Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - P3ti

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 21
46
Archívum / [HUN] « Fun Evolution World 2014 | 100% játékélmény »
« Dátum: 2014. október 14. - 20:47:04 »
Idézetet írta: ZyZu. date=1412138063\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50738\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem éppen! Én teszteltem.. lehetséges a játékos kitiltást kap a szerverrõl.. de attól még nem fogja újra crackelni a játékot maximum újraindítja a modemet ami csak egy dinamikus IP címet generál. Én személy szerint ahogy tapasztaltam a dinamikus IP cím 50% - 50% százalékban egyforma.. vagyis ha az elsõ két szám: 86.128 akkor mindig 86.128 lesz neki az IP címe.. ez még egy elõny, hogy õ lehet az, vagy más. De viszont ha van serial számod amely megegyezik a kibannoltal akkor simán tudok csekkolni majd bannolni a szerverrõl. Én épp így akarom megírni.. lehetséges a bannolásnál sz*rt sem ér de ha mondjuk bannolunk valakit a szerverrõl és csak dinamikus IP címet vált attól még lehetséges az IP cím elsõ két számjegye illetve a széria száma még egyforma marad.. épp ezért kell a széria számokat és az IP címeket tárolni egy külön táblában.. ( az egészet ). :)


Mondjuk elég hülyeség ez mivel semmit sem ér a széria szám pedig jó lenne ha géprõl menne.. de sajnos ezt is el**szták ami még jó is lenne a bannolási célra! :(
 
Nem baszták el, nem is banolásra lett tervezve.
 

Here is all anyone needs to know about gpci:
- It is a non-reversible (lossy) hash derived from information about your San Andreas installation path.
- It is not a unique ID.
- It was added to assist owners of large servers who deal with constant attacks from cheaters and botters.
- It has been in SA-MP for 2 years.
 
[/quote]
Egyébként nem az SA telepítési útvonala, hanem a GTA San Andreas User Files mappa útvonala, tehát a felhasználói fiók neve teheti egyedivé.

47
Segítség / San Andreas változtatás
« Dátum: 2014. szeptember 26. - 13:24:52 »
Megcsináltam neked a handlinget (hangokat nem), MP-n is megy.
http://rghost.net/58212961

48
Pluginok és Programok / Teljes 0.2x forráskód
« Dátum: 2014. szeptember 14. - 03:26:52 »
Idézetet írta: Jackob date=1410618973\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50576\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


(Jackob által kiadott 0.2.5-ös forrás az alapja)
a Jackob által kiadott forrás alapján egy 0.3z-vel teljesen kompatibilis klienst/szervert.
 
mirõl beszélsz?
[/quote]
Simon Jacobs aka zyronix.
 
nterR link=topic=55117.msg514284#msg514284 date=1410553296]
Jópár torrent oldalon is kint van a \"Zyronix-féle\" forráskód 2011 óta.
 
[/quote]
Ez nem tudom, hogy jön ide, de ez egy teljesen másik leak..
Egyébként a SA-MP jövõjét nem veszélyezteti semmi, mert se IV-re, se V-re (GTA Online-ra gondolok) nincs normális multiplayer.
Meg lefogadom elég sok ember van, aki szereti az SA-t, de azt se tudja mi az a SA-MP vagy MTA.

49
Pluginok és Programok / Teljes 0.2x forráskód
« Dátum: 2014. szeptember 11. - 16:24:17 »
Idézetet írta: Nátha date=1410444304\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50576\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Na most már nagyüzembe megindulnak az egyedi SAMP verziók készítései :D
 
Eddig se volt semmi akadálya, nekem is van saját SA:MP kliensem 0.3z-re felfrissítve (Jacob által kiadott 0.2.5-ös forrás az alapja), elég sok 0.3 funkciót megírtam bele, de mostanában nagyon nem foglalkozok ezzel a projecttel.
 

Már csak az kéne, hogy publikálják hivatalosan is a mostanit. Talán ez megmentené a SA:MP jövõjét.
 
[/quote]
Fölösleges. Aki ért hozzá és van temérdek szabadideje az össze tud magának pakolni ez vagy a Jacob által kiadott forrás alapján egy 0.3z-vel teljesen kompatibilis klienst/szervert.
Nem hiszem, hogy a közeljövõben ez meg fog történni, mert Kye-nak elég szép jövedelme lehet a Hosted listából.. Ha befejezi a SA:MP fejlesztését akkor lehet, hogy ki fogja adni GPL licensz alatt, mint a VC:MP-t.
EDIT: Egyébként a SA:MP jövõjét nem kell megmenteni, a játékosok száma napról napra növekszik. :)

51
SA-MP: Szerverfejlesztés / Bullet crasher fix
« Dátum: 2014. szeptember 04. - 15:59:30 »
Ha már sajnos kiadták.. :Cry2:
 

#define WB_MAX_X 20000.0
#define WB_MIN_X -20000.0
#define WB_MAX_Y 20000.0
#define WB_MIN_Y -20000.0
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetPlayerWorldBounds(playerid, WB_MAX_X, WB_MIN_X, WB_MAX_Y, WB_MIN_Y);
return 1;
}
public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
if(hittype == BULLET_HIT_TYPE_NONE && ((fX > WB_MAX_X || fX < WB_MIN_X) || (fY > WB_MAX_Y || fY < WB_MIN_Y) || (fZ > 20000.0 || fZ < -20000.0)))
return 0;
if(hittype == BULLET_HIT_TYPE_PLAYER && ((fX > 25.0 || fX < -25.0) || (fY > 25.0 || fY < -25.0) || (fZ > 25.0 || fZ < -25.0)))
return 0;
if(hittype == BULLET_HIT_TYPE_VEHICLE && ((fX > 250.0 || fX < -250.0) || (fY > 250.0 || fY < -250.0) || (fZ > 250.0 || fZ < -250.0)))
return 0;
if(hittype == BULLET_HIT_TYPE_OBJECT || hittype == BULLET_HIT_TYPE_PLAYER_OBJECT && ((fX > 1000.0 || fX < -1000.0) || (fY > 1000.0 || fY < -1000.0) || (fZ > 1000.0 || fZ < -1000.0)))
return 0;
new Float:fOrigin[3], Float:fTarget[3];
GetPlayerLastShotVectors(playerid, fOrigin[0], fOrigin[1], fOrigin[2], fTarget[0], fTarget[1], fTarget[2]);
if((fOrigin[0] > WB_MAX_X || fOrigin[0] < WB_MIN_X) || (fOrigin[1] > WB_MAX_Y || fOrigin[1] < WB_MIN_Y) || (fOrigin[2] > 20000.0 || fOrigin[2] < -20000.0))
return 0;
if((fTarget[0] > WB_MAX_X || fTarget[0] < WB_MIN_X) || (fTarget[1] > WB_MAX_Y || fTarget[1] < WB_MIN_Y) || (fTarget[2] > 20000.0 || fTarget[2] < -20000.0))
return 0;
return 1;
}

52
Módolás / Dollárjelzõ eltüntetése!
« Dátum: 2014. augusztus 25. - 05:15:28 »
Idézetet írta: Jim Toretto date=1408931398\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50294\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Tessék, gyorsan megcsináltam.
http://rghost.net/57654935
 
.asi fájl ? :O
Hova kell ezt tegyem ? :D Am köszi :)
 
[/quote]
Az asi egy sima dll, csak azért írtam át a kiterjesztést, mert azt gondoltam használsz ASI loadert. :)
SA mappájába kell berakni a loadert és a .asi fájlt is.
( http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=8321 )

53
Modok / Grand Theft Auto San Andreas: Thug Life Edition
« Dátum: 2014. augusztus 25. - 02:35:56 »
Ehhez miért kerestek PAWN scriptert? ::| Az SA-nak semmi köze a PAWN-hoz, még a SA-MP kliensnek se.. :D
Saját MP készítéséhez programozót (lehetõleg C++) keressetek, ne PAWN scriptert..

54
Módolás / Dollárjelzõ eltüntetése!
« Dátum: 2014. augusztus 25. - 01:11:28 »
Tessék, gyorsan megcsináltam.
http://rghost.net/57654935

55
Archívum / szerver oldali vagy kliens
« Dátum: 2014. augusztus 15. - 14:07:08 »
triggerClientEvent fügvénnyel tudsz szerver oldali scriptbõl meghívni kliens oldali eljárást.
triggerServerEvent meg fordítva.
GUI használatához tutorial: http://wiki.multitheftauto.com/wiki/Introduction_to_Scripting_the_GUI

56
Idézetet írta: Vic15 date=1406289789\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49672\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Kíváncsi vagyok innen fórumról ki tudná megírni,hogy olyan dolgokat lehessen megvalósítani script ügyileg,amit valójában magában a SAMP-ban nem megvalósítható(mivel alapjáraton ezért lett kitalálva a launcher) A fórum 60%a egy egyszerû alap scriptet nem tud írni,szóval..
 
???
Huh, nem tudom.. Szerintem senki.



https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t31.0-8/1669671_637820626273063_1670759465_o.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=qtVFlQnk5XI
(Ez egy régi screenshot és videó, azóta a kliens újra lett írva, sokkal több funkció van már, csak mostanában nem publikáltunk információkat.)
 

[/quote]
Teljesen igazad van!



Mit akarsz ezzek a tákkal? Chh és én ilyenhez adom a nevemet.
 :D :D :D
 

[/quote]



Jah bazdmeg, ezt nem gondoltam meg rendesen. :/
Szerintem cseréljük be a klienst erre a profi launcherre, mit szólsz?

57
Idézetet írta: Brown date=1405279082\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49672\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kíváncsi vagyok innen fórumról ki tudná megírni,hogy olyan dolgokat lehessen megvalósítani script ügyileg,amit valójában magában a SAMP-ban nem megvalósítható(mivel alapjáraton ezért lett kitalálva a launcher) A fórum 60%a egy egyszerû alap scriptet nem tud írni,szóval..
 
???
Huh, nem tudom.. Szerintem senki.



https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t31.0-8/1669671_637820626273063_1670759465_o.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=qtVFlQnk5XI
(Ez egy régi screenshot és videó, azóta a kliens újra lett írva, sokkal több funkció van már, csak mostanában nem publikáltunk információkat.)

58
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SA-MP 0.2.5 Alpha - Hibajavítások
« Dátum: 2014. július 25. - 11:27:36 »
\"NV5ZuP8.jpg\"
\"hPFGv4S.jpg\"

59
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version
« Dátum: 2014. június 17. - 23:35:50 »
Idézetet írta: Hun_Norberto date=1403036447\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14428\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Nincs kedvem jelenleg magyarra fordítani, de mától a frissítéseket itt éritek el:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=513499
 
Mostanában kicsit lemaradtam. Akkor most már elfogadott a SetPlayerGravity és hasonlók a hivatalos fórumon is?
 
[/quote]
Volt ez a bizonyos téma (http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=128338) ahol Kalcor betiltotta a memóriát módosító pluginokat, ezt módosította. (\"Last edited by Kalcor; 14/04/2014 at 10:13 AM.\")
Mostmár csak annyit tartalmaz a téma, hogy a SA-MP szerver PAWN-on keresztüli használatra lett tervezve és megtörik a kompatibilitás minden ilyen pluginnal új verzió esetén, ezért érdemes elkerülni.
Szóval engedélyezve van.

60
Pluginok és Programok / Honey System - Butított Anti Cheat launch :)
« Dátum: 2014. június 17. - 09:32:19 »
Nem értem miért csinálod még ezt.. Legutóbb is elmondták, hogy ez így fabatkát sem ér. Ráadásul a kliens és szerver között nincs semmiféle kapcsolat, le se kell futtatni ezt indítás elõtt.
Azt se nagyon értem, miért akarod itt feltalálni a spanyolviaszt, évek óta küzdenek ugyanezzel a problémával sokkal komolyabban képzett szakemberek és nekik se sikerül megoldani.
Legutóbbi topicban is örülhetett a nép, hogy megérkezett tõled az új generációs anti-cheat szoftver, amiben még a generációs szót se sikerült helyesen leírni.
Fel se tudom ráadásul fogni, hogy jutott eszedbe AntiCheatet kódolni AutoIt scriptként.. Még rendeltetés szerû használat mellett is nagyon könnyen kijátszható.
Na és mi lesz akkor, ha én kiszedem az ASI loadert, a CLEO.asi-t átírom .dll-re, benne átírok pár élérési útvonalat (pl. CLEO mappa -> WASD) és beinjectelem a CLEO.dll -t? --> Honey System bypassed.
Módosítás: amúgy a m0d_sa nyílt forráskódú, akárhogy át lehet alakítani, soha nem fogsz rá 100%-os védelmet írni. Akár az összes beállítás fájlt ki lehet szedni belõle és mondjuk berakni a system32 mappába, az eredetit átnevezni d3d9_orig.dll -re mondjuk és megírni, hogy azt töltse be a proxy dll indításánál. Vagy akár megírni detours-al a DirectX hookot és simán beinjectelni a processbe, akármikor. Vagy akár átalakítani egy külön programra, ami ugye el lenne szeparálva a GTA memóriájától. Itt nem ér semmit, hogy te végigscanneled az összes process nevét vagy a GTA:SA memóriáját..

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 21
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal