Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 46
Archívum / Lemondás by ɐʞzssǝlosz« Dátum: 2013. január 07. - 20:29:46 »
Sajnálom hogy elhagyod ezt az oldalt, azt hiszem egyike vagy azon embereknek akiknek az egész magyar SA-MP sokat köszönhet. Ugyan nem sokszor kértem segítséget itt fórumon, legtöbbször MYSQL el kapcsolatos kérdéseim voltak, viszont legtöbbször te voltál az aki értékelhetõ és korrekt választ adott. Hálás is vagyok ezért, és szerintem rajtam kívül még rengetegen vannak így. Minden jót.
48
Best of 2012 / Az Év Scriptere[Összesítve]« Dátum: 2013. január 04. - 23:23:01 »
Szerintem ez hülyeség hogy jó scripter meg rossz scripter. Eleve ez az egész két részre bontódik. Tudásra, és szerver fejlesztésre. Van különbség a közt hogy valaki meg írja századszorra ugyanazt mint mások csak néhány dologban eltérve a többi samp szerótól és azt mondja igen én scripter vagyok (tudása talán meg van de ez csak tudás a pawn nyelv használatának képessége), és a közt hogy valami teljesen újat kitalálni, egyedi ötletekkel úgy értem tényleg egyedi ötletekkel olyat amit szinte sehol máshol nem látni (már ameddig le nem másolják). Számomra ezt jelenti a scripter szervert fejleszteni és a maximális játékélményért dolgozni, újat alkotni.
És ugyan nem fut már/még a szervere de szeritnem ebben Kurta az egyik legjobb szerverfejlesztõ. Tudásban viszont Zsoleszkát tartom a legnagyobbnak esetleg Anthonyt, Epsilonról ne is beszéljünk. De vannak még itt jó páran akik elég tehettségesek. De lényegesen kevesebben mint azok akik azt mondják õk scripterek. Ha mindenképpen 1-et kéne választani mivel scripterrõl volt szó Zsoleszka. 49
Munkaerő keresése / [HUN] Voice RPG« Dátum: 2012. november 25. - 15:34:48 »
Ha érdekel a dolog szerintem te magad tanulgasd a scriptelést.
50
Segítségkérés / Map iconok« Dátum: 2012. november 13. - 19:26:59 »
A SetPlayerMapIcon szerintem kicsit használhatatlan, vagy legalábbis eléggé eltér a samp többi rendszerétõl például pickupok meg ehhez hasonlók.
A streamer pluginos verzió viszont egészen használható. CreateDynamicMapIcon(X pozíció, Y pozíció, Z pozíció, a map icon azonosítója ( http://wiki.sa-mp.com/wiki/MapIcons ), szín (ide írj 0-t hogy olyan legyen a kinézet mint ami a wiki-s listában van)); 51
SA-MP: Szerver bemutatása / [HUN] WORLD STUNT EVOLUTION SZERVER WS-ES« Dátum: 2012. november 13. - 18:39:03 »Idézetet írta: pEnZi date=1351282484\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11139\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic ez a szeró tele van buggal.. pl. ha lemuteol valamelyik nigga\' admin, akkor 1 kibe**szott kocsit sem lehet lekérni, semmilyen parancsot nem lehet használni..Mibõl gondolod hogy az bug? Direkt van úgy megcsinálva, hogy parancsokat se használhasson. Ha némítva vagy, az azt jelenti hogy blokkolva van a szövegbeviteli dobozod. Ez magábanfoglalja a parancsokat is. Mellesleg még ha az is lenne, ez még mindíg csak egyetlen egy lenne. Enyhe túlzás hogy tele van nem gondolod? Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. november 13. - 18:44:56 )
52
Segítségkérés / InterpolateCameraPos állandó sebességgel« Dátum: 2012. október 29. - 22:45:36 »
mindenki ezt mondja hogy a CAMERA_CUT egybõl odarakja. Próbáld ki teljesen ugyanaz mint a CAMERA_MOVE sebességet meg nem lehet megadni induló koordinátát, érkezõ koordinátát, idõt ami alatt a dolog végbemegy. ezeket lehet megadni.
Mindenesetre már sikerült megoldanom a dolgot. Akinek esetleg a jövöben hasonló problémája lenne annak leírom, Létrehozunk egy 19300-as objectet (ez láthatatlan) és Hozzácsatoljuk a játékos kameráját az objecthez (AttachCameraToObject) Azután ezt az objectet MoveObject-el mozgatjuk és így egyenletes mozgást kapunk ^^ 53
Segítségkérés / InterpolateCameraPos állandó sebességgel« Dátum: 2012. október 29. - 19:21:24 »
Sziasztok.
Van rá bármilyen mód hogy az InterpolateCameraPos függvénnyel a kamera ne úgy mozogjon hogy elõször felgyorsít majd lelassít, hanem folyamatosan állandó sebességgel mozogjon a két pont között? Esetleg ha ezzel a függvénynel nem megoldható más alternatíva van e? Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 29. - 19:34:14 ) Egyébként arra számítottam hogy a CAMERA_CUT mód az iylen amilyen nekem kell de ahogy megnéztem full ugyanaz mint a CAMERA_MOVE vagy egyáltalán mi a különbség a kettö közt? 54
Leírások/Útmutatók / Láthatatlan Checkpoint (nem a szokásos IsPlayerInRangeOfPoint-al)« Dátum: 2012. október 24. - 18:24:44 »
Üdv mindenkinek!
Nyilván páran használjátok azokat a láthatatlan checkpoint készítõket, ami úgy készít \"láthatatlan checkpointokat\" hogy egy timerrel leellenõrzi, hogy a játékos adott pozícióhoz közel van e. Nos ez is egy megoldás, viszont. Létezik egy másik módszer. Nemrég nézelõdtem a sa-mp wikin a SetPlayerRaceCheckpoint függvénynél és láttam, hogy csak 5 fajta checkpoint van. Ebbõl a 3 és a 4 véleményem szerint teljesen ugyanúgy néz ki. Ezért úgy gondoltam megnézem mit csinál ha 5-öt írok be a checkpoint típushoz. Legnagyobb meglepetésemre kiadott egy légi cp-t azonban 45 fokos szögben eldöntve. a 6-os furcsán vibrál majd pár mp múlva eltûnik. a 7-es fel le ugrál. a 8-as szintén fel le ugrál, de kb 10 méterrel a fölött a koordináta fölött ahol létrehoztad. majd ha belemégy egyre lejjebb és lejjebb kerül. És ami a lényeg. 9-es checkpoint nincs, viszont attól még ha abba belemész az ugyanúgy meghívja az OnPlayerEnterRaceCheckpoint függvényt, és a többi hozzátartozót. (OnPlayerLeaveRaceCheckpoint stb...) Szóval máris kész a láthatatlan checkpoint. Példa: SetPlayerRaceCheckpoint(playerid,9,0,0,0,0,0,0,5); Ennyi lenne Ha ezt még kombináljátok incognito streamer pluginjával (tehát egyszerre több ilyen race checkpointot tesztek le a plugin segítségével) akkor máris megkapjuk ugyanazokat a láthatatlan checkpoint készítõ includekat amiket már korábban megírtak páran az IsPlayerInRangeOfPoint függvény segítségével. 55
Segítségkérés / Drift mérõ« Dátum: 2012. október 23. - 14:04:44 »
Akkor meg oldd meg egyedül és ne várd a csodát. A semmin nem lehet segíteni.
56
Segítségkérés / Drift mérõ« Dátum: 2012. október 22. - 17:53:31 »
Talán ha bemásolnád a scriptet akkor le tudnánk irni hogy tudnád megoldani.
57
Segítségkérés / Pontatlan a GetTickCount« Dátum: 2012. október 22. - 16:59:01 »
Értem. De akkor végülis Erre nagyon nincs jó megoldás. Esetleg hogy egy rövididöközönként mondjuk 100ms enként lefuto timerrel a StartTickCount - GetTickCount()/1000 re beállitom a textdrawot köszönöm mindenkinek a témát nyitva hagyom ha esetleg valakinek van jobb ötlete
58
Segítségkérés / Pontatlan a GetTickCount« Dátum: 2012. október 22. - 15:21:55 »
próbáltam olyan szinten pontatlan hogy nagyondurva 1mp alatt 200at növel az értékén kb
59
Segítségkérés / Pontatlan a GetTickCount« Dátum: 2012. október 22. - 12:56:12 »
A lényegen nem változtat. Nincsenek szinkronizálva és ez a baj.
60
Segítségkérés / Pontatlan a GetTickCount« Dátum: 2012. október 22. - 12:00:12 »
Sziasztok.
Szükségem lenne egy olyan módszerre amivel ezredmásodperces pontossággal lehet eltelt idõt mérni. Próbáltam a GetTickCountot, azonban ha annak eredményeit összehasonlítod egy 1000 ms re beállított timerrel jelentõs különbségeket lehet tapasztalni. Bal oldalt a timer állása, jobb oldalt a GetTickCount értéke. 1000 = 1119 2000 = 2251 3000 = 3377 4000 = 4504 5000 = 5629 6000 = 6760 7000 = 7882 8000 = 9001 9000 = 10124 10000 = 11249 A legnagyobb gond hogy az eltérés sem állandó mértékû így nem tudom azt csinálni hogy egy bizonyos számmal megszorozva megkapom a helyes értéket itt egy másik példa: 1000 = 1131 2000 = 2252 3000 = 3372 4000 = 4499 5000 = 5612 6000 = 6738 7000 = 7859 8000 = 8975 9000 = 10092 10000 = 11213 Amiért lényeges lenne ez a nagy pontosságú idõmérés, mert egy bizonyos feladatnál kétféleképpen szeretném mérni az idõt. Egyszer másodpercenként lefutna egy timer ami növelne egy változót, ez az amit a játékosok látnának egy textdraw formájában, viszont amikor az eseménysorok végéreérünk fontos lenne, hogy ezredmásodperc pontosságban tudjuk az eredményt ennek céljára csináltam a szokásos GetTickCount az elején utánna kivonjuk az akkori GetTickCount ot az elején mértbõl. Esetleg egyéb ötlete valakinek van e hogy ez megoldható legyen? |