két alap skinnek a modelljeiből, illetve saját textúrákból. Egy old school Blood bandatagot mintáztam le a saját elképzeléseim szerint. [hs width=600 height=400]http://kepfeltoltes.hu/140808/piruskin_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/hs] Dupla üzenet összevonva ekkor: [time]2014. augusztus 08. - 21:54:06[/time] A Blood bandatag után elkészítettem egy Crip bandatagot is. [hs width=600 height=400]http://kepfeltoltes.hu/140808/405113255cripskin_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/hs] 48
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Dzsozi bemutatóterme« Dátum: 2014. augusztus 08. - 04:30:46 »
Majd belekezdek
49
Képek / Videók / Fred Texturázó Terme!« Dátum: 2014. augusztus 08. - 04:29:44 »
Szép munkák, nekem tetszenek! Így tovább!
EDIT: Észrevettem egy kis elírást, a négyes szám kétszer szerepel. Gondoltam szólok 50
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Dzsozi bemutatóterme« Dátum: 2014. augusztus 08. - 04:04:51 »
Köszönöm
51
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Dzsozi bemutatóterme« Dátum: 2014. augusztus 08. - 03:53:44 »Ebben a témában be szeretném mutatni az általam készített dolgokat, pontosabban inkább a skineket. Nem HD minőségben szeretnék skineket készíteni ugyanis nagyon nem tetszik ez a HD-s stílus, sokkal inkább az old school-osabb, low poly modellek tetszenek, az ilyen GTA SA minőségű skinek. Ha már jobban megy ez az egész lehet hogy publikálni is fogok skineket, de egyelőre csak a bemutatóterembe rakom őket, azaz ide. Remélem tetszeni fognak! Kattints a képekre ha nagyobb méretben szeretnéd őket megnézni! EDIT: Ha rossz helyre nyitottam akkor azért elnézést! ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Íme az első skin amire egy kis időt szántam, viszont még ez sincs teljesen kész, van rajta még pár dolog amit javítanom kell, pl a nyakát és a lábait. Nem én csináltam a teljes modellt, három skinből állítottam össze ezt. [hs width=550 height=400]http://kepfeltoltes.hu/140808/compton_nigga_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/hs] 52
Segítségkérés / Skin bug« Dátum: 2014. augusztus 07. - 11:54:46 »
@KisHP Nem tudom, lehet, de biztos van megoldás rá nem? Meg én amúgy a csontokra tippelnék hogy valami ott nincs rendben, pedig csak a fejet cserélem és az is működik 3DS Max-ban. Mármint mozgatom a csontot és jól mozog a fej is.
@Carlos Még nem próbáltam textúra nélkül, de szerinted úgy érdemes lenne? Igazából nem olyan nagy fájlok, 1 mega nincs meg a txd-vel együtt a modell. De azért majd megpróbálom! Esetleg valami ötlet még van valakinek hogy mi lehet a probléma illetve mit kéne megpróbálnom? Előre is köszönöm! Dupla üzenet összevonva ekkor: 2014. augusztus 07. - 17:28:10 Kicsit jobban utána olvastam a dolognak, hogy miért van ez, mi lehet a probléma, pontosabban LS-RP fórumon azt írták hogy az miatt van ez mert új a 3DS Max, azaz régebbi verziót kell használni. Egy felhasználó azt írta ott hogy importálta a skint majd exportálta (egy alap skint), nem editelt rajta semmit és nála is ez volt a probléma. Szóval elméletileg semmilyen probléma nincs a riggeléssel kapcsolatban. 53
Segítségkérés / Skin bug« Dátum: 2014. augusztus 07. - 02:25:07 »
Sziasztok! A napokban többször is megpróbáltam többféle videó alapján megcsinálni egy skint, csak kezdetben annyit hogy kicserélem két skin fejét. Sajnos a végeredményt nem tudom mivel jellemezni, viszont nem is értem hogy mi lehet a baja. Esetleg valaki el tudná magyarázni, vagy akár képekből összeállítani egy tutorialt? Hálás lennék. Itt az egyik videó ami alapján próbáltam:
de még sok videót megnéztem és újból és újból próbáltam, de mindig hasonló végeredményt kaptam.
Játékban így néz ki: 3DS Max-ban: Még annyi hogy 3DS Max-ban nem volt semmi probléma amikor a fejnél lévő csontokat mozgattam, jó helyen voltak, a nyaknál is meg a fejnél is megcsináltam azt hogy Abs. effect és annál átállítottam, a nyaknál 0,5-re, a fejnél 1-re. Előre is köszönöm a segítséget! U.I.: Ha rossz helyre írtam akkor azért elnézést. 54
Archívum / Tökéletes dxDrawText« Dátum: 2014. július 25. - 04:00:02 »
Rendben, köszi, még próbálgatok dolgokat, hogy hogy lehetne jól megcsinálni, viszont attól még szívesen várom a tanácsokat!
55
Archívum / Tökéletes dxDrawText« Dátum: 2014. július 24. - 02:15:44 »
Sziasztok! Abban kérnék segítséget hogy hogyan lehetne egy tökéletesen méretezett dxDrawText-et készíteni? Ugyanis a guiGetScreenSize funkció kicsit másképp működik a dx texteknél az én megfigyelésem alapján. Én ezt a megoldást használtam, viszont ez sem a legtökéletesebb a méret szempontjából, a kisebb felbontásokon nagyobb a szöveg mérete. Hogy tudnám azt elérni hogy minden méreten ugyan akkora legyen a felbontás?
Előre is köszönöm a válaszokat/segítséget! 56
Leírások / Mit szeretnétek látni?« Dátum: 2014. július 06. - 02:13:03 »
Szerintem nem egy MySQL-es mentéssel rendelkező scriptet kéne bemutatni egy kezdő lua scripternek, meg garázs rendszert. Itt nem helyettetek fogja megírni hanem csak elmagyarázni fogja Carlos hogy mi és hogyan működik. Azon belül is az alap dolgokat, nem garázs rendszert. Legalábbis én így gondolom.
57
Archívum / Marker eltüntetése« Dátum: 2014. július 02. - 16:29:20 »
Próbáld meg ezt, nem biztos hogy működni fog, nem teszteltem. 58
Archívum / Zero MTA mód login bug« Dátum: 2014. június 30. - 13:28:05 »
Szerintem ez nem bug csak lehet hogy a MySQL nincs megfelelően összekapcsolva vele, vagy valami hasonlóra tippelnék, tehát szerintem a MySQL-nél keresd a hibát.
59
Archívum / Bankrob és egypár gondom« Dátum: 2014. június 23. - 02:13:22 »
Az első: Nézd meg hogy a scriptben minden jól van-e megnevezve, illetve az npc, akire rátartod a fegyvert az meg-e van nevezve. Tehát pl.:
A másodikat nem tudom, velem is volt már ilyen hogy például ékezetet írtam egy mondatba és az egész script nem működött. A harmadik: A valhalla módnál ha minden igaz akkor az account-system-ben kell beállítani, azon belül is a szerver oldali scriptekben. 60
Archívum / triggerServerEvent és a szerver oldal« Dátum: 2014. június 22. - 23:15:05 »
Ez ugyan úgy nem fog működni, az event neve elé nem kell beírni a játékost, legalábbis a wiki példája szerint.
Viszont írtad hogy megzavarodtál és hogy nem értesz. Az a probléma hogy szerver oldalon ugye ott van időzítőkkel megírva a /me parancs, és ezt szeretném kliens oldalra vinni hogy akkor lépjen érvénybe amikor a kliens oldali funkció. De az a baj hogy valamiért nem küldi a /me-s parancsokat, azaz nem sikerül kliens oldalra átküldeni a szerver oldali funkciót és nem tudom hogy mi lehet a gond. Dupla üzenet összevonva ekkor: [time]2014. június 23. - 04:45:23[/time] A problémát megoldottam, kliens oldalon használtam a funkciót a következő képpen:
Ezen a módon kliens oldalon is lehet használni azt amit exports-al csak szerver oldalon lehet (ha esetleg valaki olyan problémába ütközne mint amilyenbe én is akkor ezzel a megoldással sokkal egyszerűbb). Remélem segítettem másoknak is és én is köszönöm a segítséget! |