Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dzsozi

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
16
Archívum / SetTimer kérdés
« Dátum: 2014. December 22. - 17:38:07 »
Rakd ki ide az eddigi scriptet.

17
Köszönöm!
Semmilyen alapja nincs, én írom hozzá a dolgokat, csak van néhány dolog amit felhasználok például community-ről és átszerkesztem, de ez nem is titok.

18

A cím magáért beszél, a videóban ezeket fogom bemutatni a készülő játékmódomból. Köszönöm hogy megnéztétek! Minden kritikát elfogadok!




 

\"kzSf98k.jpg\"

19
Archívum / SetTimer kérdés
« Dátum: 2014. December 22. - 15:25:57 »
Mert az első szám az azt jelenti hogy hány milliszekundum múlva hajtsa végre a funkciót. Tulajdonképpen mit is szeretnél csinálni?

20
Archívum / SetTimer kérdés
« Dátum: 2014. December 22. - 13:34:38 »
Nem probléma!

21
Archívum / SetTimer kérdés
« Dátum: 2014. December 22. - 13:27:53 »

function tesztsorok()
setTimer(function()
outputChatBox(\"TESZT\")
end, 2000, 1)
end

 
A setTimer funkció végén, a második számnál azt kell megadni hogy hányszor fusson le a folyamat, ha nullát írsz a végtelenségig fog futni, ha négyet írsz négyszer fog végigmenni a timer-en belüli funkció.
EDIT: Ajánlom még figyelmedbe a következő funkciót: \'killTimer\'

22
MTA: Szerverfejlesztés / [MOD] "Füst" szimuláció lövésnél
« Dátum: 2014. December 14. - 18:22:33 »
Frissítettem a kódot, volt egy kis hiba benne ami miatt a debugscript-ben hibát spamelt. Ha valaki használja ezt a scriptet megkérném hogy frissítse, azaz másolja ki újra és írja felül az előzővel!

23
MTA: Szerverfejlesztés / [BETA][SHOW] Küldetés rendszer
« Dátum: 2014. December 07. - 01:22:04 »
Igen, jól látod. A játékmód is ahhoz fog fűződni. :D

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2014. December 07. - 01:28:31

[bETA 1.1]
 
FIX: Halálnál rosszul lesz vége a küldetésnek.
FIX: Játékos kilépésnél nem lesz vége a küldetésnek, az időzítő tovább megy --> Ha a játékos kilép akkor új küldetés kezdődik a megadott küldetés respawn idejében.
UPDATE: A jármű spawn helye és a \"garázs\" pontja attól függ hogy melyik városban van több játékos. Ha a szerveren van pl. 5 játékos, abból 2 LS-ben és 3 SF-ben akkor a küldetés SF-be fog spawnolni.
UPDATE: Sikertelen küldetésnél kamera halványulás effekt.

24
MTA: Szerverfejlesztés / [BETA][SHOW] Küldetés rendszer
« Dátum: 2014. December 06. - 23:44:53 »
Köszönöm! :D Amint írtam szívesen várok tanácsokat és ötleteket is további globális és személyes küldetésekhez!

25
MTA: Szerverfejlesztés / [BETA][SHOW] Küldetés rendszer
« Dátum: 2014. December 06. - 23:36:10 »
Köszönöm! :)

26
MTA: Szerverfejlesztés / [BETA][SHOW] Küldetés rendszer
« Dátum: 2014. December 06. - 23:31:40 »
1,5 éve körülbelül. De mivel szeretem és szeretném csinálni, ezért úgy érzem kicsit könnyebben megy, mert ugye van hozzá kedvem. Általában ez másnál is így van. :D

27
MTA: Szerverfejlesztés / [BETA][SHOW] Küldetés rendszer
« Dátum: 2014. December 06. - 23:16:21 »

Belekezdtem egy saját játékmódba (nem, nem RP!), amelyből most megmutatnám a küldetés rendszer béta változatát. Nincs még teljesen kész, van benne 1-2 bug, de jó úton haladok, úgy érzem. Várom az ötleteket, tippeket, tanácsokat, milyen küldetések legyenek (lesz majd olyan amit mindenki fog tudni, pl ami a videóban is látható, és lesz olyan amit külön el kell fogadni). Köszönöm hogy megnéztétek! Minden kritikát elfogadok!




 

\"XjUlgVS.png\"

28
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / MTA/GTA SA háttérképek
« Dátum: 2014. December 05. - 20:27:31 »
Örülök hogy tetszenek! :D

29
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Mit hallgatsz most?
« Dátum: 2014. December 05. - 16:31:56 »

30
Játékok / GTA Vice City Stories PC Edition
« Dátum: 2014. December 05. - 09:38:45 »
@Legend ez esetben rosszul tudtam, viszont attól lehet vele játszani, az elején még legalábbis.

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal